Loyalty Point Sp. z o.o.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Loyalty Point Sp. z o.o.

K.
Były pracownik

Wiele tu negatywnych opinii o Loyalty Point, z którymi nie mogę się zgodzić. Pracowałam w LP przez kilka lat i chętnie podzielę się moimi doświadczeniami. 1. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się z dyrektorem działu i managerem zespołu, do którego się aplikuje 2. Onboarding pierwszego dnia pracy. Oprowadzono mnie po biurze, opowiedziano o strukturze firmy i pokazano kto gdzie siedzi. Przedstawiono tez mnie współpracownikom, mówiąc po krotce czym będę się zajmować 3. Benefity - widziałam o nich już od pierwszego dnia i od tego czasu wiedziałam tez, ze przysługują mi po okresie próbnym. Wystarczył jeden mail by otrzymać kartę multisport i dołączyć do opieki medycznej 4. Atmosfera w zespołach jest bardzo pozytywna, wszyscy się wzajemnie lubią i szanują 5. Między zespołami można zawsze liczyc na pomoc, podzielenie się informacjami 6. Nadgodziny się zdarzają, ale tez nikt nie robi problemów gdy ktoś ma potrzebę wyjąc wcześniej, czy tez przyjsc pozniej. Wystarczy to zgłosić bezpośredniemu przełożonemu. Nikt nigdy nie stoi nad głowa i nie mówi „dziś odrabiasz godziny bo wczoraj wyszłaś wcześniej” 7. Dyrektorzy, managerowie, cała kadra zarządzająca cechuje się życzliwością. Osobiście uważam, że darzą pracowników dużym zaufaniem powierzając odpowiedzialność za prowadzone projekty. 8. Zawsze można liczyc na merytoryczne wsparcie bardziej doświadczonych koleżanek i kolegów 9. To co jest minusem w LP to brak jasno określonej ścieżki rozwoju, a czasami brak feedbacku/ podsumowania od przełożonego. To jedyna rzecz, nad ktora w mojej opinii warto popracować.

Pracodawca

@Krystyna

Dziękujemy za komentarz. Odpowiadając na Pani pytanie najprościej – podwyżki w Loyalty Point są. Każda podwyżka uzależniona jest od czynnego udziału pracownika w bieżących projektach, progresu, rozwiniętych umiejętności, ale także od kondycji i sytuacji finansowej firmy. Doceniamy staż pracy, jednak o tym, co przysługuje pracownikowi świadczy przede wszystkim jego zaangażowanie w rozwój projektów i współpracę z klientami, więc na podwyżkę nie trzeba pracować X lat. Warto dodać, że z początkiem lutego rozpoczęły się rozmowy roczne pracowników z przełożonymi. Jest to z jednej strony czas na podsumowanie minionego roku, a z drugiej odpowiedni moment na zarysowanie ścieżki kariery pracownika. Pracownik wspólnie z przełożonym ustala swoje cele biznesowe (związane z głównymi obowiązkami), a także rozwojowe (nastawione na progres kompetencji u każdego pracownika). Dzięki temu każda osoba ma jasno określoną ścieżkę kariery w strukturach firmy i wie, jakie są wobec niej oczekiwania.

Mońka Nowy wpis
Inne

dzień dobry, gdy widziałam, że wcześniej była dodawana oferta dla Office Assistant’a to wpisano w nią umowę o pracę ale również tę na zlecenie. Zastanawiam się czy to jest jakieś odniesienie się do okresu próbnego. Jeśli tak to zazwyczaj dostaje się na nim to wspomniane zlecenie?

anonim Nowy wpis
Inne

Dzień dobry. interesuje mnie praca jako analityk danych. Mam już doświadczenie, przewyższam te wymagane w postaci 2 lat i zastanawiam się jak odnajdę się w aktualnym zespole, o ile dostanę zaproszenie na rozmowę. W jakiej formie będzie prowadzona w tym przypadku?

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Zespół analityczny to zarówno osoby na stanowiskach seniorskich, jak i takie z mniejszym doświadczeniem. W teamie przyjazna atmosfera, więc nie widzimy powodów, przez które mogłyby wystąpić jakieś tarcia w kwestiach odnalezienia się w zespole. Czas trwania i liczba etapów rekrutacji zależna jest od stanowiska i działu, do którego się aplikuje. Im bardziej seniorska osoba jest poszukiwana, tym bardziej ten proces będzie złożony. W pierwszej kolejności staramy się poznać kandydata, jego doświadczenie, wartości i oczekiwania. Podczas tego etapu rozmawiamy także o potrzebach firmy i przedstawiamy bliżej naszą organizację. Jest to punkt bazowy, czy w ogóle obie ze stron widzą potencjał do współpracy. Druga część to ćwiczenie praktyczne do wykonania przez kandydata. Zadanie ma pokazać kompetencje praktyczne w odniesieniu do stanowiska. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja czy też wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Ostatni etap to finalna weryfikacja i potwierdzenie ostatecznych warunków współpracy. Zachęcamy do przesyłania CV na adres kontakt@loyaltypoint.pl.

Nikola
Inne

Witam, jak często potrzebny jest Project Manager? Także mam teraz przed sobą ofertę o której wspomniano jakiś czas temu. wpisano w nią minimum 2-letnie doświadczenie. zastanawiam się czy osoba aplikująca mająca 4 lata za sobą może liczyć z marszu na wyższą podstawę? Co jeszcze wpływa na wynagrodzenie?

Nowy wpis

Pracodawca

@Nikola

Zachęcamy do przesyłania CV na adres kontakt@loyaltypoint.pl. Kwestie wynagrodzenia zawsze ustalane są indywidualnie i zależą od wielu czynników jak właśnie staż pracy i doświadczenie, a także znajomość narzędzi, stopień decyzyjności i odpowiedzialność w powierzanych zadaniach etc.

Eliza
Były pracownik

Bardzo słaba firma, w skrócie: (usunięte przez administratora) bardzo niskie wynagrodzenie oraz długie nadgodziny. Najgorsza firma w jakiej pracowałam.

Pracodawca

@Eliza

Eliza – dziękujemy za Twoją opinię. Chcemy podkreślić, że jesteśmy otwarci na komunikację, w tym zastrzeżenia, jakie zgłaszają pracownicy. Oprócz codziennej komunikacji, na początku roku prowadzone są rozmowy roczne podsumowujące z wszystkimi pracownikami, podczas których można wyrazić swój feedback odnośnie warunków współpracy, zlecanych obowiązków, wynagrodzenia czy ogólnego wrażenia wynikającego z zatrudnienia. Wynagrodzenia ustalane są indywidualnie pod względem doświadczenia, umiejętności, odpowiedzialności oraz realizowanych zadań. Jednocześnie staramy się aby oferowane wynagrodzenia były na rynkowym poziomie. W przypadku nadgodzin, każdy pracownik ma prawo odebrać je w postaci dodatkowego urlopu lub krótszej pracy w wybranym dniu. Ps. Jednocześnie chcemy zauważyć, że w naszej firmie nigdy nie pracowała osoba o imieniu Eliza.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Loyalty Point Sp. z o.o.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?

Pracodawca

 Aktualność
Jak co roku, na chwilę przed świętami Wielkanocnymi mieliśmy okazję odejść od komputerów i wspólnie w biurze spotkać się na poczęstunku. Symboliczne „jajeczko” to dobry moment na integrację i krótki oddech od codziennej gonitwy.

Święta są po to, by dzielić się wszystkim, co najlepsze. Pysznymi potrawami oraz tym co wyjątkowo ważne: czasem. A im więcej się dzielimy, tym więcej dostajemy. 

I takiej obfitości życzymy wszystkim naszym Klientom, Współpracownikom i Pracownikom! Spokojnych Świąt, odpoczynku i chwil z bliskimi w wiosennej atmosferze. 


Pracodawca

 Aktualność
Charakterystyczny słodki zapach rozchodzący się po naszym biurze mógł oznaczać tylko jedno –świętowaliśmy tłusty czwartek! Dostawa pączków i donut’ów z zaprzyjaźnionej firmy ENATA BREAD dotarła do nas z samego rana, abyśmy mogli rozpocząć dzień na słodko. To był najsmaczniejszy czwartek w roku.

ENATA BREAD to właściciel takich marek jak Bakery oraz Gorąco Polecam – Smaki z Piekarni. I my gorąco polecamy nie tylko pączki, ale wszystkie ich wypieki na każdą okazję!

Elżbieta
Inne

Wczoraj wygasa oferta na stanowisko Project Managera, jak pech to pech ;) Takiej pracy właśnie szukam. Wiecie może, jak często szukają takich pracowników? Nie wiem, czy mam zerkać na oferty, które publikuje firma, czy raczej szybko coś nowego się nie pojawi? Zaprosili kogoś z was na rozmowę? Firma wyjaśniła, na czym polega proces rekrutacyjny i ciekawi mnie jak to wygląda ze strony kandydata. Podobno regularnie odbywają się tu szkolenia, to prawda? Mają budżet szkoleniowy, czy chodzi głównie o szkolenia wewnętrze? Oczywiście, jesli ktoś byłby tak miły i podzielił się widełkami i napisał w paru zdaniach jak mu się pracuje, byłoby super. Pozdrawiam ;)

Pracodawca

@Elżbieta

Elżbieto, zawsze zachęcamy do przesyłania CV na adres kontakt@loyaltypoint.pl wraz z krótką motywacją dotyczącą chęci podjęcia pracy w Loyalty Point. Nawet jeżeli aktualnie nie mamy otwartego procesu rekrutacyjne, może zdarzyć się sytuacja, że kandydat wpisze się w potrzeby biznesowe i zostanie zatrudniony. Rekrutacja składa się zwykle z kilku etapów, w tym z zadania do samodzielnego wykonania - wszystko w zależności od stanowiska, na jakie się kandyduje. Zależy nam na kształceniu pracowników, więc chętnie wysyłamy ich na szkolenia, konferencje, wydarzenia branżowe. Zapraszamy do kontaktu!

Pracodawca

 Aktualność
Co roku nie możemy doczekać się zbliżających Świąt Bożego Narodzenia i cieszymy się na ich nadejście. Co roku są także osoby, dla których ten czas wcale nie jest aż tak radosny. Dlatego kolejny rok z rzędu zamieniliśmy się w Świętego Mikołaja i przygotowaliśmy prezenty dla dzieci z Placówki opiekuńczo-wychowawczej „Wspólny Dom” w Warszawie. Dzięki temu mogliśmy umilić im ten świąteczny czas i dodać odrobinę magii do ich życia.


Dziękujemy wszystkim pracownikom zaangażowanym w przygotowanie prezentów – bez Was by się to nie udało. Podarunki już trafiły w ręce wychowanków. Cieszymy się, że ponownie mogliśmy razem spełnić marzenia najmłodszych!


Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Loyalty Point Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Jednym z etapów rekrutacji jest ćwiczenie praktyczne – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działu IT. Zadanie jest dopasowane do poziomu stanowiska, na które się aplikuje i ma pokazać kompetencje praktyczne. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja i wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Kandydat zadanie wykonuje po pierwszym etapie rozmowy i na jego realizację ma określony czas. Następnie prezentuje swoje rozwiązanie podczas kolejnego spotkania, aby udowodnić swoje myślenie. W ten sposób chcemy poznać sposób myślenia i ocenić samodzielność realizacji ćwiczenia.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Na wstępie chcemy zaznaczyć, że proces rekrutacji to sprawdzian dla obydwu stron. Jako firmie zawsze zależy nam na udowodnieniu, że jesteśmy ciekawym miejscem do pracy i rozwijania swoich kompetencji. Dla kandydata z kolei to czas na zweryfikowanie, czy mamy wspólne wartości oraz czy chce rozwijać swoją karierę zawodową w naszych strukturach. Czas trwania i liczba etapów rekrutacji zależna jest od stanowiska i działu, do którego się aplikuje. Im bardziej seniorska osoba jest poszukiwana, tym bardziej ten proces będzie złożony. W pierwszej kolejności staramy się poznać kandydata, jego doświadczenie, wartości i oczekiwania. Podczas tego etapu rozmawiamy także o potrzebach firmy i przedstawiamy bliżej naszą organizację. Jest to punkt bazowy, czy w ogóle obie ze stron widzą potencjał do współpracy. Druga część to ćwiczenie praktyczne do wykonania przez kandydata – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działy IT. Zadanie ma pokazać kompetencje praktyczne w odniesieniu do stanowiska. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja czy też wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Ostatni etap to finalna weryfikacja i potwierdzenie ostatecznych warunków współpracy.

Justa
Inne

A jak wygląda sytuacja z pracą zdalną/hybrydową? Interesuje mnie praca, ale mieszkam trochę dalej, więc byłaby to dla mnie najwygodniejsza opcja. Czy konsultanci CRM mają taką możliwość? Na ich stronie nie widzę takiej informacji.. I na co się przekłada tak naprawdę ten elastyczny czas pracy? W poprzedniej firmie miałam pracę zmianową na poprzednim stanowisku, a jak tutaj?

Pracodawca

@Justa

W Loyalty Point oferujemy możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 70% z biura i 30% z domu. Dni pracy z biura i z domu ustalane są indywidualnie z przełożonym w ramach struktury danego zespołu. Co do elastycznego czasu pracy – głównie pracujemy w godzinach 9-17, ale w miarę rozsądku możliwe jest zaczynanie pracy wcześniej lub kończenie później – to również uzależnione jest od pracy całego zespołu i spotkań z Klientami. Zapraszamy do złożenia CV, a na rozmowie kwalifikacyjnej będzie możliwość zadania nurtujących pytań.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Loyalty Point Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?

Pracodawca

@Pytanie

Tak, w Loyalty Point regularnie organizowane są szkolenia zewnętrzne dla pracowników związane z rozwojem ich kompetencji.

K.
Były pracownik

Wiele tu negatywnych opinii o Loyalty Point, z którymi nie mogę się zgodzić. Pracowałam w LP przez kilka lat i chętnie podzielę się moimi doświadczeniami. 1. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się z dyrektorem działu i managerem zespołu, do którego się aplikuje 2. Onboarding pierwszego dnia pracy. Oprowadzono mnie po biurze, opowiedziano o strukturze firmy i pokazano kto gdzie siedzi. Przedstawiono tez mnie współpracownikom, mówiąc po krotce czym będę się zajmować 3. Benefity - widziałam o nich już od pierwszego dnia i od tego czasu wiedziałam tez, ze przysługują mi po okresie próbnym. Wystarczył jeden mail by otrzymać kartę multisport i dołączyć do opieki medycznej 4. Atmosfera w zespołach jest bardzo pozytywna, wszyscy się wzajemnie lubią i szanują 5. Między zespołami można zawsze liczyc na pomoc, podzielenie się informacjami 6. Nadgodziny się zdarzają, ale tez nikt nie robi problemów gdy ktoś ma potrzebę wyjąc wcześniej, czy tez przyjsc pozniej. Wystarczy to zgłosić bezpośredniemu przełożonemu. Nikt nigdy nie stoi nad głowa i nie mówi „dziś odrabiasz godziny bo wczoraj wyszłaś wcześniej” 7. Dyrektorzy, managerowie, cała kadra zarządzająca cechuje się życzliwością. Osobiście uważam, że darzą pracowników dużym zaufaniem powierzając odpowiedzialność za prowadzone projekty. 8. Zawsze można liczyc na merytoryczne wsparcie bardziej doświadczonych koleżanek i kolegów 9. To co jest minusem w LP to brak jasno określonej ścieżki rozwoju, a czasami brak feedbacku/ podsumowania od przełożonego. To jedyna rzecz, nad ktora w mojej opinii warto popracować.

Z
Pracownik
@K.

Bo to wszystko prawda

Krystyna
Inne
@Z

Tutaj Pani pisała, że była zatrudniona przez kilka lat. Co konkretnie po takim stażu może obecnie przysługiwać? Widziałam opinię sprzed lat, że podobno nie ma tu podwyżek. Jak jest z nimi obecnie?

Pracodawca

@Krystyna

Dziękujemy za komentarz. Odpowiadając na Pani pytanie najprościej – podwyżki w Loyalty Point są. Każda podwyżka uzależniona jest od czynnego udziału pracownika w bieżących projektach, progresu, rozwiniętych umiejętności, ale także od kondycji i sytuacji finansowej firmy. Doceniamy staż pracy, jednak o tym, co przysługuje pracownikowi świadczy przede wszystkim jego zaangażowanie w rozwój projektów i współpracę z klientami, więc na podwyżkę nie trzeba pracować X lat. Warto dodać, że z początkiem lutego rozpoczęły się rozmowy roczne pracowników z przełożonymi. Jest to z jednej strony czas na podsumowanie minionego roku, a z drugiej odpowiedni moment na zarysowanie ścieżki kariery pracownika. Pracownik wspólnie z przełożonym ustala swoje cele biznesowe (związane z głównymi obowiązkami), a także rozwojowe (nastawione na progres kompetencji u każdego pracownika). Dzięki temu każda osoba ma jasno określoną ścieżkę kariery w strukturach firmy i wie, jakie są wobec niej oczekiwania.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest umowa w firmie Loyalty Point Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Digital Manager zatrudniają na umowę zlecenie?

Pracodawca

@Pytanie

W Loyalty Point tak naprawdę pracownik decyduje o swojej formie zatrudnienia, ponieważ jako pracodawca jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy. Nasze elastyczne podejście umożliwia zatrudnienie zarówno na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie czy na podstawie prowadzenia własnej działalności. Negocjując warunki współpracy zależy nam na pełnym zadowoleniu pracownika.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pracodawca

@Pytanie

Zazwyczaj proces rekrutacji składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich dotyczy wstępnej rozmowy dotyczącej motywacji kandydata i jego doświadczenia. W trakcie rozmowy chcemy poznać osobowość, a także powód zmiany pracy i zainteresowania naszą firmą. Kolejny etap to spotkanie z Managerem Biznesowym lub Leaderem IT do zespołu, którego następuje rekrutacja. Rozmowa ma charakter merytoryczny i podczas niej zwykle proponujemy kandydatowi do rozwiązania zadanie praktyczne. W przypadku rekrutacji na stanowisko IT, podczas spotkania, poruszamy tematy technologii i wybranych case’ów związanych z obszarem pracy. Im bardziej specjalistyczne lub zaawansowane technicznie stanowisko, może pojawić się kolejny krok – spotkanie z kadrą zarządzającą. Jeśli powyższe etapy zakończą się pozytywnie to następuje negocjacja warunków współpracy dotyczących m.in. wynagrodzenia i terminu rozpoczęcia pracy. Czas trwania procesu rekrutacyjnego jest uzależniony od szeregu zmiennych, m.in. liczby kandydatów, ale zwykle jest to od ok. 3 do 5 tygodni. Stale rozwijamy zespół i obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska: - Junior Front-end Developer React, - Programista Front-End React. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej i profilu w mediach społecznościowych, aby pozostać na bieżąco z aktualnymi ofertami pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Loyalty Point Sp. z o.o. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Junior Developer?

Pracownik Loyalty Point
Pracownik
@Pytanie

W Loyalty Point nie ma typowo zmianowego systemu pracy. W biurze obowiązują natomiast elastyczne godziny pracy, a czas pracy w ramach zespołu może być indywidualnie dopasowywany do potrzeb pracownika. Jesteśmy otwarci również na zatrudnianie studentów, którym umożliwiamy dopasowanie grafiku pracy do planu zajęć na uczelni. Szczególnie na stanowiskach developerskich wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników i nie stanowi dla nas problemu praca popołudniami lub weekendami, jeśli dla kogoś byłaby to bardziej wygodna opcja.

Stefan
Inne
@Pracownik Loyalty Point

Tak też napisano w ogłoszeniu na Project Manager - Consultant (CRM). Szkoda, że nie podano konkretów, co do wynagrodzenia. Może Ty mi napiszesz, ile mogę zarobić?

Pracodawca

@Stefan

Kwestie wynagrodzenia zawsze są ustalane indywidualnie i zależą od wielu czynników jak staż pracy, doświadczenie, znajomość narzędzi, odpowiedzialność etc. Zachęcam jednak do przekazana swojego CV i wtedy wszystko będzie jasne :)

Administrator

Poszukuję pracy jako Analityk Danych w mieście Warszawa. Do jakich firm warto się zgłosić? Ile można zarobić? Czy Loyalty Point Sp. z o.o. to dobry wybór?

X
Były pracownik
@Administrator

Szukaj gdzie indziej. W LP stanowisko analityka danych jest wiecznie otwarte - co chwila się ktoś zwalnia (albo jego zwalniają, bo i tak bywało

Elżbieta
Inne
@X

jaki jest powód takiej rotacji na tym stanowisku ? za dużo pracy czy jak?

X
Były pracownik
@Elżbieta

Słabe warunki, nierozwojowe zadania. Prędzej można tam zaliczyć życiowy regres niż rozwój zawodowy. W ciągu roku w zespole rotacja przekraczała 100% i raczej nikt z odchodzących nie żałował zmiany. Ogólnie, to szkoda życia na to miejsce.

X
Były pracownik
@Elżbieta

Na nadmiar pracy raczej nikt nie narzekał. Za to kiedy zadania się pojawiały, to... nie byly zbyt ambitne. Ta praca to strata czasu. Moje opinie się tu nie wyświetlają. Nawet pierwsza jest ucięta. Może tym razem się uda.

Pracodawca

@X

Dziękujemy za przesłanie opinii, wszystkie uwagi przyjmujemy z pokorą. Rozumiemy, że każdy ma prawo do swojej oceny, natomiast chcielibyśmy przedstawić fakty dotyczące sytuacji w dziale analitycznym. Team analityczny to osoby zarówno z 2 letnim stażem pracy, jak i takie, które są z nami już od ponad 5 lat. Ponad połowa teamu analitycznego ma ponad 2letni staż pracy w naszej firmie. Rozumiemy, że poziom zainteresowania danym projektem to kwestia indywidualna, jednak jako firmie zależy nam żeby projekty były rozwojowe. Jednym z przykładów jest pozyskany grant NCBR na rozwój własnego narzędzia Sztucznej Inteligencji – o czym więcej można przeczytać na stronie www firmy. W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu drogą mailową: kontakt@loyaltypoint.pl Pozdrawiamy, Zespół Loyalty Point

anonim

(usunięte przez administratora)

Jan Długosz
Były pracownik

Z przykrością muszę stwierdzić, że powyższa opinia jest zwyczajnie kłamliwa. Muszę to napisać, bo nie jestem w stanie pogdzić się z tym, że ktoś tak kłamie. Ten kolega korzystał zarówno z karty multisport i luxmed. Wiem to od niego. Jak to było z jego zwolnieniem też wiem. Sam mi mówił, że od dłuższego czasudostawał feedback o konieczności poprawy Ja też już tam nie pracuję, ale atmosfera była dobra, nawet bardzo. zarobki adekwatne do kompetencji. No ale czas było iść dalej

3
Bartosz
Inne
@Jan Długosz

Skoro już tam nie pracujesz ale mimo wszystko dobrze wspominasz to miejsce pracy to może napiszesz ile dokładnie można tam zarobić na start? Oceniłeś zarobki jako dobre, więc może zechcesz na ten temat napisać coś więcej? Będzie mi serdecznie miło móc się dowiedzieć czegoś więcej. Mogę na Ciebie liczyć?

XYZ
Pracownik
@Jan Długosz

Nikt nie powie ci o tych benefitach tak długo, jak sam się o nie nie zapytasz. Widocznie kolega się w końcu upomniał. Z tego co wiem, to rzeczony były pracownik na spotakaniu został poproszony o spakowanie się i wyjście z pracy. Dla mnie to brzmi jak "z dnia na dzień".

Tak trzeba
Kandydat
 Pytanie
@Jan Długosz

Widzę, że potraficie rozpoznać ofiary swojej "polityki" personalnej na podstawie ich opinii. Nawet nazwisko nie było wam potrzebne do tego. No, ale na potrzeby wizerunkowe odwracacie kota ogonem: "Ten kolega korzystał zarówno z karty multisport i luxmed. Wiem to od niego. Jak to było z jego zwolnieniem też wiem". I co jeszcze "wiecie" na podstawie takich strzępów informacji? Dziwne, też, że "wiedza" o tym, kto za co był zwolniony tak szybko się u was rozchodzi. Ponieważ zostaliście przyłapani na manipulacji i kłamstwie ocena będzie negatywna, a dla mnie i innych kandydatów to info, aby się trzymać od was z daleka. Jest takie powiedzenie: "Zadowoleni siedzą cicho, a niezadowoleni przeciwnie. No ale tutaj ktoś poczuł "samodzielną" i niczym nieprzymuszoną potrzebę negowania cudzej opinii i arbitralnego ukazywania pracodawcy wyłącznie w dobrym świetle.

Ja
Pracownik
@Tak trzeba

jak w każdej firmie i tu nie jest doskonale - jestem pracownikiem od dłuższego już czasu - kwestia informacji o benefitach jest trochę zaskakująca, bo nikt tego chyba nikty nie ukrywał -;) ale widzę, że zostało to wzięte do serca, bo jest to stały element wdrożenia nowego pracownika w firmie - tak aby na 100% nie uciekło - więc historia jest z happy endem ponieważ w firmie się to zmieniło na plus

Haha
Były pracownik

Odszedłem już dawno temu, ale widzę, że nic a nic się nie zmieniło. Słabe zarobki, atmosfera kiepska, umowy śmieciowe i wymaganie pracy po godzinach, za które się nie płaci. PIP powinien się zająć tą firmą. Jeśli ktoś jest na samym początku kariery, to na pewno się szybko tutaj nauczy, bo w rok przepracuje półtora roku ;) I tylko w takim kontekście mogę polecić tę firmę, żeby zacisnąć zęby i jak najwięcej nauki wyciągnąć. Tylko trzeba mieć naprawdę mocne nerwy i psychikę, żeby nie dać się złamać i potem nie spędzić na terapii kolejnego roku.

K
Pracownik
 Pytanie

Cześć, ja niestety nie polecam pracy w LP - powodów jest wiele. Wiadomo -nie każda firma jest idealna, ale ja już osobiście powoli mam dość warunków i podejścia. Niestety są bardzo niskie - w porównaniu do tego co oferuje konkurencja - zarabia się tutaj marne grosze. Oczy mydlą sytuacją covidową i 'ciężką sytuacją z klientami', ale oczywiście 'wychodzimy na prostą' i niedługo Wam wyrównamy wszystko. I tak od marca 2020. Nie ma szans od tego czasu na podwyżkę, jakąkolwiek negocjacje stawki - i tak zawsze usłyszysz ten sam argument. Firma nie ma żadnego zaufania do pracowników, codziennie musisz się spowiadać z tego co robisz. Benefity? Zapomnij, nie ma żadnych, nikt się tym nie zajmuje, nikt nic nie wie, kartę multisport musisz wyprosić (i to kilka razy się upominając), to samo z opieką medyczną. A i tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy komukolwiek powiedzieć o tym, że nie jesteś z czegoś zadowolony, ze coś Ci się nie podoba- możesz być pewny, że mile osoby zawsze uprzejmie przekażą komu trzeba.

Zostaw merytoryczną opinię o Loyalty Point Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Loyalty Point Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Loyalty Point Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Loyalty Point Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Loyalty Point Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii