Opinie o Foundever Poland sp. z o.o.
Klikam bo myślałem że jest oferta na specjalistę od helpdesku a tu się nic nie wyświetla, znaczy jednak już nie przyjmują? Jak jest aktualnie jakaś opcja pracy na tym stanowisku albo podobnym to napiszcie. I jaki etat jak coś?
Jest się? teraz będę się zastanawiać co skryło się pod tymi znakami zapytania. :D była mowa o helpdesku tez w innej opinii i tam sugerowałeś jakieś nierówności względem otrzymywania awansu. Nie wiem na ile są sprawdzone te podane kryteria ale co idzie za takim awansem? Na jakieś konkretne stanowisko można wtedy przeskoczyć?
Brak przygotowania nowych pracowników do pracy. Nieistniejące szkolenia, chaos, brak kontaktu kadry zarządzającej z nowymi pracownikami. Wszystko w pośpiechu i wymyślane na kolanie. Niedojrzałość i brak odpowiedzialności na stanowiskach managerskich jest powalająca.
Od czego uzależniona jest premia w firmie Sitel Polska Sp. z o.o.? Jakie są progi premiowe? Dodali 15 września na Praca.pl ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
ale to nie zmienia faktu że to są śmieszne pieniądze, 600zl brutto raz na trzy miesiące jeśli zasłużyłeś :D Łatwiej jest zrobić dziecko i dostawać 500zl netto co miesiąc
mówisz? a co z kosztami ponoszonymi za dziecko? tu w firmie jakiekolwiek się ponosi? zaciekawiło to stwierdzenie w wątku o "dobrych warunkach" ale co one tak w sumie oznaczają?
Brak rozdzielenia pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Brak płatnych nadgodzin. Straszny wyścig szczurów - oby dojść do celu po trupach. Niskie stawki w porównaniu do średniej rynkowej. Negatywna atmosfera donoszenia i obmawiania innych. Firma odbiera chęć do życia i może doprowadzić do depresji.
Czy to ten sam sitel co byl na woloskiej 7 ? Potrzebuje kontakt z HR a nie odbieraja telefonow!!
Z jakich przyczyn telefon może nie działać i jak długo może jeszcze to potrwać? często tego typu sytuacje się zdarzają?
O dzięki za informację. Z jakich konkretnie przyczyn się to stało tak naprawdę i jakie skutki za sobą przyniosło? Co z pracownikami, część odeszła z tego powodu czy każdy został?
Od 1.03 jest to foundever, a zmienili nazwę, bo w skali globalnej Sitel połączył się z innym CC Sykes. Po prostu zmienili nazwę i nadal jest ten sam (usunięte przez administratora). Liczą, że ludzie nie będą szukać opinii po nazwie starej ;)
Do not recommend. Much lower wages than the competitors. Waste of time and permanent damage to my mental health. Assessments are never fair and only the ones who are close with the TMs/OMs get the promotion.
Najgorsze 6 miesięcy mojego życia. Nigdy nie spotkałem się z bardziej toksyczna firmą i tak bardzo beznadziejnymi kadrami. Team managerowie i operation managerowie to ludzie bez wykształcenia... Nie szanują pracowników. Stawki w tej firmie to chyba najniższa krajowa... a pracuje się w obcych językach. Uciekajcie!!
Niemal, że praca sama w sobie jest trudna (gadanie przez 8 godzin z ludźmi którzy już nakręceni na kłótnie) to jeszcze menedżerowie tragedia. Najgorsze kierownictwo z którym się spotkałam (projekt accor) Jak znajdziecie nowa pracę to trzeba będzie jeszcze powalczyć o zwolnienie. Nikt wam nie da wypowiedzenia za porozumieniem stron. Jezeli składacie wypowiedzenie w maju (obojętnie którego, nawet jeżeli to jest 1 mają) to uwolnicie się dopiero 30 kwietnia. Urlop na żądanie prosiłam 3 razy i jak się domyślacie nie dostałam. Mają w (usunięte przez administratora) to że nie żyjesz pracą jedyną.
Pracowałam w kilku firmach na umowę o pracę i tylko tutaj spotkałam się z utrudnieniami w uzyskaniu Urlopu na Żądanie. Wiem, że pracodawca ma prawo odmówić, ale w innych firmach (też call center, też duża ilość połączeń) po prostu bylo OK, wpisuję UŻ - a tutaj, nie ma opcji... aczkolwiek to bylo na projekcie, który już nie istnieje (elektromarket), widzę jednak że to domena całej tej firmy.
Pracodawca nie ma prawa odmówić urlopu na żądanie. Nie musisz nawet podawać przyczyny. Ma natomiast prawo odmówić urlopu wypoczynkowego.
Przed 2019 rokiem wydawało mi się, że było tak info, że jak SL jest zagrożony to jest możliwość odmowy. Ale to jest ciekawe co napisałeś/aś. Wg info w sieci masz rację: "Zdarzyć się może bowiem, że pracodawca odmówi pracownikowi udzielenia urlopu na żądanie. Zgodnie z orzecznictwem sądów może tak postąpić, gdy wystąpią szczególne okoliczności, a obecność pracownika w pracy okaże się niezbędna do ochrony interesów przedsiębiorstwa. Pracodawca może powołać się w powyższej sytuacji na art. 100 § 2 pkt 4 Kodeksu pracy w związku z dbałością o dobro zakładu i nie odmówić pracownikowi możliwości skorzystania z urlopu na żądanie. Jeśli jednak brak jest szczególnych przesłanek jak np. zagrożenie interesu firmy czy jej działalności, a pracownik w sposób zgodny z przepisami chce skorzystać z urlopu na żądanie, pracodawca nie może mu odmówić jego udzielenia. Bezpodstawne odmówienie pracownikowi przysługującego mu prawa do skorzystania z urlopu na żądanie może wiązać się z karą grzywny nałożoną na pracodawcę." Wygląda na to, że dla menagerów dawnego MSH kolejki na linii to "zagrożenie interesu firmy". Trochę to przykre uświadomić sobie po latach, że jednak nie byli do końca w porządku wobec kolegów pod sobą. No ale było minęło. Teraz ważne jest to, żeby osoby które aktualnie tam pracują znały swoje prawa.
Nie, nie mówię o Agnieszce. Mówię o całym zespole menagerów - każdy z nich potrafił czasem czegoś odmówić, a to UŻ, a to zejścia z telefonów na maile, mimo siadającego gardła (tutaj też mam porównanie z innymi firmami, gdzie nikt nie robił problemów). Z postu powyżej wynika, że to nie domena jednego projektu a jakieś ogólnofirmowe podejście - ktoś zalecil aby w ten sposób traktować pracownika i warto się temu przyjrzeć - w innych call center nikt nie robi pracownikowi problemu, który ma gorszy dzień.
Bardzo nie polecam Sitel Polska. Zero szacunku do pracowników.
To prawda, mają ludzi za (usunięte przez administratora) Liczy się tylko klika wzajemnej adoracji podlizująca się szefowej.
Skoro już tak stwierdzasz, że ktoś komuś miałby się "podlizywać" to na jakiej konkretnie zasadzie? W jakich zrachowaniach miałoby to się przejawiać, że to tak widoczne? Jak reagują na to pozostali?
Wystarczy poczytać komentarze, które już inni pisali. Jest taki np.: bardzo gruby Tomasz Sz. z projektu HP o dziwnych skłonnościach. Ogólnie z racji orientacji nie cieszy się powodzeniem, przez co oczekuje specjalnej atencji i wymusza by chodzić z nim na piwo po pracy. Jak nie chodzisz z nim na piwo, to jesteś ofiarą jego życiowych frustracji.
Hi stress, low salaries, fake smiles everywhere. Very hateful and vicious management.
Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Supervisor w Sitel Polska Sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie o rozmowie kwalifikacyjnej/ jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna. Wasza opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników.
