Optima Poland 2 Sylwester Biel

Katowice

Opinie o Optima Poland 2 Sylwester Biel

JON 2015-05-29 23:16:06
Na tirach napewno maja lepiej, busy nic ciekawego, ale lepiej przejśc do P. niz nie miec kasy i pracy wcale. Rózowo nie jest ale w innych firmach kokosów tez nie ma więc wole juz to.
Zadowolony 2015-06-20 05:06:36
Praca jest ok. Kasa się zgadza szefo jest OK nie ma stresu Aga cool Babeczka nie ma co narzekać POLECAM. szefo gość z głową na karku inwestuje nie dusi kasy pod poducha i nie jest zaufany w sobie normalny GOSCIU
5
tirowiec 2015-07-13 00:17:36
duzy plus za rozwoj firmy i inwestowanie w nia. szef dobry facet a z niektorymi kierowcami ciezko sie dogadac.. zarobki przyzwoite.
3
klient 2015-07-13 12:54:47
z firmą Optima współpracuję od kilku lat i wiem, że mogę na nich liczyć. Usługi wykonywane są solidnie, choć wiadomo że nie zawsze wszystko jest wykonane bezbłędnie.
3
obiektywny 2015-09-28 23:48:11
To nie praca tylko obóz pracy. Szef sylwek ma wszystko w dupie, pseudo kierownik rafał tylko drze ryja o byle gówno, trza zapieprzać po 12 godzin za min pensje dramat
obiektywny 2015-09-28 23:52:28
Firma będzie miała problem słyszałem że są już pozwy do sądu pracy skończy sie płacenie pod stołem i bardzo dobrze złodziejowi
doświadczony 2015-09-29 17:20:03
nieporozumieniem byłoby gdybyś to ty jeździł taką "czarną Betą"skoro nie szanujesz swojego pracodawcy.Po jaką choler.. tam pracujesz skoro jesteś taki nie zadowolony ???Gdybym ja się zatrudnił w firmie w której nic mi nie odpowiada... to zwyczajnie odchodzę po okresie próbnym. Po opiniach jakie tu wyczytałem prawie że nie pojawiłem się na rozmowie o pracę.(pokolenie niedorozwiniętych gówniarzy chyba pojawiło się na rynku pracy) Teraz mam robotę a to że pracują tam różni ludzie czy szef który "miał śmiałość" sobie dom wybudować-mam głęboko w czterech literach. Dopóki mam wynagrodzenie na które przystałem i robię to po co się zatrudniłem to będę się trzymać ze wszystkich sił u tego pracodawcy.I tyle w tym temacie :) Pozdrawiam kolegów
2
sprawdzony 2015-09-29 23:05:33
Jeśli jest tak jak piszesz to Kawał Frajera z Ciebie! Żeby za najniższą krajową siedzieć w "obozie pracy" hehe
2
cwaniak 2015-10-08 12:27:31
jakiś kosmos.... Jeden kretyn twierdzi ze pracuje w obozie, drugi ze jakieś pozwy, inny ze dostaje najniższą .... Po co w takim układzie tam pracujecie??? Jakiś kwa przymus? Ja dostaje tyle na ile sie umowilem, robota jest jaka jest i inna nie będzie . Szkoda ze obrażacie gościa ktory w razie problemu nigdy z kwitkiem mnie nie odprawił . Tyłka nikomu nie liże ale twierdze ze jest normalny.
1
Mercedesik 2015-10-08 12:45:41
Od razu widać jak som podzieleni kierowcy:)) ci którzy wylecieli albo ofermy życiowe i reszta nas. Umowę mam i przynajmniej kredyt mogę dostać. Palety ciężkie na magazynie ale tak samo jak gdzindziej. Mnie do roboty nik nie zmusza. Nara.
1
bb 2015-10-09 16:34:14
szef spoko ,to że jeżdzi bmw to czym ma jeżdzić rowerem,zaróbcie kasę to sobie kupicie , a kasa to mi się wydaje że tam różnie zarabiają,dlatego takie opinie,jak sobie pościelesz tak się wyśpisz,pozdrawiam kierowców tych co poznałem oprócz jednego ale zawsze ktoś się musi trafić i pana krzyśka gość ok, i oczywiście panią agnieszkę miła pani
5
Tosiu 2015-11-28 12:44:48
Praca bardzo dobra.Przychodzisz rano,pakujesz się i ruszasz.Nikt nie patrzy na ręce,nikt niczego nie narzuca.Musisz jedynie porozwozić towar-jak to zrobisz,którędy pojedziesz-Twoja sprawa.Kiedy chcesz to możesz zjeść,zapalić,czy za przeproszeniem-wysrać się spokojnie.Wynagrodzenie zawsze na czas i zgodne z umową,kadra i atmosfera w porządku....Jak ktoś na taką pracę narzeka,no to życzę powodzenia w innej.Pewnie te negatywy pisze banda gówniarstwa,która myślała,że z 5godzin dziennie pojeżdzi sobie mercedesem i zarobi 5tys.-żenada
1
tadek 2015-12-07 00:16:35
duzy plus za auta! nigdzie takimi nie jezdzilem. kasa w porzadku szef super a to ze duzo pracy to tak jak wszedzie. wedlug mnie warunki bardzo dobre a te wpisy tutaj to chyba od zlodziei ktorzy nakradli i potem sie dziwia ze ktos chce to odzyskac :) pozdrawiam chlopakow i panie z biura
3
NOWY 2016-01-03 12:09:29
krótko pracuję ale na razie jest w porządku. pan krzysztof jest też ok i sprawiedliwie dzieli robotą.
3
bus 2016-01-13 00:07:44
zakres obowiazkow i zasady zostaly przedstawione na poczatku i do tej pory nic nie bylo inaczej lub gorzej a nawet czasem lepiej niz powinno dlatego cenie szefa. niektorzy sie troche rzadza bo mysla ze awansowali ale szef jest w porzadku facet tak trzymac.

zarobki ok praca troche ciezka, zreszta jak kazdego kierowcy samochodowego... ale da sie uwinac szybko
2
robson 2016-02-14 14:09:12
jeżdziłem u Sylwka busem od pierwszego do ostatniego dnia i wszystko było ok jak czytam te wpisy wcześniejsze to sama gówniarzeria tam się rozpisuje jak nie pasowała wam robota to trzeba było się zwolnić a nie robić na siłę nikt na siłe was tam nie trzymał pozdrawiam całą ekipę Optimy z prezesem na czele
2
pracownik 2016-03-30 16:31:41
fajno firma, chwale sobie swoja prace. czasem troche dluzej zejdzie z robota. wszystko jest nalezycie wynagradzane
2
kierowca 2016-04-28 17:28:23
Mało jest takich firm, ludzie się starają. Wynagrodzenie w terminie a jak jest ze 2 dni później to jest to uczciwie powiedziane, nie ma oszustwa a ze wszystkim idzie się dogadać z szefem, który jest spoko facetem. Auta same nowe, więc się nie ma do czego przyczepić.
2
tirowiec 2016-05-03 01:45:31
nigdzie nie jezdzilem takimi dobrymi samochodami jak w optimie, wszystko na tip top
4
były 2016-07-19 14:43:52
tak szef jest spoko tylko pan dyrektor jest cwaniakiem morze szew to zalapie w jaki sposób pracuje ten pan zawsze jest zajety i zapracowany . robi dobre wrarzenie ale jest nieudaczny osioł mam nadzieje ze szef to kiedys załapie jak go w balona ładuje.
3
na szczęście były :) 2016-12-04 10:14:51
dyrektor dyrektorem , ale najleprzy jest pan Kierownik Kordynator , :) jeżeli jesteście jego kolegami i poprzedniej firmy to super ( i to też chyba ) ale cała reszta :( , pomijając to że ciekawe co dyrekcja poprzedniej firmy na kopiowanie dosłownie wszystkiego ( dobrze że nie zapomniał zmienić nazwy ) :) .
4
jeszcze nie ale juz nie długo 2016-12-07 19:49:56
i tu się zgodzę że klient jest naj naj najlepszy :) podobno sam był kierowcą ( aż ciężko w to uwierzyć ) najlepiej kiedyś mówię że mogę mieć problem z dojazdem a tu słyszę " nie wiesz co masz zrobić , to ja Cię mam uczyć hahhahahahahah no kartę wyciągaj albo przegni a potem opisz " szok że takie firmy jeszcze istnieją . A tak w ogóle to dziwne co z nim gadam to ja nie wiem , to nie ja jestem od tego ....... szok .
4
Stary 2017-01-04 22:55:56
Prawda jest taka ze nigdy nikomu nie dogodzisz. Pracuje juz tu rok i moge się troche wypowiedziec. Firma rozwinęła się blyskawicznie to fakt. Kierowca zawsze dostaje kase. Kierownictwo maskara. Najbardziej to chyba Pan Dyrektor :( po co on tu jest nikt nie wie. Bylo już kilka kierownikow począwszy od Krzyska , Rafala, i teraz Przemka. I moge powiedzieć wprost... poprzednich dwoch to znalezli chyba na giełdzie. Przemek to wszystko utrzymuje. Nigdy nie bylo problemu aby w nocy nie odebral telefonu lub cokolwiek pomóc. Sami zobaczcie jak bylo z poprzednikami. Toll collekt non stop problem oplaty ptoblem nikt nic nie wiedzial. A to ze czasami wymaga to chyba normalne na tym stanowisku. Szczerze uwazam ze to on powinien byc dyrektorem a nie ten Łysy pajac.
2
Aaaaaa 2017-01-05 15:08:12
Kolego o czym Ty piszesz z tego co słyszalem i widzę to albo jesteś sam Przemkiem alebo jego rodziną. Piszesz ze trzyma wszystko utrzymuje a ja na dzień dobry to słyszałem że to właśnie z jego winy Havi zabrało nam najlepszą trasę ( najdłuższa z obecnych ) bo to właśnie Przemek nie wysyłał tam dodatkowego kierowcy ( jak powinnien i wszyscy poprzedni to robili ) tak na wiązek mówiąc ciekawe jak sam szef się dowie co powie o tym czy nie będzie chciał go pociągnąć do odpowiedzialności ,po drugie jako pierwszy z trujki wymieniony przez Ciebie kierowników namawia do jazdy bez karty albo przegiąć z tacho , jeżeli na prawdę jesteś kolegą Przemka to dobrze bo napewno mu się przyda ( już nie raz słyszałem takie opcje w busie albo na placu ) ze nie długo będzie potrzebował dentysty :) . Nie wiem w czym tobie pomógł mi osobiście w niczym :( . Pozdawiam wszystkich ( kolegów Przemka również :) )
8
Kotlety 2017-02-26 15:40:17
Kolego nie podszywaj się pod kogoś, na Havi trasy pozmieniali z powodów SH wymogi logistyczne dostawy przedłużyły się czasowo i dla tego zmienili
Zostaw swoją opinię o Optima Poland 2 Sylwester Biel - Katowice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Optima Poland 2 Sylwester Biel