Opinie o Hydropure Polska z o.o.
Kiedyś często szukali serwisantów, czy na dzień dzisiejszy też można dostać tam pracę? Najlepiej na cały etat, nie wiem jak to kiedyś wyglądało bo żadna oferta starsza się nie wyświetla już. Ile wyrabia się ogólnie godzin w miesiącu?
Chcę dorobić i widzę, że firma daje takie możliwości osobie na stanowisku serwisanta. Ktoś może napisać, jak wygląda w praktyce ta praca i czy dużo jest punktów w ciągu dnia, gdzie montujemy oczyszczacze wody? Wymagają własnego samochodu. Czy później na koniec miesiąca zwracają jakieś wyliczone koszty za jego eksploatację? Fajnie, jak ktoś mi pomoże, bo zainteresowała mnie ta praca, którą w sieci znalazłem
Pracowałem z tą firmą i tak....masz 38 zł za klienta z dojazdem brutto. do tego 5 zł za drugi wkład jeśli jest ( nie wszystkie filtry mają) brutto, do tego 10 zł za terminowosc, brutto. Ogólnie masz 53 zł brutto z użyciem własnego auta ( paliwo, amortyzacja) ok. 3-4 telefony aby się umówić + ok 1 godz. pracy. Oprócz tego masz w domu magazyn, bo potrzebujesz kilka kartonów wkładów.Dodatkowo licz się z roszczeniowymi klientami, a no i z tymi którzy płacą gotówka. Jedziesz wtedy do banku lub do wpłatomaty i robisz za klienta przelew za free oczywiście. Do tego klienci dzwonią po 22 i tez w niedzielę. Teraz sam sobie policz czy warto!
A sam musisz zamawiać wkłady czy firma ogarnia to za Ciebie? Jeśli ktoś nie ma auta to dają auto służbowe czy to jest wymóg żeby dostać tę robotę?
Sam zamawiasz wkłady w firmie. Nie ma samochodów służbowych, telefonów komórkowych służbowych też nie ma. Twój samochód, twój telefon.
Cześć, a dużo tych zleceń wpada? Tak plus minus? Da się ogarnąć spoko pieniądze, pracując tyle, co na cały etat, nie tylko jakieś pojedyncze zlecenia?
Zależy jaki rejon trafisz. Może się zdarzyć że pod jednym adresem masz 6 urządzeń do serwisowania, i w dwie godziny bez przemieszczanie się zarobisz 400 zł brutto, a może się zdarzyć, że specjalnie do jednego klienta zasuwasz 30 kilometrów, zejdą ci 2 godziny i zarobisz 70 zł brutto. Po odliczeniu wszystkich twoich kosztów i czasu, zarobek na takim kliencie równa się 0. Dodatkowo, duże miasto, więcej czasu tracisz na dojazdy i znalezienie miejsca parkingowego niż na wymianę filtrów. Do tego dolicz twój czas na wysyłkę i rozliczanie dokumentów - nikt ci za to nie zapłaci. Również nie jest dodatkowo płatne rozliczanie klientów którzy płacą gotówką - czyli jedziesz do wpłatomatu (jeśli akurat jest w twoim banku i mieście) i wpłacasz pieniądze które przechodzą przez twoje konto. Czy da się zarobić? Ciężko odpowiedzieć. Jeśli będzie tylu klientów żeby pracować po 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu, to z pewnością da się zarobić jakiś pieniądz.
oczywiscie ,że warto :)powinieneś tez co jakis czas porykiwac tez jak jeleń:) bo jestes jeleniem:)a własciiel takich lubi:))
Znalazłam ofertę pracy na stanowisko fakturzystki. Firma oferuje stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku. To od której do której się pracuje? Jakie niezbędne narzędzia pracy są zapewniane? Dajcie znać, bo mam zamiar aplikować.
Dzień dobry. Godziny pracy to 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Zapewniane są wszystkie narzędzia pracy wymagane na stanowisku fakturzystki (komputer, monitor, drukarka, program do pracy itp.)
To pracownik może zdecydować, w jakich godzinach chce pracować? :) Czy jest to ustalane odgórnie?
Dzień dobry. Tak, jak jest to napisane wyżej, można pracować od 7:00 lub 7:30 przez 8 godzin, czyli do 15:00 lub 15:30.
Jest w tym czasie płatna przerwa na zjedzenie śniadania? Mam na myśli 15 minut. Czy nie ma takiej oficjalnej pauzy i każdy może sam znaleźć chwile na złapanie oddechu?
Mam urządzenie osmotyczne od lat bardzo wielu lat, mają też i moi znajomi - jesteśmy mega zadowoleni. Co pół roku technik dzwoni, umawia się i serwisuje moje urządzenie Osmotyczne. Wszystko jest bardzo profesjonalne. Mogę zapłacić gotówką lub przelewem. Pieniądze za serwis nie są wysokie. O niczym nie muszę myśleć, urządzenie pracuje idealnie, niewielki odrzut wody. Ważne wodę mam czystą i bezpieczną. Moje urządzenie posiada Wieczystą Gwarancję z której skorzystałam kilka razy. Uważam, że złe opinie piszą ludzie, którym zależy sprzedawać tanie badziewie, które nie ma żadnego serwisu. Znam takich, którzy kupili takie byle co, nie serwisowali, bo niby nie potrzeba, udawali, że piją czystą wodę a po roku szukali serwisu aby ratował im to coś, lub rezygnowali bo odrzut był dramatyczny. Także każdy ma to co lubi. Jedni solidność od Hydropure jak ja a inni byle co.
Wszystkie warunki i obowiązki przedstawione jasno.
Pytania o doświadczenie i techniczne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Hydropure Polska z o.o. na Serwisant? 17 listopada ogłoszenie na Praca.pl.
Te farmazony( przepraszam) krytykanckie opinie ,są dla firmy ,,Hydropure Polska,, bardzo krzywdzące. Myślę,że konkurencja ma w tym swój mocny udział. Mam system oczyszczania wody kupiony w u przedstawiciela tej firmy od 2009 roku i do dzisiaj spełnia swoją rolę. Naturalnie odpowiednio w czasie biuro dbało i nadal dba ,bym na czas miał wymienione określone filtry.Gdyby się zepsuł ma wieczystą gwarancję. Moje zadowolenie sprawiło ,że i ja jako handlowiec kilka lat pracowałem w ,,Hydropure Polska. Ten czas wspominam z ogromnym sentymentem,ponieważ Pan Montana okazał się świetnym ,dobrym dla pracowników szefem. Poza atmosferą w pracy ,zarabiałem godne pieniádze,co miało dla mnie duże znaczenie. Do dzisiaj mam zadowolonych kolegów,którzy tam z radością pracują. Zadziwia mnie i smuci,z jaką łatwością można wypisywać szkalując opinie dobrych ludzi swoje frustrację. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. ????
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Hydropure Polska z o.o. na stanowisku Serwisant? 17 listopada pojawiły się ich ogłoszenia na Praca.pl.
Za każdy serwis oraz montaż płacimy według stawek zależnych od odległości pokonywanych przez serwisanta. Oprócz tego jest kilkanaście dodatkowych stawek za inne czynności, a szczegóły nasz Prezes omawia z każdym kandydatem podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Non stop firma szuka serwisantów, o co chodzi? Rozwijają się czy jest jakiś powód tej rotacji? W sumie pisaliście o niskich stawkach, problemami z prowizją i umową zlecenie. No ale to było rok temu, to może coś na plus się zmieniło? Trochę namieszało to w głowie mojemu mężowi, nie wie już co robić :P
Często padają pytania dotyczące warunków pracy serwisantów w naszej firmie. Dziwią nas krytyczne słowa dotyczące takiej pracy, bo zawsze i wyraźnie opisujemy te warunki każdemu nowemu serwisantowi, jeszcze przed zawarciem umowy. A warunki są następujące: 1. posiadanie samochodu oraz czas i ochota na dodatkową pracę (na umowę zlecenia lub działalność gospodarczą) w wolnym czasie. 2. Za każdy serwis oraz montaż płacimy według stawek zależnych od odległości pokonywanych przez serwisanta Oprócz tego jest kilkanaście dodatkowych stawek za inne czynności, a szczegóły, jak wspomniano powyżej, nasz Prezes omawia z każdym kandydatem przed przystąpieniem do szkolenia. Przeliczając zarobki na czas pracy wychodzi obecnie min. 45 zł/h netto, odliczając już podatki oraz koszt samochodu. A to oznacza, że pracując według tych stawek na cały etat nasz serwisant zarabiałby 7500 zł netto. Rzecz w tym, że nie zatrudniamy na pełny etat, bo proponujemy pracę dorywczą dla osób, które w wolnym czasie chcą dodatkowo podreperować budżet. Średnio wykonuje on 20 serwisów miesięcznie. Serwisant może łączyć serwis u klientów w tej samej okolicy i w ten sposób dodatkowo oszczędza czas i pieniądze na dojazd do klientów. 3. Gdy kandydat akceptuje proponowane warunki, to przystępujemy do szkolenia, które odbywa się w terenie jego przyszłej pracy. Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych serwisantów naszej firmy i jest bezpłatne. Zwracamy również koszty jazd kandydata, które pokonuje swoim samochodem 4. Po szkoleniu każdy serwisant otrzymuje komplet narzędzi, materiałów oraz listę klientów przydzielonych do jego opieki. Z klientami umawia się na serwisy w swoim wolnym czasie, pilnując ich terminowości. Klienci wiedzą, że firma pilnuje terminów serwisów oraz, że regularny serwis jest warunkiem zachowania Wieczystej Gwarancji Napraw, za które klient nie ponosi żadnych kosztów. Podsumowując, nasza firma kładzie szczególny nacisk na rzetelne traktowanie serwisantów i takiego samego traktowania oczekujemy od nich. To właśnie dzięki blisko 170 rzetelnym serwisantom zbudowaliśmy największą w Polsce firmę w branży urządzeń osmotycznych. Natomiast nie można się dziwić firmie, że jeżeli serwisant łamie warunki współpracy, to rozwiązuje z nim umowę. I tylko tacy byli serwisanci próbują oczerniać naszą firmę, nie dostrzegając swojej winy. Firma cały czas poszukuje sewisantów w całej Polsce, ponieważ w szybkim tempie przybywa nam klientów. Zależy nam na jak najlepszej obsłudze klienta dlatego poszukujemy obecnie serwisantów w ponad trzydziestu miejscowościach. Jeżeli mowa jest o cenach serwisów oraz poszczególnych wkładów filtrujących, to jeśli klient chce sam je wymieniać, to oczywiście może. Większość klientów nie chce sama wykonywać serwisów, dlatego nasza firma oferuje taką usługę wraz z dojazdem.
Miałem okazję pracować jako serwisant zatrudniony na umowę zlecenie. Właściciel p. Montana nie szanuje nawet długoletnich pracowników. Rozliczenia prowizji za wykonaną pracę nie są transparentne, zdarza się firmie zapominać wypłacić niektórych z jej elementów. Jedyny plus dla mnie to zdobyta nowa umiejetność. Mówiąc prosto, jeżeli chcesz zarobić to musisz naciągać klientów na niekoniecznie wymiany części aparartu filtrującego.Jezeli szukasz dodatkowego godziwego zarobku, to tutaj go nie znajdziesz. Po odliczeniu paliwa, amortyzacji Własnego samochodu niewiele tego zostaje. On
Trudno zrozumieć o jaki brak transparentności chodzi tej osobie. Akurat na ten aspekt p. Montana kładzie największy nacisk, poczynając od rozmowy z kandydatem i przedstawieniu obowiązujących stawek za wykonywane czynności, poprzez dbanie o to, żeby żadna należna serwisantowi złotówka nie została w firmie. Jeśli zdarzają się pomyłki, bo one są nieuniknione, to każda taka kwestia jest wyjaśniana na bieżąco – wystarczy tylko zasygnalizować, że coś jest nie tak, a p. Montana bezpośrednio angażuje się wtedy w sprawę. Transparentność to podstawa współpracy i tak stara się funkcjonować Hydropure Polska, dlatego co najmniej dziwne są zarzuty stawiane przez „długoletniego pracownika”. Osobna kwestia to wysokości zarobków – tutaj każdy ma inne oczekiwania. Natomiast jest to precyzyjnie wyjaśnione na ile może liczyć dany kandydat, bo zależy to od wielu czynników m.in. od liczby klientów zleconych do obsługi, wielkości rejonu itd. Oczywiście zawsze z podkreśleniem, że to jest zajęcie absolutnie dodatkowe i nie można się z niego utrzymać. Zajęcie dla kogoś, kto dysponuje wolnym czasem i nie chce go spędzać przed telewizorem. Jeśli dana osoba uważa, że nie jest to dla niej satysfakcjonujące, po prostu nie podejmuje współpracy. Narzekanie po kilku latach pracy na niegodziwe zarobki jest niepoważne.
Oooo to tutaj odpowiedź jakby z ust samego właściciela firmy.???? Każdy ma prawo napisać i wyrazić swoją opinię. Jedni z pracy są zadowoleni inni nie.... Życie !!!! Ja np jako klient twierdzę, że jest to jedna z najgorszych firm .... Mogę? Oczywiście że mogę po kilku latach użytkowania tego czegoś. Nie polecam i tyle !!!!
Oczywiście, że każdy może wyrazić swoje zdanie, lecz jako pracodawca musimy na taką krzywdzącą opinię zareagować. Jak pisaliśmy, każdy kandydat na serwisanta otrzymuje komplet informacji związanych z tym stanowiskiem, w tym o wynagrodzeniu. Jeśli chodzi o zadowolenia z pracy - nikt nikogo w Hydropure Polska siłą nie przetrzymuje. Jeżeli pracownik nie jest zadowolony w każdej chwili może z tej pracy zrezygnować. Na Pani zarzut odnośnie "najgorszej firmy" ne możemy w pełni odpowiedzieć nie znając szczegółów. Obecnie obsługujemy ponad 20 tys. zadowolonych z naszych usług klientów z całej Polski i dzięki temu jesteśmy liderem w tej branży. Jeśli pojawił się jakiś problem prosimy o kontakt z biurem, na pewno można wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Czy liderem....to chyba wystarczy poczytać opinię. Ja na temat warunków itp itd nasłuchałam się od serwisanta .....także....wolę przemilczeć. Jeśli chodzi o filtry itd nie chce mieć z wasza firma nic wspólnego, Ur,adzeniem zajmuje się inna firma i teraz dopiero kretem zadowolona . Bo do tej pory nikt z waszej firmy nie zainteresował się co się dzieje ... Powoli ludzie otwierają oczy. Nareszcie !!!
Znaczy się, że w ciągu kilkunastu miesięcy liczba Klientów spadła wam z 30000 do 20000. To jest spadek aż o 30%, co chyba oddaje jakość świadczonych usług?
A co z wybuchającymi urządzeniami i zalanymi mieszkaniami???
A jeśli było ubezpieczone to już nie może zostać zalane? Tak tylko pytam bo wydaje mi się, że tu chodzi o zdarzenie a nie o posiadanie umowy ubezpieczenia bo co ma przysłowiowy piernik do wiatraka?
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Hydropure Polska z o.o.?
dużo waszych komentarzy dotyczących działania filtrów, urzadzeń itp a prawie nic o samej firmie? o pracy w niej ? ktoś się wypowie i napisze coś wiecej ?
Miałem okazję pracować jako serwisant zatrudniony na umowę zlecenie. Właściciel p. Montana nie szanuje nawet długoletnich pracowników. Rozliczenia prowizji za wykonaną pracę nie są transparentne, zdarza się firmie zapominać wypłacić niektórych z jej elementów. Jedyny plus dla mnie to zdobyta nowa umiejetność. Mówiąc prosto, jeżeli chcesz zarobić to musisz naciągać klientów na niekoniecznie wymiany części aparartu filtrującego.Jezeli szukasz dodatkowego godziwego zarobku, to tutaj go nie znajdziesz.
O co chodzi z tym nie szanowaniem długoletnich pracowników? Upomniałeś się o to, czego ci tam w tej prowizji brakowało? Jak została rozwiązana ta sprawa?
Ludzie na magazynie nie znaja sie na czesciach hydraulicznych i ich nazewnictwie przy zamawianiu dla serwisanta. Biuro to same swiete krowy , z tysiacem wymowek w ramach obslugi na drodze serwisant-Klient-biuro. Wlasciciel, montana , to stary cwaniak i (usunięte przez administratora)
Myślałem o kandydowaniu na serwisanta ale tyle (usunięte przez administratora) wylewa się na firmę , że dam sobie luz.
Negatywna , a tylko dlatego bo zostałam bez wody... W tej firmie i pewnie wielu innych jest tak ,że póki się coś nie pasuje jest wszystko ok....a później szkoda słów. Nawet serwisant stał się arogancki . Po kilku wezwaniach Pan powiedział ,że do "brudnej" wody nie zakłada się filtrów ???????????? To do jakiej ??? 3lata było ok ale później , tłumaczyłam ,że coś się złego dzieje. Pan serwisant do końca twierdził ,że ma rację . Jednak nie miał !!!?? I nie będa mieli moich pieniędzy za serwis.!!! A szkoda ????
W taki sposób ,że woda nie leciała . Pan serwisant nie miał zamiaru nawet sprawdzić dlaczego nie leci!! Wszystkich wina tylko nie jego i firmy.... A finał jaki ? Opowiem w niedługim czasie ????
Szanowna Pani, nasza firma od blisko 30 lat obsługuje Klientów, mamy ich już około 30 000 i nigdy nie zdarzyło się, by Klient został sam z problemem. Bardzo proszę o kontakt z firmą celem wyjaśnienia sprawy - 662 204 257.
Dziękuję, ale ja już się w mailu wypowiedziałam. Nie wiem co serwisant naopowiadał , ale ja wiem jak było .....a było tak , że nikt się nie zainteresował co u mnie się dzieje!!!!!!
30 000 ale oszukanych. Tak zostal. Mam takie przypadki. A nawet przypadki przekroczenia granic moralnosci przez hydropure. Serwisowalem to wiem. Kazaliscie tez klamac.
Proszę coś więcej napisać... Bardzo jestem ciekawa. U mnie byl Pan który na pierwszym spotkaniu opowiadał cuda , oczywiście serwisant wyśmiał te jego wywody twierdzac, że na opowiadał bzdury ..
Ja jestem b.zadowolony z filtra ,, dostałem go po 5 dniowym oczekiwaniu . Używam go już przeszło rok . Co do wody to jest różnica w smaku . Technik który to montował zrobił wykład trwający około 10 minut . Jeżeli są osoby które chcą zakupic lub wysłuchac wszystkiego o wodzie to prosze poszukać nagrań z P. Agnieszką Jaroszewską i p. Januszem Dąbrowskim na kanale (usunięte przez administratora) Polecam .
Jestem szczęśliwą posiadaczką filtra do wody Hydropure 35.Urządzenie działa bez zarzutu, jest cichutkie, woda bardzo smaczna. Montaż filtra profesjonalny, serwisant cierpliwie wytłumaczył pracę filtra. Moja uwaga to powinien być jakiś wskaźnik pokazujący zapełnienie zbiornika.
No i ile Pani zaplacila za filtr ? Podam ile z Pani zdarli plus serwisant za montaz wraz z filtrami.
Cześć, tata chce podesłać swoje cv do firmy na stanowisko serwisanta. Chyba była całkiem niedawno otwarta rekrutacja, wiecie może, czy nadal jest zapotrzebowanie, czy już skompletowali ekipę albo kogoś przyjęli? Warunki jak, da się zarobić? Jak z umową o pracę?
Nie warto. Stawki bardzo niskie. Do tego hydropure, montana do (usunięte przez administratora) Juz większość ludzi Sie przekonala. Kasuje razy 3 za filtry a w sklepie budowlanym sa za grosse. (usunięte przez administratora) raczej...
Super, że filtr się sprawdza. Tylko, że to forum dla pracowników. Kiedyś szukali serwisanta. Czy ktoś przechodził tę rekrutacje? Jak wyglądała? Kto przeprowadzał rozmowy, ile było etapów i czy na koniec dostaje się feedback o wyniku rekrutacji?
Piję wodę poddaną procesowi odwróconej osmozy od dwunastu lat. Moje problemy związane z produkcją kamieni nerkowych zniknęły. Serwisant jest mądrym i uczciwym człowiekiem pilnującym terminów wymiany filtrów. Podstawą dostarczenia mikroelementów do organizmu jest prawidłowe odżywianie. Woda bierze udział w oczyszczaniu organizmu i dlatego powinna być czysta. Polecam to urządzenie.
Polecam filtry woda jest faktycznie oczyszczona i smaczna , do tego obsługa klienta na najwyższym poziomie
Dzień dobry. Czas oczekiwania od chwili złożenia zamówienia do montażu przez naszego serwisanta to zazwyczaj ok. 7 dni. Zamontowanie urządzenia osmotycznego trwa ok. 1,5 - 2 godziny.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hydropure Polska z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hydropure Polska z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Hydropure Polska z o.o.?
Kandydaci do pracy w Hydropure Polska z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.