Opinie o agriKomp Polska Sp. z o.o.
Pracowałam w agriKomp jako project manager, jeśli chodzi o godziny pracy, to kwestia dobrego planowania swojej pracy - zakres zadań do ogarnięcia. Atmosfera w zespole bardzo fajna, bardzo pomocni ludzie, zawsze mogłam liczyć na bardziej doświadczonych kolegów. Jeśli jesteś otwarty/a na nowe wyzwania w ciekawej i przyszłościowej branży, to zachęcam do aplikowania
Dzień dobry, czy w firmie młodszy kierownik projektu ma pod sobą jedną budowę, czy jeździ po kilku? Wymagają gotowości do wyjazdów służbowych, nic nowego w branży, ale podpowiecie mi jak często zdarzają się delegacje i ile dni trwają. Dzięki!
Dzień Dobry, bardzo nam miło, że interesuje się Pani/Pan naszą ofertą pracy. Z założenia młodszy kierownik projektu będzie służył wsparciem dla managera/kierownika projektu w pracy nad kilkoma projektami. Na ten moment nie jest możliwe jednoznaczne określenie harmonogramu wyjazdów służbowych, niemniej odnosząc się do pracy doświadczonego już managera projektu, zazwyczaj taka osoba odwiedza każdą prowadzoną przez siebie budowę średnio 2 razy w miesiącu; są to wyjazdy jedno- lub dwudniowe w zależności od lokalizacji inwestycji. Zdarzają się okresy intensywnej pracy gdy manager prowadzi nadzór nad 3 realizacjami jednocześnie. Oferowane stanowisko przewiduje pracę w biurze w Ostrzeszowie lub we Wrocławiu pod nadzorem managera/kierownika projektu. Zadania wykonywane przez osobę na tym stanowisku będą zorganizowane w kierunku objęcia roli samodzielnego managera w przyszłości.
Praca w tym zakładzie na stanowisku serwistanta jednostek kogeneracyjnych to kompletna pomyłka. Na początku wysyłają na półroczne szkolenie do Czech, które trwa rok, następnie dają absurdalne warunki zatrudnienia. (usunięte przez administratora)zarobki są absolutnie nieadekwatne do wykonywanej pracy. Firma próbującą kreować się na korporację, która ma własne zasady. Nie polecam tam pracy jako technik serwisowy.
napisz coś więcej, czy przepracowałeś na tym stanowisku jakiś czas, czy tylko szkolenie?
Ty zostałeś jakoś wprowadzony? Opiszesz swoją sytuację? Będę wdzięczna, bo sama szukam pracy.
Pracowałem na budowie, brak wprowadzenia, ustalenia z rozmowy o prace nie maja pokrycia w rzeczywistości, dużo nadgodzin (bezpłatnych), ogólnie nie polecam
A co dokładnie jeszcze nie miało pokrycia, zarobki, umowa? Skoro praca była na budowie, to przynajmniej ubrania robocze dawali?
Drogi/Droga MIKI; Pragniemy sprostować informację jakoby szkolenie w Czechach trwało cały rok. Owszem oferujemy kilkutygodniowe szkolenie w czeskim oddziale firmy, ale stanowi to raczej niepowtarzalną okazję do zdobycia nowych umiejętności za granicą, niż niewygodny obowiązek. Inwestujemy w rozwój nowego pracownika z myślą o jak najlepszym przygotowaniu każdej osoby do wykonywanej pracy.
Pani Aneto; Pracownicy otrzymują pakiet zawierający pewne elementy garderoby, dodatkowo kamizelki odblaskowe oraz kaski.
Dzień dobry, a czy tylko wybrane stanowiska mają możliwość wyjazdu za granice na szkolenia? :) Czy tyczy się to całej firmy?
Szkolenie w Czechach dotyczy stanowiska serwisanta jednostek kogeneracyjnych; przy czym obecnie ze wzgl. na dużą ilość własnych kogeneratorów w Polsce oraz wysoki poziom umiejętności pracowników naszych zespołów serwisowych szkolenie w Czechach nie jest już koniecznym etapem szkolenia. Możliwy wyjazd obejmuje ewentualne nowe zagadnienia pojawiające się przy pracy w obrębie silników, natomiast gruntowną wiedzę przekazują już współpracownicy obecni na miejscu i służący wsparciem w podejmowanych obowiązkach i rzetelnym wdrożeniem w specyfikę instalacji.
Myślę, że jednak szkolenie na miejscu zadowoli większą ilość potencjalnych kandydatów do pracy w firmie ;) Mogę państwo napisać, jak wygląda to szkolenie i wdrożenie w obowiązki? Jak to się odbywa, ile trwa?
Witaj DM, Okres próbny trwa z reguły 3 miesiące, podczas których nowi pracownicy obserwują i biorą udział (w ograniczonym zakresie) w pracach serwisowych pod okiem doświadczonych serwisantów. Z czasem wykonują coraz więcej obowiązków wynikających z harmonogramu prac - samodzielnie. W tym czasie następuje również przeszkolenie z zakresu raportowania czasu pracy oraz gospodarki magazynowej. W zależności od wcześniejszego doświadczenia, kandydat po około pół roku powinien być w stanie samodzielnie wykonać podstawowy serwis okresowy, a w przypadku nieprzewidzianych sytuacji dokonać diagnostyki pod okiem i kontrolą starszych pracowników. Na każdym etapie nowy pracownik może korzystać z wiedzy i doświadczenia oraz konsultacji ze strony współpracowników.
Witaj czy możesz powiedzieć coś więcej na temat tej prac, bo coś mi się wydaje że chyba nie mają chętnych do pracy .czy jest możliwość byś prywatnie mi opowiedział o tej firmie a nie ma forum, jeśli nie jest to możliwe to proszę napisz tu
Witam, Niestety Pan Kamil jak widać naciął się na tej firemce tak samo jak ja się naciąłem. Przed podjęciem pracy w Agrikomp pracowałem w innej firmie serwisującej silniki głównie diesle głównie na statkach. Firma spoko ale nie chciałem wyjeżdżać za granice wiec szukałem czegoś innego tez w moim fachu. Tak trafiłem na Agrikomp, przeszedłem rekrutacje , rozmawiałem telefonicznie, przez Teamsa i mailowo chyba z 4 osobami z tej firmy, za każdym razem pytałem się tych osób czy moja lokalizacja czyli Trójmiasto im pasuje i nie jest przeszkoda w podjęciu przeze mnie pracy . Zawsze słyszałem ze absolutnie nie , nawet dobrze bo maja tez w tym rejonie biogazownie i jest Ok. Po 2 miesiącach dostałem wypowiedzenie ze jednak moja lokalizacja jest be i to są koszty i czas na dojazdy. Nagle tak z powietrza zmienili zdanie i te żałosne argumenty ze centrum serwisowe będzie gdzie indziej niż było planowane i ze nagle mniejsza ilość serwisów bo ich biogazownie nie biorą na serwisy. Zostawili mnie z dnia na dzień na lodzie. Brak słów, ręce opadają. Mocno nie polecam tam pracy. Oczywiście pisze tylko o serwisie jednostek kogeneracyjnych bo reszty działów nie oceniam bo nie mam na ten temat wiedzy. A niektóre z tych biogazowni są niestałe w uczuciach i pytają się ukradkiem serwisantów ile by taki serwis kosztował poza firma tak prywatnie????????????????????. Chyba trzeba im złożyć propozycje tak myśle. Nie pozdrawiam serwisu jednostek kogeneracyjnych.
Szymonie, Zdajemy sobie sprawę, że była to dla Ciebie zaskakująca decyzja. Wiedz jednak, że również dla nas podjęcie jej nie było łatwe. Chcielibyśmy podkreślić, że krok ten był podyktowany strategicznymi zmianami w strukturze firmy oraz nowymi kierunkami rozwoju działu serwisowego. Jak sam wspomniałeś, wcześniejsze plany zakładały podział Polski na kilka obszarów serwisowania, co otwierało możliwości zatrudnienia także osób z północy kraju, których zadania koncentrowałyby się właśnie na tym obszarze. Jednakże analizy ekonomiczne przeprowadzone przez Zarząd na przełomie stycznia i lutego tego roku, uwzględniające zmieniające się warunki rynkowe oraz długoterminowe cele firmy, doprowadziły do redefinicji tych planów. W rezultacie zdecydowano się obecnie na wynajem jednego, dużego magazynu na potrzeby serwisowe, a w najbliższym czasie na budowę własnego Serwisowego Centrum Logistycznego w Łodzi, które będzie stanowiło centralny punkt obsługi wszystkich instalacji firmy. Zmiana ta eliminuje potrzebę podziału kraju na obszary serwisowania przez poszczególne oddziały i przesuwa główne centrum operacyjne firmy do Łodzi. W związku z powyższym współpraca z serwisantami zamieszkałymi w znacznej odległości od Łodzi stała się niemożliwa w kontekście nowych planów rozwojowych firmy. Bardzo nam przykro, że musieliśmy podjąć taką decyzję i szczerze doceniamy Twój wkład i zaangażowanie w pracę, którą wykonywałeś dla naszej firmy. Z tego powodu pomimo trwającego stosunku pracy nie angażowaliśmy już Ciebie w obowiązki służbowe, mając nadzieję, że ten czas pozwoli na swobodne znalezienie nowego zatrudnienia. Życzymy Ci wszelkiego powodzenia w dalszej karierze zawodowej.
W sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko młodszej księgowej. Firma oferuje benefity pozapłacowe. Możecie je wymienić? Widzę, że jest tutaj możliwość rozwoju zawodowego. Czy to oznacza, że można dostać tutaj awans? Po jakim czasie od zatrudnienia? Dajcie znać, jak to wygląda, bo myślę nad zatrudnieniem.
Droga NM, informujemy iż po okresie próbnym oferujemy dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcę. Ze względu na liczbę pracowników, nie jesteśmy jeszcze objęci funduszem socjalnym. Ponadto w razie potrzeby możliwy jest do uzgodnienia elastyczny czas pracy lub praca zdalna dostosowana do indywidulanych potrzeb. Codzienną pracę umilają natomiast cotygodniowe piątkowe posiłki na koszt firmy, okazjonalne imprezy firmowe jak wigilia firmowa, spotkanie pracownicze i wspólne świętowania pomniejszych świąt w ciągu roku. W kwestiach awansu zawodowego decyduje przede wszystkim jakość wykonywanej pracy, zaangażowanie, sumienność oraz własna inicjatywa. Nie stosujemy z góry ustalonego harmonogramu opartego o staż pracy, zamiast tego doceniamy wkład i osiągnięcia. Dla przykładu mamy w naszej firmie osoby, które otrzymywały awans lub przeniesienie na nowe stanowisko w innym dziale już po 1,5 roku pracy, jednakże zależy to również od rozwoju danego działu firmy. Cenne jest to, że dostrzegamy talenty konkretnej osoby i mamy możliwość zaproponowania również innego stanowiska dostosowanego do potencjału takiej osoby. Zachęcamy zatem do aplikowania :)
Jeszcze jest ciut czasu, więc w międzyczasie zapytam, czy sprawozdania do GUS młodsza księgowa składa samodzielnie, czy jest to obowiązek nadzorowany przez księgową/główną księgową. Nie czułabym się na siłach nawet mając ponad rok doświadczenia w księgowości:)
Droga Samanto; Kwestie, w których nie czujesz się jeszcze biegła, ale przede wszystkim swoje mocne strony swobodnie możesz podkreślić podczas bezpośredniej rozmowy kwalifikacyjnej. Plus dla Ciebie, że orientujesz się z czym wiążą się sprawozdania do GUS. Rozmowy o pracę przeprowadzamy na zasadzie partnerskiego spotkania, zatem spokojnie możesz przedstawić swoje obawy i uzgodnić zakres wykonywanych obowiązków z osobą rekrutującą. Nic nie zastąpi bezpośredniego spotkania, zatem zachęcamy do aplikowania. Wzięcie udziału w rekrutacji nic nie kosztuje, a może okazać się krokiem ku rozwojowi Twojej kariery zawodowej :)
Ile jest zmian w agriKomp Polska Sp. z o.o.?
Ja myślę żeby podjąć pracę w tej firmie, to trzeba grubo się zastanowić czy jest sens podjąć współpracę z tą firmą
Witaj ponownie; widzimy, że po raz kolejny w swojej wypowiedzi bardzo ogólnie, ale jednak negujesz sens pracy w naszej firmie. Pragniemy jednak zauważyć, iż obecnie w naszych strukturach pracuje ponad 30 osób i ze względu na rozwój niektórych działów, nadal trwają rekrutacje. Jak wspominaliśmy wcześniej, mamy pracowników z nawet ponad 10 letnim stażem, z kolei kilka kolejnych osób po zakończeniu umowy na czas określony kontynuuje współpracę z naszą firmą już w ramach umowy na czas nieokreślony. Ze względu na liczebność pracowników w zeszłym roku zmieniliśmy biuro na większe, ponieważ nie mieściliśmy się już w poprzedniej lokalizacji. To chyba najlepszy dowód na to, że praca w naszych zespołach nie jest taka zła ;) Oczywiście przyznajemy, że są obszary wymagające poprawy, czasem dwa razy popełnimy ten sam błąd, czasem czegoś nie dopilnujemy, Państwo jako kandydaci czy początkujący pracownicy być może w pewnych sytuacjach poczuliście się niekomfortowo, być może coś Państwa uraziło i za takie sytuacje bardzo przepraszamy. Pracujemy nad udoskonaleniem procesów rekrutacyjnych oraz wdrożeniowych do pracy, dlatego konkretne Państwa uwagi przekazywane na bieżąco stanowią dla nas cenne wskazówki.
