Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.

4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.

Pracodawca

 Aktualność
Serdecznie Witamy wszystkich odwiedzających profil Why Not TRAVEL w serwisie Gowork.

Chcemy podziękować za wszelką dotychczasową aktywność na naszej stronie. Od tej chwili będziemy reagować na komentarze i rozwiewać wątpliwości osób, które rozważają pracę w naszej Firmie. Jesteśmy tutaj, by rozmawiać o Waszych dobrych doświadczeniach i wyciągać wnioski z Waszych uwag. Gowork.pl stwarza przestrzeń do prowadzenia konstruktywnego dialogu między pracodawcą, a pracownikami. Będziemy więc korzystać z tej możliwości. Jednocześnie informujemy, że każda opinia niezgodna z prawem będzie usuwana zgodnie z regulaminem serwisu Gowork. Rozumiemy, że nie każdy pracownik odnajdzie się w naszych strukturach, co może powodować poczucie zawodu. Jednakże pozwólmy wypowiadać się również osobom pracującym w naszej Firmie, z zadowoleniem, od lat.

Na naszym profilu zapoznacie się z informacjami o przebiegu procesu rekrutacji oraz z łatwością odnajdziecie przekierowanie do aktualnych ofert pracy. Jeśli chcecie poznać nas bliżej, zanim wyślecie swoje CV, zapraszamy do opisu naszych marek oraz informacji o przyznanych nam wyróżnieniach i nagrodach.

Grupa Why Not TRAVEL specjalizuje się w kompleksowej organizacji podróży służbowych, konferencji, przygotowaniu imprez integracyjnych oraz w pośrednictwie  i sprzedaży ofert turystyki indywidualnej. Działa na rynku usług turystycznych od 2004 roku. Siedziba Firmy znajduje się w Kielnarowej pod Rzeszowem. Natomiast nasze Oddziały znajdziecie w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie i Krośnie. Posiadamy wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa Podkarpackiego Nr 213/14 oraz akredytację IATA.

Chcesz nam zadać pytanie poza forum? Dowiedzieć się jakie są możliwości rozwoju na konkretnym stanowisku? Skontaktuj się z nami, pisząc na adres e-mail: kariera@whynottravel.pl.
 
Zapraszamy do kontaktu,
Zespół Why Not TRAVEL
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Diana Załoga

Pracownik firmy - Komplementariusz WhyNotTravel Załoga Nasternak sp. k.

10.10.2023 11:10

Czym zajmuje się Państwa firma?

Diana Załogaikona wywiad

Grupa Why Not TRAVEL zajmuje się organizacją podróży służbowych oraz wyjazdów firmowych i indywidualnych. Oferujemy sprzedaż biletów lotniczych, kolejowych, autokarowych, rezerwacje hotelowe, pośrednictwo wizowe i ubezpieczenia turystyczne. Głównym celem naszego biznesu jest zapewnienie Klientom wysokich standardów obsługi oraz dostarczanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w dziedzinie turystyki biznesowej. Jesteśmy jednym z największych biur w Polsce w tej branży.

W jakich miastach Państwo działacie?

Diana Załogaikona wywiad

Nasza główna siedziba mieści się w Kielnarowej. Ponadto mamy biura w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie oraz Krośnie. Działamy na terenie całej Polski.

Jak duża jest Państwa firma?

Diana Załogaikona wywiad

Aktualnie zatrudniamy około 200 pracowników.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Diana Załogaikona wywiad

Nasze otoczenie biznesowe jest konkurencyjne, ale dążymy do utrzymania pozycji lidera. Dzięki pracy i doświadczeniu naszej kadry pracowniczej, pełnemu wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i dostosowywaniu naszej oferty do indywidualnych preferencji Klientów, nasza firma osiągnęła pozycję lidera w prestiżowym zrzeszeniu agentów IATA. I to zaledwie w ciągu 4 lat od powstania firmy. W roku 2014 Grupa Why Not TRAVEL została wpisana do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zdobywając nowe uprawnienia. Dodatkowo, od lipca 2019 Grupa Why Not TRAVEL jest wyłącznym partnerem i reprezentantem Travel Leaders Network na Polskę. Naszym celem jest zadowolenie Klientów i utrzymanie wysokich standardów obsługi.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Diana Załogaikona wywiad

W skład Grupy Why Not TRAVEL wchodzi kilka marek, z których każda specjalizuje się w obsłudze innego rodzaju podróży. Dla przykładu Why Not TRAVEL, to organizacja wyjazdów biznesowych, zaś Why Not HOLIDAYS kieruje ofertę do Klientów indywidualnych, którzy podróżują w celach wypoczynkowych lub łączą wyjazd służbowy z odpoczynkiem. Oferta wszystkich marek dostępna jest stacjonarnie w biurach w Kielnarowej, Rzeszowie, Krośnie, Krakowie i Warszawie oraz online na dedykowanych stronach internetowych. Do Grupy należą również biura Blue Sky Travel z siedzibą w Poznaniu i Sigma Travel z biurem w Kielcach. Wszystkie marki i oddziały współpracują ze sobą. Spółka WhyNotTravel Załoga Nasternak zatrudnia ponad 150 pracowników. W biurach Blue Sky Travel i Sigma Travel pracuje aktualnie 30 osób. W firmie mamy wydzielone działy operacyjne (Dział Rezerwacji Hotelowych, Dział Sprzedaży Biletów Lotniczych i Dział Logistyki Pasażerskiej), które są odpowiedzialne za obsługę zapytań i zamówień naszych Klientów oraz działy posprzedażowe – Fakturowania i Księgowania. Dodatkowo mamy działy odpowiedzialne za pozyskiwanie Klientów – Dział Handlowy i Dział Zamówień Publicznych oraz osoby, które dbają o prawidłowe funkcjonowanie organizacji w zakresie administracyjno-kadrowym. Najliczniejszą grupę pracowników stanowią Działy Operacyjne.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie? Kto odpowiada za rekrutację?

Diana Załogaikona wywiad

W naszej firmie za procesem rekrutacji odpowiedzialny jest bezpośredni przełożony. Weryfikacja potencjalnych kandydatów do pracy rozpoczyna się od dokładnej analizy przesłanych CV. Na tym etapie oceniamy ich doświadczenie, kwalifikacje oraz predyspozycje do wykonywania odpowiednich zadań, określonych w ogłoszeniu o pracę na dane stanowisko. Pozytywnie ocenieni kandydaci zostają zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. To kluczowy moment, w trakcie którego możemy lepiej poznać potencjalnych pracowników i ocenić, czy pasują do naszego zespołu oraz kultury organizacyjnej. Po pomyślnym przebiegu rozmowy i negocjacji warunków objęcia danej posady, przystępujemy do formalności związanych z zatrudnieniem nowego pracownika. Nasz proces rekrutacji jest oparty na starannym selekcjonowaniu kandydatów i dążeniu do znalezienia osób, które najlepiej dopasowują się do firmy oraz do konkretnej roli. Dzięki temu możemy zapewnić wysoką jakość pracy i efektywną współpracę w naszym zespole.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Diana Załogaikona wywiad

Proces wdrożenia nowego pracownika w naszej firmie jest tak zaplanowany, aby zapewnić płynne i efektywne rozpoczęcie pracy. Nowa osoba otrzymuje informacje ogólne o firmie, jej misji, wartościach i kulturze organizacyjnej. Pracownik uczestniczy w szkoleniach wstępnych, które obejmują zagadnienia związane z bezpieczeństwem w miejscu pracy, wewnętrznymi regulaminami, politykami i procedurami. Kolejny etap wdrożenia obejmuje szkolenie z zasad pracy na danym stanowisku oraz reguł współpracy pomiędzy działami firmy. W zależności od roli, nowy pracownik może być uczestnikiem szkoleń specjalistycznych lub dostawać wsparcie w nauce specyficznych umiejętności. We wstępnym okresie pracy zapewniamy również opiekę innego współpracownika czy bezpośredniego przełożonego, który udziela rad i pomaga w rozwiązywaniu bieżących problemów. Po określonym czasie od rozpoczęcia pracy (na przykład po pierwszych 30 dniach), przeprowadzana jest ewaluacja okresowa, aby ocenić postępy i zidentyfikować ewentualne potrzeby szkoleniowe.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Diana Załogaikona wywiad

O rozwój pracowników dbamy przede wszystkim przez zapewnienie bezpośredniego kontaktu do starszych stażem osób, które pełnią role mentorów i służą pomocą. Oferujemy wsparcie od przełożonych i zespołu. Działamy w duchu otwartości i współpracy, gdzie pracownicy dzielą się wiedzą i pomagają sobie nawzajem. Dodatkowy element, który może wpłynąć na rozwój umiejętności osobistych, to kursy języka angielskiego, szkolenia produktowe, prezentacje dostawców, wyjazdy typu study tour oraz uczestnictwo w targach.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Diana Załogaikona wywiad

Nasze plany rozwojowe obejmują dalszy dynamiczny wzrost i utrzymanie pozycji lidera na rynku. Chcemy również dalej inwestować w nowoczesne rozwiązania technologiczne i poszerzać naszą ofertę, aby sprostać zmieniającym się potrzebom Klientów. Ponadto, będziemy kontynuować nasze szkolenia dla pracowników odpowiedzialnych za organizację podróży służbowych, aby zapewnić naszym Klientom kompleksowe wsparcie.



Pracownik
Pracownik

Pracuję w tej Firmie od kilku lat. Dla mnie osobiście ważna jest atmosfera i codzienne relacje ze współpracownikami. Ponieważ zespół składa się w dużej mierze z ludzi młodych i w średnim wieku, z łatwością znajduję z nimi wspólny język. Uważam, że wszyscy są bardzo pomocni. Nigdy nie zostałam z problemem sama, zawsze znalazł się ktoś, kto mnie pokierował i doradził. Było to dla mnie szczególnie ważne na etapie poznawania Firmy i wdrażania się w obowiązki. Ważnym aspektem jest dla mnie także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i osobisty rozwój. Ponieważ na moim stanowisku nie brakuje wyzwań i często mam potrzebę znajdowania rozwiązań, i przyswajania wiedzy, czuję że ostatnie lata były ciągłym procesem uczenia się. Dodatkowo, co jakiś czas korzystam ze szkoleń, których koszt jest pokrywany przez Firmę. Nigdy nie spotkałam się z odmową, prosząc o możliwość dokształcenia. Na pewno, tak jak dla wielu osób, dla mnie również ważna jest stabilność miejsca zatrudnienia. Biorąc pod uwagę, że Firma działająca w branży turystycznej, przetrwała ciężkie pandemiczne czasy, bez redukcji zatrudnienia, świadczy o jej pozycji i mądrym zarządzaniu. Podsumowując, jest to Firma dynamiczna, ciągle rozwijająca się. I właśnie przez to pracownicy muszą wykazywać się otwartością na zmiany, ulepszać procesy, które nadzorują, chętnie się uczyć. Osobom z takim nastawieniem w tej Firmie będzie po prostu dobrze i z pewnością pozostaną w niej na dłużej.

7
Były
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Widzę że desperacja w firmie sięga sufitu. Nie ma chętnych do pracy w kołchozie że taka akcja ratowania wizerunku? Szkolenia ? Masz na myśli siedzenie przy kimś i patrzenie co robi ? Stabilność zatrudnienia? Powiedz to wszystkim tym którym wręczyli wypowiedzenia albo kazali przejść na staże na tydzień przed pandemią. Wcześniej jeszcze obcinając im etat oczywiście. Otwartość na zmiany ? Masz na myśli złote pomysły (usunięte przez administratora)? Z których potem się wycofuje rzecz jasna bo przez wiele lat nie miała pojęcia czym się pracownicy zajmują. A i zapomniałeś dopisać o innowacyjnych darmowych nadgodzinach które niby można sobie potem odebrać tylko pech taki że nikt tego nie sprawdza więc ci obetną ten czas. Akcja ratowania wizerunku nie uda się ponieważ wystarczy poczytać komentarze, WNT bije rekordy w negatywnych opiniach.

anonim
Inne

Cześć, chce się dowiedzieć jak wygląda praca w dziale internetowym. Jest od wczoraj wystawiona oferta do niego. ktoś niedawno pisał, że z zarobkami chyba sytuacja jest słaba. Tylko nie mam pewności co do tego czy dotyczy to każdego działu. Podzieliłby się ktoś zatem informacja o stawce dla specjalisty, bo to dla mnie kluczowe?

Hmmm Nowy wpis
Inne
@anonim

Specjalista za najniższą krajową....poza tym nazwa na wyrost, bo specjalista jest zarówno osoba z wieloletnim doświadczeniem jak i świeżo przyjęty do pracy.

anonim Nowy wpis
Inne
@Hmmm

Niby racja z tym doświadczeniem, bo jak teraz czytam ofertę dla specjalisty ds. obsługi podroży służbowych to piszą w wymogach: „doświadczenie w pracy z Klientem”. Czyli ile? Pół roku mi wystarczy i mogę aplikować? akurat po stażu jestem po prostu

K.
Były pracownik

Powiem tak: jeśli ktoś chce nabrać pierwszego doświadczenia w turystyce to jest to dobre miejsce. Niestety nie jest to praca na lata...chyba, że ktoś lubi pracować na zmiany i w weekendy za niemalze najniższa krajowa. Firma kreuje się w mediach społecznościowych jako profesjonalne biuro podróży, które rzekomo docenia swoich pracowników, jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Jednym słowem pięknie opakowana kupa. Przekona się ten kto w nią wdepnie.

witamy Nowy wpis
Pracownik
@K.

Witamy w turystyce, tu się pracuje na zmiany i w weekendy - biura w centrach handlowych, piloci wycieczek, rezydenci, przewodnicy, kierowcy autobusów, recepcje w hotelach.

K. Nowy wpis
Inne
@witamy

Znam specyfikę branży i wiem, że praca nie odbywa się w godzinach urzędowych, ale żeby płacić najniższa krajowa, to już jest przegięcie. Poza tym w turystyce jest wynagrodzenie dwuskładnikowe: podstawa plus premia. Czego w Why not Travel nie było, nie ma i nie będzie.

Jasiek
Były pracownik

Tragedia jak najszybciej uciekać, ta firma wysysa z ludzi życie. Poganianie, brak merytorycznego szkolenia,.obiecywanie cudów na kiju. Jako pracownika mają ciebie za nic. Nigdy więcej...

anonim
Inne
@Jasiek

Jesteś w stanie opisać to szkolenie? Po prostu od jakiegoś czasu mnie ciekawi, kiedyś ktoś o nie spytał ale jak widać nie doczekał się odpowiedzi. Czemu twierdzisz, że jest ono niemerytorycznie, co się na nim dzieje?

Prawda BOLI
Były pracownik

Moja opinia o Why Not Travel jako pracodawcy jest bardzo negatywna. Przypięta na górze profilu jakże pozytywna „opinia” pracownika oraz „wywiad” to marketingowe dyrdymały i próba przykrycia prawdziwych opinii o tej firmie. Z własnego doświadczenia, nie polecam!

anonim
Inne
@Prawda BOLI

A możesz opisać jakoś to swoje doświadczenie by była jasność? Z jakich przyczyn twierdzisz, że praca tutaj mogłaby być słaba? I czy zatrudnić się tu można na jeszcze inne stanowiska niż ta obsługa podroży służbowych o którą ktoś spytał? Inne oferty mi się jak na razie nie wyświetlały

anonim
Inne

Czy każdy może się zgodzić z tamtym komentarzem odnośnie tego, że w firmie jest coraz gorzej? zastanawiały mnie po prostu warunki pracy dla specjalisty ds. obsługi podroży służbowych, niedawno pokazało mi się już wygasłe ogłoszenie. Czy mimo tego opisu warunków wcale nie często szukają? Nie widzę niczego aktualnego

Magdaa
Były pracownik

W żadnej innej firmie nie spotkałam się z takim chamstwem ze strony kierownictwa. Do tego dochodzi brak obiektywnego i sprawiedliwego podejścia.

Pracownik
Były pracownik
@Magdaa

Jeżeli Kierownik zwraca uwagę pracownikowi, żeby zajął się pracą,a nie swoimi prywatnymi sprawami nie związanymi pracą.......to tak masz rację jest to chamstwo.......Jeżeli chwali i docenia dobrych pracowników, a tym co nie chce się pracować nie udzieli pochwały.....to też jest chamstwo, bo nie traktuje pracowników jednakowo....A tak poważnie chętnie bym poznał/poznała nazwę firmy w której pracujesz i akceptują nic nierobienie.Nie dlatego ,że chcę pracować w takiej firmy, bo ja mam większe ambicje, tylko zaskakujące jest to, że takie firmy istnieją. Powodzenia w swoim lenistwie.

6
byłypracowik
Były pracownik
@Pracownik

Powyższa wypowiedź pokazuje właśnie poziom tej firmy...

Tak
Były pracownik
@Magdaa

W samo sedno, kierownik działu hotelowego na rozmowie obiecuje złote góry a potem rzuca mięsem (po 3 dniach patrzenia jak ktoś inny pracuje). Katastrofalne miejsce pracy.

Księgowa
Kandydat
 Pytanie
@Tak

A co możecie powiedzieć o dziale księgowym i fakturowania? Jaka tam jest atmosfera?.. Współpraca w dziale, zarobki?

A niech będzie..
Były pracownik
@Księgowa

Jak dla mnie firma spoko. Jako osoba z małym doświadczeniem zawodowym nauczyło mnie jak pracować, komu ufać, jak traktować, mieć dystans i że praca to praca a nie moje życie. Zdobyte doświadczenie to cenna nauka.. Pozdrawiam

anonim
Inne

Nie wiem konkretnie jak to wychodzi z tymi nadgodzinami, o których tu pisali względem rozliczania się z nich ale jak one często się zdarzają? z jakim wyprzedzeniem będziesz wiedzieć ze wystąpią?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Kandydat
Inne

Brak informacji zwrotnej po rozmowie rekrutacyjnej świadczy o braku profesjonalizmu że strony kierownika, który rekrutuje do swojego zespołu. Nie polecam.

anonim
Kandydat

Tak odnosząc się do tej poprzedniej opinii, w której jedna Pani otrzymała wypowiedzenie to częściej Pracodawca je oświadcza czy jednak Pracownik? Ciekawią mnie także inne okoliczności niż ta przytoczona. Interesuje mnie praca przy logistyce pasażerskiej, jest to jedna z ofert ze strony. Czy na temat pracy na tym stanowisku mógłby ktoś napisać parę słów? Ludzie rożnie pisali o szkoleniach, w tym przypadku jaki jest program?

Pracodawca

 Aktualność
Wspierając Ducha Rywalizacji: Nasz Przedstawiciel na Zawodach Triathlonowych w Głogowie Małopolskim!


Duma i radość! Chcieliśmy z Wami podzielić się niezwykłą wiadomością - jeden z naszych nieustraszonych pracowników z Grupy Why Not TRAVEL postanowił stawić czoła wyzwaniom triathlonowych zmagań w Głogowie Małopolskim!

"15 sierpnia stanąłem na starcie niesamowitych zawodów triathlonowych w Głogowie Małopolskim! Dystanse 1/4IM i 1/8IM, a już o 10 rano temperatura sięgała około 30 stopni – wyjątkowo gorący dzień! Na starcie wraz ze mną było około 150 zawodników, gotowych na to wyzwanie. Moje zmagania rozpoczęły się o 13:30, kiedy już mocno przygrzało.

Najpierw przyszedł czas na pływanie: 475 metrów, które przebyłem w imponujących 10 minutach. Wyjście z wody w takim upale było prawdziwym wyzwaniem! Następnie przyszedł czas na rower – 22,5 km trasy, niby płaskiej, ale z całkiem pokaźnymi 190 metrami przewyższeń. Dla porównania, na zawodach w Rzeszowie podjazd miał 213 metrów. Szybka zmiana butów i przyszła kolej na ostatni etap - bieg na dystansie 5,25 km. Pierwsza połowa biegu minęła spokojnie, ale później już było coraz ciężej, szczególnie że cała trasa była oświetlona pełnym słońcem. Na szczęście organizatorzy zaskoczyli nas podlewając wodą – niezwykle orzeźwiający pomysł!

Jestem bardzo zadowolony z mojego występu i już teraz wiem, że za rok znów stanę na starcie, gotowy na nowe wyzwania!" - relacjonuje nam Mateusz - Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych.
Nasz pracownik odważnie podjął wyzwanie i z pewnością zasłużył na gromkie brawa!

Dziękujemy za reprezentowanie ducha rywalizacji i inspirujące podjęcie wyzwania!

Dziękujemy za możliwość udostępnienia zdjęć
Triathlon Głogowski im. Aleksandra Ładosia, Kacper Porada - Zobacz Emocje
Martyna Kwiatkowska
Były pracownik
 Pytanie

Na początku pragnę zaznaczyć,że podpisuje się imieniem i nazwiskiem,aby nikt nie zarzucił mi kłamstw i pomówień;) pracowałam w spółce należącej do WNT prawie 10 lat,podczas przejęcia przez WNT obiecywano nam złote góry! Wsparcie,pomoc pracowników i przełożonych oraz renoma firmy miały być gwarantem świetnej współpracy. Jak się okazało, wsparcia nie było, pomocy też .. Najczęściej pojawiające się pytanie to co możemy zrobić przy pomocy własnych osobistych zasobów,żeby zdobyć nowych klientów. Więc gdzie ten dział marketingu? Gdzie ta grupa kapitałowa? Takich sytuacji można by przytoczyć wiele. Dodatkowo ton każdego maila jest bardzo niesympatyczny,kończy się wykrzyknikiem albo trzema kropkami. Nic z opinii fejkiwych kont pracowników na tym portalu nie jest prawdą. Nie jest fajnie i miło. O zamknięciu naszego oddziału dowiedziałam się przypadkiem,będą jego kierownikiem nie miałam o tym pojęcia do końca. Nagle wchodzi do biura pani dyrektor i jedna ręka robiąc zdjęcia mebli na sprzedaż,druga wręcza Ci wypowiedzenie. Od szefostwa nie dostałam nawet lakonicznego maila odnośnie zakończenia współpracy,jednak kiedy pracowałam po godzinach lub na urlopie umieli się odzywać;) W firmie pracują też świetni ludzie,ale atmosfera jaką się tam wprowadza niestety nie sprzyja miłym kontaktom. Nie polecam!

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki na fakturowaniu? Ogłoszenie pojawiło się znowu po 3 miesiącach, czyli ktoś odszedł po okresie próbnym (3miesiace). Z tego co pamiętam ostatnio proponowali koło najniższej krajowej czyli marna a przypominam, że firma jest na zadupiu i dojazd zajmuje czas i pieniądze - brak pracy zdalnej.

Halina
Inne
@Pytanie

No wiesz niby zależy kto gdzie mieszka. Zastanawiam się także czemu z góry zakładasz, że jeśli okres próbny nie przeszedł testu to właśnie z inicjatywy pracownika? Nie ma opcji, żeby to firmie ktoś nie podpasował? Każdego chętnie biorą do siebie?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Halina

faktycznie lakonicznie to ujęte zostało... piszesz, że dużo pracy czyli jakiej obecnie? pisali o pracy zespołowej, więc jakieś wsparcie mimo wszystko jest?

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.?

Pracodawca

@Pytanie

Zgodnie z opinią jednej z naszych Stażystek: Młodzi, fajni ludzie, sympatyczna atmosfera, praca zespołowa. Dużo się uczyłam i chętnie dzielono się ze mną wiedzą :). Polecam. W naszej Firmie pracuje wiele młodych osób. Klimat współpracy sprzyja nawiązywaniu relacji zawodowych, które często przenoszą się na grunt prywatny.

Administrator

Czy w firmie Whynottravel Sp. z o.o. sp.k. można pracować na pół etatu?

Pracodawca

@Administrator

Nasza Firma jest elastycznym pracodawcą. Każdego Pracownika traktujemy indywidualnie. Praca na pół etatu jest możliwa.

Pracodawca

 Aktualność
Serdecznie Witamy wszystkich odwiedzających profil Why Not TRAVEL w serwisie Gowork.

Chcemy podziękować za wszelką dotychczasową aktywność na naszej stronie. Od tej chwili będziemy reagować na komentarze i rozwiewać wątpliwości osób, które rozważają pracę w naszej Firmie. Jesteśmy tutaj, by rozmawiać o Waszych dobrych doświadczeniach i wyciągać wnioski z Waszych uwag. Gowork.pl stwarza przestrzeń do prowadzenia konstruktywnego dialogu między pracodawcą, a pracownikami. Będziemy więc korzystać z tej możliwości. Jednocześnie informujemy, że każda opinia niezgodna z prawem będzie usuwana zgodnie z regulaminem serwisu Gowork. Rozumiemy, że nie każdy pracownik odnajdzie się w naszych strukturach, co może powodować poczucie zawodu. Jednakże pozwólmy wypowiadać się również osobom pracującym w naszej Firmie, z zadowoleniem, od lat.

Na naszym profilu zapoznacie się z informacjami o przebiegu procesu rekrutacji oraz z łatwością odnajdziecie przekierowanie do aktualnych ofert pracy. Jeśli chcecie poznać nas bliżej, zanim wyślecie swoje CV, zapraszamy do opisu naszych marek oraz informacji o przyznanych nam wyróżnieniach i nagrodach.

Grupa Why Not TRAVEL specjalizuje się w kompleksowej organizacji podróży służbowych, konferencji, przygotowaniu imprez integracyjnych oraz w pośrednictwie  i sprzedaży ofert turystyki indywidualnej. Działa na rynku usług turystycznych od 2004 roku. Siedziba Firmy znajduje się w Kielnarowej pod Rzeszowem. Natomiast nasze Oddziały znajdziecie w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie i Krośnie. Posiadamy wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa Podkarpackiego Nr 213/14 oraz akredytację IATA.

Chcesz nam zadać pytanie poza forum? Dowiedzieć się jakie są możliwości rozwoju na konkretnym stanowisku? Skontaktuj się z nami, pisząc na adres e-mail: kariera@whynottravel.pl.
 
Zapraszamy do kontaktu,
Zespół Why Not TRAVEL
Magdaa
Były pracownik

Nigdy nie spotkałam się z takim chamstwem ze strony kierownictwa jak tam. Wytrzymałam pół roku. Odeszłam z dnia na dzień.

2
Pracownik
Pracownik

Pracuję w tej Firmie od kilku lat. Dla mnie osobiście ważna jest atmosfera i codzienne relacje ze współpracownikami. Ponieważ zespół składa się w dużej mierze z ludzi młodych i w średnim wieku, z łatwością znajduję z nimi wspólny język. Uważam, że wszyscy są bardzo pomocni. Nigdy nie zostałam z problemem sama, zawsze znalazł się ktoś, kto mnie pokierował i doradził. Było to dla mnie szczególnie ważne na etapie poznawania Firmy i wdrażania się w obowiązki. Ważnym aspektem jest dla mnie także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i osobisty rozwój. Ponieważ na moim stanowisku nie brakuje wyzwań i często mam potrzebę znajdowania rozwiązań, i przyswajania wiedzy, czuję że ostatnie lata były ciągłym procesem uczenia się. Dodatkowo, co jakiś czas korzystam ze szkoleń, których koszt jest pokrywany przez Firmę. Nigdy nie spotkałam się z odmową, prosząc o możliwość dokształcenia. Na pewno, tak jak dla wielu osób, dla mnie również ważna jest stabilność miejsca zatrudnienia. Biorąc pod uwagę, że Firma działająca w branży turystycznej, przetrwała ciężkie pandemiczne czasy, bez redukcji zatrudnienia, świadczy o jej pozycji i mądrym zarządzaniu. Podsumowując, jest to Firma dynamiczna, ciągle rozwijająca się. I właśnie przez to pracownicy muszą wykazywać się otwartością na zmiany, ulepszać procesy, które nadzorują, chętnie się uczyć. Osobom z takim nastawieniem w tej Firmie będzie po prostu dobrze i z pewnością pozostaną w niej na dłużej.

7
Były pracownik
Były pracownik

Szkoleń to tam na pewno nie ma...

Mało istotne
Pracownik
@Były pracownik

Dokładnie tak, szkolenie polega na tym że uczy się jeden od drugiego. Firma nie wysyła na żadne szkolenia bo szczędzi na pracownikach jak tylko może. Za to wymagania coraz większe....

Były
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Widzę że desperacja w firmie sięga sufitu. Nie ma chętnych do pracy w kołchozie że taka akcja ratowania wizerunku? Szkolenia ? Masz na myśli siedzenie przy kimś i patrzenie co robi ? Stabilność zatrudnienia? Powiedz to wszystkim tym którym wręczyli wypowiedzenia albo kazali przejść na staże na tydzień przed pandemią. Wcześniej jeszcze obcinając im etat oczywiście. Otwartość na zmiany ? Masz na myśli złote pomysły (usunięte przez administratora)? Z których potem się wycofuje rzecz jasna bo przez wiele lat nie miała pojęcia czym się pracownicy zajmują. A i zapomniałeś dopisać o innowacyjnych darmowych nadgodzinach które niby można sobie potem odebrać tylko pech taki że nikt tego nie sprawdza więc ci obetną ten czas. Akcja ratowania wizerunku nie uda się ponieważ wystarczy poczytać komentarze, WNT bije rekordy w negatywnych opiniach.

Marek Stanisławowski

Bardzo się zawiodłem na tej firmie, na rozmowie "klient nie jest twoim Panem" , a później złoży reklamacje i nawet jak jest jego wina reklamacja jest rozpatrywana na jego korzyść (ciebie jeszcze ochrzanią). Rozumiecie to?! Czar pryska po kilku dniach jak kierownik zaczyna się Ciebie czepiać i wydzierać, tak nie padają tu mickiewiczowskie epitety, a jest rzucanie mięsem (chyba ktoś nie wie, że to pod mobbing podchodzi) . Szkolenie trwa zaledwie 3 dni... W żadnej pracy nigdy się nie spotkałem, aby ktoś tak podchodził do pracownika, który jeszcze operuje pieniędzmi, serio. Najlepsza jest i tak "Pani" dyrektor, myśli że jak coś robisz co jest trudne, to dla niej możesz napisać klientowi w 3 sekundy, a jak wyślesz złą ofertę, bo Cię pogania, to jeszcze ma pretensje, że nie przykładasz się do pracy. Jest obowiązkowa szatania na sezon zimowy, jak nie zmienisz obuwia dostajesz minusowe punkty (cyrk!). Dojazd jest bardzo zły, miejsc do parkowania brak na drugiej zmianie. Jak na taką firmę płacą mało, po pół roku możecie dostać podwyżkę.Myślę jednak, że zrezygnujecie wcześniej jeśli nie chcecie dostać choroby psychicznej i wieść później w miarę normalne życie. Także jeden z najgorszych pracodawców jakich miałem. Nikt Was tam nigdy nie doceni, ani też nie pochwali. O premii możecie zapomnieć. Będziecie mieć coraz więcej obowiązków za te same pieniądze. Szukajcie czegoś lepszego. W tej firmie niczego dobrego i lepszego nie znajdziecie. A Wasze zdrowie, żebyście wracali codziennie zdenerwowani i znosili humorki przełożonych nie jest tego warte.

1
Hm
Były pracownik
@Marek Stanisławowski

Zgadzam się w 100 %

Pani
Były pracownik
@Marek Stanisławowski

Niesamowite ale to wszystko prawda, nie pracuje w tej firmie już kilka lat ale Twoja wypowiedź jest w 100% odzwierciedleniem tego co tam doświadczyłam.

Beata
Pracownik
@Pani

A ja pracuje tu już kilka lat- jestem bardzo zadowolona!Uczę się, rozwijam, poznałam świetnych ludzi! Prawda jest taka ze zwolniony pracownik nigdy nie powie dobrego słowa o byłym pracodawcy. Jak czytam bzdury które wypisujecie to naprawdę nie mogę uwierzyć.

Długoletni Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Beata

Beata, zgadzam się z Tobą 100%. Dziwne, że tak fatalnie jest w tej firmie, a jednak są pracownicy, którzy pracują tu nawet 10lat i od razu uprzedzam nie są to osoby na stanowiskach kierowniczych czy dyrektorskich. To są ludzie którzy pracują z pasją. Nie każdy odnajduje się tu i ma do tego prawo,ale czy ma prawo i powinien wypisywać obraźliwą opinię tylko dlatego, że ta praca mu nie odpowiada?Nie pasuje mi to zmieniam pracę, a nie piszę głupoty.

1
Siyou
Pracownik
@Marek Stanisławowski

Firma marzenie!!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Whynottravel Sp. z o.o. sp.k. - Kielnarowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Whynottravel Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Whynottravel Sp. z o.o. sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Whynottravel Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii