Opinie o Martes Sport (Przemyśl)
Odzież termo dopasowana idealnie podziękowania dla p.Patryka wrócimy i pozdrawiamy z Irlandii takich ludzi więcej
Dla waszej informacji, pomimo tego że jest to sklep samoobsługowy, dobra praktyka sprzedaży wymaga wykazać zainteresowanie klientem. Widocznie macie ogromny problem w rozpoznaniu potrzeby klienta, a szczególnie zakłopotania spowodowanego wyborem. Przydało by sie wdrożyć kilka szkoleń, bo Wasza inicjatywa jest tragiczna. Bez klientów nie ma obrotu, a to sie przekłada na wynagrodzenie, jeśli uważacie że klient to wasz wróg, a Wy macie czekać aż to on do Was podejdzie to jesteście w błędzie. Na szczęście na Wasze miejsce są inni pracownicy.
Ty człowieku jesteś jakiś niepoważny? No tak wszystko załatwisz "szkoleniami" i magicznie problem zniknie a raczej jego brak. Czy pracownik sprzeda u was 2 czy 200 produktów dziennie wynagrodzenie SIE NIE ZMIENI, zarabiacie tylko wy "bo tak super pod waszym dowództwem sklep sprzedaje" a nie robicie nic procz przychodzenia i niszczenia motywacji pracownikom. NIE POZDRAWIAM
Czy do firmy zatrudniają bez ukończonej matury i czy trzeba znać język angielski?
Podpowiecie mi czy firma potrzebuje kogoś do pracy? Jaka atmosfera?
Obsługa straszna nie pomaga wcale jak się o coś pytam to łaske robią że sprawdzą. Oraz nie. Chcą zamawiać towaru na sklep porażka ten sklep
@Maciej, czy możesz napisać jak wygląda dalszy bieg tej sprawy? Jakie następne kroki zdecydowałeś się podjąć, bo rozumiem, że firma Martes Sport nie może już zrobić nic więcej? Te kilka informacji może być przydatnych dla przyszłych klientów, ale też i potencjalnych pracowników.
Fatalna obsługa!
dostajesz umowę o prace, 3 miesięczny okres próbny a później na 3 lata zazwyczaj. Z tego co mi wiadomo to od kiera zależy czy cie weźmie jeśli studiujesz zaocznie bo o dziennych nie ma mowy bo nie dasz raczej wyrobić godzin... ale da się dogadać. oczywiście zniżki są ale w mojej opinii jeśli chcesz się zatrudnić tylko i wyłącznie dla tej korzyści to trochę śmieszne.
Drogi k.regionalny - jakbyś nie zauważył/a, powyższe opinie są z 2011 roku, od tamtego czasu wiele się zmieniło, chyba powinieneś/powinnaś to wiedzieć skoro udało Ci się "dojść" na to śmieszne stanowisko. Teraz, przy nowych i z dnia na dzień przybywających obowiązkach, które wymyślasz Ty, reszta regionalnych i cudowni pracownicy centrali, nikt nie ma czasu podchodzić do klienta. No chyba, że Ty i Twoi koledzy i koleżanki regionalni mają na to czas w przerwie pomiędzy swoją "ciężką pracą umysłową" polegającą na ciągłym zastanawianiu się co by tu zrobić żeby się wykazać i uprzykrzyć pracę swoim podwładnym z regionu, a objeżdżaniem sklepów.
jakbyś nie zauważył to Cię oświecę, że to sklep samoobsługowy, więc jeśli coś potrzebujesz to prosisz o pomoc pracownika, sam do Ciebie nie podejdzie bo taka jest specyfika sklepu samoobsługowego!!!!!!!!! Tak jak w innych wielkopowierzchniowych sklepach!Wielka mi nieprzyjemność :) Cię spotkała...żałosny jesteś Andrzeju chciałbyś żeby wszyscy skakali koło Ciebie jakbyś był pępkiem świata:)
Andrzej?? Ty masz jakieś kompleksy?? Trzeba podejść do każdego klienta i prosić o obsłużenie?? Jeśli coś potrzebuję to podchodzę i pytam, to chyba zrozumiałe dla normalnego, w miarę inteligentnego człowieka. Nie jest zrozumiałe za to Twoje narzekanie ani opinia, nie jest zrozumiałe dlaczago taki człowiek jak Ty nie podejdzie i powie w twarz pracownikowi co i dlaczego mu nie odpowiada tylko żali się na forach publicznych. Pozostaje tylko się modlić oby mniej takich ludzi.
Byłem w owym sklepie dzisiaj w celu zakupu odzieży sportowej,spotkała mnie duża nieprzyjemność.Podczas gdy usiłowałem wybrać odpowiedni strój na drugim końcu sklepu stało czterech pracowników i w tym oto zacnym gronie sobie rozmawiali a wręcz żartowali co wnioskuję z ich mimiki twarzy.Sęk w tym że nikt nie podszedł do mnie jak i do innych klientów.Dziwny zwyczaj.