Hotel Niedźwiadek Sp. z o.o.
przez pracownik, 2014-10-30 22:48:21
Odpowiedź na: [marcin F - 2014-10-28 16:31:44]:
Marcinie. Szukają kucharza, kelnera, barmana. Napisz maila do naszego dyrektora dyrektor@hotelniedzwiadek.pl, umów się na spotkanie i napewno się dogadacie co do współpracy. Dyrektor przemiły i pomocny. więcej odwagi ! :)

Lightcraft Sp. z o.o.
przez Excentryk, 2015-08-10 16:29:35
Pracuję od niedawna, więc wypowiem się dokładniej za parę miesięcy, ale na razie jest OK :) super klimat, umowa w porządku, i to, że jest własny kucharz na miejscu powoduje, że nie mam zastrzeżeń, na razie.

mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez braciak, 2014-09-10 14:17:59
Jestem właśnie po 2 rozmowie kwalifikacyjnej i póki co wszystko jest ok. teraz jestem zaproszony na trzecią i mam nadzieje, ze mój KO będzie ok.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Czudaj - KLER S.A."
Posiadają Państwo ponad 40-letnie doświadczenie w branży. Jak wyglądały Wasze początki? Firma powstała w roku 1973, w miejscowości Dobrodzień słynącej z silnych tradycji rzemiosła stolarskiego. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler.
Kiedy nastąpił największy rozwój firmy? W latach 1989-1990. Zatrudnienie wzrosło do kilkudziesięciu osób, firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie.
A jak Kler prezentuje się dzisiaj? Obecnie KLER to największy pracodawca tej branży w regionie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Dziś, struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe.   
Co składa się na Waszą oferty? KLER oferuje szeroki wachlarz najwyższej jakości mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych, zróżnicowanych wzorniczo – od bardzo nowoczesnych do tradycyjnych, proponowanych w różnych układach i wymiarach, w bogatej gamie kolorystycznej.
Jak wygląda struktura KLER w Polsce? Struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe. ...
"Wywiad z Florian Meyer - Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o."
W czym specjalizuje się Spółka Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o.? Od samego momentu rozpoczęcia naszej działalności gospodarczej w Polsce, w roku 2012 firma Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o. kieruje swoją główną uwagę na pozyskanie polskich pracowników dla potrzeb niemieckiego rynku pracy. Nasza oferta jest bardzo obszerna i obejmuje pomoc przy sporządzaniu aplikacji, wybór i testowanie kandydatów do pracy oraz załatwienie wszystkich organizacyjnych etapów w celu podjęcia pracy w Niemczech. Oprócz tego pomagamy kandydatom przy znalezieniu taniego zakwaterowania blisko miejsca pracy i podejmujemy wszystkie niezbędne kroki, aby umożliwić im udany start w Niemczech. Wszystkie nasze działania oparte są na zasadzie pomocy i samopomocy.
Dlaczego warto skorzystać z Państwa usług? Troszczymy się o to, aby nasi nowi pracownicy (k/m) od samego początku czuli się jak w domu, w swojej całkowicie nowej ojczyźnie. Człowiek znajduje się zawsze w centrum naszej uwagi. Dzięki specjalnie stworzonej dla Polaków centrali powitalnej i naszym dwujęzycznym kolegom gwarantujemy szeroki wachlarz usług i zapewniamy optymalny i udany start.  Całkiem niedawno wydaliśmy poradnik powitalny dla naszych zagranicznych pracowników (k/m), w którym obok uwag dotyczących codziennej pracy zawarte są także ważne informacje o życiu w Niemczech. Oprócz tej specyficznej i obszernej pomocy nasi pracownicy (k/m) mogą liczyć na uczciwe i punktualne wypłacanie wynagrodzeń zgodnie z układami zbiorowymi iGZ i BAP / DGB.    ...
"Wywiad z Bożena Rycharska - Grupa Progres Sp. z o.o."
Jakimi wartościami kieruje się Wasza firma? Staramy się budować wysokie standardy współpracy z klientami w oparciu o wspólne wartości, które nam przyświecają. Na pewno jest to otwarta i uczciwa komunikacja. Jesteśmy solidnym i profesjonalnym partnerem, a  etyka w biznesie zawsze będzie dla nas najwyższą wartością.
Z jakimi instytucjami i organizacjami współpracujecie? Staramy się systematycznie nawiązywać współpracę z rozmaitymi podmiotami na poszczególnych rynkach. Podpisujemy umowy ze Strefami Ekonomicznymi, organizacjami zrzeszającymi pracodawców, urzędami pracy i biurami karier.
Jakie były początki Grupy Progres? Firma powstała w 2002 roku w Pruszczu Gdańskim i od tego roku wspieramy naszych klientów w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji stałych. Od roku 2009 proponujemy szeroki wachlarz usług w ramach oferty linii Progres Consulting. W 2013 roku portfel usług oferowanych przez naszą firmę uzupełniła linia Progres Advanced Solutions oferująca zaawansowane rozwiązania optymalizacyjne skierowana przede wszystkim do firm o dużym wolumenie zatrudnionych pracowników. ...