HireRight Poland Sp. z o.o.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o HireRight Poland Sp. z o.o.

AK
Kandydat

Very bad service, I feel like the seat in Katowice does not exchange their part of the work with the team based in the US at all; additionally, they have no contact option written (usunięte przez administratora) anywhere, and the number that they tried to contact me from (once!), kept ignoring me over and over again. Throughout the entire process of finalizing my background check, the communication was criminally bad, your company did nothing but bother me with scans of the documents YOU were supposed to find yourself (otherwise all the authorization process makes no sense to me if in the end it is me and me alone who has to do all the job). Finally, the one and only time I managed to reach out to one of your employees by phone, they assured me everything was as it should be and that I should not worry AND then, the day after, I received yet another email stating I should provide you with some additional authorization. This is hilarious. 1/5 is not enough to express my exasperation and disappointment with the service of your company.

Xd
Pracownik
@AK

Bo to prawda jedt

+-
Pracownik
 Pytanie

Cześć pozytywna opinii: - jeśli zaczniesz pracę w okresie z normalna ilością pracy, jako trainee reklamowe searcher jesteś zaopiekowany, masz mnóstwo szkoleń, w zasadzie niczym wielkim nie trzeba się stresować, bo zawsze jest do kogo zwrócić się o pomoc + ktoś przez parę pierwszych tygodni sprawdza po tobie cała wykonana pracę. - pomocni tł, seniorzy, współpracownicy to jest zdecydowany pozytyw tej firmy, im wyższe stanowisko tym mniej szacunku do pracownikow (wyjątkiem jest A. D., do rany przyłóż) - home office, jak ktoś chce może pracować z biura, ale jak na razie nie ma przymusu (i mam nadzieję, że się to nie zmieni! Jak zabraknie HO to zmieniam pracę) - jak dla mnie praca researchera jest ciekawa i nie monotonna, jak byłam na tym stanowisku, to nie miałam żadnych problemów z wyrobieniem statow - jeśli kogoś to ciekawi, to nie, stawki tu w plusach nie wymienię, ale nie jest potrzebne doświadczenie w korpo, więc jak na start w takim środowisku/po studiach czy szkole to spoko miejsce Negatywna część opinii: - minimalna szansa na konkretny awans (senior/qc/moze tl) - śmieszne podwyżki, firma wykorzystuje sytuację pandemiczna i managerzy jęczą, że nie ma pieniędzy, a na kwartałach płyną peany wdzięczności do pracowników, pracy jest tyle, że się idzie (usunięte przez administratora)Ale hajsu niby nie ma? Lol. + managerzy są bezczelni i na pytania o zwrot kosztów za prąd/internet mówią, że jest oszczędność na dojeździe (przy takiej wypłacie mnie na auto nie stac xD a są ludzie, co chodzą piechota jeżdżą na rowerze itp) - rozpoczęcie pracy podczas backlogu i największej ilości pracy to dla nowych pracowników ogromny stres, nie mają żadnego wsparcia, szkolenie jest żałosne i prawie go nie ma, tl nie mają wyrozumiałości do złych starów i ilości popełnionych błędów, z których się jest rozliczanym), nikt nie ma czasu dla nówek i są pozostawieni sami sobie, nie będąc świadomymi jak poważne są data breache i firmy nie obchodzi to, że dane wrażliwe aplikantów non stop wyciekają do nieodpowiednich źródeł właśnie przez brak szkoleń. - firma zeruje na modelu zatrudniania nowych pracowników, którzy mają jakieś nadzieje wobec tej firmy, i mają głęboko w poważaniu doświadczonych pracowników, nie oferując im kompletnie nic - teamy składają się z pracowników o stażu max pół roku + tl, co kisi się w tej żałosnej firmie 5 lat), reszta ucieka i prawidłowo

neo
Były pracownik
@+-

Pozytywy mogę wskazać bardzo podobne, chociaż z tego co widzę po znajomych, sporo osób przechodzi między działami albo awansuje (głównie startowo z researcherów na qc/seniorów). Minusy też bardzo podobne. Dodam jeszcze, że firma nie dba o utrzymanie doświadczonych pracowników - przynajmniej finansowo. Researcherzy zatrudnieni np. 2-3 lata temu mają stawki dużo niższe od osób, które zaczęły np. w wakacje 2021 co najmniej o 500. Nie ma możliwości starać się o podwyżkę, trzeba czekać do końca kwartału nowego roku i coś może wpadnie (w zależności od budżetu firmy i oceny rocznej). Świeżakom aktualnie się opłaca najbardziej, stawka wejściowa w wakacje na researchera z angielskim to było 4000, po okresie próbnym podwyżka. Nie zdziwię się jeśli teraz na start jest więcej. Sama praca jest ciekawa, praca zdalna to też wygodna opcja, z mojego doświadczenia ludzie w teamach są bardzo spoko. Generalnie polecam, jeśli nie boli was brak perspektywy na podwyżkę i to, że za rok ktoś nowy będzie zarabiał więcej od was.

Ech
Pracownik
@neo

Tak, jeśli ktoś się wstrzeli w dobry moment to przechodzenie z działu do działu (lub dostanie seniora w gratisie, jak było jesienią, bez doświadczenia i mając nikłe pojęcie o czymkolwiek????) jest jedyną opcją na podwyżkę. A roczne podwyżki nie dają nic, bo co to jest 11-12% niezależnie od "oceny" rocznej

:/
Pracownik
@Ech

Ale slaby ten komentarz o seniorach bez doswiadczenia :/ Z tego co wiem nie bylo zbyt wielu kandydatow w rekrutacji i wybrali ludzi ktorych polecali liderzy tak wiec akurat spoko bo sa seniorzy ktorzy wiedza co robia -_-

Anonim
Kandydat
 Pytanie
@neo

Czy to 4000zł to netto czy brutto?

Michxuusa
Pracownik
@Anonim

Brutto

Paulina
Inne
@Michxuusa

A jest jakaś szansa na wyższe zarobki czy to już jest sufit? Jakieś premie macie?

Pracownik
Pracownik

Postaram sie o jak najbardziej obiektywna opinie bazujac na swoim stazu w HR. Firma jest dobra dla studentow i osób szukających pierwszej pracy. Można dostosować godziny pracy do swoich potrzeb i wdrozyc sie w środowisko korporacyjnego swiata. Zarobki srednie - nie za duzo, ale tez nie bardzo malo na poczatek dla osob bez zadnego doswiadczenia (chociaz mogloby byc lepiej). Jedynym wymaganiem jest znajomosc angielskiego i jako taka obsluga komputera. Na plus na pewno atmosfera. Nowe osoby maja pomoc z zespolu i od TLa, wiedza co robic. Komunikacja w zespole jest dobra ale duzo zalezy od TLa. Ogolnie jest ok. Komunikacja mocno sie poprawila po przejsciu na home office. Nie widac jakiegos faworyzowania i duzy nacisk jest na rowne traktowanie. Jest support IT w postaci ticketow. Czasem troche trwa rozwiazanie problemu ale zazwyczaj wystarczy eskalacja do TLa i szybko naprawiaja. Wspolpraca z innymi dzialami wyglada roznie w zaleznosci od pory roku. Czasem odpowiedzi przychodzą od razu, czasem trzeba czekac tygodniami - to na minus. W firmie czesto cos sie zmienia wiec jesli ktos ma problem z dostosowaniem sie do zmian to raczej nie bedzie praca dla niego. Plus taki, ze na wszystko sa procesy wiec wiadomo co trzeba robic (a jesli nie ma to dosyc szybko tworza sie nowe-trzeba tylko powiedziec ze czegos brakuje). W firmie jest duza rotacja, najczesciej odchodza ludzie do roku, rzadziej ci ktorzy pracuja wiecej niz rok czy dwa- im dluzszy staz tym wieksze szanse na awans. W ostatnim czasie bylo duzo rekrutacji na TL i seniora, menagerowie tez sie zmienili, widac ze cos sie zmienia w strukturach. Nie ma problemu z przejsciami do innych dzialow jesli ktos chce zmienic. Jest presja na wyniki jak w kazdym korpo, rozlicza sie na podstawie liczby weryfikacji zrobionych na godzine pracy. Targety sa ustawiane na podstawie wynikow z wczesniejszych miesiecy ale sa do osiagniecia jesli ktos normalnie pracuje. Nowe osoby maja nizszy target przez pierwsze 3miesiace. Benefity - nie ma multisporta, opieka medyczna jest w pzu (niedawno zmieniony provider), system motywacyjny w postaci niewielkich bonusow miesiecznych za dobre wyniki i punktow na platformie do wykorzystania na nagrody (przyznawane punkty nie wystarczaja żeby wybrac nic sensownego, trzeba dostac kilka takich 'wyroznien' zeby cos zamowic). Na swieta byly paczki swiateczne (herbata, miod, czekoladki, etc), fajne ale raczej skromne. Dodatkowo wczasy pod grusza i dofinansowanie na okulary (chyba ok 250zl) Ogolnie pracuje sie dobrze i spokojnie ale duzo zalezy do jakiego zespolu i dzialu sie trafi. Ja osobiscie cenie jasna komunikacje, procesy na wszystko i szybkie reagowanie jak cos sie psuje. Wynagrodzenie i benefity moglyby byc lepsze. Ta opinia dotyczy weryfikacji

natalka
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

a ile mozna zarobic maks ze wszystkimi bonusami jak to pierwsza "powazna" praca???

Rafał
Inne
@Pracownik

Dzięki za tak szczegółową opinię. Mogłabyś dodać na jakiej umowie pracowałaś? Miałaś na czas określony czy na początek dają zlecenie? Bo bardziej pasowałaby mi normalna stabilna umowa.

Pracownik
Pracownik
@Rafał

Zawsze umowa o prace, z tego co wiem HireRight nie daje zleceniowek - pierwsza umowa na 3 miesiace, pozniej albo na czas nieokreslony jesli wyniki sa ok, albo na 6 miesiecy (przedluzony okres probny) jesli wyniki sa do poprawy

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Absolutnie nie polecam. Praca jest dobra dla osoby, która chce mieć jakikolwiek start. Zatrudniłam się w 2019 roku, jestem po filologii angielskiej z dodatkowym językiem. Miałam około 2,5k na rękę. Podwyżki to była jakaś komedia. Dostałam może z raz jakieś niecałe 100 zł. Gdy zgłosiłam chęć wzięcia w rekrutacji na wyższe stanowisko to jeden TL mnie w tym wspierał, ale zaraz przyszedł kolejny i temat umarł. Czemu? Bo podobno "zbyt dobrze" pracowałam na stanowisku Researchera i nie chcieli mnie stracić ;) Także szybko się z nimi pożegnałam. Teraz pracuję w innej firmie, która szanuje pracownika, wychodzi mu naprzeciw no i pieniądze są o wiele lepsze, a to praca tylko po polsku.

Researcher
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo nie poważna firma żadnej odpowiedzi nie dostałam po 2h30 min interview. Moje kompetencje były dobre bo zostałam zatrudniona w innej firmie natychmiast. Totalna zguba czasu . Osoba która prowadziła interview wyraźnie się bała i stołek

Pytania

Nie respektuje się czlowieka

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Ech
Pracownik

Podwyżki 2022 to żart. Pokryły jedynie inflację. Firma ma głęboko gdzieś pracowników. Nie wiążcie przyszłości z tą firmą, warto odchodzić i szukać lepszej pracy :).

?
Pracownik
@Ech

Nie jestem zwolennikiem pisania na tym forum ale musze sie wtracic bo podwyzki zalezaly chyba jednak od oceny, ja jestem calkiem zadowolony :v no chyba ze sie spodziewales/as ze na researcherze dostaniesz 20% to faktycznie mogla nie spelniac oczekiwan. Moze to tajna wiedza a moze nie ale wg polskiego prawa pracodawca nie musi dawac podwyzki inflacyjnej. Inflacja w tym roku jest konkretna wiec taka 12% podwyzka jest ok jak dla mnie i raczej nie swiadczy ze maja cie gleboko gdzies. Ale to tylko moje zdanie :v

HK
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy na stanowisku Customer Verification Specialist wykonuje się więcej telefonów czy również maile, czy jest to też praca na bazie danych? Oraz jak to wygląda z grafikiem? Rozmawiałam z panią z agencji która do mnie zadzwoniła po złożeniu aplikacji i trochę rzeczy tu opisała, ale niezbyt szczegółowo. Dodatkowo, jak to wygląda z grafikiem? Usłyszałam, że jest to praca zmianowa co tydzień, 1 tydzień na 9, 2 na 12 a trzeci na 16. A potem od początku. Czy ktoś pracuje na tym stanowisku i może opowiedzieć, jak to wygląda?

A
Pracownik
@HK

Hej, na stanowisku Verifications Specialist (nazywanym tez po prostu Researcher) uzywa sie glownie telefonu i maili, split jest mniej wiecej 20%-80%. Na ilosc telefonow nie ma targetow, to raczej kwestia uzywania telefonu zeby jak najefektywniej pracowac (zdobywac wiecej weryfikacji). Jesli chodzi o zmiany to tak, w biurze pracowalismy na 3 zmiany (8-16, 9-17, 10-18) ktore zazwyczaj byly dogadywane z Team leaderem (zmiana 8-16 nie jest obowiazkowa no i zmiany sa dogadywane zazwyczaj jak komu pasuje).jesli chodzi o prace zdalna to jest to bardziej plynne, zmiany nie sa specjalnie przestrzegane, wazne zeby sie logowac w takich godzinach zeby byc w stanie sie kontaktować ze zrodlami

Tommy Wiseau
Kandydat
 Pytanie
@A

Cześć, będę miał rozmowę rekrutacyjną właśnie na stanowisko Verifications Specialist. Chciałbym zapytać, czy warto tam pracować. Przede wszystkim na jakie zarobki mogę liczyć? Są możliwości awansu? Pensja jest stała czy zależy od tego, ile przeprowadzi się weryfikacji? Praca jest taka, że jest się "przykutym" do komputera czy raczej większy luz? Z góry dzięki, pozdrawiam!

Anonim
Pracownik
@Tommy Wiseau

Obecnie firma bardzo się rozrasta. Są bardzo duże możliwości awansu w większości działów. Researcher zarabia koło 4000. Pensja stała plus bonusy w zależności od uzyskanego targetu. Pracujesz na taskach wiec jeśli się wyrobisz wcześniej to masz już luz. Zależy tez od działu

21
RealnyRat
Pracownik
@Anonim

4000 to chyba jeśli masz dwa popularne języki, czyli angielski + hiszpanski/francuski/niemiecki. Researcher z samym angielskim na dzień dobry ma o tysiaka mniej. I praca polega na byciu przyklejonym do monitora, bo targety tak ustawione, żeby nie mieć wolnego czasu. A jak jest spokojniejszy okres to i tak każą robić cokolwiek, żeby uzupełnić sobie tabelkę z time adjustment, bo wykon spada :)

Łaj Lisa, łaj, ŁAj!?!
Pracownik
@Tommy Wiseau

Chłopie, oszczędź sobie czasu i szukaj pracy gdzie indziej.

1
+-
Były pracownik
@RealnyRat

@realnyrat - nie wiem, jak trzeba być nieogarniętym na researcherze, żeby ledwo się wyrabiać z targetem. W 2 msc pracy potrafiłam wszystko "wyczejsowac" i moc sobie troszku poczillowac...

Snejk
Były pracownik
@+-

Po 2 miesiącach to nie prawdziwy target. Na początku jest mocno obniżony, żeby było bardziej przystępnie dla nówek. Druga kwestia jest taka, że HireRight obniżył targety wobec nowych osób, jak również wymagania w rekrutacji, bo po prostu mało kto chciał tam aplikować. Teraz mają ofertę na całą Polskę, a nie tylko na okolice Katowic, bo nie było komu pracować. Nie cisną tak po pracownikach, bo ludzie szybko przychodzą i odchodzą.

Dominika
Inne
@Snejk

Ale ta obniżka pułapu przy tych samych zarobkach? Czy mniejsze oczekiwania równa się mniejsza kasa?

Graża
Inne
@Dominika

Na okresie próbnym jest niższa stawka.

zmieszany
Były pracownik
@RealnyRat

Przy drukowaniu umowy znajomej (która pracuje od lipca jako researcher tylko z angielskim) okazało się, że ma 4000brutto na start, po 3 miesiącach wskoczyła na 4500. Wiem, że oświadczeni researchery potrafią mieć sporo mniej. Taka polityka firmy. Obstawiam, że teraz stawka wejściowa będzie jeszcze wyższa.

Belzebub
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w customer service? Do ogarnięcia czy telefony przytłaczają ?

MKZ

HireRight jest pracodawcą, który spełnia moje oczekiwania. Pracuję tu od kilku lat i absolutnie tego nie żałuję. Firmę zdecydowanie polecam osobom, które lubią pracę w międzynarodowym środowisku oraz są gotowe na pracę i rozwój. Osoby, które dobrze wykonują swoją pracę są tu doceniane, a jednocześnie kadra kierownicza podchodzi ze zrozumieniem do pracowników. Opieka medyczna w placówce PolMed jest jak najbardziej wystarczająca nawet dla osób chorujących przewlekle jak ja. Poza lekarzami w placówce jest możliwość umówienia się do szeregu specjalistów z placówek partnerskich - wszystko załatwia się jednym telefonem na infolinię, a po tym otrzymuje się SMSem lub telefonicznie szczegóły wizyty. Elastyczne podejście do godzin pracy jest zdecydowanie jednym z największych atutów. Pracodawca nie stwarza ograniczeń jeśli chodzi o wcześniejsze wyjścia z pracy czy zmianę godzin pracy na dany dzień. Nawet w dobie koronawirusa i pracy z domu Managerowie i Team Leaderzy mają duże poszanowanie dla work-life balance - tutaj nie ma mowy o dzwonieniu do pracowników po godzinach i zawracaniu im głowy sprawami zawodowymi. HireRight jako pracodawca mnie nie zawiódł.

Aha
@MKZ

Widać, że to kolejna "opinia" dodana przez dział HR :D Oczywiscie od razu przypięta u góry... aż razi w oczy

Max
@MKZ

Czy zgadzacie sie z powyższą opinią działu HR?

1
IPC_n
@Aha

bo wszystkie tutaj dodawane to tylko te z dzialu HR, nikt nic o tej firmie dobrego nie napisal

Pracodawca

@Aha

Hej, dział HR dodaje swoje "opinie", komentarze z nickiem "HireRight Poland Sp. z o,o. - Pracodawca" - pozdrawiamy!

Aaa
Pracownik
@MKZ

Napisane głupoty prze hr

Dominika
Inne
@Aaa

A co się nie zgadza? bo jedziecie na te haery ale nie piszecie, co dokładnie nie jest tak jak Wy wiecie z praktyki.

Pytanie
 Pytanie

Czy w HireRight Poland Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?

Anonymous
Pracownik
@Pytanie

Szkolenia są wewnętrzne ;)

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Szkolenia są wewnętrzne i dotyczą procesów/produktów na których się aktualnie pracuje, zwykle przeprowadzane są przez kogoś z teamu kto już na tym produkcie długo pracuje. Firma nie wysyła osobiście i nie dofinansowuje w szkoleń zewnętrznych w ramach wsparcia rozwoju pracowników.

aga
Kandydat

Firma - dramat, pozwoliłam sobie odrzucić ich żałosną ofertę pracy kilka lat temu (2017), gdy podczas pozytywnie zakończonej rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Researcher'a z ang. zaproponowano mi 2.100,00 pln (słownie: dwa tysiące sto złotych) na rękę."Takie są stawki dla świeżoupieczonych absolwentów uczelni wyższych" - powiedziała mi jakaś paniusia prowadząca rekrutację. Wyszłam stamtąd ze łzami w oczach, bo zastanawiałam się w jaki sposób mimo wyższego wykształcenia i lat spędzonych na nauce mam się utrzymać sama w Katowicach za 2.100,00. Chciałabym uspokoić czytelników, że kilka dni później dostałam świetną propozycję z zarobkami rzędu 3.000.00 pln na rękę, też tylko z j. angielskim. Miejsce samo w sobie wyglądało niezachęcająco, a gwar rozmów telefonicznych z open space'u dodatkowo odstraszał.

Xyz
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś ma jakieś pozytywne zdanie ma temat tej firmy? Jestem na etapie rekrutacji na stanowisko konsultant ds weryfikacji z j. angielskim. Powiedziano mi że byłaby to praca całkowicie zdalna co bardzo mi odpowiada ale czytając te wszystkie opinie zaczynam mieć wątpliwości czy dobrze robię zmieniając pracę ???? A druga kwestia to powierzone obowiązki. Czy ciężko im sprostać? Czy trzeba mieć określone wyniki od których zależy wynagrodzenie? Jak wygląda praca na takim stanowisku?

Kuku
Kandydat
 Pytanie
@Xyz

Czy udało się zmienić pracę? Jakie są faktycznie wymagania? Jak wyglada praca zdalna?

Xyz
Pracownik
@Kuku

Zaczelam tam prace calkiem niedawno, osobiscie jestem bardzo zadowolona. Czuje sie zaopiekowana, buddy i caly team zawsze pomocni, zawsze udziela odpowiedzi. Praca zdalna to strzal w 10, zarobki calkiem okej, target wzrasta stopniowo, nie jest to cos czego nie da sie osiagnac, duzo szkolen, duzo rzeczy do zapamietania ale praca schematyczna, do opanowania

Kandydat
Kandydat

Próbowałem się dostać do firmy. W sumie to do mnie napisali. Zostałem umówiony na rozmowę. Nawet CV nie chcieli, więc nie wiem jak chcieli zobaczyć moje doświadczenie i gdzie pracowalem. Pierwszy raz się z takim czyms spotykam. Sama rozmowa byla zwyczajna. Ostatecznie sie nie dostałem. NAPISALI tylko lakonicznego maila na zasadzie nie bo nie. Profesjonalizm pełna gębą...

Aleksandra
Kandydat
@Kandydat

Ja z kolei odpowiedzi po 1 etapie rekrutacji nie otrzymałam wcale. No cóż, widać kandydatów do pracy nie darzy się zbyt dużym szacunkiem. Szkoda.

Kandydat
Kandydat
@Aleksandra

Otóż to. Poza tym pojawiło się znów ogłoszenie na stanowisko, na które aplikowałem. Więc nie wiem kogo oni szukają. Moja koleżanka też po 2 rozmowie została bez odpowiedzi. Szkoda słów.

Ciekawy John.
Kandydat
 Pytanie

Proszę o opinię o pracy w dziale windykacji oraz obsłudze klienta?

Collections
Pracownik
@Ciekawy John.

Cześć, pracuję w dziale windykacji od ponad roku, nie mogę powiedzieć złego słowa. Nie obijam się, robię swoje, jest również pole do kreatywności i ulepszania procesów, gdy ktoś ma świeże pomysły. Szczerze polecam, wystarczy mieć głowę na karku, komunikatywny angielski i chęć do pracy. Każdy służy pomocą i nikogo nie zostawiamy samego sobie.

Ciekawy John
Kandydat
 Pytanie
@Collections

Hej, dzięki za odpowiedź. Czy możesz napisać jakie są targety w tym dziale? Czy trzeba się bardzo mocno spinać, czy pracując w normalnym tempie, można spokojnie target wyrobić?

Collections
Pracownik
@Ciekawy John

Tak, posiadamy pewne targety, ale pracując w normalnym tempie można je wyrobić, bez zbędnej spiny i nadgodzin. Nie jest to sprzedaż, więc nie mówimy tu o premiach/prowizjach, bardziej chodzi o normalną pracę i potwierdzanie tego wynikiem. Nie przypominam sobie żadnej sytuacji, w której ktoś stoi nad nami z batem, bo liczby są np. za niskie. Bywają słabsze i lepsze miesiące, ale w skali roku wszystko się wyrównuje. Przełożeni wiedzą, jak wygląda nasza praca, i nie mają nierealnych oczekiwań.

Ciekawska
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Na jaki dzień kalendarzowy wypadają wypłaty? I czy ciężko jest zapracować na bonus kwartalny, biorąc pod uwagę pracownika, który się nie obija, a naprawdę pracuje?

A
Pracownik
@Ciekawska

Hej,zazwyczaj to trzeci roboczy dzien miesiaca. Wyplaty powinny byc na kontach do 10 kazdego miesiaca, ale zawsze sa wczesniej. Jesli chodzi o bonus to targety sa dopasowywane na podstawie wynikow firmy za ostatnie trzy miesiace, a bonusy sa zalezne od % osiagniecia targetu. Bonus dostaje 50% najlepszych performerow (targety musza byc spelnione i z osob ktore osiagnely wybiera sie 50% najlepszych). Nie jest trudno osiagnac target, jak sie normalnie pracuje to spokojnie da sie to wyrobic

John
Kandydat
 Pytanie
@A

Czy masz wiedzę jakie są targety w dziale customer service?

A
Pracownik
@John

Nie, tylko w weryfikacjach :(

John
Kandydat
 Pytanie
@A

To jakie są u was? :)

Z dala o tej firmy
Kandydat

Firma godna pożałowania. Na początku wszystko milutko i super, a potem wychodzi, że traktują ludzi totalnie bez szacunku. Kontakt bardzo słaby, nie odbierają telefonów, żadko oddzwaniają, pomoc w utrudnieniach znikoma. Sprzęt wysyłany na ostatnią chwilę, który miał dotrzeć dopiero w dniu rozpoczęcia! Lekarz medycyny pracy także organizowany na ostatnią chwilę. Ustalanie zmian, a potem wymigiwanie się od ustaleń, obwinianie pracownika za przeoczenie informacji, bo przecież sami do winy się nie przyznają, zrezygnowanie z kontynuacji zatrudnienia na dwa dni przed startem!! Absolutnie nie polecam! Trzymajcie się z dala od tej firmy.

John
Kandydat
 Pytanie
@Z dala o tej firmy

Tzn miałeś zacząć pracę ale, że wyszły takie dziwne sytuacje to finalnie nie zacząłeś bo oni się wycofali???

Toksyna

Opinia dotyczy sytuacji na piętrze w dziale public records. Praca w dziale public records to istna katorga. W ostatnim roku awanse dostały osoby emocjonalnie chwiejne, foworyzujące swoich ziomnków. Dla team leaderów liczy się tylko co zrobić żeby się nie narobić i przepchnąć swoich kolesiów i mieć jakieś tam staty. Niesmak pozostaje dowiadując się że tworzy się nowe stanowiska pracy pod stołem. Nowozatrudnieni ludzie to chłodząca toksyna. Codziennie można usłyszeć obgadywanie swoich partnerów, zazdrość o awanse czy bonusy (pffft 70 zł /miesiąc). Dodatkowo ludzie którzy się narażą sa gnojeni przez team leaderów oraz hr i innych ich kolesi. Ogólnie nie polecam pracy w tym dziale chyba że ktoś lubi lizanie tyłka i zapierdzielsnie zs innych bez słowa dziękuję. Opinię dedykuję wszystkim smarkatym tlom w dziale public records

8

Pracodawca

@Toksyna

Bardzo dziękujemy za Twój wpis. Szanujemy każdą opinię, nawet jeżeli nasza i innych pracowników jest zasadniczo inna. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że jeżeli pracownik zauważa jakiekolwiek nieprawidłowości w zespole, a obawia się rozmowy z bezpośrednim przełożonym, dział HR zawsze służy wsparciem i pomocą.

Toksyna
@HireRight Poland Sp. z o.o.

Pracownicy czują się zastraszani przez managerów dlatego jedyne co zostaje to pisać na forum anonimowo...

Pracownik
@Toksyna

Jakies mega emocje tu sa-w ogole nie zgadzam się z tym co piszesz-miałam wielokrotnie rozmowy z Managerami,ktorzy ZAWSZE mi byli w stanie doradzić, pomoc rozwiazac problem. Pierwsze slysze o zastraszaniu-to nie kolchoz

1
Malina
@Toksyna

Chyba nie do końca anonimowo, bo na podstawie tych wpisów i złości można wywnioskować kim jesteś i cóż, pseudonim Toksyna jest bardzo trafny....

Pracodawca

@Toksyna

Dziękujemy za komentarz; jednocześnie chcielibyśmy zaznaczyć, że regularnie badamy opinie i nastroje naszych pracowników podczas przeprowadzanych z działem HR Stay and Exit Interviews. Do tej pory nie otrzymaliśmy jakichkolwiek sygnałów, potwierdzających wspominane kwestie, a każde zgłoszenie o nieprawidłowościach traktujemy z należyta powagą. „Zastraszanie pracowników” to poważny zarzut, dlatego ponownie prosimy o kontakt z naszym HR Managerem lub HR Business Partnerem w celu wyjaśnienia sytuacji. Przypominamy też, że HireRight posiada Ethics and Complience Hotline, gdzie podczas rozmowy telefonicznej można całkowicie anonimowo zgłosić niepokojące nas kwestie. Pozdrawiamy

Doswiadczona
Pracownik
@HireRight Poland Sp. z o.o.

Dział HR NIGDY, ale to NIGDY nie reagował na zagrożenia flagowane przez pracowników. Jedyne co dział HR robił, to dawał znać managementowi, który w większości przypadków sam był powodem problemow, takich jak złe traktowanie pracowników czy chaotyczne działania operacyjne.

A
Pracownik
 Pytanie
@Doswiadczona

Zle traktowanie pracownikow? Pracuje 6 lat i nie slyszalam zeby jakis manager zle traktowal pracownika. Jakies konkrety masz czy bedziesz rzucała ogolnikami?

5
Incognito
Były pracownik
@Doswiadczona

Zgadzam się w 100%. Dodatkowo kiedy pracownik flagował issue do HRów, jedyne co mógł z tego wynieść to reprymenda ("bo to przecież zawsze wina pracownika, a nie managerów czy innych") albo wypowiedzenie ("bo firma nie potrzebuje takich negatywnych ludzi w swoich szeregach").

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@HireRight Poland Sp. z o.o.

Tak szanujecie opinie, ze wolicie je usunąć niż zająć się problemem? :)

Pracodawca

@Pracownik

Profil służy do wyrażania opinii o pracodawcy w sposób anonimowy. Nie jest to żaden oficjalny sposób komunikacji, czy zgłaszczania nieprawidłowości, bo takie można zgłaszać postępując według przyjętych w firmie zasad. Zgodnie z regulaminem portalu opinie muszą być wyrażane w sposób, który nie narusza dobrego imienia żadnej konkretnej osoby. Opinie usuwane, to tylko takie, po których jasno wiadomo kogo dotyczą, więc są niezgodne z prawem (art. 212 § 1 Kodeksu Karnego wyjaśna czym jest zniesławienie).

Employee
Pracownik
 Pytanie
@HireRight Poland Sp. z o.o.

Ludzie chyba po prostu boja się cokolwiek zgłaszać, nie czują się wysłuchani. Może przydałyby się częstsze rozmowy HR z pracownikami? Takie one to one? Nie tylko w momencie jak się coś zgłosi, ale tak po prostu. Pracownicy niższego szczebla maja po prostu wrażenie ze i tak nikt nie dba o to jak oni się czują tak na prawdę, jak się sprawdza np ich przełożony. Zdarzały się sytuacje, że do działu HR trafiały skargi i po firmie szybko rozchodziły się plotki o tym kto je tam złożył, tak jakby nie były do końca anonimowe. Nie chodzi tu o zniesławianie nikogo, bo jeśli pisze się prawdę nie jest to zniesławienie. Ludzie po prostu są sfrustrowani i chyba widza tu jedyna opcje wyrażenia tego, i możliwość by ktoś ich „wysłuchał”. Jest tu niestety bardzo wiele opinii, po których jasno wiadomo kogo one dotyczą.

Mark
Kandydat
@Toksyna

Zgadzam się, przynajmniej takie jest pierwsze wrażenie. Toksyczna atmosfera podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Widać, że traktują kandydatów jak konkurencję, stąd takie negatywne nastawienie.

To samo
Kandydat
@Mark

Moje pierwsze wrażenie też było nie przyjazne na rozmowie kwalifikacyjnej. Nie dobrze wróżyło dla mnie, i bardzo dobrze że nie zostałam przyjęta.

Ktoska
Inne

Mąż miał rozmowe przez tę agencję, 2 tygodnie czekał na odpowiedź rekrutera....a rekruter poszedł na urlop, nie dostał żadnej odpowiedzi o wyniku rekrutacji. Lekceważące podejście do osób poszukujących pracy, jeżeli ktoś poświęca czas na przygotowanie się do rozmowy ...i sama rozmowę to rekruter powinien poświęcić kilka minut i wysłać informacje o wyniku rekrutacji.

Gość
Pracownik
@Ktoska

HireRight to nie agencja...

To samo
Pracownik
@Ktoska

Dwa lata temu, to samo miałam, bardzo nie zgodne co miało być. 3 i pół godziny różnych testów a zero feedbacku. Minimalny feedback powinien być jak to zapewniają.

Michał B
Kandydat

Po 10 latach w Uk wrocilem do kraju i poprzez agencje Manpower zaaplikowalem o prace .Z usmiechem na twarzy i dobrym ang. pojechalem na rozmowe wstepna.Do pokoju weszly 2 osoby (chlopak i dziewczyna) i zaczeli zadawac mi pytania.Przez 20 min staralem sie odpowiadac najlepiej jak potrafilem..Pracy nie dostalem.Ps.pozdro dla dziewczyny ktora podczas tej 20 min rozmowy sklecila doslownie jedno zdanie lamanym ang....Do dzisaj zadaje sobie pytanie czy oni mnie wogole zrozumieli co do nich mowilem....hahhahah

Nie poddawaj sie
Pracownik
@Michał B

Hej, angielski to nie wszystko zeby dostac prace ;)

Bartek
Kandydat
@Michał B

Ja mialem tak samo mowilem znacznie lepiej po angielsku niz oni, pewnie dlatego nie dostalem prace jak i ty mimo ze na wszystko odpowiedzialem poprawnie. Prawda jest taka ze pewnie baja sie o stolek co jest przykre, widocznie bede musial z powrotem wyjechac bo to co sie dzieje w tym kraju to porazka. Nawet jak ktos lepszy jest od ciebie to nie znaczy ze chce cie wygryźć plx zrozumcie to !

Pracownik
Pracownik
@Bartek

Nie ma mowy, żeby ta firma nie zatrudniła kogokolwiek z powodu "obawy o stołek", biorąc pod uwagę, że dostanie awansu graniczy z cudem, nawet w przypadku pracowników z bardzo długim stażem albo pracujących ponad tzw. normę.

Masakra
Pracownik
@Bartek

Ja znam swietnie franciski i angielski, doslownie mniep Pytali dlaczego wrocilam do kraju. Wymaglowali mnie 3 prawie godzinny a nikt nie dal feedbacku. Napweno, za dobrze znalam jezyk, bardzo duze wymagania za male pieniadze. Jestem szczesliwa ze nie dostalam sie do tej formy. Jak dla mnie porazka, zauwazam ze stale szukaja nowych ludzi. Oczysite, nikt tam sie nie utrzymuje.

Mao
Były pracownik
@Masakra

Teraz jak to przeczytają to na pewno będą mocno żałować swojej decyzji.

A
Pracownik
@Masakra

Nie zdarzylo sie, zeby w rekrutacji ktos zostal odrzucony z powodu zbyt wysokich kwalifikacji jezykowych. Moze na decyzji zawazylo wlasnie Pani podejscie i roszczeniowy ton; jesli na rekrutacji rekruter widzi ze aplikant nie pasuje do profilu firmy to raczej wyda decyzje na nie. Przy rekrutacjach dobiera sie ludzi tez pod zespol z mysla o tym jak aplikant bedzie współpracował. Umiejetnosci jezykowe sa wazne, ale nie najważniejsze

Ex
Były pracownik
@Bartek

Pracowałam w tej firmie i zapewniam Cię ze jesteś w błędzie. Ma ona swoje wady, ale na pewno nie podejście o jakim wspominasz, biegła znajomość angielskiego to ogromny atut kandydatów, ale nie na tyle wyjątkowy, żeby kogoś tym wygryźć ze stanowiska. A już tym bardziej rekruterzy nie maja protekcyjnego podejscia względem swoich stanowisk. Nie pracuje tam już, ale moje ogólne wrażenie z perspektywy czasu jest dobre - poza aspektem finansowym :)

Nickk
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie to udręka, przez chwilę może wydawać się ciekawie, ale nie za takie pieniądze. Pracujesz z angielskim? To nic, możesz też wykonywać pracę w innych językach, czy dostaniesz dodatek językowy do wypłaty? Oczywiście że nie. Można dorobić na nadgodzinach w tygodniu i w niedzielę, jeśli masz do tego zdrowie, ale ilość Twoich zadań urasta do niemożliwych rozmiarów. Firma pozbywa się doświadczonych pracowników (nie oferując podwyżek)i zatrudnia młodych którzy pozwolą sobie na o wiele trudniejsze warunki pracy, żeby zdobyć doświadczenie. Przykre to, ale prawdziwe. Do tego ilość problemów technicznych przy pracy zdalnej sprawia, że naprawdę się odechciewa. Nie polecam.

Krisisi
Kandydat
 Pytanie

Hej. We wrześniu zaczynam pracę i chciałabym dopytać o parę spraw. Na którym piętrze w budynku znajduje się firma? Czy team leaderzy są pomocni, czy można zadawać im wszystkie nurtujące nas pytania? Jak będzie wyglądał mniej więcej pierwszy dzień pracy zdalnej? Czy możecie podzielić się informacja jakich zwrotów najczęściej używacie dzwoniąc do klienta w celu weryfikacji danych i do jakich instytucji najczęściej wykonuje się telefon? Z góry dzieki za odpowiedź :)

Xyz
Pracownik
@Krisisi

Hej, biuro normalnie jest na 3 i 4 pietrze (teraz tymczasowo na 5 na czas remontu). TLs sa pomocni, mozna smialo pytac o wszystko. Na poczatku pracy normalnie jest szkolenie i shadowingi z osobami ktore juz sa w zespole, zeby latwiej wdrozyc sie do pracy. Doswiadczona osoba pokaze Ci wszystko co i jak no i TL tez. Najczesciej dzwoni sie do poprzednich pracodawcow i szkol w których uczyl sie aplikant

3

Zostaw merytoryczną opinię o HireRight Poland Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w HireRight Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy HireRight Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w HireRight Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 62, z czego 4 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy HireRight Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w HireRight Poland Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

HireRight Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii