Opinie o IKEA Retail BLUE CITY
Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.
Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.
Lubię ten sklep jestem stałym klientem,ale dzisiejsze potraktowanie mnie,że w jakis sposób ukradałam rzecz nie należał do miłych. Poszłam na kasę samoobsługowa miałam dość dużo produktów szklanych i jakieś poduszki,kołdry,świeczki,serwetki dokonywalam transakcję dwiema różnymi kartami. Przy kasie nie bylo kartonowych pojemników na szklane rzeczy. Wkładałam te rzeczy do niebieskiej torby luzem,bałam się aby nie wyszczerbic szkła. Przy wyjściu z sklepu okazało się że nie zapłaciłam za kołdrę zrobiłam to nieświadomie ponieważ ona była dużych gabarytów przy skanowaniu szklanych rzeczy położyłam ja na podłodze i musiałam wrzucić do torby z skanowanymi rzeczami. Ochroniarz ktory tam pracuje byl osoba niemiła,tłumaczy się tylko że takie są procedur,nie może nic z tym zrobić(kręcił strsznie) chciałam nadal za.ten produkt zapłacić wezwał policję na którą czekałam 1h czasu. Nigdy w życiu nic nie ukadłam,czuję już niechęć do tego sklepu, najlepiej chodzić do kasy normalnej aby ekspedientka skanowala produkty. Policja wystawiła mandat i opisali że dokonałam kradzieży kołdry za 129zl jak kosztowała 109zl . Nic nigdy nie ukradłam mówić że jestem (usunięte przez administratora) to dość mocne słowa mówić do kogoś w ten sposób.( zakreciłam się nie miałam takiego zamiaru)jesteśmy zwykłymi ludźmi.Dobrze że jest ochrona więc chyba to ich praca a nie od razu wzywać policję nie na tym rzecz polega.
Niestety kradzież to kradzież, czy umyślna czy nieumyślna, tego już ochroniarz nie wie :( Trzeba być ostrożnemu.
Lubie IKEE i kupuje w niej za kazdym razem kiedy jestem w Polsce. Szczegolnie lubie kupowac w Blue City, nawet w czasie pandemii, pomimo zmniejszonego assortymentu produktow. Dzis (25 marzec 2021) spedzilam 2 godziny w Ikei w dzialach kuchennych i ogrodowych i kupilam ~10 produktow. Po przyjsciu do domu z przykroscia stwierdzilam, ze nieuczciwy sprzedawca (kasjer 200008) naliczyl mi ten sam produkt (#40476166) az 3 razy, zwiekszajac cene zakupow o 35,98 zl. Byla to tranzakcja 623/16/154 o godz, 18:30. Wstyd! Zdaje sobie sprawe, ze jest za pozno na ubieganie sie o zwrot gotowki, ale prosze kupujacych o monitorowanie rachunkow, a zwierzchnikow kasjerow o nadzor nad tymi, ktorzy obciazaja klientow fikcyjnymi sumami.
Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.
Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.