Deklaracja dostępności Ministerstwo Rozwoju i Technologii zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej gov.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu Biznes.gov.pl Data publikacji strony internetowej: 30.04.2018 Data ostatniej dużej aktualizacji: 22.04.2021 Status dostępności Serwis Biznes.gov.pl jest częściowo zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.: W niektórych treściach umieszczonych na Biznes.gov.pl kolejność elementów umieszczonych w drzewie DOM jest inna niż na stronie. W niektórych treściach umieszczonych na Biznes.gov.pl użyto elementu tabeli do opisania treści nietabelarycznych. Nie wszystkie pola formularzy na Biznes.gov.pl posiadają atrybuty HTML wspomagające mechanizm autopodpowiadania treści do tych pól. W niektórych treściach umieszczonych na Biznes.gov.pl konieczne jest przewijanie w dwóch wymiarach, kiedy treści te nie wymagają dwuwymiarowego układu dla zrozumienia ich treści Archiwalne materiały e-learningowe zawarte w aplikacji e-Urzędnik, umieszczone w Akademii Biznes.gov.pl, są całkowicie niedostępne cyfrowo 1.4.12 Odstępy w tekście (poziom AA) W serwisie Biznes.gov.pl utrudniona jest edycja wysokości linii do 1.5 raza wielkości fontu, odległości między literami w słowach do 0.12 raza wielkości fontu i odległości między słowami do 0.16 wielkości fontu w sposób zapewniający brak utraty treści lub funkcjonalności. 4.1.3 Komunikaty o stanie (poziom AA) Wszystkie komunikaty o stanie prezentowane w serwisie Biznes.gov.pl określone są semantycznie jako alerty Akademia Biznes.gov.pl Archiwalne materiały w Akademii Biznes.gov.pl e-learningowe zawarte w aplikacji e-Urzędnik, umieszczone w Akademii Biznes.gov.pl, są całkowicie niedostępne cyfrowo Hurtownia danych CEIDG i Biznes.gov.pl Edytor raportów w ramach Aplikacji raportowej Hurtowni danych CEIDG i Biznes.gov.pl, ze względu na specyfikę funkcjonalną (zarządzanie zaawansowanym układem graficznym elementów raportów z interfejsem drag’n’drop — w tym ich precyzyjnej lokalizacji, kolorystyki, itp.), a w konsekwencji braku możliwości technicznych zapewnienia zgodności jest niedostępny cyfrowo. 1.4.11 Kontrast elementów nietekstowych (poziom AA) Nie wszystkie elementy nietekstowe w portalu dokumentów Aplikacji raportowej Hurtowni danych CEIDG i Biznes.gov.pl posiadają odpowiedni poziom kontrastu. 2.1.1 Klawiatura (poziom A) Przejście do zagnieżdżonego okna podglądu raportu w portalu dokumentów Aplikacji raportowej Hurtowni danych CEIDG i Biznes.gov.pl nie jest możliwe z poziomu klawiatury. 4.1.1 Poprawność kodu (poziom A) Niektóre elementy Aplikacji raportowej Hurtowni danych CEIDG i Biznes.gov.pl nie posiadają atrybutu id. 4.1.2 Nazwa, rola, wartość (poziom A) Nie wszystkie elementy w ramach Aplikacji raportowej Hurtowni danych CEIDG i Biznes.gov.pl posiadają poprawne, dostępne cyfrowo etykiety. Aktualnie trwają prace nad doprowadzeniem do pełnej zgodności z wymaganiami określonymi ustawą. Oświadczenie sporządzono dnia 23.10.2019 i zmodyfikowano 20.04.2021 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. W serwisie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. W serwisie można skorzystać z usług tłumacza języka migowego. Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej Biznes.gov.pl, Akademii, Hurtowni danych i innych prosimy o kontakt z Departamentem Gospodarki Cyfrowej, e-mail: sekretariatDGE@mr.gov.pl, tel. +48 (22) 262 94 21. W ten sposób można również składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej i składać żądania zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępno
Opinie o Time For Sukcess Sp. z o.o. w Warka
Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Time For Sukcess Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Time For Sukcess Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.