LSP Group Sp. z o.o.

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o LSP Group Sp. z o.o.

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Paweł Tomczyk

Pracownik firmy - Regionalny Kierownik Transportu

21.09.2023 02:09

Panie Pawle, celem naszego wywiadu jest przedstawienie Państwa działalności osobom, które są zainteresowane podjęciem pracy w roli kierowcy i chciałaby się dowiedzieć jak najwięcej o firmie, samochodach, zasadach współpracy i warunkach zatrudnienia. Zacznijmy od Pana historii. Od kiedy pracuje Pan w LSP?

Paweł Tomczykikona wywiad

Pracę w LSP Group rozpocząłem w 2021 roku, natomiast pierwszą próbę współpracy podjąłem wcześniej, jednak ze względu na mój trzymiesięczny okres wypowiedzenia u poprzedniego pracodawcy, nie mogłem szybko objąć stanowiska. Obecnie jestem kierownikiem operacji na terenie Dolnego Śląska i kieruję pracą w tym regionie już od ponad dwóch lat.

Jak wygląda Pana praca?

Paweł Tomczykikona wywiad

Jestem odpowiedzialny za funkcjonowanie naszych linii na powierzonym mi regionie. Mam tu na myśli proces rekrutacji kierowców, kontrolę aut, kontakty z klientami itp. Przez wiele lat sam byłem kierowcą i to bardzo mi pomaga w codziennej pracy.

Dlaczego wybrał Pan LSP Group?

Paweł Tomczykikona wywiad

Gdy wybierałem pracodawcę, zwracałem uwagę na formę zatrudnienia. Zależało mi, aby nie była to umowa zlecenia, ponieważ liczyłem na dłuższą współpracę i odpowiednią wysokość wynagrodzenia. W związku z tym, że firmę LSP znałem tylko z ogłoszenia o pracę, dopiero w trakcie okresu próbnego utwierdziłem się w przekonaniu, że dobrze trafiłem. Byłem zadowolony do tego stopnia, że w niedługim czasie zachęciłem do pracy w firmie również swojego znajomego. Ważnym punktem była dla mnie pandemia, która pokazała mi, jak ważna jest strategia firmy i to, w jakim sektorze jeździmy. Od samego początku działalności firmy, nasz prezes świadomie wybrał obszary działania, stawiając na sektor kurierski i spożywczy. Ta decyzja pozwoliła kilkuset kierowcom zachować pracę w czasie lockdownu, a to oznaczało, że ochroniliśmy wszystkie miejsca pracy i daliśmy poczucie bezpieczeństwa wszystkim rodzinom związanym z LSP.

Gdzie znajduje się siedziba firmy i jej oddziały?

Paweł Tomczykikona wywiad

Firma ma siedzibę w Kajetanach koło Warszawy, oddział w Będzinie oraz bazę transportową w Strykowie. Mamy również kierowników regionalnych w różnych miastach Polski.

Ilu kierowców zatrudnia obecnie firma?

Paweł Tomczykikona wywiad

Zatrudniamy kilkuset kierowców - na stałe, ale i zleceniowo w czasie zwiększonej liczby tras lub tymczasowego zastępstwa.

Z jakimi klientami współpracuje Państwa firma?

Paweł Tomczykikona wywiad

Pracujemy w sektorze kurierskim dla liderów rynkowych oraz dla największych sieci handlowych.

Jakie samochody znajdują się we flocie firmy?

Paweł Tomczykikona wywiad

Wszystkie samochody w naszej flocie to pojazdy Euro6, jej większość stanowią Scanie i DAF’y, ale posiadamy również pojazdy marki Renault, Mercedes i Volvo. Dbamy o to, aby nasza flota była nowa – obecnie wszystkie pojazdy są użytkowane poniżej roku.

W jakim trybie pracujecie?

Paweł Tomczykikona wywiad

W firmach kurierskich pracujemy na stałych trasach, 5 dni w tygodniu, w tych samych godzinach. Kierowca zaczyna pracę codziennie w tym samym miejscu, przejeżdża stałą trasę i wraca do domu. W okresach wzmożonej pracy, te same trasy są pokonywane również w weekend, ale wtedy robią to kierowcy weekendowi. Jesteśmy obecni w całej Polsce, w ponad 40 miastach.

A czym charakteryzuje się praca w dystrybucji?

Paweł Tomczykikona wywiad

Oddział firmy świadczy usługi dystrybucji spożywczej na Śląsku, a pełen zasięg dystrybucji obejmuje województwa: śląskie, małopolskie i opolskie. Praca odbywa się całą dobę, kierowcy wymieniają się samochodami.

Jakie formy zatrudnienia oferujecie Państwo swoim pracownikom?

Paweł Tomczykikona wywiad

Pierwsze zatrudnienie jest na okres próbny (3 miesiące), a następnie na czas określony i nieokreślony. Zatrudniamy również na zastępowo lub zlecenie (w przypadku urlopów naszych kierowców stałych, długich zwolnień, zwiększonego natężenia pracy u klienta, lub na trasy dodatkowe i weekendowe). Nasi kierowcy regularnie wykorzystują urlopy, a w okresie letnim odbywają urlopy dwutygodniowe.

Czy pierwszeństwo w zatrudnieniu na umowę o pracę mają kierowcy, którzy już współpracują z Państwem w ramach zastępstwa lub na zlecenie?

Paweł Tomczykikona wywiad

Oczywiście, jeżeli współpraca była dobra dla obu stron i akurat zwolniła się linia stała, bądź doszła nowa trasa, to chętnie zatrudniamy kierowców, którzy mają już doświadczenie zdobyte w naszej firmie.

Czy firma zatrudnia osoby bez doświadczenia?

Paweł Tomczykikona wywiad

Tak. Dajemy nowym osobom możliwość nauki i poznania pracy na trasie z naszym doświadczonym kierowcą. Ponad to każdy kierowca może skorzystać z pomocy trenera, który uczy ekonomicznej jazdy i analizuje paramenty przejazdu razem z kierowcą.

Mówimy o ecodrivingu?

Paweł Tomczykikona wywiad

Tak, dokładnie. Wszyscy nasi kierowcy przeszli szkolenie z ecodrivingu. Na początku nie wszyscy chcieli wziąć w nim udział – część doświadczonych kierowców podchodziła do tego sceptycznie, ale z czasem okazało się, że telematyka przydała się wszystkim.

Co się dzieje w przypadku awarii, wystrzału opony?

Paweł Tomczykikona wywiad

Kierowcy kontaktują się z kierownikami regionalnymi, którzy uruchamiają serwis mobilny. Firma ma wykupiony pakiet serwisowy działający przez 24 godziny na dobę.

Czy kierowcy na niektórych trasach pracują w podwójnej obsadzie?

Paweł Tomczykikona wywiad

Tak, na trasach powyżej 800 km, czyli w kierunku Szczecina, Legnicy, czy Chełma.

Czy samochód jest przypisany do kierowcy?

Paweł Tomczykikona wywiad

W większości przypadków tak, na trasach kurierskich.

Czy w firmie jeździ się zgodnie z czasem pracy kierowcy?

Paweł Tomczykikona wywiad

Tak i przestrzegamy tego bezwzględnie.

Na jakich stacjach tankują kierowcy Państwa firmy?

Paweł Tomczykikona wywiad

Kierowcy tankują bezgotówkowo, na kartę paliwową na stacjach Orlen i BP.

Czy pracodawca finansuje odnowienie dokumentów i kartę pracy kierowcy?

Paweł Tomczykikona wywiad

Firma pokrywa koszty badań lekarskich kierowcy i świadectwa kwalifikacji. W przypadku pokrycia kosztów przez pracodawcę, pracownika obowiązuje umowa lojalnościowa na okres pół roku.

Jaka jest odpowiedzialność kierowcy za samochód?

Paweł Tomczykikona wywiad

Mamy określoną procedurę firmową użytkowania samochodów. Wymagamy od kierowców, żeby dbali o sprzęt i utrzymywali go w czystości. To ważne, ponieważ każdy kierowca chce mieć czysty i przyjemny sprzęt do pracy. Czasami wymieniamy samochody między kierowcami i dzięki temu nikt nie ma do nikogo pretensji. Utrzymanie tej procedury nie jest jednak łatwe, ponieważ kierowcy mają różne standardy, dlatego cenimy sobie współpracę z osobami, które szanują ten zawód.

Czy w LSP kierowcy wykorzystują papierowe dokumenty?

Paweł Tomczykikona wywiad

W kurierce wykorzystujemy aplikacje na telefonach, a w dystrybucji mamy listy przewozowe.

Czy firma zapewnia ubrania robocze?

Paweł Tomczykikona wywiad

W dystrybucji zapewniamy nowe obuwie robocze raz w roku, a w zimie odzież wierzchnią (polary, kurtki).

Czy kierowca uczestniczy w załadunku i rozładunku?

Paweł Tomczykikona wywiad

W kurierce kierowca jest odpowiedzialny jedynie za poprawne założenie/sprawdzenie plomby elektronicznej lub numeru plomby standardowej. Natomiast w dystrybucji, w zależności od potrzeb klienta, kierowca uczestniczy w załadunku palet na naczepie lub rozładunku towaru z naczepy do sklepu (wykorzystuje do tego wózek paletowy). W przypadku niektórych obiektów, kierowca jedynie dostarcza towar i przekazuje go obsłudze sklepu.

Czy Państwa firma oferuje ubezpieczenie na życie lub opiekę medyczną?

Paweł Tomczykikona wywiad

Tak, istnieje możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i opieki medycznej. Pracodawca współfinansuje takie ubezpieczenie i pakiet dla pracownika. Dodatkowo, do ubezpieczeń i pakietu medycznego mogą przystąpić najbliżsi członkowie rodziny pracownika: małżonkowie, partnerzy oraz dzieci.

Panie Pawle, to była wyczerpująca lista pytań, które wierzę, że pomogą kolejnym osobom w podjęciu decyzji o dołączeniu do LSP Group. Na koniec chciałabym zapytać Pana, co daje Panu największe zadowolenie z pracy?

