Level One Emmeloord

Opole

Opinie o Level One Emmeloord

Mary Gdańsk 2016-12-08 15:57
Witam wszystkich :-) Czy pracował już ktoś przy zbiorach jeżyn przez level1 ? Dostałam propozycję od nowego roku zastanawiam sie czy skorzystać...
ja 2017-01-02 18:40
nie polecam pracy w Alphen przez to biuro robie trzeci tydzień i już mam dość, w 1 tyg miałam 37 h a w 2 tyg tylko 24,5 a w tym tygodniu ani dzisiaj ani jutro nie pracuję i nie wiem kiedy pojdę do pracy, taka jest wlasnie organizacja tego biura.. tragedia, dodam jeszcze ze przerzucaja mnie z jednego miejsca pracy na drugie
4
kasia 2017-01-24 23:27
witam pani Olivią mam pytanie czy dostała sie pani do pakowania tych kosmetykow ? prosze o informacje i jakis namiar na ta prace jesli mozna ? pozdrawiam moj email; katarzyna9414@wp.pl
joko 2017-02-01 16:18
powiem krotko firma jest bardzo niekompetentna ja nie wiem co to za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jest . sciagają ludzi do pracy po czym tej pracy nie ma kilka dni w domu kilka dni w pracy a najlepsze jest to ze dalej sciagaja ludzi mimo ze jest malo pracy .. malo tego ci wszyscy polacy ktorzy sa liderami kordynatorami uwazaja sie za wielkich tubylcow i traktuja swoich jak smieci. to holedrzy ktorzy pracuja w fiirmach czy to kierownik czy szef jest bardziej sympatyczny niz ci wszyscy polaczki co awansowali 1 stanowisko wyzej .nigdy wiecej ...
9
kubuś 2017-02-01 17:29
witam,czy ktos pracuje lub pracował na fresunto w luttelgeest?interesuje mnie ogolna opinia o tym miejscu jak i rowniez pytanie -ilu zakerow tam pracuje w sezonie i jak mają płacone,godzinówka czy akord?
lubcia 2017-02-04 20:40
Jaką miejsce pracy polecacie przez level one?
Jozew 2017-02-05 16:01
Jak ktoś chcę pracować i potrafi się wykazaćto ma pracę na pewno . Pracują tu ludzie co mają pracę u jednego Holendra i on innych nie chcę. Prawda jest ze trzeba cos umiec robic czy to w szklarni czy na polu inaczej nie ma po co tu przyjezdzac. Dlatego ludzie nieraz kilka dni nie mają pracy bo nikt ich nie chcę zatrudnić,jak jeden dzień pracował i się nie sprawdził.
1
kristof 2017-02-05 17:47
a w czym masz doswiadczenie?
Alicja 2017-03-09 11:50
Zastanawiasz się nad podjęciem pracy w Level One Emmeloord? Zachęcam do zapoznania się z przydatnymi informacjami, które znajdziecie pod linkiem http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,805038,0,0,praca_w_level_one
Legion 2017-03-11 19:08
pracuję w holandii 15 lat pod wieloma firmami pośrednictwa pracy,Level one nie jest firmą godną polecenia,zdarzają się notorycznie problemy z wypłatami ,ściągane są z polski nowe osoby,chociaż obecne ,które już są nie mają pracy tzn jeśli ktoś ma doświadczenie to robi cały czas na jednej firmie ,ale głównie są ściągani młodzi ludzie z polski,którzy nie mają doświadczenia i dla nich tj totolotek czy pójdą do pracy czy nie,ogólnie 30% osób ,które są w chwili obecnej pod levelem nie ma stałej pracy,robią po 15-20 godz tyg,płacą za domek ,ubezpieczenie gdzie nawet nie dostają kart ubezpieczeniowych w większości przypadków,widziałem tu dantejskie sceny gdzie ludzie nie mieli za co jeśc a i za co wrucic do polski,jeden wielki płacz,ale to mówie o osobach bez doświadczenia,które nie mają stałej pracy.
Minusy
-nie ma stałej pracy dla osób bez doświadczenia czyli nie ma godzin,zarabiasz tylko na jedzenie a i nawet czasami nie
-opieka koordynatorów nie ma,w dupie mają każdego
-warunki mieszkaniowe szału nie ma to zależy jak się trafi
-bardzo dużo znarkomanizowanej młodzieży,która nie potrafi się zachowac
-dosyc częste problemy z wypłatami tzn przycinają na godzinach i trzeba się prosic o swoje
-kary finansowe za byle co,ale nie dziwie się jak młodziki przeginają
Reasumując
Level one jest w pierwszej dziesiątce firm na czarnej liście biur pośrednictwa w Holandii,jęśli ktoś naprawde musi przyjechac ,to na swoje ryzyko,chodzi o to żeby nie zaciągac w polsce kredytów na przyjazd pod tą firmą,dlatego,że nie masz tu zagwarantowanej pracy.

5
zło 2017-03-14 20:58
czy ktos pracowal na pomidorach przy opuszczaniu plant w luttergest fresunto?
Alicja 2017-03-20 15:38
@Legion, współpracowałeś raz z Level One Emmeloord? Czy kilka razy wyjeżdżałeś za jej pośrednictwem?
Marta 2017-03-22 09:09
NIE POLECAM..! Przyjechałam z chłopakiem do pracy w czwartek mieliśmy zacząć pracę w piątek do wtorku siedzimy w domu, nagle dostaliśmy smsa że nie mają dla nas pracy i musimy wracać do polski dzwonilysmy do kordynatorki że nie mamy pieniędzy na powrót ona na to że ja to nie interesuje nie ma dla nas pracy mamy się spakować i opuścić mieszkanie. W Polsce podpisywalismy umowa miałam mieć stawkę 7,55 a tutaj się okazuje że 6,15 oszuści nie rozumiem po co ściągaja ludzi skoro nie mają pracy.
2
Alicja 2017-03-22 13:22
@Marta, a to był Wasz pierwszy wyjazd z Level One Emmeloord?
1
zawiedzionaOLA 2017-03-31 18:37
Witam wszystkich. Pakowanie perfum w T'Harde.Praca na pewno fajna,duuużo godzin,fajni ludzie(oczywiście nie wszyscy) i to właściwie wszystko,bo samo biuro to niestety wielkie ZERO.Koordynatorka mądra (usunięte przez administratora) ,zachowuje się jakby pozjadała wszystkie rozumy,a słowa po Holendersku nie potrafi wydusić.To jest coś niespotykanego,jeśli chodzi o koordynatorów Polaków w Level One,żaden chyba nie zna Holenderskiego-wstyd.Pracowałam w kilku biurach i takiej sytuacji nie widziałam.Zresztą ich poziom intelektualny nie jest za wysoki,co przekłada się n ich stosunek do ludzi,którym powinni pomagać.Na początku (usunięte przez administratora) zjechała wszystkich równo i pokazała jaką jest osobą.Tam tylko ci operatorzy z Polski mieli z nią dobrze,pewnie łączyły ich inne "stosunki".Każdy,kto ich pamięta wie o czym mówię.Jak się okazuje,nasza praca nie była najgorsza,w porównaniu z innymi zajęciami,oferowanymi przez Level One.
6
Magda 2017-03-31 20:16
Kosmetyki w Level najlepsza praca jaką miałam w Holandii. Gdyby nie to ze wrociłam do szkoły od lutego to mogę wrócic nawet dziś. Na wakacje napewno tam wracam. Jestem w stałym kontakcie ze osobami które tam teraz pracują. Co do biura to mnie koordynator był potrzebny do podpisania umowy i to wszystko. Pensja co tydzień na koncie w banku i czego więcej oczekiwac. MNIE SIĘ PODOBAŁO. Dziś jeszcze rozliczałam podatek i znow 780 euro do zwrotu. Poprostu rewelacja.
1
Alicja 2017-04-03 12:17
@Magda, pierwszy raz wyjeżdżałaś z Level One Emmeloord czy już któryś z kolei?
1
Magda 2017-04-04 19:00
Byłam pierwszy raz od nich. Juz dzis ustalilam z szefem na kosmetykach ze od 1.lipca wracam do nich znowu. Mają nowa lokalizacje i zatrudniać będą. Co do powyższej opini kazdy ma swoje zdanie. Jak to jest zbieramy sie w grupie na tym forum ale zadowolenie odczuwamy pojedyńczo.
3
Paweł77 2017-04-05 07:47
Witam,
Jestem w Level od grudnia 2016 własnie przyjechalem na urlop 2 tygodnie. Pracuje na produkcji palet u jest ok. Koordynatorzy niektórzy na nich wyzywają ale cóż ja ich nie chwale ale tez nie bardzo go do czegokolwiek potrzebuje. Najlepsze sa osoby co dzwonią do koordynatora w niedziele o 6 rano ze mu się czajnik zepsuł. No błagam. Dla mnie napewno uczciwa agencja. Oczywiście jeśli ktoś oczekuje płacenia za nic to napewno niech tu nie jedzie. Wyrobili mi sofinummer teraz staram się o pieniądze na dzieciaki. Jak tak dalej bedzie to ściągam też rodzine do Holandii. Od maja ide też mieszkac na swoje zakwaterowanie. Dla mnie był to dobry wybór.
3
Alicja 2017-04-05 10:14
@Magda, dziękuję za informację. W takim razie powodzenia na kolejnym wyjeździe! Koniecznie podziel się z nami swoją opinią jak wrócisz.
Slawo 2017-04-09 19:13
Mam takie pytanie,a długo pracowałas przy kosmetykach?
Polacywnltakzyja 2017-04-18 12:39
Po tygodniu okazuje sie ze nie mamy pracy ze wzgledu na wypadek przy pracy informacja ze nic nam sie nie nalezy zero kontroli zdrowia brak wyrobionego ubezpieczenia zero szkolenia bhp wysylaja do polski bez konkretnego powodu mimo ze ludzi do pracy brakuje.
1
Zlaaaa 2017-04-18 12:40
Nie polecam!!! Placisz za ubezpieczenie którego nie ma! Zero jakich kolwiek szkoleń a dają na maszyny przy których możesz stracić wzrok. Wezmiesz jeden dzień wolnego i witaj Polsko! Jeden wielki Psychiatryk! Kino ludzie kino
2
Jankes 2017-05-06 23:43
Witam. Wybiera się ktoś na kosmetyki teraz do Emmeloord.? :-)
Alicja 2017-05-08 10:11
@Zlaaaa w swoim komentarzu wspominasz o zapłacie za ubezpieczenie, którego nie ma. Co masz konkretnie na myśli? Czy możesz powiedzieć więcej na ten temat? Podziel się z nami swoją opinią.
rogue77 2017-05-10 10:50
Pracowałem w Levelu Emmelord w 2013 agencje oceniam jak najbardziej pozytywnie kasa zawsze na czas moja rekordowa tygodniówka to 370 euro na czysto najmniej 117 euro byłem 5 miesięcy.
Najpierw trafiłem na dronten jeżeli chodzi o mieszkanie a po 3 miesiącach przenieśli mnie na full wypas do bant ,wtedy mieszkali tam także kierowcy.Miałem na początku jako kordynatora Dawida wszystko dało radę załatwić jak nie sapałeś i nie dzwoniłeś o jakieś pierdoły .Pózniej był Tomek też w Porządku.Mam zamiar znowu wyjechać przez to biuro.Więc pyt do aktualnych pracowników.Czy to prawda że wszyscy kordynatorzy są nowi???
Monika 2017-05-18 13:54
hej Magda. podaj jakiś namiar na fb czy coś. Chcę iść di tej pracy i chciałabym pogadać. ;)
Monika 2017-05-18 13:56
Hej ;) odezwij się do mnie, też myślę o tej pracy ;) moniqe991@gmail.com
Tadzik 2017-06-05 16:55
Nie polecam ! Wywalili nas za nic. Za to że na urlop mieliśmy jechać jak wszyscy inni.
Alexis 2017-06-07 18:08
Planuje ktoś jechać od 1 lipca (2017 r) :-) ? Jak coś piszcie akurasz1998@gmail.com
Jooincikowaaa 2017-06-07 20:09
Właśnie czytałam regulamin serio aż taki rygor tam jest ???
2
Pracownik 2017-06-09 17:08
Pracowałam przez tą firmę kilka lat i byłam zadowolona . Godzin było dużo praca cały rok wypłaty na czas. Praca dla robów jest a nieroby zawsze mają jakieś ALE
Polecam !!!!!
2
Rzeszowiak 2017-06-09 21:07
Jedzie ktoś na wakacjach z Podkarpacia?
Xxx 2017-06-24 20:14
Wie ktos o tej pracy przy cebulkach? Jak tam jest ? Ile sie do pracy dojezdza?
Mlody 2017-06-24 20:44
robota jest naprawde spoko. Polecam
młody 2017-06-24 20:49
nie ma żle.
Krysia 2017-06-24 21:05
jestem 3 tyg i narazie jest super
Xxx 2017-06-25 15:26
A ile do pracy dojezdza sie?
nickki 2017-06-28 17:53
które to agencje, podaj nam wszystkim ich nazwe...prawda jest taka, ze 90% ofert pracy przez agencje to stawka 8.96 - 10E brutto, to na reke daje 7,2-7,5 euro i z tego trzeba oplacic jedzenie. Raczej chodzi o to, zeby nie traficna agencje oszusta, ktora nie wyplaci kasy itd przciez koordynatorzy w kazdej agencji sa chamscy , gburowaci i nie pomagają, po protu oni tacy sa i nic tego nie zmieni, zwlaszcza polacy koordynatorzy...naburmuszone gbury,którym sie wydaje, ze sa lepsi od tych "roboli" bokazdego traktuja jak głupka z patologii który pojechał za granice zarobic na chleb i robiamu łaskę umożliwiając pracę...dlatego sa tacy "uczynni" i to jest norma w kazdej agencji. Zaraz ktos napisze,ze to nieprawda- to podaj tutaj nazwy tych super agencji gdzie koordynatorzy sa mili, przyjazni i pomocni-nie ma takich. Ale oni nie musza byc mili i fajni, oby tylko robili to co do nich nalezy ....
Malo tego przegladałem oferty dla specjalistow np dla spawaczy i trafiłem oferte dla spawacza aluminium, nie wiem czy wiesz ze to specjalista najwyzszej klasy, srednio 1 na 100 spawaczy umie dobrze spawac aluminium, za godzine taki spawacz w polsce majacy swoja mała firemke bierze 60-80 zl za godzine w górę a tam w Holandii oferowano 12 E...!!!! To o czym my mowimy? W holandii cudów sie nie zarobi, ale przy normalnej ilosci godzin chyba 1200 E mozna wyjśc a po kupieniu jedzenia zostanie 1000 euro, jesli ktosnie pije, nie pali,nie cpa to odłozy i nie opowidajcie,ze po 4 tys odkladacie pracujac wPolsce...1 na 50 ciu i to z wielkim bólem tyłka z nadgodzinami w soboty czy niedziele.
Aaaaa 2017-07-07 22:34
Hej jedzie ktos 13 do holandi.na pole i chale.
1
Kamilkecaj888 2017-07-12 22:23
Witam wszystkich jest któś co pracował przez tą firme , ja jade 16 lipca mam wykupiony bilet , nie wiem na co jadę ale chyba w pole , czy są zarobki i czy jest praca ? niech ktoś da znać na emaila kamil.kec89@o2.pl pozsrawiam
Kamilkecaj888 2017-07-12 22:43
ja miałem jechac 13 lipca czyli jutro ale przełożyli mi wyjazd na 17 bo stwierdzili że są złe warunki pogodowe ;/
O.lo 2017-07-16 08:21
Praca jest fakt ciezka ale jest na wakacje nie jedziecie ja tu pracuje i nie jest zle z poczatku tez sie pobawialem i bylem zrezygnowany przez pierwsze dwa dni ale zacisnalem zeby i jest ok osobom ktorym sie nie chce pracowac niech lepoej siedza w domu tu sie robi fakt dojazdy sa do pracy po 2godziny ale da sie przezyc jak ktos jedzie tu w konkretnym celu a nie pobawic sie
3
Wanda 2017-07-18 22:01
No bo by ly zle tu pogoda zmienia die z godziny na godzine jak zacznie lac to deszcz konkretny nie to co u nas pokropi i przestaje
O.lo 2017-07-18 22:28
I jeszcze wam powiem tak narzekaja osoby mlode na wiekowce nic nie potrafia zrobic ,non stop chcieliby przerwy i jak najszybciej do domu najarac sie i nachlac browara bo jest tanszy od chleba nie spotkalem tu jeszcze osoby powyrzej 30tki ktora by narzekala na prace .Tak jak pisalem wyzej praca jest ciezka ale w ktorym kraju np praca w polu jest lekka .Ja nie narzekam co do koordynatorow ja nie mam z nimi i nie mialem jeszcze problemu zawsze oddzwania odposuje i oczywiscie zalatwi co sie chce ale trzeba podejsc do niego z szacunkiem.Jak do czlowieka ja mam koordynatorke i swoje lata przed 40ka ostatnio byl z nami w pracy mlody zrubek 22lata praca mu sie nie podobala to zadzwonil do koordynator i jak slyszalem jak sie do niej odzywa to az uszy bolaly lecialy same k.h i co tylko mozlie tak co 3 gownirz sie tu zachowuje mysli ze jak przyjechal do Holandi to blyszczy i za to ze stoi beda mu placic ,ciekawe czy w polsce by mi zaplacili za stanie i nic nie robienie kopa w d by dostal i tyle tu to jeszcze mu inna prace zalatwia i daja szanse .Ja nie narzekam robie swoje i jest ok bez pracy nie ma kolaczy pozdrawiam .A co do domkow to sa ok ale zgodze sie powinna byc jakas selekcja normalni kontra nienormalni,cpuny,czy pojaki bo trafia sie na domku 5osob normalnych i jeden pijak albo cpun ale na to juz nikt nie ma wplywu .Chodza pogloski ze level jako jedyna firma wyplaca kase bez problemu sa firmy co robia z tym problemy ale tylko pogloski poznalem tu duzo ludzi ale jeszcze od nikogo nie slyszalem zeby nie otrzymal wyplaty
2
eeeee 2017-07-24 12:45
nie warto przez level szukajcie czegos innego.
WAFEL 2017-08-07 10:26
Był ktoś na Zbiorach owoców poprzez tą Agencje ?? Jabłka Gruszki bo wybieram sie na poczatku wrzesnia poprzez nich włąśnie i niewiem czego oczekiwać...
szujaaa 2017-08-07 18:53
@WAFEL podłączam się, tez mamy jechac na jabłka i gruszki podobno wyjazd 31 sierpnia, był ktoś na tych zbiorach na wrzesień październik i moze cokolwiek powiedzieć na ten temat? Proszę o konkretne wypowiedzi na ten konkretny temat. Mój mail : amelia.szuja@o2.pl
Anna 2017-08-08 17:54
Hej jadę pierwszy raz na zbiór jabłek i gruszek do Holandii. Z tej firmy , co sądzicie o tym
Laki 2017-08-08 18:45
Ja tez jade na zbior jablek i gruszek cos ktos podpowie jakie warunki??
Zostaw swoją opinię o Level One Emmeloord - Opole
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Level One Emmeloord