Wywiad z Ewelina Furdak z PBR MEDIA KRZYSZTOF KUJAWIŃSKI


Miniaturka
Ewelina Furdak
PBR MEDIA KRZYSZTOF KUJAWIŃSKI
Z wykształcenia jestem dziennikarką, ukończyłam Wyższą Szkołę Zarządzania na profilu Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna ze specjalizacją Reklama i PR.

Czym zajmuje się PBR Media?

Jesteśmy niezależną firmą doradczo-marketingową. Głównie zajmujemy się badaniami opinii publicznej oraz realizacją projektów z zakresu e-marketingu. Badamy preferencje klientów z wielu różnych dziedzin. Realizujemy projekty dla firm między innymi z branży bankowej, ubezpieczeniowej, spożywczej, telefonii komórkowej, medialnej oraz kosmetycznej i wielu innych.

 

W jakich miastach prowadzicie działalność?

Nasza firma posiada siedem oddziałów rozmieszczonych w większości miast wojewódzkich tj: Białystok, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Rzeszów oraz Wrocław. Pomimo tego nie spoczywamy na laurach, chcemy się nieustannie rozwijać, podejmować nowe wyzwania, toteż w planach mamy otwarcie kolejnych oddziałów w zachodniej części Polski.

 

Ilu pracowników zatrudniacie?

Obecnie na stałe zatrudniamy 20 osób oraz przyjmujemy do pracy ponad 600 osób miesięcznie na stanowisku ankietera.

 

Z czego jako pracodawca jesteście szczególnie dumni?

Największym naszym sukcesem jest stworzenie setek miejsc pracy dla setek młodych osób, które potrzebują dodatkowych środków tylko dla siebie, które chcą się podzielić swoją opinią o produktach usługach z milionem konsumentów w naszym kraju. I oczywiście otwarcie w przeciągu nie całego roku od października 2015 do czerwca 2016 czterech nowych oddziałów dokładnie w Rzeszowie, Łodzi, Lublinie i Białymstoku.

Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie?

Mamy  trzy najważniejsze wartości którymi się kierujemy i które są jednocześnie wpisane  w nazwę naszej  firmy. Są to pracownicy, badania i rozwój.

 

Dlaczego akurat te trzy?

Pracownicy są dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Wspólnie realizujemy kilka tysięcy ankiet i analiz miesięcznie, bezpośrednio wpływając na rynek opinii oraz obsługę klienta w naszym kraju. To właśnie dla nich jesteśmy rzetelnym pracodawcą i dla nich cały czas się rozwijamy.

 

Badania?

Gdyby ich nie było nie moglibyśmy wraz z naszymi ankieterami wpływać na rynek opinii czy obsługę klienta w kraju, dlatego jesteśmy lojalnym kontrahentem i cenimy sobie stałą rzetelną współpracę z naszymi partnerami dla których wykonujemy badania. A jeśli chodzi o rozwój, to nie zatrzymujemy się i nie planujemy się zatrzymać, naszym celem jest zdobycie rynku w całym kraju. Dlatego inwestujemy w naszych pracowników.

 

W jaki sposób?

 Poprzez liczne szkolenia z zakresów pozwalających im doskonalić siebie, swoje umiejętności i jednocześnie nas jako dobrego pracodawcę. Każdemu pracownikowi gwarantujemy profesjonalne, bezpłatne szkolenie. W dalszym etapie pracy jesteśmy dla nich wsparciem i pomocą. Zawsze mogą na nas liczyć, dzięki czemu nabierają dużej pewności siebie oraz łatwiej jest im wykonywać powierzone zadania. Dajemy też możliwości rozwojowe poprzez odbycie stażu w różnych strukturach naszej firmy oraz możliwości awansu na etatowe stanowiska.

 

Gdzie należy szukać waszych ofert pracy?

Przede wszystkim publikujemy je na popularnych portalach z ogłoszeniami. Do naszych potencjalnych pracowników docieramy również poprzez serwisy lokalne w miastach, w których mamy oddziały.

Co dzieje się z dokumentami aplikacyjnymi, które trafiają do państwa firmy? Proszę krok po kroku przedstawić naszym czytelnikom proces rekrutacyjny w PBR Media.

Wszystkie aplikacje, które do nas trafiają są analizowane przez specjalistów do spraw rekrutacji. Następnie kandydaci, którzy spełniają nasze wymogi zostają zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Odbywa się ona w jednym z naszych oddziałów. Po pozytywnym przebiegu rozmowy rekrutacyjnej kandydat zostaje zaproszony na bezpłatne szkolenie, na którym zostaje zapoznany ze specyfiką pracy oraz podpisuje umowę cywilno-prawną.

 

Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej?

Najwięcej ofert dotyczy pracy ankietera. Oprócz nich zatrudniamy również pracowników stałych, np. na stanowiska związane z rekrutacją czy menedżerów opiekujących się ankieterami.

 

Czego oczekujecie od swoich pracowników?

Od naszych pracowników oczekujemy przede wszystkim rzetelności, ale również i zaangażowania w powierzone zadania, staranności, dokładności i umiejętności obiektywnego spojrzenia na otaczający nas świat.

 

A dlaczego warto dla was pracować?

Dzięki naszej firmie można zdobyć bogate doświadczenie w rozwijającej się branży. Nasi pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie. W ten sposób oszczędzają na czasie czy kosztach dojazdu do firmy.

 

Jakie świadczenia pozapłacowe oferujecie swoim pracownikom?

Nasi pracownicy etatowi korzystają z różnych świadczeń, np. karty oferującej usługi sportowe. Natomiast ankieterom oferujemy szkolenia.  

 

Każdy pracownik firmy, niezależnie od szczebla kariery, na którym się znajduje - rozpoczynał swoją przygodę z PBR MEDIA jako ankieter. Czy możliwe są wewnętrzne awanse?

Oczywiście. Jestem najlepszym dowodem na to, że takie awanse są możliwe. We wrześniu ubiegłego roku zgłosiłam się do firmy na stanowisko testera. Po miesiącu owocnej współpracy awansowałam na specjalistę ds. HR, później byłam kierownikiem naszego rzeszowskiego oddziału. Teraz piastuję stanowisko Regional Menagera.

 

To jeszcze na koniec proszę zdradzić, jakie cele jako firma wyznaczyliście sobie na najbliższe lata?

Chcemy dalej się rozwijać i zdobywać polski rynek, tworzyć kolejne miejsca pracy. I jeszcze mocniej wpływać na świadomość konsumentów w naszym kraju.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PBR MEDIA KRZYSZTOF KUJAWIŃSKI