Opinie o LSP Group Sp. z o.o.
Witam nie wiem dlaczego jest tutaj tyle negatywnych opinii na temat tej firmy ja akurat mam bardzo dobre doświadczenia już wyjaśniam dlaczego jestem z Olsztyna udało mi się dostać za kierowcę na zastępstwo linia pod fedexem na czas urlopu najpierw jeździłem dwa tygodnie i potem poszedłem jeździć za drugiego kierowcę kolejne 2 tygodnie potem się okazało że otwierają stałą linię pod inpostem ucieszyłem się z tego powodu bo z umowę na zlecenie dostałem umowę o pracę cała wypłata przelewem na konto żadnych kombinacji nic pod stołem dostałem nówkę sztukę ciągnik siodłowy najnowszy wypust Scanii i nówkę naczepę moja linia była z Olsztyna do Mszczonowa ja byłem umówiony na 260 zł za nock no to łatwo policzyć przypuśćmy radę 20 dni 5 200 do tego jeszcze dostawałem około 400 zł za eco driving to już miałem 5 600 no i wiadomo tankowaliśmy samochody na BP jak tankowałem samochód pod korek dostawałem bon na wykorzystanie na stacji 50 zł razy 4 tygodnie to dochodziło mi do wypłaty kolejne 200 zł czyli można powiedzieć 5 800 i oprócz tego jeszcze twoją osobówkę tankowałem za około 100 zł miesięcznie za zebrane punkty więc łącznie całość wychodziła mi około 5900 zł więc moim zdaniem za prasówkę 500 km i 9 godzin w pracy prawie 6 000 na rękę to bardzo dobre pieniądze więc naprawdę nie rozumiem tych negatywnych opinii o firmie pracowałem tam pół roku i powiem szczerze zwolniłem się tylko dlatego bo urodziło mi się dziecko i musiałem być w ciągu dnia w domu przelew zawsze był na czas nigdy mnie nie (usunięte przez administratora) na pieniądze naprawdę nie wiem jak u innych z ręką na sercu samej wypłaty dostawałem 5200 zł i około 400 450 zł za eco driving to już mi wychodziło praktycznie 5600 zł ja z ręką na sercu mogę tą firmę polecić każdemu dobrze płacą wypłacalna ja nie miałem do czego się przyczepić
No rzeczywiście super stawka 260zl dniówki są firmy transportowe w ipost czy dpd co płacą od 330-400zl dniówki i też wszystko na konto
Hej, firma poszukuje Kierowcę kat. C+E. zastępstwo, ktoś napisze na jaki okres czasu i czy jest szansa na stałą współpracę? Firma zapewnia, że dba o pracowników, ktoś napisze w jaki sposób, co oferuje z benefitów? Trasa zahacza o godziny nocne, bo kierowca kończy pracę o 2:40, czy w takim razie liczony jest również dodatek nocny do wynagrodzenia?
W odpowiedzi na Pana zapytanie pragniemy poinformować, że obecne ogłoszenie dotyczy zastępstwa na czas urlopu naszego kierowcy. Jest to umowa zlecenie na okres minimum dwóch tygodni począwszy od 9 listopada 2023 roku. Jeśli chodzi o dalszą współpracę, to mamy wiele przykładów w firmie, że kierowcy, którzy pracowali u nas na zastępstwo, sprawdzili się i są również zadowoleni z pracy z nami, otrzymują propozycję stałej współpracy jak tylko pojawi się taka możliwość. Praca w LSP to stabilne zatrudnienie, pensja wypłacana na czas, praca zgodnie z prawem pracy, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego dofinansowanego przez pracodawcę oraz współpraca z bardzo dobrym zespołem HR i floty. W przypadku umów zleceń ustalamy stawkę za kurs obejmującą wszystkie dodatki.
W odpowiedzi na Pana zapytanie pragniemy poinformować, że obecne ogłoszenie dotyczy zastępstwa na czas urlopu naszego kierowcy. Jest to umowa zlecenie na okres minimum dwóch tygodni począwszy od 9 listopada 2023 roku. Jeśli chodzi o dalszą współpracę, to mamy wiele przykładów w firmie, że kierowcy, którzy pracowali u nas na zastępstwo, sprawdzili się i są również zadowoleni z pracy z nami, otrzymują propozycję stałej współpracy jak tylko pojawi się taka możliwość. Praca w LSP to stabilne zatrudnienie, pensja wypłacana na czas, praca zgodnie z prawem pracy, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego dofinansowanego przez pracodawcę oraz współpraca z bardzo dobrym zespołem HR i floty. W przypadku umów zleceń ustalamy stawkę za kurs obejmującą wszystkie dodatki.
Jak szefostwo w LSP Group Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Odpowiedz jest jedna z szacunkiem i wdzięcznością za wspólne budowanie naszej firmy. Aby zapewnić bezpieczeństwo kilkuset rodzinom w naszej firmie potrzebujemy wszystkich pracowników, ich zaangażowania, troski i odpowiedzialności. Do tego potrzebne jest dobre środowisko pracy, świetna komunikacja i wzajemny szacunek pracowników. Dla naszej firmy wartości, przyjazne środowisko pracy, zrozumienie drugiego człowieka to DNA firmy. W przestrzeni takiej, jak współpraca miedzy ludźmi nie ma hierarchii, wszyscy są równi i wzajemnie siebie szanują. W logo naszej firmy mamy słowo JAKOŚĆ. Jakość przejawia się w dbaniu o miejsce pracy naszych kierowców (nowe, bezpieczne samochody); stworzeniu kreatywnego biura, działaniu zgodnie z litera prawa (wynagrodzenia, czas pracy, itd.), dochowywaniu staranności w realizacji zleceń od naszych klientów, itd. Poszukując nowych pracowników stawiamy silny nacisk na wartości zgodne z naszymi, między innymi jest to szacunek i serdeczność do innych. Serdecznie zapraszamy :-)
Jakby o to maja trochę ofert pracy. Chcę wysłać na kierowcę międzynarodowego C+E na chłodnię. jaka jest teraz dniówka s systemie 2/1? Napisali też o miesięcznych premiach. Dają każdemu czy trzeba sobie zasłużyć?
Szanowny Panie Prezesie Robercie Zwracam się do Pana z podziękowaniem za docenienie jako pracownika oraz podjętą przez Pana decyzją o przyznaniu dodatkowych środków pieniężnych. Za co Bardzo Dziękuję obecnie mija Prawie rok jak pracuje w Pana firmie jestem Bardzo zadowolony z obecnej współpracy oraz liczę na kolejne owocne lata współpracy z Pana firmą. Oraz życzę Panu kolejnych sukcesów i rozwoju firmy. Z mojej strony chciał bym dodać że jestem zawsze do dyspozycji wrazie jakich kolwiek problemów. Z wyrazami szacunku oraz Pozdrowieniami
Witam, Panowie i Panie czy ktos moze sie wypowiedź na temat oferty pracy ktora pojawila sie teraz, poszukiwany kierowca z terenu Bedzina. Jakie warunki?
Szału nima 1 kurs 140 dwa kursy 260, jak robisz 2 kursy to przeważnie 15 godzin, pojedyncze kursy czasem trafi się 6 godzin czasem 10. Ilość godzin do kasy nie adekwatna, dopłacaja do spalania ale jakoś im wychodzi różnica 2 litr na ich korzyść. Ogólnie nie polecam. Firma się chwali że szanuje kierowców ale jakoś im to nie wychodzi.
1 kurs to czasem jeden sklep a czasem po kilka palet do roznych punktow i jeszcze powrot. I to jest jeden kurs. Z drugim zamkniesz sie w 15 godzinach. Jeśli wywróci sie towar na naczepie placisz za uszkodzenie. Auta nowe ale o platnej A4 zapomnij. Stawki godzinowej brak. Godziny rozpoczęcia pracy różne.
Nie polecam naprawdę my okolice Berlina na dhl byliśmy kierowcy placa z tego co słyszałam marne grosze więc nawet się nie zgadzaj bo my mamy 100 km do pracy
Marne grosze dla kierowcy tzn. ile? I czy to, co słyszałeś to na pewno potwierdzone? I może wiesz, czy rzeczywiście godziny pracy różne i nie ma stałych godzin pracy, jak tu pisano, czy od tamtego czasu trochę się zmieniło?
@Marcin pisał tu pod koniec roku, że zarobki realne dla kierowcy to 5,1 tys. na rękę maksymalnie. Jak to teraz wygląda po pół roku od jego wpisu? Kiedy inflacja już jest 18-procentowa?
Dalej jeżdżą, za 250 dniówki... Ja się dziwię, gdzie takich baranów jeszcze można znaleźć...
Czyli finansowo nic się nie zmieniło. A ile godzin dziennie siedzi się aż kółkiem żeby wyrobić taką dniówkę?
Widzę bronisz finansowych warunków pracy. Wiesz może jak tu jest z paliwem dla kierowców. To znaczy jak to jest rozliczne? Są zaliczki przed trasą? Nie obrywają z wypłaty za zbyt duże spalanie na trasie?
Jakie to karty? Z określonym z góry limitem kwoty możliwym do wydania na paliwo? Pracodawca sam ustala ile mnie więcej pójdzie na benzynę? Zwykle kierowcy się mieszczą w tym przedziale?
Ciężarówki nie jeżdżą na benzynę.A Ty dałbyś kierowcy kartę z nieograniczonym limitem ??
Jaka umowa obowiązuje w LSP Group Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Praca w tej firmie to jakaś żenada. Jeździsz pod liniami kurierskimi robisz dwa etaty za jedną pensje. Musisz jeździć i szukać stacji gdzie paliwo najtańsze i AdBlue poniżej 6 zł bo jak zatankujesz to ci z pensji zabiorą.Bajki ci wciskają że możesz zarobić aż 5800 netto a w rzeczywistości zarobisz 5100 netto lub 4700 netto i tak radze pilnować godzin i sobie zapisywać bo lubią (usunięte przez administratora) i płacić nieco mniej;) obiecują że za urlop ci zapłacą a nawet nie można tego jak sprawdzić bo żadnej fiszki nie dają więc mogą beszczelnie kłamać. W pracy jesteś ponad 16 godzin w podwójnej obsadzie i dostajesz jedną pensje. Nawet nie można się zatrzymać siku bo masz wydzielone godziny. Żenada sikanie na telefon i zgłaszanie do oddziału lini kurierskiej. Auta brudne bo firma oszczędza na myjni co chwile zamiana aut i to tylko po to aby jedni po drugich sprzątali bo jak nie posprzątasz to kara. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony firmy nie dają żadnych ubrań roboczych,kamizelek, rękawic nic kompletnie NIC. Wymagają aby sprzątać auto ale nie udostępnią żadnych płynów, ściereczek ich to nie obchodzi ma być posprzątane i koniec rozmowy.Na umowie podstawa niższa niż państwowa krajowa a wynosi ona 2710 zł i z tego są odprowadzane składki zdrowotne,emerytalne. Za godziny nocne płacą ci 50 zł brutto za miesiąc co jest po prostu szczerze mówiąc bardzo żenujące.Niszczysz się w nocy nadwyrężasz wzrok ale i tak to nikogo nie obchodzi. Wogóle nie masz czasu na życie prywatne bo cały czas poświęcasz się firmie jak przyjdzie weekend to jesteś kompletnie padnięty że tylko człowiekowi chce się spać ,ale nic w tym dziwnego jak pauza ci wychodzi ledwo na styk a nawet to czasem zdarzało się dzwonić do firmy i powiadamiać ich że wyjedzie się nieco później aby tylko pauza się wykręciła. Z firmą nie ma co się nawet wiązać na przyszłość bo umowe dają ci na rok i tak ci tylko przedłużają a po roku możesz dostać kopa i już tu nie pracujesz lub zamknie się nagle linia i z dnia na dzień zostajesz bezrobotnym. Dzwoniąc do firmy nawet telefonu nie odbiorą bo nie ma już o czym mówić bo linia zamknięta i do widzenia. Jeździsz tylko autostradami ale w razie wypadku na autostradzie lub korka to ty masz szukać sobie objazdu jak jest dłuższy to zaraz dostajesz telefon i opiernicz dlaczego jedziesz takim długim objazdem. Co by sie nie stało na drodze to i tak to będzie zawsze wina KIEROWCY i tylko patrzą jak sępy aby ci pieniądze ściągnąć z byle czego. Jazda ma być maksymalnie 87 ,ale jednocześnie masz dojechać na czas a samochód ma spalić nie więcej niż 19l/100km. A do zrobienia jest ponad 990 km w dwie strony. Tak jak już wcześniej wspomniałem masz limit na sikanie i ograniczony czas. Jak przekroczysz ten czas to zaraz dzwonią do ciebie z oddziału i mają pretensje i zapytania dlaczego tak długo sikasz??!! To jest po prostu żenujące!!!! Masz tylko jechać i jechać aż padniesz na tej kierownicy. A potem się dziwią że są wypadki ciężarówek. Wina to głupie zarządzania oddziałów.W tej firmie to jeżdżą tylko dziadki którym brakuje kilka lat do emerytury więc postanowią sie przemęczyć bo sądzą że nie istnieją inne firmy bo gdzie im będzie lepiej niż w LSP. Pieniądze są naprawde niskie jak za taki ogrom pracy i poświęcenie. W podowójnej obsadzie walisz ponad 1000km w ciągu miesiąca walisz ponad 300 godzin. A zarobki to 5100 netto MAX. Ogólnie to naprawdę, naprawdę nie polecam chyba że nie cenisz i nie szanujesz swojego cennego zdrowia i ważne dla ciebie są pieniądze w postaci 5tys z groszem. Ja przez te jazdy nocne to o mało co nabawił bym się jaskry ale i tak to nikogo nie obchodzi ,ale tak to jest jak pauza wychodzi na styk czasami nawet przyjedziesz na baze i musisz czekać 48 minut aby pazua ci się dokręciła na 9h02. Za dużo godzin a za mało snu i pauzy. Lepiej poczekać i znaleźć sobie lepszą firme za lepszą kase niż się pchać do bagna w którym jesteś wycieraczką i każdy sobie o ciebie buty wyciera. Firma ogólnie nie szanuje kierowców i uważają cie tylko za numer rejestracyjny nic kompletnie nie warty. Nie pozdrawiam i przestrzegam tych którzy dali się ściemnić i mają zamiar iść tu do pracy. Nawet szoszon by tu nie dał rady jeździć bo po prostu zmęczenie by go wykończyło. Nie polecam nie pozdrawiam nikogo z firmy. Radzę szanownemu państwu z firmy od uczyć się mówienia i obiecywania tego co ludzie chcą usłyszeć bo jesteście mistrzami jeśli chodzi o wciskanie kitu kierowcom. Z poważaniem Marcin.
Pracuję w tej firmie od roku i nie wiem o jakie dwa etaty chodzi. 16 godzin w podwójnej to rozumiem że Twoja doba wynosi 25 godzin. Przeczytałem tą opinię i pomyślałem sobie, że opiszę dokładnie wszystkie Twoje zarzuty ale to nie ma sensu bo żadna kwestia poruszona przez Ciebie nie trzyma się kupy. Może powiedz wprost, że wylewasz żale za zwolnienie ponieważ generowałeś opóźnienia, nagrywałeś filmy w czasie jazdy i prowadziłeś relacje na żywo również w czasie jazdy. Powinieneś się cieszyć, że nie zostałeś zwolniony dyscyplinarnie bo według mnie to tak powinni cię potraktować. A skoro masz odwagę na pisanie takich oszczerstw to odważ się podpisać swoim imieniem.
Napewno bardzo żałuje że odszedłem:) bo praca w podwójnej obsadzie pod inpostem była bardzo Hahahahahahaha. Na bank jesteś z biura. Mało płacicie a wymagacie nie wiadomo co? Zarobić teraz 5100 to szczyt moich marzeń ???????? jezdziłem z gościem który nie umiał cofać i był niespełna rozumu. Naprawde żal było odejść XDD teraz zarabiam super pieniądze i jeżdżę w Szwajcarii a nie u polskiego dziada.
Skoro jesteś taki obeznany w tej firmie-wiesz ile każdy zarabia ,gdzie tankuje itp-to również powinieneś wiedzieć skąd i dokąd są trasy w podwójnej obsadzie.
Właśnie wiem ale nie wiem której linii dotyczą te bzdury. A dobrze by było gdyby na takich forach nie wylewać żali za zwolnienie z pracy w związku z nawalaniem tylko pisać prawdę. Ale to już taka nasza mentalność. Zwolnili kogoś za alkohol i nie ten ktoś jest winny tylko firma. Jeszcze raz powodzenia (usunięte przez administratora) czy jak ci tam.
Napisałeś że wiesz kim jest autor tego posta.Nspidales że powinni go zwolnić bo nagrywał jakieś filmy itp.A następnie pytasz na jakiej linii jeździł i z jakiego oddziału.Zajmij się swoim życiem i swoją robota.
Nawet nie traćcie czasu na tę firmę. Śmieszne pieniądze, zaraz nie będzie tam komu pracować. Będą jeździć panie z biura, które nie mają zielonego pojęcia o czasie pracy kierowcy, a próbują się wymądrzać. Wolę te 2 tygodnie u wroga jeździć, w dzień i na spokojnie zarabiać ponad 2 razy tyle co tutaj, proponują za jazdę w nocy z wyjechanym czasem, nie zarabiając nawet 5,5 tys.... Przecież to jest parodia.
te panie z biura to o spedytorki chodzi w tym momencie? Wciąż te same osoby tam na dziale pracują czy także rotacje jakieś miewają u siebie? Ile ich jest?
A co za różnica o kogo chodzi? Wniosek końcowy jest ten sam. Jak nie zaczną płacić stosunkowo do pracy to się zawiną, bo nikt nie będzie dokładał do tego by pojeździć nową Scanią...
Pracowałem uczciwie jako kierowca CE na linii DPD, firma również potraktowała mnie bardzo uczczciwie. Firma LSP bardzo skrupulatnie podchodzi do przestrzegania czasu pracy kierowcy. Pracowałem na linii DPD, pieniądze mogły by być lepsze przeliczając na stawkę km, ale na linii którą wykonywałem można było zarobić około 6 tyś z premią i dwóma niedzielami, będąc codziennie w domu. Nie podpisałem kolejnej umowy, bo wróciłem z powrotem pracować do Niemiec. Ale jeżeli nie przeżkadza Ci jazda nocą, nie lubisz się narobić, bo cofasz tylko pod rampę, chcesz pracować na nowej ciężarówce Scani z przebiegiem do 120 tyś., mieć kontakt z trenerem ekonomicznej jazdy Scnia, być codziennie w własnym domu, to mogę szczerzę polecić. Pozdrawiam Pana Marka kierownika, szczery uczciwy człowiek. I również Panią Karolinę, ale Pani radziłbym oduczyć się mówienia ludzią to co chcą usłyszeć.
Żeby zarobić ok 6tyś to tyrałes cały miesiąc, cztery niedzielne i dwie soboty. Nie zamykaj oczu. Chyba że byłeś tym z jednych co robili na podwójnej obsadzie druga karta tylko na dojazd. Taka dobra kasa super ludzie a jednak coś nie pykło i teraz latasz za 4,5tyś
Czemu tak uważasz? Co takiego robią? Rozmawialiście na ten temat z szefostwem by coś zmienić? Jaka była jego reakcja?
Firma Masakra, nie polecam, trzeba być głąbem żeby współpracować z taką firmą...
Tu już od jakiegoś czasu są podobne opinie. Widać, że coś może być nie tak z tą firmą. Rozumiem, że już się z nimi rozstałeś? Co o tym przesądziło? Wynagrodzenie, brak organizacji, czy jeszcze co innego?
Najlepiej sprawdza się powiedzenie Nikt nie da wam tyle ile my wam obiecamy. Jeżeli ktoś lubi być (usunięte przez administratora)tylko za to że dostaje w miarę świeże auto to polecam. (usunięte przez administratora)premia świąteczna w postaci wydrukowanych życzeń nie zachęca do dalszej współpracy.
Czy według Ciebie kierowca audi nie nadaje się na instruktora? :/ Pierwszy raz widzę takie sformułowanie. ;p Co do życzeń, dobrze że chociaż nie oszczędzali na papierze, bo zawsze coś online mogli podesłać przecież. ;) Czyli serdecznie nie polecasz?
Wystarczy popatrzeć na terminalach kto tam jeszcze jeździ. Polish driver i I live Scania. Szyba w proporczykach tylko dlaczego reszta cierpi bo szofer LSP zablokował plac i obmyśla plan jak cofnąć pod rampę.
(usunięte przez administratora) Pieniądze klasycznie na konto (usunięte przez administratora), po nowym roku całość przelewem odpowiednio zmniejszona, żeby zostać jak najbardziej wydymanym i na koniec klasyk na Święta Bożego Narodzenia w postaci kartki z życzeniami kopiuj-wklej na kolanie pisane w Wordzie od Szanownego Pana prezesika prosto ze stolicy. Dla lizusów i pupilków skaczących jak (usunięte przez administratora)zagra najszybsze/najkrótsze trasy, reszta pracuje aż skończy. Obiecują stałe linie oraz zatrudnienie, a tu nagle cyk koniec - zabierają trasę i do widzenia. Samochody na wynajmie w chmurze, auto cały czas w trasie. Dla miłośników jazdy bez butów oraz czystości szczerze polecam, każdy kto przychodzi ma wylane. Jeśli chcecie być (usunięte przez administratora) na każdym kroku i wiedzieć o tym gdzie pojedziecie na parę godzin przed wyjazdem, nie wspominając że czasem niemożliwe jest wykręcenie pauzy co najmniej 9h, to szczerze polecam i zachęcam, a tym bardziej że mają nowe samochody, które poza kierownicą nic nie oferują, a o płyn do spryskiwaczy i lepsze żarówki, a także skrzynkę narzędziową żeby takowe wymienić trzeba dzwonić i prosić :) Nie pozdrawiam i mam nadzieję, że w końcu ktoś przyjdzie do biura i puszczą mu nerwy osobiście, a wtedy może być nieciekawie, hehe.
Czy LSP Group Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Jeżeli spełnia wymogi dotyczące kwalifikacji i ma choćby niewielkie doświadczenie czemu nie?
Nie polecam zwalniają ludzi z dnia na dzień Zbigniew Koordynator okłamuje ludzi jak całe biuro i reszta tej firmy (usunięte przez administratora) z zaliczkami ciężko załatwić jakie kolwiek formalności zero współpracy koordynatorzy maja gdzieś pracowników
Nie polecam zero szacunku dla kierowcy(usunięte przez administratora) Dałbym zero gwiazdek ,ale dam jedną ze względu na nowe samochody Żenada firma z Warszawki jeszcze raz nie polecam
Co jaki czas w LSP Group Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Lsp dużo by tu opowiadać. Gdy praca jest to jest dobrze, bo gdy wypadają kursy słyszysz 'normalnie masz za to zapłacone' choć nie pokrywa się to z rzeczywistością. A gdy Twoja trasa zostaje zawieszona to Ty zwolniony. Jedno mówią drugie robią. O wszystko trzeba się upominać. Jedyny plus to taki, że wypłata jest w terminie. Chociaż stawki dla kierowcy prosto mówiąc są małe. Tabor tak jak mówią same świeże Scanie, choć po rotacji na nich to w środku jest bardzo brudno.
Szczerze nie polecam. (usunięte przez administratora)gość który planuje trasy daje więcej tras i lepsze trasy ludzią którzy wcześniej pracowali z nim w firmie quest. Rozdaje trasy bardzo niesprawiedliwie, nie wiem co on tam jeszcze robi. Dniówki po (usunięte przez administratora)do (usunięte przez administratora)nawet bo musisz ładować sie bez karty aby objechać wszystko. Nie polecam :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LSP Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy LSP Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LSP Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 4 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!