Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

Alibaba

Dobra firma na przyuczenie ale są tacy kierowcy co będą jeździć latami i nie kumają i tacy bedą pracować w duvenie bo boją się iść jeździć samemu,sam z takim jezdziłem,tępy był i dalej tam jeździ i trzeba było ho pilnować żeby nic nie odjebał.

Andrzej

Panowie co to się dzieje ? Że tak obcinają i wogóle ?

Tomek
@Andrzej

Mają za dużo kierowców z Ukrainy i jak się kilkunastu Polaków zwolni to żadnej różnicy im to nie zrobi ale jak od stycznia koledzy z Ukrainy będą sie masowo zwalniać jak wielu deklaruje na Wykrotach i podobno już mają propozycję od Niemców to wtedy będą dzwonić żeby wrócić do pracy i ciekawe jaka wtedy będzie postawa firmy

Wezyr

Od 1 sierpnia nie będą zwracać za dojazdy do firmy i dieta nie będzie liczona od wyjazdu z domu...mnóstwo osób się zwolni i sama Ukraina zostaje... Graty pomysłu...

Ziom
@Wezyr

To prawda co napisałeś będą cięcia Nie zależy im na pracownikach to niech sami (usunięte przez administratora) A jak dużo osób się zeoli to będzie jak wcześnie będą dzwonić czy nie chciał byś wrócić

:))
@Ziom

nikt nie będzie dzwonić żebyś wrócił , jeżeli ktoś tnie koszty na wszystkim co można to ma powód,po co mieć pracownika za 6 tys zł skoro można mieć za 4500 ( 200 osób razy 1500 zł miesiecznie to prawie 4 mln rocznie) i to takiego co o nic się nie będzie upominał bo się będzie bał ,że wizy mu nie przedłużą czy coś w tym stylu , nie myśl ,że jak pracujesz tu długo to ktoś się za Tobą wstawi czy jesteś nietykalnym , świetnym kierowcą itp Mozesz być nawet najlepszy ai tak trzeba zrozumieć ,że tam pracują ludzie którzy odbębnią 8 h i do domu , czy będziesz się nazywał Wacek Jacek czy Vasili i tak będziesz tylko kierowcą, nikogo nie wzruszy ,że się zwolnisz i czy będziesz miał idee zmiany firmy na lepsze, i tak nikt Cię nie wysłucha i zrobią to co im główny każe ,a to ,że jakiś kierownik Cię lubi to jak będziesz mu zawracał gitarę ciagle to sytuacja się zmieni, a potem zadzwoni ,żebyś jeszcze gdzieś pojechał a Ty pokornie odpowiesz dobrze myśląc ,że ma u Cb dług- nie , nie będzie, prosta taktyka nie podoba się - mamy 100 kolegów ze wschodu na twoje miejsce i to prawda:) a wypłata ? wyplacą Ci tyle ile będą chcieli ściągną Ci diety z fleetborda i zarobisz ... tyle ,że nie udźwigniesz.....a jak się twoim zdaniem wyplata zgadzac nie będzie to napewno się dodzwonisz w tej sprawie .......tsaaaaa..... 4500 - 5000 zarobisz wkolo komina po 10 h dziennie codziennie w domu więc po co się męczyć w podwójnej w takie upały i po 21 h na dobę robić , nie narzekać tylko się zastanowić i chłodno skalkulować czy to warte tej 37 e diety plus podstawa jakies 1800 zł na reke....generalnie to was podziwiam ,ze dajecie radę w podwojnej i satysfakcjonują was takie zarobki bo najwazniejsze , to żeby być szczęsliwym ::))

nikt
@Wezyr

jak mnie pamięć nie myli dieta powinna być liczona od wyjazdu z domu gdyż jest to już twoja praca. coś czuję, że skończy się kontrolami pip i itd. :)

Tomek
@Wezyr

Firma właśnie udowodniła jak traktuje się kierowców żenada nie firma dali 20 zł podwyżki A ucieli za dojazdy i dietę .Teraz jak zarobisz 4800 to max zwłaszcza jak ecko nie dostaniesz. Ale obudzą się od nowego roku z ręką w nocniku jak Ukraińcy wyjadą do Niemców.

Ezzy

80 % POLSKICH kierowców pracujących w duvenbecku to przyjezdni z Mazur, gór, województwa łódzkiego, lubelskiego itd.. Po zniesieniu zwrotów za dojazdy i diet z domu nie będzie nikogo.. Zostanie sama UA albo puste ciągniki na placu.. Żenada

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Duvenbeck Logistik Sp. z o.o. na stanowisko Kierowca Kat. C+E w transporcie międzynarodowym bardziej zwracał uwagę na Twoje kompetencje twarde, czy miękkie? Jakie odniosłeś wrażenie? Daj znać innym, jakie cechy pracodawca ceni w kandydatach najbardziej.
Początkujący

Witam czy jest możliwość bez doświadczenia się przyjąć , jeśli tak jakie warunki na przyuczeniu , jakie systemy mają pozdrawiam z góry dzięki za info

xxx

Pracowałem w tej firmie ! Posty typu małe kabiny i złe wynagrodzenie są nieprawdą... Auta są nowe kabiny na full wypasie chociażby to że fotel pasażera jest pneumatyczny , postojowe klimy itp... wynagrodzenie adekwatne do pracy :) dyspozytorzy nie gonili na czas ! Polecam tą firmę i zastanawiam się nad powrotem tam. Pozdrawiam

Ironia
@xxx

Jeszcze dodaj,że pauza 45 h w hotelu, na wykrotach zawsze ciepła woda i nie ma błota jak deszcz poleje, wynagrodzenie ,,adekwatne,, czyli 7200,robisz 3 tys km tyg, można stawać na hofach, nie ma wogule problemów, wszyscy komentujący kłamią, a dyspo są złotouści

Xxx
@Ironia

To ile bys chciał robić kilometrów w podwójnej obsadzie przez tydzień ? 1tys? Tacy jesteście pracowici I wygodni ciesz się że na born miałeś gdzie się umyć i załatwić za darmo... Pozdro dla Ciebie mobilku

Marcin
@xxx

Kabiny są średnie to nie duże kabiny na podwójnych to jest wielki minus A wynagrodzenie 4700 bez ecko za sytem 2/1 to najniższe wynagrodzenia w kraju podaj firmę która tak mało płaci i nie mam tu pretensji do osób pracujących w biurze tylko do osób decydujących że tyle było sygnałów żeby zrobić jedną dietę i nikt tego nie zmienił dlatego wiele osób się zwolnilo

Ironia
@Xxx

Kolego , obecnie pracuje w pewnej firmie ,robimy ok 8500 km na 3 tyg, wypłata ok 7 tys netto. Także nie pi...ol jak nie znasz realiów transportu. Czas 21/9 to jest max ,rozumiesz? A u dziada jak duven jest to norma . A na Born niestety jezdzilem jsk kibli mnie było, po postawieniu, brak miejsc na parkingu. Zaczniesz pracować w normalnej firmie,to uznasz czas pracy u tego dziada za stracony.

:))
@Marcin

a dalej leży sterta CV kolegów ze wschodu na biurku rekrutacji grubości 2 encyklopedii?

Mirek
@xxx

Mam wrażenie że tego typu posty są pisane z biura .Firma nie posiada ani jednego samochodu z dużą kabiną cała flota składa się z samochodów ze średnią kabiną co w podwójnej obsadzie przy wyjeździe na dwa tygodnie jest tragedią i pomijam fakt że człowiek nie jest w stanie się w aucie wyprostować ale brak miejsca na własne rzeczy bo kufry zawalone pasami .Jesli ktos wypisuje bzdury typu duże kabiny to proszę w google wpisać nazwę firmy i znaleźć choć jeden ciagnik z dużą kabiną a to że fotel pasażera jest pneumatyczny nie ma żadnego znaczenia bo mało kto w podwójnej obsadzie przy 21 godz czasie pracy siedzi z boku przy gonitwie jaką fundują dyspozytorzy twierdząc że takie jest zarządzenie "góry".Jesli chodzi o wynagrodzenie to żadna firma tak mało nie płaci na podwójnej 5100 za 2/1 hahha .Podsumowując NIE POLECAM

Marek

Ze względu na niskie zarobki NIE POLECAM

o.

Wszyscy Panowie z Was potrafia tylko narzekac :)

xxx

Firma kładzie nacisk na eco driving lecz nic dziwnego w tym nie ma przeliczcie sobie że spalanie w granicach 23 litrach na 100 zamiast 30 to już oszczędność 7 litrów a na 2 auta to już 14 litrów ... A co dopiero mówić o flocie Duvenbecka gdzie jest tyle aut Dla hejtujących kupcie swój zestaw i bądz szefem sam sobie ;) byście tylko landami jeździli byle opłat za autostrady nie płacić

Marcin
@xxx

Co ty za brednie z tym ecko wypisujesz jakie oszczędności hahah jezdzij normalnie bez żadnego ecko i spalanie wychodzi takie samo jakbyś z ecko jeździł tu chodzi o np. Złe wciśnięcie hamulca i premia leci .Dowiedz się jakie noty trzeba mieć na ecko w Niemczech, Słowacji Czechach itp. Czyli inne oddziały nikt nie musi mieć takiej wysokiej noty żeby nagrodę otrzymać

Maciek

Nie POLECAM wynagrodzenie nie adekwatne do pracy

Tomek
@Maciek

4 lata temu to była firma teraz to moloch A zarobki śmiech na sali praktycznie sami Ukraińcy jazda w małych kabinach ODRADZAM

Pracodawca

@Tomek

Szanowny Panie, kierowcy z Ukrainy i Białorusi stanowią 1/4 naszych kierowców, kabiny są duże, flota stale odświeżana, a zarobki są powszechnie znane i nie przekłamane. Jeśli ma Pan uwagi prosimy je składać osobiście w siedzibie firmy. Dzięki temu będziemy mogli sobie wyjaśnić wszelkie nieporozumienia.

Robert
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

Szanowny pracodawco. Firma posiada samochody że średnią a nie dużą kabiną jak inne firmy zatrudniające w podwójnej obsadzie i jest to prawdą jak pisał kolega podobnie jak zarobki bez premii które oscylują w granicach 5200 zł bez premii za eckodriving który i tu się zgodzi że mną każdy kierowca pracujący w firmie jest bardzo niebezpieczny. Użycie hamulaca nożnego obniża ogólną notę i brak otrzymania premii a co za tym idzie stwarza niebezpieczne sytuację na drodze .Swoją opinię wyrażam jako kierowca pracujący w państwa firmie i wielokrotnie informowaliśmy że premia powinna być za utrzymywanie samochodu w należytym porządku i terminowe dostawy a nie za styl jazdy oceniany przez komputer który nie ma odzwierciedlenia w codziennej jeździe. Do dziś nikt sobie w firmie z tego nic nie robi a stopnie oceny kierowcy zostały tylko poniesione przez co coraz więcej osób nie otrzymuje premii. Kolejną sprawą jest brak doświadczenia dyspozytorow którzy w bezczelny sposób potrafią przerywać pauze telefonami a dodatkowo zabraniają jakiegokolwiek nieuzasadnionego zatrzymywania podczas 21 godz pracy i wykorzystywania do samego końca chodź by na postój na prysznic czy przerwę aby coś zjeść. Według ich opini wszystko to można zrobić podczas 9 pauzy która większości przypadków wypada w dzień w 30 stopniach na parkingach gdzie nawet brak toalet. Pracowalem w kilku firmach ale jeszcze z czyms takim sie nie spotykałem zeby sie tłumaczyć z korzystania z toalety lub dyspozytor informuję mnie gdzie mam sie myć i kiedy.Myślę ze zapominają że pracują tu ludzie A nie maszyny dlatego jest tak wielka rotacja kierowców i złe opinie o firmie. Zrobienie zebrania kierowców z każdym z dyspozytorow pod którym jeżdżą mogło by wyjaśnić wiele kwestii .

Wiem
@Robert

To ktoś jeszcze jeździ w tej firmie? Współczuje, widzę że jest jeszcze gorzej. Napiszę tylko tyle, że czas 21/9 w innych firmach jest stosowany jako maxymalny, a nie norma. Zmień firmę , po co kopać się z koniem?

Pracodawca

@Robert

Szanowny Panie, już w pierwszej rozmowie dotyczącej warunków pracy w naszej firmie na pewno uzyskał Pan informację, że zarobki w systemie 2/1 to około 5000-5500 netto miesięcznie, a w systemie 3/1 - ok. 5500-6000 netto miesięcznie. W związku z powyższym zakładamy, że świadomie podjął pan decyzję o podjęciu zatrudnienia w naszej firmie. Podczas procesu zatrudnienia, przed podpisaniem umowy został Pan poinformowany o sposobie oceny za ekodriving oraz o tym, że kładziemy nacisk na korzystanie z retardera. Jeśli na prawdę jest Pan pracownikiem naszej firmy powinien pan wiedzieć, że premie za ekodriving nie są przyznawane tylko na podstawie danych z komputera pokładowego, ale również za poszanowanie mienia firmy oraz kontakt z dyspozytorami. Jeśli chodzi o rotację to proszę nie rozpowszechniać fałszywych informacji, jeśli nie ma Pan dostępu do aktualnych danych dotyczących zatrunienia w naszej firmie.

Chętny
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

Pracodawco od Duvenbecka, czepiasz się nieistotnych rzeczy,a napisz jak to się ma do tego Co kolega napisał, czyli kompetencje dyspozytorow, przerywanie pauzy, gdzie robicie odpoczynek 45h?, jazda niesprawnymi naczepami,awantury jak się zrobi pauze 10h, prawda czy fałsz? I ostatnia sprawa ile km tygodniowo robicie?

Maciej
@Chętny

Pracodawco od Duvenbeck jako osoba zainteresowana praca w państwa firmie chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sytuacja Państwa bazy na wykrotach czy jest odpowiednie zaplecze socjalne do ilości osób przebywających na bazie ( ile prysznicy i toalet ). Drugie moje pytanie jak wygląda sytuacja pauz weekendowych na Niemczech czy Holandii bo jak wiadomo jest zakaz przebywania w kabinie oraz kiedy się zaczyna i kiedy się kończy jeżdżąc w systemie 2/1 ?

Pracodawca

@Maciej

Szanowny panie Macieju, Na bazie w Wykrotach oraz we Wroclawiu do dyspozycji kierowcow są toaleta, prysznic, pralka, suszarka automatczna oraz kuchnia. Miejsce spędzania pauz weekendowych jest uzależnione od trasy na której jeżdzą dani kierowcy. Niektórzy kierowcy pracują na trasach z hotelem, niektorzy zjeżdzają do domu, niektorzy na bazie. Oczywiście każdy z kierowców ma możliwość we własnym zakresie spędzić pauze w hotelu lub wybranym przez siebie miejscu. Jeśli chodzi o wyjazdy w systemie 2/1 zwykle jest to niedziela wieczorem lub poniedziałek rano. Powroty zazwyczaj planowane są na piątki lub soboty.

Maciej
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

Dziękuję za szybką odpowiedź .Czy w chwili obecnej są przyjęcia u państwa w firmie?

Pracodawca

@Maciej

Panie Macieju, niestety obecnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko kierowcy kat. C+E na trasach międzynarodowych. Prawdopodobnie rekrutacja zostanie wznowiona od śierpnia / września.

Pracodawca

@Maciek

Szanowny Panie, już w pierwszej rozmowie dotyczącej warunków pracy w naszej firmie na pewno uzyskał Pan informację, że zarobki w systemie 2/1 to około 5000-5500 netto miesięcznie, a w systemie 3/1 - ok. 5500-6000 netto miesięcznie. W związku z powyższym zakładamy, że świadomie podjął pan decyzję o podjęciu zatrudnienia w naszej firmie.

Śmieszek
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

,,Oczywiście każdy z kierowców ma możliwość we własnym zakresie spędzić pauze w hotelu lub wybranym przez siebie miejscu. ,, Oczom nie wierzę, że to napisali. Przy tak niskich dietach i podstawie kierowca ma sobie płacić w Niemczech lub Holandii za hotel, hehe hehe

zbyynio
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

jak odbywa rekrutacja i zapoznawanie się jest inaczej jak pan opisuje

zbyynio
@zbyynio

odpowiedź do Pana Roberta z dnia 05.06.2019

Zenek
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

Hehehe.zarobki 5000-5500 na 2/1.z kolegą jeżdżę który pracuje już poł roku i eko nie wyrabia i nawet piątki nie zarobi zawsze poniżej pięciu w miesiąc ma.

Gruby
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

Hehehe.jak eko nie wyrabia się to 4700 w 2/1 .kolega eko nie robi i piątki nie ma.

Pracodawca

@Gruby

Szanowny Panie, świadczy to tylko o tym jak "dobrym" kierowcą jest pana kolega...

Pracodawca

@Zenek

Szanowny Panie, świadczy to tylko o tym jak "dobrym" kierowcą jest pana kolega...

Pytajnik
@Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.

Taka odpowiedź świadczy o pracodawcy i o inteligencji osoby piszącej .

Piotr

Firma bardzo dobra ale niestety zarobki bardzo niskie jak na dzisiejsze czasy. Konkurencyjne firmy wypadają znaczenie lepiej

Pawel

Niestety niskie zarobki na tle innych firm

Driver

Firma ok ale niestety zarobki niskie ale tak pozatym to Panie w biurze starają się jak mogę. To nie ich winna że jest jak jest pewnie też chciałby żeby kierowcy mniej marudzili i lepiej zarabiali ale nie one o tym decydują. Pozdrawiam Panie z biura życzę cierpliwości do kierowców :) , mam cichą nadzieję że w przyszłości firma ustali jedną wyższą dietę "prostsze liczenie i jasne zarobki " i wtedy wrócę do firmy ponieważ zwalniając się była pełna kultura co rzadko się zdarza w innych firmach.

1
Noemi

Jeździ ktoś u nich na trasie Polska -Anglia? Gdzie dokładnie się tam jeździ. Przejeżdża się przez ten port wzbogacony kulturowo?

Madzia23!
@Noemi

Mąż jeździ w duvenbeck prawie rok bardzo sobie chwali kasa zawsze na czas dodatki płacą bez problemu i wypłaty nie są małe

Łukaszek
@Madzia23!

Czy może Pani podać przybliżona miesięczna kwotę? Jeździ 2/1 Czy 3/1 ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prawda
@Łukaszek

No i Pani nie podała tej ,,niemałej kwoty,, he he, i jak, mąż dalej zadowolony?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Madzia 23
@Łukaszek

5500 tys.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prawda
@Madzia 23

5.5 tys , ale z eko i pewnie ma stała trase i nosi dyspo, bo bez tego ani rusz. Fajne linki są obsadzone ,ale niestety nie dla wszystkich. Nawet jeżeli kasa komuś pasuje to niestety kultura i wiedza dyspo . .pozostaje wiele do życzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lolita
@Prawda

Dyspo to porażka.są dyspo ok ale też są tacy co nie znają przepisów odnośnie kierowców,ich czasu praci itd..Ogólnie firma dobra na parę miesięcy a później trzeba uciekać jak najdalej.

Tomek

Praca na pełnym czasie, auta z małą kabiną fatalna baza na wykrotach jeden prysznic z zimną wodą na 40 osób ( 85 % to UKRAIŃCY) i brak kompetencji niektórych dyspozytorow którzy potrafią dzwonić na pauzie i przerywać odpoczynek i zarobek 5200 zł Proponuję nowa nazwę CHWILOWKA bo każdy przychodzi i odchodzi

Wiesiek
@Tomek

Jak nic nie zmienią to nawet Ukraińcy tam nie będą robić . Teraz rozmawiałem z kilkoma na Wykrotach to mówił że po wakacjach większą grupą się zwalniają jak firma dalej tak będzie kiepsko płacić

Cebuliano
@Wiesiek

Ja się nie doczekałem podwyżki dlatego daję po pazurach z tej firmy.jak bedą więcej płacić to może wrócę a narazie to zarobię takie same pieniądze na miejscu z powrotami w tygodniu do domu.także bajo.

Były
@Cebuliano

No widzisz cebuliano ,a taki byłeś zadowolony, tak jak pisałem,firma tragedia , jak zaczynasz kumać o co chodzi i upominasz się o swoje zgodnie z prawem to długo już nie popracujesz,ale dopiero po dłuższym czasie się o tym przekonasz. Kopiujcie , nagrywajcie rozmowy z dyspo i innymi mogą się ,,przydać,, he he he

ket

czesc jak placa za system 2/1 lub 4/2 o ile takie sa ?

Cebuliano
@ket

2/1 wychodzi ponad 5 .robota spokojna i poukładana bez spiny.Polecam się zatrudnić i się przekonac.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paździoch
@Cebuliano

A istnieje możliwość wyjazdu na tydzień ?Chciałbym zobaczyć czy międzynarodówka i w dodatku podwójna obsada mi podpasuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@Cebuliano

Spokojna i poukładana?? ,i pewnie pasów nie zapinacie ,i tylko kółka holandia -Polska, i nie wozicie 24ton ,360 roburem??? No większych bredni to nie czytałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tom
@Marek

Moim zdaniem jest ok. Ładunki pasami zabzpieczamy, kołka również na trasie Polska- Niemy, ale nie są to nieprzewidziane przerzuty do np. Anglii więc luz. 24 ton, 360 roburem- chyba za dużo legend parkingowy się stary nasłuchałeś... Jak czytam to co piszesz i jak to robisz to podejrzewam, że w ogole niczego nie czytasz...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nikita
@Tom

Kolego ,to może ja tylko bagi ,wode i inne przezuty 24 tony wozilem, pod kasel i byle jaka gorka 25km /h. Myslisz ,ze ten mercedes ile ma kmh? 500? Moze za krótko pracujesz,popracujesz rok,dwa ,zaczniesz się upominac o swoje to zobaczymy, . Sprobuj wtedy zrobić ecodriving .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adriano
@Cebuliano

2/1 i 7 dni wolnego.5,5 tysiąca netto na rękę.HEHHEHEHHEHE,bzdury i propaganda.160 zł dniówka zagraniczna .I każdy sra po gaciach,kombinuje i modli się.Aby tylko były dwie pełne dniówki zagraniczne.Aby tylko było eco,i tylko retarder.Nie wiem,ile to jest 12 godzin ,bo polska dniówka jest 120.Ale jak krócej niż 9 godzin będziesz w Polsce,możesz być 3 godziny,albo 4.Nie masz płacone,tylko wszystko idzie do podstawy.Czyli najniższej krajowej.Tu chodzi o czystą matematykę.Jesteś 2 tygodnie jesteś w trasie,zostawiasz diety swoje za dwa tygodnie.I jezdziesz na odpoczynek 7 dniowy.I ponownie jedziesz na 2 tygodnie.I wychodzi 5,5 tysiąca na rękę.Byłem ,zobaczyłem,a kierowcy starsi mnie wyśmiali,że 5,5 tysiąca na rękę za 2 tygodnie.Polecam abyście sami zobaczyli,osądzili i stwierdzili.Opinie mogą być zakłamane,z tym się zgadzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adriano
@Cebuliano

Chyba w tym systemie , wychodzi na miesiąc kasa 4 tysiące na rękę,może ciut więcej.5,5 tysiąca netto,to czysta propaganda,zakłamana.Ale byłem,widziałem i nigdy więcej tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cebuliano
@adriano

5 i pół to przesadziłem ale średnio jest 5200 ,to średnia z 4 miesięcy w 2/1.taka mi wyszła.co nie zmienia faktu że ii to tak mało.

Mati
@Cebuliano

Dobrze że tyle opinie bo już mielismy papiery składać ale za taka kasę hahahha .Dzis zlozylismy w BATIMIE za system 3/1 7500 zł i nie ważne czy na kraju jesteś czy zagranicą I przynajmniej wiem za co robię tydzień (usunięte przez administratora)zł na osobę w podwójnych jazda

1
Xyz

Pracowałem tam 3 lata zwolnił się bo dostałem lepsza ofertę plusem jest to że diety i podstawa zawsze były na czas a nie raz 2 czy 3 dni przed czasem. Fakt jest ze za miesiąc jazdy trochę mało wychodziło ale z tego co wiem teraz się zmieniło i płacą więcej. Plusem jest to że zwracają za dojazdy a dodatkowo ma święta zawsze jest jakaś premia a rzadko się to zdaza w innych firmach na Boże Narodzenie zawsze była paczka z art spożywczymi. Jeździłem pod spedytorem Monika i jeśli miałbym wrócić to TLko do niej zawsze można było się dogadać jeśli potrzebowali się wolny poniedziałek

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lolita
@Xyz

Dokładnie kolego jak piszesz kasa poszła do góry i wypłaty są lepsze można zarobić dobre pieniądze.

adrian
@Lolita

2/1 i 7 dni wolnego.5,5 tysiąca netto na rękę.HEHHEHEHHEHE,bzdury i propaganda.160 zł dniówka zagraniczna .I każdy sra po gaciach,kombinuje i modli się.Aby tylko były dwie pełne dniówki zagraniczne.Aby tylko było eco,i tylko retarder.Nie wiem,ile to jest 12 godzin ,bo polska dniówka jest 120.Ale jak krócej niż 9 godzin będziesz w Polsce,możesz być 3 godziny,albo 4.Nie masz płacone,tylko wszystko idzie do podstawy.Czyli najniższej krajowej.Tu chodzi o czystą matematykę.Jesteś 2 tygodnie w trasie,zostawiasz diety swoje za dwa tygodnie.I jezdziesz na odpoczynek 7 dniowy.I ponownie jedziesz na 2 tygodnie.I wychodzi 5,5 tysiąca na rękę.Byłem ,zobaczyłem,a kierowcy starsi mnie wyśmiali,że 5,5 tysiąca na rękę za 2 tygodnie.Polecam., abyście sami zobaczyli,osądzili i stwierdzili.Opinie mogą być zakłamane,z tym się zgadzam.Można zarobić dobre pieniądze ,Lolita chyba w biurze pracujesz ,heheheheh.

Tłumacz gógel
@adrian

Po jakiemu to jest napisane ?

adrian
@Tłumacz gógel

Po jakiemu to jest napisane,analfabeta jesteś wtórny.Czytaj z sensem,a nie między wierszami.

adriano
@Tłumacz gógel

Po jakiemu ,to jest napisane,analfabetą jesteś z mózgiem 4-latka.Jak z sensem nie potrafisz przetrawić tekstu.

Tłumacz gógel
@adrian

Z sensem to się mówi albo pisze ,ale skąd ty możesz to wiedzieć ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?
@adrian

Czyli co w 5 tygodniu dopiero dstajesz te 5,5? Czy 4,1 po miesiącu?

Mr.G.

W firmie DUVENBECK powinny zajść stanowcze zmiany odnośnie płacenia i sprawa braków kierowców sama by się rozwiązała.Rozumiem że firma dostaje wytyczne od niemieckiej strony ale niestety czasy się zmieniły i sytem płacenia też . Po pierwsze powinien być zlikwidowany system podwójnych diet bo jest to jawna niesprawiedliwość że jedni kierowcy żyjący lepiej z dyspozytorem zarabiają więcej A drudzy mniej ,uprościlo by to sposób liczenia diet i jasne warunki wynagrodzenia oraz zwiększyło wydajność pracy Skończyły by się sytuacje przeciąganie zaladunkow i opóźnianie dostaw w celu złapania podwójnej diety.Po drugie eckodriving który się nie sprawdza wogole pod względem oszczędności A wręcz przeciwnie generuje niebezpieczne sytuacje na drodze np. kierowcy boją się używać hamulca bo obniża im to notę i po 10 dniach starania się o 500 zł jedna sytuacja drogową psuje im ogólną notę. Nie trzeba byc wizjonerem że kiedyś może dojść do tragedi.Utrata premii naprawdę jest flustrująca jeżeli cały czas się starasz i niewłaściwe użycie według programu fleetboard hamulca dyskfalifikuje cie do jej otrzymania.Eckodriving powinien być za terminowe dostawy, utrzymanie pojazdu w nienaganym stanie i terminowe dostawy .Po trzecie baza na wykrotach i jeden prysznic z zimną wodą to stanowczo za mało podobnie jak parking w Holandi w którym przydałby się szybki internet gdzie można by było mile spędzić czas na weekend A nie patrzeć jak koledzy z Ukrainy zalani w trupa nie daja spać innym.Jest to moja opinia jak i wielu kierowców z tej firmy którzy przy obecnej sytuacji raczej nie wiążą przyszłości w firmie ponieważ nikt nie bierze pod uwagę ich zdania A wydaje mi się ze to od nich powinno się brać pod uwagę tego typu sugestie .

1
Mateusz
@Mr.G.

100% popieram zlikwidować ecko , bonus powinien być za bez szkodowa jazde, terminowe dostawy , utrzymywanie auta w czystości. Właśnie mam zamiar się zwolnić bo kolego popieram jakby te zmiany wprowadzić jedna dieta bylo by sprawiedliwie i bez tego ecko .Skończyły by się układy kierowców z dyspozytorami i lepsze przekraczania granic albo kursy blisko domu wiadomo po co i te opowieści na bazach. Jedna praca jedna placa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lolita
@Mr.G.

Kolego 100 % racji ci przyznaje wszystko się zgadza to co pisałeś.Wypłata jest zawsze pod znakiem zapytania a ten eko driwing to nieporozumienie.jak ta polityka nie zmieni się w tej firmie to sam młody narybek zostanie tylko.Dali niby 20 zł więcej na diecie a zarabia się mniej niż przed podwyżką.Jedni zarabiają więcej a drudzy mniej a tą samą robotę wykonujemy.Tak nie powinno być.

Hanys
@Mr.G.

Dokładnie ta firma ma potencjał ale niestety jest fatalnie zarządzana. NIKT nie bierze sugesti kierowców pod uwage .Kiedyś pracowałem w podobnej dużej firmie, szef zorganizował zebranie z kierowcami każdy dyspozytor osobno że swoją grupą kierowców i każdy miał prawo powiedzieć co myśli i co można poprawić. Wyszły sprawy o których biuro nie miało pojęcia ale efekt był taki że usprawnilo to wszystko. Skończyły się braki kierowców i ciagle zwalnianie i zatrudnianie nowych, zaczęli pracować naprawde dobrzy kierowcy A wystarczyło że jednakowo zarabiali skończyła się rywalizacja między nimi wynikajaca z różnicy w zarobkach uszkadzanie aut .Kazdy nowo przyjęty mial jasne zarobki przedstawione nie musiał kombinowac z przeskokami na granicach. A teraz co przyjmują nowych i po pierwszej wypłacie gdzie nie można się połapać jak są liczone każdy stwierdza że się rozgląda za inną firmą.

JamCion
@Lolita

No i zmienił się punkt widzenia? Popracuj jeszcze rok i zobaczysz na co stac dyspozytorów.

MK

Ja pracuje w tej firmie i praca i kasa mi odpowiada. Jest ok dla tych którym oczywiście chce się pracować a nie wiecznie narzekać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Toro
@MK

MK ty to pewnie w biurze siedzisz i kazali ci takie brednie pisać bo coraz mniej chętnych .Jedziesz w podwójnej w małych kabinach gonitwa tam i z powrotem zasrany eckodriving przez który można się zabić bo w biurze ci powiedzą hamuj tak żeby praktycznie hamulca nie użyć obskurna baza na wykrotach z jednym prysznicem z zimna wodą gdzie jedyny język to ukraińskich i zarobki śmiech na sali 5000 tyś. Jakiś żart nie firma. Zwolnilem się z stamtąd jeżdżę z kolegą w systemie 2/1 I 7000 tyś. Wypłata stajemy tylko na autohof i to jest firma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MK
@Toro

Toro akurat jestem kierowcą. Nie siedzę w biurze i nikt niczego pisać mi nie kazał. Każdy ma swoją opinie i tyle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?
@Toro

W Ritexie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Octop
@Toro

To daj namiar na taką firmę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomas

Chcesz zarobić to duvenback odpada wszystkie firmy w Polsce zatrudniające w podwójnej obsadzie płacą więcej gonitwa i nic więcej jeśli chcesz zarobić to firma BATIM placi najwięcej w kraju od nowego roku 2500 za tydzień tyle samo jazdy A kasa konkretna

Andre
@Tomas

W Batimie jedynie co masz pewne to stres i obciążenia za wszystko, także co tu polecać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grka
@Tomas

A Batimie to same ukry niedługo zostaną, wolę zarobić mniej niż wtym (usunięte przez administratora) robić

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Chrupek
@Tomas

To jakie są te firmy na podwójne obsady ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Duvenbeck Logistik Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duvenbeck Logistik Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 93.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 14 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii