WeNet sp. z o.o.

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o WeNet sp. z o.o.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Zobaczymy
Pracownik

Myślę, że właśnie będą chcieli się pozbyć takich pracowników, żeby ograniczyć liczbę umów na zlecenie. Wprowadzą jakąś wysoką liczbę minimalnych artykułów do realizacji na miesiąc. No ale Twoje podejście jest ciekawe. Trudno ich zresztą traktować poważnie

Mariusz
Inne

Przestrzegam wszystkich przed kontaktem z firmą WeNet. Któregoś dnia zadzwonił handlowiec z ofertą i nagle się okazuje, że zawarłeś ustnie umowę, której nawet nie poznałeś i nie wyraziłeś na nią zgody, nie podałeś danych czy jakiegokolwiek potwierdzenia chęci współpracy. Mimo wielkrotnych wiadomości (oczywiście ignorowanych) firma robi sobie dosłownie co chce. Kampanie reklamowe, kreacje, tworzy wizytówki z materiałów, których nikt im nie udostępnił, które znajdują w sieci! Pomijam, że wykorzystują materiały NIE MOJEJ FIRMY! NIE Z MOIM LOGO! To brzmi jak żart ale nim nie jest. Nie wiem co ta firma reklamuje i co wykorzystuje do tego...co już jest absurdem. Poziom tego co WeNet robi w kontekście reklam jest poniżej oceny i krytyki - lata 90, chyba tylko, aby odhaczyć, że zrobione bo na tej postawi WeNet sobie wystawia faktury za usługi, których nikt nie zamawiał, wręcz zabraniamy! aby cokolwiek robili. Już z faktu, że to co tworzą działa na nasza niekorzyść samym poziomem i amatorstwem wykonania. Oczywiście, nie przekłada się to kompletnie na żaden wzrost sprzedaży tylko generuje koszta (których nikt nie zatwierdził) Gdy zadzwonią do Państwa z WeNet to polecam od razu się rozłączyć, unikać jakichkolwiek stwierdzeń typu "tak, zgadzam się" itd. w jakimkolwiek kontekście. Oczywiście wszystkie maila zostały już skierowane do naszego prawnika.

Klientka
Inne
@Mariusz

zgadzam się z tym, że poziom materiałów reklamowych jest tragiczny. Kiedyś zrobili nam jakiś filmik na yt. Wręcz błagałam, żeby go usunęli, bo psuje wizerunek mojej firmy.

Potwierdzam
Były pracownik
@Mariusz

Wszystko się zgadza, pracowałem w telesprzedaży w wenet przez kilka miesięcy i niestety wyglądało tak jak to jest opisane powyżej. Pozniej np. Podczas realizacji zakład samochodowy dostawał logo kwiaciarni lub na odwrót, Scam na poziomie pokazów garnków czy kołder.

Empatia
Pracownik
 Pytanie

Czemu ciągle usuwacie komentarze? Napisałem, że wysłaliście do wszystkich pracowników maila o "klubie miłośników AI" i że chyba warto by się było wykazać podstawową empatią. Bo jak copywriter, którego sytuacja w tej firmie z roku na rok się pogarsza, widzi takiego maila, to mu się jeszcze bardziej wszystkiego odechciewa. "O, super, zawsze chciałem dołączyć do klubu miłośników sztucznej inteligencji, która pozbawia mnie pracy". Czemu usuwacie nawet takie komentarze? Czy to nie jest prawda? Czy jakikolwiek copywriter w tej firmie jest zadowolony z wprowadzenia AI i obniżki stawek o 30%? Z tego, że nawet jakby chciał pisać więcej z pomocą AI (które może mu coś tam pomoże, ale najczęściej to nie), to nie może, bo nie ma tylu zleceń? Zastanówcie się nad tym.

Pracodawca

@Empatia

Kolego/Koleżanko dziękujemy za Twoją opinię, która jest bardzo ważna i cenna. Zachęcamy Cię do osobistej rozmowy, bo Twój głos jest bardzo ważny i będzie wysłuchany. Anonimowe komentarze nie dają nam niestety możliwości konstruktywnej dyskusji i wysłuchania Twoich opinii. Zapraszamy Cię do kontaktu i rozmowy. Spotkaj się z nami. Zespół HR

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Ehh
Pracownik
 Pytanie

Ale rozumiesz, że nie chodzi o AI tylko i to, że po jego wprowadzeniu ludzie muszą tyrać 2x więcej, żeby dobić do najniższej krajowej, nie? A firma mówi, że to nieprawda bo AI pracę usprawnia, jednocześnie całkowicie przemilczając fakt drastycznego obniżenia stawek, które wymuszają na ludziach pracę ponad normę i siły, na czym cierpi jakość. AI byłby pomocą, za którą ludzie byliby wdzięczni, gdyby im nie ucięli stawek, bo ledwo do minimalnej dociągają. Tej obecnej. Bo do tej od stycznia to nie ma szans. Niech sobie pracują z AI, ale za normalne pieniądze, a nie jałmużnę. AI nam rachunków nie opłaci, a obniżenie stawek i późniejsze pianie jak to jest super to po prostu policzek dla zespołów produkcji. Upokorzenie. Przykrość. Chcielibyśmy po prostu być traktowani fair. Czy to tak wiele? Wenet, mówicie o wartościach - zacznijcie od tego zamiast kasować komentarze. Kasowanie ich wcale nie poprawia waszego wizerunku. Za to przyjazne środowisko, uczciwe zarobki i uop zamiast śmieciowek rozwiążą wam ten problem. Nie wierzę że tak dużej firmy nie stać na taką drobnostkę, produkcja nie jest przecież aż tak rozbudowana by nie dało się po prostu uszanować pracownika. Środowisko już macie. Ludzie dogadują się w zespołach. Reszta leży po waszej stronie.

Ai
Pracownik

Ale nikt nie gada o tym, czy AI jest dobre, czy złe. Złe jest to, że TRZEBA z niego korzystać. Samodzielne pisanie jest zabronione. A AI powinno być pomocą, narzędziem wspierającym, a nie wyręczającym. A o jakości tych tekstów nie będę się rozpisywać, bo już dużo zostało tu napisane. Poza tym jak mamy polubić się z AI, jak obniżyli nam przez to stawki. I nie pisz tylko, że piszemy więcej, bo już ktoś ładnie na to tutaj odpowiedział.

Digital Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Jak wygląda przebieg rekrutacji - dzwoni pani zadaje trzy dziwne pytania i dziękuję za rozmowę. O co chodzi?

Pytania

Co mają na celu te pytania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
z@dowolony
Pracownik

Pracuję w tej firmie od roku. Jest kilka powodów, dla których uważam, że to dobre miejsce pracy i muszę napisać swoją opinie, bo to co tu czytam nie jest do końca prawdą. I nie hejtujcie, każdy ma prawo do swojej opinii. Atmosfera pracy przyjazna i wspierająca. Koleżanki i koledzy są pomocni i życzliwi. Fajnie się pracuje z fajnymi ludźmi. Rozwój zawodowy jest dla każdego i wbrew temu co tu można przeczytać to firma inwestuje w rozwój swoich pracowników. Mam dostęp do różnych szkoleń, które pomagają mi rozwijać moje umiejętności. Korzytam i sobie chwalę :) Jak ktoś chce to ma dużo możliwości. Zarobki zależą od stanowiska i działu, w którym pracujesz. Ja w DS zarabiam dobrze. Podsumowując ja jestem zadowolony.

5
Cooo
Pracownik
 Pytanie
@z@dowolony

W jaki sposób firma w Ciebie inwestuje? W jakich szkoleniach uczestniczysz? ???????????????????? Bardzo ciekawe bo w moim dziale od kiedy pracuję (a trwa to +5 lat) nie było ANI JEDNEGO szkolenia (ten żenujący uniwersytet przemilczmy). Potrafimy to, czego sami się nauczymy w swoim wolnym czasie. :) Jest więc zupełnie odwrotnie - to my przekazujemy swoją wiedzę firmie, nie ona nam.

obecny pracownik
Pracownik

To co tam Panu (usunięte przez administratora)to tylko Pańskie prywatne zdanie. Mi również praca jeżeli chodzi o warunki i finanse odpowiada. Pracuję w DS już 8 lat . Zatrudniłem się w Eniro . Najlepsze jest że widzę ciągły progres pod kątem wiedzy oraz zarobków. Wsparcie na każdym etapie. Atmosfera i ludzie to jest coś z czym się jeszcze nigdy nie spotkałem . Oczywiście w pozytywnym sensie . Zapraszam do Warszawy. Kto będzie chciał uczciwie przyłożyć się do pracy na spokojnie potwierdzi moje zdanie

1
o co ci chodzi
Pracownik
 Pytanie
@Cooo

Zgłosiłeś swoją opinie do przełożonego? Uważam, że tam powinieneś się pierwsze skierować. a po drugie, jak jesteś niezadowolony to co tu robisz 5 lat??????

2
To ja cooo
Pracownik
@o co ci chodzi

Po zgłaszaniu opinii do (swoją drogą okrutnie niekompetentnego) przełożonego - stworzono ten śmieszny uniwersytet, który miał zamknąć pyszczki wszystkim szczekającym. ;))) Tak jest w każdym dziale, więc albo żyjesz w jakiejś kosmicznej bańce, albo masz wyprany mózg, albo do życia potrzeba Ci głodowej pensji i kadry zarządzającej tkwiącej wciąż w PRL. :)

pracownik
Pracownik

Dużo fajnych rzeczy się tu dzieje. Ja się akurat cieszę, że mam okazję nauczyć się pracy z AI, bo za kilka lat nikt mnie nie zapyta czy znam chatGPT czy inne tego typu. To juz jest normalne, ze wszystkie obecnie firmy szukają sposobu jak wykorzystać AI. A tym bardziej, że ktoś mnie tego nauczy w czasie pracy. Dla mnie bajka!

1
nieprawda
Pracownik
@pracownik

ale fajnie, że musicie pisać pozytywne komentarze. Zazdroszczę Wam pracy, my mamy trochę trudniej :D Niestety, nikt w nie nie uwierzy. Wiemy, że rozpoczeliście nową kampanię i zależy Wam na opiniach w sieci - tutaj piszecie fejkowe pozytywne komentarze i USUWACIE mnóstwo negatywnych - zarówno od klientów, jak i od pracowników. Nie mówiąc już o social mediach, gdzie usuwacie WSZYSTKIE negatywy! do tego wciąz dodajecie nowe posty, żeby przykryć te z negatywnymi emotkami. Forma ma KOSZMARNĄ opinię

Zmiany
Pracownik

Ja wierzę, że teraz przy nowym Zarządzie wiele się zmieni w naszej firmie. Już da się zaobserwować pierwsze zmiany a to dopiero 3 miesiąc. Jestem pewna, że teraz będzie lepiej! Zarząd jest sprawczy i działa bardzo efektywnie.

2
@pracownik
Pracownik
@Zmiany

zdecydowanie się zgadzam, praca jest wyjątkowo ciekawa a środowisko rozwijające! Dużo pozytywnego się dzieje i dla mnie to jest rozwój

2
Negatyw
Pracownik
 Pytanie
@Zmiany

Zmiany? Owszem! Na gorsze! Widać, że teraz przykladaja się do wizerunku w internecie, bo ruszają z kampanią. Ciągle dodają coś ma Facebooku, żeby przykryć stare posty z negatywnymi emotkami i komenqtrzami. Tutaj komentarze kasują i piszą pozytywne. Droga Firmo, jeśli tak bardzo zależy Wam na wizerunku, to zacznijcie zmieniać się od środka. Durne inicjatywy na pokaz, wymyslone w gornie popleczników, nie wystarczą! Ludzie chcą więcej zarabiać i są wciekli, że zabraliście im kasę

Ehh
Pracownik
 Pytanie

Znowu? Czasami naprawdę odnoszę wrażenie, że właśnie przez nieustanne zmiany kadrowe wszystko leci na łeb na szyję, a odbija się to najmocniej na szeregowym pracowniku. Lepiej zainwestować środki w jakość i produkcję, niż w nieustanne mydlenie oczu. Dobry produkt i usługa nie potrzebują "nowych inicjatyw", a dobry pracodawca nie musi nawoływać pracowników do lojalności. Coś, gdzieś, na jakimś etapie funkcjonowania firmy w ostatnim roku się zepsuło, i być może tutaj trzeba poszukać źródła problemu.

1
nie copywriter
Pracownik
 Pytanie
@Negatyw

Czy możesz wyjaśnić, jak firma zabrała Ci pieniądze?

1
@Klient Adam
Inne

Mam przykrość podzielić się moim wyjątkowo negatywnym doświadczeniem z firmą WeNet. Przez cały okres naszej współpracy, firma ta bezwzględnie łamała warunki umowy oraz wykazywała się całkowitym brakiem profesjonalizmu. Poniżej przedstawiam moje doświadczenia w odniesieniu do kluczowych podpunktów: Firma WeNetpoważnie zawiodła w zakresie realizacji umowy, która dotyczyła promowania i pozycjonowania mojej firmy. Zobowiązała się do dostarczenia określonych wyników poprzez działań marketingowych i SEO, ale niestety nie wywiązała się z tych zadań w żaden sposób. Obiecane efekty pozostały jedynie pustymi słowami, a nasza firma cierpiała z powodu braku widoczności i zainteresowania ze strony klientów. Zwiększyliśmy trzykrotnie budżet przeznaczony na promocję, dając firmie WeNet kolejną szansę na dostarczenie obiecanych rezultatów. Niestety, pomimo zwiększonych nakładów finansowych, nie zaobserwowaliśmy żadnej poprawy w naszym widoczności online ani w ilości klientów. To dowodzi, że firma nie tylko nie spełniła swoich obietnic, ale także nie była w stanie dostarczyć wyników nawet przy większych środkach. Przykre doświadczenie było także związane z (usunięte przez administratora)ze strony firmy WeNet w sprawach finansowych. Mimo braku uzasadnienia, firma regularnie (usunięte przez administratora)nas za niezapłacone faktury, wliczając to faktury, które już zostały uregulowane. (usunięte przez administratora) nieprofesjonalnym podejściem do klientów. Ostatecznie firma WeNet sięgnęła po metodę (usunięte przez administratora), grożąc wpisem do Krajowego Rejestru Długów oraz wysłaniem firmy windykacyjnej do nas. To zachowanie jest absolutnie niedopuszczalne i nieetyczne. Straszenie klientów tego typu konsekwencjami jest skandaliczne i jasno pokazuje, (usunięte przez administratora) profesjonalizm tej firmy. Podsumowując, moje doświadczenia z firmą WeNet były absolutnie negatywne i stanowiły przykład kompletnego braku etyki biznesowej. Karygodne łamanie warunków umowy, brak rezultatów,(usunięte przez administratora)są absolutnie nie do przyjęcia. Odradzam wszelką współpracę z tą firmą, aby uniknąć podobnych frustrujących sytuacji.

1

Pracodawca

@@Klient Adam

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód opisanej sytuacji i zaproponujemy rozwiązanie. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

@Klient Adam
Inne
 Pytanie
@WeNet sp. z o.o.

Dlaczego opinia została ocenzurowana przez administratora? Nie było tam ani słów wulgarnych, ani mijających się z prawdą? Proszę nie odpisywać "NA POKAZ". Byliśmy w kontakcie z Państwem przez ostatni tydzień i to regularnie i nie wynikło z tego nic, oprócz tego, co opisałem powyżej. Dziwi mnie tylko, że (zgodnie z umową, po zerwaniu umowy przed czasem, firma MOŻE, podkreślam słowo zapisane w umowie, MOŻE, tzn MA PRAWO, do naliczenia kary umownej) firma zamiast wyjść z twarzą i rozstać się z nami bez konsekwencji (sugerując się WSZYSTKIMI opiniami, z wiadomych przyczyn), skorzystała z prawa do naliczenia kary umownej.

1
obecny pracownik
Pracownik
@@Klient Adam

Cześć. Z tego co napisałeś to rzeczywiście historia nie jest za ciekawa. Martwi mnie jedynie to że bardzo mijasz się z prawdą i wprowadzasz w błąd innych ludzi tutaj. Rozumiem że nie każdemu może się podobać współpraca, nie dogodzimy wszystkim. Jednak kłamstwa w stylu braku raportów z działań w ramach SEO to jest szczyt. Co miesiąc Klienci otrzymują raporty z działań i efektów w ramach umowy i jest to proces automatyczny. Ponandto mają logim i hasło do systemu Yeti za pomocą którego mają możliwość sprawdzenia raportu za dany miesiąc. Bardzo słabe zagranie z Twojej strony bo piszesz albo złośliwie albo nie pamiętasz co miałeś w skrypcie podczas zawierania Umowy

Pracodawca

Bardzo dziękujemy za opinię. Każdy problem zgłoszony przez klienta jest rozpatrywany przez nas zgodnie z regulaminem usługi. Wszystkie zgłoszenia wymagają sprawdzenia i bezpośredniego kontaktu z zainteresowaną stroną. Nie jest także możliwe, abyśmy pozostawili zgłoszenie bez odpowiedzi. Trudno jest nam jednak odnieść się do anonimowych wpisów, trudno również zająć stanowisko w tej sprawie, dlatego zachęcamy do kontaktu bezpośredniego. Szanujemy emocje wynikające z opisanej sytuacja i z pewnością ponownie rozpatrzymy zgłoszenie w sprawie. Zespół WeNet

Pracodawca

@@Klient Adam

Panie Adamie, szanujemy Pana emocje i bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem. Jeśli nie zgadza się Pan z naszą decyzją, ponownie rozpatrzymy zgłoszenie. Nie jest naszą intencją pozostawić Pana bez informacji, ale w tej sytuacji nie mamy możliwości odnieść się do tej sprawy. Bardzo czekamy na ponowny kontakt. Zespół WeNet

Na pokaz
Były pracownik
@@Klient Adam

(usunięte przez administratora)

@klient Adam
Inne
 Pytanie
@obecny pracownik

Każde opisane słowo jest czystą prawdą, nic na pokaz. Odpowiedzi na gowork są również generowane przez AI? Pańska odpowiedź: [...]Jednak kłamstwa w stylu braku raportów z działań w ramach SEO to jest szczyt[...] Oczywiście, są to kłamstwa. Są to oszczerstwa. W życiu nie sięgnąłbym po tak bezczelne rozwiązanie jak wprowadzanie opinii publicznej w błąd. Chciałbym jednak zauważyć, że nigdzie w mojej "recenzji" nie ma ani słowa o braku raportów, czy braku dostępu do platformy. Napisałem, że nie było WYNIKÓW po trzykrotnym zwiększeniu budżetu. Więc oczywiście, mierne wyniki w ramach działań SEO, są udokumentowane comiesięcznymi automatycznymi raportami. Oczywiście, że nie pamiętam skryptu podczas zawarcia umowy, i po prawie dwóch latach nikt by nie pamiętał, dlatego zanim opisałem Waszą profesjonalną firmę, przestudiowałem kilkukrotnie i skrupulatnie warunki umowy, żeby się nie zbłaźnić. Atak na moją osobę z zarzutami złośliwości? Naprawdę? Żenująca próba wybielenia firmy bez jakichkolwiek argumentów? Dziękuję za odpowiedź, dzięki której większość potencjalnych klientów widzi poziom pracowników. Serdecznie Pozdrawiam i czekam na kolejne komentarze.

ewa
Inne
 Pytanie
@WeNet sp. z o.o.

WeNet dlaczego kłamiecie. Jestem waszą byłą bardzo niezadowoloną klientką. Nie odpisujecie na żaden mail robi to boot.Wysłałam do Was kilka e-mail, poszło pismo od adwokata i co? I nic, zero cisza. Macie wszystko i wszystkich gdzieś. Wasz regulamin to farmazony wzięte niewiadomo skąd i niezgodne z polskim prawem.Napisany tak by działał tylko na waszą korzyść bo na klienta napewno nie. Jeśli ten komentarz zniknie uznam to jako manipulowanie opiniami o Was. Na portalach społecznościowych usuwacie wszystkie negatywne opinie, żadne polubienie posta nie pochodzi od klienta a od pracownika. Proszę mi tylko nie odpowiedzieć, że się z Panią skontaktujemy, bo słyszałam to już nie raz, a dwa jeśli już to zrobicie to nie przez telefon tylko mailowo.Nie zgadzam się na żadne nagrywanie czy rejestrowanie rozmów, skoro Was nie można nagrywać to ja też nie wyrażam na to zgody.

Marian
Inne
@ewa

widać że hejt Ewa piszesz. Numery są wszędzie w internecie do nich. Pamiętaj Ewa że jeżeli Ty uznajesz że coś jest wersją prawdziwą to tylko jest Twoim zdaniem. Bez wpływu na ogól. Ja z nmi nie mam problemów a współpracujemy 4 lata . Trzeba zrobić sobie konkretny marketing ze stroną i dobrym pozycjonowaniem a nie cisnąć grosza i kupować jakieś ekonomiczne działania byle tylko było tanio.

Pracodawca

@ewa

Pani Ewo, dziękujemy za informację. Ponawiamy prośbę o kontakt bezpośredni z naszym Biurem Obsługi Klienta na kontakt@wenet.pl lub po numerem infolinii 22 457 30 95 czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Tylko w taki sposób możemy rozwiązać problem, który Pani opisuje. Niestety bez informacji o szczegółach umowy nie możemy pomóc. Informujemy także, że każde zgłoszenie rejestrujemy i obsługujemy nie pozostawiając bez odpowiedzi naszego pracownika. Raz jeszcze, bardzo prosimy o kontakt bezpośredni. Zespół WeNet

Astkarol
Inne
@@Klient Adam

WeNet to dawna panorama firm. Jak jeszcze pare lat temu pf zawsze wyskakiwała w pierwszych wynikach wyszukiwania, to warto było mieć u nich wizytówkę. Te czasy się skończyły. Nie warto płacić żadnych pieniędzy. (usunięte przez administratora)Ja tez niestety swego czasu „zainwestowałem” u nich pieniądze. Omijać szerokim łukiem i nie nabierać się na profesjonalne sugestie. Swoją drogą kontakt z klientem maja opanowany do perfekcji

ewa
Inne
@Marian

Jest wielu niezadowolonych klientów z usług tejże firmy.Płaciłam im niemałe pieniądze za nic. Ja nie hejtuje a pisze prawdę.Gdyby byli solidni w tym co obiecują to nie było by negatywnych opinii o nich w sieci. Niestety są a będzie coraz więcej.Tutaj kasują ale są na innych stronach z opiniami. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Pan jest aż tak zadowolony z ich usług.

Zadowolony
Pracownik

Bierzcie się do roboty a nie ciągle narzekacie jak się Wam nie podoba to nikogo nie trzymamy na siłę. Jeżeli nic nie masz lepszego to co marudzisz i zniechęcisz innych a może im nasze stawi odpowiadają bo lepszych nikt im nie da. Siedzicie tu latami nic się nie uczycie i tylko umiecie takimi tekstami zniechęcać konkurencję w postaci nowych, nie wypalonych ludzi. Nie podoba się to dowodzenia.

11
Stawki
Pracownik
@Zadowolony

Nie wiem komu mają niby odpowiadać te groszowe stawki xD bo nawet z pracy dorywczej tutaj nie da się wyciągnąć rozsądnych pieniędzy. Szkoda na to czasu, są o wiele lepsze sposoby na dorobienie. Dla studentów to już też za mało. Nawet dobicie do najniższej krajowej jest niemożliwe, trzeba by było pracować po godzinach dzień w dzień. Nie dostaniesz tyle za pracę w standardowym wymiarze. To, co się tu dzieje nadaje się do sądu pracy.

Zadowolony
Pracownik

Popatrz na wyniki tych egzaminów i Przemyśl to nim napiszesz coś następnym razem.Ignorancja i odporność na wiedzę jest ogromna.Większość wyników została zawyżona bo obciach było je pokazać. Jaka praca taka płaca i koniec.

3
Nie, nie
Były pracownik
 Pytanie

Nie zgadzam się. Skąd wiesz, że ludzie, którzy narzekają, jeszcze tu pracują? To w większości byli pracownicy, którzy mogą z czystym sumieniem opisać warunki zatrudnienia. A ci, którzy jeszcze pracują, pewnie szukają innej pracy. Ale to trwa. Nie tydzień, nie miesiąc. Czasem nawet pół roku lub rok. Nie jest sukcesem zmienić kiepską prace na kiepską prace. Tu jest mnóstwo studentów, którzy kończąc naukę chcą znaleźć już coś na lata. Coś dobrego! I to nie usprawiedliwia tego, co siw dzieje w firmie. A dzieje się źle!!!

Zadowolony
Pracownik

Nie ma tego w regulaminie, pierwsza rubryka jaką możesz zaznaczyć to opinie pozytywne i ja mam taką opinię. Jest nowy szef nowe plany bonusowe, nowoczesne rozwiązania pozwolą na znaczną redukcję malkontentów. Mniej pracowników więcej kasy do podziału więc co tu narzekać.

2
plany xD
Były pracownik
@Zadowolony

Plany to słowo klucz! Przypominam, że były PLANY na podwyżki, a dostaliśmy obniżki

Copy
Pracownik
 Pytanie
@plany xD

Faktycznie stawki się obniżyły, ale to nie oznacza, że mniej zarobisz. Firma zainwestowała w narzędzie AI. Jak jesteś copy, to wiesz, że AI przyspiesza pracę i zamiast 1 artykułu przygotujesz w tym czasie 3. Możesz więc zarobić tyle ile do tej pory lub więcej. Wszystko zależy od twoich chęci i zaangażowania. Krótko mówiąc - chcesz zarobić? to pracuj. Ja przy AI i zmniejszonych stawkach zarabiam więcej niż jako tradycyjny Copy. Ta praca nie jest dla wszystkich! Tradycyjnym Copy, którzy traktowali swoje teksty jak dzieło literackie nie jest łatwo się przestawić na nowoczesną formę pracy. Pewne jest, że AI z nami pozostanie i nie wrócimy już do tradycyjnego pisania. Trzeba zmienić swój sposób myślenia i polubić nowe narzędzie. Zwyczajnie się z nim zaprzyjaźnić. Nie wszystko co nowe jest złe!

1
Zadanie
Pracownik
@Copy

Jeżeli zarabiasz teraz więcej, to albo nie czytasz wypocin AI, albo wprowadzasz minimalne poprawki. I właśnie przez takie teksty klienci są niezadowoleni, a inni pracownicy muszą im wmawiać, że "google lubi takie teksty". Wklej linki do swoich tekstów, przekaze je doświadczonemu copy z 10-letnim stażem i zobaczymy, co powie. Odpisze tutaj

Copy
Pracownik
@Zadanie

Nie mierz wszystkiego swoją miarą. Moje teksty są akceptowane przez klientów. Kierownictwo jest zadowolone z mojej pracy. Nie czuję potrzeby, by wklejać linki do swoich tekstów i poddawać twojej ocenie. Wszystko zależy od punktu widzenia. Każdy ma swój! Ja jestem z pracy w firmie zadowolony i cieszę się, że mogę pracować z AI. Rozumiem jednak, że ty możesz nie czuć tego komfortu. Widocznie to nie jest praca dla Ciebie. Zamiast krytykować, to zacznij szukać czegoś innego, co sprawi Ci przyjemność, bo z Twoim podejściem będzie Ci tu trudno się odnaleźć. Jest jeszcze druga opcja - zostań i dostosuj się do nowej rzeczywistości.

1
haha
Pracownik
@Copy

Pisać więcej tekstów przy braku zleceń. Hmmm. Interesujące.

Metafor
Były pracownik

Firma jest niekonsekwentna i sama gubi się już w kwestii tego tzw. AI. Wcześniej kierownictwo i leaderzy mówili, aby wrzucać treści w pełni wygenerowane przez program, z ew. małymi poprawkami. Dziś już tak ochoczo nie chwalą programu, a wręcz zdarzają się sytuacje, kiedy zarzuca się copywriterom, że treści nie są pisane pod klienta i są słabe jakościowo. To w końcu jak piszemy sami, czy w pocie czoła sprawdzamy co wypluje nam to EJ AJ. Bo jak to pierwsze to lepiej, aby wróciły poprzednie stawki, a jeszcze lepiej, abyście coś dołożyli, bo wszystko drożeje włącznie w prądem, tylko WeNet żyje w swojej bańce i subtelnie wyzyskuje ludzi. Ale trzeba przyznać jedno to bardzo sprytne. Obciąć stawki o 30%, a teraz sugerować, że właściwie to copy powinien bardziej się angażować w treści, więc właściwie niech robi to co kiedyś, ale żeby się nowocześnie nazywało to przy pomocy AI i o 30% za mniejsze pieniądze. Wstydu nie macie, a ci co tu szukają czegokolwiek, naprawdę niech się porządznie zastanowią.

prawda
Pracownik
 Pytanie
@Metafor

tak, jak coś jest źle i nie podoba się klientowi, to oczywiście wina copywritera. Tylko co my mamy robić? Korzystać z AI, które te głupoty generuje? Czy pisać sami? Poprawiać? Ale poprawki wydłużają czas realizacji, a kasa za wklejony tekst jest taka sama jak ta z poprawkami. No nie oczekujcie cudów...

Jola
Pracownik
@Metafor

Nikt nie mówił, że AI jest doskonały. To tylko narzędzie, które ma ułatwić Ci pracę. AI będzie cały czas ulepszane. Gdyby wystarczyło wrzucać tekst bez twoich poprawek po AI, to nie byłbyś potrzebny w firmie. Mógłby to robić każdy. Cały czas jesteś jednak potrzebny, ale nie jako Copywriter tylko jako Redaktor. Firma potrzebuje twoich umiejętności i niech tak zostanie!!!!

Iryna Gavrysh
Inne
@Metafor

Nie mam ani z opiekunem, ani z firmą żadnego kontaktu zwrotnego. Pisałam na maila, ale oprócz bota nikt nie odpiwiada. Tragedia i totalna porażka.

Pracodawca

@Iryna Gavrysh

Dzień dobry, dziękujemy za informację. Nasi pracownicy już próbują nawiązać z Panią kontakt. Jeśli to jednak możliwe, prosimy także o wiadomość na kontakt@wenet.pl i podanie numeru telefonu, pod który możemy się skontaktować. Oddzwonimy i wyjaśnimy sytuację. Zespół WeNet

nick
Pracownik
 Pytanie
@Jola

Skoro pracownik ma większy przerób tekstow w tym samym czasie to dlaczego obcięło się stawki? Firma zarabia więcej prawda? Jesteście chyba jedyną firmą, która wraz z innowacjami zabiera pensje pracownikom.

Kate96
Pracownik
@nick

Bo większość pracy wykonuje za Ciebie AI.

nieprawda
Pracownik
@nick

to miało być w teorii, ale zleceń wcale nie jest więcej. Tak naprawdę nie ma ich, więc firma sporo oszczędza KOSZTEM PRACOWNIKÓW!!!!

Ehh
Pracownik
 Pytanie
@nick

Piszę komentarz drugi raz, ponieważ pierwszy usunięto. Dotyczył tego, że marna stawka(usunięte przez administratora) umowa. I że rok temu było lepiej. Wenet - serio? Skoro wstydzicie się tego, że dajecie ludziom umowę zlecenie i płacicie grosze, to może pora zmienić politykę firmy i zacząć traktować pracowników z szacunkiem?

Ja Pracownik
Pracownik

A ja jestem zadowolony. Pracuje zdalnie i to mi pasuje.

2
Pracownik
Pracownik
@Ja Pracownik

Można pracować zdalnie nie tylko tutaj i inne firmy odroznieniu do WeNet potrafią płacić godne wynagrodzenie za pracę. Tutaj pensja jest głodowa.

załamany
Pracownik
@Ja Pracownik

szkoda tylko ze wybrane osoby/działy mogą pracować zdalnie.

załamany
Pracownik

W tej firmie z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Jakieś bezsensowne uniwersytety, które nic nie wnoszą. Po pierwszym semestrze, wenet zrobił ankietę, czy pracownicy chcą dalej ten uniwersytet, większość zaznaczyła że nie, ale oczywiście wenet miał swoje zdanie i zrobił drugi semestr. Za uczestnictwo, dostajesz papierowy ,,dyplom" przygotowany chyba w paincie (śmiech na sali) pracy co raz wiecej, a wynagrodzenie pozostaje bez zmian. Wenet ogłasza że jest możiwość, pracy zdalnej, jest to prawda, przysługuje Ci 26 dni na cały rok, chhociaż wybrane osoby na zdalnej siedzą od początku pandemii. Na wyższe stanowiska przyjmują ciąglę nowe osoby, które mają co raz to lepsze pomysły, a cały dól czyli my musimy na nich pracować.

Zarząd
Pracownik

– WeNet jest liderem transformacji cyfrowej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Jako pionier digitalizacji, Spółka ma olbrzymi potencjał wzrostu poprzez innowacje produktowe z wykorzystaniem technologii AI oraz dobre zrozumienie potrzeb i aspiracji naszych klientów. Objęcie funkcji prezesa zarządu w Grupie WeNet stanowi dla mnie inspirujące wyzwanie zawodowe. Moim celem jest ugruntowanie pozycji spółki jako lidera rynku– mówi Jarosław Mikos

3
Zarząd
Pracownik
@Zarząd

Zatrudniający ponad 1 tys. pracowników w 19 biurach WeNet obsługuje ponad 50 tys. małych i średnich firm, pomagając im w cyfrowej transformacji m.in. przez uruchomienie sklepu internetowego. — Po przejęciach na Słowacji i Węgrzech widzimy pole do dalszej konsolidacji branży w regionie, niemniej priorytetem pozostaje dla nas rozwój w Polsce z uwagi na skalę rynku. W tym roku mierzymy w ponad 20-procentowy wzrost — do około 200 mln zł przychodów. Zakres naszej oferty jest szeroki. Przede wszystkim pomagamy drobnym przedsiębiorcom zaistnieć w internecie dzięki tworzeniu stron oraz prowadzeniu SEO i lokalnego marketingu — mówi Jarosław Mikos.

2
bald
Pracownik

przychodu nie można osiągnąć poprzez obcięcie stawek pracownikom. Dochód to już tak :)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Zarząd

A kiedy zaczniecie oferować odpowiednie wynagrodzenie swoim pracownikom?

Klient
Inne

Pozycjonowanie stron internetowych WeNet... Pozycjonowanie stron internetowych WeNet Group S.A (dawniej: CS Group Polska S.A.) Opinia współpracy z firmą WeNet zajmującą się pozycjonowaniem stron SEO Jeśli ktoś z was myśli o współpracy z firmą WeNet to proszę przede wszystkim przyjrzeć się umowie, ponieważ tak naprawę jeśli nie będziesz zadowolony z usług firmy WeNet, to bez kary 15.000 tyś złotych się nie obędzie to spotkało właśnie mnie ! Ja współpracę z firmą zaczełam od 1 czerwca 2021 roku. Zachęcona, że już po pół roku strona internetowa poprzez pozycjonowanie i działania SEO przez firmę WeNet mój sklep internetowy zacznie stawać na nogi i zacznę pomału czerpać zyski z inwestycji jaką było podpisanie umowy z wtedy firmą CS Group Polska S.A , a teraz WeNet Group S.A .... Uważam inwestycja nie mała co miesiąc płaciłam fakturę firmie WeNet Group S.A 2460 zł brutto oczywiście ja uczciwie regularnie bez opóźnień . Efekty działań firmy WeNet Group S.A od dnia : 01.06.2021roku do 31.02.2022r oceń sam po zdjęciach poniżej, a w razie pytań jeśli zastanawiasz się nad podpisaniem umowy z firmą WeNet Group S.A jakich błędów nie popełnić proszę dzwonić (usunięte przez administratora) dla nich brak kary za brak rezultatów :( i tylko poniesione koszty

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Ciekawy
Były pracownik
 Pytanie

tak, znam to dobrze, trudno jest odejść, jak się człowiek przyzwyczai. Ale niektórzy pracodawcy na tym żerują. Nie doceniają starych pracowników, bo myślą, że i tak zostaną. I się zdziwią, bo granica została przekroczona i zamiast sentymentu pojawiła się niechęć do pracy.. Brak podwyżek, w innych działach obniżki... Jak to świadczy o firmie? Wszyscy mają dość

Była copy
Były pracownik

Pracowałam jako copywriter przez ponad rok, kiedy byłam jeszcze na studiach. Wtedy to była fajna opcja, żeby sobie coś zarobić i zdobyć pierwsze doświadczenie, bo uważam, że naprawdę dużo się nauczyłam w tej pracy. Problem pojawił się kiedy skończyłam studia i chciałam dostać normalną umowę o pracę, żeby zarabiać chociaż minimalną. Ciągle słyszałam, że jestem super pracownikiem, ale no niestety firma na ten moment nie oferuje umowy o pracę. Oczywiście podkreślane było to, że jeżeli będzie tylko taka możliwość, to dostanę taką umowę. Na szczęście pod koniec roku udało mi się znaleźć inną, o wiele lepszą pracę. Już wcześniej było źle, ale widzę po komentarzach, że uciekłam w ostatnim momencie, bo teraz jest już tylko gorzej. Kiedy pracowałam to 16zł za 1000zzs to było mało. Nie wyobrażam sobie jak frustrujące musi być pracowanie za jeszcze niższe pieniądze.

negatyw
Były pracownik
@Była copy

i bardzo dobrze zrobiłaś, gratuluję! Tutaj nie ma przyszłości. Kasy mało, a wymagania takie, jakby płacili co najmniej godnie. Dziwią się, że niektórzy pracownicy robią wszystko na odwal. Jestem ciekawa, ile zarabiają liderzy, że niektórzy się tak wczuwają w pracę...

Wieloletni pracownik
Pracownik
 Pytanie

To co wyprawia się w tej firmie ostatnio, to przechodzi ludzkie pojęcie. Już w każdym dziale, ludzie masowo szukając pracy. Zablokowane podwyżki(usunięte przez administratora) a pracy coraz więcej. Mam wrażenie, że zakres obowiązków, z miesiąca na miesiąc, nic tylko rośnie. Wymagania, że ho ho, a w zamian NIC! Nawet "dziękuję"! Cisną nas o pozyskiwanie opinii od klientów, w zamian dając podkladkę pod myszkę i dyplom - żenada! To ma być motywacja? Kiedyś lubiłem tę pracę, teraz jej nienawidzę! Kolesiostwo, układziki. Zamiast szanować doświadczonych pracowników, zatrudniają małolatów, myśląc, że załatają tym dziury. Otóż nie drogi WeNecie, z taką polityką kadrową daleko nie zajedziecie. Najlepsi odejdą, zostaniecie z ręką w nocniku. Chcecie uchodzić za poważną agencję marketingową, a płacicie ludziom jak w sklepie spożywczym (w niektórych można zarobić więcej)! I te Wasze slogany "gramy do jednej bramki"! To MY zwykli, szeregowi pracownicy, codziennie dźwigamy te firmę na NASZYCH barkach, Wy tylko co chwilę, zmieniacie prezesa, albo zatrudniacie nowego dyrektora w HR! I co to daje??? Na jakiekolwiek próby negocjacji wynagrodzenia, zawsze ta sama odpowiedź - nie teraz! Słyszę to już drugi rok! Na wszystko inne jest, na tych co na Was robią, nie ma! Dobrą atmosferą, która i tak po mału zanika, przez Wasze absurdalne wymagania i decyzje np. o wyborze nowej kadry zarządzającej, nikt nie nakarmi rodziny! Dobrze wiemy, jak się cenicie za usługi, aż serce boli, kiedy ktoś obsługujący (usunięte przez administratora)koszyki dostaje ochłap w postaci (usunięte przez administratora)- śmiech na sali! Zamiast próbować zatrzymać tych doświadczonych, zatrudniacie świeżaków, a obowiązek szkolenia ich i tak spada na starych pracowników! Do wszystkich myślących o pracy w WeNet - nie brnijcie w to! Ta firma Was przeżuje, a potem wypluje, wcześniej wysysając z Was ostatnią kroplę krwi! Na Święta rzucą Wam marną paczkę, na zamydlenie oczu, a w tym czasie kadra kierownicza będzie się bawić na wyjazdach! Firma nastawiona tylko na zysk, nie dająca nic w zamian za naprawdę ciężką pracę! Omijać szerokim łukiem!

Cała prawda
Pracownik
 Pytanie
@Wieloletni pracownik

Nic dodać, nic ująć. W ostatnich latach praca w tej firmie spadła do tak absurdalnego poziomu, że chyba gorzej się nie da. Szeregowi pracownicy harują za grosze, (usunięte przez administratora) Skoro takie mamy wspaniałe obroty to dlaczego nie dostaliśmy podwyżek tylko obniżenie wynagrodzeń? Gdzie są te pieniądze? W dziale produkcji na pewno ich nie ma. Ani normalnej wypłaty, ani umowy o pracę. Atmosfera robi się fatalna. Liderzy jakby nie widzieli, że od czasu wprowadzenia AI jest gorzej niż było, a jakość treści pozostawia wiele do życzenia, a pisanie samemu jest dosłownie zakazane.

Tak
Pracownik
@Cała prawda

Wcześniej przynajmniej udawali, że jakość się liczy, organizując te śmieszne wykłady z uniwersytetu. Teraz jest cisza i zero komentarzy dotyczących jakości

Marko
Inne

Mieliśmy umowę z WENET - przestrzegam. Nie dość, że nie była wykonywana , to pomimo wielu wezwań i obietnic nic nie poprawili. Skorzystaliśmy z możliwości rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. WeNet zażądał zapłaty za cały okres umowy - ok 10 tys pomimo, że jej nie wykonywał, a poprzedni okres wykonywał nienależycie (delikatnie powiedziane - poziom merytoryczny przygotowanych wpisów na stronę był na poziomie szkoły podstawowej , z błędami stylistycznymi i merytorycznymi). Uwaga - (usunięte przez administratora)! Przestrzegam zwłaszcza przed zawieraniem umowy na czas określony - bardzo na to naciskają.

Kandydat
Kandydat

(usunięte przez administratora) zadzwoniło i zapytało "Jak się Pan czuje z tym,że 150 osób dziennie powie Panu spadaj."Telefoniczna marna scenka sprzedażowa z wciskania usług firmy,(usunięte przez administratora)Żadnej umowy o prace."Szefowa musi zdecydowac,czy mozemy zaproponować umowę o pracę i porszę przynkeść na rozmowę kwalifilacyjną wszystkie świadectwa pracy".Siano-(usunięte przez administratora).Koszmar.Przestrzegam nawet studentów.Będziecie ludzie mieli traumę.

pracowałem
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Ale dlaczego piszesz "babsko"? Oczekujesz szacunku a co dajesz w zamian? Czy to, że ktoś prosi o świadectwa pracy jest dziwne? Przy umowie o pracę konieczne. I normalne, a jak pytają o świadectwa pracy to tylko przy umowie o pracę. Na zleceniówce to przecież nie jest potrzebne. Tak samo w rekrutacji na stanowisko przedstawiciela są scenki sprzedazowe. Wszędzie. Nie będziecie mieli traumy jesli wiecie z czym wiąże się praca na słuchawce. Ja wiem i powiem, że tam jest jak wszedzie. Jak umiecie sprzedawać to nie będziecie wciskać. Acha, w call center w Polsce nie ma umów o pracę. Zlecenie i zmianówka. Taka prawda.

1
do pracowałem
Pracownik
 Pytanie
@pracowałem

Mówisz chyba o małych CC, w których sprzedaje się fotowoltaikę, garnki lub amulety uzdrawiające. Każda poważniejsza korporacja oferuje umowę o pracę. Pracowałem w 5? i wszędzie miałem UOP. Czasy śmieciówek w CC minęły wiele lat temu.

Smutna prawda
Inne
 Pytanie

Jak zobaczyłam moje dwie ostatnie wypłaty to się prawie popłakałam, jakby ktoś mi dał w twarz, jak to było w pewnym filmie. Dzisiaj ta praca się nawet nie opłaca jako dodatkowa opcja, a co dopiero mówiąc o głównym źródle zarobku. Tak naprawdę to nie wynagrodzenie, a jałmużna, dlatego czas rozglądać się za czymś innym. W nowych zleceniach zastój, to prawda co tu niektórzy piszą, jest coraz mniej umów do rozdzielenia, więc nie ma opcji, aby dobić do tej średniej krajowej. Zarabiam prawie dwa razy mnniej niż jeszcze dwa lata temu. Najpierw ograniczono nam limity znaków, później ucięli wynagrodzenie od artykułu o ok. 30%, wmawiając że będzie więcej pracy i AI nie będzie kolidować z wypłatą, ale od początku było to grubymi nićmi szyte. Dają do wypełnienia ankiety o uniwersytecie(który akurat mi się podobał) i męczą o to co chwila, ale dlaczego nie zrobią ankiety na temat tego, czy pracownik jest zadowolony z wypłaty? No właśnie... Najbardziej śmieszą mnie osoby wychwalające tę pracę i samą atmosferę. Moim zdaniem takie wychwalanie ma sens, gdy sobie żyjesz na garnuszku rodziców i udajesz, że pracujesz.

do @smutna prawda
Inne
@Smutna prawda

Szczerze dziwię się Wam copywriterom, że jeszcze tu pracujecie. Ta praca jest może ok. na 1/4 etatu, by sobie wieczorem coś popisać i dorobić kilka stówek. Na pełen etat nie dobijacie nawet do minimalnej krajowej, nie mówiąc już o tym, że pracujecie na śmieciówce. Serio szkoda życia.

prawda
Pracownik
@do @smutna prawda

wielu szuka już nowej pracy, atmosfera między pracownikami jest fatalna. Ale firmie będzie to na rękę, bo i tak nie ma tylu zleceń, żeby dać wszystkim. Jestem bardzo ciekawy, w jakim miejscu będzie ta firma za rok... Coraz więcej niezadowolonych pracowników i klientów. Same krytyczne komentarze, wszędzie, zwłaszcza na social media, gdzie są od razu kasowane! Nie będzie dobrze

George
Inne
@do @smutna prawda

No właśnie 1/4 etatu, a kierownicy, a nawet i leaderzy często chcieliby na wyłączność mieć za dnia kontakt z copy. Nieraz można wyczuć jakieś dziwne spięcia z powodu nieodpisanego na już maila, do tego często szkolenia w godzinach normalnej pracy na etacie. Przecież za takie wynagrodzenie nikt nie będzie siedział bez zleceń i czekał nie wiadomo na co xD w tym czasie ludzie są w innej pracy i zarabiają normalne pieniądze, albo są w trakcie jej szukania lub po prostu wolą czytać książke lub wyjść na rower.

Prawie były pracownik
Pracownik
@Smutna prawda

To wszystko prawda. Mam tak samo - wypłata to jakaś kpina. Straciłem zupełnie motywację do pracy, mam dość kopiuj-wklej z beznadziejnego AI. Powinni zmienić nazwę stanowisk, bo to już w ogóle nie jest prawdziwy copywriting. Zero sensu i jakiegoś celu w tej pracy, a klienci dostają byle co. Liczy się ilość, a nie jakość. Tylko, żeby tę ilość wyrobić(usunięte przez administratora)to musiałyby być jeszcze nowe zlecenia. Poza tym nie ma możliwości zatrudnienia na umowę o pracę, bo to by przecież było już za drogie dla firmy. Beznadzieja. Trzeba jak najszybciej stąd uciekać. (usunięte przez administratora)

Uciekać jak najdalej
Pracownik
@Smutna prawda

W tej chwili, aby zarobić chociaż minimalną krajową (ta która wejdzie w styczniu jest ABSOLUTNIE nieosiągalna) trzeba by pracować od rana do nocy i nie robić w życiu nic poza pracą. Tak właśnie traktuje się pracowników w WeNet, który odwalają kawał ważnej roboty, bo w końcu to my (teraz już właściwie robot AI) tworzymy content dla klientów. Oczekują od nas maszynowego tempa, bez względu na wszystko. A jakość tworzonych treści jest przemilczana. Obniżanie wynagrodzeń to był cios poniżej pasa. Najgorszy pracodawca, z jakim miałam do czynienia.

Zostaw merytoryczną opinię o WeNet sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WeNet sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy WeNet sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 200.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WeNet sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 161, z czego 28 to opinie pozytywne, 107 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy WeNet sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w WeNet sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

WeNet sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii