Nie wszystkie zachowania są godne 4 gwiazdek. W czasie pobytu w środku nocy rozprysla się nam szyba w kabinie prysznicowej, dziękować Bogu, że nikogo nie bylo w łazience. Szef obiektu był zniesmaczony jakby to była nasza wina, szefowa owszem przeprosiła, chociaż mamy świadomość, ze to nie jest również wina ani szefostwa ani obsługi (chociaż jakieś przeglądy powinny być wykonywane) za takie niedogodności hotel powinien odpowiadać. Raz nieprzespana noc, brak możliwości skorzystania z porannego odświeżenia i fochy szefa :- według mnie niedopuszczalne zachowanie na hotel z taką renomą.
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy