Opinie o OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k.
System and Network Administrator, chcę aplikować i nawet spoko kasę oferują, bo 9-15k. Te 9k to taki pewniak, który dostaje każdy na start? Jak w praktyce wygląda praca hybrydowa? Na początek wolałbym popracować stacjonarnie żeby nabrać trochę wprawy.
Miło nam, że jesteś zainteresowany ogłoszeniem dotyczącym stanowiska System and Network Admin :) Wynagrodzenie jest uzależnione od wielu czynników, między innymi od doświadczenia oraz rodzaju umowy. Co do pracy hybrydowej, to jak sam mogłeś przeczytać w ogłoszeniu - wymagamy pracy z biura przynajmniej 3 dni w tygodniu. Zachęcamy do przesłania swojego CV. Jeśli Twoje doświadczenie spotka się z naszymi oczekiwaniami, zadzwonimy do Ciebie na wstępną rozmowę :)
Chciałabym podzielić się opinią ze zdalnej, wstępnej rozmowy o pracę na stanowisko specjalista ds. kadr i płac w Krakowie. Pani z działu rekrutacji prowadząca rozmowę była bardzo, bardzo profesjonalna; natomiast dziewczyna z działu kadr z Krakowa jakby pierwszy raz uczestniczyła w rozmowie o pracę, kąśliwe uwagi w stosunku do mnie, dziwne uśmieszki. Zachowywała się, jakby nie miała szacunku do osoby z drugiej strony ekranu. W rezultacie zrezygnowałam z dalszego procesie rekrutacji.
Dziękujemy za podzielenie się opinią. W OpsTalent dbamy o to, aby podczas rozmów o pracę zawsze panowała przyjemna atmosfera. Cieszymy się, że docenia Pani profesjonalizm rekruterki i jednocześnie przykro nam, że po spotkaniu pojawiły się odczucia, o których wspomina Pani w swoim komentarzu. Z naszej strony chcemy zaznaczyć, że pracownik działu Kadr i Płac na co dzień nie zajmuje się rekrutacjami, a podczas rozmowy zadaniem takiej osoby jest zweryfikowanie wiedzy merytorycznej Kandydata z obszaru kadr i płac oraz zbadanie, czy deklarowane doświadczenie pokrywa się z naszymi oczekiwaniami. Zarówno rekruterka, jak i koleżanka z zespołu krakowskiego miały dobre intencje, a ich feedback dotyczący Pani kandydatury był pozytywny, dlatego też została Pani zaproszona do drugiego etapu.
Czas na świeżą opinię, w której podzielę się z wami zarówno plusami i minusami pracy w OPSTalent! W dobie stabilnego łącza internetowego szukanie pracy w pełni zdalnej jest dosyć naturalne, a większość osób nie chce marnować godzin swojego życia na transport z i do pracy, za który nikt i tak nie zapłaci. Zwłaszcza Ci, którzy mieszkają w niekorzystnych miejscach! Dlatego przeglądając oferty pracy wręcz śmieszą mnie hybrydowe oferty, tylko po to aby pracodawca zobaczył Cię 2/3 razy w tygodniu zmęczonego życiem. Pod tym względem wspomnę o pierwszym ogromnym plusie pracy w OPS, w pełni zdalna praca już od pierwszego dnia, sprzęt wysyłany kurierem, umowy do wydruku wysyłana przez Ciebie pocztą tradycyjną. Bez marnowania czasu i bzdur. Wszystkie spotkania w firmie czy imprezy firmowe są niezobowiązujące i dla chętnych. Atmosfera jest bardzo sympatyczna, na moim projekcie zarówno teamleaderowie, projekt manager, trener wykazywali się profesjonalizmem i szczerą sympatią. Jeśli chodzi o relacje z pozostałymi, szeregowymi pracownikami, również jest na medal mimo, że na to pracodawca nie ma aż takiego wpływu. Elastyczne godziny pracy w ramach projektu, nie zdarzyło mi się aby moja prośba nie była jeszcze uwzględniona podczas tworzenia grafiku. Mimo, że jest to firma outsorcingowa, to pierwsza firma gdzie spotkałem się z wyższą stawką godzinową niż najniższa krajowa zależąca od twojego doświadczenia, bez żadnej przepychanki i systemu priemiowego z (usunięte przez administratora) Wiele firm oferuje najniższą krajową + premie za jakieś bzdury, na którą znajdzie się wiele sposobów abyś jej nie dostał/a. To tyle jeśli chodzi o najważniejsze plusy. O minusach wspomnę dwóch. Przy czym jeden wydaje się naturalny pod względem branży w jakiej działa firma. Aplikując do Ops należy wziąć pod uwagę, że szanse na stałą pracę są niskie. W zależności również od tego jak trzyma się projekt i jaka jest aktualna sytuacja w firmie, tak długo twoje zatrudnienie jest bezpieczne. Umowa o pracę to nadal temat Taboo. Nie mam zamiaru ani na to psioczyć ani się rozgadywać o swoim rozczarowaniu. Jest to dosyć naturalne, że w razie utraty kontrahenta firma będzie musiała znaleźć gdzieś miejsce pracownikowi z umową o pracę. Im więcej takich pracowników tym trudniej takie miejsce zapewnić i znaleźć. Jeśli chodzi o drugi minus. Czytając opinie o tej pracy podczas mojego okresu rekrutacji udało mi się trafić na założenie, że w firmie panuje seksizm w stronę mężczyzn. Jest to prawda ale nie zrozumcie mnie źle. Nie da się tego odczuć na codzień. Nikt nie będzie Cię szykanować za bycie mężczyzną. W firmie raz na jakiś czas odbywają się tzw. „rozmowy w celu pochwalenia pracownika”. Jest to naprawdę świetny zamysł, natomiast utrzymując stały kontakt z koleżankami i kolegami w firmie dowiesz się, że koleżanki miały już takich rozmów pare, a koledzy wcale. Nie mam pojęcia z czego to wynika, bo na pewno nie z wyników projektowych. PODSUMOWUJĄC Praca w Ops to jest świetna okazja na dłuższą lub krótszą współpracę aby nabyć doświadczenia w obsłudze klienta i w zależności od projektu, pracy z językiem obcym. Z ogromnym nakładem szczęścia jest również szansa na umowę o pracę. Okres współpracy przebiega bez większych problemów ale nie należy się nastawiać na stałą współpracę z góry aby oszczędzić sobie rozczarowania. W przypadku gdy uda się otrzymać umowę o pracę to smak zwycięstwa również będzie lepszy! Praca sama w sobie może być mniej lub bardziej stresująca w zależności od projektu ale składając swoje CV na to jesteś gotowy/a. Najważniejsze, że sam kontakt z przełożonymi jeśli dobrze pracujesz i spełniasz wymogi aby utrzymać się na stanowisku, nie będzie się wiązał z dodatkowym stresem. Spełnienie wymogów nie jest specjalnie utrudniane jak w niektórych firmach gdzie oferują za to premię, więc sam dzień pracy należy do spokojnych. Firma oferuje chat pracowniczy gdzie w trakcie pracy możesz kontaktować się z każdym z firmy. Nikt na bierząco Cię nie kontroluje jak w niektórych patologicznych firmach czy czasem nie wypisujesz głupot do innych pracowników zamiast „pracować” bo firma doskonale zdaje sobie sprawę, że komfort pracownika przekłada się na lepszą efektywność, a utrzymując dobry kontakt z innymi pracownikami poprzez czat, jesteś w stanie zachować zdrowszy umysł zwłaszcza pracując zdalnie. Z mojej strony chciałbym podziękować @Pracodawca za miłe doświadczenie pracy w firmie. Praca mimo, że nie była na stałe pozwoliła się rozwinąć na rynku pracy i w tym momencie oraz dzięki wsparciu firmy jestem w stanie celować jeszcze wyżej niż do tej pory w swoich poszukiwaniach pracy. Z całego serca życzę firmie rozwoju i biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia widzę starania w stronę tzw „na lepsze”. Pragnę również podziękować szeregowym pracownikom za otrzymane wsparcie i wiele sympatycznych rozmów, które między nami wynikło! W swojej opinii starałem się zachować profesjonalizm i nie być docelowo tylko bezkrytyczny lub krytyczny ale swoje doświadczenia oceniam BARDZO POZYTYWNIE. Polecam!
Ciekawe rzeczy można znaleźć w tym wpisie. Z ciekawości zajrzałem do aktualnych ofert pracy. Znalazłem ogłoszenie, że firma szuka inżynierów IT, na kontrakt i, uwaga, jest to praca hybrydowa. To jak to jest z tą pracą zdalną? Coś się pozmieniało ostatnio?
Hybrydowa, bo praca z biura nie jest obowiazkowa. Bez problemu mozna po prostu przyjsc i znalezc sobie biurko, ale nikt nie bedzie stal nad toba z batem i zmuszal do pojawiania sie.
Nie wiem jak wygląda praca na wszystkich stanowiskach, moje stanowisko nie wymagało przyjazdu do pracy. Jeśli chodzi o IT zgaduje, że hybrydowy typ pracy wynika z tego, że mogą zdarzyć się sytuacje w których serwis komputera/laptopa pracowniczego wymagałby bezpośredniego dostępu. Na moim projekcie byliśmy ostrzegani, że zaniedbanie niektórych procedur podczas korzystania z laptopa może skutkować potrzebą odesłania go do firmy, bo nie będzie możliwości naprawić tego problemu zdalnie. Chcąc lub nie różne stanowiska będą miały różne wymogi, obowiązki, jak i przywileje, a także stosowną do tego obowiązku wypłatę. W moim przypadku potwierdzam, że powodów do przyjazdu na miejsce nie było, a firma nie zawracała tym głowy skoro z domku mogę robić wszystko tak samo jak z firmy. Jednak o dokładny zakres obowiązków i sytuacji, które zmusiłyby Cię do przyjazdu na miejsce zalecam wypytać w trakcie rekrutacji.
Hej, też jestem zainteresowana pracą It engineer. W ofercie jest wpis o kontrakcie b2b. Wiecie czy na takim kontrakcie są dodatki jakieś, jest płatny urlop itd.? Wiem, że czasami takie rzeczy są wpisane do kontraktu, wtedy są zapewnione na piśmie. Jak to jest tutaj?
Chęć kształcenia się i doskonalenia się, tak przeczytałam w ogłoszeniu o pracę dla Specjalisty ds. Kadr i Płac. Firma ma przeznaczony jakiś budżet szkoleniowy na każdego pracownika czy jest to w formie nagrody? Jaki jest podział przy pracy zdalnej? Pisano, że taka możliwość jest.
Dawno nie było żadnych komentarzy, jak tam wam się pracuje w OPSIE? Jak tam projekt najpopularniejszy z projektów L...?
Weszłam tutaj po jakieś informacji o stanowisku business implementation specialist, ponieważ aktualnie jest rekrutacja. Ciekawi mnie sprawa, o której jest mowa w ogłoszeniu, czyli o indywidualnym onboradignu. Czyli nie ma jakiegoś jednego stałego wprowadzenia pracownika na dane stanowisko, tylko zawsze jest inne? Od czego zależy, jak taki onboarding wygląda? Czy tylko to, co zawiera jest różne, czy też czas trwania jest różny? Mniej więcej, ile czasu to zajmuje?
Onboarding, jako pierwszy dzień pracy, trwa kilka godzin i jest podzielony na kilka części: kulturową, kadrową, ICT i stanowiskową. Trwa około 7h, czasem może się delikatnie przedłużyć, jeśli wystąpią np. problemy techniczne. Podczas części kulturowej bardziej się poznajemy i może się zdarzyć tak, że nasze rozmowy się przedłużą ;) Oczywiście są przewidziane przerwy, ustalane elastycznie podczas spotkania z nowym OpsTalentersem
A jakie to mogą wystąpić problemy techniczne podczas pierwszego dnia? Czy ten dzień również jest objęty wynagrodzeniem? Podczas tej części kulturowej poznaje się dosłownie każdą osobę z firmy?
Plusy pracy to naprawdę elastyczny grafik robiony według zapotrzebowan pracownika; do tego można dodać dostęp do multisporta i luxmed. Na tym plusy się kończą. Praca na głównym projekcie (obsługa klienta z USA) to tak jak wspomnieli przedmówcy prawdziwy gułag. Firma aspiruje do wdrożenia produktywności pracownika na poziomie tego z Amazonu (ostatnimi czasy usunięto nawet przerwę na toaletę) nie dając nic w zamian. Pensja bez zmian i nadal żałośnie mała porównując do wymagań i presji, benefitow brak, żadnego wartego uwagi programu motywujacego czy nagradzajacego za osiagi. Z tego co wiem to ostatnio za miesiąc perfekcyjnych wyników wprowadzili bon na 50 zł z pyszne, z którego odprowadzają podatek od darowizny z twojej pensji. Jeden wielki żart i plucie w twarz. Brak jakichkolwiek innych zmian na korzyść pracownika tłumaczą byciem ''małą rodzinną firmą'', mimo że to rasowe korpo z bezwzglednymi pracownikami. Shiftguardzi czatuja nad tobą przez całą zmianę punktujac każde twoje, nawet najmniejsze, przewinienie. Oczekujcie DM o każdej porze dnia i nocy ze statystyk którego dnia i ile razy miało miejsce spóźnienie o minute, gdzie wylogowano się zbyt szybko, a gdzie przekroczono oczekiwany czas na wykonanie danego zadania, oczywiście wszystko w atmosferze, że najważniejszy jest work-life balance oraz ich sławna kultura 5H co udowadniaja pokazując zdjęcia z saladbaru, za który potem ścigają ''komornikiem'' bo ktoś nie uregulowal kwoty za skladniki. Ślepe gonienie targetow w miarę niedoscignionego improvement z twojej strony. Pomijając ''management'' to sama praca też nieciekawa, wtórna i wręcz syzyfowa. Przez 90% czasu czujesz się bezsilny i bezużyteczny. Twój jedyny cel w tej firmie to bycie mięsem armatnim z funkcją notowania informacji. Słuchasz całymi dniami jak klienci obrzucaja cię obelgami, notując co ważniejsze rzeczy w jak najkrótszym czasie (trzeba przecież wyrobić target), a potem patrzysz jak pracownicy w USA i tak mają głęboko gdzieś twoje starania i gubią paczke, przez co znowu zbierasz w ich imieniu obelgi. I spróbuj się nie kajac chociaż przez sekundę to będziesz miał personalnego calla z dwiema/trzema osobami z firmy liczącymi na dokładne wytlumaczenia czemu twoja empathy jest tak niska. Z innych zabawnych rzeczy to jeśli zakonczysz pracę to każą ci odesłać firmowy sprzęt na twój koszt. Mimo że na resztę opinii na tym portalu w odpowiedzi na niepochlebne opinie często życzą ludzkiego spokoju, nie dajcie się zmylic, nic ludzkiego w tej firmie nie ma.
A ile płacą, bo może to ma wpływ na Twój odbiór firmy i samej pracy? No i co z obowiązkami? Pisałeś, że sama praca jest nieciekawa i wtórna. Nie dałoby rady poprosić o inne obowiązki o inne stanowisko?
Witaj prosiak! Na początku chciałabym podziękować Ci jako lider projektu, który opisujesz, za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że dostrzegasz tak wiele negatywnych aspektów w naszej pracy oraz, że nie podzieliłeś/aś się swoimi wątpliwościami podczas pracy na projekcie. Z chęcią bym o tym porozmawiała. Chciałabym teraz sprostować niektóre informacje zawarte w Twojej wiadomości, które mogą być mylące dla innych czytelników: Przerwa na toaletę nie została usunięta, jak sugerujesz. Dodatkowe przerwy są indywidualnie dopasowane do projektów, dlatego nie będę się tutaj szczegółowo rozpisywać. Twierdzenie, że firma nie oferuje żadnych innych programów motywacyjnych, jest nieprawdziwe. Rozumiem, że dla Ciebie motywacja finansowa jest kluczowa, i jeśli pracowałeś/aś na naszym projekcie, wiesz, że nasze systemy motywacyjne obejmują zarówno nagrody finansowe jak i szkolenia, benefity, a także unikalne dla firmy inicjatywy: OpsGrowth i OpsMentoring. Cała nasza praca skupia się na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi klienta, opierając się na business rules ustalonych przez klienta. Nasi Shift Guardowie odpowiedzialni za zmiany pilnują zachowań odbiegających od normy i podejmują odpowiednie działania w tej sprawie. W wiadomości wspomniano m.in. o kwestii spóźnień - myślę, że praca zgodna z grafikiem jest wymagana w każdej pracy. Jak wspomniałeś/aś, zapewniamy elastyczne godziny pracy i możliwości wymiany zmian między pracownikami - łatwo więc uniknąć spóźnień. Jeśli chodzi o wiadomości wysyłane o różnych porach dnia i nocy, nasz projekt działa 7 dni w tygodniu, obejmując również godziny nocne. Poszczególni pracownicy mają różne zmiany, dlatego wiadomości mogą pojawiać się poza godzinami pracy danego pracownika. Nikt nigdy jednak nie oczekuje dostępności poza godzinami pracy. Myślę też, że transparenty feedback i regularne przesyłanie statystyk są dużymi plusami. Stwierdzenie, że wykonywanie pracy w naszej firmie sprowadza się do bycia mięsem armatnim z obowiązkiem notowania informacji, jest również kwestią sporną. Przy rekrutacji wszystkie obowiązki są transparentnie przekazane, gdybyś się do nas zgłosił/a z informacją, że masz trudności w pracy na naszym projekcie, rozważylibyśmy możliwości przejścia na inny. Odnośnie naszej kultury pracy i idei Salad Baru, niestety argument jest nieuzasadniony i wynika z niewiedzy. Tutaj również sugerujemy po prostu kontakt, w celu wyjaśnienia danej inicjatywy i jej zasad działania. Dziękujemy za Twoje uwagi i feedback, daje nam to możliwość doskonalenia naszych działań i tworzenia jeszcze lepszego środowiska pracy dla naszych pracowników. Natomiast niestety Twoja wiadomość zawiera głównie nieprawdziwe informacje.
Likwidacja przerwy na toaletę? Chcesz powiedzieć, że człowiek nie może wyjść załatwić swoich potrzeb? Z pracą w domu jak jest? Są jakieś sztywne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy? I po ile h dziennie wychodzi? Sprzęt użyczany pracownikom jest w porządku?
(usunięte przez administratora)
*po okresie wypowiedzenia, ale z dnia na dzien informacja o zwolnieniach, bo jednak nie potrzebuja ludzi
Pozwolę sobię napisać pare słów o firmie. Co jest plusem, co minusem. Plusy: + Praca luźna, są okresy bardziej aktywne, ale jeżeli masz dobrą podzielność uwagi i obsługe komputera na dobrym poziomie to praca jest luźna przez większość czasu + Elastyczny grafik, pracujesz kiedy chcesz w jakich godzinach chcesz 14-3. (Oczywiście wszystko musi być zgłoszone z wyprzedzeniem prawie miesięcznym) + Angielski nie musi być na wysokim poziomie. wiele kopiuj wklej + Cały sprzęt zapewnia prawcodawca i go do Ciebie wysyła. Praca może być full zdalnie, ale z tego co wiem można wpaść do firm jak się chce + Mili ludzie, każdy bardzo pomocny, współpracownicy, HR, szefostwo = wszyscy mega kulturka, jakikolwiek problem bardzo szybko rozwiązywany + Można pracować więcej niż 160h w miesiącu dostając większe wynagrodzenie + multisport, luxmed Minusy: - brak podwyżek, premii - umowa na zlecenie - możliwości rowoju praktycznie zerowe - bonus za godziny nocne w moim odczuciu jest zbyt niski Jako naturalną rzeczą dałbym samo wynagrodzenie. Podpisując umowę godzisz się na określoną stawke więc narzekanie na samo wynagrodzenie jest bez sensu bo wiadomo zawsze chciałoby się jak najwięcej.
W których miesiącach jest najwięcej pracy? Z tą pracą zdalną to od początku można pracować w domu czy jest jakiś okres próbny, który trzeba przejść stacjonarnie? Jaki konkretnie bonus jest za nocki? Próbowaliście negocjować jego wysokość?
Jaki jest styl zarządzania w OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k.?
Ile płacą na stanowisku Customer Service Advisor with Arabic and English i na jakim etapie są rozmowy o stawce podczas rekrutacji? Arabski to rzadki język u nas, liczę na stawkę, która różni się od takiej, jaką mają ludzie z samym angielskim na przykład. Bardzo ciekawy jestem, bo w ogłoszeniu nie napisali
(usunięte przez administratora)
A jakie godziny obowiązują? Jak ktoś pracuje typowo zdalnie to dają cały sprzęt czy trzeba mieć wszystko swoje?
Plusy: - elastyczny grafik - miła atmosfera (przynajmniej ja trafiłem na miłych ludzi) - umiarkowana ilość pracy (są intensywniejsze okresy, ale przez większość czasu jest w sam raz) - można nauczyć się obsługi klienta i troszeczkę technik negocjacyjnych, potrenować język obcy, Minusy: - wynagrodzenie bardzo niskie, brak premii, brak podwyżek - brak możliwości rozwoju: nie ma szkoleń (oprócz tych ściśle związanych z obsługiwanym procesem oczywiście), nie ma ścieżki kariery - pracownicy zdalni są marginalizowani
Możesz podać tak mniej więcej kwoty odnośnie tego wynagrodzenia? I jak wygląda kwestia grafiku, na czym polega ta elastyczność?
Z szefostwem relacje też się układają czy z samymi współpracownikami? Można zauważyć jakąś sezonowość kiedy pracy jest więcej? Jeśli nie ma rozwoju to pewnie też awanse są nieczęsto?
A ktoś może mi tutaj o tej pracy zdalnej podpowiedzieć. Na jakich stanowiskach można zdalnie pracować? Czy jest to praca wyłącznie zdalna czy w biurze też trzeba się czasem pojawić? Sprzęt do pracy firma zapewnia?
Praca zdalna może być 100% ale zawsze z chęcią zapraszam do pracy z biura jeżeli masz możliwość :) Zapewniamy sprzęt do pracy, wysyłamy go bezpośrednio do pracownika :)
(usunięte przez administratora)
Zasady moderacji na forum są jasne, może coś przeskrobałeś? Jeśli nie, to może w innych słowach napiszesz, co chciałeś przekazać na temat pracy tutaj?
Czy w opisie są premie świąteczne?
Nie ma szans. Co najwyżej dostaniesz czekoladkę albo uśmiech szefostwa który zobaczysz na nakręconym wcześniej filmiku.
Pracowałem w tej firmie przewijając się przez różne projekty customer service dość długo, by móc obszernie o niej opowiedzieć. Jest to typowa pułapka zawodowa, w której dostaniesz ok. 3000 na miesiąc i liczenie na więcej to czcze marzenia. Wielokrotnie prosiłem o podwyżkę, po czym podwyżano mi np. (!) 50gr/h. Pracodawca nie docenia w żaden sposób sumiennej pracy, więc ostatecznie nie ma różnicy czy się przykładasz czy robisz na odwal się - możesz liczyć na to samo. Obiecywane szanse rozwoju to również fikcja; po roku i angażowaniu się nie tylko zderzyłem się ze szklanym sufitem jeżeli chodzi o jakiekolwiek formy szkolenia się lub rozwoju w inną stronę, ale również jasno widziałem, że pracownicy biurowi dostawali awans, a o pracownikach zdalnych nikt nie pamiętał. Firma nie szanuje własnych wartości, które na piśmie postulują zdrowe podejście do pracy i pogodzenie jej z życiem prywatnym. W praktyce umowa o pracę przysługuje dopiero po pół roku pracy, a nie raz dostanie bezpłatnego urlopu jest trudne. Firma nie szanuje swoich pracowników na żadnym poziomie, więc pracownicy przestają ją szanować w codziennej pracy. Największy projekt to istny gułag. Bardzo ciężka i nerwowa praca, gdzie co kilka minut dzwoni klient z pretensjami, a nad Tobą stoją "shiftguardzi", którzy chłostają za przedłużenie przerwy łazienkowej o minutę (sytuacja prawdziwa). Firma bardzo "szanuje" prawo pracy zabraniając brać przerwę w ostatniej godzinie pracy, a równocześnie jako pracownik na umowie zlecenie nie chroni Cię żadne prawo pracy XD. W innym projekcie firma świadczy usługi customer service stronie scamowej, która sprzedaje produkty oszukując swoich klientów. Na szkoleniu pracownicy tłumaczą to sobie nawzajem, że to jest kierowane do (usunięte przez administratora) ludzi i ma to usprawiedliwiać wszystkich wewnętrznie. Jak nisko można upaść, drogi Opstalent? Są też inne, mniejsze projekty gdzie za tą samą stawkę co w największym projekcie (który jest de facto (usunięte przez administratora)) robi się 80% mniej pracy w ciągu godziny. Podsumowując: Plusy: - luxmed - dość elastyczny grafik pracy Minusy: - cała reszta
Nie wiem jak jest teraz ale 3 lata temu oferowali 4 tysiące brutto na umowie zleceniu co ma się nijak do stawek we Wrocławiu.... W BNY dostałem o wiele więcej na umowie o pracę z niezłym socjalem....
fajnie, że porównujesz zarobki i socjal w typowym korpo, jakim jest BNY, zatrudniającym dziesiątki tysięcy pracowników, do małej firmy, założonej przez rodzine ;)
"Mała firma założona przez rodzinę" XD Wymagają na pewno więcej niż każde korpo. Więc nie dajcie się zmylić tym gadaniem o "rodzinnych" wartościach.
Do tej pory nie pracowałem w żadnym lepszym miejscu.
właśnie natknąłem się na ogłoszenie w talent.com Customer Service Manager / Specialist wity English , oferują 3,5 -5 tys brutto na UZ, bardzo kiepska oferta, zwłaszcza dla koś z C1 C2 English czy native speaker :(
Jeśli chciałeś zrobić reklamę portalowi ogłoszeniowemu podobnie brzmiącemu do nazwy naszej firmy, to słaby pomysł. Nie mamy nic wspólnego z tą firmą, w związku z tym informacje przez Ciebie podane nie dotyczą nas.
Dwa lata pracowałem w opstalent na kilku projektach. Mega ludzie i atmosfera, bardzo szybki rozwój, ale tez dużo pracy. Projekty głównie dla UK i US.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 14 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k.?
Kandydaci do pracy w OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.