Paweł Tomczykikona wywiad

Pewnego dnia, jadąc wieczorem do Strykowa drogą S8, wyprzedzałem sporo naszych ciężarówek. W okolicach Łodzi ich liczba się zwiększyła, ponieważ tam właśnie łączy się wiele naszych tras. Wtedy dotarło do mnie, jak duża liczba aut należących do LSP Group, codziennie wyjeżdża na polskie drogi, a ja mogę w tym uczestniczyć. W większości jeździmy obrandowani logiem naszych klientów i nie można nas rozpoznać. Dlatego tym bardziej cieszymy się z uruchomienie nowych tras, na których pojawiają się nasze piękne, kolorowe zestawy z logiem LSP. Na koniec muszę jeszcze dodać, że wciąż odczuwam dreszczyk emocji na myśl o zadaniach specjalnych. Ostatnio miałem możliwość wzięcia udziału w prowadzeniu naszej obrandowanej ciężarówki podczas sesji zdjęciowej - firma przygotowuje kalendarz dla kierowców. Wiosną poszukiwaliśmy wyjątkowych miejsc w Polsce, które staną się częścią naszego kalendarza, co dało nam mnóstwo dobrej zabawy. Wiadukty, rzepak, polskie łąki, a nawet kopalnia - zapraszam na nasza stronę internetową, gdzie znajduje się już część zdjęć z sesji.

Czy jest coś, co chciałby Pan jeszcze dodać jako informację dla osób poszukujących pracy?

Paweł Tomczykikona wywiad

Tak. Nasza firma właśnie otworzyła dział spedycji międzynarodowej w Kajetanach. Powstaje tam nasz zespół. Dział HR szuka spedytorów, dyspozytorów i handlowców. Aplikujcie! Serdecznie polecam współpracę z LSP Group. W naszej siedzibie w Kajetanach panuje wspaniała atmosfera. Jest tam również również ogród zen ze wspaniałymi trawami i możliwością wyjścia na świeże powietrze. Posiadamy parking dla wszystkich pracowników, latem grillujemy, a zimą uczymy się gotować. Jesteśmy dumni z naszego biura!



Były pracownikj
Były pracownik
 Pytanie

Lsp skończyło się 3 lata temu. Pierwsi pracownicy gdy firma powstała opuścili już flotę bo nikt mądry nie da z siebie zrobić niewiolnika. Dziś to korporacja wiec jesteś numerem rejestracyjnym. Pieniądze bardzo niskie i takie same jak pięć lat temu premia to tylko reklama auto ma spalić max 19 litrów. Samochody zaniedbane no i w wynajmie czyli firma w chmurze jak dysk google nie ma nic po za adresem. Nowoczesny tabor? wierzcie mi że auta po dziesięciu latach wyglądają lepiej niż te po po paru tygodniach ale co tu się dziwić jak auto zmieniasz minimum raz w miesiącu. Raczej robisz za sprzątaczkę niż kierowcę o wyposażeniu nie wspomnę bo jest ponad minimum jak by można to byłby jeden fotel i kierownica ale właściwie to jest sama rama bez dynama. Klauzury i dokumenty co miesiąc zabezpieczają tylko firmę a cała reszta jest spychana na kierowcę. Jak ktoś w temacie to wie jak wyglądają kierowcy tej firmy. Szanujący się ludzie opuścili już flotę tej firmy. Tyrasz jak wół a w konsekwencji dostajesz wypowiedzenie z dnia na dzień.

Drajver
Inne
@Były pracownikj

Wy byli kierowcy macie strasznie rozbieżne opinie może firma jest ok tylko kierowcy do bani . O nic nie trzeba się prosić. Coś trzeba to telefon głosisz i masz. Kasa na czas może trochę mała ale zawsze w terminie. Nikt nie każe nic na siłe. Skąd macie takie info. Dla mnie firma spoko. Ale jak ktoś chce robić 6 godzin i zarabiać 9 tysi i nowe auto i raz w tygodniu 3 dni wolnego to polecam jeździć do siebie

anonim
Inne
 Pytanie
@Drajver

A jaka kasa, jeśli nie tajemnica? Rozumiem, że mniej niż te 9 tysi, czy właśnie tyle, tylko trzeba uczciwie pracować i bezpiecznie jeździć?

Aktualny prajcownik
Pracownik
@Były pracownikj

Wreszcie ktoś uczciwie napisał zapomniałeś jeszcze za obciążeniach za byle pierdołę bo wytłumaczone gadki napisane na papierze na kolanie ich nic nie interesuje auta nie są ich i twierdzą że oni nie będą za nic płacić chociaż różnie dzieje się na drodze kolego driver jeżeli pasuje ci jeździć po 15 h za pięć i pół 1000 do sześciu to ci gratuluję takich ludzi więcej jak trzy potrzeba Oddasz jeszcze im z 1000 zł za głupie pierdoły i będziesz wtedy inaczej gadał jedynie z czym się mogę zgodzić w twojej wypowiedzi to że pieniądze są na czas Wszystko spada na kierowcę i przyjdzie co do czego to oni zabezpieczenie na każdym kroku i potem jest wszystko twoja wina czy planujesz jeszcze go konsekwencje finansowe bo przecież Firma Biedna wspomóc ją trzeba

Jojo Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Trasa olsztyn łódż 600 km wynsgrodzenie na rękę 4.900

Wini Nowy wpis
Pracownik

A tego kolesia to kazda firma zwalniała za kradziez paliwa. Podobno teraz w inpost robi najmniejsze spalanie. Wiadomo dlaczego.....

Aldona Nowy wpis
Inne

Dlaczego spedytor międzynarodowy ma mieć własną bazę przewoźników? Czy to się tyczy jednak tylko spedytorów na B2B, którzy tak naprawdę oferują firmie usługę na fakturę, a nie świadczą pracę na jej rzecz? Pierwszy raz się spotykam, że trzeba kandydować z własnym "portfelem"..

Tomek były pracownik
Były pracownik

Pieniążki na czas to jeden plus . Za ten rodzaj pracy i czas jej wykonywania wynagrodzenie bardzo niskie. Większość osób z biura to (usunięte przez administratora) bez doświadczenia a jeśli je mają to z internetu nie przebiegu pracy zawodowej. Pracowałem krótko bo to nie ma sensu, jeśli się cenisz tak jak ja miałeś szkolenia z eko drivingu masz doświadczenie 20 lat w transporcie to nie dla Ciebie praca. To praca dla osób które posiadają prawo jazdy o tyle, takie są wymagania i za to ci zapłacą

Pracodawca

 Pytanie
@Tomek były pracownik

Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Chcemy podkreślić, że jakość pracy naszych zespołów jest dla nas niezwykle ważna i bardzo o to dbamy. Zawsze jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i jeśli którykolwiek z obszarów wymaga poprawy, natychmiast to adresujemy. Współpraca z kierowcami jest dla nas kluczowa, ponieważ są oni bijącym sercem naszej firmy, a ecodriving jest równie ważnym elementem naszej działalności. Szanujemy doświadczenie i znajomość telematyki naszych kierowców, dlatego tym bardziej chcielibyśmy zrozumieć zaistniałą sytuację. Rozumiemy, że kwestie wynagrodzenia są bardzo ważne i zawsze staramy się oferować konkurencyjne stawki, odpowiadające umiejętnościom i doświadczeniu naszych pracowników, jak również są one powiązane z kontraktami naszych klientów. Każdy pracownik zna warunki pracy i płacy przed podjęciem zatrudnienia. Jeżeli czuje Pan, że Pana doświadczenie i umiejętności nie zostały właściwie docenione, bardzo byśmy chcieli o tym porozmawiać. Czy może się Pan przedstawić lub określić czy pracował Pan w kraju czy zagranicą, a jeśli w kraju, to który region? Wspomina Pan również pracowników biura, z iloma pracownikami biura był Pan w kontakcie? Z którym z biur Pan współpracował? Informacje zwrotne są dla nas bardzo ważne, ponieważ pomagają nam ulepszać środowisko pracy, co przekłada się na jakość pracy wszystkich pracowników.

Jojtek Nowy wpis
Pracownik
@Tomek były pracownik

Wynagrodzenie to żenada. Za kólko po nocy 600 km placą około 5 tys. Poza tym nie ma tam z kim rozmawiać za duzo kierowników.na swięta nawet nic sie nie dostaje żadnych premi itd. Tam jesteś (usunięte przez administratora)do roboty. Potrafią podczas twojej nieobecnosci przetrzepac ci auto czy czasami nie wozisz za grubego węza. Pozdrawiam kierowca in post olsztyn

Nick
Inne

Specjalista ds. rozliczeń transportu to jest jeden poziom czy różne stanowiska? W ogłoszeniu wymagają 2 lat minimum stażu w branży ale ja mam więcej …. O wiele więcej :) czy wtedy jest inny poziom jakiś i inne stawki etc? Bardziej na mida mi pasuje

Pracodawca

@Nick

Dzień dobry, im większe doświadczenie, tym lepiej. Wynagrodzenie dobierane jest na podstawie kompetencji i doświadczenia. Bardzo proszę o przesłanie aplikacji przez nasza stroną firmą w zakładce kariera - chętnie zapoznamy się z kandydaturą :-)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie LSP Group Sp. z o.o.. Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.
anonim
Inne

Hej, wyskoczyła mi oferta ze szukają księgowej i ze pracują na oprogramowaniu Wapro finanse. Pracowałam na tym już kiedyś wiec to nie będzie problemu ale zastanawiam się czy wezmą mnie jak mie mam 3 letniego doswiadczenia ale ukończyłam studia na uniwersytecie ekonomicznym ? Nie wiem na co najbardziej zwracają uwagę przy zatrudnieniu

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie ofertą oraz pytanie. Na ten moment szukamy osoby z doświadczeniem minimum trzy letnim. Prosimy jednak o przesłanie swojego życiorysu, abyśmy mogli się skontaktować przy rekutacji bez takiego wymagania.

anonim
Inne

Widzę, że specjalista ds. rozliczeń transportu ma bogaty zakres obowiązków, ale i benefitów ma sporo. Jakbym się jeszcze mogła dowiedzieć, jakie są widełki zarobkowe, podstawa np. dla osoby ze znajomością i bez znajomości programów, byłoby wspaniale :) Ktoś pomoże mi?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za pytanie i za zainteresowanie. Mamy jedne widełki dla wszystkich kandydatów. Znajomość programów jest dodatkowym atutem. W tej rekrutacji ważne jest dla nas doświadczenie w tym obszarze. Zapraszamy Panią do procesu rekrutacji, abyśmy mogli przedstawić szczegóły tego stanowiska i bliżej poznać Panią i Pani doświadczenie .

anonim
Inne

Cześć, ciekawy jestem jak ciężko tam jest. Zobaczyłem w ogłoszeniu na magazyniera „skaner” i już pomyślałem o pracy na picku, w Niemczech tak robiłem i po 30 km chyba trzeba było biegać. Myślałem, że padnę, mam nadzieję że tu nie jest aż tak źle.

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za Twoje pytanie i zainteresowanie pracą na stanowisku magazyniera w naszej firmie. Cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu i chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości. Praca w naszym magazynie, który zajmuje się dystrybucją, najprawdopodobniej różni się od Twoich doświadczeń z Niemiec. Nasze procesy logistyczne zostały zaprojektowane tak, aby zoptymalizować pracę naszych magazynierów. Do zadań na stanowisku magazyniera należy odbiór od kierowców wcześniej przygotowanego w koszach towaru, jego relokację do odpowiedniego miejsca w magazynie, a w kolejnym kroku pobranie i przekazanie kierowcom dystrybucyjnym - można powiedzieć, coś w stylu x-docku. Skanowanie jedynie ogranicza się do kontroli jednostki ładunku na wejściu i wyjściu. Szukamy osób zaangażowanych, które rozumieją pracę na magazynie, szanują porządek, przestrzegają procedur, są godne zaufania i lubią pracę zespołową. Z naszej strony oferujemy stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, życzliwe i kompetentne wsparcie ze strony przełożonych, a także realne możliwości awansu i rozwoju zawodowego. Mamy nadzieję, że dołączysz do naszego zespołu i przekonasz się, że praca w naszym magazynie może być zarówno satysfakcjonująca, jak i mniej obciążająca niż Twoje poprzednie doświadczenia. Jeśli masz więcej pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Czekamy na Twoją aplikację!

Slavkoxp
Kandydat
 Pytanie

A jak wygląda praca tam na magazynie dużo pracy ? Czy dobrze płacą jeśli można wiedzieć jak wygląda tam praca i czy jakoś dbają o pracowników i czy są jakieś ubrania pracownicze ?

Michał
Pracownik
@Slavkoxp

Praca polegająca na sortowaniu przesyłek do dalszej dystrybucji - skanowanie, sortowanie, wydrukowanie dokumentów. Mały zespół, nowy magazyn z fajnym socjalem. Jak najbardziej są ubrania pracownicze. Wynagrodzenie ponad stawki rynkowe.

anonim
Inne

Cześć, mam takie pytanie o te godziny pracy. W ogłoszeniu "Kierowca kat. C+E, Praca dystrybucyjna na terenie Wrocławia" zapewniają, że są stałe godziny pracy dla pracowników, a można wiedzieć, jakie dokładnie? Patrzę, że nie napisali szczegółowo.

Kadry
Pracownik
@anonim

Grafik ustalany na miesiąc z góry, więc będzie informacja przed startem. Więcej szczegółów pod nr telefonu 882 592 445

Administrator

Czy wiecie coś o warunkach pracy w firmie LSP Group Sp. z o.o.? Czy warto aplikować na ofertę pracy Kierowca Ce?

Tleniak
Były pracownik
@Administrator

Daj sobie spokój, będziesz jeździł pod presją, i cały czas pod telefonem, nawet w czasie pauzy. Spedytorek nie da Ci spokoju, ciągle smsy. Trasy przez miasta bo obwodnicą 5 km. dalej.....

Damian
Były pracownik

Firma śmiało może startować do konkursu Polski Dziadtrans. Szkoda czasu na taką pracę.

Irena
Inne
@Damian

A cóż to za konkurs? Sam organizujesz? ;) No widzę właśnie, że opinie jakieś nie za ciekawe tu są o nich. A może Ty opowiesz coś więcej o swoim doświadczeniu z nimi?

3
Laaa
Pracownik
@Damian

Firma oszczędza na czym się da.,.spalanie poniżej 21l musi być. Rękawice, płyn do spryskiwaczy na własny koszt. Każą nie tankować bo paliwo drogie a za 2 dni SMS żeby wysłać fotki czy auto czyste , więc kasa na myjnie jest a na paliwo nie. Smsy że uwala premie za zbyt niskie ciśnienie w oponach. Telefonu służbowego się nie doczekasz, więc latasz na swoim. Częste zmiany samochodów = ciągłe sprzątanie po kimś bo za brud też uwala z premii. I te śmieszne wytyczne za jazdę w głowie się nie mieści.

Irena
Inne
@Laaa

O kurcze, faktycznie brzmi to nawet niekorzystnie. :/ I co udaje się tak niskie spalanie osiągać czy ciężko jest? I z jakiego powodu tak te auta podmieniają ludziom, argumentują to jakoś?

??????
Pracownik
 Pytanie
@Laaa

Kierowca zawodowy ma pretensje że firma każe mu sprawdzać ciśnienie w oponach ...Sorry ...poszukaj pracy w innym zawodzie.Firma zła bo nie dała telefonu ...Ja PAN KIEROWCA mam sprawdzać jakieś ciśnienie ???Chyba kpią!!

Irena
Inne
@??????

A do innych rzeczy jak się odniesiesz? Lubisz tak sprzątać auto po kimś jak serio brud totalny w nim jest? I takie cięcie w premiach jest w porządku według Ciebie? No chyba, że on podkoloryzował to?

??????
Kandydat
@Irena

Nie wiem czy on koloryzuje bo ja tam nie pracuje.Mozna mieć pretensje do firmy że np obiecywali każdy weekend w domu a tak nie jest.Ale opisywać firmę negatywnie bo wymaga kontroli opon to jakieś nieporozumienie.To za...any obowiązek każdego kierowcy.

Irena
Inne
@??????

To prawda, ale w sumie czy to pracodawca nie ma obowiązku udostępnić swojemu pracownikowi odpowiednich narzędzi i sprzętu do wykonywania pracy? Bo to też zależy chyba pod jakim kątem spojrzeć, gość w teorii może się domagać 100% sprawnego auta

Kieroman
Były pracownik
@??????

Człowieku nie pracowałeś a zabierasz głos czyli czytasz zgrywasz cwaniaka bo szukasz pracy. To ja ci powiem jak jest ja kupuję telefon i płacę za niego i nie widzę problemu abym miał przez niego kontakt z firmą. Ale nie dla aplikacji i szarpania telefonu po placu po DPD tak chcę. Zresztą po twoich komentarzach czuć z daleko że jeszcze nie pracowałeś w firmie transportowej. Tu jesteś sprzątaczką bo zmieniają ci auto co miesiąc. Ta firma ma auta na wynajmie więc to ten kto dba o swój drugi dom dostaje auto przed zwrotem aby mógł je doprowadzić do stanu użytkowania. Dziś flota jest spora ale jak by nakręcić film z tych zmagań kierowców na placach powstałaby niezła komedia. Wiesz mi widzę to na co dzień.

Irena
Inne
@Kieroman

No właśnie Ty na własne oczy to widzisz z tego co zrozumiałam, więc umiesz to dosadniej chyba ocenić. Bo nie żeby coś ale kierowcy tutaj nie mają tego czasu sprzątania opłaconego, tak?

@??????
Kandydat
 Pytanie
@Irena

W żadnym komentarzu nie jest napisane że firma każe kierowcy jeździć niesprawnym autem.Jest opisana negatywnie z powodu tego że wymaga od kierowcy kontroli opon.Lusterka też ma firma umyć ?

Katarzyna
Inne
@@??????

Własnie, fajnie jakby ktos napisal jakie sa obowiazki kierowcy. Ty sie orientujesz?

Nowy
Pracownik
@@??????

A ty jakiś zjechany jesteś? Ciśnienie w oponach, co ja jestem wulkanizacja?? Jeszcze w takiej pracy, gdzie przychodzisz, dostajesz papier i but... Chyba nie pracowałeś na linii. Nikt o lusterkach nie pisał, bo to jest dla bezpieczeństwa kierowcy, jeśli nie lubi widzieć w nich nic, niech nie czyści, ale z tym ciśnieniem w oponach to poleciałeś...

......
Były pracownik
 Pytanie
@Nowy

Masz auto osobowe?Tam też jak rozumiem nigdy nie interesowałes sie oponami bo nie jesteś wulkanizatorem.

Koniu
Były pracownik
@Katarzyna

Obowiązkiem kierowcy jest nie dyskutować z przełożonym i jego ulubionym kierowcom bo jak podpadniesz to już dobrych kursów nie dostaniesz

anonim
Inne

Jak wygląda tutaj zwrot kosztów dojazdu do pracy dla spedytora międzynarodowego? Widziałem, że system płac to podstawa+prowizje+premie. Gdyby ktoś chciał przybliżyć, jakie to są sumy, byłoby świetnie.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w LSP Group Sp. z o.o.?

4
Iga
Inne

Cześć, ciekawią mnie te prowizje o których piszą w ofercie na spedytora. Ile one miesięcznie mogą wynieść ? Powiedzmy mogę liczyć ze dostanę tysiaka do wypłaty ? Czy to zależy od miesiąca ?

xXXx
Kandydat

Brak informacji zwrotnej dla kandydatów ubiegających się o pracę traktuję jako duży minus. W dzisiejszych czasach, większość firm, dużych czy małych która rozpoczyna rekrutację, kończy ją informacją zwrotną do wszystkich ubiegajacych się o pracę - czy to pozytywną czy negatywną. Wydaje mi się że wpisuje się to w kulturę firmy, zatem brak takiej informacji traktuję jako brak jakieś części tej kultury. Co za tym idzie, firma która sprzedaje się w taki sposób na wszelkiego rodzaju portalach, oraz ludzie ją reprezentujący mijają się w pewnym sensie z prawdą. Kultura jest pewnym czynnkiem wpływającym na jakość, na którą ( oczywiście według przedstawianych pięknie treści, zdjęć itp ) powołuje się firma LSP Group. Ogólnie rozmowa rekrutacyjna przebiega miło i bezstresowo, zostają przedstawione następne kroki rekrutacyjne które jak wspomniałem wyżej niestety mijają sie z prawdą.

anonim
Inne

Chciałbym aplikować na kierowcę. Czy firma daje umowy na czas nieokreślony? Zastanawia mnie po jakich krajach są wyjazdy. Ile średnio kilometrów robicie na tydzień aby spełnić norme pracodawcy? I co z załadunkiem? Będzie to należało do mojej pracy czy nie ?

Tleniak
Były pracownik
@anonim

Dostajesz mapkę którędy masz jechać i tyle. Musisz wyrobić normę eko ,tylko że jeździsz przez miasta, bo obwodnicą jest 5 km. dalej... Oczywiście smsy na każdym kroku i zdjęcia. Jedynie super prezesi. Ogólnie spoko poza dziwną spedycją.

Alex
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy w Państwa firmie może pracować kierowca posiadający obywatelstwo białoruskie?

anonim
Inne
@Alex

Zastanawiają mnie ewentualne przeciwwskazania? Ja tak czy siak planuje zatrudnić się w biurze na spedycji i przy tym zapytaniu zaczęło mnie ciekawić to czy w zespole są także osoby spoza Polski? Interesuje mnie tez szerszy opis aktualnej atmosfery, czytałam poprzedni dość szeroki wątek, jak osoby zatrudnione się do niego odniosą?

1
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowny Panie, dziękujemy za szczere podzielenie się swoimi refleksjami dotyczącymi współpracy z naszą nową dyrektorką operacyjną. Każda opinia jest dla nas niezwykle cenna, ponieważ zależy nam na budowie zarówno solidnego biznesu, jak i organizacji opartej na wartościach. W naszej firmie kierujemy się zasadą, że to, co robimy, powinno być zgodne z naszymi wartościami. Szacunek, współpraca, dobra komunikacja i praca zespołowa są dla nas priorytetem, a dbałość o środowisko pracy to integralna część naszego DNA firmowego. Chcemy, aby każdy pracownik był dumny z tego, że buduje razem z nami naszą firmę. Proces rekrutacyjny, zwłaszcza na stanowiska kluczowe, przeprowadzamy z najwyższą starannością. Każdy nowy pracownik, w tym i dyrektor operacyjny, przechodzi przez panelowy system rekrutacji, spotykając się z co najmniej trzema członkami naszej rady dyrektorów. Dodatkowo, zbieramy również rekomendacje, aby upewnić się co do trafności podjętej decyzji. Wierzymy w udzielenie szansy każdemu pracownikowi, dając kredyt zaufania na start i jednocześnie jasno prezentując nasze wartości oraz DNA firmy. Mamy pełne przekonanie, że nasz nowo utworzony dział spedycji międzynarodowej szybko zaadoptuje się do naszych wartości, a naszym celem jest stworzenie miejsca pracy, w którym praca przynosi radość i zaangażowanie. Dziękujemy raz jeszcze za podzielenie się troską i wskazanymi zagrożeniami. Jesteśmy przekonani, że każdy zasługuje na szansę, aby pokazać swoje kompetencje i wartości. Liczymy na pozytywny rozwój sytuacji. Dodatkowo pragniemy wyrazić nasze ubolewanie z powodu Pana negatywnego poprzedniego doświadczenia w innej firmie. Zdajemy sobie sprawę, że historie zawarte na portalu gowork.pl nie zawsze przedstawiają pełny obraz sytuacji, jednak szanujemy każdą opinię. Chcielibyśmy także zaznaczyć, że ze względu na ochronę danych osobowych byliśmy zobligowani usunąć dane personalne z Pana wypowiedzi. Nasza firma nie narusza prywatności pracowników. Jesteśmy wdzięczni za Pana troskę i ponownie zapewniamy, że będziemy monitorować sytuację, aby upewnić się, że nasza firma nadal pozostaje miejscem, gdzie praca przynosi radość, a wartości są integralną częścią codziennego funkcjonowania.

Pracodawca

Szanowny Panie Michale, dziękujemy za podzielenie się tą informacją. Bardzo nam przykro, że doświadczył Pan tak negatywnej sytuacji w poprzedniej firmie. Szanujemy każdą opinię i traktujemy ją bardzo poważnie. Chciałbym jednak podkreślić, że w naszej firmie kładziemy ogromny nacisk na wartości, w tym szacunek, uczciwość i odpowiedzialność. Takie praktyki, jak nagrywanie pracowników bez ich wiedzy, są absolutnie nieakceptowalne w naszym środowisku pracy. Pragniemy zapewnić, że dbamy o naszych pracowników, tworząc atmosferę opartą na zaufaniu, otwartości i współpracy. W naszym logo widnieje słowo "jakość", które stanowi fundament wszystkich naszych działań, począwszy od wywiązywania się na najwyższym poziomie z naszych zobowiązań dla partnerów biznesowych, po kreatywne biuro, nowoczesne ciągniki dla kierowców, aż po wspólne wydarzenia takie jak gotowanie, grillowanie, obchodzenie urodzin czy tworzonego obecnie dekalogu kierowcy LSP. Nasze środowisko pracy pokazujemy w mediach społecznościowych - zobaczycie tam Państwo czym się kierujemy i jakie są nasze wartości. Ponownie dziękujemy za przekazanie opinii. Jesteśmy wdzięczni za Pana troskę i ponownie zapewniamy, że będziemy monitorować sytuację, aby upewnić się, że nasza firma nadal pozostaje miejscem, gdzie praca przynosi radość, a wartości są integralną częścią codziennego funkcjonowania oraz każdego pracownika.

Mariola
Pracownik

Nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. Ani inne wymieniane w tym temacie. Ten post jak i pozostałe zostały zgłoszone na policję a sprawa dalej idzie do prokuratury. Do zobaczenia

Marek
Były pracownik

Witam nie wiem dlaczego jest tutaj tyle negatywnych opinii na temat tej firmy ja akurat mam bardzo dobre doświadczenia już wyjaśniam dlaczego jestem z Olsztyna udało mi się dostać za kierowcę na zastępstwo linia pod fedexem na czas urlopu najpierw jeździłem dwa tygodnie i potem poszedłem jeździć za drugiego kierowcę kolejne 2 tygodnie potem się okazało że otwierają stałą linię pod inpostem ucieszyłem się z tego powodu bo z umowę na zlecenie dostałem umowę o pracę cała wypłata przelewem na konto żadnych kombinacji nic pod stołem dostałem nówkę sztukę ciągnik siodłowy najnowszy wypust Scanii i nówkę naczepę moja linia była z Olsztyna do Mszczonowa ja byłem umówiony na 260 zł za nock no to łatwo policzyć przypuśćmy radę 20 dni 5 200 do tego jeszcze dostawałem około 400 zł za eco driving to już miałem 5 600 no i wiadomo tankowaliśmy samochody na BP jak tankowałem samochód pod korek dostawałem bon na wykorzystanie na stacji 50 zł razy 4 tygodnie to dochodziło mi do wypłaty kolejne 200 zł czyli można powiedzieć 5 800 i oprócz tego jeszcze twoją osobówkę tankowałem za około 100 zł miesięcznie za zebrane punkty więc łącznie całość wychodziła mi około 5900 zł więc moim zdaniem za prasówkę 500 km i 9 godzin w pracy prawie 6 000 na rękę to bardzo dobre pieniądze więc naprawdę nie rozumiem tych negatywnych opinii o firmie pracowałem tam pół roku i powiem szczerze zwolniłem się tylko dlatego bo urodziło mi się dziecko i musiałem być w ciągu dnia w domu przelew zawsze był na czas nigdy mnie nie (usunięte przez administratora) na pieniądze naprawdę nie wiem jak u innych z ręką na sercu samej wypłaty dostawałem 5200 zł i około 400 450 zł za eco driving to już mi wychodziło praktycznie 5600 zł ja z ręką na sercu mogę tą firmę polecić każdemu dobrze płacą wypłacalna ja nie miałem do czego się przyczepić

1
Kierowca
Kandydat
@Marek

No rzeczywiście super stawka 260zl dniówki są firmy transportowe w ipost czy dpd co płacą od 330-400zl dniówki i też wszystko na konto

anonim
Inne

Hej, firma poszukuje Kierowcę kat. C+E. zastępstwo, ktoś napisze na jaki okres czasu i czy jest szansa na stałą współpracę? Firma zapewnia, że dba o pracowników, ktoś napisze w jaki sposób, co oferuje z benefitów? Trasa zahacza o godziny nocne, bo kierowca kończy pracę o 2:40, czy w takim razie liczony jest również dodatek nocny do wynagrodzenia?

Pracodawca
Pracodawca
@anonim

W odpowiedzi na Pana zapytanie pragniemy poinformować, że obecne ogłoszenie dotyczy zastępstwa na czas urlopu naszego kierowcy. Jest to umowa zlecenie na okres minimum dwóch tygodni począwszy od 9 listopada 2023 roku. Jeśli chodzi o dalszą współpracę, to mamy wiele przykładów w firmie, że kierowcy, którzy pracowali u nas na zastępstwo, sprawdzili się i są również zadowoleni z pracy z nami, otrzymują propozycję stałej współpracy jak tylko pojawi się taka możliwość. Praca w LSP to stabilne zatrudnienie, pensja wypłacana na czas, praca zgodnie z prawem pracy, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego dofinansowanego przez pracodawcę oraz współpraca z bardzo dobrym zespołem HR i floty. W przypadku umów zleceń ustalamy stawkę za kurs obejmującą wszystkie dodatki.

Pracodawca

@anonim

W odpowiedzi na Pana zapytanie pragniemy poinformować, że obecne ogłoszenie dotyczy zastępstwa na czas urlopu naszego kierowcy. Jest to umowa zlecenie na okres minimum dwóch tygodni począwszy od 9 listopada 2023 roku. Jeśli chodzi o dalszą współpracę, to mamy wiele przykładów w firmie, że kierowcy, którzy pracowali u nas na zastępstwo, sprawdzili się i są również zadowoleni z pracy z nami, otrzymują propozycję stałej współpracy jak tylko pojawi się taka możliwość. Praca w LSP to stabilne zatrudnienie, pensja wypłacana na czas, praca zgodnie z prawem pracy, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego dofinansowanego przez pracodawcę oraz współpraca z bardzo dobrym zespołem HR i floty. W przypadku umów zleceń ustalamy stawkę za kurs obejmującą wszystkie dodatki.

Zostaw merytoryczną opinię o LSP Group Sp. z o.o. - Kajetany

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w LSP Group Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy LSP Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w LSP Group Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 4 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

LSP Group Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii