Asknet Sp. z o.o.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Asknet Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Asknet Sp. z o.o.?

Szczęśliwy były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jedynymi plusami w tej firmie to te na akumulatorach w autach (choć część już pewnie też już wytarta przez ciągłe wyciąganie w celu naładowania) oraz to że firma jest skłonna (a raczej zmuszona) zatrudniać ludzi bez doświadczenia, ponieważ nikt kto zaznał pracy w normalnej firmie nie będzie chciał nawet spojrzeć na ofertę. Kierownik który wg prezesa nie jest przełożonym ma chyba na niego teczki lub jest z nim spowinowacony. Nigdy w życiu nie uwierzyłbym, że osoba tak niekompetentna jest w stanie tak długo utrzymać się na stanowisku kierownika IT. Najlepszym dowodem będzie chyba próba uruchomienia testu IPERF3 na routerze Cisco poprzez złącze konsolowe. Kabaret jaki tam się rozgrywa jest nie do opisania. Szefostwo na każdym kroku uczula aby zgłaszać wszystkie nieprawidłowości. To bardzo na plus. Ale niestety na zgłoszeniu się kończy. Kierownik zanim danym tematem się zainteresuje zdąży zapomnieć o nim 3 razy, a gdy w końcu sam go zauważy zrzuca całą winę na pracownika i w oficjalnym mailu dołączając do wiadomości prezesa próbuje się wybielić. Następnym krokiem w celu rozwiązania tematu jest diagnoza, która w przypadku np niesprawnego auta kończy się researchem na forum samochodowym. W końcu po otrzymaniu odpowiedzi co może odpowiadać za usterkę następuje zakup zamiennika na miejsce prawdopodobnie uszkodzonego elementu. Kiedy paczka przychodzi okazuje się, że część nie pasuje. Po powtórzeniu ostatnich kroków jeszcze dwa razy w głowie kierownika przeskakuje pewna dźwignia, która podpowiada mu, że może jednak warto oddać auto do mechanika. Oczywiście nie do normalnego mechanika który zrobiłby diagnostykę auta, oj nie nie..... Trzeba to zrobić po asknetowemu. Ktoś zapytałby, ale jak to jest? Już tłumaczę, prowadzi się (a raczej holuje, a czemu nie lawetą? BO NIE) auto, bo nie jest już nawet w stanie ruszyć z miejsca o własnych siłach, do zaprzyjaźnionego domorosłego składacza bmw, który owszem usterkę naprawi, ale tylko tą jedną. Następne usterki które tylko czekają na swój moment ujawniają się od tygodnia do miesiąca po odebraniu auta i cały schemat jedziemy od nowa. Ciągłe użeranie się z tym człowiekiem odbiera smak życia. Telefony/smsy grubo po 20 w celu wytłumaczenia planu na kolejny dzień kończą się tym, że i tak na rano trzeba dzwonić i umawiać się z klientami samemu. Tyranie za sławną (usunięte przez administratora) przyświeca chyba najmocniej w całym tym przedsięwzięciu zwanym jako Asknet. Dramat, tragifarsa i komedia w jednym. Jeśli ktoś jest już zdesperowany aby zacząć tam pracę polecam zakończyć ją najpóźniej pół roku po zatrudnieniu bo przez ten czas człowiek jest w stanie ogarnąć podstawy IT i znaleźć o wiele lepsze miejsce dla siebie, a sama praca staje się monotonna i męcząca. I niech nikogo nie zwiodą podwyżki w pierwszych miesiącach zatrudnienia oraz ciągłe zapewnienia o ulepszaniu zasad w firmie. Zasady ciągle się zmieniają, to fakt ale za każdym razem dokładając pracy serwisantowi. W dwóch słowach nie polecam ;)

Leszek
Inne
@Szczęśliwy były pracownik

Widzę atmosfera nieszczególnie ci odpowiadała. Wspomniałeś o podwyżkach na początku zatrudnienia. Trzeba było samemu o nie wystąpić czy należały się każdemu nowemu pracownikowi z automatu?

xxx Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Leszek

Już wyparliście z pamięci ile razy pracownik był na rozmowie prosząc o podwyżkę, zmianę umowy czy chociażby podać propozycje ULEPSZANIA pracy? Ta firma to dno, kierownictwo które do niczego się nie nadaje chyba, że chodzi o oskubanie z pieniędzy. Nie zliczę ile matactwa było przez okres mojej pracy. Żadna szanująca się osoba nie podejmie pracy w asknecie.

