Opinie o Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.
Od wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku. W najnowszej odsłonie Suzuki awansowało na bardzo wysoką, drugą pozycję (72 punkty) i zaledwie czterema punktami ustępuje pierwszemu w rankingu Audi. Na końcowy wynik składa się suma punktów z pięciu kategorii: typowe usterki, akcje naprawcze, raport TUV 2024, testy na dystansie 100 tys. km oraz gwarancja. Wszystkie wymienione redakcja oceniała w kontekście 2023 roku, a więc to dane najświeższe! Cytując podsumowanie raportu Suzuki otrzymało następującą notę: „Świetnie! Suzuki nie ma słabych punktów. Dobra opinia wśród mechaników, wysokie pozycje w raporcie TUV, mało wezwanych aut, świetny wynik na długim dystansie. A jeszcze tu i tam można dorzucić parę punktów”.
Jak najbardziej. Rekrutacja nie odbywa się na okrągło, ale dział HR rozbudowuje stale swoją bazę kontaktów. Warto złożyć cv, bo wszystkie zgłoszenia są zawsze dokładnie analizowane. Firma rozwija się, potrzebuje nowych talentów!
Czy w Suzuki obowiązuje dresscode?
Na co dzień business casual. W piątki obowiązuje ubiór mniej formalny. Krótkie spodnie i przesadne mini u pań - odpadają.
Suzuki mocno siedzi w polskim sporcie. Ja sama trenuję w czasie wolnym, więc pytanie o kartę - jest jakiś Multisport?
Jak najbardziej - pracownicy mogą otrzymać kartę Multisport. Albo - do wyboru - dofinansowanie w ramach "Wczasów pod gruszą".
Co fajne w Suzuki to średnia wieku. Przeważają młodzi pracownicy, ale niektórzy - i to wcale nie tak, że liczyć ich na palcach jednej ręki - pracują prawie od samego początku firmy. Można pracować dwadzieścia parę lat w jednej firmie? Można.
Młodzi łatwo awansują - to nie jest jakaś wielka niespodzianka. Starsi pomagają im się wdrożyć. Chyba to normalne? A czy więcej kasy jest za to? To wiedzą zainteresowani.
Od wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku. W najnowszej odsłonie Suzuki awansowało na bardzo wysoką, drugą pozycję (72 punkty) i zaledwie czterema punktami ustępuje pierwszemu w rankingu Audi. Na końcowy wynik składa się suma punktów z pięciu kategorii: typowe usterki, akcje naprawcze, raport TUV 2024, testy na dystansie 100 tys. km oraz gwarancja. Wszystkie wymienione redakcja oceniała w kontekście 2023 roku, a więc to dane najświeższe! Cytując podsumowanie raportu Suzuki otrzymało następującą notę: „Świetnie! Suzuki nie ma słabych punktów. Dobra opinia wśród mechaników, wysokie pozycje w raporcie TUV, mało wezwanych aut, świetny wynik na długim dystansie. A jeszcze tu i tam można dorzucić parę punktów”.
W porównaniu z samochodem poprzedniej generacji najnowszy Swift ma lepsze właściwości jezdne. To skutek nie tylko jego niższej masy (poniżej 1000 kg, m.in. dzięki zastosowaniu nowego silnika Z12E z ISG), ale też poprawienia przyczepności (mniejsze przechyły podczas pokonywania zakrętów) oraz bardziej bezpośredniej reakcji na ruch kierownicą. W aucie zmiany objęły też przednie i tylne zawieszenie. Z przodu zwiększono średnicę drążka stabilizatora (w celu zwiększenia stopnia napięcia sprężyn) oraz średnicę przegubów. Dodatkowo w punktach mocowania stabilizatora użyto Teflonu (*), żeby zmniejszyć tarcie i zarazem zwiększyć odporność nadwozia na przechyły. Wprowadzone zmiany wpłynęły na poprawę wyczucia kierownicy i zachowanie samochodu podczas pokonywania zakrętów, co przełożyło się na lepszą stabilność w czasie jazdy. Zwiększono także skok zawieszenia, w celu poprawy wybierania nierówności.
*Teflon to zarejestrowany znak towarowy The Chemours Company
Drogie i Szanowni. Wszystkim dobrych, spokojnych chwil w
towarzystwie rodziny. Spokoju także w trasach, które być może właśnie
teraz przemierzacie (bez względu czy na dwóch i czterech kołach, czy po
żeglownych szlakach). Wszystkiego, co najlepsze od Suzuki Motor Poland!
Jakie godziny pracy obowiązują w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Działy, które wymagają pracy w biurze - 9-17. Do tego należy dodać wyjazdy służbowe, zarówno krajowe jak zagraniczne. W tym akurat przypadku nie ma jednak sztywnych godzin pracy. Salon sprzedaży pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 10-18 (poniedziałek-piątek) lub 10-15 (sobota).
Suzuki Motor Poland to bardzo przyjazne i fajne miejsce na rozpoczęcie swojej kariery zawodowej czy też kontynuacji obecnej. Mili i życzliwi współpracownicy, którzy pomagają sobie nawzajem, niezależnie od działu. Jest możliwość dzielenia się swoimi pomysłami, które są często realizowane. Liczne podróże służbowe pozwalają poznać branże lepiej oraz osoby, które stoją za salonami, które dokonują sprzedaży pojazdów. Jest możliwość rozwoju oraz odbywania szkoleń. Spędziłem tu prawie 3 lata i miło wspominam ten czas. Jeżeli chodzi o aspekty informatyczne, to jest to ciekawe wyzwanie dla osób, które mają pasję do tego i nie boją się różnego wymieszanego stacku technologicznego. Niekonwencjonalne rozwiązania są chlebem powszechnym w dziale IT w Suzuki. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :D
Czy Państwa firma przyjmuje ludzi bez doświadczenia?
Doświadczenie jest ważne - to oczywiste. Wszystko jednak zależy od prezentacji możliwości. Kompetencje (deklarowane czy rzeczywiste) potrafimy zweryfikować-Suzuki Motor Poland ma do tego i narzędzia, i przeszkolony personel. Nigdy nie zaszkodzi złożyć cv, a czy kandydatka/kandydat przejdzie rekrutacyjne sito to już inna sprawa. W Suzuki Motor Poland pracuje wielu młodych ludzi. Wielu z nich zaczynało tu swoją pierwszą pracę!
Czy zdarzają się nadgodziny w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Generalnie rzadko mamy nadgodziny (chyba, że wymaga tego sytuacja). Regulują to zasady kodeksu pracy.
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Zdecydowanie tak. Dbamy o atmosferę w pracy. Dlatego wprowadziliśmy mniej oficjalny dress code, a w komunikacji codziennej, bez względu na zajmowane stanowisko i pełnioną funkcję, mówimy sobie na ty. Praca ma oczywiście swoje wymagania, ale działamy z dużą autonomią i swobodą. Przełożeni działów dbają o relacje pomiędzy pracownikami.
Polecam, firma stale się rozwija i dużo się dzieje. Atmosfera jest przyjazna :) Dodatkowo są możliwości rozwoju dla nowych pracowników.
Czy w Suzuki obowiązuje dresscode?
Na co dzień business casual. W piątki obowiązuje ubiór mniej formalny. Krótkie spodnie i przesadne mini u pań - odpadają.
Studiuję, ale rozglądam się za pracą. Warto wcześniej złożyć cv?
Jak najbardziej. Rekrutacja nie odbywa się na okrągło, ale dział HR rozbudowuje stale swoją bazę kontaktów. Warto złożyć cv, bo wszystkie zgłoszenia są zawsze dokładnie analizowane. Firma rozwija się, potrzebuje nowych talentów!
Suzuki mocno siedzi w polskim sporcie. Ja sama trenuję w czasie wolnym, więc pytanie o kartę - jest jakiś Multisport?
Jak najbardziej - pracownicy mogą otrzymać kartę Multisport. Albo - do wyboru - dofinansowanie w ramach "Wczasów pod gruszą".
Co fajne w Suzuki to średnia wieku. Przeważają młodzi pracownicy, ale niektórzy - i to wcale nie tak, że liczyć ich na palcach jednej ręki - pracują prawie od samego początku firmy. Można pracować dwadzieścia parę lat w jednej firmie? Można.
Tylko czemu to takie fajne wg Ciebie? Wpływa to jakoś na atmosfere między ludźmi? I tak w ogóle to czy ci pracownicy, którzy pracują długo mają z tego tytułu jakieś podwyżki itp?
Umowy są, jak wszędzie, poufne. Od starszych łatwiej się uczyć, bo są otwarci na pytania.
Młodzi łatwo awansują - to nie jest jakaś wielka niespodzianka. Starsi pomagają im się wdrożyć. Chyba to normalne? A czy więcej kasy jest za to? To wiedzą zainteresowani.
Czy Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Czy w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
Jaka atmosfera jest między działami w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Normalnie ze sobą gadamy. Jak to w pracy, bo rozmowa to jest podstawa w pracy. A potem wiadomo, że mail z potwierdzeniem - jak to jest na świecie przyjęte
Wskaźnik temperatury zewnętrznej jest (usunięte przez administratora) wyjechałem rano z garażu na dworze 15 wskazywał 17 teraz na dworze jest 26 wskazuje 19. Poza tym Suzuki Vitara Hybrid jest super.
To nie jest wpis na temat zarobków w Suzuki,nie mam o tym pojęcia.Chciałem jednak w tym miejscu podziękować pracownikowi salonu Suzuki przy ul.Połczyńskiej 10 w Warszawie Panu Piotrowi Górczyńskiemu, za miłą i grzeczną obsługę,profesjonalizm i cierpliwość,a także za to,że namówił mnie na zakup samochodu marki Suzuki.Mam pewne porównanie jakości obsługi,bo miesiąc wcześniej byłem w salonie tej firmy na ulicy Krasnobrodzkiej i pomimo braku klientów/było nas trzech w salonie ja i dwu sprzedawców/nie byłem mile widziany,ponieważ jeden z Panów właśnie rozmawiał przez telefon,a drugi coś jadł. Czekałem więc spokojnie aby dowiedzieć się,że wystawionego na ekspozycji czerwonego Baleno nie można kupić, bo to ekspozycyjny, a zamówienia są możliwe dopiero na maj.W końcu nie wiem jak to się stało,że od miesiąca prawie jeżdżę nowym czerwonym Baleno...Znaczy ten Pan Górczyński to jakiś musi być figura a w Firmie Suzuki,bo na Krasnobrodzkiej nie mogli,czy nie chcieli,a on mógł. Życzę Firmie Suzuki więcej takich pracowników i więcej takich relacji klient-sprzedawca,a na pewno sprzedaż Suzuki wzrośnie. Dziękuję. Grzegorz Rupiński
Pan Piotr Górczyński to najbardziej doświadczony handlowiec przez duze H. Zjadł zęby na tej marce, a w tej śmiesznej firmie nie ma bardziej kompetentnego człowieka. Wiem, co mówię. Takich ludzi powinno się nagradzać, a swoim podejściem i doświadczeniem powinien uczyć młody narybek. Niestety, w tej firmie to niemożliwe, ponieważ jest jak jest i nieprędko się do zmieni.
Nie rozumiem właśnie tego, dlaczego nagradzanie ludzi za ich sukcesy tutaj miałoby być niemożliwe?
Widzę, że na forum kolejny raz klient zwraca się z podziękowaniami do jednego konkretnego pracownika za udaną obsługę. Spoko opcja, że tak robią i zastanawiam się w sumie czy tutaj mają może coś w rodzaju jakiejś nagrody dla pracownika miesiąca? Klienci mogą wyznaczyć najlepszego sprzedawcę czy coś? ;)
Dziękuję za profesjonalną i kulturalną obsługę Panu Piotrowi Górczyńskiemu, koordynatorowi sprzedaży w salonie firmowym Suzuki przy ul. Połczyńskiej 10 w Warszawie. Kupujemy drugi samochód Suzuki, i z przyjemnością, ponownie po 6 latach mamy kontakt z Panem Piotrem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!