Polbram Steel Group

Pułtusk

Opinie o Polbram Steel Group

banio 2013-12-13 19:45:22
Digi: zastanawiałem sie nad ta praca,w urzedzie pracy sie ogłosili ze szukaja pracowników i ze wynagrodzenie od 2.500 do 4000 zł? prawde pisali?
4
cos79 2014-02-16 15:30:31
Witam,
Szukają i szukają i nie mogą znaleźć!!! Chodzi mi o pracę Główny Technolog i Kontroler Jakości. Nawet już jedną firmę do tego wynajęli!!!
7
cosik 2014-03-06 18:42:53
ludzie nie idzcie tam do pracy!!!! jezeli sie tam przyjmiecie to, w ciagu paru dni ewentualnie tygodni sami sie zwolnicie! Prymitywni ludzie! Szef Makowski jeszcze ujdzie po ciemku, ale dwaj synalkowie to tępaki i banany którzy mają sie za niewiadomo kogo i udają właścicieli, nigdy nie mieli rąk ubrudzonych od pracy wszystko po tatusiu .. ODRADZAM SERDECZNIE!!!!!!!! nawet tym zdesperowanym.
PS. Ciekawe kiedy się zorientują że o pracownika trzeba dbać
2
Prawdziwy Ślusarz 2014-04-03 00:09:01
Taa,praca pozostawia wiele do życzenia,wszysto to raczej prawda,można dodać niesprawną wentylację+20 spawaczy na zmianie(spawany także ocynk),wdychajcie do woli-rak szuka zarówno młodych,jak i starszych.Jak komuś nie pasuje-w magazynku mają maski(przeciwpyłowe,za 2pln sztuka).Straszą,że zarobisz 3-4 tyś,zł.,ale jak nie przyjdziesz dzien,dwa(pomimo,że urlop na żadanie,czy L-4,dostajesz 1300 pomomo,że masz wypracowane 1900.Klękajcie narody!!!Chcieliście prywatyzacji-macie.I oni(Makowscy) twierdza,że szanują pracownika.Komu życie miłe,niech idzie do kostki,albo nawet walić gnój.Pieniądze te same,ale umrzecie przynajmniej ze starośći,a nie na pylicę czy raka...
2
swen 2014-04-09 15:34:48
Nikomu nie polecam! (usunięte przez administratora)
2
burgund 2014-04-17 15:54:20
Witam a teraz (usunięte przez administratora)szukajo ludzi z Ostrołeki i okolic dali ogłoszenia na miescie na słupach i jest spotkanie z nimi w urzedzie pracy w Ostrołece 28 kwietnia tak czułem ze nastepni dobrodzieje nawiedzili Ostrołeke w poszukiwaniu (usunięte przez administratora)a nie pracowników bo tylko tacy tu zaglądajo do tego zadupia.
2
wojtek 2014-04-27 17:05:38
zarobki nawet dobre, ludzie w porzadku ale niestety straszny balagan i slaba organizacja pracy, nowi pracownicy sa slabo przeszkoleni i niewiedzo co robic
1
krysia 2014-05-10 13:14:36
A jak praca w biurze? może ktoś coś napisać?
6
noVy 2014-05-23 16:52:41
Mój znajomy ostatnio pracował tylko miesiąc i podziękował im! Zarobił 1800 netto dostał 1300 netto - ponoć się w biurze pomylili. Ha, ha, ha. Nie poleca tej firmy!
