Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
logo zakłady mięsne MS MEAT

Opinie o zakłady mięsne MS MEAT

Pracowałeś w firmie zakłady mięsne MS MEAT i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Grzegorz40 - 2015-08-07 20:04:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ewa - 2015-08-07 18:19:50]:
I co mimo tego jedziesz
zdjecie uzytkownika
lukas - 2015-08-07 20:58:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Chłopaki darujcie sobie tą firmę bo jak szybko poj edziecie tak samo szybko wrucicie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pozdrawiam wszystkich szukajcie czegoś innego
zdjecie uzytkownika
Lutek - 2015-08-08 08:51:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Grzegorz40 - 2015-08-07 12:35:44]:
Też mam jechać 24 sierpnia, proszę o kontakt jackow22(małpa)wp.pl
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-08-09 00:44:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [lukas - 2015-08-06 12:23:56]:
jesli zastanawiacie sie czy wyjechac powiem tak poczytajcie komentarze osob ktore postawiły wszystko na jedna karte zapożyczyli sie (pisze o sobie nie wiem jak inni)mimo iz czytalo sie komentarze niewierzylo sie ze jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo sadzilem ze to byli nieroby ktorym sie robic niechcialo nic bardziej mylnego ja wrocilem zapozyczony z dlugami i zniesmaczony jesli myslicie ze ktos pisze takie komentarze to specjalnie zeby inni niepojechali chcesz to jedz ale wrocisz i napiszez to samo co inni mam gdzies taka prace w takich warunkach za takie pieniadze 5.30 euro na reke nie zadne 8 czy 9 euro wiekszosc ludzi nie pisze ze wszyscy ale wiekszosc to pijaki i typy z pod ciemnej gwiazdy nie boje sie ciezkiej pracy ale [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za marne 5.30 euro to duza przesada zanim pojedziesz poczytaj komentarze tyle negatywnych komentarzy oczyms swiadczy pozdrowienia dla ludzi ktorzy zrezygnowali jeszcze przed rozpoczęciem pracy a bylo ich sporo
zdjecie uzytkownika
grzegorz@1975onet.pl - 2015-08-10 06:35:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
słyszałem że nasze linki przejmą rumuni bo pracują za 3euro czy ktoś pracuje na boczkah bo hciałbym wrucić ale mi muwią że tam jest mało roboty do tunisu trzeba jehać swoim autem to się więcej zyska trzeba w życiu sprubować wszystkiego bo odradzanie każdemu wyjazdu jest trohe egoistyczne bez urazy każdy wybiera bidę unas ibidę wniemczeh wybur należy do was n ara
zdjecie uzytkownika
pracujący w tunisie - 2015-08-10 10:34:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
bieda w Polsce 1200 zł na rękę, bieda w Niemczech 1200 euro na rękę.wybór należy do nas samych.
zdjecie uzytkownika
lukas - 2015-08-10 13:03:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
te 1200 euro w niemczech a konkretnie w tej firmie to troche przesada za wszystko masz kary pieniężne ale twój wybór powodzenia
zdjecie uzytkownika
scan100@wp.pl - 2015-08-10 19:37:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja mam tam być na 17 sierpnia. Ale po opiniach i filmach na ytoube NIE Jadę. Jacek z bydgoszczy
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-08-11 10:37:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wie ktos moze jakie jest nr. do biura do tego dsi
zdjecie uzytkownika
scan100@wp.pl - 2015-08-11 11:29:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
1200 € traktuj jak 1200 zł. A nie przeliczaj. Odejmij koszty kar, jedzenia i transportu, rozłokę to zostanie max 600 €. Podziel to na min. 200 h. To pacujesz za 3 € na h. W kraju za 3 złote też znajdziesz robotę. 99 % ludzi się na nich nabiera. Tracą czas i 700 zł na przejazd w 2 strony. Nie ma nikogo aż tak zdesperowanego. Kary za alkohol i sex a jest to na codzień. Za darmo to z kwatery do pracy się nie dostaniesz. Nie ma czasu na jedzenie. A lokalowo to kaplica.
zdjecie uzytkownika
MONKA - 2015-08-11 13:42:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [Grzegorz40 - 2015-08-07 12:35:44]:
Do mnie dzwonili dwukrotne ze pierwsza tura na 10.08 na 7:30 kazali stawić sie w niemczech na własny koszt potem 17.08,ale po tych postach daruję sobie tą wycieczkę:(mowili przez telefon 8euro na h +nadgodziny+pemia ,gdzie najniższa stawka w Niemczech jest 8,5 euro...nie rzucaj wszystkiego za ich śmieszne euro,złudne i czyste oszustwo.Kobiety mają do pracy od 3-7 km we własnym zakresie dotrzec musisz to nie mało po ciężkiej pracy po całym dniu:(przemyśl to zanim pochopnie bedziesz tęsknił a kasy w domu nie bedzie bo nie bedzie czego wysłać tylko wystarczy na życie tam ,a wysłać rodzinie 500zł to nie szał i nie warte rozłąki.W Holandii płacą 8,5euro i odkładasz jak umiejętnie to robisz ok.4tys.miesiecznie(po odjęciu już noclegu i jedzenia)tak wychodziło koleżance i była tam przez agencję.PS.TERAZ PO TYCH OPINIACH I TYM FORUM WIEM DLACZEGO TAK DO MNIE WYDZWANIAJĄ:(ŻAL!
zdjecie uzytkownika
zdruzgotana - 2015-08-12 11:27:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
pracowałam tam kilka dni pewien murzyn po 3 dniach się do mnie dobierał musia łam odejść ,szukajcie pracy w Polsce na emigracji nie jet tak pięknie.pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
grzegorz1975@onet.pl - 2015-08-13 09:10:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [scan100@wp.pl - 2015-08-11 11:29:44]:
cześć dlaczego odrazu liczysz na to że będziesz miałjakieś kary to nie jest prawda bo ja tam byłem teraz jestem na pauzie jak umiesz liczyć to 1200euro jest ok 5000 zł tam trzeba być skoncentrowanym na tym co sie wykonuje anie tylko myśleć ile zarobie masz tam ubezpieczenie od średniej krajowej a nie umowe zlecenie życzepowodzenia trzeba mieć swuj pojazd to będzie łatwiej dojehać do pracy nara
zdjecie uzytkownika
scan100 - 2015-08-13 11:38:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A jak mam liczyć? Oszuści proponują pracę za 8 €, minimalna jest 8,5 €. Norma niemiecka 160 h m-c. Przy stawce 8,5 netto masz 1060 €. To jakim cudem przy stawce 8 chcesz zarobić więcej? Nie przeliczaj waluty tylko odnieś się do realiów niemiec. 1000 € to ponad milion drahm indyjskich. Zarabiasz 1200 €? Jedzenie na stołówce 3€ x 30 dni= 90€, do polski 2 x m-c? 2 X 70€= 140, śniadanie i kolacja 4€ ? 4X 30 = 120€, palisz, pijesz, robisz pranie ? 20 €. Dojazd do pracy i z pracy 30 x2€=60 € łączne wydatki min. 430 €. W warunkach tunisu zostaje: wynagrodzenie z nadgodzinami 850€ - 430 = 420 €. Jak do kraju wyślesz 1000 zł. To ciebie podziwiam. Nikt aż tyle nie jest w stanie tam zarobić!
zdjecie uzytkownika
scan100 - 2015-08-13 12:46:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ubezpieczenie aok jest obowiązkowe taJak w kraju zus. Nawet od śmieciówek! A w umowie jest napisane np.że jeśli nie przepracujesz całego m- ca to ile dostaniesz? ZERO ! Czytaj umowę ! Po niemiecku. Na około 300 osób mc. W turach co poniedziałkowych mc wytrzymało ilu ? 12 osób! A ilu zostało dłużej ? Ja zjechałem. To nasi idioci podkręcają normy do granic absurdu, a po tygodniu już ich nie ma. Szukają głupich. Czytajcie opinie o tym zakładzie! Pod różnymi nazwami. Nawet niemiecka tv. Są na wielu stronach. Na 970 opini 17 pozytywnych.
zdjecie uzytkownika
NauczSieFakt - 2015-08-14 15:40:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [scan100 - 2015-08-13 11:38:30]:
nie, minimalne w niemczech jest 8,50€ to prawda, ale na zawodach przy miesie 8,00€. Pierw poinformuj sie, wtedy bys nie gadal bzdur! Poszukaj sobie w niemczech gdzies prace za 8,50€ i wtedy tez bez mieszkania. to bedziesz wolal 8€, bo mieszkanie kosztuje minimum 400€ bez pradu, ogrzewania, wody i smieci.
zdjecie uzytkownika
nemo - 2015-08-14 19:28:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dajcie sobie spokoj!!!czytalem te opinie trzy mc,w koncu pojechalem zeby sie przekonac samemu,szkoda czasu nawet na opis,wrocilem tego samego dnia,stracilem kase na busy .Dsi to porazka ,ludzie stracicie tylko na transport do niemiec przestrzegam !!!!!
zdjecie uzytkownika
scan100 - 2015-08-14 22:50:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mieszkania w niemczech wynajęcie ? Średnia 220 € !!! Opłaty ? Ja mam do 100€! Nie ma podziału że rzeźnik ma mniej niż ustawa przewiduje !!! Naciągasz ludzi !!! Pracujesz dla naciągaczy z dsi gmbh?
zdjecie uzytkownika
obserwator - 2015-08-16 19:56:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [scan100 - 2015-08-14 22:50:43]:
no, widac kolego, że nie masz pojęcia o wynajęciu mieszkania i opłatach i o stawkach też, są różne dla poszczególnych zawodów, zanim coś nasmarujesz to doczytaj!
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-08-17 16:51:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja również polecam zawód masażysty. Postanowiłam zmienić kwalifikacje po 5 latach pracy za biurkiem. Zapisałam się do 2-letniej szkoły gowork www.szkoly.gowork.pl i jestem bardzo zadowolona. W końcu robię coś innego, cos co sprawia mi radość i przyjemność. Atmosfera w szkole fajna można dużo się nauczyć. A po szkole planuję otworzyć własną działalność.
zdjecie uzytkownika
edy - 2015-08-17 16:51:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wszystko zależy od tego kto czego potrzebuje. Jeżeli pasuje jakiś niski standard to myślę, że nie trzeba płacić zbyt dużo - to jest chyba logiczne. Jeżeli jednak ktoś myśli o tym, aby mieć super standard a nie płacić za wiele to raczej nic z tego nie wyniknie. Poza tym czżby MS nie organizuje noclegowni :) ?
zdjecie uzytkownika
beciuszka - 2015-08-17 17:41:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja złego słowa o tej firmie nie powiem, bo tak naprawdę
Tylko biuro i pan Krzysztof mi pomogli. Jak pojechałam
Do hotelu, to panie z mojego pokoju jakby mogły, to by mnie
Z drugiego piętra przez okno wyrzucily. Sami sobie stwarzacie
Problemy, bo jakbyscie mogli to narąbani przychodzilibyscie
Do pracy. Ja byłam i jestem zadowolona z zarobków i hotelu.
Pozdrawiam cale biuro i Kierownictwo.
zdjecie uzytkownika
Robert - 2015-08-20 14:43:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ludzie nie jedzcie tam na prawdę mówię serio.. ja sam też nie uwierzyłem w te opinie tutaj że tak niby jest tam ale to prawda mieszkania zasyfione, ludzie to hieny nie mają żadnych zahamowań!! wytrzymałem tam 3 dni i wróciłem do polski.. biuro i całe te kierownictwo ma cię gdzieś i twoje prośby ich to nie obchodzi pracujesz albo nie.. a jakie nie to won z hotelu i radź sobie sam jak wrócisz teraz do polski..nie słuchajcie tych bajek co wam wciskają bo TAK NIE JEST !!!! wywiozą was do jakiegoś zasyfionego hotelu nie wiadomo jak daleko od zakładu (w moim przypadku 15km) i powiedzą radź sobie sam teraz jak trafisz do pracy itd... nie masz czym to pozostaje iść na piechotę ale to jest nie realne jak nie znasz miasta żeby tam dotrzeć!!! NA PRAWDĘ NIE JEDZCIE TAM BO NIE WARTO ZA WSZELKĄ CENĘ.. JUŻ JEST LEPIEJ TU W POLSCE NIŻ TAM MÓWIĘ SERIO... ALE JEŚLI CHCESZ JECHAĆ I PŁAKAĆ O POWRÓT DO POLSKI TO TRUDNO..
zdjecie uzytkownika
OMG - 2015-08-20 19:28:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ten zaklad to totalne DNO!! SB i kierownictwo, najgorsze jakie moze byc na czele z pania M. Wyplaty 5.30. Na rozbiorze WOLOWYM nawet 6 euro nie zarabiaja. Ludzie nie przyjezdzajcie, bedziecie zalowac straconego czasu i pieniedzy.
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-08-20 21:35:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Gorąco polecam zawód kosmetyczki, super praca, bardzo przyjemna, można dobrze zarobić. Otworzyłam własny gabinet kosmetyczny w Śródmieściu – zapotrzebowanie jest ogromne i biznes idzie nieźle. Zawodu nauczyłam się w szkole policealnej www.szkoly.gowork.pl. Gowork miał ciekawą ofertę, poza tym bardzo tanio, pracownie też w pełni wyposażone, jest na czym się uczyć. Ciekawe zajęcia dodatkowe, konkursy kosmetyczne, targi kosmetyczne. Polecam ponieważ podchodzą do tego profesjonalnie.
zdjecie uzytkownika
wykrawacz - 2015-08-20 21:36:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ODRADZAM!!!paranoja co sie tam dzieje, rozbiór wołowy selekcja- 6,50 (!) na godzine,dodatkowo pociagaja za ubezpiecznie niemieckie 150 euro,plus robisz za innych co to nie umieja lub ''glupa palą'', dymasz za rumunów, bułgarów, litwinów co to ''nieznaju i nie pojumaju'' śmiech, po niezlym zapie*dolu za miesiac dostajesz 1160 euro,aaa i sezon ruszyl pełna para wiec o wolnych weekendach mozna zapomniec, a hale rozbiorowa rozbudowuja, jakby nie wiadomo jacy fachowcy tam mieli robic, majstrow, majsterkow wiecej niz tych co robia przy tasmie, kto chce zobaczyc niezły cyrk niech wpada na wolowine
zdjecie uzytkownika
tk - 2015-08-23 10:44:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jeśli osły myślicie że jedziecie do Niemiec się opier....to lepiej siedźcie w tej Polsce bo pajace nigdzie w niemczech nie będziecie się opieprzać tak już jest wiec nie plećcie głupot Niemcy to nie polska że można ściemniać
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie zakłady mięsne MS MEAT

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy zakłady mięsne MS MEAT?
Zadaj pytanie
alert