brak logo

TK MAXX

Poznań

Opinie o TK MAXX

cos smierdzi@ 2016-02-02 21:22
wyslalam cv, czekam, czekam,, w koncu jest konatakt.. osoba dzwoniaca stara sie byc miła ale nie wie o co pytac.. wrazenie jakby dzwonil ktos z agencji pr tymczasowej, aplikujac na kierownicze stanowisko spodziewalam sie wiecej, mam spore doswiadczenie, wiem co mowię.
Spoczko:) 2016-02-13 01:02
Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii... praca jest wymagająca ale fajna. Jest sporo wiedzy do przyswojenia i mile widziane jest aby wykazać swoją inicjatywę. Plusem jest umowa o pracę, fajne zarobki i socjal. Wiadomo wszystko zależy od ekipy my mamy świetną kadrę kierowniczą jak i pracowników:)
1
TK Maxx is OK 2016-02-17 00:52
Ja również się nie zgadzam z tymi negatywnymi komentarzami, zatrudniając się w TK Maxx poznałam wiele sympatycznych osób. Fajna firma, dużym minusem jest niestety fakt, że nie ma w niej żadnej możliwości rozwoju - biorą ludzi z zewnątrz niż awansują swoich pracowników - w tym kierunku należałoby coś zmienić. Ogólnie jestem zadowolona i polecam osobom szukającą pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Litości 2016-03-06 23:39
Witam wszystkich pracowników jak i przyszłych kandydatów. Oczywiście jak to zwykle bywa jak można być anonimowym to nagle wychodzi środowisko „hejtu”. Zadziwia mnie to z paru powodów, zastanawiam się czy wy nie macie co robić w życiu? Czy jesteście aż tak fałszywi, że w pracy każdy każdego lubi a za plecami ciśniecie? Skoro wam się praca nie podoba to może warto skończyć z hipokryzją i zamiast narzekać na wszystko i wszystkich po prostu się zwolnijcie. Zrobicie tym samym przysługę i sobie i innym w tym momencie. Rynek nie kończy się tylko na jednej sieci, szukają pracowników wszędzie, droga wolna. Jeśli ktoś uważa że praca w TK jest ciężka to chyba po prostu nigdy w życiu nigdzie nie pracował, praca jest adekwatna do zarobków. Jest bardziej wymagająca niż normalnie ale nie bądźmy śmieszni że jest cieżka, bo nie jest. A jak ktoś uważa że jest to bez problemu znajdzie zwykłą pracę w sklepie za 7zł na rękę na godzinę i niech się tym cieszy :) Obudźcie się, to jest korporacja a nie spożywczak, ma swoje zasady, mniej lub bardziej sensowne tak już po prostu jest i nic tego nie zmieni. Mamy tu ponad 80 osób, relacje sa różne, każdy sobie zawsze znajdzie coś co mu nie pasuje, albo kogoś. Jak Ciebie boli że skończyłaś studia i jesteś tylko pracownikiem a są inni wyżej co są mniej wykształceni to cóż, masz problem. To że jesteś wykształcony nie znaczy, że faktycznie się do czegoś nadajesz, wszyscy dobrze wiemy, że skończyć studia to nie jest problem żaden w aktualnych czasach. W awansie korporacyjnym chodzi o to by dobrze ogarniać swoją pracę a nie to na jakim jest sie poziomie edukacyjnym, za to powinien być plus dla firmy a nie minus. Jeśli kogoś jednak to boli to niech szuka pracy w zawodzie, skoro jest taki dobry to na pewno ją znajdzie:) Nasz główny menadzer jest okej, ma bardzo ludzkie podejście do pracowników bo gdyby chciał to mógłby kazać wam biegać i robić trzy rzeczy na raz i nikogo by nie obchodziło, że byście się zwalniali bo nie jesteście niezastąpieni i zawsze sie znajdzie ktoś kto wejdzie na wasze miejsce. Cieszcie się więc że jest jak jest bo mogło by być o wiele gorzej. Jeśli narzekacie na godziny to nie ma się co oszukiwać ale raczej jest to praca bardziej dla kogoś kto chce dorobić a nie dla kogoś kto się chce tego utrzymać. Jak ktoś chce się utrzymać to chyba nie podpisuje umowy na 12 h w tygodniu? to by było troche bez sensu prawda? Skoro są miejsca gdzie masz etat na wejściu. No ale może ja nie rozumiem ludzkiej logiki. Dlaczego tak ciężko o etat? Dlaczego nie ma godzin? Bo taka struktura korporacji i tyle. Przestańcie narzekać i robić problemy w miejscach gdzie ich nie ma i zmieńcie pracę na taką która was będzie zadowalać.
7
lol 2016-03-16 20:50
To chyba miała być pozytywna opinia, a pokazała jak tam wygląda w rzeczywistości. Menago wcale nie ogarniają, a podlizywali się gdzie trzeba.
2
tęsknię 2016-03-16 20:51
Litości a gałę tęż zrobisz? Jestem kierownikiem w korpo... a widzę, że Twój profil odpowiada łykaniu wszystkiego jak pelikan :] chętnie zaleję formę.
5
fantagiro 2016-04-01 16:30
JEST ŹLE BO PRZEZ 5LAT BĘDZIESZ ROBIĆ NA 1/4 ETATU + JAK BĘDZIESZ POTRZEBNY Z NADZIEJĄ NA NORMALNĄ ROBOTĘ... POTEM SIĘ OKAZUJE ŻE JAK DUPKI NIE POLIŻESZ ALBO NIE POTYRASZ JAK IDIOTA GODZAC SIĘ NA WSZYSTKO JAK LUDZKI ŚMIEĆ TO NAWET 1/2 NIE DOSTANIESZ WIĘC LEPIEJ NIE SKLADAJ DO TEGO LUMPEXU.
6
prawda 2016-04-06 13:58
Nie trzeba doświadczenia możesz jak Hubcio awansować za 10 lat stażu i lizanie dupki i kapowanie na kolegów nawet jak jesteś gimbusem bez szkoly.
10
Bolek 2016-04-17 13:43
Coś się zmieniło w TK Maxxie? Zauważyłem, że szukają do pracy u mnie w mieście i zastanawiam się czy nie spróbować zmienić pracy. Dają umowę o pracę, z tym, że ja chciałbym to pogodzić ze studiami - pytanie czy idą na rękę z grafikiem? I jak z kasą? Ile można zarobić w TK?
zaprawiony 2016-04-17 20:15
10 na godzine netto zatrudniają na 1/4 etatu z grafikiem czasem się zgodzą ale nie licz na to raczej będziesz robić weekendy i zamknięcia jak każdy nowy. Ranne godziny są dla szlachty sklepikar;). W okresie świątecznym więcej godzin dostaniesz a na wyższy etat to licz ... po 3 miesiącach jak będziesz się spoufalał z "kierowniczkami". Po 1-2 latach jak będziesz tyrać jak osioł i nigdy złego słowa nie powiesz. Oczywiście odbieraj telefon jak dzwonią że masz przyjść za kogoś nawet jak masz wolne ... no chyba że chcesz przez 5 lat robić 1/4 etatu. PS no i mam nadzieje że lubisz szmaty z ziemi podnosić.
4
prawda 2016-04-23 10:26
Sytuacja wewnątrz firmy jest co raz gorsza, brak podwyżek, rozwoju dla najstarszych pracowników o największej wiedzy powoduje frustrację i w rezultacie zwolnienia. Chęci do pracy są żadne. Jak dalej tak pójdzie to na kasach zostanie sam Store Manager. Z firmy zwolnili się lub zwalniają w najbliższym czasie najlepsi pracownicy. Tam w Anglii powinni zmienić swój tok myślenia i wiedzieć że Polska nie jest już krajem trzeciego świata.
5
zaprawiony 2016-04-24 19:53
W końcu store będzie tam gdzie jego miejsce i kompetencje ;D
5
ona 2016-04-24 22:47
znizka pracownicza jedynie 10%
1
TK MAXX Rzeszów 2016-04-27 15:19
a jakie macie opinie na temat Tk Maxx Rzeszów Millenium Hall? Pracował ktoś? pracuje? jaki zespół?
Prawda prawda 2016-04-28 10:13
Najlepsi ludzie już poszli z tkeja :)Została ich garstka. Pracowałam z nimi prawie dwa lata. Niezapomniane nocki, wykładanie towaru, processingi, melanże po zamkach, imprezy :) Zwykłe rzeczy ale sprawiały radość. To były czasy... :) Ekipa nie do podrobienia. Impreza Wigilijna w Czekoladzie gdzie wszyscy bawili się do samego rana jak jedna wielka paczka. Troche brak mi tego :) Mając świadomosc, ze nie wróci :) Pozdrawiam wszystkich z wielkiej ponad 80 osobowej paki z lat 2014/2015 ;)
6
TK MAXX Rzeszów 2016-04-28 22:19
Halo Halo Rzeszów! czekam na opinie
ja pier 2016-05-18 18:03
melanże po zamkach ;D przy takiej pracy i ludziach z patologii pozostaje już tylko picie po pracy hahah ;D
1
TK MAXX Rzeszów 2016-05-19 16:24
mówisz o Rzeszowie czy Poznaniu? :)
kanka 2016-05-23 22:45
jeśli chodzi o Tk w Rzeszowie to atmosfera na początku przez pierwszy rok była super, wspolne wyjscia, pomoganie, wszyscy zaangazowani, ale po pewnym czasie jest juz coraz gorzej. Mało godzin, ludzie się niestety podzieli na tych lepszych i gorszych, widac, ktore menagerki lubia kogos bardziej a kogo mniej. Na zamkniecia jest za mało osob i trzeba się ogimnastykowac zeby posprzatac sklep... to juz nie ten sam Tk Maxx Rzeszow co kiedys, troche osob juz odeszło...
6
TK MAXX Rzeszów 2016-06-13 16:10
to prawda że menagerki w Rzeszowie traktują ludzi na "lepszych i gorszych". Słyszalam że wystarczy im lizać d*pe a i etat większy i szkolenie na team'a. Co chwile ktoś odchodzi......
8
Taasmile 2016-07-01 16:08
Mogłabyś coś więcej napisać o TK maxx w Łodzi?
LOveLOdz 2016-07-13 10:19
Cześć, co do Łodzi to mogę się wypowiedzieć na temat nowego sklepu tj. Łódź Manufaktura. Atmosfera super - wszystkie kierowniczki niezwykle miłe i ciepłe. Praca jest rzeczywiście wymagająca i jak ktoś przyjdzie tutaj, a myślał, że będzie dłubał w nosie to mocno się zdziwi. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona.
1
andy 2016-07-13 23:00
Jeżeli chodzi o Łódź Manufaktura to ja też nie mogę powiedzieć złego słowa. Miła atmosfera i zgrany team powodują, że pracuje się po prostu przyjemnie. Roboty jest sporo, ale to chyba nie powinno być dla nikogo zaskoczeniem jeśli spojrzy na to z perspektywy ilości rzeczy w sklepie oraz jego powierzchni.
4
nowy 2016-08-17 11:38
są jakieś nowe opinie o tk maxx Rzeszów??
Były pracownik 2016-09-26 09:58
Praca w Tk Maxx poznan - pracowalem tam ponad rok - ogólnie wrażenie okej - ja robiłem co do mnie należało, kierownictwo było zadowolone i sie nikt nie czepiał . Kierownictwo początkowo Joanna bardzo spoko, pózniej Przemek tez ok. Jedynie można by było przyczepić sie do team leaderki K (Karoliny) albo B bo znana jest z dwóch imion - ta dziewczyna w tym sklepie jest zupełnie przypadkiem, przypadkowo awansowana- tak fałszywej osoby w życiu nie spotkałem, najpierw obrobi tyłek Justynie z Sandra a potem Sandrze z justyna i działa tak wobec prawie każdego pracownika. Do tego brak znajomosci zasad pracy w sklepie, jak przychodził klient z reklamacja czy jakimś problemem to jedyne co potrafiła powiedzieć to przepraszam i dać rabat działając na szkole firmy lub od razu oddać pieniądze aby moc dalej obgadywac innych i szukać intryg rownież angielskiego ni z ząb,
Asia P Sandra ogarniały i mega fajnie sie z nimi pracowało.
Nie wiem jak wyglada teraz sklad i czy soe cos zmieniło - od roku już tam nie pracuje
3
6latwfirmie 2016-09-26 16:12
Znajomość angielskiego nie jest wymagana w firmie by nie zamykać nikomu możliwości rozwoju :)
Pozdrawiam
1
anonim 2016-09-29 23:48
Największym problemem w tej firmie jest przyjmowanie nowych ludzi zamiast inwestowanie w obecnych, dobrych pracowników, którzy już są w firmie. Należałoby to naprawić - to niedopuszczalne żeby w takiej poważnej firmie miały miejsce takie rzeczy. Bardzo negatywnie wpływa to na zespół, któremu po prostu się odechciewa patrząc jak osoba bez bladego pojęcia o pracy staje się nagle przełożonym kogoś kto haruje w firmie np. kilka lat
10
ef 2016-10-18 23:28
@ anonim - to powiem szczerze dziwi mnie dlaczego nei cvhcą in westowac w aktualnych pracowników...przecież wiadomo nie od dziś, że inwestycja w obecnych pracowników dużo bardziej się opłaca...no i przede wszystkim pracownik czuje sie doceniony ...
stary znajomy 2016-10-29 16:40
kiedy zrozumiecie że jesteście planktonem w strukturze firmy i nikt w nikogo nie ma zamiaru inwestować. Inwestuje się w handlowców, może mylicie to stanowisko ze "sklepikarzem-sklepikarką", która/ry jest pracownikiem fizycznym i jego zadania kończą się na przychodzeniu do pracy na czas nie chorowaniu i szybkim wykonywaniu prostych i żmudnych czynności. Awansowanie ludzi za to, że pracują 5 lat w firmie również świadczy tylko o braku rozumowaniu zasad zarządzania. To, że ktoś wytrzymał w firmie tyle lat bądź też jest idealnym i lojalnym pracownikiem fizycznym nie oznacza, że ma predyspozycje do zarządzania ludźmi. Sami zresztą takie błędne awanse możecie obserwować w sklepie.
8
Jessika 2016-12-09 08:42
A ja myśle ze w tk Malta jest ok... Pracowałam tam okolo roku i było mi dobrze
WERONIKA 2016-12-15 12:03
Najgorszy chłam w jakim pracuje - TK MAXX KRAKÓW BONARKA - NIE POLECAM!!!!
pracujesz na 3/10 etatu , nie mozesz wziąć L4, ani urlopu.
Na rozmowie kwalifikacyjnej było mówione, ze dostaniemy pełen etat, a okazuje się, ze wcale tak nie jest.
Są jakie departamenty na nauczenia, jest w ciul działów - i są też nocne zmiany ;/
masz godzinną przerwę np pracujesz 14:00-22:45 ( za 15 minut Ci płacą, a za 45 nie).
Jest w ciul dziewczyn, nikt Ci nie pomoże, gdy będziesz prosić o pomoc.
Kasy- mnóstwo zwrotów klientów. kolejki aż po przymierzalnię.
Sprzątanie - ciągłe podnoszenie szmat z podłogi. Klienci robią bałagan, a Ty musisz za nimi chodzić i sprzątać - czyli dla kogoś, kto lubi za kimś ciągle sprzątać.
Jest istny syf i bałagan na sklepie.
Przymierzalnia - taki sam bałagan. Ludzie nawet majtki mierzą ! :/
CHAOS . W SKLEPIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, JEDZENIE, BUTY, UBRANIA, KOSMETYKI, ZABAWKI, ART.DO DOMU.
12 h w tygodniu, a dostajesz niby więcej "nadgodzin"
Ogólnie NIE polecam pracy w TK MAXX. CHYBA, ZE LUBISZ PODNOSIĆ SZMATY Z PODŁOGI :)



5
tomasz 2016-12-15 12:14
zgadzam się ! Kraków - łapka w dół :/
5
Alohomora 2016-12-20 23:10
Ja uważam że praca w Tikeju głównie adresowana jest do studentów chcących dorobić, jednak utrzymać się z tych pieniędzy na dłuższą metę faktycznie się nie da. Kultura organizacji jest bardzo fajna, rewelacyjna prywatna opieka medyczna, stawka godzinowa też ekstra - około15 zł brutto za godzinę pracy. Ja studiowałam i pracowałam i czułam satysfakcję ze swojej pracy. Wiedza na temat procedur, czy departamentów- owszem, wymagana, jak w każdej robocie. Amtosfera - super! Nigdy nie przypuszczałam że mozna poznać tylu wartościowych ludzi w jednym miejscu. Nawet wykanczające popki nie były dramatem, bo idąc do pracy z tyłu głowy była świadomość kto tm na mnie czeka.
Minusem oprócz niskich etatów jest podejście do klienta, niestety zazwyczaj zbyt pobłażliwe. Na dłuższą metę trzeba przestać na siłę upierać się przy swoim, by nie stracić nerwów.
Praca w Tikeju dla mnie osobiście to super sprawa, polecam - trzy miesiące okresu próbnego to czas by sprawdzić czy odpowiada nam taka robota, mi się udało trafić dobrze ;)
Pracownik 2016-12-21 23:29
Cześć Weronika !
Pracujesz jeszcze w Bonarce czy juz sie zwolniłaś?
Podstawowe pytanie. Ile tam pracowałaś ?:D
WERONIKA 2016-12-22 23:21
@Pracownik 2016-12-21 23:29:49

Drogi Pracowniku!
Nie ważne ile tam pracowałam/ pracuje.
ważne jest to, że piszę prawdę jak jest w tym sklepie i w tej pracy!
bez odbioru!
ps. atmosfera do bani!

5
Nick 2017-01-01 16:01
Ja pracuje w sklepie Lodz Manufaktura i też wtrącę swoje trzy grosze! Praca oczywiście adresowana jest dla studentów lub innych osób chcących sobie dorobić. Roboty jest dużo , lekko nie jest ale do pracy mimo wszystko przychodzi się z chęcią. SM Agata oraz pozostały zespół kierowniczy to naprawdę fajni ludzie. Dużą furorę w zespole robi też młody LP, który jest niezwykle sympatycznym człowiekiem. Podsumowując - zapraszam wszystkich tych, którzy narzekają na tikeja do Łodzi!
2
nika4226 2017-01-10 11:47
Hmm...ja pracuję w TkMaxxie w UK i jestem zadowolona :) praca na cały etat, 6tygodni płatnego urlopu (100%), menagerowie w porządku, klienci w większości normalne osoby a to, że trzeba sklep sprzątać bo "szmaty na podłodze" to norma - bo ludzie robią syf jak zawsze i wszędzie. Pozdrooo :)
1
oazaspokoju 2017-01-12 12:49
Czemu pracujesz w UK, a nie w PL?
2
Mała 2017-01-13 09:41
Jestem ciekawa, czy dalej jest jak za moich czasów:
- 4 pełne etaty na cały sklep, przy ekipie prawie 75 osób?
- wszystkie weekendy pracujące poza 1 niedzielą w miesiącu, którą ustawowo trzeba mieć wolną?
- takie same stawki dla nowych i doświadczonych pracowników? 15 zł brutto / h? oh... przepraszam.... po 2,5 roku doczekaliśmy się podwyżki! dla osób posiadających staż powyżej dwóch lat, było to już 15,30 brutto / h.... 30 groszy brutto podwyżki - pamietam, że się wtedy wzruszyłam. Serio.
- początkowa informacja, że nie można awansować we własnym sklepie, a potem osoby najlepiej się przymilające awansujące nagle?
- faworyzowanie w grafiku w zależności od tego kto kogo bardziej lubi? i nagle sie okazuje, że są osoby pracujące tylko od poniedziałku do piątku i tylko na poranne zmiany?

Dalej tak jest?
7
nmd 2017-01-14 21:51
Dalej tak jest! :D
nic a nic się nie zmieniło.
przyszłam z myślą, ze dostanę umowę o pracę na pełen etatu, a tu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] xd
na rozmowie kwalifikacyjnej co innego, a w rzeczywistości jest co innnego. ;/
kupa ...
1
karola 2017-02-10 14:50
Czesc! Chciałam się dowiedzieć ile zarabia w Polsce Menadżer Tk Maxx?
Pasaż Łódzki 2017-02-16 23:24
Czytam opinię i trochę dziwią mnie niektóre reakcje? Czego Wy oczekujecie? Albo idę do pracy i pracuję, albo siedzę w domu przed kompem i nic nie robię. Wiadomo, że w każdym sklepie jest inaczej. Oczywiste jest, że atmosferę tworzą ludzie. Także każdy z Was. Ale każdy ma inne oczekiwania, więc albo się trafi na swoje, albo nie. Ja pracuję w TK 1,5 roku. Umowę mam na 3/4 etatu (30h) i wcale nikomu "dupki lizać" nie musiałam. Atmosfera jest super, ze wszystkim można się dogadać. Grafik w pełni elastyczny. Kierownicy świetni. A zły dzień może mieć każdy. Również ja je miewam. Klienci różni, ale przecież tak jest wszędzie. Jeśli nie podoba się praca w handlu i bezpośredni kontakt z klientem, idźcie do biurowców, albo na produkcję. Jeśli chodzi o awanse, wszystko zależy od pracowników i ich aspiracji. W końcu po to są rozmowy półroczne, żeby o tym mówić. Oczywiście, jeśli ktoś się nadaje. Ja jestem w trakcie realizacji programu rozwojowego na Team Lidera i o to też nikomu "dupki nie lizałam". Jeśli chce się coś osiągnąć, trzeba się wykazać, a nie siedzieć na dupie i marudzić. A za samo istnienie raczej nikt Wam niczego nie da.
TK Maxx Pasaż Łódzki - POLECAM i zapraszam! <3
Ktoś 2017-03-08 21:10
Pracuję w Tk Maxx Bonarka Kraków i powiem Wam,
ze to jakaś PORAŻKA co sie tam wyprawia.. rano miedzy 11-12 są 2 osoby na sklepie Haha porażka!
Kolejka mega a kierownictwo nie widzi problemu.
Gdy dzwonisz i mówisz ze jest reklamacja otrzymujesz słowo "to rozpatrz to" a w biurze siedzi ich czworo ale co tam ! Kto by sie fatygował jak ma murzynów od tego :)
Osoby które szkolą sie na stanowisko team lider bądź sa team'mi czuja sie panami życia i każdego z błotem mozna zmieszać .. ludzie zastanówcie sie czy warto tam wgl iść ! Na początku pracy nie spodziewajcie sie nawet żadnych szkoleń bo firma trzepie tyle kasy ze ich nawet na szkolenia nie stać .. a co do rannych zmian to należy sie tylko tym co przesiadują w biurze nic im sie nie chce i dupę liżą, store nie widzi problemu bo jak on jest to udają ze pracują :)
serio śmiech na sali !
3
Ktoś 2017-03-08 21:11
Pracuję w Tk Maxx Bonarka Kraków i powiem Wam,
ze to jakaś PORAŻKA co sie tam wyprawia.. rano miedzy 11-12 są 2 osoby na sklepie Haha porażka!
Kolejka mega a kierownictwo nie widzi problemu.
Gdy dzwonisz i mówisz ze jest reklamacja otrzymujesz słowo "to rozpatrz to" a w biurze siedzi ich czworo ale co tam ! Kto by sie fatygował jak ma murzynów od tego :)
Osoby które szkolą sie na stanowisko team lider bądź sa team'mi czuja sie panami życia i każdego z błotem mozna zmieszać .. ludzie zastanówcie sie czy warto tam wgl iść ! Na początku pracy nie spodziewajcie sie nawet żadnych szkoleń bo firma trzepie tyle kasy ze ich nawet na szkolenia nie stać .. a co do rannych zmian to należy sie tylko tym co przesiadują w biurze nic im sie nie chce i dupę liżą, store nie widzi problemu bo jak on jest to udają ze pracują :)
serio śmiech na sali !
3
tk 2017-03-11 01:01
Ładne bzdurki z tym "nie lizaniem dupki". Żeby cokolwiek osiągnąć w tym sklepie trzeba lizać i lizać... i lizać. Inteligentni odchodzą, lizodupy awansują. Pozdro karierowicze bez przyszłości.
3
Pasaż Łódzki 2017-03-18 23:19
Skoro jest tam aż tak źle, zrezygnuj z pracy. O Bonarce również słyszałam złe opinie, ale nie można oceniać całej firmy na podstawie jednego czy dwóch sklepów. Jeśli nie wierzysz, zapraszam do Łodzi na sprawdzenie. Z opisanymi przez Ciebie sytuacjami u nas jeszcze się nie spotkałam i raczej się nie zapowiada. Ale, jak mówi stare przysłowie: co kraj, to obyczaj. Ja swojego zdania nie zmienię, bo nikt mi jeszcze krzywdy tu nie zrobił, a nawet wręcz przeciwnie. :P
QWERTY 2017-03-23 18:47
BONARKA KRAKÓW ma naprawdę złą opinię....kierownictwo w ogóle nie widzi problemu, albo udaje, że nie widzi. Dno, dno i jeszcze raz dno! Szczerze i z całego serca nie polecam.
Te menadżerki zachowują się jakby wszystkie rozumy pozjadały! Paranoja jakaś.....
Kolejna sprawa - rozmowa kwalifikacyjna - wszystko jest przedstawione ładnie, pięknie i złote góry obiecuje ta blondyna - niestety tak nie jest...ostrzegam i przestrzegam przed pracą w TK MAXX BONARKA KRAKÓW.

2
Maciej 2017-03-29 09:44
Zgadzam sie niestety w 100% !
Tyrasz i robisz ankiety dla kierownika a Ty nic nawet z tego nie masz (robisz mu przysłowiowo dobrze)
Pozdrawiam były pracownik !
2
nika 2017-04-08 14:23
:D BO płacą 5razy więcej?:D
1
ana 2017-04-19 11:20
no to pracuj w PL, to nie będziesz już taka zadowolona
Zostaw swoją opinię o TK MAXX - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TK MAXX