(usunięte przez administratora)
posłuchaj uważnie!możesz usunąć cały ten bałagan a prawda jest tylko jedna,i ci mądrzejsi albo już ją znają albo już niedługo sami dojdą do sedna,więc nie strasz,i rozróżniaj nieprzychylność od prawdy!!!!bo to co wy robicie z ludźmi to jest (usunięte przez administratora)rynek pracy!
wszyscy tak (usunięte przez administratora)nikt nic nie robi,jeśli chodzi o nadgodziny to na każdym xdocku jest monitoring i widać o której wjeżdżasz na plac i o której kończysz!bo chyba nikt z was nie jest aż tak naiwny i nie liczy na super kasę za to
nauczcie sie KLIENT NASZ PAN- i łaski mu nikt nie robi i nie bedzie mu jakas tam firma dyktowala ze ma robic zakup jak Van podjezdza
Może niech ktoś w końcu ściągnie inspekcje pracy bo brak ewidencji czasu pracy i ilość nadgodzin to ostre przegięcie pały które by nawet na Białorusi nie przeszło.
Najpierw telefon i kilka pytań, na drugi dzień rozmowa online z miłą Panią, pytania o stawkę o wiedzę, doświadczenie, dostępność, za tydzień rozmowa z managerem również online i tu scena z trudnym klientem (ogólnie masz sprzedać paletę, a klient nawet nie chce o niej słyszeć, a co dopiero ją kupić), doświadczenie zawodowe. Ogólnie ogłoszenie było dla osoby bez doświadczenia, a tutaj wymagają niewiadomo czego. Jeszcze to co na początku było mówione, a co później to dwie różne wersje. Warunki? 3tysiące miesięcznie i za te pieniądze masz 5 dni w tygodniu jeździć (22 punkty dziennie) plus co drugi dzień sam sobie pakujesz samochód, po końca zmianie jeszcze rozliczenie, fajnie tylko szkoda, że tu już się robi tak z 10h pracy, a płacone jest za 8h. A zapomniałam o podpisaniu papierku o odpowiedzialności na załadunek. Zrezygnowałam
Dyspozycyjność Doświadczenie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Kolego ok. tylko klient klientowi nie równy. Każdy sprzedaję różne marki i różne ilości a także przynajmniej u mnie nie ma mowy żeby sklep typu 2 na 2 wydawał kasę na fajki na cały tydzień jak sprzedaję z naszych fajek 3 rodzaje. On woli poczekać na hurtownikach i dobrać sobie po kartoniku co 2 dni. A przekonaj palacza żeby się przerzucił z LM na Pall Malla np Pozdrawiam
Akurat wytłumaczenie odnośnie trasówek jest bardzo proste. Firma chce nauczyć klientów, że mają brać papierosy jak jest Van, a nie jak potrzebują. Problem w tym, że sami ich wcześniej tego przy współpracy z Hurtem nauczyli przez x lat. Kierownik potrzebował fajek, to dzwonił do PH lub bezpośrednio hurtowni i zamawiał. BATowiec robił dystrybucję, PH miał obrót i wszyscy szczęśliwi. A teraz by chcieli w kilka miesięcy to zmienić ... kosztem pracownika. Z tego właśnie powodu się to nie liczy do sprzedaży ... żebyście jeszcze mocniej tresowali klienta, bo to też Wasz biznes w tym.
Gonzo nic dodać nic ująć no może to że rzeczywiście sieci jakieś takie oporne są na współpracę. Na moim terenie się sprzedaję Vic blue Nev Blu Lucky blu i na tym się kończy mój positiv;) Zostaję tylko nie zawodny w bojach rumun. Jak dalej tak będzie z 7 dniowym terminem płatności i ktoś nie zapłaci i już blokada to marnie to widzę. Własnie dzisiaj straciłem przez to 3 kleintów wracają po fajki do hurtownii. Jak fajnie że już muszę iść spać bo o 6 znowu liczenie super vana. Chyba nie zdąrze oglądnąć drugiej połowy meczu LM. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora) co się z tobą dzieje. Byłeś takim optymistą i zamykałeś już wszystkie hurtownie tytoniowe hehehehe. Ale widzę że dopadła cię szara rzeczywistość
A u nas skuteczność musi być na 55%...
Wszystko się zgadza co koledzy napisali.Ja wracam teraz 15 bo nikt mi za nadgodziny nie płaci . co do skuteczności mam fatalny teren i na dwoje babka wróżyła. Z sieciami jeszcze umów nie mamy co do zmian rzeczywiście fatalnie to trwa nie wspomnę że nie można z poziomu (usunięte przez administratora) wpisać NIP;) To ich komunikacja że rano już wiesz co żle zrobiłeś i czy masz blokadę jest number one. Chyba niektórzy mają problemy ze snem i 24h żyją Batem. ;)
zgadzam się z kolegami odnośnie zmian w trasówkach, ile można czekać na zmiany i o nie prosić paranoja, w poprzednich firmach w których pracowałem 1:08 min i jest już zmiana zrobiona, a tu jak się doprosisz to z łaska po 2 tygodniach może będzie zmiana, nie rozumiem!!! koledzy a jak u Was ze skutecznością dacie radę zrobić te 50%/ czy też u Was w regionie tak długo trwa podpisywanie umów z sieciami lokalnymi? powinny nie być liczone do skuteczności te sieci. DAWAJCIE KASĘ ZA NADGODZINY!!!!!
Dokładnie pierwszy raz się spotykam że na premię i to tak marną trzeba czekać 2 miechy. Podstawa zresztą też nie rzuca na kolana . Nie wiem jak to będzie po Nowym Roku wygląda ale w tej formie to marnie to widzę. Nawet na waciki nie wystarczy i jeszcze do baku też trzeba coś zalać. Jak u mnie to 300zł muszę z wypłaty odliczać na dojazdy. I jeszcze fatlalna elastyczność firmy . Jeden raz klient nie zapłaci i blokada kredytu. już mi powiedzieli jak dlaej tak to będzie wyglądało to mają to w (usunięte przez administratora) i wracają na współpracę z hurtownią. Rozumiem nie zapłaci dwa trzy razy ale po pierwszym poślizgu. To marnie to wygląda. To i tak za chwilę nie będę miał gdzie sprzedawać bo wszyscy będą poblokowani a teraz ma gotówkę na fajki. A zaznaczę że mam nie ciekawy teren. Rzeczywiście to sytuacja z tym Ad-hockiem jest przynajmniej śmieszna przecież jestem u klienta i generuje sprzedaż . To dlaczego się nie może wliczać. Pierwszy raz coś takiego widzę. Pozdrawiam
Jak tam z realizacją planów bo nie wygląda to idealnie u nas a godz. trzaskamy na maksa.
to jest jakas kpina zeby na premie za szkolenie 1-15.X czekać do 10 grudnia....
Jak tam Panowie z premia???
Premia ma być z poborami najbliższymi, a teraz z innej bajki jak wygląda u was sprawa trasówek bo nad morzem temat jest niedoogarnięcia, HH swoje a ustalenia z klentami swoje, BAT próbuje na siłe wyznaczać terminy wizyt przez to skuteczność spada bo ad-hoc się nie liczy :(
dobrze, że jest chociaż niedziela.. to możemy sobie popisać na forum - jutro o tej porze będziemy jeszcze w pracy :( i pewnie od jutra będzie trzeba wciskać Pall Mall'a
dobrze ze nam gora w tym pomaga:))
I jeszcze jeden i jeszcze raz...za hurtowników i ich niskie marże ha haha
(usunięte przez administratora)
Hej wszystkim jak wygląda sytuacja w vansellingu? Jest ktoś z podkarpacia? pozdro
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w British American Tobacco?
Zobacz opinie na temat firmy British American Tobacco tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w British American Tobacco?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 5 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy British American Tobacco?
Kandydaci do pracy w British American Tobacco napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.