3
Michał 2014-05-27 13:12:34
Nie polecam pracy w tym miejsu który mozna nazwac bez problemu obozem pracy kierownicy a zwłaszcza Pan Kozarzewski jak by mogli stali by z kijami i poganiali do pracy krzyczą przeklinają traktują pracowników jak szmaty , zero przeszkolenia wynagrodzenie tez smieszne a obiecują kokosy szkoda mi tez pracowników którzy muszą wskakiwac do pieca(tem.150 stopni około ) bez zadnych uprawnien i przeszkolenia gdy jest awaria od tego są mechanicy a pan michał nawet nie zareaguje na takie postępowania kierowników pozal sie Boze
3
rusek 2014-06-06 16:13:15
Witam. Nikomu nie polecam tej pracy. Jeden wielki syf i bałagan. Kierownicy nie wiedzą gdzie szukac materiału ktory jest potrzeby. Nic nie można tam znaleść. Maski spawalnicze do niczego się nie nadają wystarczy jeden błysk i przez szybke nic nie widac. Przyjechał pan do BHP i mówił że hale gdzie sa spawacze sa wentylowane a tam guzik taki dym że nic nie widać. Nikomu nie polecam.
2
obserwator 2014-06-27 17:33:22
Stałem pod ta firma kila godzin (niestety) i mialem okazje zaobserwowac co tu sie dzieje. Pracownicy po pracy brudni przebieraja sie na parkingu przy autach. "Ochroniarz" udaje ze pracuje i niby zarzadza ruchem - kpina. Tylko moje pytanie czemu nikt tego z pracownikow nie zglosi do inspekcji pracy inaczej nic sie nie zmieni w takich miejscach. Wspolczuje ...
3
ADECCO 2014-12-01 20:57:53
Cześć,
Jeśli masz wątpliwość co do podjęcia pracy w tej firmie, zapraszam do pracy za naszym pośrednictwem.
1. Wynagrodzenie takie samo ja praca bezpośrednio
2. Adecco jest gwarantem wypłaty w terminie do każdego 10go miesiąca.
3. Po 6 miesiącach jesteś zatrudniany przez firmę Polbram, jak już poznasz pracodawcę i przekonasz się, że praca jest normalna jak każda inna.

Uwierzycie albo nie ale mamy bardzo dużo zadowolonych pracowników pracujących przez Nas w tej firmie.

Jeśli chcesz pracować w tej firmie wyślij CV ndm@adecco.com

1
Piotrek 2014-12-02 11:45:28
Potwierdzam, Pracuję przez Adecco i jak do tej pory, odpukać nie miałem podobnych przypadków jak piszecie. Kasa na czas i jak miałem problemy z odzieżom to od razu załatwili. Może chodzi o firmę bo jej widzę bardziej zalezy na zdaniu pracownika. Za 2 miesiące zastanowię się nad przejściem bezpośrednio do Polbramu.
1
Piszecie Głupoty 2015-01-20 15:06:17
Witam wszystkich pracownków obozu pracy. Proszę nie pisac takich głupot że praca dobra i warunki socjalne też ok [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] prawda a najlepsze że pietrek pisze że otrzymał nowe ubrania :) tak tak, z tego co mi wiadomo to nawet głupich długopisów pracownicy nie moga się doczekac i proszą handlowców żeby im pokryjomu zostawili. Ubrania a i owszem można otrzymac najczesciej na początk roku jak jest audyt wtedy cały zadład jest sprzątany na glanc. Adeco a i owszem płaci w terminie swoim pracownikom tylko na pewno nie takie same stawki jakie odtrzymują od polbramu bo charaytatywnie nikt nie będzie przepytywał tej całej zgraji pracowników co 2 tyg. Na szczecie ja już sie uwolniłem od tego syfu który panował na lakerni i od humorków michałka...
3
mapolitańczyk 2015-01-27 21:21:01
Zarząd tej firmy jest jednym słowem niepoważny. Wynajęli nas do realizacji projektów graficznych, owszem chcieli jak najtaniej, ale przy tak dużym zakresie pracy kwota do zapłaty wyszła ok 2 tys brutto. Oni stwierdzili, że mogą zapłacić co najwyżej 50zł za małą pierdołę, bo reszta powinna być w ich mniemaniu za darmo... no przecież informatyk nic nie robi, tylko przy komputerze sobie siedzi....
Stanowczo odradzam współpracę z tą firmą.
2
daro 2015-01-30 23:47:18
Mam pytanie jaki warunki pracy są na lakierni w polbramie?
3
niki 2015-02-05 12:20:44
dzięki za opinie bo właśnie poszukuję pracy i szczerze zainteresowałam się tą firmą. dzięki za ostrzeżenia bym nie wdepnęła na minę.
abcda 2015-02-05 17:14:57
powiem tak, kierownik darek z produkcji to największy przekręciaż i nie polecam z nim współpracy. a ogólnie mówiąc - firma do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nezład i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nic pozytywnego nie można powiedziec o tej firmie. najgorszy syf jaki może być. ludzie już z pułtuska i okolic nie chcą u nich pracować, to szukają ludzi z różana czy ostrołęki. w końcu z całej Polski będą ściągać ludzi, bo będą mieli w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ich firmę. NIE POLECAM PRACY W TYM GÓWNIE !!! Pracujcie gdziekolwiek, tylko nie tam, bo oprócz kierownika przekręciarza to spotka was bezład kompletny.
Ja 2015-10-13 19:14:12
Malwinka na produkcji nie są zatrudniane kobiety.
MejoTuByłem 2015-10-29 21:22:26
Powiem tak.Też się obawiałem pracy w tej firmie bo dużo czytałem , ale pracuję już
tam już ponad pół roku i nie narzekam :) Co prawda na magazynie , ale były i przelotki na produkcję mimo to pracuje się dalej :) Co do zarobków nie narzekam są gorsze miesiące i lepsze ale hajs się zgadza :)Jak ktoś chce pracować to będzie pracował a jak nie pasuje to grzać tyłek w domu i tyle :)
ODP 2016-01-08 16:25:47
ktoś pytał o zarobki jako spawacz o 2300 -2800 zależy co się spawa na jakim stanowisku przy 100% obecności urlop czy l4 zmienia premie i to mocno co innego gdy firma wysyła na urlop wtedy kasa jest ok pozastałe stanowiska magazyn pracownik na produkcji lakiernia poniżej 2 tys 1600-1800 latem przy 2 pracujących sobotach pensja jest deczko wyższa o ile się pracuje w te soboty co do atmosfery organizacji pracy itd wyżej wszystko prawda jeśli ktoś uważa inaczej najwyraźniej niema pojęcia co powinien zapewnić pracodawca słaba wentylacja duże zapylenie o hałasie nie wspomnę sporo ponad normę pracownicy którzy szlifują bramy mają stanowiska 2-3 m od spawaczy nieoddzieleni osłonami. a kierownictwo się dziwi jak pracownik nie przychodzi do pracy bo naświetlone
oczy albo coś w oku siedzi [na magazynie i lakierni warunki są lepsze] mam nadzieję że moja opinia okaże się pomocna w podjęciu decyzji.
1
Spawacz 2016-01-13 13:25:26
Maków Mazowiecki spawacz 168h/miesięcznie 3000 zł netto + premia :)
1
miki 2016-02-09 18:14:33
a jakie warunki ma tam kierowca i ile zarabia ? bo szukaja kierowcy
i nie wiem czy zawracac sobie głowe .
mkol 2016-04-18 19:01:05
Zaplecze socjalne poniżej krytyki , zatrudniają firmę ochroniarską to ci nie mają ludzi wożą ludzi aż z legionowa masakra warunki pod psem. Właściciel buc
2
pracownik 2016-04-29 10:38:47
Praca dobra, przyjemna atmosfera, ludzie mili.
Pieniądze na czas, chyba o to chodzi.
1
xxx 2016-04-29 10:46:47
Jak mają dużo pracy to poszukują pracowników. A praca ok.
1
pracownik 2016-04-29 11:45:11
Nie wiem skąd tylko negatywnych komentarzy, firma jest naprawdę ok!, pracuję tam już prawie 3 lata i nie narzekam płacą w terminie, kasa jest ok. Pracuję na magazynie i ludzie są w porządku, jeśli czegoś nie wiem idę do kierownika i kierownik normalnie po ludzku wytłumaczy o co chodzi. Nie wiem skąd biorą się komentarze typu przeklinają, wyzywają... chyba płacą wam za te komentarze inne firmy konkurencji albo to oni piszą, ponieważ firma Polbram cały czas się rozwija i gdyby było tak źle nie pracowałbym tyle a to prawie 3 lata a uwierzcie nie jestem jakimś tam pracusiem i mógłbym pracować w innej firmie.
1
ppp123 2016-04-29 12:21:40
Praca jak najbardziej na tak, pieniądze też są ok, ile obiecali na rozmowie tyle mam do ręki.Atmosfera w firmie ok. Jestem mile zaskoczony po wcześniejszym przeczytaniu tych komentarzu pracuje już 4 miesiąc.
1
hghh1223 2016-04-29 14:13:07
Jestem zadowolony z pracy, jest ok płaca to samo nie mogę narzekać, nie wiem co ludzie maja w głowie żeby tak oczerniać firme
ggj67 2016-04-29 15:34:00
Mogę z czystym sumieniem polecić Firmę. Jak mówili na rozmowie tak jest.
Były (na szczęście) pracownik 2016-04-30 19:50:36
Praca super! Kontrola na każdym kroku, każdy ruch pracownika jest bacznie monitorowany, opierdziel co chwila, za wszystko i za nic. Nie wychodzi się o tej godzinie do której się pracuje, tylko do oporu, dziwię się, że biuro nie pracuje na nocne zmiany. Żenujący poziom firmy. Jak ktoś lubi pracę niewolnicza to gratuluję i życzę miłego dorabiania tych "biznesmenów".
4
Były (na szczęście) pracownik 2016-05-15 13:23:59
Moja wypowiedź dotyczy akurat pracy w biurze.
1
AI 2016-06-20 08:37:22
Tak
pracownik 2016-07-02 10:47:45
Praca jest ok, nie ma co narzekać, czasem trzeba dłużej zostać, ale to normalne, pieniądze ok.
pracownik 2016-07-04 07:35:54
nie często, sporadycznie tylko jak jest taka potrzeba. Nikt nikogo nie zmusza do siedzenia do oporu jak to pisze Były (na szczęście) pracownik, to są bzdury.
Były (na szczęście) pracownik 2016-07-14 12:09:58
Wakat jeden. Pracowała na sekretariacie młodziutka dziewczyna. Przypuszczam, że tak jak ja i wszyscy, którzy odeszli zwyczajnie nie wytrzymała nerwowo. Nie mam zamiaru Was uświadamiać i udowadniać ile i co było na umowie(usunięte przez administratora) anuje tam wielki bałagan, taki MEGA bałagan. Nie mam w tym interesu by "oczerniać" tę "firmę"., zwyczajnie piszę jak tam jest, no ale jeśli nie szkoda Wam zdrowia i czasu to ślijcie CV, powodzenia.
2
pracownik 2016-07-28 16:34:36
gfjh dokładnie jakie są pieniądze dowiesz się na ewentualnej rozmowie o pracę.
Ja nie narzekam. Poza tym praca jest rozwojowa, a firma ma potencjał.
były 2016-08-27 09:17:28
Co tam się dzieje nowego w Polbramie?
pracownik 2016-09-23 07:54:31
Polbram daje szansę nawet osobom młodym, bez doświadczenia. Zawsze można się przecież wszystkiego nauczyć, a jest od kogo.
pracownik 2016-09-23 16:20:03
Pracownik biurowy. Szkolą. Zawsze kierownik działu wszystko tłumaczy, pomaga, uczy.
Nie ma problemu.
okey 2016-09-23 17:43:29
Pewnie, że takie szkolenia by się bardzo przydały @Drmo, ale czy wypłata jest adekwatna do powierzanych obowiązków? W końcu jest pewnie szansa na to, żeby pokazywały się odpowiednie premie. Socjale normalnie pewnie urozmaicają zatrudnienie. Pozdrawiam.
Zostaw swoją opinię o Polbram Steel Group - Pułtusk
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polbram Steel Group