Opinie o Jelcz Sp. z o.o.
Przerost zatrudnienia skończy się jak przestaną żądzić fachowcy z nadania partyjno-związkowego.Musi wrócić etos pracy a nie jak jest obecnie.Ryba zawsze psuje się od głowy. Uczciwi i pracowici bądźcie cierpliwi to już zbliża się do końca
Ale czekaj. Przecież związki oficjalnie twierdzą, że działają dla dobra swoich członków. Czy praca na trzeciej zmianie w zakładzie zamiast nocnego snu w domu to działanie dla dobra swoich ludzi? Jak to wytłumaczą swoim członkom?
Wszyscy pracownicy mają te nocki na trzeciej zmianie, czy idzie się dogadać, aby jakoś obejść i pracować bez nocek? Nie wiem, jak się tu odbywa. Może wpisuje się jakieś preferencje nad any miesiąc, czy coś takiego? I tak nie do końca rozumiem stwierdzenie wcześniejsze na które odpowiadasz o przeroście zatrudnienia. To co za dużo jest tu pracowników względem ilości pracy?
Były kierownik zmianowy znowu został majstrem. Przez dobry miesiąc chodził po hali bez celu to wcisnęli go w wolną luke tylko jak osoba która już raz się nie wykazała na tym stanowisku znowu na nie wraca, znowu zacznie się pokazywanie co to nie ja. Przecież on nie ma żadnej wiedzy jeżeli chodzi o obróbkę. Współczuję tylko pracownikom którzy muszą z nim współpracować
A myślisz że majstrowie z frezarek czy z tłoczni jacyś lepsi są ? Nie wspominając o ich kierowniku któremu są całkowicie posłuszni i traktują go prawie jak wyrocznię.....
Tomi nie płacz puki co nic z tego co o nim mówili złego się nie sprawdza gość się stara i gdyby nie kłody pod nogi od sfrustrowanego nie doszłego majstrunia było by całkiem ok
Zawsze ryli pod Panem Tadeuszem dlatego,że jest zdecydowanie najlepszym mistrzem , organizatorem więc nie pasuje do jelczańskiego towarzystwa.
Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko referenta w wydziale ekonomicznym. Na jakie wynagrodzenie mogę liczyć na tym stanowisku? Jaka panuje atmosfera w zespole?
Dawno temu produkowano w Jelczu tylne mosty, przednie kompletne osie, przekładnie kierownicze ,skrzynie ładunkowe i wiele innych detali.Pracochłonnosc autobusu PR110 była 3× większą niż ciężarówki. W 1975r wyprodukowano 13651 sam.przy 8800 załogi.Ale było zaangażowanie całej załogi a nie tylko częśći.
A skąd się bierze ten brak zaangażowania niektórych pracowników? Czym to jest spowodowane, niskimi zarobkami? No bo skądś ta demotywacja pracowników się bierze.
Panowie Jelcz nie jest na sprzedaż. Zaraz nową halę stawiamy autonomiczne Jelcze produkować mamy. Będą same jeździły strzelały i do schronu się chowały. Już te cudo techniki cały świat kupuje tylko czeka w kolejce kiedy Jelcz to wyprodukuje. A tak naprawdę za nasze piękne składaki płacą w podatkach wszyscy Polacy. Nikt tego nie sprywatyzuje dobrze, że Błaszczak to coś jeszcze kupuje. Bo technologia się w 88 zatrzymała i reszta świata nam odjechała.
Dzień dobry. Mam pytanie: kiedy ten zakład zostanie wreszcie sprywatyzowany? Pozdrawiam.
Łopata niech kupi chwali się milionami na koncie a propos odda firmie kasę za niesłuszne zwolnienie kierownika logistyki czy za to zapłacą pracownicy ?
Fatalnie po prostu fatalnie zaczęła się ta nowa kadencja "S" w Jelczu. Jeden z zarządu "S" objął stanowisko dyrektorskie w firmie co wytrąca argument z ręki już nie tylko szeregowym członkom "S" ale i reszcie załogi przeciwko rozrostowi kadry dyrektorskiej oczywiście odpowiednio wysokopłatnej. Drugi z zarządu oficjalnie viceprzewodniczący od ponad miesiąca przestał zupełnie pracować na swoim dotychczasowym stanowisku bo cały czas ponoć załatwia sprawy związkowe i pracownicze ciekawe jak długo jeszcze. I kto i na ile czasu dał mu na to zgodę że nie musi robić przy maszynie? Przecież sprawy podwyżkowe i socjalne na święta zostały już załatwione więc czemu nie wraca do maszyny? Poza tym jest przecież jeszcze główny przewodniczący który sam mógłby pozałatwiać te sprawy przecież ma prawo wchodzić na zakład. Gdzie w obliczu wyżej wymienionych faktów niezależność "S" która sama ma w nazwie NSZZ słowo niezależny? O co tutaj chodzi?
"Niezależny" to już przeszłość teraz jest zależny od koryta dobrotliwej zmiany i jest im bardzo dobrze. Społeczeństwo biednieje a im brzuch rosną.
To pracownicy nie wiedza co jeszcze jest do załatwienia? W końcu w ich imieniu załatwia sprawy związkowe. Wspomniałeś o podwyżkach. Jakie udało mu się wynegocjować? Już były czy dopiero wejdą?
Zarzad Jelcza mógł o tym myśleć w 2017 roku, a nie wydawać na marketing prawie 1 mln złotych na promocje czegos na co byly juz zamówienia. Przedstawić nowa strategię pozyskania nowych rynków zbytu na Jelcza. Zaprojektowanie nowego pojazdu to przedewszystkim sprawny dział konstruktorów. W Jelczu długie lata takiego działu już nie ma. Zaprojektowanie i wdrożenie nowego auta do wojska do min.5 lat a Jelcz posiada zamówienia na najbliższe dwa do 2022 roku. Niestety wojsko się nasyci, a grupa zasada reaktywuje Stara i Tatra obniża cenę dla wojska. Jelcz musi oszczędzać i zwolnić około 100 osób, aby zwyczajnie konkurować z rynkiem pojazdów. Piszecie o cenach aut rynkowych ale zobaczcie jakie mają koszta pracownicze. Całość jest zautomatyzowana i doinwestowana. Tam zarząd zarabia normalne pieniądze a tu pensja jest równa pensji dyrektorskiej. Związki jakie związki chcesz pracować to pracuj i niepsuj atmosfery innym. Toksyczni pracownicy won !!! Jeśli ktoś obmawia innego pracownika w twojej obecności, to zrobi tak samo na Ciebie w obecności kogoś innego.
Zapomniałeś o kosztach budowlanych. Toalety, biura itp. Wyrzucano nawet całkiem dobre meble biurowe. Teraz trzeba za to zapłacić
Ostatnio Pinokio poleciał do USA żeby załatwić finansowanie na zamówiony tam sprzęt. Generałowie mówią że potrzeba na to prawie bilion złotych! Co tygodnia coś kupują i głoszą że za 10 lat polska armia będzie potęgą coś mi się wydaje że taką jak Jelcz na rynku pojazdów cywilnych. W 2017 r roku były próby reaktywacji choćby pojazdu dla straży i okazało się że nie ma kim i czy go zrobić a planowana cenna była 100% wyższa od zachodniej konkurencji więc projekt porzucono a kasa poszła na remonty korytarzy wc biur parkingów zakup drogich kalendarzy i materiałów reklamowych i dalej ktoś śni o potędze Jelcza ?
Potęga Jelcza skończyła się w latach 90-tych od tamtej pory zarządzał solidarnościowy styropian a od 7 lat nieudolna dojna zmiana i co mamy? Produkcję tylko dla wojska bo produkcja na rynek cywilny jest nie możliwa ze względu na zacofanie technologiczne ale za to mamy sen/propagandę o rozwoju i przecudowny nowy zakładowy ganek brawo brawo brawo oby tak dalej.
Uczciwi i pracowici z produkcji są dziś tak traktowani, że rzuca się ich na potęgę na drugie i trzecie zmiany, co jeszcze kilka lat temu, wtedy kiedy Leon był w zakładzie i codziennie minimum raz dziennie osobiście doglądał produkcji, należało do rzadkości. Mało tego, wtedy kiedy Leon był w firmie, to produkowaliśmy rocznie co najmniej sto pojazdów więcej. I to przy dużo mniejszym zatrudnieniu.
Mój tata znalazł ogłoszenie, firma szuka mechanika samochodowego. Niestety w ofercie nie ma podanych widełek. Ile aktualnie się zarabia na tym stanowisku? Ile wynosi dodatek motywacyjny i na jakiej zasadzie działa?
Mam pytanie do członków "S" w zakładzie. Czy poza obecnie wybranym przewodniczącym były jeszcze jakieś kandydatury na przewodniczącego "S" na kadencję 2023-2028 podczas spotkania wyborczego, które się odbyło pod koniec lutego? A jeśli były, to kto jeszcze kandydował i dlaczego nie został wybrany? I czy byłby lepszy? Czy moglibyście mi odpowiedzieć?
Związki celnie punktują błędy ?? Zwłaszcza ten którego człowiek z zarządu związku został dyrektorem w firmie ?? Jak na razie to mam wrażenie że powielają propagandę o rychłym powrocie Jelcza do czasów świetności , nowej hali , zwiększeniu produkcji , jakiś mitycznych wielu milionach na ogromne zakupy nowych maszyn itd . Osobiście w ogóle w to nie wierzę . Przemawiają za tą niewiarą proste fakty i porównania oraz realny a nie propagandowy ogląd sytuacji .
Piszecie tutaj o byłym zmianowym który został majstrem . A myślicie że majstrowie z tego samego wydziału jak z frezarek czy z tłoczni jacyś lepsi są ? Nie wspominając o ich kierowniku któremu są całkowicie posłuszni i traktują prawie jak wyrocznię.....
(usunięte przez administratora)
Od 2018 r załoga zwiększyła się o ponad 150 pracowników a ilość aut zmalała o 100 pojazdów rocznie. Czyli wszystko się zgadza bo za dobrotliwej zmiany mało się pracuje a dużo zarabia a emeryci kochani budują krajowe PKB. Już wy daleko na takim rozumowaniu zajedziecie pewnie do Wenezueli.
Jak tak dalej będzie to na jeden pojazd będzie potrzebnych 3-4 pracowników nie jak w firmach zachodnich jeden pojazd jeden pracownik nomen omen tak było za (usunięte przez administratora) w JZS. I tak zbudują zapowiadany dobrobyt jak mieszkania+.
Witam.Chcialam się podpytać gdzie najczęściej pracują kobiety na produkcji i ważne dlaczego nie pracują na krawędziarkach.Czy jest tam taka ciężka praca
Jak wyglądają zarobki netto na stanowisku mechanik, monter lub kierowca testujący wyprodukowane wozy ??
SZOK , czy ten b.kierownik zmianowy a obecnie majster to towarzysz związkowy , jeżeli tak to ma najwyższe kwalifikacje.
(usunięte przez administratora)
Co Ty człowieku gadasz… chodził i życzył jak więcej w kiblu siedzisz to może (usunięte przez administratora)moment jak chciał złożyć i Tobie. Dalej trzepiajcie się tego czego nie powinniście i tych których nie powinniście. Brak słów na niektóre osoby, tym bardziej na anonimowym forum.
Pracuję już trochę w tej firmie i stwierdzam fakt, że poprzedni emerytowani już mistrzowie zarządzali swoimi majsterniami i wydziałami sto razy lepiej niż obecni młodzi. Porównując lata 2017-2019 a zwłaszcza 2019 rok z ostatnimi dwoma-trzema latami to dawniej przy mniejszej liczbie pracowników robiło się znacznie więcej pojazdów rocznie i to przy znacznie mniejszej liczbie drugich i trzecich zmian oraz sobót.
Chyba w najnowszym Newsweeku będzie co nieco o Jelczu i szerzej o PGZ. Rąbka tajemnicy uchylił już dzisiaj Onet. Czytajcie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jelcz Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jelcz Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 309.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jelcz Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 274, z czego 16 to opinie pozytywne, 50 to opinie negatywne, a 208 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!