Serwis warsztat w Markach, blisko Warszawy, na wysokim poziomie. Terminowo, konkretnie. Nabicie klimatyzacji, wymiana amotyzatorów w KIA w normalnej cenie. Na plus samochody zastępcze. Zgrany i bardzo miły zespół. Każdy pracownik zorientowany w sprawie. Polecam i pozdrawiam team Auto Matraszek.
Serwis ok. Jakość obsługi jak w autoryzowanym serwisie, a ceny dużo niższe. Widać, że szefostwo jest w porządku bo widać, że pracownicy są zadowoleni. Zażartują jak można, ale zawsze profesjonalnie podchodzą do tematu. Szukają rozwiązań korzystanych dla klienta - widać, że mają sporą swobodę w podejmowaniu decyzji w zakresie napraw. Pozdrawiam
Polecam! Naprawa blacharska wykonana profesjonalnie i terminowo. Kompleksowa i bardzo kompetentna obsługa w serwisie. Widać, że pracownicy są bardzo zgrani i tworzą zespół. Atmosfera w firmie bardzo przyjazna, a i od żartów nie stronią:) Klient czuje się tam jak w domu. Pozdrawiam team Auto Matraszek
Kupiłem niedawno używany samochód marki Nissan Qashqai którego cena - określona w OTOMOTO - była powyżej średniej. Myśląc, że kupuję u dealera, który posiada własny serwis i możliwość dokładnego przeglądu samochodu byłem przekonany, że samochód jest sprawdzony i na pewno, jak na swoje 12 lat sprawny, niestety okazało się, że jest uszkodzona klimatyzacja - pęknięta chłodnica, natychmiast do zrobienia klocki hamulcowe zdarte do żywego. Uczciwie zostałem poinformowany, że jest zestaw naprawczy zamiast koła zapasowego, niestety okazało się, że zestaw nie jest kompletny. Kilkakrotnie zmieniałem samochody, w których zawsze było podstawowe wyposażenie (gaśnica, trójkąt, klucz do kół i lewarek) dlatego nie przyszło mi do głowy sprawdzenie czy to wyposażenie jest w Nissanie, bo w ciemno przyjąłem, że jest - okazało się, że wyposażenia brak. Jest to moje niedopatrzenie ale sprzedający mógł mi o tym po prostu powiedzieć. Są to moje uwagi po 10 dniach użytkowania samochodu. A co dalej się okaże - czas pokaże.
Czekam na rozwój sytuacji. 3 tydzień w serwisie. Reklamacja i ściganie auto-hol do serwisu auta po 7 km drogi. Utrata mocy na autostradzie A8 zagrożenie życia. Wkrótce opiszę jak zachował się serwis po ukończeniu akcji naprawczej a właściwie reanimacyjnej po całym zajściu.
"Prosimy przyjechać, dalej będziemy szukali przyczyn usterki" Tymczasem odpowiedź znalazłem ze znajomym w ciągu 2 godzin w brytyjskim serwisie motoryzacyjnym. Rysunki oraz instrukcje z przyczyną i możliwością naprawy lub wymiany odpowiedniego podzespołu. Wiedząc, potwierdzenie znaleźliśmy również na rosyjskiej stronie wraz z nagraniem YT co i jak. Czy wrócę... Ach no tak reklamacja po uszczelnieniu silnika... Cieknie, ale odpuściłem sobie mimo,że zapłaciłem już za to. Jestem w stanie zapłacić jeszcze raz gdzie indziej. Psychicznie po takim czasie oczekiwania na sprawy samochód (w sumie ponad miesiąc) proszę wybaczyć jeszce mi nie przeszło. Za sprawianie miłego wrażenia można by zapłacić w nocnym klubie.
Kurcze, ciężki temat... takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Jestem ciekawa czy już kiedys serwisowali ci auto i było wszystko okej? Czy to był pierwszy raz
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Czy tak samo jest w Honda Matraszek Autoryzowany Dealer? Napiszcie, co sądzicie na ten temat!
Witam,trzy miesiace po wizycie w honda matraszek ukadli mi auto,honde swiezo zakupilem nie dlugo przed wizyta,chcialem sprawdzic autentycznosc przebiegu i stanu auta,totalna porazka ,auto przegladali z 1,5 godziny i nic ciekawego poza przepalonymi zarowkami sie nie dowiedzialem ,podkresle ze bylem w innym pomieszczeniu niz moja honda.
Jak oceniacie serwis Bosch? Jest duży wybór samochodów? Powiedzcie proszę.
Nikomu nie polecę tego salonu. Kontakt oblewający. Dzwonię rano i umawiam się na zadatek że prześlę a on sprzedaje auto komu innemu. Porażka. Nie róbcie z nim żadnych interesów. To samo z finansowaniem niekompetentna osoba.
Polecam serwis samochodowy Auto Matraszek. Fachowcy z empatycznym podejściem do ludzi. Indywidualne podejście do klienta, do pracowników.
Fajnie, że klienci zadowoleni chociaż żałuję, że pracownicy od dość dawna nie korzystają z forum! Mam nadzieję, że warto aplikować?
Polecam! Atmosfera w serwisie bardzo pozytywna, bardzo miła obsługa. Auto naprawione szybko, zgodnie z oczekiwaniami.
Czy ktoś z pracujących w Honda Matraszek Autoryzowany Dealer, podzieli się informacja jak wygląda atmosfera w firmie, i czy są możliwe premie? Opinia pomoże osobą które są zainteresowane pracą w powyższej firmie.
Jeżdżę do serwisu Matraszek od kilku lat i zawsze jest ok? Od niedawna działają jako Bosch Serwis, ale nadal jest wszystko ok. Jakość równie wysoka jak w serwisie Honda Matraszek, a można serwisować różne marki, nie tylko hondy. Prowadzą serwis mechaniczny, lakierniczy i wprowadzili odkup i sprzedaż samochodów używanych.
Takie uwagi lepiej kierować na adres firmy gdyż to jest forum pracownicze!!
Salon sprzedaży jest ok, jego kierownik - pan Radosław bardzo kompetentny, rzetelny i słowny. Serwis z kolei to naciągacze. Gdy okazało się, że wprowadzili mnie w błąd i zgłosiłem reklamację, nikt nie chciał ze mną rozmawiać. Nawet właściciel salonu był wiecznie nieuchwytny i unikał kontaktu.
Zgadzam się z opinią JAZZ. Od lat korzystam z tego serwisu i na razie jest ok.
Honda Matraszek to profesjonalny serwis, solidni mechanicy
Bardzo słaba firma, o gwarancji i reklamacji nawet nie myślcie, jak zapłacicie to oczywiście zrobią ale po co w końcu jest ta gwarancja 3 letnia (ja wykupiłem dodatkowe 2 lata, czyli mam 5lat) skoro i tak nie mają zamiaru tego naprawić. Na maile nie odpowiadają, chyba że zadzwonicie ze trzy razy i upomnicie się. Ogólnie jak zaszeleścicie kasą to git, o reszcie zapomnijcie. Żałuje że kupiłem u nich samochód, ale chociaż serwisować tam nie będę musiał. A już zastanawiałem się nad drugim nowym samochodem dla żony, ale na pewno nie u nich.
W sierpniu 2016r. podpisałem umowę i wpłaciłem zaliczkę na Hondę Jazz Elegance CVT. Termin dostawy: kwiecień br. Gdy zadzwoniłem z pytaniem kiedy będę mógł odebrać samochód usłyszałem, że w sierpniu. Na moją uwagę, że tyle czasu czeka się na Bentleya usłyszałem, że jaki mi się nie podoba to mogą mi zwrócić zaliczkę. Nic dodać, nic ująć ...
Nie polecam SERWISU. Mechanicy nie mają pojęcia o Hondach. Naciągają !!!!!