Paweł Nowy wpis
Inne
@xxx

Ile teraz w ogóle płacą tutaj? Bo nie padły kwoty na razie.

. Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Paweł

Dla nowego pracownika 20/h, po poł roku stażu możesz wybłagać 23-25 (górny limit w firmie) Do tego można dorobić na nadgodzinach, które w sumie są obowiązkowe bo wtedy kierownikowi się opłaca (nadgodziny rozliczane po stawce bazowej) Jest jest jeszcze coś takiego jak dyżur niby dla chętnych ale w praktyce przymusowy bo kto by chciał z własnej woli się go podjąć. Jeśli jesteś na dyżurze - przez 24 h musisz być trzeźwy i dostępny na nagły wyjazd na terenie całej Wielkopolski, jeśli nie wykonasz zgłoszenia na czas to grozi kara i pokrycie kosztów, a w nagrodę za takie poświecenie możemy liczyć na szalone 20 zł w tygodniu i 40 w weekendy. Brzmi fanie? Nie nie, to za dzień a nie godzinę Może się zdarzyć delegacja (na rozmowie o prace dostaniesz informację, że zlecania są tylko na terenie Wielkopolski - kłamstwo) Na delegacji nie przysługuje żaden bonus finansowy. Jedziesz tam na zasadzie "ciesz się że masz hotel"(oczywiście bez sniadania).

Pytanie
 Pytanie

Czy w Asknet Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Pracodawca

@Pytanie

Wypłata wynagrodzenia następuje zawsze do 10 dnia następnego miesiąca. Niestety nie ma możliwości częściowej wypłaty wynagrodzenia, ale w przypadku ponoszenia kosztów możemy wcześniej wypłacić zaliczki.

Szczęśliwy były pracownik
Były pracownik
@Asknet Sp. z o.o.

Piotrze nie kłam, wypłaty bardzo często a w ostatnich miesiącach zatrudnienia prawie zawsze docierały na konto 11. dnia, a w przypadkach kiedy 10. wypadał w piątek, na pieniądze trzeba było czekać do poniedziałku 13! Oczywiście prośby aby wypłaty były wysyłane chociaż jeden dzień wcześniej żeby była pewność że wynagrodzenie trafi na konto do 10 były owszem wysłuchiwane, a następnie bagatelizowane przez przełożonego.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Asknet Piotr Ligocki organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Leszek
Inne

Brak szkoleń to faktycznie niedogodność. Czy osoby bardziej doświadczone pomagają nowym pracownikom wdrożyć się w obowiązki? Ciekawi mnie, czy w firmie panuje na tyle koleżeńska atmosfera, że pracownicy konsultują się wzajemnie jeśli chodzi o sprawy zawodowe.

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Na pierwsze zlecenia jedzie się z kimś doświadczonym w realizacji zleceń, a później w zależności od posiadanych umiejętności i od wymagań klienta jeździ się samemu do przydzielonych w systemie zgłoszeń. W przypadku pytań i wątpliwości zawsze można zadzwonić do kolegów, którzy podobne tematy zwykle realizowali już wiele razy.

Szczęśliwy były pracownik
Były pracownik
@Odpowiedź

"W przypadku pytań i wątpliwości zawsze można zadzwonić do kolegów, którzy podobne tematy zwykle realizowali już wiele razy" Za to gdy dzwonisz do kierownika zostaniesz zrugany czemu tak dużo czasu zajmuje ci dane zlecenie, po czym będzie kazał wpisać do protokołu ze zlecenia mijający się z prawdą komentarz zwalający winę na klienta za zbyt długi czas realizacji po czym to ty będziesz musiał tłumaczyć klientowi że masz tak marnego kierownika i prosić go żeby podpisał papier.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Asknet Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Asknet Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Pracodawca

@Pytanie

Dla serwisantów oferujemy umowę zlecenie.

Szczęśliwy były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Nie ma znaczenia czy na okres próbny czy na dłuższy dystans. Prezes zawsze powtarzał, że umowa o pracę nie jest na rękę nikomu a już najbardziej firmie. Chcesz płatny urlop, benefity, premie? Znajdź inną firmę, tutaj możesz dostać co najwyżej samochód który nie przeszedłby przeglądu na żadnej szanującej życia kierowcy i swojej renomy stacji kontroli pojazdów, wybrakowane najtańsze narzędzia dostępne na rynku (tj. marketówki z biedronki lub dealza) oraz umowę zlecenie przez cały okres zatrudnienia.

Aleks W

Od mojego rozstania z firmą Asknet minęło już grubo ponad pół roku (wrzesień 2019). Mimo tego, pracodawca, a w zasadzie zleceniodawca nadal nie rozliczył się ze mną ani finansowo, ani z rzeczy które "pożyczył" w trakcie mojej pracy. Zostałem (usunięte przez administratora) w każdej z 3 ostatnich wypłat na przynajmniej kilkaset złotych każda i pomimo upomnień z mojej strony w kolejnym miesiącu znów "ktoś" pomylił się w rozliczeniu. Pieniądze za 3 ostatnie miesiące zostały wyrównane, ale prośby a nawet żądania sprawdzenia moich wypłat z 12 wcześniejszych miesięcy są przez Piotra Ligockiego lekceważone. Mam nadzieję, że kontrole odpowiednich urzędów wykażą wszystkie nieprawidłowości w firmie AskNet.

Piotr Ligocki
Pracownik
 Pytanie
@Aleks W

Cały czas zapraszam Cię do firmy, żeby wyjaśnić wszystkie Twoje niejasności.  Tak jak zauważyłeś w swoim komentarzu - błędy zostały poprawione i niedopłaty zwróciłem. Bardzo ubolewam, że tak w ogóle wyszło. Jeśli były błędy w jakichkolwiek wynagrodzeniach to ZAWSZE jestem skłonny zwrócić niedopłatę. Liczę cały czas na Twoją wizytę u mnie w celu pozytywnego zakończenia pozostałych tematów. Dlaczego nie przyszedłeś? Myślę że mielibyśmy już dawno rozwiązane wszystkie problemy. Cytuję maile, które wysyłałem do Ciebie w tej sprawie: 14.02.2020 "Jeśli chodzi o wykaz godzin to nie ma najmniejszego problemu. Chodzi ci o jakieś konkretne miesiące? Daj znać kiedy miałbyś czas wpaść, to przygotujemy.  " 4.03.2020: " Zapraszam Cię 17 lub 18 marca do naszej firmy. Mówiłeś, że pracujesz do 16 więc proponuję godzinę 16.30 (ale może też być wcześniej w godzinach 11-16.30). Przygotuję dla Ciebie archiwum podpisanych Twoich godziny pracy i znajdę czas, żeby wyjaśnić ewentualne wątpliwości. Napisz który z tych terminów Ci odpowiada - wpiszę do kalendarza i będę miał wtedy dla Ciebie zarezerwowany czas. " "Zdecydowanie chcemy kupić tą kartę, ale umowa sprzedaży jest konieczna, żebyśmy mogli przelać pieniążki, ponieważ jak wiesz wszystkie wydatki firmy muszą być udokumentowane." 13.03.2020: "Czy odpowiada Ci któryś z tych terminów? Daj znać, żebym mógł sobie zarezerwować czas. Jeśli mamy przygotować tą umowę to też napisz proszę. " Na tego maila niestety odpowiedziałeś w lipcu dopiero. Odpisałem: 9.07.2020: W przyszłym tygodniu proponuję środę (15.07) lub czwartek (16.07). Jeśli pracujesz do 16 to może być np o 16.30. Jeśli chodzi o kartę graficzną to tak jak pisałem - możemy przygotować umowę sprzedaży i nawet Ci ją wysłać pocztą - podaj tylko dane. 23.07.2020 "Zgodnie z Twoją prośbą poprosiłem Tomka o przygotowanie skanów Twoich godzin od lipca 2019. Przesyłam Ci skan podpisanych przez Ciebie godzin." "Sprawdź sobie wszystko a gdybyś wciąż miał jakieś wątpliwości, to zapraszam Cię cały czas na spotkanie." "Jeśli w obliczeniach występuje błąd to nigdy nie widziałem i nie widzę problemu, żeby to wyrównać." "Żebyśmy mogli w chwili obecnej wypłacić pieniądze za tą kartę to umowę trzeba podpisać. Przesyłam zatem gotową umowę z adresem, który mamy."  Wszystkie problemy da się rozwiązać. Mam nadzieję, że Tobie, tak jak mi, zależy na rozwiązaniu problemu a nie na pielęgnowaniu go, dlatego jeszcze raz zapraszam Cię do firmy. Zapewniam, że z mojej strony jest wielka chęć rozwiązania wszystkich niejasności.

