Opinie o Lilla House Sp. z o.o.
Dzień dobry. widzę w ogłoszeniu dla Brand Ambasadora, że rozbieżność w zakresie przedziałów płac wynosi ponad 2 tys. jest tu może ktoś kto mógłby się co do tego ustosunkować? Czy trudno jest wyrobić 8 tys?
W poprzednim miesiącu zakończyłam współpracę z agencją, bo dostałam pracę w zawodzie i moje odczucia są bardzo pozytywne. Nigdy nie spotkałam się z takimi sytuacjami, które są tu zarzucane. Wypłaty zawsze były na czas, a jeśli miało się konkretny problem, od razu SV pomagał w ich rozwiązaniu. Praca w sprzedaży jednak ma do siebie to, że dobre wyniki są wymagane i agencja nie będzie trzymała pracownika, który nie jest w stanie nic ugrać. Do osób, które zostały zwolnione - głowa do góry i powodzenia w szukaniu dobrej pracy, świat na Lilla się nie kończy! :)
Świetna współpraca z agencją. Pracuje w Lilla House od 4 lat, nigdy nie miałam problemu z wypłatami. Jak w każdej firmie liczy się praca, jeśli ktoś nie potrafi wyrobić targetu, logiczne jest iż firma nie będzie zatrudniać kogoś takiego. W agencji pracuje wiele osób, duża część z nich to pracownicy ze starzem kilku lat!!! Trzeba się zastanowić czy rzeczywiście firma jest problemem czy byli pracownicy, którym nie chciało się pracować a gdy zostali zwolnieni nagle są w szoku. Pozdrawiam! :)
A ja mam finalnie bardzo dobre opinie, na początku współpracy nieco byłam w szoku, że tyle trzeba pracować, ale jak po pierwszym miesiącu zobaczyłam ile wpłynęło na konto to od razu zapomniałam o tym co mnie tak szokowało!!!! Generalnie fajna atmosfera, szefostwo na luzie i wyrozumiale, bardzo dobre stawki ale jeśli chcecie się poobijać to tam będzie ciężko. Trochę dużo papierologii przy projekcie tytoniowym, na którym teraz pracuje, ale coś za coś. Ogólnie i współpracę i firmę oceniam na plus, może powinni bardziej przymykać oko na to, że praca hostessy to jednak nie jest oszałamiająca kariera i potrzeba nam czasem więcej luzu. A.
Współpracuje już z agencją rok, na różnych długo i krótko terminowych akcjach. Zawsze wypłaty i umowy na czas. Każdy problem który się pojawiał udało się skutecznie rozwiązać. Agencja potrafi zachować cierpliwość i zimną krew w sytuacjach stresowych. Z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że kwalifikacje oraz cechy osobowościowe agencji predestynują ją do pracy w działach, których celem jest pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji.
Pracuje z nimi już przy drugim projekcie, jak startował ten to było trochę chaosu z naszą pracą bo nie było jeszcze konkretnych pomysłów jak to zorganizować ale teraz już jest bardzo ok. Kasa za godzinę bardzo dobra i jak odda się ewidencje godzin do ustalonego terminu to wypłata jest zawsze na czas
Jestem zdziwiona ilością nieprzychylnych komentarzy, współpracowałam z Lilla przez kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolona, jak dla mnie te opinie są wyssane z palca. Brałam udział w wielu akcjach i zawsze umowy były na czas. Nie podjęliby współpracy z kimś kto jej nie ma. Zespół jest sympatyczny i bardzo pomocny. Zawsze odpowiadał na moje wiadomości nawet o późnych godzinach. Udzielał konkretnych informacji. Wypłaty na czas. Fajnych mają superviziorów. Zakończyłam współprace tylko przez przeprowadzkę za granice w innym wypadku dalej bym u nich pracowała.
Odnosząc się do serii zamieszczonych negatywnych komentarzy, stawiających w złym świetle naszą firmę pragniemy powiedzieć, że drobne problemy, które pojawiały się na początku projektu zostały już naprawione. Warto podkreślić, iż jest to projekt ogólnopolski i problemy, które wystąpiły podczas startu projektu nie powinny przekładać się na ogólną opinie całego projektu, jak również na opinie o naszej agencji. Nie mieliśmy możliwości podania pewnych informacji wcześniej, ponieważ różne kwestie były na etapie projektowym. W związku z wprowadzaniem na rynek nowego produktu część informacji była tajna i zostawała ujawniana ambasadorom częściowo, w odpowiednich momentach, aby zniwelować hipotetyczne niezastosowanie się pracowników do zachowania poufności i ujawnieniu przez nich przyszłych działań. Zdajemy sobie sprawę, że organizacyjnie i komunikacyjnie wiele rzeczy mogło zostać poprowadzone inaczej i wyciągnęliśmy wnioski. Zgadzamy się, że kostiumy były niezbyt dobrze dopasowane. Nasi ambasadorzy maja różny wzrost i budowę ciała, nie mogliśmy przez to przewidzieć jak ubrania będą się na nich układały. Zostały dostarczone nowe stroje. W każdym projekcie na tak dużą skale zdarzają się problemy. Usterki, które występują są na bieżąco monitorowane, zgłaszane oraz usuwane. Komentarze anonimowych osób nie powinny zaważyć na opinii setek realnych zadowolonych klientów i pracowników, z którymi przez wiele lat podejmujemy owocną współpracę. Pozdrawiamy Zespół Lilla House
Witam, na forum raczej wypowiadają się klienci agencji a na jej stronie internetowej jest właśnie ogłoszenie dla Event Managera do Krakowa. Z tego co można wyczytać będzie się odpowiedzialnym za zarządzanie akcjami promocyjnymi dla klientów. Czy napisze ktoś coś więcej z własnego doświadczenia na temat pracy na tym stanowisku? Jak to wszystko ostatecznie jest zorganizowane i ile można na tym zarobić?
Przejście wszystkich etapów rekrutacji,obiecywanie ze jest się faworytem wśród kandytatów a potem kontakt się urywa. Zero odzewu. Brak szacunku do potencjalnych pracowników. I marnotrastwo cudzego czasu. Nie polecam.
Cześć, a na które stanowisko do Łodzi szukali? Pytam, bo widziałam na stronie, że szukają EM ale do Krakowa. Piszesz o wszystkich etapach rekrutacji... To ile ich w Twoim przypadku było i jak wyglądały?
Współpracuje z Agencją Lilla House od kilku lat jako hostessa. Bardzo profesjonalny team, wypłaty na czas. Owszem managerowie są wymagający i w pracy nie ma obijania, ale jestem zadowolona i polecam tego pracodawcę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lilla House Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lilla House Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lilla House Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 7 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!