Dzień dobry, kiedyś widziałem od firmy ofertę pracy dla doradcy ds. sprzedaży fotowoltaiki. Chciałem sprawdzić czy nie ma jakichś ofert albo aktualnych opinii, bo może bym się podjął pracy. tu tymczasem ktoś wspomniał o jakichś karach nakładanych na pracowników. czy to w ogóle do dziś aktualne? i uwzględnione w umowie?
Firma nie wypłaca pieniędzy na czas, regulamin wypłat jest tak ułożony, że można wyjść na MINUSIE. Tak dokładnie. Firma w niebezpośredni sposób nie płaci za wykonaną praca, regulamin wypłat jest śmieszny, możesz zrobić bardzo dużą kwotę obrotu i zostać z groszami na koncie po odliczeniu kosztów działalności, oraz ich dziwnych kar, które de facto można dostać za wszystko. Edison, czy Polenergia to nie ludzie, a wyniki i wyścig szczurów, wzajemne donoszenie na siebie nawzajem to norma, by przypodobać się kierownictwu. Motywacja na zasadzie straszenie zwolnieniem. Szkoda zdrowia psychicznego, pieniędzy i czasu, bo praca może trwać nie raz, nie dwa od 7 do 22/23. To nie jest praca dla ludzi, którzy chcą spróbować swoich sił. Na rozmowie rekrutacyjnej niejasno wyltumaczony system wynagrodzeń( to nie tylko moja opinia ale i innych osób, które również poczuły się oszukane). Nie polecam, ludzie szanujcie zdrowie psychiczne jest mnóstwo miejsc pracy w których zarobicie więcej niż PONIZEJ SREDNIEJ KRAJOWEJ) .
Z co są te kary o których wspominasz? Na umowie miałeś to wyjaśnione żeby wiedzieć czego unikać i jak się pilnować? Tobie potrącali kasę bez wyjaśnienia?
czy jakakolwiek szanująca się firma motywuje ludzi karami ? czy pracownik to (usunięte przez administratora) które należy poganiać elektryczną pałką , aby był efektywny ? Czy prawdziwa motywacją jest wizja pracy w stresie przed ukaraniem, czy wizja fajnej prowizji do zgarnięcia w nagrodę ? Naprawdę zarządzanie na poziomie behawioralnym, wstyd . Tresura- brak elementarnej wiedzy nt zarządzania zasobami ludzkimi.
JUZ NIE WIEM NA KTORYM PROFILU NA GO WORK PYTAC. MAM OGROMNY PROBLEM Z WYPLACENIEM ZALEGLYCH PENSJI... FIRMA NIE WYPLACILA MI JUZ OD PONAD 6 MIESIECY. SKIEROWAC SPRAWE DO PIP? CO SADZICIE?
Nic nowego ta firma wiecznie szuka tylko możliwości zabrania premii obcięcia wynagrodzenia wymagania sa śrubowane z miesiąca na miesiąc nie ma szans żeby wyrobić się z zadaniami w ludzkim czasie pracy żeby zarobić jakieś sensowne pieniądze jak na warszawskie warunki 5tyś brutto to bardzo słabo a wymagania jak na pilotów promów kosmicznych.
śrubowane mówisz? a wyjaśnisz komuś z zewnątrz jak konkretnie to wygląda? ciekawa jestem tych wymagań i opisu jak to w praktyce wychodzi i dlaczego tak naprawdę nie udaje się wyrobić tak jakby tego chcieli. jaki zakres zadań i jaka norma?
Gdybym wcześniej czytała te opinie to nie wybrałabym tej firmy. A tak moge wystawić pozytywną opinie i polecić kazdemy od doradcy handlowego po montazystów i audytora. )8 pażdziernika podpisałam umowe a dzisiaj odebrał prace audytor Damian. Na każdym etapie prac miałam cały czas kontakt telefoniczny i mailowy , Po 11 dnach miałam materiał koło domu a po tygodniu montaż z taka ekipą ,że przyjemnie było patrzeć jak pracuja i sprzataja po sobie. Mam fotowoltanike 9,87 a więc 22 panele było co robic a Panoowie opanowali to w jeden dzień, Był problem z wifi ale tą sprawę rozwiązał super audytor Damian. Dziękuję jeszcze raaz doradcy Handlowemu Panu łukaszowi W, który był do dyspozycji praktycznie 24 (usunięte przez administratora) Polecam ta firmę , może nie tania ale solidną , profesjonalna .
Dziwne że wszyscy co tu piszą czekają na montaż i projekt 2 do ,3 miesięcy a u pani to zrealizowali w dwa tygodnie czy to na pewno Edison bo ja nie wierze
No nie wiem jak mam to udowodnic ale to prawda...też czytając te opinie zastanawiam się czy miałam szczęście czy te opinie negatywne są prawdziwe . 08 pażdziernika podpisałam umowę a 31.10. miałam panele na dachu. Teraz czekam tylko na Tauron.. W zasadzie to wyraziłam swoją opinie o firmie Edison Energia i podtrzymuję,że na śąsku działają rzetelnie i poprawnie. Pozdrawiam
U mnie 22 panele od 8 rano do 21 h. Ekipa była jak roboty. Każdy wiedział co ma robić :) Ale ok ja tu widzę ,że nikogo nie przekonam do tego,ze mnie spotkało pozytywne doświadczenie z Edison Energia :)
tak, projekt szybko, dostawa paneli też choć z problemami, teraz problem z montażem zobaczymy jak będzie dalej
Pani Jolanto, bardzo dziękujemy za Pani opinię i niesugerowanie się komentarzami krążącymi w sieci. Cieszymy się ogromnie, że nasi pracownicy na każdym poziomie wykazali się profesjonalizmem i nastawieniem na klienta. Jesteśmy pewni jakości swoich usług, dlatego gratulujemy wyboru i życzymy przyjemnego oszczędzania! Wszystkiego dobrego ;) Zespół Edison Energia
Jestem zadowolonym klientem,obsługiwała mnie Pani i była bardzo dobrze przygotowana, nie było pytania na które nie znała odpowiedzi. O wielu sprawach nie wiedziałem mimo 4 spotkań wcześniej. Pani J.nie sprzedaje, tylko informuje i doradza, a wybór pozostawia nam,klientom. Polecałem Panią J.wśród znajomych i też są zadowoleni. Tylko był problem z dostawą jednego rodzaju paneli ale informowała i zawsze oddzwania. Pozdrawiam z Rybnika
U mnie projekt był za 3 dni, a dostawa za 6 dni, termin montażu za tydzień jakoś. Potem czekałam na wymianę licznika ale ze strony Edison wszystko dobrze, szybko, sprawnie i fajni ludzie tam pracują. Ekipa montażową super, a Audytor bardzo obcykany w temacie instalacji. Doradził, pokazał i zainstalowałem mi nawet w tel. Podgląd pracy falownika. Polecam z czystym sumieniem. Ula
Nie piszcie głupot. Bo u mnie nie zasługujecie na miano dobrej i rzetelnej firmy. Zobaczcie sami jak idzie wam wykonanie usługi w Ostrołęce.Nic do Was nie dociera. Na kolanach chyba Was trzeba prosić i samemu pisać , lub do was dzwonić abyście się czymkolwiek zajęli.
Jak mi zamontowali pompę ciepła w kwietniu to same problemy ,cieknie ,w nowej instalacji dziury się pojawiały po 3 miesiącach,samego pisania i dzwonienia na infolinię to masakra nikt nie może dobrze wyjaśnić,mało tego wysyłaja do klienta innej osoby umowę i gdzie tu jest rodo,teraz mam problemy z woltaika bo ten pan co podpisałem umowę źle obliczył woltaike na moje zużycie ,pompy ciepła+ 20procent dla taurona masakra to się nadaje do tv nagłośnienia jak oszukują klientów
Ja niestety mam złe doświadczenie z tą firmą umowa podpisana na montaż pompy ciepła 28 mają 2021 roku do dziś montaż do końca nie został zakończony ,pomimo że zobowiązali się również zająć pozyskaniem dotacji z programu Czyste Powietrze pieniędzy do dziś nie otrzymałam.Ignorują wszystkie pisma do nich wysyłane od prawie roku nikt z firmy ze mną się nie skontaktował ,a z Panem Danielem Kutyńskim który tak pięknie zapewniał ,że będzie doglądał montażu widziałam się tylko przy podpisaniu umowy no i raz zadzwonił żeby przesłać nr księgi wieczystej później nawet telefonu nie odbierał .Teraz szukam osób tak jak Ja pokrzywdzonych przez tą firmę aby złożyć pozew zbiorowy .Każdemu odradzam korzystania z usług tej firmy choć nazywanie to coś firmą jest nadużyciem.Tam się chyba pracowników szkoli żeby z uśmiechem na twarzy potrafili kantować klientów.
Ten Pan audytor Damian to dobry kręt nie zgłasza poprawek albo jest dogadany z ekipą i bierze od nich w łapę albo firma puszcza scieme że robią jakiś audyt. Przyszedł poczarował i poszedł jak zacząłem pytać co robi to nawet nie potrafił wytłumaczyć tylko zaczął się jąkać bez ładu i składu. U mnie poprawie nie zostały wykonane od ponad 2 lat i co roku dzwonią do mnie żebym przegląd instalacji wykonał. Jak wspominam że poprawki nie zostały wykonane to odpuszczają do kolejnego roku.
Bzdura u mnie 7 paneli montowali 4,5 godziny.Umowę podpisałam 19 grudnia , nawalił kurier nie przywiózł paneli w grudniu bo stwierdził że chyba nie ma nas w domu.przywieźli panele na początku stycznia i ekipa już za kilka dni montowała,szybko sprawnie ,czysto.Dluzej czekałam na odbiór z energetyki.Ale 19 lutego już działało wszystko jak trzeba.
Zacznę od plusów: - można było sporo zarobić. W tej chwili sytuacja się mocno zmieniła ale nadal da się zarobić fajne pieniądze - narzędzia pracy: samochód, tablet, telefon Minusy: - firma bazująca na marketingu, brak jakiejkolwiek wiedzy o branży PV - notoryczna sprzedaż produktów których firma nie posiada - ekipy monterskie z łapanki - kadra zarządzająca która jako system motywacyjny rozumie codzienne zastraszanie pracowników zwolnieniami - zachęcanie do wprowadzania klientów w błąd - ze względu na zawiły system rozliczeń notoryczne problemy z uzyskaniem prowizji Ogólnie to taka sprzedaż pościeli wełnianych. Bardzo przeciętny produkt, duża otoczka marketingowa. Na końcu ze wszystkiego tłumaczy się handlowiec którego codziennie z góry zastraszają przełożeni.
Ze wszystkim się zgadzam dodatkowo powiem że firma strasznie kombinuje z księgowością i rozliczaniem godzin pracy o naciskach kierownictwa żeby nie informować klientów o istotnych sprawach i wprowadzać w błąd to nagminne i codzienne zjawisko wliczone w twoje obowiązki... System premiowania widzimisię albo mi się nie widzi - próbujesz mieć sumienie i wstawiać się w imieniu klientów którzy wydali tysiące złotych to podpadniesz u kierownika zabierze ci premię... Reasumując management kładzie nacisk pieniędzmi i zastraszaniem na oszukiwanie klientów obiecywanie im czegoś czego nie ma i robienie z nich idiotów.
Wcale nie pomylił dział HR takie bajki opowiada że człowiek dopiero jak się zatrudni i popracuje pierwsze miesiące widzi ile mu nazmyślali i naobiecywali... Kokosów tu nie zarobisz na pewno
Zostałem namówiony przez przedstawiciela do podpisania umowy którą mogłem w każdej chwili rozwiązać.Natychmiast po podpisaniu umowy zaczął się intensywny nacisk na wpłatę pieniędzy.Postanowiłem rozwiązać umowę.Nic z tego,serwery nie działają.Przedstawiciel naprowadza przez telefon (nie masz panelu klienta,musisz wejść na projekt kliknąc zatwierdż,pojawi sie panel klienta i tam złożysz wymówienie). Złożyłem na ich druku.Odrzuciło,brak danych.Przysłali fakturę,przedstawiciel odradził opłacanie oświadczajac że (i tak nic nie zrobią, mają wymówienie).Po 10-ciu miesiącach otrzymałem wezwanie do zapłaty odsetek 1145,70 zł.Po moim piśmie wyjaśniono mi że to nie odsetki tylko zapłata za obmiary i projekt czego nikt nigdy nie wykonał.Otrzymuję często w godzinach popołudniowych dziwne niepokojące telefony,co negatywnie odbija się na moim zdrowiu. Jestem po trzech operacjach na sercu,mam prawie siedemdziesiątkę,nie jestem podstawiony a moja opinia jest rzetelna.
Masakra instalacja po kilku mc zniszczyła mi panele a oni nic sobie z tego nie robią. Cała konstrukcja się buja jak by stała na ziemi nie w ziemi. Konstrukcja pod bifaciale miała być a przywieźli mi jakieś resztki z tego co zostało na placu.NIE POLECAM NIKOMU NAWET POWIEM WIĘCEJ ODRADZAM WSZYSTKIM. W dziale projektów brak kompetentnych ludzi , brak koordynacji z klientem.
Nie polecam tej firmy to jest najgorsza firma jak znam poznałem ,uważajcie czytajcie dobrze umowy,jak podpiszecie umowę to licze się z że później dopiero zaczną się problemy,z nikim nie połączycie się tylko z infolinia , później zaczną się problemy , (usunięte przez administratora) mi ja umnie 2 lata same problemy z woltaika i pompa ciepła do dziś zawszę coś się dzieje,masakra,a ile nerwów i stresu
Nie polecam. Opiekun to fikcja po podpisaniu umowy kontakt się urwał. Co prawda panele przywiezione zostały szybko lecz nie mogłam się doprosić założenia. Przez ponad trzy miesiące leżały na podjeździe. Kiedy zostały założone była też poprawka. W kącu wzięłam prywatnie elektryka który pochował kable w domu NIE POLECAM!!!
Przeszłam do Państwa firmy z konkurencji, obiecano mi rynkowe zarobki, brak problemów z rozliczeniami paliwa czy premie wypłacane na czas. Niestety już pierwszy kwartał pokazał, że mijacie się Państwo z obietnicami, drugi to wręcz prawdziwy dramat. Nie szanujecie pracowników, którzy Wam zaufali.
Drodzy Państwo. Polecam dokładnie rozważyć propozycje firmy polenergia. Sprzedawcy jak i cała firma nie ma pojęcia na temat pomp ciepła. Dla nich liczy sie tylko sprzedaż. Mam zamontowana od tej firmy jednostkę buderus. Co z tego, że dobra firma jak dawny Edison jak i ich podwykonawcy na których trafiłem nie potrafią dobrze wykonać instalacji oraz ustawień jednostki. (usunięte przez administratora) również co do poboru kw przez pompę. Oczywiście wartosci te są mocno zaniżone. Bardzo ale to bardzo nie polecam tej firmy!
Przestrzegam przed współpraca z firmą Edison Energia, a obecnie Polenergia. W razie problemów nie ma możliwości porozmawiania telefonicznie z osobą kompetentną, a jedynie z osobą z infolinii, która nic nie wie i nic może. Ekipa monterska bez doświadczenia pracy na dachach. Uszkodzili mi instalacje odgromową i powykrzywiali płotki śniegowe. Projektant założył podłączenie instalacji do gniazda 3-fazowego w garażu co okazało się niewłaściwe i groziło wyłączaniem instalacji. Dopiero po 2 miesiącach moich interwencji przyjechali i podłączyli instalację prawidłowo do skrzynki rozdzielczej. Poprosiłem o przekazanie certyfikatów ekipy monterskiej i otrzymałem odpowiedź, że ich nie dostanę. Po wykonaniu instalacji nie otrzymałem żadnych dokumentów dot. paneli fotowoltaicznych. Nie ma żadnego potwierdzenia jakie panele zostały zamontowane. Nie otrzymałem dokumentów z numerami seryjnymi paneli, a więc nie będę mógł w przyszłości, gdyby była taka potrzeba, reklamować paneli - tylko za pośrednictwem firmy Polenergia. Interweniowałem wielokrotnie, ale jedyna odpowiedź była taka, że tych dokumentów nie otrzymam. Takie praktyki są oczywiście niedozwolone. Sprawa nadaje się do zgłoszenia do Rzecznika Praw Konsumenta i tak właśnie planuje zrobić. Myślę, że sprawa powinna również trafić do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ponieważ prawdopodobnie występuje naruszenie interesu wielu konsumentów.
Słyszałem ze falowniki maja przeznaczone na inny zagraniczny rynek co może powodować brak gwarancji . Tam kompetentny to jest może prezes ale nie w temacie foto ????
Firma monterska pokrzywiła Ci dach, a nie firma od której kupiłeś instalację. Firma monterska powinna wrócić naprawić. Natomiast kontakt email działa: reklamacje@polenergia-pv.pl Jeśli piszesz tu zamiast tam, to się nie dziwię, że nikt nie wie kto ,co. W umowie są wpisane kontakty. Osobiście polecam firmę, kontakt bez zarzutu. Instalacja działa super, u sąsiada nie działa, firmy tamtej już nie ma. Moja jest i jeszcze długo będzie patrząc na rozwój i temat inwestycji.
@Wizor Zgodnie z prawem firma korzystająca z podwykonawców - odpowiada za ich działania/zaniechania jak za swoje. BTW: skąd wiesz że adres reklamacje@polenergia-pv.pl działa - skoro Twoja instalacja działa super?
Polecam Polenergia I to bardzo i codziennie i wszędzie,bo wszystko zorganizowane jak w zegarku co 3 dni i w miesiąc uruchomione. Był też Audytor na kontroli wczoraj ,świetny Gość. Osoba,która sprzedawała mi instalację zawsze odbiera telefon, nigdy nie dzwonię na infolinię. Polenergia zamontowała 35% instalacji w Polsce i skala może spowodować kilka niezadowolonych osób ale wszystkie kontakty są w umowie i działają. Pani Justyna z Polenergia jest najlepszym fachowcem jaki u nas był. Zawsze jest kontakt i sms. Pozdrawiam z Rybnika Śląsk
@Zibi tak, zawsze jest kontakt nie da się ukryć :) przekażemy do odpowiedniego działu i oddzwonimy - taki jest kontakt :) 35% instalacji w Polsce? Kto ci ten makaron nawinął na uszy, że w to wierzysz? 35 - to się zgadza - ale promil :):)
Podpisuję się pod tą opinią, niewykwalifikowana ekipa monterów, brak jakich kolwiek dokumentów dotyczących zakończenia montażu i przeprowadzonego audytu. Twierdzą że to jest tylko do ich wewnętrznej dyspozycji, więc podpisze pod jaką kolwiek skargą w kierunku tej firmy
Panie Ireneuszu, sytuacja była inna. Proszę sobie przypomnieć kolejność zdarzeń i efekt Pana ciągłych zmian decyzji. Z kilku tysięcy zamontowanych instalacji ,tylko z Panem problem nie z instalacją. Po tym wpisie rozpoznalem temat i sprawę, więc jak widać nie jest takich wiele.
Rozumiem, że jako klient znasz takie statystyki? Pomijam, że wyssane z palca. Przecież z kilometra widać, że pisał to akwizytor ww. firmy.
Nie dajcie się zwieść jakimkolwiek reklamom firmy Polenergia Fotowoltaika o wspaniałej pracy. Pracowałem jeszcze w Edison Energia ponad rok i każdemu zdecydowanie odradzam. Od znajomych, którzy zdążyli popracować pare miesięcy po zmianie na Polenergia Fotowoltaika mają takie same, a nawet jeszcze gorzej zdanie o tym miejscu. Niekompetentne osoby na stanowiskach dyrektorskich i managerskich (głównie dws). Ciągle narzucanie coraz wyższego tempa pracy i obietnice o awansach i możliwościach rozwoju. O rozwoju w tej firmie możecie zapomnieć całkiem. Jak można się rozwijać w firmie, która stawia tylko na znajomych. Większość pracowników na wyższych stanowiskach to byli pracownicy IdeaBanku. Chcesz awans? Zapomnij o realnej ścieżce rozwoju. Co do ‚płatnego’ stażu to takie same stanowisko (i za taką samą płace) możecie ewentualnie otrzymać jako ‚awans’ z działu DWS. A do tego nieczytelny system prowizyjny i umowa zlecenia (zbudowana jak umowa o prace [tak w ogóle można?]). Dla osób szukających stabilnej pracy z możliwością jakiegokolwiek rozwoju - zdecydowanie odradzam firmę Polenergia Fotowoltaika (dawne Edison Energia).
W Edisonie pracuję od kwietnia tego roku. Okej - dynamicznie, nawet bardzo… ale czy w innych firmach naprawdę dostaje się pieniądze za nic nie robienie? Wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma ???? Ja lubię tutaj pracować i lubię tutaj przychodzić ???? EDISON TO LUDZIE ❤ I najmocniejsza strona firmy!
Taka jesteś zaangażowana? A miałaś problem z rozliczeniem paliwa? Miałaś problem z karami, którymi straszą nas przełożeni? Nie, bo Ty sobie siedzisz w biurze i nie wiesz co się dzieje w terenie, gdzie robimy za czarną masę, którą można pomiatać!
Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię! Tego typu komentarze napędzają nas do działania oraz nieustannego rozwoju dla Was, naszych pracowników! Życzymy samych sukcesów! Zespół Edison Energia
Po prawie 4 miesiącach doczekaliśmy się "fachowców", którzy mieli nam zainstalować panele od Państwa. Po dwóch godzinach pracy okazało się, że mamy w dachu dziurę wielkości pięści przez niedopatrzenie monterów. Mieliście Państwo wysłać rzeczoznawcę, ubezpieczyciela, a czekamy już kilka tygodni i nie ma żadnego kontaktu! To się nadaje do telewizji!
Konkurencja wizę wymyśla! Nie ma jak śrubą zrobić dziurę wielkości pięści :) pomysły na pisanie opinii kiepskie. Napiszcie coś w co da się uwierzyć. Firma wysyła kontrolę po montażu , a nie wspomnieliscie o tym, więc to wymyślona historia.
@Wizor da się. Zwłaszcza jak się nawierca zbyt cienkie wylewki betonowe na płaskim dachu :) a ta "kontrola" to dba głównie o kliknięcie 5/5 w google przez klienta - wystarczy popatrzeć ile tych opinii jest wystawionych po raz pierwszy przez opiniującego :)
Firma fotowolraiczna ma naprawiać klientom stary dach? Śruba nie zrobiła dziury wielkosci pięsci ,wiec co ??? Każdy kto ma do czynienia z ludźmi, wie jakie potrafią mieć żądania i pomysły ... Proszę zgłosić do swojego ubezpieczyciela fakt, że dach jest nieszczelny. Jeśli jest nowy ,to wypłacą.
(usunięte przez administratora)
Jest Pani posiadaczką paneli Alva Solar Full Black 500W, z tego co Pani pisze, to nie wina firmy Edison. Na te panele czekali wszyscy tyle samo. Nikt Pani nic konkretnego nie mógł odpowiedzieć, bo sami nie wiedzieli co się dzieje na rynku dostaw. Otrzymała Pani list z przeprosinami, wino i 10 lat serwis gratis, q i kartę płatniczą na 200zł? To może było by warto napisać obiektywniej o sytuacji. Sam prowadze firmę i wiem jakie mamy czasy braków i problemów z dostępnością...mam też Alvy i od 22 są na moim dachu. Nikt mnie nie okłamywał, Panią też nie. Taka sytuacja i tyle. Jeśli Edison nie miał sprzętu to nikt nie miał ...a jeśli inną firmę Pani poleca ,to żyje Pani w nieświadomości. Inne firmy fotowoltaiczne znikają juz z rynku.
Dziękuję za ostrzeżenie.
To chyba Pan żyje w nieświadomości. Żadnych przeprosin nie było ani wina. A serwis 10 letni sama wykupiłam przy podpisaniu umowy.Tu chodzi o brak informacji z waszej strony. Wystarczyło zadzwonić i poinformować jaka jest sytuacja. Jesteśmy tylko ludźmi i poślizgi się zdarzają. Zrozumiałabym. Wczoraj 5 razy dzwoniłam na dział realizacji, nikt nie odebrał i nawet nie oddzwonił!!!! Proszę więc powiedzieć, co mam pozytywnego napisać? Tu jest jedna wielka ŚCIEMA i gra na czas. A jak nie zdążę z tym całym projektem przed wejściem w życie nowej ustawy to będę się z wami sądzić. O rekompensatę 15 lat dopłaty do prądu. I proszę mi nie pisać, że jest Pan z innej firmy bo na tyle naiwna to nie jestem. Bo niby skąd Pan wie jaki rodzaj paneli zamówiłam?
Pani Anno, jest nam ogromnie przykro, że spotkały Panią takie utrudnienia i opóźnienia w montażu. Poprosimy jednak o kontakt bezpośredni z naszym działem obsługi klienta - jesteśmy pewni, że nasze koleżanki i koledzy pomogą szybko rozwiązać sprawę. Pozdrawiamy Zespół Edison Energia
Pani jest z Giżycka?
Dzień dobry. Czy może Pani zdradzić w jakiej miejscowości jest Pani nieruchomość? Szukam klientów z Giżycka i okolic.
U mnie to samo..Infolinia to śmiech na sali, nikt nic nie wie. Na maile nie odpisują. Otrzymałam odpowiedź z działu reklamacji, że opóźnienie w realizacji spowodowane jest problemem z dostępnością komponentów. Oczywiście, jest to odpowiedź z automatu bo wszystkie materiały mam od dawna u siebie. To cud, że dostała Pani numer do mitycznego p.Olafa- mi na infolinii udzielono informacji, że nie mogę się z nim bezpośrednio kontaktować bo nie jest pracownikiem Edisona, więc numeru nie podadzą. Ale jak zapytałam kto zmienia daty montażu na moim panelu w planowany dzień realizacji na inny termin bez ustaleń itp to się okazało, że p. Olaf. Mi też kierownik regionu obiecał w przeprosiny cuda na kiju, ale chyba te cuda też natrafiły na problemy z łańcuchem dostaw. To co ta firma robi to jest dramat. Bierze 90% ceny a potem cisza a człowiek nie może wywalczyć swojego. No nic, będzie to trwało, ale pozostaje tylko sąd.
Witam pani Aniu, rodzice mają aktualnie identyczny problem jak Pani, bardzo proszę o kontakt, żeby pomóc im wszystkimi możliwościami. Nasz telefon +48 885 020 881 lub proszę o kontakt do Pani
Proszę o kontakt +48885020881
Dziś się odezwę, przepraszam miałam wcześniej sporo na głowie
Czy wy posiadacie inne odpowiedzi niż tylko te stworzone przez 10 latka ?! Kpina z ludzi i pracowników chyba też! Chyba przydała by się kontrola skarbowo PIP-owa! Dzięki Bogu sanjeszcze inne firmy oferujące to samo! Podkreślam to samo te same panele, nie dajcie się nabrać na te głupie teksty typu : tak ale nasz panele … hahaha nie ma naszych paneli są tylko Azjatyckie i to tez raptem kilku producentów!
(usunięte przez administratora)
Czy zrobili w terminie I działa wszystko?
Umowa podpisana na początku lutego, panele już czekają na założenie, tylko ekipy brak ????♀️Do aplikacji też nie można się zalogować ????♀️
Aplikacja przeszła lifting. Wystarczy zadzwonić do swojego handlowca lub na dok i pokierują jak się zalogować. Ekipy pochorowały się na covid, więc nawet zdrowi musieli siedzieć w izolacji. To nie jest wina firmy , teraz jest ok? Działa?
Umowę podpisaliśmy 18 stycznia. Przed podpisaniem kontakt był wyśmienity, w każdej chwili był odbierany telefon przez opiekuna. Po podpisaniu rozczarowanie i zero kontaktu. 29 marca założona instalacja. Instalatora wlaczyl wszystko na chwilę i niby grało. Czekając na wymianę licznika przez energetykę odbył się audyt. Okazało się, że falownik jest niesprawny. No i do dzisiaj nikt nie przyjechał aby wymienić. Porażka. Zero kontaktu tylko z infolinią. Mija 5 miesiąc a ja mam nadal rachunek za energię plus kredyt. Pozostała droga prawna. Szkoda bo zapowiadało się dobrze. Byłam bardzo ostrożna , dlatego miesiąc trwało namawianie nas na podpisanie umowy i zapewnianie jaka to rzetelna firma..Tylko do momentu podpisania pełen profesjonalizm. Miałam nadzieję, że Polenergia będzie lepiej. Niestety rozczarowanie.
Napisałaś na adres podany w umowie? reklamacje@polenergia-pv.pl Tu piszesz zamiast przeczytać umowę i napisać na właściwy adres. Tak na marginesie: czytał ktoś umowę przed podpisaniem? Ja czytałem wszystkie i podpisałem z Edison, teraz jestem u Polenergia razem z Edison. Polecam poznać to co dziś oferuje Polenergia. Gwarancja stałej ceny prądu.
odradzam jakichkolwiek podpisywania umów z tą firmą . (usunięte przez administratora) i nic więcej. sa dobrzy do dnia podpisania umowy. potem klienta olewają totalnie. !!!!!!
Szanowny Panie, bardzo prosimy o wyjaśnianie spraw dotyczących umowy klienckiej bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta: Telefon: 799 399 888 Pytania: dok@edisonenergia.pl Reklamacje: reklamacje@edisonenergia.pl Przypominamy, że portal gowork.pl ma służyć wymianie informacji dotyczącej firm w roli pracodawców, a nie rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Z wyrazami szacunku Zespół Edison Energia
A zalogował się Pan chociaż na panel klienta? Jeśli Pan chce się dodzwonić, to proszę, ja wszystko zgłaszam przez panel klienta i mam przydzielonego opiekuna do kontaktu. Zaloże się, że dzwoni Pan na infolinię ,bo nie wie jak się zalogować. Tam wszystko jest, umowa,projekt,info o dostawie,o montażu planowane daty ale czeka się na kontakt z dostawcą lub z ekipą montażową. Po montażu przyszedł Audytor na kontrolę, wpisał wszystko do książki serwisowej i git. Czegoś Pan nie zrozumiał,a może nikt nie potrafi Panu wyjaśnić. Tu jest problem,a nie firma be.
Ile razy można wyjaśniać z wami warunki umowy i wykonanie usługi. Na pewno nie ja będę do Was dzwonił. I tak za dużo wykonałem do was e-maili i telefonów.
czytam dokładnie panel kilenta. Opiekuna niby mam, który jak do tej pory jest nieobecny . To co piszą na panelu kienta, a co robia potem to druga sprawa. Często nie dotrzymują słowa.
Po podpisaniu umowy dostajesz projekt ,akceptujesz i kompletują towar, potem gostarczaja w jednej lub dwóch dostawach, potem umawiają się na montaż, czasami inny termin muszą podać I tyle. Zamontowane, był Audytor Marcin I wymiana licznika na dwukierunkowy. Gdybym chciał, to bym się czepiał, bo mieli być o 8:00,a byli o 9:00. Nie wiedziałem , że będą dwie dostawy , osobno panele,osobno urządzenia i stelaż. Jeśli ktoś czegoś nie rozumie, to nie może winić firmy. Jeśli uwaza ktoś, że powinni dzwonić i edukować co i po co i dlaczego....to uważa, że mają klienta gdzieś. Mnie nic nie obchodziło, wszystko zrobione i od lata śmiga super. Sąsiad ma z innej firmy i nie ma się gdzie zwrócić ,bo nie działa ,a firmy już nie ma...
Nie do konca, mam profil i 90 dni po podpisaniu umowy i panelu brak, terminy również brak, może ktoś doradzi jak odzyskać kasę z tej firmy, ktoś już przebrnął przez to?
Dlaczego odradzasz? Ja podpisałem , wszystko super zorganizowane. Znajomi,którym poleciłem, też są zadowoleni. Czasami nie wiadomo czy napewno firma taka zła czy klient roszczeniowy. Pracuję w handlu z ludźmi i wiem sporo o świadomości klientów. Ja firmę będę zawsze polecał, bo do tej pory mam kontakt z handlowcem , nadal wysyłam mu klientów . Imstalacja i pompa ciepła działa bez zarzutu. Kontakt , serwis ciągle płynnie, dbają. Jedynie nie dostałem dofinansowania ale to nie firma decyduje, zgłoszenie wysłali bezbłędnie i na czas. System dofinansowań nawalił, bo zmienili zasady komu dają ... polecam, polecać będę i nie martwię się gdyby coś się popsuło. Monitorują falownik. Pozdrawiam z Rybnika Śląskie
Czy urlop w Edison Energia S.A. jest płatny 100%?
Zależy od umowy zawartej z firmą, Nie od firmy, tylko od przepisów ustawowych ,pracowniczych itd.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Edison Energia S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Edison Energia S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 89.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Edison Energia S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 32 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Edison Energia S.A.?
Kandydaci do pracy w Edison Energia S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.