Marta
Inne

@M a co robili z wypłatami, co masz na myśli?

M
Kandydat
 Pytanie

Wiadomo coś więcej na temat firmy ? Nadal próbują (usunięte przez administratora)przy wypłatach?

zainteresowany
Inne

Zastanawiam się czy są szanse na pracę w firmie? Słyszałem dobre opinie ale coś więcej się dowiem?

Iwo
Inne

Na forum pracowniczym raczej trudno będzie załatwić cokolwiek w tej kwestii więc nie rozumiem dlaczego wybór padł na ten wątek

Cyrk

Z racji ze 2 poprzednie opinie są bardzo trafne postaram się zahaczyć o inne tematy. Firma dla równych i równiejszych. (usunięte przez administratora)Kazdy mały problem jest od razu zrzucany na ciebie, każde pretensje klienta (które nie maja prawa dotyczyć nikogo innego niż kierownika który jest za to odpowiedzialny) to telefon do ciebie ponieważ ci co powinni się tym zajmować i interesować wolą wysługiwać się innymi. (usunięte przez administratora) Ogólny brak poszanowania do serwisantów - którzy mogą robić za półdarmo po 12-15h a widzą jak równiejsi równo o 17 ruszają do domu i maja wszystko w D. Ilość rzeczy których musisz pilnować i które musisz robić wykraczają bardzo mocno za zakres pracy IT od już wyżej wspominanych telefonów od klientów po nich zaraz telefon od kierownika czy szefa przeważnie z pretensjami l(usunięte przez administratora)Niestety emocje towarzyszące pracy w tej firmie to ciągle zmęczenie i stres wywołane z dziwnych rozmów i zachowań -ciągłego tzw. kręcenia omijania tematów i wiecznych tajemnic co chwile nowe zasady nowe reguły i zmiany wymyślane na poczekaniu tylko i wyłącznie na korzyść pracodawcy. Szkoda ze firma w której naprawdę można się wiele nauczyć posiada wiele ciekawych projektów i rozwój wiedzy i doświadczenia naprawde jest widoczny doceniam, że firma daje szanse zatrudniając bez znaczącej wiedzy jednak to sa chyba jedyne plusy które gdzieś szybko zanikają w natłoku wszystkich złych rzeczy i co najważniejsze braku szacunku do drugiego człowieka w formie wypłat, czasu pracy, formy zatrudnienia, zchpania na pieniadze i braku współpracy na miłych i kulturlanych relacjach tylko straszenie grożenie ignoracja. Pozdrawiam każdego serwisanta z firmy bo to na nas. Każdym po kolei kto pracuje/pracował stoi ta firma jednocześnie kopiąc nas ciągle w 4 litery. A szefostwu firmy, życzę nauczenia się szacunku do drugiego człowieka tym bardziej waszego pracownika który usługuje waszych klientów, nabrania wartosci innej niż lenistwo i pieniądze to, że dla was pieniądze są najważniejsze nie macie prawa każdego mierzyć miara oszusta i złodzieja. Przestania mydlenia oczu i ciągłego jechania po kosztach(usunięte przez administratora)bo jak na razie to szkoda mi jest bazy klientów zmarnowanej w firmie zchapanych ludzi co oczekują pracy prawie za darmo.

Zostaw merytoryczną opinię o Asknet Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Asknet Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Asknet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Asknet Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii