Opinie o Mark-Trans-Sped Marek Jakubowski
Też dopytam w imieniu męża o etat dla kierowcy, bo ogłoszeń nie ma w sieci, ale mąż i tak będzie aplikował w ciemno. Ktoś pisał, że firma płaci stażowe po dłuższym czasie przepracowanym, tylko ile musi być to lat? I podajcie kwoty tego stażowego, jak to jest naliczane.
Ogłoszeń nie dają ale pewnie miejsce się znajdzie. Ogólnie robota bardzo fajna od Grecji po Portugalię ale nie ma miękkiej gry, albo jedziesz wszędzie albo robisz kominy i zarobisz niewiele;) ogólnie nie wiadomo kiedy w domu będziesz bo systemu brak, wracasz do Polski myślisz że posiedzisz w domu a tu dzwonią że robota wpadła szybka pauza w domu załadunek i ogień dalej. Jak odmówisz to dostaniesz ochłapy, wtedy ani cie w domu nie ma ani nie zarobisz. Tacho często wyjechane na max
O to już jakaś dobra informacja :) Jak już ktoś zdecyduje się na to pełne zaangażowanie i nie będzie odmawiał wyjazdów to ile na miesiąc można wyjść z kasą? Podaj, proszę chociaż jakieś widełki, żebyśmy w ogóle wiedzieli o czym mówimy. Z tym tacho, to nie można dla bezpieczeństwa odmówić? Ryzykowne to przecież.
Jaka jest atmosfera w pracy w biurze , jacy są tam ludzie . Poza tym jak jest umowa i wynagrodzenie .dzieki
Czy w tej firmie zatrudniają podwójne obsady?
Na jakie wsparcie w Mark-Trans-Sped Marek Jakubowski mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Osobiscie polecam firme. Pracowalem kilka lat. Praca w ulozona mozna powiedziec pod kierowce. Auta zadbane przypisane do kierowcy(+) Planowanie pracy zawsze tak zeby sie wyrobic. Brak systemu . Zawsze na potrzebne mi wolne biuro stara sie zrobic wszystko zebym byl w domu. Ogolne poszanowanie pracownika.
W razie awarii można liczyć na pomoc i na ile pomocna jest spedycja? Napisz jeszcze proszę, czy ładowność jest pilnowana i jaki pieniądz do kieszeni wpada za jazdę?
Zależy ile chcesz jeździć, jak Cie w domu prawie nie ma to i ponad 10k zarobisz. Jak chcesz w domu posiedzieć to mniej, chociaż jak jest dużo roboty to i tak w domu nie posiedzisz
O, to całkiem niezła kwota finalnie. A właśnie jak jeździ się mniej, to ile wyniesie pensja, ile jest te mniej? Jeszcze dopytam, jaką umowę dają kierowcom? Można oczekiwać UoP od początku współpracy?
W razie awari lub innych zdarzen firma wszystko ogarnia. Ladownosc zawsze w normie. Czas pracy zawsze pilnowany zeby przy kontroli nikt nie trzasl portami. O pieniadzu juz ktos pisal. I tak jest. Czasem jest duzo roboty czasem mniej. Ale to zalezy od kierowcy. Jak lubi duzo to mu dadza. I dla tych co wola krocej tez znajda rozwiazanie. Dla tego polecam. Jesli ktos mniej doswiadczony to mu kierownik wszystko wytlumaczy nauczy. Napewno kierowca nie jest pozostawiony sam sobie.
Zawsze jest umowa o prace. I kazdy ma tak samo placone. Nie ze nowy to mniej itp. Ta sama praca ta sama zaplata. Stazowe jest wiec ci co dluzej pracuja to stosunkowo maja wiecej. Dniowki te same dla wszystkich.
Pisałeś że jak ktoś chce więcej pracy to dadzą więcej - wtedy też coś lepiej płacą? Czy to bez znaczenia jakie się wozi zlecenia?
Ile można zarobić w spedycji lub administracji? Jak atmosfera w biurze?Słyszałem, że to firma rodzinna, czy nie jest tak, że jedni mają fory, a inni nie?
Co do zarobkow sa konkurencyjne. Jesli ktos chce tylko otwierac drzwi i pilnowac procedur to sa az za dobre. Jesli ktos ma na plandeka te same pieniadze lub wieksze to nie ma co porownywac. Jesli sumiennie sie w MTS jezdzi i nie kombinuje to sie nienarzeka jak wiekszosc kierowcow co pracuje wiecej niz 3-12lat. Auta zadbane bo jest to pilnowane. Dbanie o wizerunek i auta bo to wizytowka firmy. Polecam wspolprace na gruncie kierowca i klient. Ja polecam.
O to będąc kierowcą to ile można gdzieś tak zarobić? Więcej niż średnią krajową? I czy kobiety mają możliwość pracy tutaj, jak firma do tego podchodzi?
Ale tylko w biurze czy te ż jeżdżą? Jak to drugie to można się dowiedzieć jak ich praca tu wygląda? Czy to kompletnie bez różnicy
A mogłabym o specyfikę tych krótkich dopytać dla osoby z małym doświadczeniem? krótkie według firmy to jakie tak w km, gdzie zazwyczaj się odbywają i jak potencjalnie są wynagradzane?
Jak się robi robotę jako kierowca to i z biurem nie ma problemów. Właściciel bardzo nerwowy ale ma dobrze wyposażona flotę to i chce żeby auta wyglądały dobrze a nie były odrapane i zaniedbane. Fajna robota, ciekawe kierunki ale płaca trochę mała za te kilometry i ryzyko dotyczące towaru.
Co do tego ryzyka to ktoś już ponosił jakieś dotkliwe konsekwencje z powodu uszkodzenia? Jak rozliczanie się z tego wygląda?
Firma transportowa z na wysokim poziomie zarzadzania. Doswiadczeniem oraz profesjionalnymi kierowcami. Uslugi ktore dla nas swiadcza to naprawde wysoki poziom punktualnosci i niezawodnosci. Polecam kontak z kierownikiem ktory potrafi rozwiazac kazdy problem.
Weź udział w kreowaniu szczerego i transparentnego rynku w pracy w Polsce. Zacznij już teraz dodając opinię na temat przedsiębiorstwa Mark-Trans-Sped Usługi Transportowe Marek Jakubowski w miejscowości Lubień. Daj wszystkim znać jaki naprawdę jest ten pracodawca.
Jak ktoś chce pracować to bendzie pracował w M.T.S W M.T.S się jezdzi bo ci co udają ze jeżdżą to kariery niestety nie zrobią
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mark-Trans-Sped Marek Jakubowski?
Zobacz opinie na temat firmy Mark-Trans-Sped Marek Jakubowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.