Czy rozmowa kwalifikacyjna do agriKomp Polska Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Cześć, mąż zastanawia się nad aplikowaniem na stanowisko dyrektora, w ogłoszeniu jest napisane, że jest możliwość pracy hybrydowej, czy firma w takim razie oferuje narzędzia do pracy zdalnej? Napisane jest też o rozwoju i podnoszeniu kwalifikacji, rozumiem, że często odbywają się szkolenia? Czy ktoś z obecnych pracowników może wypowiedzieć się jak to wygląda i jak Wam się pracuje? Ktoś kiedyś wspomniał, że zarobki są niestety nieadekwatne, czy to się zmieniło?
Pani Izo; Oczywiście zapewniamy narzędzia niezbędne do wykonywania pracy zdalnej min. telefon komórkowy, laptop, słuchawki oraz samochód służbowy. W celu wdrożenia pracownika oraz ukierunkowaniu jego umiejętności zapewniamy wewnętrzne szkolenie wdrażające, a także sukcesywne szkolenia prowadzone są przez naszych doświadczonych ekspertów w danej dziedzinie. Podnosząc jakości i zakres naszych usług oraz oferowanych produktów zapewniamy uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych. W kwestii wynagrodzenia, jak wspominaliśmy w innych wypowiedziach, warunki finansowe ustalane są indywidualnie w oparciu o wiedzę i doświadczenie kandydata, a ich adekwatność w stosunku do wykonywanych zadań jest odczuciem subiektywnym. Zachęcamy do złożenia aplikacji i odbycia rozmowy rekrutacyjnej, która pozwoli zweryfikować nasze wzajemne cele i oczekiwania. Prowadzimy rozmowy w otwartej i sympatycznej atmosferze zachęcając do podzielenia się zarówno swoimi osiągnięciami jaki i ewentualnymi obawami.
A ile trwa te szkolenie? To jest tzw. on-boarding? Nowy pracownik jest wprowadzany w struktury firmy? Rozumiem, że zarobki są indywidualne, ale nie macie żadnych widełek płacowych, w których oscylują wynagrodzenia pracowników? Mam też jeszcze pytanie do rekrutacji, to wszystko dzieje się na jednej rozmowie, czy rekrutacja jest wieloetapowa?
W naszej firmie stosujemy indywidualne podejście do wynagrodzeń pracowników. Nie mamy sztywnych widełek płacowych, które określałyby konkretne zakresy wynagrodzeń dla różnych stanowisk. Zamiast tego, nasza polityka wynagrodzeń opiera się na kilku czynnikach, takich jak doświadczenie zawodowe, umiejętności, wykształcenie oraz dotychczasowe osiągnięcia danego kandydata. To pozwala nam elastycznie dostosować wynagrodzenie do indywidualnych osiągnięć i wartości, jakie pracownik wnosi do organizacji. W zakresie szkolenia wdrażającego nowy pracownik otrzymuje informacje na temat godzin pracy, zasad BHP (bezpieczeństwa i higieny pracy), administracyjnych procedur kadrowych, polityki zachowania poufności, zakresu obowiązków, używanych narzędzi i systemów informatycznych; przy współudziale naszych doświadczonych ekspertów nowy pracownik szkolony jest w zakresie niezbędnych umiejętności technicznych i praktycznych. W praktyce proces wdrożeniowy jest rozciągnięty w czasie aby unikać skumulowania napływu nowych informacji w jednym czasie. Przebieg rekrutacji różni się w zależności od oferowanego stanowiska. Zazwyczaj przewiduje się rozmowy na dwóch etapach. Pierwszy to rozmowa online oraz drugi w formie bezpośredniego spotkania w biurze lub w terenie tj. na jednej ze zrealizowanych przez nas inwestycji ( w zależności od stanowiska). Takie rozwiązanie pozwala kandydatom już na wstępnym etapie zapoznać się z przedmiotem naszej działalności.
Jak dużo osób pracuje na stanowisku Serwisant w firmie agriKomp Polska Sp. z o.o.?
Informujemy, iż pracujemy nad rozbudową zespołów serwisu jednostek kogeneracyjnych i serwisu technologicznego; Osoby zainteresowane podjęciem pracy na takich stanowiskach zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem adresu e-mail: praca@agrikomp.pl.
Zastanawiam się nad aplikowanie na stanowisko project managera, orientuje się ktoś jak wygląda kwestia godzin pracy/nadgodzin, jaka atmosfera panuje w firmie?
Manager projektu wykonuje w razie konieczności, pracę poza normalnymi godzinami pracy bez prawa do wynagrodzenia oraz dodatku z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych. Manager projektu to stanowisko kierownicze, zakres obowiazków określać powinna umowa
Pracowałam w agriKomp jako project manager, jeśli chodzi o godziny pracy, to kwestia dobrego planowania swojej pracy - zakres zadań do ogarnięcia. Atmosfera w zespole bardzo fajna, bardzo pomocni ludzie, zawsze mogłam liczyć na bardziej doświadczonych kolegów. Jeśli jesteś otwarty/a na nowe wyzwania w ciekawej i przyszłościowej branży, to zachęcam do aplikowania
To, że kierownicy wyodrębnionych komórek organizacyjnych nie mają prawa do wynagrodzenia ani dodatku za pracę w godzinach nadliczbowych nie oznacza, że praca taka może być dla nich codziennością. Jeżeli tak się stanie dodatkowe wynagrodzenie będzie się im należało – opinia ta jest powszechna zarówno w komentarzach do Kodeksu pracy, jak i w orzecznictwie sądowym
Całkiem dobra wypłata. Do tego dochodzą jakieś benefity? W ogóle jest w firmie fundusz socjalny dla pracowników?
Drogi Gościu informujemy, iż w naszej firmie funkcjonuje podstawowy 8-godzinny czas pracy. Dla stanowisk związanych z pracą w terenie, proponujemy nieco inne rozwiązanie, gdzie zwracamy również uwagę na czas dojazdu do miejsca pracy. Ze względu na specyfikę pracy zdarza się oczywiście praca w godzinach nadliczbowych, wówczas zachęcamy do bieżącego odbioru wypracowanych nadgodzin. Zależy nam, aby wypracować taki system pracy, w którym nasi pracownicy poza obowiązkami służbowymi będą mogli cieszyć się również spełnionym życiem prywatnym. W kwestii atmosfery...cóż jest to odczucie subiektywne, dlatego zachęcamy do aplikowania na wolne stanowiska, aby przekonać się samodzielnie :)
Witaj Jakubie, po okresie próbnym oferujemy kartę Multisport oraz ubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcę. Fundusz socjalny jeszcze nie funkcjonuje, jednak patrząc na przyrost liczby pracowników w ostatnim czasie, wszystko przed nami :) Zdajemy sobie sprawę, że kandydatów najbardziej interesują benefity finansowo-materialne, proszę jednak wierzyć, że praca w tej branży, przy tak nowatorskich projektach, nad którymi teraz pracujemy jest największym benefitem, bo efekty rozwoju osobistego zostaną z pracownikiem na zawsze. Ciekawa praca, ambitni młodzi ludzie w zespole, pyszna kawa i cotygodniowy wspólny posiłek - to nasza codzienna praca, a w między czasie impreza firmowa czasem z zagranicznymi oddziałami, wigilia firmowa i pomniejsze firmowe święta :)
Witaj Piotrze; praca w godzinach nadliczbowych rozliczana jest zgodnie z przepisami prawa; zachęcamy przede wszystkim do odebrania wypracowanych nadgodzin najszybciej jak to możliwe. Wielokrotnie przekonywaliśmy się, że takie rozwiązanie jest szczególnie korzystne dla osób posiadających już rodziny, a elastyczny czas pracy pozwala pogodzić życie rodzinne z obowiązkami służbowymi. Zakres obowiązków dla każdego stanowiska jest zapisany w standardach, ogólnie dostępnych dla każdego pracownika, można zapoznać się z nimi w aplikacji Teams.
A dlaczego już nie pracujesz skoro warunki pracy były całkiem idealne z tego co piszesz? Wiesz może jak często pojawiają się ogłoszenia na stanowisko project manager i jakie trzeba mieć kwalifikacje, aby dostać się do ich firmy?
Nie piszę, że warunki pracy były idealnie, bo nigdy nie jest idealnie. Zawsze są lepsze i gorsze momenty. Zrezygnowałam, bo postanowiłam poświecić cały swój czas na rozwijanie własnej działalności. Jeśli chodzi o ogłoszenia i wymagania co do kwalifikacji, to nie wiem jak jest teraz. Radzę zapytać u źródła - tak będzie najprościej
Szanowny Gościu; Informujemy, że nigdy nikomu nie płaciliśmy za opublikowanie komentarza na nasz temat. Prosimy o wyrażanie się z szacunkiem nt. naszych tak byłych jak i obecnych pracowników.
Jakie warunki zatrudnienia oferuje firma agriKomp Polska Sp. z o.o.? Czy oprócz pensji w wysokości około (usunięte przez administratora) można liczyć na dodatkową premię?
Jakiś czas temu, w innych komentarzach opisywaliśmy po krótce warunki pracy. Czas pracy to zazwyczaj wymiar 8-godzinny; w przypadku osób pracujących w terenie, na budowach czy serwisach stosuje się inne rozwiązanie uwzględniające czas przeznaczony na dojazd do miejsca wykonywania pracy. Wypracowane nadgodziny zalecamy odbierać na bieżąco. Warunki finansowe ustalane są indywidualnie w oparciu o wiedzę i doświadczenie kandydata. Oprócz podstawowej pensji istnieje możliwość otrzymania dodatkowej premii np. za szczególne zaangażowanie w realizację jakiegoś aspektu projektu. Dodatkowo oferujemy kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, a także cotygodniowy posiłek na koszt firmy, w okresie letnim grille w czasie pracy oraz wspólne świętowanie mniejszych i większych okazji. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji zachęcamy do bezpośredniego kontaktu; Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania :)
Jaka jest kultura pracy w agriKomp Polska Sp. z o.o.?
Ocena kultury pracy jest niezwykle złożona, ponieważ w dużej mierze stanowi odczucie subiektywne. Co możemy powiedzieć o sposobie pracy i atmosferze w naszej firmie to przede wszystkim to, że pracownicy różnych działów tworzą naprawdę zgrany zespół, którego nie opuszcza poczucie humoru ;) Nie zamykamy się jedynie na własne zadania; wspólnie rozwiązujemy pojawiające się bariery, ponieważ każdy z pracowników może wnieść swoją cegiełkę - cenny wkład w realizację przedsięwzięcia. Z tego powodu organizowane są nie tylko spotkania działowe, ale również projektowe spotkania osób z różnych dziedzin naszej pracy. Co istotne struktura firmy jest na tle spłaszczona, że kadra kierownicza/zarządzająca nie dystansuje się i bierze czynny udział w codziennej pracy, służąc przy tym potrzebnym wsparciem. Jesteśmy nastawieni na wspólne działanie, jednak z poszanowaniem indywidualnych obowiązków służbowych i życia prywatnego - tutaj stosujemy dewizę: powiedz co leży Ci na sercu, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
(usunięte przez administratora)
witam, czy jest szansa na przybliżenie zarobków dla młodszego serwisanta? i kiedy można byłoby się spodziewać ewentualnych naborów na to stanowisko?
Ogloszenie to pojawia się na różnych portalach pracy co miesiąc od dłuższego okresu, wnioski nasuwają się same.
Dziwne ... Jakie wnioski? Że publikują ofertę, a tak naprawdę nie chcą nikogo zatrudnić czy bardziej chodzi o to, że biorą kogoś i za chwilę go zwalniają? Wiesz coś więcej na ten temat?
Witaj Piotrze; Masz rację nasze oferty pojawiają się na różnych portalach i praktycznie w trybie ciągłym. Należy otwarcie powiedzieć, że praca w naszej branży jest wyjątkowa ale też wymagająca. Każdy dział naszej firmy ma swoje wyzwania, które trzeba przezwyciężyć; zaczynając od pojawiających się zmian w prawie, przez ceny materiałów budowlanych i maszyn a mimo wszystko rosnącą liczbę projektów do zrealizowania oraz rosnącą liczbę biogazowni ukończonych, którym teraz pomagamy w stawianiu pierwszych kroków w podjętej już działalności gospodarczej. Nie każdemu będzie odpowiadała tego typu praca, niektórych być może przerasta szerokie pole działania lub konieczność osobistego zaglądania na teren budowy i stąd wynika grono osób, które po prostu rezygnują. Nie jest bowiem tak, że masowo zwalniamy wcześniej zatrudnione osoby. Zależy nam na budowaniu kolejnych zespołów osób, które będą zadowolone z wykonywanej pracy. Jeżeli zdarzy się, że nowoprzyjęta osoba nabiera wątpliwości czy sobie poradzi staramy się wspierać, zachęcamy do szczerej rozmowy również z przełożonym, chętnie wysłuchamy propozycji jak możemy poprawić warunki i system pracy aby obie strony były zadowolone. Bardzo prosimy nie wysnuwać pochopnych wniosków.
Jak wcześniej wspominaliśmy praca jest ciekawa i rozwijająca, ale również wymagająca. Każdego dnia dużo się dzieje, co wymaga osobistego wysiłku i zdeterminowania w realizacji zadań, a nie każdy potrafi się w takiej pracy odnaleźć. Nie mniej dla przykładu - mamy grupę osób, która pracuje z nami od ponad 10 lat oraz grupę osób która pracuje ponad 5 lat, a to najlepsza rekomendacja dla nas.
Czy mógłby ktoś powiedzieć gdzie we Wrocławiu znajduje się siedziba firmy? Oraz widełki płacowe dla młodszego specjalisty ds controllingu?
A to szukają pracownika ds controllingu że tak pytasz? Patrz, nawet nie wiedziałam, możesz przybliżyć co proponują i czy jeszcze jest ta oferta aktualna?
Controlling w firmie budowlanej będącej GW - to bardzo trudne zagadnienie, pozostające w ścisłej zależności od aktualnej sytuacji kontrakowania robót i materiałów, oraz rozliczania mc protokołów przerobowych przez Kierownika Projektu. Myślę że nie wiesz na co się porywasz ?
Siedziba firmy znajduje się w budynku KGHM Cuprum Ul. Władysława Sikorskiego 2-8 53-659 Wrocław Wynagrodzenie, które zaproponujemy zależy od doświadczenia i wiedzy kandydata przy czym wspólnie ustalamy jego wysokość na poziomie które obie strony umowy zaakceptują. Zarówno osoby z doświadczeniem jaki i osoby dopiero będące na początku swojej ścieżki zawodowej są mile widziane w naszych zespołach.
Proponowane "widełki płacowe" na poszukiwane stanowisku < poniżej jakiejkolwiek krytyki, a wymagania to np.znajomość języka niemieckiego, czeskiego, angielskiego, miejsce pracy to cała Polska. Firma kreująca się na lidera z branży budowlano-rolniczo-energetycznej, przekonana iż pracownicy będą ustawiać się w kolejce do pracy u nich.
(usunięte przez administratora)
Ja byłam na dwóch etapach i dostałam propozycję. Ostatecznie jednak z przyczyn osobistych musiałam zrezygnować, gdyż praca w delegacjach stała się dla mnie niemożliwa. Rekrutacja z tego co pamiętam, była ok i w miarę szybka w porównaniu do innych firm, gdzie byłam.
A długo czekałaś na odpowiedź? Jestem ciekaw czy każdemu dają znać, nawet jak ktoś zostanie odrzucony :D
Pytanie odnośnie ogłoszenia na inżyniera budowy. Czy firma zapewnia auto na dojazdy, w jakich rejonach głównie budują?
Na rekrutacji mówili, iż w całej Polsce. Pokrywa się to zresztą z tym co umieszczają na stronie internetowej. Nie wiem jak w przypadku inżyniera budowy, ale mówili, że dla wszystkich pracowników, którzy dojeżdżają głównie na budowy jest auto firmowe do dyspozycji. Trzeba zapytać chyba
Jakość produktów oferowanych przez. Tą firmę to totalne (usunięte przez administratora) Silniki to składaki, pompownia wyglada jak chlewnia z PRL, dozowniki substratu szkoda się wypowiadać. Szafy średniego i niskiego napięcia to chyba składają w szopie
Jestem zdzwiony Twoją opinią. Byłem na 4 instalacjach wybudowanych przez tą firmę, między innymi w Michałowie, Niedamowie, Jarnołtowie i byłem szczerze zachwycony tymi instalacjami. Rozmawiałem z Inwestorami bezpośrednio na temat użytkowania i działania tych biogazowni, a niektóre działają już ładnych kilka lat. Nikt się nie skarżył, wręcz przeciwnie, 2 Inwestorów z którymi rozmawiałem zdecydowali się na rozbudowę instalacji i ponownie wybrali do tego firmę agriKomp. Co przekonało mnie tym bardziej do wiarygodności tej firmy. Możesz powiedzieć na której z ich instalacji jest tak jak opisałeś, proszę o konkrety ? Chciałbym tam pojechać, zobaczyć i porozmawiać z Inwestorem, bo sam jestem właśnie na etapie wyboru firmy.
Rozmowa rekrutacyjna w sympatycznej atmosferze, na zasadzie partnerstwa, a nie wymuszonej rekrutacji z bezpośrednim wskazaniem twojego miejsca w szeregu.... Od samego progu Pani rekruter przywitała mnie z uśmiechem, co sprawiło że od razu spadł stres, żadnych podchwytliwych pytań nie było, standardowo przebieg pracy i oczekiwane zarobki, miło i konkretnie. Dokładne przedstawienie stanowiska pracy i zadań, doceniam to, bo nikt niczego nie upiększał.
Pracuję w agriKomp ponad rok - jak wszędzie bywa lepiej i gorzej, ale z pewnością jest to firma wyjątkowa i rozwojowa. W przeciągu tego roku niesamowicie się rozwinęła, przybywa projektów, nowych inwestycji, działy się rozrastają o kolejne stanowiska i kolejnych pracowników. Bardzo dba się o pracownika, jest masa fajnych benefitów, a w dodatku bardzo fajna atmosfera, dużo możliwości rozwoju - wystarczy chcieć. Jest płaska struktura, dlatego sam jesteś sobie szefem. Oznacza to, że możesz (a nawet powinnaś) wychodzić z własną inicjatywą i pomysłami. W porównaniu do innych firm w których pracowałam tutaj Szef widzi i docenia tych którzy się starają, wewnętrzne awanse, premie, bony na weekendowe SPA dla dwojga z dobrze wykonaną robotę i wiele innych. Oczywiście, czasem jest ciężko, nerwowo i pełen szał, że nie ma kiedy nawet kawy wypić. Jeśli nie przychodzisz do pracy tylko po to, żeby swoje odbębnić, to się tu odnajdziesz - ciągle coś się dzieje, ciągle coś się zmienia :) Bywa różnie - ale to normalne.
Hahahah... Bosz... dawno się tak nie uśmiałem. Była premia za tę wypowiedź? Dziewczyno zrobiłaś mi dzień. Nie wierzcie w garbate aniołki.. cudu tam nie ma
Zastanawiam się nad złożeniem aplikacji do tej firmy, czy mają tam jakieś benefity, świadczenia dodatkowe poza gołą pensją ?
Owszem, mają. Zawieszona karta Multisport i bon na kwotę 50zl z okazji dnia kobiet do Rossmanna
Firma oferuje benefity w postaci karty Multisport dla pracowników, którzy są na umowie na czas określony bądź nieokreślony. Dodatkowo zapewnia ubezpieczenie grupowe na bardzo przyzwoitym poziome. Czasem pojawiają się również inne niespodzianki w postaci voucherów, biletów do kina lub celebrowania świąt okolicznościowych. Nierzadko Szef przynosi pracownikom różnego rodzaju smakołyki, przekąski, owoce. Jeśli chodzi o dodatkowe benefity to Pracownicy nie mają co narzekać :)
@Anonim Zupełnie nie na miejscu taki komentarz. Skoro jesteś/byłaś naszym pracownikiem dobrze wiesz, że kartę Multisport zawiesza się i odwiesza w dowolnym czasie na prośbę pracownika. I tak też było w Twoim przypadku z pewnością. Większość pracowników w dobie obostrzeń zażyczyło sobie zawieszenie funkcjonalności karty Multisport, również Ty. Widzę jednak, że jest problem nie tylko z docenieniem tego co się otrzymuje, ale również z pamięcią... Cóż... Pewnym osobom jest wiecznie źle, wiecznie mało...
Kogo normalnego interesują benefity XD Pakiet 4 jabłek w miesiącu i karta ze zniżkami? Masakra, do pracy idzie się po pieniądze
Tematy firmy jak dla mnie ciekawe, ale rekrutacja nie z tej ziemi, kto rządzi nie wiadomo. Dzwoni pani X i pyta się czy jestem zainteresowany, bo firma tak, no i ok. Po paru dniach dzwoni pani Y, opowiada to tamto i mówi że można składać wypowiedzenie w obecnej firmie której pracujemy, no i ok. Po paru dniach dzwoni pani X i informuje że będzie odzywał się pan Z i po umówieniu się, dochodzi do spotkania, no i ok. Następnego dnia dzwoni pani X i umawia wideo spotkanie z panem (usunięte przez administratora). W wideo spotkaniu bierze udział pani X i pan (usunięte przez administratora), oraz kandydat. Gdy jesteś już zakręcony i zmieszany jak dobry drink, dowiadujesz się na koniec wideo konferencji po przedstawieniu i uzgodnieniu warunków, "że odezwiemy się na koniec tygodnia, bo są jeszcze inni kandydaci", czyli szukamy frajera na dziurawy kajak, (usunięte przez administratora) Piszę tą opinię, aby każdy, kto chce w tej firmie pracować, dobrze przyjrzał się swojej rekrutacji i żądał od samego początku osoby kompetentnej do rozmów i zapewnień najlepiej pisemnych co do zatrudnienia. Dziękuję bardzo, ale jestem zniechęcony i zniesmaczony całą tą sytuacją. Kierownik Budowy, Kierownik Robót, Inżynier Budowy z uprawnieniami bez ograniczeń, (usunięte przez administratora) to Ludzie pełniący samodzielne funkcje w budownictwie i odpowiadający swoją osobą, ceńmy się, bo każdy z nas wie ile kosztuje nabycie uprawnień, a kwota (usunięte przez administratora) jest żenująca, do zajmowanego stanowiska.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w agriKomp Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy agriKomp Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy agriKomp Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w agriKomp Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.