Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Interesujący profil? Udostępnij!

Profil firmy: Level One


Oceniono 132 razy
Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach na swój adres e-mail.
Otrzymuj powiadomienia
Obserwuje: 50 osób
zdjecie uzytkownika
gwiazdeczka - 2013-10-18 14:03:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja jestem właśnie w level one. Cóż mogę powiedzieć, jestem drugi raz przez ta firmę i narzekać nie mogę. Za pierwszym razem byłam 10 tygodni i tylko raz siedziałam na domku (z powodu złej pogody)i teraz jest tak samo. Nie ma takiej firmy która zapewniałby prace nom stop, tu trzeba mieć też chyba trochę szczęścia. Z pieniędzmi też nie ma najmniejszego problemu, wszystko się zgadza i jest na czas. Co do warunków mieszkalnych ogólnie nie ma co narzekać ale to wiadomo zależy gdzie się trafi:)Zakwaterowanie 68E, ubezpieczenie niecałe 20E. Teraz kwestia z koordynatorami...są tylko ludźmi, faktycznie największy problem jest z dodzwonieniem się do nich, nie raz są tak zakręceni że masakra, ale z drugiej strony nie ma się co dziwić jak maja tyle osób do ogarnięcia i wiecznie każdy czegoś od nich chce i nie raz to są naprawdę głupoty. Dla mnie biuro jest ok, wrócę tu jeszcze napewno:)
zdjecie uzytkownika
ilona - 2013-10-19 21:07:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [gwiazdeczka - 2013-10-18 14:03:59]:
to wracaj moze ty mialas prace ale napewno widzialas ludzi ktorzy siedzieli na hotelach bo nie bylo dla nich pracy a w niedziele przyjechal bus z polski to mi powiedz poco poprostu w tej firmie zarabia level i work center a ty nie i to jest swieta prawda a koordynatorzy nie sa zakreceni tylko nacpani i tak to wyglada ja tam nigdy nie wrocejezdze juz 16 lat do pracy ale takiego gowna dawno nie widzialam
zdjecie uzytkownika
Gwiazda - 2013-10-20 18:04:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ilona - 2013-10-19 21:07:15]:
To po 16 latach chyba z ciebie kiepski pracownik ze nie masz stałego miejsca pracy. Znam takich jak ty wszędzie im robota śmierdzi. Hehe dobra jesteś. Powodzenia
zdjecie uzytkownika
gwiazdeczka - 2013-10-28 11:02:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
widziałam dużo osób które siedziało na domkach i zgadzam się z tobą (usunięte przez administratora) . Ale spotkałam też takie którym się zwyczajnie nie chciało pracować i odmawiały pójścia do pracy ileś razy z rzędu. Więc jaki sens jest wogóle dzwonienie do takich osób! Nie wiem ja jestem zadowolona z tej firmy
zdjecie uzytkownika
Marcinek - 2013-11-06 10:51:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [gwiazdeczka - 2013-10-28 11:02:12]:
Ja u nich pracowałem w tym roku od marca do teraz i mnie odpowiadało. A widziałem także nie jednego człowieka co miał iść do pracy a nie poszedł bo napił się za dużo lub mu się nie chciało wstać do pracy. Ja także mogę polecić ich ale tylko tym co chcą pracować. Na pewno kasa jest ok i na czas.
zdjecie uzytkownika
eugenia 12345 - 2013-11-12 12:58:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
pracowalam w tej firmie jakis czas i nie moge powiedziec ze bylo zle, chociaz jeden z koordynatorów (usunięte przez administratora) to świnia i nie da rady z nim dojsc do porozumienia. nie mozna na miego liczyc bo zawsze twierdzi ze ma telefon poza zasiegiem i nie moze oodebrac telefonu tylko pisze ci jaies glupie smsy. ale tak zawsze jest ze taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bedzie pracowal najdłuzej. najlepszy z nich koordyna torow jest (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
utek - 2013-11-25 23:06:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ta firma jest jak hazard,albo zarobisz albo wrócisz do domu z długami
zdjecie uzytkownika
utek - 2013-11-25 23:12:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [piterro - 2012-10-01 19:59:28]:
Potwierdzam bo byłem tam w tej niby pracy,dwa dni w pracy i trzy dni siedzenia w domu,zwinąłem się z tej firmy po dwóch tygodniach,a takich jak ja było tam wielu
zdjecie uzytkownika
Gregor - 2013-11-26 09:14:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam. Ja wraz z chłopakiem pracujemy w LEVELU już około roku. Na warunki mieszkalne nie narzekamy.Wypłaty tez są git, zawsze na czas, praca cały czas. Powrót po urlopie bez problemu. Kontakt z koordynatorami bezproblemowy. Oczywiście są patafiany w tej firmie ale to chyba jak w każdej.
zdjecie uzytkownika
Arek87 - 2013-11-27 07:37:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [utek - 2013-11-25 23:06:13]:
Stary zycie jest jak hazard. !!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
jestamjakchińskiznakrównowagi - 2013-11-28 14:23:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tez pracowałem i siedze na urlopie niby 3tyg a już mija ile? kurde nie pamiętam, z pozdrowieniami do Krzysia heh...
zdjecie uzytkownika
Mateusz1989 - 2014-01-12 12:19:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Polecam!!! I wszystko w tym temacie praca głównie ogrodnictwo i szklarnie. Wyplaty na czas i wszystko uczciwie rozliczone.
zdjecie uzytkownika
Mariola - 2014-01-22 09:22:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, mój mąż jest ich pracownikiem trochę czasu (prawie 4 lata),z wypłata nigdy nie ma problemów, a w zeszłym roku jak musiał zostać w pracy na święta, razem z córką mogliśmy do niego jechać na 2 tygodnie, firma zapewniła nam darmowe zakwaterowanie i nie robili żadnych problemów, jak ktoś chce tam jechać i pracować to jest jedna z lepszych firm.Zwykle narzekają osoby co przyjechały się bawić!!!
zdjecie uzytkownika
Magda - 2014-01-28 16:02:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wyjechałam przez firmę lvl1 na początku wakacji pracowałam tam na szklarni, na najniższej wiekówce. Jak wiadomo, na szklarni zarobki wyższe, potrafiłam zarabiać 320 euro tygodniowo, przy przepracowanych 48 godzinach, nie było problemów z wypłatami, kooordynatorami. Jeździłam służbowym samochodem, Kia z 2013, mieszkałam z chłopakiem. Natomiast mój chłopak pracował na pracach polowych, bardzo często w deszcze, na wietrze, tudzież w kompletnym upale, jak był sezon godziny miał, jesli nie, to siedział na domku. mimo, że był starszy to zarabiał czasem mniej, niż połowę tego co ja. Generalnie nie narzekaliśmy. Zadowolenie z tego biura zależy od tego, pod którego koordynatora się trafi, tj. jakie firmy- rodzaj pracy ma pod sobą.
zdjecie uzytkownika
Asia - 2014-02-27 09:44:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej firma nie jest zla , dobre zarobki tylko wtedy kiedy jest duzo pracy, (usunięte przez administratora) I jezeli rwzygnujecie z firmy tto oczekujcie wszystkich dokumentow a przede wszytskim swiadectwa pracy przeciez w Polsce tez otrzymujecie ten dokument oi za granica sie nalezy , ja otzrymalam i nawet wszystkie umowy i solarisy.
zdjecie uzytkownika
lisa - 2014-03-09 01:19:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [alutka - 2012-09-26 15:55:51]:
zgadza sie, jak się chce jechać na urlop, i to najgorzej jak chcesz zjechać na 4 tygodnie lub więcej, to juz Ci dziękują, w dniu kiedy szykujesz się do wyjazdu do pracy po urlopie dzwonią i informują, że nie ma już pracy dla ciebie, chore to
zdjecie uzytkownika
amanda - 2014-03-09 01:33:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
(usunięte przez administratora) Bardzo niedobra baba, rządziła polakami tam w tym zakładzie z marchewkami a w domu w Emmelordzie to się sie panoszyła jak ....... no słów mi brakuje(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
Jurek - 2014-03-10 14:05:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Siemka! Myślę, że wasze pisanie może narobić trochę problemów w ocenie innym. Ja znam te level1 co ma biuro w Emmeloord i można tam też trafić przez Work Centre z Opola. No i jest drugie level1 co nie ma nic a nic wspólnego z tym pierwszym. To pierwsze ja znam i mam sprawdzone. Byłem na różach w Almere. Praca do d..y natomiast z biurem nie miałem żadnych problemów a z wypłat byłem zadowolony i nie słyszałem tam nawet o żadnym przypadku w którym to ktoś raz idzie do pracy a raz nie. Być może tak jest ale ja nie znałem ani jednej osoby co by tak miała. Prawie wszystkie ich oferty są na terenie Emmelord i Almere. Wszyscy pracowali na szklarniach w kwiatach a jeśli chodzi o kwiaty to praca jest po 6 lub 7 dni w tygodniu, bo codziennie kwiaty muszą być ścinane i pielęgnowane. Przez co było bardzo dużo godzin i fajne zarobki. Podobało mi się też to, że dostawało się rower do dojazdów i nic się za transport nie płaciło. Bo są agencje dzięki którym płaci się po 4 euro dziennie i czeka godzinę na wyjazd a po pracy godzinę na powrót.
Zakwaterowania też były spoko - normalne wynajmowane duże mieszkania w Almere ale coś mi świta, że byli ludzie co bardzo krytykowali kilka mieszkań w Emmeloord, że brud i syf. Raz była kontrola po której każdy dostał 50 euro kary i miałem obawy, że to jedna z tych agencji co tak sobie zarabia na niesłusznych karach. Jednak był wtedy bunt ogólny na tą karę. Kilka osób groziło porzuceniem pracy. Kara się nie powtórzyła, ale to jedna z tych agencji co w każdym tygodniu wysyła gościa na przegląd mieszkań, wtedy gdy nikogo nie ma w domu...
Pod kątem zarobkowym to ja bym ich pochwalił jeśli chodzi o pracę na kwiatach. Bo jeśli nie płaci się za transport a godzin jest około 50 tygodniowo, to są na prawdę bardzo ładne pieniążki. Nie pamiętam też abym choć raz słyszał, że ktoś miał problem z podliczeniem godzin i żeby w wypłatach się coś nie zgadzało. Jeden gość miał tylko jakieś tam zatarczki przez to, że przekroczył 31 lat, miał mieć nową stawkę wyższą i odkładanie składki emerytalnej.
Koordynatorem był tam taki młody gość - Bartek i mi się z nim normalnie spoko rozmawiało i sprawy załatwiało. No ale widzę też po tych opiniach, że są i jakieś warzywa i inne oferty od tej firmy z których ludzie nie byli już zadowoleni. Ale to ważne by oddzielać opinię o samej agencji od opinii na temat konkretnego miejsca pracy. Może być agencja gitara i szklarnia masakra :) Najważniejsza powinna być opinia o biurze. Czy jest uczciwe, czy normalnie płaci. Natomiast samo miejsce pracy - to już jest nieprzewidywalne, jacy tam pracują ludzie i jaki jest szef. Możecie np pochwalić konkretne miejsce pracy, bo rok temu tam było fajnie ale jak ktoś pojedzie przez to samo biuro do dokładnie tej samej pracy, to może się okazać, że już cała ekipa się bardzo zmieniła. Na miejsce fajnych kolegów i koleżanek pojawiły sie jakieś wredne baby. Jeśli ktoś ma uraz to niech pisze konkretnie czy do swojego miejsca pracy czy też do organizacji i uczciwości samej agencji.
zdjecie uzytkownika
Rysiek - 2014-03-10 14:26:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No właśnie, popatrzcie w zakładce tego tematu: "o firmie" i "kontakt" ten temat ma być o level1, który ma biuro w Opolu na 1go maja 111. Są 2 różne level1 i to o którym powinien być temat, to level1 co ma same oferty pracy na południu Holandii. Jeśli ktoś pisze na temat Emmeeloord i Almere, o firmie co ma prace głównie w kwiatach i sprzątaniu zieleni miejskiej w Amsterdamie - to jest niewłaściwy temat. Bo to biuro co ma oferty w rejonie Flevoland wcale nie ma biura w Opolu a tylko i wyłącznie w Emmeeloord w Holandii. W Polsce jest biuro zaprzyjaźnione do rekrutacji - Work Centre w Opolu na ul Katowickiej.
Ja też kiedyś myślałem, że to jedna i ta sama firma z różnymi biurami dla zwiększenia rynku ale potem się okazało, że to zupełnie różne biura, nie mają ze sobą nic wspólnego oprócz nazwy :)
zdjecie uzytkownika
Gustaw - 2014-03-12 11:35:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Dlatego zaznaczajcie, jaką firme macie dokładnie na myśli, bo potem są te liczbe nieporozumienia. Może ktos z level one by zweryfikował powyższe informacje.
zdjecie uzytkownika
Aska - 2014-03-13 13:46:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Level One z tego co wiem własnie zajmuje się szukaniem pracy w Holandii, także nie ma co się dziwić. Powiedzcie lepiej czy wyrabiają SOFI?
zdjecie uzytkownika
Dominika - 2014-03-28 10:34:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Hej szukam chetnej dziewczyny do wspolnego wyjazdu do Holandii bede jechala juz 3 raz ale wolalabym miec bratnia dusze obok tym razem , mam oferte pracy pewnej z zamieszkaniem i ubezpieczeniem firma sprawdzona prosze o kontakt GG : 35496061
zdjecie uzytkownika
Aga - 2014-04-05 17:38:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Dominika - 2014-03-28 10:34:59]:
Dominika podaj maila mam kilka pytań
zdjecie uzytkownika
Domi - 2014-04-11 12:51:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Aga, może napisz tutaj, bo pewnie nie tylko Ty masz takie pytania, no i to przecież żadna tajemnica.
zdjecie uzytkownika
karo - 2014-04-15 18:52:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Dominika, skoro jedziesz już 3 raz to rozumiem, że możesz polecić prace z Level One? ciężko jest się dostać?
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Level One
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x