brak logo

Newby Farm

Jarocin

Opinie o Newby Farm

?? 2012-06-30 23:54:43
czyli będzie wyjazd w lipcu czy nie?Co Ci Michał powiedział?
:D 2012-07-01 02:10:34
będzie na 100 %
ba 2012-07-01 15:27:21
Ma ktos jakies wiadomosci jak prace na farmie i jak w tym roku truskawki jest co zbierac.
KasiAa 2012-07-02 14:00:17
Od kogo masz takie informacje ,że jest wyjazd 6? bo z tego co ja wiem wyjazdu ,żadnego nie ma z taka 6 lipca, wiec jak nie wiesz co nie pisz, bo sa ludzie którzy czekają na wyjazd a Ty piszesz ze jest i się gubią. No chyba ,że wiesz lepiej to objaśnij ludzią jak to działa:)
ba 2012-07-03 12:51:57
to wiec jak z tym wyjazdem ?
w tamtym sezonie 2012-07-03 18:37:18
Ludzie czy mógłby ktoś raz napisać prawdę co będzie z tymi wyjazdami? ja też czekam na wyjazd i Michał powiedział, że będzie dzwonił , mam nadzieję, że wyjazd będzie i pojedzimy wszyscy. Więc proszę napisać jak ktoś ma naprawdę 100% info kiedy by taki miał wyjazd miejsce. Pozdrawiam. W tamtym sezonie.
??? 2012-07-04 10:59:25
i będzie jeszcze jakiś wyjazd w lipcu bo kurcze pasowało by pojechać choćby na głupi miesiąc macie jakieś info????
zidi 2012-07-04 12:46:43
jest fatalnie. Nie ma co zbierać. Ludzie uciekają
do zidi 2012-07-04 13:29:04
skąd masz takie info?
zidi 2012-07-04 14:33:30
Od osoby, która tam była
do zidi 2012-07-04 15:12:25
tzn? możesz napisać coś więcej? ta osoba była i wróciła niezadowolona? jak sytuacja wyglądała na miejscu ? tzn ze nie będzie już wyjazdu?
zidi 2012-07-04 16:25:36
Sytuacja wygląda następująco. Zmienił się właściciel farmy . Wcześniej był Chris Hoggard. Teraz jakiś Rumun, który zaniedbał plantację ,nie stosował oprysków. Ludzie przyjechali z Jasła do pracy i okazało się, że truskawek jest b. mało. W środę i piątek siedzieli i czekali na pracę . W piątek, sobotę i w niedzielę część osób pracowała. Ok. 30 osób uciekło do kraj lub szukać innej pracy gdzieś w pobliżu ( w ciemno). W poniedziałek Rumun zapowiedział selekcję najlepszych pracowników. We wtorek miał być strajk ale od tego czasu nie mam dalszych informacji. I jeszcze jedno .Podobno mają przyjechać Rumuni do zbierania. Zarobki u tych co pracowali na poziomie 70-100zł dziennie, a za karawany odliczają. Tak, że przestrzegam przed tym miejscem.
do zidi 2012-07-04 16:44:05
czyli nie opłaca się jechać?
zidi 2012-07-04 17:03:49
Chyba, że ktoś chce trafić do obozu pracy .
pytanie 2012-07-04 17:32:23
a w lipcu będzie jeszcze jakiś wyjazd tam?
?? 2012-07-04 17:38:32
a jaką mamy pewność , że to wszystko co kolega niżej napisał to prawda? może chce zniechęcić ludzi do wyjazdu po prostu? Polacy są zdolni do wszystkiego....
JEST PRACA CZY NIE!!!!???? 2012-07-04 18:11:19
LUDZIE JEST TAM PRACA CZY NIE? i czy będa wyjazdy w lipcu?!!?
KasiAa 2012-07-05 12:04:00
Nie ogarniam tych komentarzy, jeden pisze ,że wyjazd jest , drugi ze nie ma truskawek nie ma co zbierać, Z tego co ja wiem Wcześniejszy właściciel ma swoje truskawki też i ludzie tam zbierają, moi znajomi tam są ale nie wiem nic na temat takich sytuacji ,żę nie ma co zbierać, skąd wróciła ta osoba? z Huggate czy tam z Londynu?
100%prawdy 2012-07-05 20:37:08
Ludzie nie jedzcie tu za zadne skarby!!!!!!!!!!!!! To co sie dzieje tu teraz to prawdziwy horror... Ludzie uciekaja stad na potege... A co do wyjazdow do huggate to z tego co sie orientuje to sa i beda - ale ze wszystkich swoich sil odradzam (chyba ze chcecie trafic do OBOZU PRACY) wiem bo tu siedze i czuje na wlasnej skorze ;/ Rumunska elita sciga i poniewiera polakow, Polscy wajzorzy nie moga nic z tym zrobic bo maja zwiazane rece... Polacy sa poupychani w karawanach a rumuni mieszkaja po 4 osoby :) w polu nie mozna ci sie odezwac, ani podniesc glowy do gory - jesli to zrobisz za chwilke wrzeszczy na ciebie jakis brudas (rumun). z kolei rumuni moga sie smiac i rozmawiac w polu - i nikt im nic nie mowi - sa uprzywilejowani.... codziennie rano robia zebranie i godzine gada w kolko to samo rumunek a my musimy sluchac i nie mozna ci usiasc... rezim jak diabli... my nazywamy to codziennym porannym praniem mozgow :) jezeli ci sie uda trafic do grupy [usunięte przez moderatora] to jestes szczesciarzem :) butla gazu 60f, za trejsa placa w zaleznosci od pola, jak dobre pole to cena idzie w dol (najlepsi zbieracze nie moga wyrobic normy) a co z tym sie wiaze dostajesz 2 ostrzerzenia a za trzecim jedziesz do domu ;p nie mozna palic na farmie, palarnia jest w malinach - czy pada czy nie pada :( nie moze nikt obcy wejsc na farme w odwiedziny!!! jesli chcesz sie z kims spotkac to idziesz kolo pubu... nie zbiera sie drugiej klasy - ciaga sie za soba takie trumienki na sznurku i tam sie wywala odpady... nie mozna nic wyrzucic na ziemie:( i tak ciagasz ta trumienke z tym calym syfem a w rekach niesiesz trejsy:) jeszcze niech nam dadza kule z lancuchem do nogi i bedzie ok!!! trejsy sprawdza np. [usunięte przez moderatora] (wajzor) a po nim jakis brudas!!! np dzisiaj wysylali z huggate 30 polakow (rzekomo nie wyrabiajacych normy) na ta farme pod londyn - a co najlepsze z tamtad ma przyjechac 30 brudasow bo pod londynem nie ma dla nich pracy!!!!!!!!!!! to jest jakas kpina!!! po co wyslali tam polakow skoro dla rumunow tam nie ma pracy????? a warunki na tamtej farmie jak w oswiencimiu: laznia zbiorowa za zewnatrz, kible zbiorowe... MASAKRA!!! Dziwie sie po co [usunięte przez moderatora] sciaga jeszcze ludzi skoro doskonale wie co sie tu dzieje i jak nas traktuja!!! W sumie to dla niego dobra kasa ale powinien zatrzymac to cale [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] !!! [usunięte przez moderatora] apeluje: nie sciagaj tu rodakow bo nie jest to warte tych pieniedzy i naszego zdrowia !!! Ps. dozbieram pare groszy na bilet i zjezdzam jak najszybciej... Przepraszam ze tak malo spojnie i nie chronologicznie ale tyle tego jest ze nie da sie tak opisac... PRZESTRZEGAM WAS DRODZY FORUMOWICZE - NIE PRZYJERZDZAJCIE TU ZA ZADNE SKARBY, NAWET JESLI WAM OBIECUJA GORY ZLOTA...
zidi 2012-07-06 13:22:47
Dziękuję za potwierdzenie i uzupełnienie mojej opinii. Czy ktoś wie jak można pomóc ludziom, którzy tam zostali i są poniżani i wykorzystywani przez Rumunów?
KasiAa 2012-07-06 14:28:38
Właśnie nie za bardzo, ja czekam na jakieś wieści od bracie w niedziele, bo niby maja być dzisiaj payslipy, w ogóle nie wiem dlaczego nikt nie ma wyrobionych kart do bankomatu? Nie rozumiem zupełnie tego, jak mogli wysłać grupe ludzi do Dunnington a za ich miejsce przyjąc Rumunów? Którzy wysyłają ludzi do karawan jak zebrał mniej trejsów w godzine niz powinien , skoro nie ma truskawek? Nie ma tam kogos żeby tym się zajął? Nie mają takiego prawa! W tamtym roku było zypełnie inaczej, melismy wywieszane kartki kto ile w danym dniu zarobił, do sklepu można było jechac 2 razy w tygodniu potem dzien mielismy żeby sobie w sklepach kupić co chcemy, tylko nikt tego nie docenił a teraz jak przejął Rumun farmy tak koniec, bieda z nędzą, ja czekam na informacje do niedzieli, jeśli będzie to jakaś porażka z zarobkami, to sama tam pojade i zobacze jak to wygląda, bo nie pozwole na to, aby ktos pomiatal ludźmi tam i wpychał ich w błoto na jakąs inną farmę a jakis rumunów przysyłał na farme gdzie są jakieś truskawki jeszcze, porażka...Miało byc tak pięknie..
ja pie... 2012-07-06 15:36:06
ludzie będa tam jeszcze wyjazdy czy nie?
wychu 2012-07-06 17:52:30
Witam, nie polecam nikomu wyjazdu ani do huggate ani do dunnington siedze tu drugi tydzien, kasy ani widu ani slychu, rumuni rzadza. Lepiej zarobicie w polsce niz tutaj, jak zaczyna sie temat pieniedzy to ludzie za to odpowiedzialni umywaja rece i unikaja zbieraczy. pogoda jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] y wiec truskawek niema i nie bedzie. Nikt sie nie spieszy do wyrobienia konta. Farma w Huggate [usunięte przez moderatora] juz nie dowodzi, wszywtko opanowali rumuni. w poniedzialek mielismy godzine na spakowanie sie i wyjazd do Dunnington, michal mowil ze tu bedzie lepiej ale jakos sie tego nie odczowa... wszyscy sa wkurzeni a wiekszosc osob niema za co wrocic. Przyjechalem tu pierwszy rok ale ludzie ktorzy tu sa 6/7 raz zbieraja sie bo maja dosyc tego syfu. z tego co mi wiadomo w Huggate maja zostac sami rumuni a tu maja zostac zwiezieni wszyscy polacy. zaluje wyjazdu i naprawde nie polecam !!!
Ciastek 2012-07-07 00:44:23
Nie wiem, że nie ma bata na te [usunięte przez moderatora] , miałem tam jechac ale skoro sytuacja jest taka jak tu ludzie piszą to masakra. Jednak ta brudna rasa nadaje się do spalenia w piecu żywcem Ale czuje , że o takie coś to można jakis proces wytoczyc, jeśli rzeczywiście nie chcą [usunięte przez moderatora] płacic i tak ludzi gnoją, to jest to łamanie prawa.Tak jak było z obozami pracy we włoszech. Niech bym tylko takiego [usunięte przez moderatora] dopadł ...
onka 2012-07-07 07:40:57
Ja też miałam jechać ;/ ale w takiej sytuacji to się nie wybieram tam za żadne skarby.. Ci którzy nie pojechali , mają jakiś plan B? tzn. macie namiary jakieś na inne wyjazdy czy jakąś pracę sezonową może?
na farmie 2012-07-07 17:05:53
kolega sie nie myli, jestem na tej farmie i trzeba pakowac walizki i wracac do polski zarobki straszne truskawek nie ma tylko sam RABISH jak ktos jest na tej farmie to sie orientuje co to takiego, i po pierwsze to Rumuny przyjmują tą farme teraz dla polaków 0 szacunku...
pati 2012-07-08 18:22:20
a wie ktos jak jest w grupie u [usunięte przez moderatora]?to polacy wogole nie maja tam nic do powiedzenia?tylko te rumuny rzadza wszsytkim?
ina 2012-07-09 23:52:37
Smiac mi sie z Was chce;jak bylo b.dobrze na farmie do zeszlego roku to wszyscy tutaj bluzgali,wyzywali wiec sie doczekaliscie,faktycznie teraz to jest zle,dziwi mnie apinia pani [usunięte przez moderatora] (bylas tam teraz kobieto teraz???)ze wszystko wiesz?bo nie jest tak jak bylo i chyba nigdy nie bedzie,skoro wlasciciel sie zmienil to normalne ze sa zmiany ale chyba ludzie nie sadzili ze bedzie az tak zle!!!Zreszta o tym ze jest zle swiadczy fakt ze nie ma tu LUDZI [usunięte przez moderatora] (najblizszych znajomych)zawsze mieli pewne posadki wtedy kiedy chcieli a teraz ich nie ma-po co swoich w [usunięte przez moderatora] pchac jak mozna obcych.Jak juz pana [usunięte przez moderatora] nie ma to juz musi byc kiepsko,zajmowal sie kasa,papierkami,lekarzami a teraz obecna wladza ma to gdzies...Nie jest tak jak bylo decyzja nalezy do Was...
Ona :) 2012-07-14 19:57:23
Miałam jechac z kuzynka w sierpniu nie pojechałam ona jest juz miesiac ani kasy ani roboty i wszyscy chca z tamtąd uciekać dziekuje [usunięte przez moderatora] ze wysyła Polaków w takie miejsce ale tak Polak dla Polaka za granicą najwieksza swinią .....
Ona :) 2012-07-14 19:58:29
Ona :) - 2012-07-14 19:57:23

Miałam jechac z kuzynka w sierpniu nie pojechałam ona jest juz miesiac ani kasy ani roboty i wszyscy chca z tamtąd uciekać dziekuje [usunięte przez moderatora] ze wysyła Polaków w takie miejsce ale tak Polak dla Polaka za granicą najwieksza swinią .....
w czerwcu sprostowanie :)
elka 2012-07-15 18:58:32
Wiekszosc was z piszacych nie jest na farmie i nie wie jak jest.Wiec sie nie kloccie bo to nie ma sensu.Nie jest teraz w huggate jak bylo w tamtym roku.Jest gorzej pod tym wzgledem,że truskawki sa zaniedbane a zbierac trzeba.Jesli chodzi o kase to i w tamtym roku i przed tamtym pierwsza wyplate dostalismy po miesiacu takze z kasa jest tak samo jak bylo .Nic nowego jak narazie.A jeslki chodzi o [usunięte przez moderatora] to nie sa tacy zli jakby sie wydawalo.Trzeba tylko pracowac i zbierac te truskawki.Zawsze trzeba bylo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] c wiec pod tym wzgledem tez jest norma.
xxy 2012-07-23 14:21:05
właśnie stamtąd wróciłam ... nie polecam NIKOMU!!!!! KASA JEST ŚMIESZNA ROBILIŚMY PO 70 GODZIN TYGODNIOWO A ONI NA WYPŁACILI JAK ZA 39...... porażka !!!!!!!!!!!
pati 2012-07-23 14:48:18
to jak ty pracowalas w koncu?na godziny czy na akord?
Ona 2012-08-06 15:26:48
Witam wszystkich. Byłam ponad miesiąc na zbiorach truskawek w Huggate i chciałam przestrzec wszystkich przed wyjazdem w to miejsce. To, co się tam działo jest nie do opisania...
Pracowaliśmy po 12-14h dziennie. Truskawek było tak mało, że nie było się w stanie wyrobić normy ( no chyba, że było się w grupie [usunięte przez moderatora] wrzucało się drugą klasę na spód panetek, przez co później były same problemy, ponieważ wycofał się jeden z klientów i póżniej musieliśmy segregować truskawki kolorami. Pomarańczowe truskawki wrzucało się do jednego trejsa, a czerwone do drugiego. W wyniku tego jeszcze ciężej było nazbierać trejsa w jednym kolorze).
Co więcej menadżerka farmy [usunięte przez moderatora] obiecała nam, że będzie nam płacone za każdą godzinę 6,1 funta, bo taka jest najniższa krajowa w Anglii. Z tego też względu każdy, kto nie wyrabiał normy miał mieć wyrównane do tychże 6,1 funtów/h. Jednak skończyło się tylko na obietnicach. . .
Dlatego też po pierwszej tygodniowej wypłacie zorganizowaliśmy strajk. Nikt z Polaków nie poszedł do pracy, przez co później podczas rozdawania payslip\'ow byliśmy przesłuchiwani jak na komisariacie przez pracowników officu. Kazano nam wchodzić po jednej osobie, a pozostałym, którzy czekali na zewnątrz kazano się rozejść do caravan, bo każdy, kto wychodził przekazywał nam informację dotyczące pytań, jakich im zadawano. Mianowicie chcieli znaleźć osoby odpowiedzialne za wywołanie buntu.
Straszono nas wyrzuceniem z caravan, ale skończyło się tylko na groźbach. Później Wiktorek i Magda chodzili po caravanach, wysłuchiwali każdego po kolei, obiecywali, że podniosą ceny za trejsa, bo tylko tyle mogą zrobić i pytali, czy w tym wypadku pójdziemy na drugi dzień do pracy. Nasza odpowiedź była jedno znaczna. Za psie pieniądze nie będziemy pracować i nadal Polacy postanowili zostać w caravanach.
Jednak paru naszych rodaków poszło na drugi dzień do pracy, ale szybko wróciło, bo zostali wyrzuceni z pola.
Wynajęliśmy też adwokata, żeby walczyć o swoje prawa, bo na tej farmie, nie wypłacili nam nawet najniższej krajowej, a pracowaliśmy po 80h tygodniowo!
Rabish\'u było bardzo dużo, z tego też względu, że przebiegli Rumuni zbierali tylko pierwszą klasę i szybko spieprzali z rządka. Na drugi dzień musieliśmy wszystko za nimi czyścić, za co i tak nam nie zapłacono, bo oczywiście płacili nam za ilość wyzbieranych trejsów, a nie rabish\'u :( . . .
Wajzerki nie miały wpływu na Rumunskich pickerów. Robili oni, co tylko chcieli. Jak zwracano im uwagę, to udawali głupich i nie słuchali poleceń.

Podsumowując jedna, wielka porażka.

P.S. Chciałam jeszcze podziękować Michałowi, że wciągnął nas w takie szambo! W takim obozie pracy jeszcze nigdy nie byłam.
zawiedziony M. 2012-08-06 23:49:38
Witam wszystkich na forum. Też byłem w Huggate i też nie polecam. Rok temu była moja znajoma, zarobiła kupe kasy, to w tym roku też chciałem pojechać . Do pracy udało mi się wkręcić dzięki pośrednikowi [usunięte przez moderatora] Oczywiście nie za darmo, bo on na nas kręcił na boku niezłą kasę, ale siostra mówiła, że on tak od paru lat pracuje . No i ma niezły zarobek na ludziach, bo mu płacą na farmach za każdą osobę co przywiezie do pracy. Szkoda tylko, że nie powiedział mi i moim kumplom, ze w tym roku może być niełatwo dużo zarobić no bo była brzydka deszczowa pogoda i sezon był mocno opóźniony. Dopiero na miejscu nam to powiedzieli, ze dopiero zaczynają zbierać truskawki. Od ludzi na miejscu dowiedzieliśmy się, że pola nie są w dobrym stanie, no bo zmienił się właściciel a nowy nie miał wystarczająco czasu, żeby przed sezonem dobrze podlewać i dać chemię. No to nic dziwnego, że nie było urodzaju. Ale czuję się oszukany, że [usunięte przez moderatora] nie wspomniał o tym, tylko on i jego laska obiecywali nam złote góry jak namawiali do przyjazdu na farmę. Że super zarobki, że na godzinę. A okazało się, że płacili za skrzynkę i coś tam dopłacali, żeby wyjść na te 6 funtów na godzinę pracy. Jak ktoś nie zbierał dobrze, to mówili że zwolnią. Sporo osób szybko wyjechało, no bo [usunięte przez moderatora] nas oszukał i nie tak miało być. Spodziewałem się, że karawany będą lepsze, ale znajoma mówiła, że takie były rok temu, ale że mieli gorzej, bo mieszkali po więcej osób a w tym roku to nawet zakwaterowali ludzi w mieszkaniach, żeby było wygodniej. My co zostaliśmy na kampie nie musieliśmy wtedy płacić za karawane, chociaż tyle dobrego dla nas. Mówili, żeby zaciskać zęby i wytrzymać i potem będzie zarobek na malinach. Miałem już dosyć wyjechałem wcześniej i nie żałuję, no bo podobno nie będą zbierali malin bo zbankrutowali. Rozmawiałem ze znajomymi, którzy byli na innych farmach truskawkowych i wszędzie było kiepsko w tym sezonie, bo pogoda była paskudna i ciągle deszcze, zimno i mało słońca. Wszyscy są średnio zadowoleni z wyjazdów, mówią, że rok temu było lepiej na wszystkich farmach. Dobrze, że zanim zbankrutowali rozliczyli się ze mną, bo dostałem tydzień temu ostatnią wypłatę, adjustment i holideja. Faktycznie, było kilka strajków, no bo jak inaczej mieliśmy walczyć o swoje? Ten rabisz na krzaczkach to przez to, ze nie opryskali wszystkiego na czas i nie było dobrej pogody. Musieliśmy go zbierać, żeby inne truskawki nie psuły się od nadgnitych. Wkurzał nas mały zarobek. [usunięte przez moderatora] mówił, że dużo zarobimy, ale nie było tak. I menadżer z farmy rozmawiał z nami, ale niewiele to pomogło, bo my i tak wyjechaliśmy, a oni zbankrutowali.

ONA ma rację, że [usunięte przez moderatora] wpakował nas w szambo! Uważajcie na tego pośrednika, bo dba o ludzi tylko jak werbuje do pracy a potem umywa rączki.
salmina 2012-08-07 18:33:54
dobrze że już koniec Huggate!!
łosoś 2012-08-16 18:46:20
Popieram w 100% bardzo dobrze , że huggate [usunięte przez moderatora] szczelił
nieważne 2012-08-20 01:40:01
Ale wy chyba sami siebie nie słyszycie dobrze że padło ? Co Ty jedno z drugim [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] isz?Takie głupoty piszecie a ja sama znam tak wiele osób które bardzo żałują że tej farmy już nie ma . Cały czas miały nadzieję że pojadą i zarobią... Niejedna też osoba przekonała się jak jest na innych farmach.....och było nam wszystkim dobrze na tej farmie szkoda że już jej nie ma..........no ale cóż nigdy nie doceniamy tego co mamy dopóki tego nie stracimy.......
KTOS 2012-08-22 09:32:09
nieważne - 2012-08-20 01:40:01

Ale wy chyba sami siebie nie słyszycie dobrze że padło ? Co Ty jedno z drugim [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] isz?Takie głupoty piszecie a ja sama znam tak wiele osób które bardzo żałują że tej farmy już nie ma . Cały czas miały nadzieję że pojadą i zarobią... Niejedna też osoba przekonała się jak jest na innych farmach.....och było nam wszystkim dobrze na tej farmie szkoda że już jej nie ma..........no ale cóż nigdy nie doceniamy tego co mamy dopóki tego nie stracimy.......
Tak może i znasz takie osoby które żałują że tej farmy już nie ma. Tylko że one nie były na farmie w tym roku. a to jest akurat bardzo istotne bo to co się działo w tym roku jest zupełnie czymś innym niż wcześniej.
A i było dobrze może w poprzednich latach nie w tym!
marian 2012-08-22 11:00:09
Wiecie coś na temat zbioru ziemniaków w tym roku?? Będą wyjazdy? Czy może [usunięte przez moderatora] tylko dla najbliższych załatwi prace?
mlody 2012-09-27 09:49:14
jesteście po prostu żałośni , tu ślizgacie sie po [usunięte przez moderatora] o tegorocznych zbiorach wiedząc że to nie on je prowadził , a na końcu dopytujecie sie czy ma prace i czy tylko najbliższych wizą? jestem tu i oczywiście ze [usunięte przez moderatora] ma prace dla wszystkich którzy chcą pracować , na ziemniakach, ma nową szklarnie, sortownie i inne prace, a na wiosne ma fabrykę na 150 osób!! otworzył firmę w angli i dostał licencje, po prostu sobie radzi i nie stoi w miejscu tak jak WYYYY!!!!!!!,
łosoś 2012-10-02 06:54:27
Fajnie ze komentarz napisany wyzej pisal [usunięte przez moderatora], bo nikt z pracownikow takich bredni by tu na forum nie wypisywal.. [usunięte przez moderatora] jest bankrutem i wszyscy o tym dobrze wiedza. Co do pracy to tak jak pisza pracownicy wyzej. Nic sie nie zmienilo i jak narazie nie zmieni sie. Napewno grono otaczajace [usunięte przez moderatora] czytajac komentarze wyzej [usunięte przez moderatora] na maksa. Ale taka jest prawda ze to [usunięte przez moderatora] i manipulator.
hmm 2012-11-02 16:46:55
[usunięte przez moderatora] bankrutem??? Jakoś nie widać tego po nim!!!!
Mateusz 2012-11-05 18:06:04
Pewno ze nie widac po nim biedy, bo sie nachapal na naszym wpisowym do pracy!! On i jego dziewczyna smieja sie teraz z naszej naiwnosci. Drogi [usunięte przez moderatora], bo wiem, ze czytasz te opinie... Pamietaj, ze Pan Bog nie rychliwy, ale...
dobry czlowiek 2012-11-28 16:46:03
W tym roku bylo tragicznie, ale jest na to racjonalne wytlumaczenie otóż [usunięte przez moderatora] zamiast o nas dbac (w koncu mial zaplacone za nas po 100 funtów od osoby od ciapatych) to ciągle ruchał Żanetke
bert 2013-04-02 20:02:33
Wie ktoś jak zdobyć potrzebne dokumenty z Huggate Farm wymagane przy składaniu wniosku o zwrot podatku?
Natka 2013-04-24 23:15:41
czy w tym roku będą potrzebowali do pracy w Huggate, czy farma zbankrutowała na amen?
mistrz 2015-01-20 18:07:28
nie mam ostatnio za dużo do powiedzenia w sprawie pracy bo jej po prostu nie mam - tak sięzastanawiam czy warto będzie mi pracować w newby farm, tylko z tego co widzę to nikt i nic tutaj sie nie dzieje... szkoda, bo pracy to chybaj uż nigdzie nie znajdę - a zarabiać i o zarobkach to aj chętnie bym pogadał
byla pracownica 2015-02-15 13:36:15
Hej farma juz nie istnieje wogole i dlatego o niej nie slychac. Pola

z truskawkami zaorane a wlasviciel
droopy 2016-05-20 22:39:16
rzeczywiście wydaje mi się , że mogą mieć kłopoty.
Zostaw swoją opinię o Newby Farm - Jarocin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Newby Farm