Rekrutacja jest fikcją, bo supervisorem finalnie zostanie pupilek country leader w myśl zasady, że niekompetentna kobieta ciągnie za sobą inną niekompetentną kobietę. (usunięte przez administratora)
Jak wyglądał proces rekrutacyjny w firmie Sitel Polska Sp. z o.o. na stanowisko Helpdesk? Podziel się swoją opinią.
Biorą jak leci - jak się umie powiedzieć 1000 słów po polsku i 50 po angielsku, a w ramach tych słów umiesz wchodzić w cztery literki menagerom - to masz szansę nawet na awans po miesiącu pracy.
Aha no dobra, a możesz proszę przedstawić bardziej konwencjonalny sposób dla osób, które więcej słów mają w swoim słowniku? Jakie w razie czego wymogi i jak konkretnie rozmowa może wyglądać? Na co patrzą, o co pytają?
Pracowałem tam wiele lat, na samą myśl o tym miejscu zbiera mi się na wymioty. Najgorszemu wrogowi nie polecam pracy tam. Oczywiście projekt HP najgorszy, jeśli nie obnosisz sie ze swoją orientacja i nie wchodzisz w cztery litery przełożonym, nie masz co liczyć na podwyżkę albo na jakiekolwiek normalne traktowanie.
W firmie "Sitel Polska Sp. z o. o." warunki pracy są nieznośne z powodu niskiego poziomu kadry menadżerskiej i problemów z (usunięte przez administratora). Pracownicy skarżą się na brak szacunku ze strony swoich przełożonych, nieodpowiednie traktowanie oraz brak możliwości rozwoju zawodowego. Wiele osób czuje się zastraszanych i zignorowanych, co prowadzi do niskiej motywacji i niezadowolenia z pracy. Niestety, brak skutecznej polityki antymobbingowej przyczynia się do dalszego pogorszenia sytuacji. W rezultacie wiele osób zaczyna rozważać zmianę pracy, co jest niekorzystne dla firmy i jej wyników. Warto zwrócić uwagę na te problemy i podjąć działania mające na celu poprawę sytuacji pracowników.
Jedyny sposób awansu to bycie w bliskim kręgu znajomych szefowej. Banda niekompetentnych ludzi w zarządzie o niskim poziomie inteligencji i kultury osobistej. Lepiej nie wiedzieć co dzieje się w tej firmie bo to trudno opisać słowami. Stawki sprzed 5 lat a wymagania coraz większe. Bardzo dużo toksycznych ludzi, szczególnie w wyższym zarządzie. (usunięte przez administratora) ustawione assessmenty, (usunięte przez administratora) i opóźnienia w przygotowywaniu umów. Umowy UZ traktowane jak UP. Dziwię się że PIP jeszcze nie zrobił z tą firmą porządku.
HR po pół roku zaczęły odpisywać na komentarze, czyli dokładnie tak jak działa ten dział działa w Sitelu :D Pozdro Alice
Nie miałam potrzeby żeby kontaktować się z HR a jeżeli miałam pytania czy jak coś było czy jest mi potrzebne od tego jest TM który załatwiał wszystko w ten sam dzień...mam wrażenie że szukasz dziury w całym.. pozdrawiam;)
czyli tak naprawdę nie podważasz tego, że ktoś mógł mieć niestety w kontakcie z hr jakieś opóźnienia? do dziś jest to już właściwiej pilnowane? pracuje więcej osób może?
Świetna firma dbająca o pracownikow świetna atmosfera , sprzęt i szkolenia w pełni przygotują do aktywnego dnia w pracy... ciągle wsparcie rozwiewające wątpliwości... Poprostu spróbuj i przekonaj się sam... Niesamowite doświadczenie...
Pracowałem prawie 8 lat za niemal najniższe stawki krajowe będąc podwładnym ludziom, którym bałbym się powierzyć chomika, a na projekcie HP atmosfera mobbingu za sprawą ludzi Tomasza i Agnieszki - zdecydowanie order w zakresie niekompetencji im się należy. Dzięki tym osobom nabawiłem się nerwicy. Sprzęt jest tragiczny, wieczne problemy z IT. Sitel to towarzystwo wzajemnej adoracji lizusów i awansów po znajomości. Teraz pracuję w contact center - pensje dla agentów na poziomie min. 5 tys netto, służbowy laptop i święty spokój od niekompetentnej kadry zarządzającej. Nie polecam
Naprawdę ci współczuję że natrafiłes na takich ludzi jak Tomasz z tego co wiem koleś już tam nie pracuje szkoda że nie trafił na mnie...nie mam pojęcia jak się w biurze pracuje ale także wiem że są zadowoleni pracownicy.. mówię z perspektywy zdalnej i naprawdę jestem zadowolona sprzęt jest nowy i nie mam problemow systemowych...jestem dwujęzyczna więc wypłata jest spoczko...manerger i TM są naprawdę świetni ludzie...ja jestem zreguly pozytywną osobą ale ja zawsze mówię co myślę i mam gdzieś czy się komuś to podoba czy nie....i pisze komentarze bo nie mam złych czy negatywnych opinii o Sitel...ale przykro mi że niektóre osoby piszące tutaj mają przykre doświadczenia...i naprawdę nie rozumiem dlaczego...????????♀️Uwolniony od sitela życzę tobie dalszych sukcesów i główka do góry...☺️
Kiedy niby zwolnili Tomasza ?? Dlaczego kłamiesz ? Nie wiesz co się u ciebie w hr dzieje ?
Hej czy ktoś pracuje na projekcie zdalnym glukometry i może się wypowiedzieć
Dobre na początek, żeby się osłuchać i zarobić (stawka jest przyzwoita na de), jednak nie na dłuższą metę. Na projekcie de częste zmiany, doszkalanie pracowników tak, aby mogli ogarniać jeszcze więcej problemów klientów, upskille są tu normą, jednak stawka pozostaje ta sama (tłumaczenie, że przeciez upskille byly od początku zaplanowane, szkoda, że pracownik informowany na krótko przez planowanym upskillem). Daje to mniej więcej tyle, że często są dni, że telefony praktycznie przez 8 godzin wpadają co sekundę.
A czy te upskille zakończone są egzaminem? Czy wystarczy uczestniczyć? Czy po przejściu jakiegoś cyklu tych szkoleń jest awans? Albo podwyżka?
Nie znam gorszej firmy. 6 lat tutaj to wieczny stres i oszukiwanie pracowników przez firmę.... błędy w pensjach, które I tak są tak niskie, że sama się sobie dziwię, że tu pracowałam. TM bez wykształcenia, HRy które chyba również, bo nawet nigdy nie odpisują. Firma ma totalnie gdzieś pracowników. Z fajnych kadrów płac zmiana na tanie adp, które nie potrafi poprawnie wypłacać pensji. Zmiana z dobrego pakietu Luxmed na najtańszy (usunięte przez administratora) w Medicover. O podwyżkach zapomnij... totalnie nikomu nie polecam pracy w tej firmie. A PiP to już dawno powinien zrobić tutaj kontrolę i sprawdzić to wielkie (usunięte przez administratora) Nie pozdrawiam. Były pracownik.
Ja np pracując 5 rok i chcąc rozwiązać umowę na czas nieokreślony szybciej, bo miałem robótkę za 2 msc to nie dali zgody. (usunięte przez administratora) koncentracyjny to mało powiedziane
Dzień dobry, Czy jest jakiś kontakt z działem HR? Z góry Dziękuję za informacje:) Pozdrawiam
Tak, dwa razy dziennie po godzinie, a jak panie z HR się zmęczą życiem to udają, że są zapracowane i robią sobie kilkudniowe maniany
A ile osób w tym HR obecnie jest zatrudnionych czym oni tak właściwie się zajmują, że tacy zarobieni? potrzeba rąk do pracy? kiedy brali kogoś do siebie ostatnio tak wgl?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Foundever Poland sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Foundever Poland sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Foundever Poland sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 6 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Foundever Poland sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Foundever Poland sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.