Jest jeszcze w sieci ogłoszenie na specjalistę ds. sprzedaży rozwiązań IT. Zupełnie jak skrojone dla mnie ale już nieaktualne. Czy będą jeszcze rekrutacje do działu IT szczególnie że to praca hybrydowa co by mi pasowało. Jakby były przyjęcia to na jakiej umowie zwykle zatrudniają?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Print Flow Solutions M. Sianos sp.j.?
Może zatem będę miał okazję u Was pracować. W necie opisano firmę, jako naprawiającą drukarki. W tej wizytówce z wyszukiwarki. Na jakie więc stanowisko mógłbym do Was przyjść do pracy, jak nie mam doświadczenia, i przez ile etapów musiałbym się przedzierać na rekrutacji?
Zapraszamy do aplikowania. Każde ogłoszenie o pracę zawiera informację, czy doświadczenie na danym stanowisku jest niezbędne. Zapraszam do zapoznania się ogłoszeniami :)
Fajnie, że firma nie odrzuca osób bez doświadczenia tylko daje im szansę, super. Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań IT, widziałem ogłoszenie i mam kilka pytań, mianowicie napisane jest w ogłoszeniu, że jest podstawa plus motywujące premie. Za co takie premie są przyznawane? Wyniki, frekwencja? Chciałbym wiedzieć. Jakie uprawnienia może sfinansować firma na tym stanowisku?
Szczegółowych informacji nt. stanowiska i jego charakterystyki udzielamy podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Na stanowisku handlowym, premie uzależnione są oczywiście od zaangażowania oraz osiąganych wyników.
Pracuje w PFS już dwa lata i mam nadzieję, że jeszcze wiele przede mną. Firma dość młoda ale prężnie rozwijająca się. Na atmosferę nie można narzekać. Jeśli ktoś chce pracować i jest uczciwy wobec innych to praca jest naprawdę bardzo przyjemna. Kierownictwo zawsze jest pomocne i wyrozumiałe w trudnych sytuacjach. Sama branża jest specyficzna ale przez to też wyjątkowa. Każdy dzień jest inny i daje nowe wyzwania. Podsumowując jestem zadowolony ze współpracy i wierzę, że jeszcze nie jedna wspólna wiosna przed nami.
Atmosfera współpracy rzeczywiście jest fajna. Firma oferuje szkolenia, jednakże nie odnalazłem się w tej branży.
Za chwilę dwa lata.. uważam, że warto było zmienić pracę na małą prywatną firmę gdzie elastyczność i komfort pracy ma dla kogoś znaczenie.. polecam..
Praca w biurze dostarcza mi codziennych wyzwań, ale jednocześnie oferuje inspirującą atmosferę współpracy. Zespół, w którym pracuję, to grupa zaangażowanych i kompetentnych profesjonalistów, a elastyczność godzinowa pozwala mi efektywnie zarządzać czasem. Firma dba o rozwój zawodowy pracowników, oferując cenne szkolenia. Ogólnie rzecz biorąc, doświadczam satysfakcji zawodowej i cieszę się, że mogę być częścią tego dynamicznego środowiska.
Miesiąc temu wisiała jeszcze oferta pracy na stanowisko specjalisty ds. Sprzedaży rozwiązań IT. Wiecie może, co jaki czas organizują takie rekrutacje? Spóźniłam się trochę :( Poza tym, chciałabym dopytać o warunki pracy. Skoro jest to praca hybrydowa, to ile dni pracuje się z domu? Jeśli chodzi o zapewnienie niezbędnych narzędzi pracy, to na co można liczyć ? :)
@Amy dział handlowy jest u nas ciągle rozbudowywany, więc ogłoszenia na to stanowisko będą się sukcesywnie pojawiać. Oczywiście zawsze również można wysłać do nad aplikację drogą mailową. Praca Specjalisty ds. sprzedaży IT wiąże się również z wizytami i prezentacjami u klientów, więc trudno określić dokładną liczbę dni pracy zdalnej/stacjonarnej. Na początku jednak kładziemy duży naciska na integracje zespołu i dlatego w pierwszym okresie (3 miesiące) praca odbywa się w naszym biurze, późniejsza współpraca jest do uzgodnienia :)
Ja mam pytanie o te wizyty właśnie. Jestem ciekawa, czy firma wymaga jakiegoś specjalnego ubrania? Jakiś dress code? Firma zapewnia może firmowy uniform, który trzeba mieć na sobie na tych spotkaniach? Albo firma finansuje zakup odpowiednich ubrań?
Ubrania firmowe z logo zapewniamy pracownikom na stanowiskach Serwisanta oraz Managera Druku. Jeśli chodzi o stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży to obowiązują ogólnie przyjęte zasady stroju formalnego.
Witam wszystkich, Mam dylemat w kwestii charakteru współpracy w firmie Print Flow Solutions M. Sianos sp.j.. Czy spotkanie rekrutacyjne składa się z kilku etapów? Dziękuje za podpowiedź.
Tak, proces rekrutacji składa się z kilku etapów i zostały one opisane w komentarzach powyżej.
Dobrze, a czy jest możliwość, żeby chociaż część odbyła się telefoniczne np? Powiedz proszę, czy trzeba przyjeżdżać do nich za każdym razem. Będę wdzięczna za szczegóły. Ktoś tam w ogóle pracuje zdalnie?
Nie wszystkie opisane przeze mnie etapy rekrutacji odbywają się na żywo. Polecam mój poprzedni komentarz na ten temat :) Praca zdalna dotyczy części stanowisk i jest dostosowana do charakteru pracy, z oczywistych względów nie dotyczy ona stanowisk np. takich jak Serwisant oraz Manager druku.
Niby tu ostatnio ktoś odradzał firmę, ale w sumie to żadnych konkretów odnośnie ewentualnych powodów. Mnie interesuje zatrudnienie jako asystentka projektanta. Jest to w ogóle jakieś wyznaczone tu w pracy czy bardziej elastyczne są te godziny? Bo w ogłoszeniu tylko pisali, że Luźna atmosfera, co mi pasuje w sumie. Ale to też bym jeszcze chciała wiedzieć.
Niestety jakość organizacyjna i zarządca firmy pozostawię bardzo wiele do życzenia. Nazwałbym to wielka improwizacją. Unikajcie ten firmy, bo szkoda Waszego czasu.
Opinie Google sztucznie wystawiane przez pracowników / ich rodziny. Jakość oraz poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia
Pragnę przedstawić swój punkt widzenia od momentu rekrutacji, aż do momentu zakończenia współpracy. Rekrutacja: 1) Pierwsza rozmowa z osobą, która nie pracuje w PFS. Nie liczą się dla niej posiadane kompetencje. Jako pracownik często odnosiłem wrażenie, że to czy przejdziesz do kolejnego etapu jest pewną zmienną losową. Odrzucani byli kandydaci ze świetnymi kwalifikacjami 2) Kilka miłych, merytorycznych rozmów z właścicielem. 3) Pół dnia próbnego w biurze. Jako, iż biuro jest stosunkowo małe to feedback na temat ogólnego rozgarnięcia kandydata zbierany jest od wszystkich osób będących w biurze. 4) Jeśli coś Ci nie poszło, ale spodobałeś się ludziom charakterem i stylem bycia, to czuj się mianowany przyszłym pracownikiem Pierwsze dni pracy: - dostaniesz sprzęt (czasami od razu, czasami po dwóch tygodniach) - nie licz na onboarding - nie przeglądaj nic w telefonie, nawet jeśli nie masz nic do roboty Generalnie atmosfera w pracy to był ogromny plus. Z tego co wiem rotacja w pracownikach jest bardzo wysoka, stąd nie wiem jak to wygląda teraz. Jednak niech ciągłe żarty Cię nie zgubią. Każdy Twój ruch jest obserwowany, mimo że na pierwszy rzut oka tego nie zauważysz. Dowiesz się o tym podczas rozmów podsumowujących kolejne etapy współpracy. Wtedy też zrozumiesz komu warto zaufać, a kogo pomijać.. Jeśli chodzi o kwestie finansowe to są one mocno średnie. O tym czy dostaniesz podwyżkę niestety silnie decyduje ta sama osoba, którą na pewnym etapie pracy zaczniesz pomijać. Są osoby, które mocno na nią zasługiwały, jednak jak to często właściciel mówił: "Wygramy coś większego to będzie podwyżka". Z tego co mi wiadomo to na święta przyznawany jest bonus, bardzo skromny ale jest. Multisport dodatkowo płatny, około 80 złotych. W firmie brakuje organizacji. Nie są w stanie ocenić kto rzeczywiście pracuje, a kto wyłącznie pobiera wypłatę. Polecam osobom, które szukają swojej pierwszej pracy. Myślę, że jak na początek jest to idealne środowisko.
Przemku, dziękuję za Twoja opinię. Cały czas się rozwijamy i od chwili kiedy pracowałeś kilka aspektów, o których piszesz wygląda w tej chwili inaczej. 1. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbywa się z pracownikiem firmy, nie zewnętrznym rekruterem (mimo, iż zewnętrzni rekruterzy to nie jest rzadko spotykana praktyka i jak będziemy większą firmą pewnie do tego wrócimy ????). 2. Rozmowa bezpośrednio z szefem nie jest punktem obowiązkowym w aktualnym procesie rekrutacyjnym. 3. Spotkanie w biurze, na żywo uważamy za najbardziej miarodajny etap rekrutacji także z perspektywy kandydata, który może realnie ocenić czy środowisko pracy mu odpowiada i czy jest to np. Miejsce i ludzie z którymi chce podjąć dłuższą współpracę. 4. Rzeczywiście cenimy sobie przede wszystkim kompetencje miękkie, zwłaszcza na stanowiskach gdzie kompetencje twarde nie są priorytetem. Dużo łatwiej przeprowadzić zaangażowanemu pracownikowi szkolenie z Excela, niż zmotywować kogoś kto nie jest otwarty na wykorzystanie umiejętności w praktyce. Docenianie u pracowników kompetencji miękkich jest ogólnoświatowym trendem, któremu nie jesteśmy w stanie i nie chcemy się przeciwstawiać ☺️ Aspekty, o których piszesz poniżej poruszałam już w innych komentarzach. Tak, szukamy zaangażowanych ludzi... ???? A siedzenie na telefonie w jednym pokoju z kolegami, którzy z zaangażowaniem podchodzą do swoich obowiązków może być strasznie demotywujace i wywoływać poczucie niesprawiedliwości. Chcielibyśmy tworzyć ZESPÓŁ i zamiast kolejnego levelu w wirtualu zdobywać wspólne cele w realu! ???? Mutlisport jest finansowany przez pracodawcę w 60%, a to jaki pakiet sportowy pracownik wybierze przekłada się na jego dopłatę (są 3 różne). Pakiet medyczny jest finansowany w całości. Dziękujemy Ci za współpracę i życzymy sukcesów zawodowych ☺️
Odnoszę również wrażenie, że opisana sytuacja z telefonem, może nie być Twoim atutem z perspektywy kolejnych i aktualnych pracodawców ????
Aplikowaliście do pracy w firmie Print Flow Solutions M. Sianos sp.j.? Jak oceniacie proponowane warunki? Zarobki oferowane na stanowisku Asystent / Asystentka są korzystne?
Pracuję w firmie od ponad 4 lat. Firma bardzo szybko się rozwija w zakresie ilości pracowników i struktur organizacyjnych. Byłam zatrudniana jako Manager Biura i bardzo cenię sobie to, że szef potrafi zaobserwować i wynagrodzić ludzi, którzy są zaangażowani i utożsamiają się z firmą. Na pewno jest to miejsce, gdzie staramy się dbać nie tylko o motywacje pracownika, ale również o atmosferę w pracy pomiędzy współpracownikami. Praca w małej firmie ma swoją specyfikę, albo masz realny wpływ na jej rozwój i czerpiesz z tego ogromną satysfakcję, albo będziesz biernie patrzył i narzekał na drobne niedociągnięcia, a Twój brak zaangażowania zostanie bardzo szybko zauważony. Wynagrodzenia są zależne od podstawowych czynników - kompetencji, doświadczenia i Twojego wkładu i zaangażowania. Zarobki są satysfakcjonujące, ale to już wynika z subiektywnej oceny danej osoby. Osobiście bardzo sobie cenię współpracę z szefem, jak i z ludźmi, z którymi mam przyjemność tworzyć to miejsce :)
Czyli ogólnie rzecz biorąc jest tu szansa na rozwój zawodowy? Pracodawca organizuje jakieś szkolenia pracownicze? Możliwości awansowania tez wchodzą w grę?
Szkolenia pracownicze jak napisałam są organizowane wewnętrznie w ramach konkretnego stanowiska. Dodatkowo każdy nowy pracownik jest wdrażany w organizację firmy i charakterystykę innych stanowisk, żeby wiedział kto, czym się zajmuje i w jakim zakresie będzie mógł z nim współpracować. Jeśli chodzi o możliwość awansu, to w małej firmie (zatrudniającej ok 20 osób) z oczywistych względów nie ma pionowej struktury. W tej chwili mamy 3 stanowiska kierownicze. Kierownika serwisu, Kierownika biura i działu handlowego, a osoby będące na stanowiskach kierowniczych tworzą atmosferę WSPÓŁPRACY :) i chcielibyśmy żeby tak pozostało. Nie zależy nam na korporacyjnym podejściu do pracownika i tworzeniu konkurencji między ludźmi.
Chciałbym podzielić się swoją opinią z perspektywy serwisanta z Łodzi. Z racji płaszczyzny na jakiej działa firma praca serwisu jest dość specyficzna i nie każdemu przypadnie do gustu, trzeba potrafić zrobić coś z niczego i brać na klatę roszczeniowych klientów którzy często nie potrafią zrozumieć, że przy obsłudze maszyn wszystkich producentów dostępnych na rynku czasem naprawa wymaga trochę więcej czasu niż u autoryzowanych serwisów chociażby z uwagi na dostępność części. Pomijając ten stresujący aspekt tego stanowiska po 2 latach pracy mogę stwierdzić że było w porządku, nie doświadczyłem negatywnych emocji ze strony szefa, nigdy nie było zmuszania do nadgodzin choć nie ukrywam że przez pierwszy rok mojej pracy było ich sporo ale to wynikało z mojej inicjatywy i przykładania się do swojej pracy. Z szefem do którego zresztą wszyscy zwracają się po imieniu zawsze szło się jakoś dogadać, wiadomo że każdy ma czasem słabszy dzień i były jakieś zgrzyty ale porównując to z poprzednimi firmami w których pracowałem to było to nie zauważalne. Teraz pora na minusy, pierwszy który najbardziej rzucał mi się w oczy i który powodował pewne złości i konflikty to nierówność płac między osobami na tych samych stanowiskach, mowa tu o sporych różnicach które potrafiły wynosić nawet 1500zł na rękę, generalnie kto bardziej przypadł do gustu albo naciskał na szefa dostawał dużo większe pieniądze plus samochód firmowy, a jak ktoś chciał po prostu robić swoje i nie latać co chwila po podwyżkę albo z groźbą odejścia to będzie na samym dole listy płac. Drugi minus to stosunkowo dużo roboty biurowej jak na stanowisko które zajmowałem, zazwyczaj w serwisach takimi sprawami zajmuje się kierownik serwisu tutaj takiego nie ma. Nie wiem co myśleć o pozostałych opiniach, bo każda jest na pewno bardzo subiektywna. Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć, że pracował bym w tej firmie dalej gdyby do zmiany pracy nie zmusiła mnie przeprowadzka i myślę że to najlepsza rekomendacja.
@Kamil bardzo ceniliśmy sobie współpracę z Tobą. Przyznam osobiście, że jestem zaskoczona Twoją opinią. Myślę, że otwartość szefa na dialog pozwalała na wyjaśnienie wszelkich niedomówień bezpośrednio. Odpowiadając na Twoje pytanie, różnica w płacach wynika zazwyczaj (nie tylko u nas w firmie) z doświadczenia jakie posiadasz na danym stanowisku, kompetencji, stażu pracy, albo miasta w którym pracujesz. I tak w zależności mając 30, 15 lub 2 lata doświadczenia na danym stanowisku Twoje wynagrodzenie może się różnić, oraz od tego czy pracujesz w Łodzi, w Warszawie czy w jeszcze innym województwie.
Jak często w Print Flow Solutions M. Sianos sp.j. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 1 stycznia na Pracuj.pl, obiecują bogaty rozwój.
A jest jakiś konkretny powód dlaczego nie? A co do wzmianki do rozwoju jakoś się odniesiesz skoro to deklarowali? Co po przykładowym roku pracy tutaj można tak naprawdę wynieść?
Deklarować można wiele, praktyka weryfikuje. Co do powodu to myślę, że takowe pytanie należy kierować do szefa. Raczej nie jest zbyt chętny do inwestycji w pracowników. W zależności od stanowiska, zawsze można zdobyć jakieś pierwsze doświadczenie. Praca spoko na start, +- pół roku i szukać czegoś innego :)
Szkolenia odbywają się w ramach zakresu obowiązków na danym stanowisku. Z uwagi na specyfikę działalności firmy, głównie są to szkolenia dotyczące urządzeń drukujących. Nie zawsze jest to nazwane oficjalnie szkoleniem, ale jeśli np. masz możliwość uczenia się od doświadczonego serwisanta i możesz liczyć na jego pomoc w dalszej pracy to myślę, że jest to bardzo cenne.
Dla szefa liczą się wyłącznie pieniądze, nie ludzie. Jakość świadczonych usług pozostawia wiele do życzenia
Co z usługami jest nie tak? Opiszesz? Może warto porozmawiać z szefem by zminił podejście? Próbowałeś jak pracowałeś?
Słabej jakości tonery, ciągłe obiecywanie czego to nie będzie, mała liczba faktycznie znających się serwisantów, niskiej jakości oprogramowanie do obsługi sprzętu
Print Flow Solutions M. Sianos sp.j. zatrudni osobę na stanowisko Specjalista Ds. IT. Aplikowałeś na tę ofertę i zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Podziel się swoimi wrażeniami z bezpośredniego spotkania z rekruterem. Twoja opinia może okazać się pomocna.
Wlasciciel zaprasza na rozmowe, pozniej zapraszaa na dzien probny. A pozniej znowu zaprasza na rozmowe. Gdy dochodzi do konretow zmienia decyzje, mowi ze juz zakonczyl proces rekrutacji, po czym za tydzien znowu dodaje ogloszenie o prace. Szkoda czasu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Print Flow Solutions M. Sianos sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Print Flow Solutions M. Sianos sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Print Flow Solutions M. Sianos sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 5 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!