Opinie o Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.
Dobra firma na przyuczenie ale są tacy kierowcy co będą jeździć latami i nie kumają i tacy bedą pracować w duvenie bo boją się iść jeździć samemu,sam z takim jezdziłem,tępy był i dalej tam jeździ i trzeba było ho pilnować żeby nic nie odjebał.
Panowie co to się dzieje ? Że tak obcinają i wogóle ?
Mają za dużo kierowców z Ukrainy i jak się kilkunastu Polaków zwolni to żadnej różnicy im to nie zrobi ale jak od stycznia koledzy z Ukrainy będą sie masowo zwalniać jak wielu deklaruje na Wykrotach i podobno już mają propozycję od Niemców to wtedy będą dzwonić żeby wrócić do pracy i ciekawe jaka wtedy będzie postawa firmy
Od 1 sierpnia nie będą zwracać za dojazdy do firmy i dieta nie będzie liczona od wyjazdu z domu...mnóstwo osób się zwolni i sama Ukraina zostaje... Graty pomysłu...
To prawda co napisałeś będą cięcia Nie zależy im na pracownikach to niech sami (usunięte przez administratora) A jak dużo osób się zeoli to będzie jak wcześnie będą dzwonić czy nie chciał byś wrócić
nikt nie będzie dzwonić żebyś wrócił , jeżeli ktoś tnie koszty na wszystkim co można to ma powód,po co mieć pracownika za 6 tys zł skoro można mieć za 4500 ( 200 osób razy 1500 zł miesiecznie to prawie 4 mln rocznie) i to takiego co o nic się nie będzie upominał bo się będzie bał ,że wizy mu nie przedłużą czy coś w tym stylu , nie myśl ,że jak pracujesz tu długo to ktoś się za Tobą wstawi czy jesteś nietykalnym , świetnym kierowcą itp Mozesz być nawet najlepszy ai tak trzeba zrozumieć ,że tam pracują ludzie którzy odbębnią 8 h i do domu , czy będziesz się nazywał Wacek Jacek czy Vasili i tak będziesz tylko kierowcą, nikogo nie wzruszy ,że się zwolnisz i czy będziesz miał idee zmiany firmy na lepsze, i tak nikt Cię nie wysłucha i zrobią to co im główny każe ,a to ,że jakiś kierownik Cię lubi to jak będziesz mu zawracał gitarę ciagle to sytuacja się zmieni, a potem zadzwoni ,żebyś jeszcze gdzieś pojechał a Ty pokornie odpowiesz dobrze myśląc ,że ma u Cb dług- nie , nie będzie, prosta taktyka nie podoba się - mamy 100 kolegów ze wschodu na twoje miejsce i to prawda:) a wypłata ? wyplacą Ci tyle ile będą chcieli ściągną Ci diety z fleetborda i zarobisz ... tyle ,że nie udźwigniesz.....a jak się twoim zdaniem wyplata zgadzac nie będzie to napewno się dodzwonisz w tej sprawie .......tsaaaaa..... 4500 - 5000 zarobisz wkolo komina po 10 h dziennie codziennie w domu więc po co się męczyć w podwójnej w takie upały i po 21 h na dobę robić , nie narzekać tylko się zastanowić i chłodno skalkulować czy to warte tej 37 e diety plus podstawa jakies 1800 zł na reke....generalnie to was podziwiam ,ze dajecie radę w podwojnej i satysfakcjonują was takie zarobki bo najwazniejsze , to żeby być szczęsliwym ::))
jak mnie pamięć nie myli dieta powinna być liczona od wyjazdu z domu gdyż jest to już twoja praca. coś czuję, że skończy się kontrolami pip i itd. :)
Firma właśnie udowodniła jak traktuje się kierowców żenada nie firma dali 20 zł podwyżki A ucieli za dojazdy i dietę .Teraz jak zarobisz 4800 to max zwłaszcza jak ecko nie dostaniesz. Ale obudzą się od nowego roku z ręką w nocniku jak Ukraińcy wyjadą do Niemców.
80 % POLSKICH kierowców pracujących w duvenbecku to przyjezdni z Mazur, gór, województwa łódzkiego, lubelskiego itd.. Po zniesieniu zwrotów za dojazdy i diet z domu nie będzie nikogo.. Zostanie sama UA albo puste ciągniki na placu.. Żenada
Witam czy jest możliwość bez doświadczenia się przyjąć , jeśli tak jakie warunki na przyuczeniu , jakie systemy mają pozdrawiam z góry dzięki za info
Pracowałem w tej firmie ! Posty typu małe kabiny i złe wynagrodzenie są nieprawdą... Auta są nowe kabiny na full wypasie chociażby to że fotel pasażera jest pneumatyczny , postojowe klimy itp... wynagrodzenie adekwatne do pracy :) dyspozytorzy nie gonili na czas ! Polecam tą firmę i zastanawiam się nad powrotem tam. Pozdrawiam
Jeszcze dodaj,że pauza 45 h w hotelu, na wykrotach zawsze ciepła woda i nie ma błota jak deszcz poleje, wynagrodzenie ,,adekwatne,, czyli 7200,robisz 3 tys km tyg, można stawać na hofach, nie ma wogule problemów, wszyscy komentujący kłamią, a dyspo są złotouści
To ile bys chciał robić kilometrów w podwójnej obsadzie przez tydzień ? 1tys? Tacy jesteście pracowici I wygodni ciesz się że na born miałeś gdzie się umyć i załatwić za darmo... Pozdro dla Ciebie mobilku
Kabiny są średnie to nie duże kabiny na podwójnych to jest wielki minus A wynagrodzenie 4700 bez ecko za sytem 2/1 to najniższe wynagrodzenia w kraju podaj firmę która tak mało płaci i nie mam tu pretensji do osób pracujących w biurze tylko do osób decydujących że tyle było sygnałów żeby zrobić jedną dietę i nikt tego nie zmienił dlatego wiele osób się zwolnilo
Kolego , obecnie pracuje w pewnej firmie ,robimy ok 8500 km na 3 tyg, wypłata ok 7 tys netto. Także nie pi...ol jak nie znasz realiów transportu. Czas 21/9 to jest max ,rozumiesz? A u dziada jak duven jest to norma . A na Born niestety jezdzilem jsk kibli mnie było, po postawieniu, brak miejsc na parkingu. Zaczniesz pracować w normalnej firmie,to uznasz czas pracy u tego dziada za stracony.
Mam wrażenie że tego typu posty są pisane z biura .Firma nie posiada ani jednego samochodu z dużą kabiną cała flota składa się z samochodów ze średnią kabiną co w podwójnej obsadzie przy wyjeździe na dwa tygodnie jest tragedią i pomijam fakt że człowiek nie jest w stanie się w aucie wyprostować ale brak miejsca na własne rzeczy bo kufry zawalone pasami .Jesli ktos wypisuje bzdury typu duże kabiny to proszę w google wpisać nazwę firmy i znaleźć choć jeden ciagnik z dużą kabiną a to że fotel pasażera jest pneumatyczny nie ma żadnego znaczenia bo mało kto w podwójnej obsadzie przy 21 godz czasie pracy siedzi z boku przy gonitwie jaką fundują dyspozytorzy twierdząc że takie jest zarządzenie "góry".Jesli chodzi o wynagrodzenie to żadna firma tak mało nie płaci na podwójnej 5100 za 2/1 hahha .Podsumowując NIE POLECAM
Ze względu na niskie zarobki NIE POLECAM
Wszyscy Panowie z Was potrafia tylko narzekac :)
Firma kładzie nacisk na eco driving lecz nic dziwnego w tym nie ma przeliczcie sobie że spalanie w granicach 23 litrach na 100 zamiast 30 to już oszczędność 7 litrów a na 2 auta to już 14 litrów ... A co dopiero mówić o flocie Duvenbecka gdzie jest tyle aut Dla hejtujących kupcie swój zestaw i bądz szefem sam sobie ;) byście tylko landami jeździli byle opłat za autostrady nie płacić
Co ty za brednie z tym ecko wypisujesz jakie oszczędności hahah jezdzij normalnie bez żadnego ecko i spalanie wychodzi takie samo jakbyś z ecko jeździł tu chodzi o np. Złe wciśnięcie hamulca i premia leci .Dowiedz się jakie noty trzeba mieć na ecko w Niemczech, Słowacji Czechach itp. Czyli inne oddziały nikt nie musi mieć takiej wysokiej noty żeby nagrodę otrzymać
Nie POLECAM wynagrodzenie nie adekwatne do pracy
4 lata temu to była firma teraz to moloch A zarobki śmiech na sali praktycznie sami Ukraińcy jazda w małych kabinach ODRADZAM
Szanowny Panie, kierowcy z Ukrainy i Białorusi stanowią 1/4 naszych kierowców, kabiny są duże, flota stale odświeżana, a zarobki są powszechnie znane i nie przekłamane. Jeśli ma Pan uwagi prosimy je składać osobiście w siedzibie firmy. Dzięki temu będziemy mogli sobie wyjaśnić wszelkie nieporozumienia.
Szanowny pracodawco. Firma posiada samochody że średnią a nie dużą kabiną jak inne firmy zatrudniające w podwójnej obsadzie i jest to prawdą jak pisał kolega podobnie jak zarobki bez premii które oscylują w granicach 5200 zł bez premii za eckodriving który i tu się zgodzi że mną każdy kierowca pracujący w firmie jest bardzo niebezpieczny. Użycie hamulaca nożnego obniża ogólną notę i brak otrzymania premii a co za tym idzie stwarza niebezpieczne sytuację na drodze .Swoją opinię wyrażam jako kierowca pracujący w państwa firmie i wielokrotnie informowaliśmy że premia powinna być za utrzymywanie samochodu w należytym porządku i terminowe dostawy a nie za styl jazdy oceniany przez komputer który nie ma odzwierciedlenia w codziennej jeździe. Do dziś nikt sobie w firmie z tego nic nie robi a stopnie oceny kierowcy zostały tylko poniesione przez co coraz więcej osób nie otrzymuje premii. Kolejną sprawą jest brak doświadczenia dyspozytorow którzy w bezczelny sposób potrafią przerywać pauze telefonami a dodatkowo zabraniają jakiegokolwiek nieuzasadnionego zatrzymywania podczas 21 godz pracy i wykorzystywania do samego końca chodź by na postój na prysznic czy przerwę aby coś zjeść. Według ich opini wszystko to można zrobić podczas 9 pauzy która większości przypadków wypada w dzień w 30 stopniach na parkingach gdzie nawet brak toalet. Pracowalem w kilku firmach ale jeszcze z czyms takim sie nie spotykałem zeby sie tłumaczyć z korzystania z toalety lub dyspozytor informuję mnie gdzie mam sie myć i kiedy.Myślę ze zapominają że pracują tu ludzie A nie maszyny dlatego jest tak wielka rotacja kierowców i złe opinie o firmie. Zrobienie zebrania kierowców z każdym z dyspozytorow pod którym jeżdżą mogło by wyjaśnić wiele kwestii .
To ktoś jeszcze jeździ w tej firmie? Współczuje, widzę że jest jeszcze gorzej. Napiszę tylko tyle, że czas 21/9 w innych firmach jest stosowany jako maxymalny, a nie norma. Zmień firmę , po co kopać się z koniem?
Szanowny Panie, już w pierwszej rozmowie dotyczącej warunków pracy w naszej firmie na pewno uzyskał Pan informację, że zarobki w systemie 2/1 to około 5000-5500 netto miesięcznie, a w systemie 3/1 - ok. 5500-6000 netto miesięcznie. W związku z powyższym zakładamy, że świadomie podjął pan decyzję o podjęciu zatrudnienia w naszej firmie. Podczas procesu zatrudnienia, przed podpisaniem umowy został Pan poinformowany o sposobie oceny za ekodriving oraz o tym, że kładziemy nacisk na korzystanie z retardera. Jeśli na prawdę jest Pan pracownikiem naszej firmy powinien pan wiedzieć, że premie za ekodriving nie są przyznawane tylko na podstawie danych z komputera pokładowego, ale również za poszanowanie mienia firmy oraz kontakt z dyspozytorami. Jeśli chodzi o rotację to proszę nie rozpowszechniać fałszywych informacji, jeśli nie ma Pan dostępu do aktualnych danych dotyczących zatrunienia w naszej firmie.
Pracodawco od Duvenbecka, czepiasz się nieistotnych rzeczy,a napisz jak to się ma do tego Co kolega napisał, czyli kompetencje dyspozytorow, przerywanie pauzy, gdzie robicie odpoczynek 45h?, jazda niesprawnymi naczepami,awantury jak się zrobi pauze 10h, prawda czy fałsz? I ostatnia sprawa ile km tygodniowo robicie?
Pracodawco od Duvenbeck jako osoba zainteresowana praca w państwa firmie chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sytuacja Państwa bazy na wykrotach czy jest odpowiednie zaplecze socjalne do ilości osób przebywających na bazie ( ile prysznicy i toalet ). Drugie moje pytanie jak wygląda sytuacja pauz weekendowych na Niemczech czy Holandii bo jak wiadomo jest zakaz przebywania w kabinie oraz kiedy się zaczyna i kiedy się kończy jeżdżąc w systemie 2/1 ?
Szanowny panie Macieju, Na bazie w Wykrotach oraz we Wroclawiu do dyspozycji kierowcow są toaleta, prysznic, pralka, suszarka automatczna oraz kuchnia. Miejsce spędzania pauz weekendowych jest uzależnione od trasy na której jeżdzą dani kierowcy. Niektórzy kierowcy pracują na trasach z hotelem, niektorzy zjeżdzają do domu, niektorzy na bazie. Oczywiście każdy z kierowców ma możliwość we własnym zakresie spędzić pauze w hotelu lub wybranym przez siebie miejscu. Jeśli chodzi o wyjazdy w systemie 2/1 zwykle jest to niedziela wieczorem lub poniedziałek rano. Powroty zazwyczaj planowane są na piątki lub soboty.
Dziękuję za szybką odpowiedź .Czy w chwili obecnej są przyjęcia u państwa w firmie?
Panie Macieju, niestety obecnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko kierowcy kat. C+E na trasach międzynarodowych. Prawdopodobnie rekrutacja zostanie wznowiona od śierpnia / września.
Szanowny Panie, już w pierwszej rozmowie dotyczącej warunków pracy w naszej firmie na pewno uzyskał Pan informację, że zarobki w systemie 2/1 to około 5000-5500 netto miesięcznie, a w systemie 3/1 - ok. 5500-6000 netto miesięcznie. W związku z powyższym zakładamy, że świadomie podjął pan decyzję o podjęciu zatrudnienia w naszej firmie.
,,Oczywiście każdy z kierowców ma możliwość we własnym zakresie spędzić pauze w hotelu lub wybranym przez siebie miejscu. ,, Oczom nie wierzę, że to napisali. Przy tak niskich dietach i podstawie kierowca ma sobie płacić w Niemczech lub Holandii za hotel, hehe hehe
jak odbywa rekrutacja i zapoznawanie się jest inaczej jak pan opisuje
Hehehe.zarobki 5000-5500 na 2/1.z kolegą jeżdżę który pracuje już poł roku i eko nie wyrabia i nawet piątki nie zarobi zawsze poniżej pięciu w miesiąc ma.
Hehehe.jak eko nie wyrabia się to 4700 w 2/1 .kolega eko nie robi i piątki nie ma.
Taka odpowiedź świadczy o pracodawcy i o inteligencji osoby piszącej .
Firma bardzo dobra ale niestety zarobki bardzo niskie jak na dzisiejsze czasy. Konkurencyjne firmy wypadają znaczenie lepiej
Niestety niskie zarobki na tle innych firm
Firma ok ale niestety zarobki niskie ale tak pozatym to Panie w biurze starają się jak mogę. To nie ich winna że jest jak jest pewnie też chciałby żeby kierowcy mniej marudzili i lepiej zarabiali ale nie one o tym decydują. Pozdrawiam Panie z biura życzę cierpliwości do kierowców :) , mam cichą nadzieję że w przyszłości firma ustali jedną wyższą dietę "prostsze liczenie i jasne zarobki " i wtedy wrócę do firmy ponieważ zwalniając się była pełna kultura co rzadko się zdarza w innych firmach.
Jeździ ktoś u nich na trasie Polska -Anglia? Gdzie dokładnie się tam jeździ. Przejeżdża się przez ten port wzbogacony kulturowo?
Mąż jeździ w duvenbeck prawie rok bardzo sobie chwali kasa zawsze na czas dodatki płacą bez problemu i wypłaty nie są małe
5.5 tys , ale z eko i pewnie ma stała trase i nosi dyspo, bo bez tego ani rusz. Fajne linki są obsadzone ,ale niestety nie dla wszystkich. Nawet jeżeli kasa komuś pasuje to niestety kultura i wiedza dyspo . .pozostaje wiele do życzenia.
Dyspo to porażka.są dyspo ok ale też są tacy co nie znają przepisów odnośnie kierowców,ich czasu praci itd..Ogólnie firma dobra na parę miesięcy a później trzeba uciekać jak najdalej.
Praca na pełnym czasie, auta z małą kabiną fatalna baza na wykrotach jeden prysznic z zimną wodą na 40 osób ( 85 % to UKRAIŃCY) i brak kompetencji niektórych dyspozytorow którzy potrafią dzwonić na pauzie i przerywać odpoczynek i zarobek 5200 zł Proponuję nowa nazwę CHWILOWKA bo każdy przychodzi i odchodzi
Jak nic nie zmienią to nawet Ukraińcy tam nie będą robić . Teraz rozmawiałem z kilkoma na Wykrotach to mówił że po wakacjach większą grupą się zwalniają jak firma dalej tak będzie kiepsko płacić
Ja się nie doczekałem podwyżki dlatego daję po pazurach z tej firmy.jak bedą więcej płacić to może wrócę a narazie to zarobię takie same pieniądze na miejscu z powrotami w tygodniu do domu.także bajo.
No widzisz cebuliano ,a taki byłeś zadowolony, tak jak pisałem,firma tragedia , jak zaczynasz kumać o co chodzi i upominasz się o swoje zgodnie z prawem to długo już nie popracujesz,ale dopiero po dłuższym czasie się o tym przekonasz. Kopiujcie , nagrywajcie rozmowy z dyspo i innymi mogą się ,,przydać,, he he he
czesc jak placa za system 2/1 lub 4/2 o ile takie sa ?
2/1 wychodzi ponad 5 .robota spokojna i poukładana bez spiny.Polecam się zatrudnić i się przekonac.
A istnieje możliwość wyjazdu na tydzień ?Chciałbym zobaczyć czy międzynarodówka i w dodatku podwójna obsada mi podpasuje?
Spokojna i poukładana?? ,i pewnie pasów nie zapinacie ,i tylko kółka holandia -Polska, i nie wozicie 24ton ,360 roburem??? No większych bredni to nie czytałem.
Moim zdaniem jest ok. Ładunki pasami zabzpieczamy, kołka również na trasie Polska- Niemy, ale nie są to nieprzewidziane przerzuty do np. Anglii więc luz. 24 ton, 360 roburem- chyba za dużo legend parkingowy się stary nasłuchałeś... Jak czytam to co piszesz i jak to robisz to podejrzewam, że w ogole niczego nie czytasz...
Kolego ,to może ja tylko bagi ,wode i inne przezuty 24 tony wozilem, pod kasel i byle jaka gorka 25km /h. Myslisz ,ze ten mercedes ile ma kmh? 500? Moze za krótko pracujesz,popracujesz rok,dwa ,zaczniesz się upominac o swoje to zobaczymy, . Sprobuj wtedy zrobić ecodriving .
2/1 i 7 dni wolnego.5,5 tysiąca netto na rękę.HEHHEHEHHEHE,bzdury i propaganda.160 zł dniówka zagraniczna .I każdy sra po gaciach,kombinuje i modli się.Aby tylko były dwie pełne dniówki zagraniczne.Aby tylko było eco,i tylko retarder.Nie wiem,ile to jest 12 godzin ,bo polska dniówka jest 120.Ale jak krócej niż 9 godzin będziesz w Polsce,możesz być 3 godziny,albo 4.Nie masz płacone,tylko wszystko idzie do podstawy.Czyli najniższej krajowej.Tu chodzi o czystą matematykę.Jesteś 2 tygodnie jesteś w trasie,zostawiasz diety swoje za dwa tygodnie.I jezdziesz na odpoczynek 7 dniowy.I ponownie jedziesz na 2 tygodnie.I wychodzi 5,5 tysiąca na rękę.Byłem ,zobaczyłem,a kierowcy starsi mnie wyśmiali,że 5,5 tysiąca na rękę za 2 tygodnie.Polecam abyście sami zobaczyli,osądzili i stwierdzili.Opinie mogą być zakłamane,z tym się zgadzam.
Chyba w tym systemie , wychodzi na miesiąc kasa 4 tysiące na rękę,może ciut więcej.5,5 tysiąca netto,to czysta propaganda,zakłamana.Ale byłem,widziałem i nigdy więcej tej firmy.
5 i pół to przesadziłem ale średnio jest 5200 ,to średnia z 4 miesięcy w 2/1.taka mi wyszła.co nie zmienia faktu że ii to tak mało.
Dobrze że tyle opinie bo już mielismy papiery składać ale za taka kasę hahahha .Dzis zlozylismy w BATIMIE za system 3/1 7500 zł i nie ważne czy na kraju jesteś czy zagranicą I przynajmniej wiem za co robię tydzień (usunięte przez administratora)zł na osobę w podwójnych jazda
Pracowałem tam 3 lata zwolnił się bo dostałem lepsza ofertę plusem jest to że diety i podstawa zawsze były na czas a nie raz 2 czy 3 dni przed czasem. Fakt jest ze za miesiąc jazdy trochę mało wychodziło ale z tego co wiem teraz się zmieniło i płacą więcej. Plusem jest to że zwracają za dojazdy a dodatkowo ma święta zawsze jest jakaś premia a rzadko się to zdaza w innych firmach na Boże Narodzenie zawsze była paczka z art spożywczymi. Jeździłem pod spedytorem Monika i jeśli miałbym wrócić to TLko do niej zawsze można było się dogadać jeśli potrzebowali się wolny poniedziałek
Dokładnie kolego jak piszesz kasa poszła do góry i wypłaty są lepsze można zarobić dobre pieniądze.
2/1 i 7 dni wolnego.5,5 tysiąca netto na rękę.HEHHEHEHHEHE,bzdury i propaganda.160 zł dniówka zagraniczna .I każdy sra po gaciach,kombinuje i modli się.Aby tylko były dwie pełne dniówki zagraniczne.Aby tylko było eco,i tylko retarder.Nie wiem,ile to jest 12 godzin ,bo polska dniówka jest 120.Ale jak krócej niż 9 godzin będziesz w Polsce,możesz być 3 godziny,albo 4.Nie masz płacone,tylko wszystko idzie do podstawy.Czyli najniższej krajowej.Tu chodzi o czystą matematykę.Jesteś 2 tygodnie w trasie,zostawiasz diety swoje za dwa tygodnie.I jezdziesz na odpoczynek 7 dniowy.I ponownie jedziesz na 2 tygodnie.I wychodzi 5,5 tysiąca na rękę.Byłem ,zobaczyłem,a kierowcy starsi mnie wyśmiali,że 5,5 tysiąca na rękę za 2 tygodnie.Polecam., abyście sami zobaczyli,osądzili i stwierdzili.Opinie mogą być zakłamane,z tym się zgadzam.Można zarobić dobre pieniądze ,Lolita chyba w biurze pracujesz ,heheheheh.
Po jakiemu to jest napisane,analfabeta jesteś wtórny.Czytaj z sensem,a nie między wierszami.
Po jakiemu ,to jest napisane,analfabetą jesteś z mózgiem 4-latka.Jak z sensem nie potrafisz przetrawić tekstu.
W firmie DUVENBECK powinny zajść stanowcze zmiany odnośnie płacenia i sprawa braków kierowców sama by się rozwiązała.Rozumiem że firma dostaje wytyczne od niemieckiej strony ale niestety czasy się zmieniły i sytem płacenia też . Po pierwsze powinien być zlikwidowany system podwójnych diet bo jest to jawna niesprawiedliwość że jedni kierowcy żyjący lepiej z dyspozytorem zarabiają więcej A drudzy mniej ,uprościlo by to sposób liczenia diet i jasne warunki wynagrodzenia oraz zwiększyło wydajność pracy Skończyły by się sytuacje przeciąganie zaladunkow i opóźnianie dostaw w celu złapania podwójnej diety.Po drugie eckodriving który się nie sprawdza wogole pod względem oszczędności A wręcz przeciwnie generuje niebezpieczne sytuacje na drodze np. kierowcy boją się używać hamulca bo obniża im to notę i po 10 dniach starania się o 500 zł jedna sytuacja drogową psuje im ogólną notę. Nie trzeba byc wizjonerem że kiedyś może dojść do tragedi.Utrata premii naprawdę jest flustrująca jeżeli cały czas się starasz i niewłaściwe użycie według programu fleetboard hamulca dyskfalifikuje cie do jej otrzymania.Eckodriving powinien być za terminowe dostawy, utrzymanie pojazdu w nienaganym stanie i terminowe dostawy .Po trzecie baza na wykrotach i jeden prysznic z zimną wodą to stanowczo za mało podobnie jak parking w Holandi w którym przydałby się szybki internet gdzie można by było mile spędzić czas na weekend A nie patrzeć jak koledzy z Ukrainy zalani w trupa nie daja spać innym.Jest to moja opinia jak i wielu kierowców z tej firmy którzy przy obecnej sytuacji raczej nie wiążą przyszłości w firmie ponieważ nikt nie bierze pod uwagę ich zdania A wydaje mi się ze to od nich powinno się brać pod uwagę tego typu sugestie .
100% popieram zlikwidować ecko , bonus powinien być za bez szkodowa jazde, terminowe dostawy , utrzymywanie auta w czystości. Właśnie mam zamiar się zwolnić bo kolego popieram jakby te zmiany wprowadzić jedna dieta bylo by sprawiedliwie i bez tego ecko .Skończyły by się układy kierowców z dyspozytorami i lepsze przekraczania granic albo kursy blisko domu wiadomo po co i te opowieści na bazach. Jedna praca jedna placa
Kolego 100 % racji ci przyznaje wszystko się zgadza to co pisałeś.Wypłata jest zawsze pod znakiem zapytania a ten eko driwing to nieporozumienie.jak ta polityka nie zmieni się w tej firmie to sam młody narybek zostanie tylko.Dali niby 20 zł więcej na diecie a zarabia się mniej niż przed podwyżką.Jedni zarabiają więcej a drudzy mniej a tą samą robotę wykonujemy.Tak nie powinno być.
Dokładnie ta firma ma potencjał ale niestety jest fatalnie zarządzana. NIKT nie bierze sugesti kierowców pod uwage .Kiedyś pracowałem w podobnej dużej firmie, szef zorganizował zebranie z kierowcami każdy dyspozytor osobno że swoją grupą kierowców i każdy miał prawo powiedzieć co myśli i co można poprawić. Wyszły sprawy o których biuro nie miało pojęcia ale efekt był taki że usprawnilo to wszystko. Skończyły się braki kierowców i ciagle zwalnianie i zatrudnianie nowych, zaczęli pracować naprawde dobrzy kierowcy A wystarczyło że jednakowo zarabiali skończyła się rywalizacja między nimi wynikajaca z różnicy w zarobkach uszkadzanie aut .Kazdy nowo przyjęty mial jasne zarobki przedstawione nie musiał kombinowac z przeskokami na granicach. A teraz co przyjmują nowych i po pierwszej wypłacie gdzie nie można się połapać jak są liczone każdy stwierdza że się rozgląda za inną firmą.
Ja pracuje w tej firmie i praca i kasa mi odpowiada. Jest ok dla tych którym oczywiście chce się pracować a nie wiecznie narzekać.
MK ty to pewnie w biurze siedzisz i kazali ci takie brednie pisać bo coraz mniej chętnych .Jedziesz w podwójnej w małych kabinach gonitwa tam i z powrotem zasrany eckodriving przez który można się zabić bo w biurze ci powiedzą hamuj tak żeby praktycznie hamulca nie użyć obskurna baza na wykrotach z jednym prysznicem z zimna wodą gdzie jedyny język to ukraińskich i zarobki śmiech na sali 5000 tyś. Jakiś żart nie firma. Zwolnilem się z stamtąd jeżdżę z kolegą w systemie 2/1 I 7000 tyś. Wypłata stajemy tylko na autohof i to jest firma
Toro akurat jestem kierowcą. Nie siedzę w biurze i nikt niczego pisać mi nie kazał. Każdy ma swoją opinie i tyle.
Chcesz zarobić to duvenback odpada wszystkie firmy w Polsce zatrudniające w podwójnej obsadzie płacą więcej gonitwa i nic więcej jeśli chcesz zarobić to firma BATIM placi najwięcej w kraju od nowego roku 2500 za tydzień tyle samo jazdy A kasa konkretna
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Duvenbeck Logistik Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 93.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 14 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!