brak logo

Hotel "Maria"

Wałbrzych

Opinie o Hotel "Maria"

anonimowa 2010-09-07 23:37:16
Tragedia, niech was Bóg strzeże przed pracą z [usunięte przez moderatora]!! [usunięte przez moderatora] niewdzięczność i codzienna miesiączka. Nie wiem jak ta kobieta się nie wykrwawi...
2
marysia 2012-04-20 13:54:09
Praca jak praca, za siedzenie nigdzie nie płacą. Tylko tutaj pracuje się przez 7 dni w tygodniu, 30 dni w miesiącu, bez wolnego i dopiero z tych wszystkich godzin zarabia się najniższą krajową. Nie wierzcie ogłoszeniom, w których za pracę np pokojówki oferują 11 zł brutto, tak naprawdę płacą 6 zł. Praca dobra dla lubiących przebywać 12 godzin poza domem, wtedy z godzin zarobi się więcej. Dla osób posiadających rodzinę nie polecam, no chyba że ktoś lubi widywać bliskich tylko kiedy oni śpią, tj w nocy. :) Poza tym nie wyobrażajcie sobie pracy pokojówki w Marii, kierując się filmami, typu Pokojówka na Manhattanie czy Hotel 52 :) filmy w tym wypadku dalece odbiegają od rzeczywistości, tu się jest raczej sprzątaczką niż pokojówką.
anonimowa 2012-04-26 15:46:41
Nikt normalny tu długo nie popracuje. Za marne grosze, cały miesiąc, bez dnia wolnego. Wyżej dobrze napisali, [usunięte przez moderatora] zero docenienia za starania. Ciągłe pretensje i wyrzuty. Lepiej omijać z daleka.
2013-10-23 12:54:31
Hotel z zewnątrz prezentuje się całkiem przyzwoicie ,natomiast w wewnątrz bez rewelacji,odpadający sufi i wiele innych usterek. Obsługa na recepcji nie miła pracująca jak by za karę ,słabo znająca język angielski to też przez to trudno sie dogadać,panie "pokojowe" pracują za trzech,wykonując prace które do nich nie należą. Jedzenie niezbyt smaczne ,pokoje zrobione wszystkie na jedno kopyto. Brak jednorazowych kapci nie wspominając o szlafrokach a jak nam wiadomo Hotel Marysieńka jest cztero gwiazdkowy. Bedą z męże na dwu dniowym pobycie w tym też oto Hotel nie wyszliśmy z zadowalającą nas miną ...Kozy ,króliki , konie wszystko na pokaz jeszcze tylko kur brakuje i obora murowana .
Były pracownik 2014-02-22 21:20:06
Pracowałem i nie polecam, popieram wypowiedź, że obsługa na recepcji nie miła, nawet do współpracowników są niemiłe,a w szczególności poranna zmiana, brak znajomości języka angielskiego.... to nie tylko podstawowy warunek pracy na każdej recepcji, ale pozostali pracownicy też angielskiego nie znają, poza Egipcjaninem(rewelacyjny facet). Ktoś powinien poinformować Panią właścicielkę, że obsługa w hotelu czterogwiazdkowym powinna władać dwoma językami obcymi w tym 1 biegle, a nie dukać coś na styl angielskiego.... ale jeśli właścicielka nie zna żadnego języka obcego, to daje pracownikom przewagę i przyzwolenie, że można jej wcisnąć każdy kit.
zorro 2014-06-13 07:50:39
moze i języki nie są rewelacyjne i na poziomie światowym ale do tej pory nie miałem nigdy problemu z dogadaniem się , a co do zachowania recepcji to dla gości są miłe i jestem zadowolony zawsze z pobytu bo 100 obłożenie w hotelu samo za siebie świadczy a to że w środ pracowników ktos sie lubi lub nie to nie świadczy o ich charakterze
1
elan 2014-06-27 22:20:12
genralnie rzecz ujmując najgorsi sa zwierzchnicy czyli wlascicielka, ktorej po prostu wymknelo sie juz to wszystko spod kontroli. Oczywiscie oczekiwania od pracowanikow ogromne czyli: dyspozycyjnosc 24/h , praca wlasciwie bez przerwy ale i tak za malo, absolutnie niemila atmosfera - ciagle pretensje i niezadowolenie . Jednym slowem [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] gdzie szary czlowiek nic nie znaczy a jedynie ma obowiazki z ktorych nie jest w stanie sie wywiazac. Traktowanie personelu jak i kazdego z klientow tylko jako źrodel kolejnych zarobkow.
Rozbawiona 2014-06-29 00:36:16
Ha ha ha, jak czytam opinie Zorro to wcale się nie domyśliłam, że to pisze pracownik, który sam się pogrąża przyznając rację, że języki obce są na niskim poziomie, bo po polsku (czyt. język ojczysty) to oczywiste, że Pan Zorro się dogada, i ta wiedza o 100% obłożeniu hotelu, ciekawe ilu z tych 100% Gości posiada takie dane... Pani kierownik przestań wypisywać bzdury, bo sama wiesz jak jest, weź się lepiej do pracy!!!
Rozbawiona 2014-06-29 00:37:45
Ha ha ha, jak czytam opinie Zorro to wcale się nie domyśliłam, że to pisze pracownik, który sam się pogrąża przyznając rację, że języki obce są na niskim poziomie, bo po polsku (czyt. język ojczysty) to oczywiste, że Pan Zorro się dogada, i ta wiedza o 100% obłożeniu hotelu, ciekawe ilu z tych 100% Gości posiada takie dane... Pani kierownik przestań wypisywać bzdury, bo sama wiesz jak jest, weź się lepiej do pracy!!!
aga 2014-07-03 15:38:40
Hotel Maria w Wałbrzychu to jedna wielka żenada...a właścicielka to ŻENADA DUŻYMI LITERAMI
INNA 2014-10-02 15:32:47
WITAM SERDECZNIE.OCZYWISCIE PRACUJAC W HOTELU TEZ TRZEBA MIEC DOSWIADCZENIE CZY TO RECEPCJA ,POKOJE I KUCHNIA TEZ PRACOWALAM .WYPROWADZILAM POKOJE PRZESZKOLILAM PERSONEL I TAK MI PODZIEKOWALI ZE ODESZLAM. SAMI LUDZIE SA WREDNI NIBY KOLEZANKA A POZA OCZY FRANCA .
tomek 2015-01-09 14:21:49
mi się wydaje, jeśli pracodawca decyduje się n zwolnienie pracownika, zwłaszcza takiego, który pracował przez kilka lat, zna firmę i naprawdę był w jakims stopniu zaangażowany w pracę, to mił ku temu jkiś powazny powód, ludzi nie zwalnia się za nic.. wydaje mi się, ze nie piszecie tutaj całej prawdy jednak.
Asterek 2015-02-05 18:10:17
Witam,nawiązując do komentarzy na temat czasu pracy-godziny pracy są przestrzegane pracuje się w systemie 8 godzinnym albo 12 wszystkie nadgodziny są wypłacane,osoby które maja negatywne wspomnienia związane z Hotelem wynikają z jakiegoś powodu ,w hotelarstwie trzeba liczyć się z tym ze czasami trzeba zostać dłużej ,do takiej pracy trzeba mieć dużo cierpliwości i serca krotko mówiąc powołanie nie dla każdego jest praca dynamiczna ciekawa gdzie każdy dzień przynosi coś nowego.Osobiście polecam a co do współpracy z pracownikami jak się chce to człowiek z każdym się dogada -świetni ludzie czasami mający gorszy dzień jak każdy z nas.
P 2015-02-23 20:51:19
Pani "kierownik" przestań wypisywać bzdury, każdy kto tam pracował, to wie jak są pieniądze wypłacane, no chyba, że ty dostajesz wszystko na konto, bo o wypłatę nadgodzin to trzeba się prosić Panią Właścicielkę, a czasem ścieżkę wydeptać....DLA ZAINTERESOWANYCH: co do tego wspaniałego systemu godzin pracy na recepcji to wygląda następująco, w tygodniu praca po 8 lub 9 godzin tylko na popołudniu lub na nocki, bo poranna zmiana jest zarezerwowana TYLKO dla pani "kierownik", a w weekendy są 12stki i nie liczcie na panią "kierownik", bo zapier...cie sami całe 12 godzin. Czasem, a raczej bardzo często, plan pracy ulega zmianie, bo pani K przypomi sobie, że znów z dzieckiem ma wizytę u lekarza, albo ma termin u B., bo pazurki trzeba sobie zrobić, albo nie chce jej się siedzieć w pracy i znika pół godziny wcześniej nie wypisują się z pracy, po czym następnego dnia wpisuje późniejszą godzinę opuszczenia stanowiska pracy. Takich przykładów można podawać i podawać, ale nie chce tracić czasu, bo i tak mi szkoda tej pani. Frank wzrósł i rata kredytu również i trzeba będzie więcej manipulować, więc ruszaj na żebry do Pani Właścicielki.
DO JUNASA 2015-03-18 14:48:38
TO IDZ DO GUSU PO TAKIE INFORMACJE, CHYBA,ŻE KTOŚ Z OBECNYCH LUB BYŁYCH PRACOWNIKÓW UJAWNI CI TAJEMNICE HANDLOWĄ.
lisa 2015-09-09 22:37:55
Byłyśmy przejazdem w Wałbrzychu z koleżankami. Postanowiłyśmy zmienić fryzury. Niestety,ale stanowczo odradzamy!!!! Fryzjerka o imieniu Barbara nie potrafi ścinać włosów,ani dobrze zrobić pasemek!!! Pasemka wyszły żółte,a włosy były nierówno obcięte. Radzimy trochę pokory tej fryzjerce,bo uważa się za wybitnego fachowca,a rzeczywistość jest zupełnie inna.
paweeeeł 2016-05-12 12:38:34
na razie to u nich głównie ktoś do pomocy przy kuchni się przyda.
Zostaw swoją opinię o Hotel "Maria" - Wałbrzych
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hotel "Maria"