Opinie o WP Desk Ltd w Rotherham

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy WP Desk Ltd. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w WP Desk Ltd o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o WP Desk Ltd w Rotherham

Kazanek
Pracownik
 Pytanie

Rozmowa rekrutacyjna to (usunięte przez administratora). Poziom i wiedza jaką reprezentują Ci ludzie to (usunięte przez administratora)! Mają błędy na stronie, kantują klientów na wszytkim. Mówią, że mają niższe prowizje na bramki płatnicze? Wcale tak nie mają. Odradzam !!! Psychopaci a nie twórcy wtyczek.

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w WP Desk Ltd?

1
WP Desk
Pracownik
@Pytanie

@Pracodawca Cześć! Dziękujemy za pytanie! Obecnie w naszych rekrutacjach wymagamy przynajmniej minimalnego obycia w branży e-commerce oraz znajomości platformy sprzedażowej WooCommerce :)

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w WP Desk Ltd?

1
WP Desk Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

@Pracodawca Cześć! Dziękujemy za pytanie! Obecnie w naszych rekrutacjach wymagamy przynajmniej minimalnego obycia w branży e-commerce oraz znajomości platformy sprzedażowej WooCommerce :)

Kazanek Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Rozmowa rekrutacyjna to (usunięte przez administratora). Poziom i wiedza jaką reprezentują Ci ludzie to (usunięte przez administratora)! Mają błędy na stronie, kantują klientów na wszytkim. Mówią, że mają niższe prowizje na bramki płatnicze? Wcale tak nie mają. Odradzam !!! Psychopaci a nie twórcy wtyczek.

KrzysztofWPDesk Nowy wpis
Pracownik

Co do firmy, a właściwie procesu rekrutacyjnego nie mam żadnych uwag. Całość przebiegła sprawnie i bez zbędnego czekania. Na prawdę mogę polecić próbę aplikowania! Bardzi sympatyczni ludzie.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy WP Desk Ltd?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w sposób bardzo sprawny i profesjonalny. Po wysłaniu CV otrzymałem zadania, a po ich odesłaniu zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną, która przebiegła w zasadzie bezstresowo i w bardzo miłej atmosferze. Pytania były konkretne, rzeczowe i 'w punkt'. Feedback otrzymałem w ciągu 48 godzin od zakończenia rozmowy :-)

Pytania

Pytania w głównej mierze dotyczyły mojego doświadczenia. Było też kilka pytań związanych z Wordpressem/Woocommerce.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Wietnam
Kandydat

Nie wiem jak mam określić rekrutację... Czy to wyścig szczurów, gdy jesteś najlepszy z CMS Wordpress + WooCommerce, biegle znasz ich wtyczki a oni zamiast Ciebie w ostatniej chwili zmieniają zdanie i sugerują coś o czym zaprzeczali jeszcze parę godzin temu podczas swobodnej rozmowy face to face i zatrudniają nie Ciebie, a inną osobę, która może i zna CMS Wordpress + WooCommerce ale też wybitnie włada angielskim i sugerują, że to przeważyło, bo coś o czym zaprzeczali na rozmowie nagle staje się wyznacznikiem. To co że doskonale człowiek przeszedł przez wszystkie etapy rekrutacji jak na końcu dostaje krótki feedback, że wybrali nie Ciebie, ale kogoś innego. I że to o czym zaprzeczali było jednak wyznacznikiem takiej a nie innej decyzji. Nikt nie jest do końca idealny...

Pytanie
 Pytanie

Czy w WP Desk Ltd zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

Marta WP Desk
Pracownik
@Pytanie

Cześć! Tak, wprowadziliśmy kolejne modyfikacje w procesie rekrutacyjnym, m.in. lepiej informujemy kandydatów z kim będzie rozmowa, czego będzie dotyczyła i jak długo będzie trwała. Nie liczymy na to, że kandydat zapoznał się szczegółowo z ogłoszeniem, więc na początku rozmowy powtarzam jakiego stanowiska dotyczy aplikacja. A to tylko część zmian. Każdą opinię staramy się rozważać i wprowadzać zmiany natychmiast. ;)

Angua
Kandydat

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej zadawane są konkretne pytania nt doświadczenia. To tyle pozytywów. Nie ma dokładnych informacji kto weźmie udział w rozmowie. Pani zapraszająca na rozmowę była przeziębiona, a mimo to się połączyła. Widocznie trzeba pracować, bo na L4 i odpoczynek nie ma co liczyć. W dziale marketingu pracują tylko 3 osoby. Codziennie są spotkania na Zoomie nt czym będziemy się zajmować, co dla mnie osobiście jest stratą czasu, który mogę wykorzystać bardziej produktywnie. Serio, szczególnie, jeśli pracuję już dłużej wystarczy mi instrukcja pisemna. Dodatkowo te korzystanie z Zooma na bieżąco nie brzmiało wiarygodnie, kiedy na koniec rozmowy Pan, który deklarował, że używa aplikacji codziennie nie mógł odnaleźć się w jej funkcjach. Nie polecam.

1
niepolecam
Kandydat
@Angua

Widzę, że firma czuję się tak wspaniała, że flaguje czyjeś prawdziwe odczucia, a nie są idealni.

Marta WP Desk
Pracownik
@Angua

Pani Agnieszko, naprawdę cieszę się, że mogę wypowiedzieć się pod tą opinią, bo to właśnie ja jestem osobą, która prawie udusiła się podczas naszej rozmowy! :) Cóż, to chyba moja wina, że nie odwołałam zdalnego spotkania z Panią, chcąc być profesjonalna i szanując czas Pani oraz Lidera drużyny, do której Pani aplikowała. Sezon przeziębieniowy w pełni, a to był tylko...kaszel. Czuję się bardzo dobrze! Nie pomyślałam, że moja nadaktywność i chęć pracy, może zostać odczytana negatywnie. Chętnie wyjaśnię zatem, że firma pozwala pracownikom chorować i wypoczywać. I jest to respektowane nawet na kontrakcie B2B :) Niestety nie mamy działu marketingu, dlatego nie mogę odnieść się do zarzutu pracy tam jedynie 3 osób. Działamy w zespołach krossfunkcjonalnych. Obecnie każdy z 5 zespołów produktowych, będzie miał dedykowaną osobę to marketingu własnego. Dodatkowo są osoby, które działają w celach promocyjnych całej firmy. Staramy się, by nasze struktury były jak najbardziej płaskie i odbiegały od korporacyjnych drabinek. Stanowisko, na które Pani aplikowała, to pozycja dla osoby do marketingu drużyny, która faktycznie na dziś ma 3 osoby. Składa się z Lidera, osoby obsługującej support oraz developera. Zespół mimo małych rozmiarów, robi wiele, dlatego Scrum jest u nich na porządku dziennym (tak jak w całej firmie) i jesteśmy z tego dumni! Polega to właśnie na codziennych krótkich spotkaniach na Zoomie, w celu skoordynowania działań i utrzymaniu codziennych relacji wewnątrz drużyny (tak, to jedyny minus pracy zdalnej!). Pracujemy w 100% zdalnie, każdy organizuje sobie własną pracę. Nie śledzimy czasu pracy, a jedynie chwalimy się wynikami w drużynie. Oto cała zagadka codziennych spotkań ;) Wszystkie te informacje dostępne są na naszej stronie rekrutacyjnej, blogu oraz bezpośrednio w ogłoszeniu, na które się Pani zgłosiła, ale dziękuję za zwrócenie uwagi na aspekty komunikacji, które mogłabym poprawić, co na pewno wkrótce uczynię.

Customer Happiness Hero
Pracownik

Proces rekrutacji do WP Desk-u to sama przyjemność! Po pierwsze, zawsze był stały kontakt i szybki czas odpowiedzi. Dzięki temu wiedziałam, że firma szanuje zarówno swój czas, jak i czas swojego przyszłego pracownika. Po drugie, pytania na rozmowie nie były banalne, lecz ciekawe i mające na celu zweryfikowanie rzeczywistej wiedzy. Na wynik rekrutacji czekałam zaledwie dobę, co mnie bardzo ucieszyło. WP Desk - to firma, której można ufać i z którą chce się współpracować. Co więcej, działają w 100% zdalnie, co obecnie jest niewątpliwą zaletą. :)

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w WP Desk Ltd?

Marta WP Desk
Pracownik
@Pytanie

Cześć! Staramy się mieć płaską strukturę. Wierzymy w siłę zespołu i każda osoba jest dla nas ważna. Tworzymy kross-funkcjonalne, samodecydujące o sobie drużyny z Liderem (będącym jej częścią) na czele. Jeżeli masz szczegółowe pytanie to chętnie odpowiemy :)

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w WP Desk Ltd? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Marta WP Desk
Pracownik
@Pytanie

Cześć! To zależy od konkretnego procesu rekrutacyjnego, ponieważ każdy wygląda trochę inaczej. W każdym ogłoszeniu na naszej stronie podajemy informację z ilu etapów będzie składała się rekrutacja (https://www.wpdesk.pl/pracuj-z-nami/). Zazwyczaj po przyjęciu zgłoszenia w ciągu 2-3 dni informujemy o zainteresowaniu danym kandydatem. Przesyłamy zadanie rekrutacyjne do wykonania bądź zapraszamy na rozmowę zapoznawczą. Najszybszy proces rekrutacyjny w WP Desk trwał 9 dni - to czas od zgłoszenia się kandydata do decyzji o jego zatrudnieniu. Jeżeli wahasz się, czy aplikować to zapraszam - postaramy się, by było szybko :) Jeżeli pytasz, ponieważ Twoje zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji to przypomnij się proszę mailowo lub na LinkedIn. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania!

Regi
Kandydat

Jestem bardzo zadowolona z procesu rekrutacji. Bezpośredni kontakt z osobą, która prowadziła rekrutację, szybka odpowiedź i pomoc w przypadku wątpliwości :-)

Monika Kwiatkowska
Pracownik

Cały proces rekrutacyjny był super przygotowany. Na każdym etapie dostawałam jasno sformułowane zadania, a po jego zakończeniu wyczerpujący feedback. Teraz mogę cieszyć się dołączeniem do drużyny, a może bardziej rodziny WP Desk :)

1
Pytanie
 Pytanie

Czy WP Desk Ltd ma ściśle ustalone godziny pracy?

Marta WP Desk
Pracownik
@Pytanie

Cześć, nie mamy w firmie sztywno ustalonych godzin pracy. Korzystamy jak najbardziej z możliwości jakie daje nam praca zdalna, więc w miarę możliwości dopasowujemy godziny pracy do naszego trybu dnia, przyzwyczajeń, nawyków, godzin w których jesteśmy najbardziej produktywni itd. Przyjęliśmy, że support jest świadczony w godzinach 9:00-17:00, ale to nie oznacza, że cała drużyna musi koniecznie pracować w tych godzinach. Kwestia uzgodnień w zespołach ;) Więcej o naszym trybie pracy możesz przeczytać na naszym blogu, w kategorii pracy zdalnej: https://www.wpdesk.pl/blog/kategoria/praca-zdalna/ Pozdrawiam!

nadmierne wydzielanie sebum
Pracownik

Pracując w firmie WP Desk: - mogę sam wybrać ścieżkę rozwoju, a firma będzie mnie aktywnie wspierać w poszerzaniu kompetencji - również finansowo (budżet szkoleniowy) - mam duży wpływ na sposób pracy, mogę sam wybrać narzędzia oraz mieć wpływ na końcowy produkt - mogę liczyć na elastyczne podejście do czasu pracy - mam możliwość udziału w konferencjach WordCamp Polska - mogę poświęcić część czasu pracy na bezpłatną pomoc społeczności skupionej wokół WordPressa! Muszę jednocześnie liczyć się z: - brakiem sprzętu służbowego - pracuję na prywatnym komputerze - tym, że firma nie dofinansowuje innych kosztów (internet, prąd, biurko, fotel, sprzęt itd.)

Marta WP Desk
Pracownik
@nadmierne wydzielanie sebum

Cześć! Dzięki za opinię. Świetnie, że zauważasz tyle plusów pracy w WP Desk. ???? Jak dla mnie brak narzuconego sprzętu służbowego też jest na plus, bo każdy ma swoje preferencje tego na czym woli pracować. Cieszę się, że nie musiałam uczyć się pracy na Mac'u ???? Jak wiesz, mamy zespół bardzo zróżnicowany - niektórzy pracują na zestawie kilku monitorów i komputerach stacjonarnych, a niektórzy na zwykłym laptopie bez myszki ;) Na początku współpracy z WP Desk sama nie miałam odpowiednego sprzętu, więc firma mnie w taki wyposażyła do momentu, gdy nie skompletowałam swojego zestawu. Tak, to prawda, że nie ma dodatkowego dofinansowania do zakupu wyposażenia, ale jest to jawne w momencie umawiania się na wynagrodzenie za pracę, więc można odpowiednio to rozplanować. Jeżeli jakiś sprzęt dodatkowy staje się niezbędny wraz ze zmianą zakresu obowiązków to firma taki zapewnia. Mam na myśli na przykład profesjonalne mikrofony do nagrywania. Wszystko jest kwestią dialogu ????

Marek
Inne
@Marta WP Desk

Witajcie! Wasze opinie są bardzo zachęcające, aż postanowiłeś zapytać, czy firma ta zatrudnia również osoby, które nigdy wcześniej w takiej branży nie pracowały? Jak to realnie wygląda bo wpisy wyglądają całkiem przyzwoicie? Proszę o informację.

Marta WP Desk
Pracownik
@Marek

Cześć! W tym momencie nie mamy w planie zatrudnienia osoby, która jest całkowicie "zielona" w branży, ponieważ wszystkie stanowiska na które mamy otwarte rekrutacje są przewidziane dla osób, które mają już jakieś doświadczenie. Kwalifikacje i kompetencje jakich wymagamy opisane są szczegółowo w każdym z ogłoszeń. https://www.wpdesk.pl/pracuj-z-nami/ Nie zamykamy się jednak na taką możliwość w przyszłości. Bierzemy udział w akcjach monitoringowych, które mają na celu pomoc w pokonywaniu wyzwań świata IT i nowych technologii. Udowadniamy, że każdy może w IT pracować, jeżeli ma chęci, motywację i włoży w to trochę pracy ;) Bardziej niż super kwalifikacje cenimy zaangażowanie, samodzielność i chęć do nauki wraz z nami. W ramach firmy dość szybko można u nas się rozwijać. W ramach procesu rekrutacyjnego zawsze staram się zaangażowanym aplikantom przekazywać informację zwrotną z wyszczególnionymi obszarami do poprawy. I co mnie cieszy - kandydaci wracają z nowymi kompetencjami, lepszym CV i nowym doświadczeniem ;)

Przemek
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w WP Desk od 2017 roku, najpierw na supporcie, a obecnie jako product owner. Lubię tu pracować :) Dlaczego? Praca jest całkowicie zdalna, co karmi moją introwertyczną duszę nektarem szczęścia. Jednocześnie nie czuję się samotny, bo często spotykamy się online w ramach spotkań zespołowych oraz gildii kompetencyjnych. Atmosfera w pracy jest bardzo spoko - lubimy się nawzajem :P W pracy staramy się być zwinni i wykorzystywać metodyki Agile. Nie tylko teoretycznie :D Cztery WP Deskowe zespoły są multidyscyplinarne co sprawia, że mamy dosyć swobodny przepływ wiedzy pomiędzy osobami o różnych kompetencjach i bardzo dużo można się nauczyć „przy okazji". Pracujemy też nad swoim własnym rozwojem w ramach wspomnianych już gildii, na których dzielimy się swoimi doświadczeniami z innymi osobami o tej samej specjalizacji. Kompetencje jakie rozwijamy w ramach gildii to rozwój produktu, support, marketing i programowanie. Zespoły pracują autonomicznie, co podkreślam, bo z mojej perspektywy jako PO daje to ogromny komfort pracy. W dużej mierze cele zespołu oraz strategie realizacji ustalamy wspólnie, w zespole bez narzucanej presji „z góry”. Na koniec - pracuję ponad trzy lata, a wciąż się uczę i nieustannie trafiam na rzeczy, które mnie zaskakują i wciągają.

Marta
Pracownik
 Pytanie

Pracuję już w firmie ponad 2 lata i jestem wdzięczna, że te dwa lata temu natrafiłam dosyć przypadkiem na ogłoszenie o pracę. Do tej pory mile wspominam rozmowę kwalifikacyjną - było to na tyle przyjemne spotkanie, że po wszystkim nie mogłam uwierzyć, że nie padły tam typowo korporacyjne pytania i po prostu skończyłam rozmowę z uśmiechem od ucha do ucha. Trzeba przyznać, że praca w WP Desku jest angażująca, zwłaszcza na początku wymaga dużej ilości skupienia, ponieważ jako nowy pracownik poznajesz całkiem nowy świat, ale spokojnie, każdy chce pomóc wdrożyć się nowym pracownikom – nie zostaniesz z niczym sam, aczkolwiek samodzielność jest bardzo mile widziana. Mogę obiecać, że jeśli przejdziesz pierwszy miesiąc pracy, to później idzie już tylko z górki. Każdy z pracowników ma ogromny wpływ na powstawanie nowych produktów dla klientów. Prowadzone są angażujące spotkania, na których każdy ma szansę podzielić się swoimi pomysłami - co za tym idzie, jest realny wpływ na powstające funkcjonalności. Bardzo cenię sobie to, że każdy chce rozwijać się dalej, nie zamyka się w jednej profesji - często to sam lider zespołu naprowadza Cię w jakim kierunku możesz podążać i masz w tym pełne wsparcie, również w formie dodatkowego budżetu edukacyjnego. Wszyscy w WP Desku pracują zdalnie – osobiście to kocham, ale wiem, że nie każdemu jest łatwo pracować w takim trybie. Na szczęście każdy już w firmie ma swoje lifehacki jak sobie z tym radzić, więc możesz również liczyć na pomoc w tym temacie. Minusy pracy? Jeden. Rzadkie spotkania, zwłaszcza teraz. Jednak jeśli już się spotkamy, to jest co wspominać :) Serdecznie polecam rekrutować do WP Deska, zarówno introwertyk jak i ekstrawertyk odnajdzie się w naszym zdalnym gronie.

Łukasz
Pracownik
 Pytanie

Praca całkowicie zdalna skąd tylko chcesz? Czy to może się udać? W wydaniu WP Desk jak najbardziej i to w 100%. Istniejąc już parę ładnych lat firma rozwinęła i dopracowała system pracy zdalnej niemalże do perfekcji. Wszystko chodzi tu jak w szwajcarskim zegarku, wszystko jest przemyślane, uporządkowane, logiczne i sukcesywnie udoskonalane. Profesjonalizm połączony z ludzkim podejściem do każdej kwestii. Cały flow pracy pozbawiony jest tu korporacyjnego klimatu, zbędnych procedur, przymusowego udziału w wideokonferencjach, będąc ubranym w garnitur od pasa w górę. Pracujemy w SCRUMie w mniejszych, kilkuosobowych zespołach skupionych wokół konkretnych produktów. Każdy zespół produktowy składa się z osób specjalizujących się w różnych dziedzinach, których kompetencje się wzajemnie uzupełniają, jak Avengers, gdzie każdy ma inne supermoce. Poszczególne zadania realizujemy w ramach z reguły dwutygodniowych okresów wdrożeniowych, tzw. sprintów. Każdy z członków zespołu, niezależnie od tego czy jest contentowcem, programistą, czy członkiem supportu, ma realny wpływ na kierunek rozwoju produktu. Model pracy zdalnej gwarantuje tutaj bardzo dużą wolność, elastyczność i swobodę jeżeli chodzi o organizację swoich zadań. Nikt nad nikim nie stoi za plecami i patrzy co chwila przez ramię co robisz. Wzajemne zaufanie, jakim obdarzany jest każdy członek zespołu, skutkuje tym, że praca tutaj działa nie tyle na zasadzie przymusu i poczucia obowiązku, ale chęci pomocy całemu teamowi, brania udziału w czymś ciekawym, wspólnego tworzenia i rozwoju produktu, a także dołożenia swojej cegiełki w całym tym procesie. WP Desk jednak to nie tylko rozpoznawalna na rynku eCommerce marka, ale przede wszystkim ludzie. To zgrana ekipa złożona z pasjonatów i specjalistów w swoich dziedzinach, którzy każdego dnia siadają do pracy z uśmiechem na ustach, wiedząc, że będą robili po prostu to, co lubią. Początkowo kameralne grono, w związku z dynamicznym rozwojem firmy dość mocno się rozrosło na przestrzeni ostatniego roku. Niemniej jednak, mimo to, widać, że firma nieustannie stawia przede wszystkim na jakość a nie na ilość. Wzajemne wsparcie, pomoc, możliwość nauki i rozwoju w wybranym przez siebie kierunku tworzą unikalną atmosferę prac, której mógłbym z czystym sumieniem życzyć każdemu. Na każdym kroku widoczne jest indywidualne podejście do każdej osoby, dające poczucie, że nie jest się tylko pracownikiem, a członkiem "ekipy robiącej naprawdę fajne rzeczy", jakkolwiek propagandowo by to nie zabrzmiało ;) Da się to zauważyć począwszy już od samej rekrutacji, przez proces wdrożeniowy i onboarding z dedykowanym opiekunem, dostosowywany specjalnie pod daną osobę i stanowisko, aż po obraną ścieżkę dalszego rozwoju. WP Desk zapewniając każdemu budżet edukacyjny, inwestuje w swój zespół, oferując możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji. Ponadto w firmie funkcjonują również międzyzespołowe tzw. gildie tematyczne, m.in. marketingowa, supportowa, deweloperów, itp., dające możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń na bieżąco. Minusy? W zasadzie jedynym jaki jestem w stanie na ten moment wymienić jest brak realnego kontaktu na żywo, który może początkowo trochę doskwierać osobom nie mającym wcześniej styczności z modelem pracy "no-office" i przyzwyczajonym do standardowej pracy agencyjnej "na miejscu". Jest to jednak z powodzeniem "nadrabiane" podczas regularnych zjazdów firmowych, wspólnego udziału w konferencjach branżowych oraz częstych spotkań integracyjnych online, połączonych np. z graniem. Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak po prostu z czystym sercem polecić WP Desk każdemu, kto chciałbym pracować i rozwijać się w kierunku WordPress/WooCommerce.

1
Pracownik
Pracownik

Jestem bardzo zadowolony z pracy w WP Desk. Bardzo miłe przyjęcie na pokład, dużo cierpliwości oraz życzliwości ze strony zespołu podczas wdrażania. Kultura pracy jest na wysokim poziomie, a firma znajduje różne rozwiązania na to, żeby integrować ludzi pomimo braku stacjonarnego biura. Produkty WP Desk są bardzo interesujące, dlatego sama praca nad nimi również sprawia dużo przyjemności. Cały zespół uczestniczy w planowaniu pracy, dlatego wiem co będę robić w następnym sprincie i mam realny wpływ na ilość i rodzaj swoich zadań. To Ty wskazujesz obszar, w którym się czujesz najlepszy lub chcesz się rozwijać, a firma stara się Ciebie wspierać w tym np. poprzez budżety edukacyjne (które nie są fikcją). Ostatnie, ale najważniejsze (a nie oczywiste) - wypłaty są na czas :) Bardzo polecam WP Desk jako świetne miejsce do rozwoju zawodowego!

Marcin
Pracownik
 Rekomendacja

Z WP Desk związany jestem od ponad roku. Pracuję na stanowisku webdevelopera. Cała drużyna podzielona jest na mniejsze zespoły, które odpowiadają za poszczególne grupy produktów. Działamy w SCRUMie, codziennie spotykamy się na daily a co 2 tygodnie podsumowujemy pracę i wyznaczamy sobie nowe cele. Cała praca odbywa się całkowicie zdalnie, fizycznie spotykamy się kilka razy do roku na zjazdach integracyjnych i WordCampie. Kultura pracy w firmie stoi na wysokim poziomie, jako pracownicy otrzymujemy dużą dozę zaufania (nie instalujemy programów szpiegowskich, nie raportujemy czasu jak ma to miejsce w wielu firmach). Atmosfera jest luźna i nie ma problemów, gdy np. musimy wyjść żeby coś załatwić. Takie warunki sprzyjają nastawieniu na realizację celu (każdy chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej bo po prostu pracuje się dobrze). Muszę przyznać, że szefostwu udało się zebrać kadrę bardzo pozytywnych ludzi z którymi fajnie jest pracować. Jeżeli chodzi o rozwój w dziale dev, to w miarę możliwości staramy się dzielić wiedzą na organizowanych gildiach (poruszamy tam tematykę napotkanych problemów i staramy się zoptymalizować aktualne procesy). Budujemy wspólnie wewnętrzną biblioteczkę wiedzy i procesów, która pomaga w rozwiązywaniu powtarzających się problemów. Zawsze możemy liczyć na Code Review, które pomaga w rozwoju (nie jest to przykry obowiązek). Dodatkowo można też skorzystać z budżetu szkoleniowego, np. na zakup kursów. Raz w roku organizowane są też spotkania podsumowujące, w czasie których można pochwalić się naszymi dokonaniami (w pracy i poza nią) i pogadać o podwyżce ;) Ze swojej strony mogę tylko polecić pracę w WP Desk.

Pytanie
 Pytanie

Czy w WP Desk Ltd są szkolenia zewnętrzne?

Marta WP Desk
Pracownik
@Pytanie

Cześć! W WP Desk są szkolenia wewnętrzne zgodnie z zapotrzebowaniem danej drużyny. Dzielimy się na mniejsze teamy i staramy się nie organizować odgórnych "ogólnofirmowych" szkoleń, które mają być tylko odhaczone na liście :) Jeżeli dana drużyna i jej Lider decydują, że chcą wziąć udział w szkoleniu, które będzie dla nich przydatne to jest taka możliwość, a firma do tego zachęca. Także poszczególne osoby mogą skorzystać ze szkoleń i kursów dodatkowych, które pomogą im nabyć nowe umiejętności oraz wzmocnić kompetencje. Takie szkolenie jest finansowane z budżetu edukacyjnego, który przydzielony jest każdemu pracownikowi, bez względu na zajmowane stanowisko. Określona kwota jest do dyspozycji pracownika, a nie na szkolenia narzucane "z góry". Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to chętnie na nie odpowiem :) Pisz na: office@wpdesk.pl

Zostaw merytoryczną opinię o WP Desk Ltd - Rotherham

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WP Desk Ltd?

    Zobacz opinie na temat firmy WP Desk Ltd tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WP Desk Ltd?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 14 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy WP Desk Ltd?

    Kandydaci do pracy w WP Desk Ltd napisali 18 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
WP Desk Ltd
Przejdź do nowych opinii