Opinie o Loyalty Point Sp. z o.o.
Wiele tu negatywnych opinii o Loyalty Point, z którymi nie mogę się zgodzić. Pracowałam w LP przez kilka lat i chętnie podzielę się moimi doświadczeniami. 1. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się z dyrektorem działu i managerem zespołu, do którego się aplikuje 2. Onboarding pierwszego dnia pracy. Oprowadzono mnie po biurze, opowiedziano o strukturze firmy i pokazano kto gdzie siedzi. Przedstawiono tez mnie współpracownikom, mówiąc po krotce czym będę się zajmować 3. Benefity - widziałam o nich już od pierwszego dnia i od tego czasu wiedziałam tez, ze przysługują mi po okresie próbnym. Wystarczył jeden mail by otrzymać kartę multisport i dołączyć do opieki medycznej 4. Atmosfera w zespołach jest bardzo pozytywna, wszyscy się wzajemnie lubią i szanują 5. Między zespołami można zawsze liczyc na pomoc, podzielenie się informacjami 6. Nadgodziny się zdarzają, ale tez nikt nie robi problemów gdy ktoś ma potrzebę wyjąc wcześniej, czy tez przyjsc pozniej. Wystarczy to zgłosić bezpośredniemu przełożonemu. Nikt nigdy nie stoi nad głowa i nie mówi „dziś odrabiasz godziny bo wczoraj wyszłaś wcześniej” 7. Dyrektorzy, managerowie, cała kadra zarządzająca cechuje się życzliwością. Osobiście uważam, że darzą pracowników dużym zaufaniem powierzając odpowiedzialność za prowadzone projekty. 8. Zawsze można liczyc na merytoryczne wsparcie bardziej doświadczonych koleżanek i kolegów 9. To co jest minusem w LP to brak jasno określonej ścieżki rozwoju, a czasami brak feedbacku/ podsumowania od przełożonego. To jedyna rzecz, nad ktora w mojej opinii warto popracować.
Dziękujemy za komentarz. Odpowiadając na Pani pytanie najprościej – podwyżki w Loyalty Point są. Każda podwyżka uzależniona jest od czynnego udziału pracownika w bieżących projektach, progresu, rozwiniętych umiejętności, ale także od kondycji i sytuacji finansowej firmy. Doceniamy staż pracy, jednak o tym, co przysługuje pracownikowi świadczy przede wszystkim jego zaangażowanie w rozwój projektów i współpracę z klientami, więc na podwyżkę nie trzeba pracować X lat. Warto dodać, że z początkiem lutego rozpoczęły się rozmowy roczne pracowników z przełożonymi. Jest to z jednej strony czas na podsumowanie minionego roku, a z drugiej odpowiedni moment na zarysowanie ścieżki kariery pracownika. Pracownik wspólnie z przełożonym ustala swoje cele biznesowe (związane z głównymi obowiązkami), a także rozwojowe (nastawione na progres kompetencji u każdego pracownika). Dzięki temu każda osoba ma jasno określoną ścieżkę kariery w strukturach firmy i wie, jakie są wobec niej oczekiwania.
dzień dobry, gdy widziałam, że wcześniej była dodawana oferta dla Office Assistant’a to wpisano w nią umowę o pracę ale również tę na zlecenie. Zastanawiam się czy to jest jakieś odniesienie się do okresu próbnego. Jeśli tak to zazwyczaj dostaje się na nim to wspomniane zlecenie?
Dzień dobry. interesuje mnie praca jako analityk danych. Mam już doświadczenie, przewyższam te wymagane w postaci 2 lat i zastanawiam się jak odnajdę się w aktualnym zespole, o ile dostanę zaproszenie na rozmowę. W jakiej formie będzie prowadzona w tym przypadku?
Zespół analityczny to zarówno osoby na stanowiskach seniorskich, jak i takie z mniejszym doświadczeniem. W teamie przyjazna atmosfera, więc nie widzimy powodów, przez które mogłyby wystąpić jakieś tarcia w kwestiach odnalezienia się w zespole. Czas trwania i liczba etapów rekrutacji zależna jest od stanowiska i działu, do którego się aplikuje. Im bardziej seniorska osoba jest poszukiwana, tym bardziej ten proces będzie złożony. W pierwszej kolejności staramy się poznać kandydata, jego doświadczenie, wartości i oczekiwania. Podczas tego etapu rozmawiamy także o potrzebach firmy i przedstawiamy bliżej naszą organizację. Jest to punkt bazowy, czy w ogóle obie ze stron widzą potencjał do współpracy. Druga część to ćwiczenie praktyczne do wykonania przez kandydata. Zadanie ma pokazać kompetencje praktyczne w odniesieniu do stanowiska. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja czy też wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Ostatni etap to finalna weryfikacja i potwierdzenie ostatecznych warunków współpracy. Zachęcamy do przesyłania CV na adres kontakt@loyaltypoint.pl.
Witam, jak często potrzebny jest Project Manager? Także mam teraz przed sobą ofertę o której wspomniano jakiś czas temu. wpisano w nią minimum 2-letnie doświadczenie. zastanawiam się czy osoba aplikująca mająca 4 lata za sobą może liczyć z marszu na wyższą podstawę? Co jeszcze wpływa na wynagrodzenie?
Zachęcamy do przesyłania CV na adres kontakt@loyaltypoint.pl. Kwestie wynagrodzenia zawsze ustalane są indywidualnie i zależą od wielu czynników jak właśnie staż pracy i doświadczenie, a także znajomość narzędzi, stopień decyzyjności i odpowiedzialność w powierzanych zadaniach etc.
Bardzo słaba firma, w skrócie: (usunięte przez administratora) bardzo niskie wynagrodzenie oraz długie nadgodziny. Najgorsza firma w jakiej pracowałam.
Eliza – dziękujemy za Twoją opinię. Chcemy podkreślić, że jesteśmy otwarci na komunikację, w tym zastrzeżenia, jakie zgłaszają pracownicy. Oprócz codziennej komunikacji, na początku roku prowadzone są rozmowy roczne podsumowujące z wszystkimi pracownikami, podczas których można wyrazić swój feedback odnośnie warunków współpracy, zlecanych obowiązków, wynagrodzenia czy ogólnego wrażenia wynikającego z zatrudnienia. Wynagrodzenia ustalane są indywidualnie pod względem doświadczenia, umiejętności, odpowiedzialności oraz realizowanych zadań. Jednocześnie staramy się aby oferowane wynagrodzenia były na rynkowym poziomie. W przypadku nadgodzin, każdy pracownik ma prawo odebrać je w postaci dodatkowego urlopu lub krótszej pracy w wybranym dniu. Ps. Jednocześnie chcemy zauważyć, że w naszej firmie nigdy nie pracowała osoba o imieniu Eliza.
ENATA BREAD to właściciel takich marek jak Bakery oraz Gorąco Polecam – Smaki z Piekarni. I my gorąco polecamy nie tylko pączki, ale wszystkie ich wypieki na każdą okazję!
Wczoraj wygasa oferta na stanowisko Project Managera, jak pech to pech ;) Takiej pracy właśnie szukam. Wiecie może, jak często szukają takich pracowników? Nie wiem, czy mam zerkać na oferty, które publikuje firma, czy raczej szybko coś nowego się nie pojawi? Zaprosili kogoś z was na rozmowę? Firma wyjaśniła, na czym polega proces rekrutacyjny i ciekawi mnie jak to wygląda ze strony kandydata. Podobno regularnie odbywają się tu szkolenia, to prawda? Mają budżet szkoleniowy, czy chodzi głównie o szkolenia wewnętrze? Oczywiście, jesli ktoś byłby tak miły i podzielił się widełkami i napisał w paru zdaniach jak mu się pracuje, byłoby super. Pozdrawiam ;)
Elżbieto, zawsze zachęcamy do przesyłania CV na adres kontakt@loyaltypoint.pl wraz z krótką motywacją dotyczącą chęci podjęcia pracy w Loyalty Point. Nawet jeżeli aktualnie nie mamy otwartego procesu rekrutacyjne, może zdarzyć się sytuacja, że kandydat wpisze się w potrzeby biznesowe i zostanie zatrudniony. Rekrutacja składa się zwykle z kilku etapów, w tym z zadania do samodzielnego wykonania - wszystko w zależności od stanowiska, na jakie się kandyduje. Zależy nam na kształceniu pracowników, więc chętnie wysyłamy ich na szkolenia, konferencje, wydarzenia branżowe. Zapraszamy do kontaktu!
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Loyalty Point Sp. z o.o.?
Jednym z etapów rekrutacji jest ćwiczenie praktyczne – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działu IT. Zadanie jest dopasowane do poziomu stanowiska, na które się aplikuje i ma pokazać kompetencje praktyczne. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja i wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Kandydat zadanie wykonuje po pierwszym etapie rozmowy i na jego realizację ma określony czas. Następnie prezentuje swoje rozwiązanie podczas kolejnego spotkania, aby udowodnić swoje myślenie. W ten sposób chcemy poznać sposób myślenia i ocenić samodzielność realizacji ćwiczenia.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.?
Na wstępie chcemy zaznaczyć, że proces rekrutacji to sprawdzian dla obydwu stron. Jako firmie zawsze zależy nam na udowodnieniu, że jesteśmy ciekawym miejscem do pracy i rozwijania swoich kompetencji. Dla kandydata z kolei to czas na zweryfikowanie, czy mamy wspólne wartości oraz czy chce rozwijać swoją karierę zawodową w naszych strukturach. Czas trwania i liczba etapów rekrutacji zależna jest od stanowiska i działu, do którego się aplikuje. Im bardziej seniorska osoba jest poszukiwana, tym bardziej ten proces będzie złożony. W pierwszej kolejności staramy się poznać kandydata, jego doświadczenie, wartości i oczekiwania. Podczas tego etapu rozmawiamy także o potrzebach firmy i przedstawiamy bliżej naszą organizację. Jest to punkt bazowy, czy w ogóle obie ze stron widzą potencjał do współpracy. Druga część to ćwiczenie praktyczne do wykonania przez kandydata – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działy IT. Zadanie ma pokazać kompetencje praktyczne w odniesieniu do stanowiska. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja czy też wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Ostatni etap to finalna weryfikacja i potwierdzenie ostatecznych warunków współpracy.
A jak wygląda sytuacja z pracą zdalną/hybrydową? Interesuje mnie praca, ale mieszkam trochę dalej, więc byłaby to dla mnie najwygodniejsza opcja. Czy konsultanci CRM mają taką możliwość? Na ich stronie nie widzę takiej informacji.. I na co się przekłada tak naprawdę ten elastyczny czas pracy? W poprzedniej firmie miałam pracę zmianową na poprzednim stanowisku, a jak tutaj?
W Loyalty Point oferujemy możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 70% z biura i 30% z domu. Dni pracy z biura i z domu ustalane są indywidualnie z przełożonym w ramach struktury danego zespołu. Co do elastycznego czasu pracy – głównie pracujemy w godzinach 9-17, ale w miarę rozsądku możliwe jest zaczynanie pracy wcześniej lub kończenie później – to również uzależnione jest od pracy całego zespołu i spotkań z Klientami. Zapraszamy do złożenia CV, a na rozmowie kwalifikacyjnej będzie możliwość zadania nurtujących pytań.
Czy w Loyalty Point Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Tak, w Loyalty Point regularnie organizowane są szkolenia zewnętrzne dla pracowników związane z rozwojem ich kompetencji.
Wiele tu negatywnych opinii o Loyalty Point, z którymi nie mogę się zgodzić. Pracowałam w LP przez kilka lat i chętnie podzielę się moimi doświadczeniami. 1. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się z dyrektorem działu i managerem zespołu, do którego się aplikuje 2. Onboarding pierwszego dnia pracy. Oprowadzono mnie po biurze, opowiedziano o strukturze firmy i pokazano kto gdzie siedzi. Przedstawiono tez mnie współpracownikom, mówiąc po krotce czym będę się zajmować 3. Benefity - widziałam o nich już od pierwszego dnia i od tego czasu wiedziałam tez, ze przysługują mi po okresie próbnym. Wystarczył jeden mail by otrzymać kartę multisport i dołączyć do opieki medycznej 4. Atmosfera w zespołach jest bardzo pozytywna, wszyscy się wzajemnie lubią i szanują 5. Między zespołami można zawsze liczyc na pomoc, podzielenie się informacjami 6. Nadgodziny się zdarzają, ale tez nikt nie robi problemów gdy ktoś ma potrzebę wyjąc wcześniej, czy tez przyjsc pozniej. Wystarczy to zgłosić bezpośredniemu przełożonemu. Nikt nigdy nie stoi nad głowa i nie mówi „dziś odrabiasz godziny bo wczoraj wyszłaś wcześniej” 7. Dyrektorzy, managerowie, cała kadra zarządzająca cechuje się życzliwością. Osobiście uważam, że darzą pracowników dużym zaufaniem powierzając odpowiedzialność za prowadzone projekty. 8. Zawsze można liczyc na merytoryczne wsparcie bardziej doświadczonych koleżanek i kolegów 9. To co jest minusem w LP to brak jasno określonej ścieżki rozwoju, a czasami brak feedbacku/ podsumowania od przełożonego. To jedyna rzecz, nad ktora w mojej opinii warto popracować.
Tutaj Pani pisała, że była zatrudniona przez kilka lat. Co konkretnie po takim stażu może obecnie przysługiwać? Widziałam opinię sprzed lat, że podobno nie ma tu podwyżek. Jak jest z nimi obecnie?
Dziękujemy za komentarz. Odpowiadając na Pani pytanie najprościej – podwyżki w Loyalty Point są. Każda podwyżka uzależniona jest od czynnego udziału pracownika w bieżących projektach, progresu, rozwiniętych umiejętności, ale także od kondycji i sytuacji finansowej firmy. Doceniamy staż pracy, jednak o tym, co przysługuje pracownikowi świadczy przede wszystkim jego zaangażowanie w rozwój projektów i współpracę z klientami, więc na podwyżkę nie trzeba pracować X lat. Warto dodać, że z początkiem lutego rozpoczęły się rozmowy roczne pracowników z przełożonymi. Jest to z jednej strony czas na podsumowanie minionego roku, a z drugiej odpowiedni moment na zarysowanie ścieżki kariery pracownika. Pracownik wspólnie z przełożonym ustala swoje cele biznesowe (związane z głównymi obowiązkami), a także rozwojowe (nastawione na progres kompetencji u każdego pracownika). Dzięki temu każda osoba ma jasno określoną ścieżkę kariery w strukturach firmy i wie, jakie są wobec niej oczekiwania.
Jaka jest umowa w firmie Loyalty Point Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Digital Manager zatrudniają na umowę zlecenie?
W Loyalty Point tak naprawdę pracownik decyduje o swojej formie zatrudnienia, ponieważ jako pracodawca jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy. Nasze elastyczne podejście umożliwia zatrudnienie zarówno na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie czy na podstawie prowadzenia własnej działalności. Negocjując warunki współpracy zależy nam na pełnym zadowoleniu pracownika.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Zazwyczaj proces rekrutacji składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich dotyczy wstępnej rozmowy dotyczącej motywacji kandydata i jego doświadczenia. W trakcie rozmowy chcemy poznać osobowość, a także powód zmiany pracy i zainteresowania naszą firmą. Kolejny etap to spotkanie z Managerem Biznesowym lub Leaderem IT do zespołu, którego następuje rekrutacja. Rozmowa ma charakter merytoryczny i podczas niej zwykle proponujemy kandydatowi do rozwiązania zadanie praktyczne. W przypadku rekrutacji na stanowisko IT, podczas spotkania, poruszamy tematy technologii i wybranych case’ów związanych z obszarem pracy. Im bardziej specjalistyczne lub zaawansowane technicznie stanowisko, może pojawić się kolejny krok – spotkanie z kadrą zarządzającą. Jeśli powyższe etapy zakończą się pozytywnie to następuje negocjacja warunków współpracy dotyczących m.in. wynagrodzenia i terminu rozpoczęcia pracy. Czas trwania procesu rekrutacyjnego jest uzależniony od szeregu zmiennych, m.in. liczby kandydatów, ale zwykle jest to od ok. 3 do 5 tygodni. Stale rozwijamy zespół i obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska: - Junior Front-end Developer React, - Programista Front-End React. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej i profilu w mediach społecznościowych, aby pozostać na bieżąco z aktualnymi ofertami pracy.
Czy w firmie Loyalty Point Sp. z o.o. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Junior Developer?
W Loyalty Point nie ma typowo zmianowego systemu pracy. W biurze obowiązują natomiast elastyczne godziny pracy, a czas pracy w ramach zespołu może być indywidualnie dopasowywany do potrzeb pracownika. Jesteśmy otwarci również na zatrudnianie studentów, którym umożliwiamy dopasowanie grafiku pracy do planu zajęć na uczelni. Szczególnie na stanowiskach developerskich wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników i nie stanowi dla nas problemu praca popołudniami lub weekendami, jeśli dla kogoś byłaby to bardziej wygodna opcja.
Tak też napisano w ogłoszeniu na Project Manager - Consultant (CRM). Szkoda, że nie podano konkretów, co do wynagrodzenia. Może Ty mi napiszesz, ile mogę zarobić?
Kwestie wynagrodzenia zawsze są ustalane indywidualnie i zależą od wielu czynników jak staż pracy, doświadczenie, znajomość narzędzi, odpowiedzialność etc. Zachęcam jednak do przekazana swojego CV i wtedy wszystko będzie jasne :)
Poszukuję pracy jako Analityk Danych w mieście Warszawa. Do jakich firm warto się zgłosić? Ile można zarobić? Czy Loyalty Point Sp. z o.o. to dobry wybór?
Szukaj gdzie indziej. W LP stanowisko analityka danych jest wiecznie otwarte - co chwila się ktoś zwalnia (albo jego zwalniają, bo i tak bywało
Słabe warunki, nierozwojowe zadania. Prędzej można tam zaliczyć życiowy regres niż rozwój zawodowy. W ciągu roku w zespole rotacja przekraczała 100% i raczej nikt z odchodzących nie żałował zmiany. Ogólnie, to szkoda życia na to miejsce.
Na nadmiar pracy raczej nikt nie narzekał. Za to kiedy zadania się pojawiały, to... nie byly zbyt ambitne. Ta praca to strata czasu. Moje opinie się tu nie wyświetlają. Nawet pierwsza jest ucięta. Może tym razem się uda.
Dziękujemy za przesłanie opinii, wszystkie uwagi przyjmujemy z pokorą. Rozumiemy, że każdy ma prawo do swojej oceny, natomiast chcielibyśmy przedstawić fakty dotyczące sytuacji w dziale analitycznym. Team analityczny to osoby zarówno z 2 letnim stażem pracy, jak i takie, które są z nami już od ponad 5 lat. Ponad połowa teamu analitycznego ma ponad 2letni staż pracy w naszej firmie. Rozumiemy, że poziom zainteresowania danym projektem to kwestia indywidualna, jednak jako firmie zależy nam żeby projekty były rozwojowe. Jednym z przykładów jest pozyskany grant NCBR na rozwój własnego narzędzia Sztucznej Inteligencji – o czym więcej można przeczytać na stronie www firmy. W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu drogą mailową: kontakt@loyaltypoint.pl Pozdrawiamy, Zespół Loyalty Point
(usunięte przez administratora)
Z przykrością muszę stwierdzić, że powyższa opinia jest zwyczajnie kłamliwa. Muszę to napisać, bo nie jestem w stanie pogdzić się z tym, że ktoś tak kłamie. Ten kolega korzystał zarówno z karty multisport i luxmed. Wiem to od niego. Jak to było z jego zwolnieniem też wiem. Sam mi mówił, że od dłuższego czasudostawał feedback o konieczności poprawy Ja też już tam nie pracuję, ale atmosfera była dobra, nawet bardzo. zarobki adekwatne do kompetencji. No ale czas było iść dalej
Skoro już tam nie pracujesz ale mimo wszystko dobrze wspominasz to miejsce pracy to może napiszesz ile dokładnie można tam zarobić na start? Oceniłeś zarobki jako dobre, więc może zechcesz na ten temat napisać coś więcej? Będzie mi serdecznie miło móc się dowiedzieć czegoś więcej. Mogę na Ciebie liczyć?
Nikt nie powie ci o tych benefitach tak długo, jak sam się o nie nie zapytasz. Widocznie kolega się w końcu upomniał. Z tego co wiem, to rzeczony były pracownik na spotakaniu został poproszony o spakowanie się i wyjście z pracy. Dla mnie to brzmi jak "z dnia na dzień".
Widzę, że potraficie rozpoznać ofiary swojej "polityki" personalnej na podstawie ich opinii. Nawet nazwisko nie było wam potrzebne do tego. No, ale na potrzeby wizerunkowe odwracacie kota ogonem: "Ten kolega korzystał zarówno z karty multisport i luxmed. Wiem to od niego. Jak to było z jego zwolnieniem też wiem". I co jeszcze "wiecie" na podstawie takich strzępów informacji? Dziwne, też, że "wiedza" o tym, kto za co był zwolniony tak szybko się u was rozchodzi. Ponieważ zostaliście przyłapani na manipulacji i kłamstwie ocena będzie negatywna, a dla mnie i innych kandydatów to info, aby się trzymać od was z daleka. Jest takie powiedzenie: "Zadowoleni siedzą cicho, a niezadowoleni przeciwnie. No ale tutaj ktoś poczuł "samodzielną" i niczym nieprzymuszoną potrzebę negowania cudzej opinii i arbitralnego ukazywania pracodawcy wyłącznie w dobrym świetle.
jak w każdej firmie i tu nie jest doskonale - jestem pracownikiem od dłuższego już czasu - kwestia informacji o benefitach jest trochę zaskakująca, bo nikt tego chyba nikty nie ukrywał -;) ale widzę, że zostało to wzięte do serca, bo jest to stały element wdrożenia nowego pracownika w firmie - tak aby na 100% nie uciekło - więc historia jest z happy endem ponieważ w firmie się to zmieniło na plus
Odszedłem już dawno temu, ale widzę, że nic a nic się nie zmieniło. Słabe zarobki, atmosfera kiepska, umowy śmieciowe i wymaganie pracy po godzinach, za które się nie płaci. PIP powinien się zająć tą firmą. Jeśli ktoś jest na samym początku kariery, to na pewno się szybko tutaj nauczy, bo w rok przepracuje półtora roku ;) I tylko w takim kontekście mogę polecić tę firmę, żeby zacisnąć zęby i jak najwięcej nauki wyciągnąć. Tylko trzeba mieć naprawdę mocne nerwy i psychikę, żeby nie dać się złamać i potem nie spędzić na terapii kolejnego roku.
Cześć, ja niestety nie polecam pracy w LP - powodów jest wiele. Wiadomo -nie każda firma jest idealna, ale ja już osobiście powoli mam dość warunków i podejścia. Niestety są bardzo niskie - w porównaniu do tego co oferuje konkurencja - zarabia się tutaj marne grosze. Oczy mydlą sytuacją covidową i 'ciężką sytuacją z klientami', ale oczywiście 'wychodzimy na prostą' i niedługo Wam wyrównamy wszystko. I tak od marca 2020. Nie ma szans od tego czasu na podwyżkę, jakąkolwiek negocjacje stawki - i tak zawsze usłyszysz ten sam argument. Firma nie ma żadnego zaufania do pracowników, codziennie musisz się spowiadać z tego co robisz. Benefity? Zapomnij, nie ma żadnych, nikt się tym nie zajmuje, nikt nic nie wie, kartę multisport musisz wyprosić (i to kilka razy się upominając), to samo z opieką medyczną. A i tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy komukolwiek powiedzieć o tym, że nie jesteś z czegoś zadowolony, ze coś Ci się nie podoba- możesz być pewny, że mile osoby zawsze uprzejmie przekażą komu trzeba.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Loyalty Point Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Loyalty Point Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Loyalty Point Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!