Opinie o Ewa Reszka KER Zarządzanie Nieruchomościami
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, podwyżki dla Wspólnoty, w tym funduszu remontowego, uzależnione są od stanu technicznego i potrzeb danej nieruchomości. Firmy administrujące nieruchomościami wspólnie z zarządami wspólnot mieszkaniowych, przygotowują plan gospodarczy i remontowy w oparciu o niezbędne do zapłacenia koszty (np. energia elektryczna, ochrona, przeglądy i t.p.) oraz prace konieczne i muszą zabezpieczyć nieruchomość finansowo w przypadku nieprzewidzianych awarii. To nie administracja decyduje o podwyżkach zaliczek na utrzymanie nieruchomości wspólnej - potocznie tzw. "czynszu", lecz właściciele poprzez głosowanie nad Uchwałami. Administracja wykonuje wolę większości właścicieli w kwestii zarządzania częścią wspólną nieruchomości oraz zabezpiecza interesy właścicieli. Niezależnie od tego, czy właściciele głosują za uchwałami, czy przeciwko nim. Jeżeli właściciele głosują uchwały przez kilka miesięcy (pomimo wielokrotnych próśb zarządu i administracji o głosowanie) - niestety - po ich przegłosowaniu kumulują się opłaty za kilka miesięcy i jednorazowe wyrównanie stawek staje się dla niektórych właścicieli problematyczne. Jeżeli pisze Pani o podwyżkach "czynszu", znaczy że właściciele przegłosowali podwyżki na tak, oraz że zgodnie z wolą większości, podwyżki były potrzebne w celu finansowego zabezpieczenia interesów Wspólnoty Mieszkaniowej. Jednakże decyzję o wysokości "czynszów" podjęli właściciele, a nie administracja. W przypadku nieprawidłowego zarządzania nieruchomością, zaniżoną wysokością zaliczek na fundusz gospodarczy oraz na fundusz remontowy firmy administrujące nie są w stanie wykonywać czy to bieżących prac konserwujących, czy naprawczych, czy w przypadku awarii szybkiego ich usunięcia. Wspólnota nie dysponuje środkami finansowymi poza tymi pobieranymi od właścicieli w formie "czynszów". Jeżeli poszczególne stawki były przez lata zaniżane, a stan techniczny nieruchomości podupadł, to Wspólnota nie dysponuje środkami ani na naprawy, ani na przywrócenie zadowalającego stanu technicznego nieruchomości, ani na jakiekolwiek remonty czy prace modernizacyjne i wynika to ze zbyt niskiej wysokości "czynszów" pobieranych przez ubiegłe lata. Innymi słowy, jeżeli Wspólnota nie jest zabezpieczona finansowo i nie ma środków na wykonywanie prac - żadne prace nie odbywają się, a stan techniczny nieruchomości w dalszym stopniu się pogarsza. Warto zaznaczyć, iż firma KER nie prowadzi usług sprzątających, tylko nadzoruje prace serwisu sprzątającego. Pracownik naszej firmy jest obecny na każdej zarządzanej przez firmę nieruchomości oraz sprawdza jej stan od piwnicy po strych. Proszę pamiętać, że żadna firma sprzątająca, nie pełni na żadnej nieruchomości dyżuru 24 godziny na dobę, a wielu właścicieli, lub ich najemców, nie zawsze wyrzuca odpady bytowe tam, gdzie powinni . W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości dotyczących pozostałych usługodawców współpracujących z daną Wspólnotą Mieszkaniową dany usługodawca od razu informowany jest o nieprawidłowościach i wzywany do ich natychmiastowego usunięcia. W przypadku braku reakcji i powtarzającego się problemu firma KER wspólnie z zarządem wspólnoty, zgodnie z zawartymi umowami, obniża wynagrodzenie w stopniu zależnym od stopnia nieprawidłowości występującej na danej nieruchomości. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości bądź obaw jesteśmy dla Państwa dostępni zarówno pod numerem telefonu jak i adresem e-mail. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu celem rozwiania wszelkich wątpliwośc
Jeżeli pisze Pani o Osiedlu Premium, to niestety „Pani” post jest zwykłą prowokacją, a „Pani” zapewne jest Panem, dobrze znanym wszystkim właścicielom, który doskonale zdaje sobie sprawę dlaczego firma administrująca została zmieniona. Podstawowym argumentem jest to, ze poprzednia firma administrująca działała na korzyść developera, a nie właścicieli i doprowadziła do bardzo wielu zaniechań, a kontakt z ich przedstawicielami był praktycznie niemożliwy. Prośby właścicieli były notorycznie ignorowane, a nasze osiedle traktowane było jak dojna krowa. Prace firmy zarządzające KER można natomiast ocenić już w tym momencie, a jako właściciel mieszkania na tym osiedlu wystawilbym KER ocenę bardzo dobrą.
Firma oferująca bardzo jakościowe usługi. Wiedza Pani Ewy i jej pracowników jest olbrzymia. Doświadczenie Pani Ewy bardzo pomaga we wszelkich kwestiach związanych z administrowaniem wspólnotą. Administratorzy są pomocni, uśmiechnięci, wychodzą poza ramy swoich zwykłych obowiązków. Mam wrażenie, że osoby pracujące w tej firmie naprawdę chcą pomagać właścicielom i dbają o porządek na osiedlu w stopniu dalece wykraczającym poza przyjęte standardy. Dzisiaj rano na osiedlu na bemowie zarządzanym przez KER widziałem administratora, który podczas obchodu nieruchomości dodatkowo sprzątał (usunięte przez administratora) z krzaków czy trawnika. Podszedłem i zapytałem Pana Dawida dlaczego to robi, skoro mamy serwis sprzątający na osiedlu. Pan Dawid powiedział, że wie że od tego jest serwis, ale że serwis zacznie działać w tej części dopiero za godzinę, a on nie chce żeby był nieporządek bo na osiedlu ma być czysto i schludnie. Posiadanie takich administratorów na nieruchomości to naprawdę przyjemność i bardzo duża zmiana po poprzedniej firmie.
W jakich godzinach macie zmiany?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ewa Reszka KER Zarządzanie Nieruchomościami?
Zobacz opinie na temat firmy Ewa Reszka KER Zarządzanie Nieruchomościami tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ewa Reszka KER Zarządzanie Nieruchomościami?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!