brak logo

TK MAXX

Poznań

Opinie o TK MAXX

Jessika 2016-12-09 08:42
A ja myśle ze w tk Malta jest ok... Pracowałam tam okolo roku i było mi dobrze
WERONIKA 2016-12-15 12:03
Najgorszy chłam w jakim pracuje - TK MAXX KRAKÓW BONARKA - NIE POLECAM!!!!
pracujesz na 3/10 etatu , nie mozesz wziąć L4, ani urlopu.
Na rozmowie kwalifikacyjnej było mówione, ze dostaniemy pełen etat, a okazuje się, ze wcale tak nie jest.
Są jakie departamenty na nauczenia, jest w ciul działów - i są też nocne zmiany ;/
masz godzinną przerwę np pracujesz 14:00-22:45 ( za 15 minut Ci płacą, a za 45 nie).
Jest w ciul dziewczyn, nikt Ci nie pomoże, gdy będziesz prosić o pomoc.
Kasy- mnóstwo zwrotów klientów. kolejki aż po przymierzalnię.
Sprzątanie - ciągłe podnoszenie szmat z podłogi. Klienci robią bałagan, a Ty musisz za nimi chodzić i sprzątać - czyli dla kogoś, kto lubi za kimś ciągle sprzątać.
Jest istny syf i bałagan na sklepie.
Przymierzalnia - taki sam bałagan. Ludzie nawet majtki mierzą ! :/
CHAOS . W SKLEPIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, JEDZENIE, BUTY, UBRANIA, KOSMETYKI, ZABAWKI, ART.DO DOMU.
12 h w tygodniu, a dostajesz niby więcej "nadgodzin"
Ogólnie NIE polecam pracy w TK MAXX. CHYBA, ZE LUBISZ PODNOSIĆ SZMATY Z PODŁOGI :)



13
tomasz 2016-12-15 12:14
zgadzam się ! Kraków - łapka w dół :/
11
Alohomora 2016-12-20 23:10
Ja uważam że praca w Tikeju głównie adresowana jest do studentów chcących dorobić, jednak utrzymać się z tych pieniędzy na dłuższą metę faktycznie się nie da. Kultura organizacji jest bardzo fajna, rewelacyjna prywatna opieka medyczna, stawka godzinowa też ekstra - około15 zł brutto za godzinę pracy. Ja studiowałam i pracowałam i czułam satysfakcję ze swojej pracy. Wiedza na temat procedur, czy departamentów- owszem, wymagana, jak w każdej robocie. Amtosfera - super! Nigdy nie przypuszczałam że mozna poznać tylu wartościowych ludzi w jednym miejscu. Nawet wykanczające popki nie były dramatem, bo idąc do pracy z tyłu głowy była świadomość kto tm na mnie czeka.
Minusem oprócz niskich etatów jest podejście do klienta, niestety zazwyczaj zbyt pobłażliwe. Na dłuższą metę trzeba przestać na siłę upierać się przy swoim, by nie stracić nerwów.
Praca w Tikeju dla mnie osobiście to super sprawa, polecam - trzy miesiące okresu próbnego to czas by sprawdzić czy odpowiada nam taka robota, mi się udało trafić dobrze ;)
2
Pracownik 2016-12-21 23:29
Cześć Weronika !
Pracujesz jeszcze w Bonarce czy juz sie zwolniłaś?
Podstawowe pytanie. Ile tam pracowałaś ?:D
WERONIKA 2016-12-22 23:21
@Pracownik 2016-12-21 23:29:49

Drogi Pracowniku!
Nie ważne ile tam pracowałam/ pracuje.
ważne jest to, że piszę prawdę jak jest w tym sklepie i w tej pracy!
bez odbioru!
ps. atmosfera do bani!

6
Nick 2017-01-01 16:01
Ja pracuje w sklepie Lodz Manufaktura i też wtrącę swoje trzy grosze! Praca oczywiście adresowana jest dla studentów lub innych osób chcących sobie dorobić. Roboty jest dużo , lekko nie jest ale do pracy mimo wszystko przychodzi się z chęcią. SM Agata oraz pozostały zespół kierowniczy to naprawdę fajni ludzie. Dużą furorę w zespole robi też młody LP, który jest niezwykle sympatycznym człowiekiem. Podsumowując - zapraszam wszystkich tych, którzy narzekają na tikeja do Łodzi!
2
nika4226 2017-01-10 11:47
Hmm...ja pracuję w TkMaxxie w UK i jestem zadowolona :) praca na cały etat, 6tygodni płatnego urlopu (100%), menagerowie w porządku, klienci w większości normalne osoby a to, że trzeba sklep sprzątać bo "szmaty na podłodze" to norma - bo ludzie robią syf jak zawsze i wszędzie. Pozdrooo :)
1
oazaspokoju 2017-01-12 12:49
Czemu pracujesz w UK, a nie w PL?
2
Mała 2017-01-13 09:41
Jestem ciekawa, czy dalej jest jak za moich czasów:
- 4 pełne etaty na cały sklep, przy ekipie prawie 75 osób?
- wszystkie weekendy pracujące poza 1 niedzielą w miesiącu, którą ustawowo trzeba mieć wolną?
- takie same stawki dla nowych i doświadczonych pracowników? 15 zł brutto / h? oh... przepraszam.... po 2,5 roku doczekaliśmy się podwyżki! dla osób posiadających staż powyżej dwóch lat, było to już 15,30 brutto / h.... 30 groszy brutto podwyżki - pamietam, że się wtedy wzruszyłam. Serio.
- początkowa informacja, że nie można awansować we własnym sklepie, a potem osoby najlepiej się przymilające awansujące nagle?
- faworyzowanie w grafiku w zależności od tego kto kogo bardziej lubi? i nagle sie okazuje, że są osoby pracujące tylko od poniedziałku do piątku i tylko na poranne zmiany?

Dalej tak jest?
16
nmd 2017-01-14 21:51
Dalej tak jest! :D
nic a nic się nie zmieniło.
przyszłam z myślą, ze dostanę umowę o pracę na pełen etatu, a tu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] xd
na rozmowie kwalifikacyjnej co innego, a w rzeczywistości jest co innnego. ;/
kupa ...
2
karola 2017-02-10 14:50
Czesc! Chciałam się dowiedzieć ile zarabia w Polsce Menadżer Tk Maxx?
Pasaż Łódzki 2017-02-16 23:24
Czytam opinię i trochę dziwią mnie niektóre reakcje? Czego Wy oczekujecie? Albo idę do pracy i pracuję, albo siedzę w domu przed kompem i nic nie robię. Wiadomo, że w każdym sklepie jest inaczej. Oczywiste jest, że atmosferę tworzą ludzie. Także każdy z Was. Ale każdy ma inne oczekiwania, więc albo się trafi na swoje, albo nie. Ja pracuję w TK 1,5 roku. Umowę mam na 3/4 etatu (30h) i wcale nikomu "dupki lizać" nie musiałam. Atmosfera jest super, ze wszystkim można się dogadać. Grafik w pełni elastyczny. Kierownicy świetni. A zły dzień może mieć każdy. Również ja je miewam. Klienci różni, ale przecież tak jest wszędzie. Jeśli nie podoba się praca w handlu i bezpośredni kontakt z klientem, idźcie do biurowców, albo na produkcję. Jeśli chodzi o awanse, wszystko zależy od pracowników i ich aspiracji. W końcu po to są rozmowy półroczne, żeby o tym mówić. Oczywiście, jeśli ktoś się nadaje. Ja jestem w trakcie realizacji programu rozwojowego na Team Lidera i o to też nikomu "dupki nie lizałam". Jeśli chce się coś osiągnąć, trzeba się wykazać, a nie siedzieć na dupie i marudzić. A za samo istnienie raczej nikt Wam niczego nie da.
TK Maxx Pasaż Łódzki - POLECAM i zapraszam! <3
1
Ktoś 2017-03-08 21:10
Pracuję w Tk Maxx Bonarka Kraków i powiem Wam,
ze to jakaś PORAŻKA co sie tam wyprawia.. rano miedzy 11-12 są 2 osoby na sklepie Haha porażka!
Kolejka mega a kierownictwo nie widzi problemu.
Gdy dzwonisz i mówisz ze jest reklamacja otrzymujesz słowo "to rozpatrz to" a w biurze siedzi ich czworo ale co tam ! Kto by sie fatygował jak ma murzynów od tego :)
Osoby które szkolą sie na stanowisko team lider bądź sa team'mi czuja sie panami życia i każdego z błotem mozna zmieszać .. ludzie zastanówcie sie czy warto tam wgl iść ! Na początku pracy nie spodziewajcie sie nawet żadnych szkoleń bo firma trzepie tyle kasy ze ich nawet na szkolenia nie stać .. a co do rannych zmian to należy sie tylko tym co przesiadują w biurze nic im sie nie chce i dupę liżą, store nie widzi problemu bo jak on jest to udają ze pracują :)
serio śmiech na sali !
9
Ktoś 2017-03-08 21:11
Pracuję w Tk Maxx Bonarka Kraków i powiem Wam,
ze to jakaś PORAŻKA co sie tam wyprawia.. rano miedzy 11-12 są 2 osoby na sklepie Haha porażka!
Kolejka mega a kierownictwo nie widzi problemu.
Gdy dzwonisz i mówisz ze jest reklamacja otrzymujesz słowo "to rozpatrz to" a w biurze siedzi ich czworo ale co tam ! Kto by sie fatygował jak ma murzynów od tego :)
Osoby które szkolą sie na stanowisko team lider bądź sa team'mi czuja sie panami życia i każdego z błotem mozna zmieszać .. ludzie zastanówcie sie czy warto tam wgl iść ! Na początku pracy nie spodziewajcie sie nawet żadnych szkoleń bo firma trzepie tyle kasy ze ich nawet na szkolenia nie stać .. a co do rannych zmian to należy sie tylko tym co przesiadują w biurze nic im sie nie chce i dupę liżą, store nie widzi problemu bo jak on jest to udają ze pracują :)
serio śmiech na sali !
4
tk 2017-03-11 01:01
Ładne bzdurki z tym "nie lizaniem dupki". Żeby cokolwiek osiągnąć w tym sklepie trzeba lizać i lizać... i lizać. Inteligentni odchodzą, lizodupy awansują. Pozdro karierowicze bez przyszłości.
8
Pasaż Łódzki 2017-03-18 23:19
Skoro jest tam aż tak źle, zrezygnuj z pracy. O Bonarce również słyszałam złe opinie, ale nie można oceniać całej firmy na podstawie jednego czy dwóch sklepów. Jeśli nie wierzysz, zapraszam do Łodzi na sprawdzenie. Z opisanymi przez Ciebie sytuacjami u nas jeszcze się nie spotkałam i raczej się nie zapowiada. Ale, jak mówi stare przysłowie: co kraj, to obyczaj. Ja swojego zdania nie zmienię, bo nikt mi jeszcze krzywdy tu nie zrobił, a nawet wręcz przeciwnie. :P
1
QWERTY 2017-03-23 18:47
BONARKA KRAKÓW ma naprawdę złą opinię....kierownictwo w ogóle nie widzi problemu, albo udaje, że nie widzi. Dno, dno i jeszcze raz dno! Szczerze i z całego serca nie polecam.
Te menadżerki zachowują się jakby wszystkie rozumy pozjadały! Paranoja jakaś.....
Kolejna sprawa - rozmowa kwalifikacyjna - wszystko jest przedstawione ładnie, pięknie i złote góry obiecuje ta blondyna - niestety tak nie jest...ostrzegam i przestrzegam przed pracą w TK MAXX BONARKA KRAKÓW.

5
Maciej 2017-03-29 09:44
Zgadzam sie niestety w 100% !
Tyrasz i robisz ankiety dla kierownika a Ty nic nawet z tego nie masz (robisz mu przysłowiowo dobrze)
Pozdrawiam były pracownik !
2
nika 2017-04-08 14:23
:D BO płacą 5razy więcej?:D
1
ana 2017-04-19 11:20
no to pracuj w PL, to nie będziesz już taka zadowolona
Tk maxx's associate 2017-05-02 03:57
Tk Maxx Londyn
Pracuje 6 miesięcy w Tk maxx jako associate. Po 5 miesiącach propozycja szkolenia na biżuterię. Po 6 miesiacach propozycja bycia team leaderem. W ciągu 6 miesiecy dwie podwyżki. Jedyny minus kontraktowe godziny ale taka ich polityka. I dodam że jestem studentem i o tą pozycję specjalnie się nie starałam, poprostu byłam sobą. Uczę się zupełnie w innym kierunku i kompletnie nie spodziewałam się takiej kolei rzeczy a do Tk maxx przyszłam w celu nabycia nowego doświadczenia. Wiadomo bariera językowa zawsze jakaś jest ale dla chcącego nic trudnego. Praca w Tk maxx jest dla wytrwałych, pewnych siebie osób. Osobiście polecam.
2
Tk maxx 2017-05-03 15:27
Pracuję w TK Maxx Warsaw i planuję w niedalekiej przyszłości przenieść się do Londynu. Czy mogłabyś zdradzić jakie są stawki godzinowe w UK ? dla sprzedawcy jak i team leadera ?
Robert 2017-05-04 13:01
Czy ktoś się orientuje jakie są stawki brutto/netto w TKMAXX w UK ?
Ryry 2017-05-19 11:39
Team leader 2,5 floor manager 3,6 store manager w dużym mieście prawie 6
2
TK Maxx Poland 2017-05-21 17:40
Ujawniamy zarobki miesięczne w TK Maxx w Polsce (netto):
1. Team Leader - 2200-2500 PLN
2. Floor Manager - 3000-3500 PLN
3. Store Manager - 5000-6000 PLN
4. District Manager - 8000-10000 PLN
5. LP - 2500 - 4000 PLN + premie od wyników
12
Jaaa 2017-06-13 16:16
Nikomu nie polecam pracy w tk maxx chyba ze lubi sie lizac [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i byc poslusznym na kazde zawolanie. Pracuje ponad rok i obiecuja gory... zawsze mowia ze bedzie duzo godzin w tym miesiacu ze plany sa robione wiec bedzie duzo godzin -w grafiku na dany miesiac nawet duzo godzin, ale co chwila dzwonia ze godziny uciete ze ma sie wolne(nie szanuja ze ktos juz jakos dzien sobie ulozyl albo z czegos zrezygnowal) i wychodzi ze na chleb nie starczy. Karza zapieprzac jak dziki reks by wyjsc 5 minut wczesniej by tk maxx zaoszczedzil. Team leaderki niekonpetentne same sie nie znaja a wyzywaja na pracownikow ze Nic nie wiedza. Nikt nikogo o niczym nie informuje, non stop jakies zmiany, ktory nic nie wnosza. Najgorsze ze osoba na stanowistku powie ze cos zrobic, a pozniej ktos przychodzi ze to jednak zle i trzeba siedziec pod miotla bo jak zaczniesz sie klocic o swoje to juz mozesz sama sie zwolnic.
2
Majkel 2017-06-13 20:24
Stawki w Londynie sa obecnie nastepujace:
Associate £9,15/h
HPA same as associate
Team Leader 10,55/h 37,5 h contract
AM 29-40k/a year 42h contract
Store Manager 40k+/ a year

Wszystko zależy od lokalizacji storu. W Londynie stawki zdecydowanie są najwyższe.

Praca jest wymagająca jak każda inna ale warto cieżko pracować, żeby coś osiągnąć a atmosfere tworzą ludzi a niestety w Polsce nasza mentalność jest jaka jest każdy wie... Ja doszedłem do TKja odrazu jako team leader, ponieważ zaoferowano mi tą prace, początki bardzo trudne jesli nigdy nie pracowalo sie w retail, ale po miesiacu czlowiek wszystko juz zaczyna ogarniac????????
1
ziqzak 2017-06-21 20:36
DO PRZYSZŁYCH PRACOWNIKÓW TK MAXX!
Jeżeli nie lubicie kontaktów z klientem-nie idźcie tam.
Do tego sklepu przychodzą specyficzni klienci lubiący się wywyższać bo są w "markowym sklepie" .
Ktoś tu wspomniaŁ, że atmosferę tworzą ludzie... Owszem zgodze się z tym ale proszę wziąć pod uwagę to że jeśli pracujesz 4 lata na 1/4 etacie to jest to po prostu śmieszne a przyjdzie nowy pracownik przepracuje 3 miesiące okresu próbnego i nagle dostaje cały etat. LUDZIE TO JEST NIE POWAŻNE! NIE DZIWI MNIE TO ŻE PSUJE TO ATMOSFERĘ !
PO 4 LATACH PRACY TU W MOMENCIE GDY ZŁOŻYŁAM WYPOWIEDZENIE OTRZYMAŁAM OFERTĘ CAŁEGO ETATU OD KIEROWNIKA ! :D
ps. nie skorzystałam z propozycji :)

2
A.A. 2017-07-26 13:47
Jestem byłym pracownikiem w TK Maxx Rzeszów, dlaczego odeszłam? Oto zaledwie kilka powodów:
- umowy na 1/4, 1/2 etatu brak możliwośći podjęcia pracy na pełny etat, życie w ciągłej nadzieji o umowę o pracę na czas nieokreślony,
- niskie zarobki, w innych sieciówkach (np. H&M) płacą lepiej,
- brak szkoleń, poza tymi w spotkaniu z menadżerstwem w LUKR po pracy w sobotę, ale uwaga! - oferta tylko dla wybranych i wtajemniczonych,
- praca samej na kasie, na parterze kasy są zamknięte a na piętrze jest max 2 kasjerów, podnoszenia szmat z podłogi, bieganie po przymierzalni i zbieranie dziesiątki zabezpieczeń, proszenie o odświerzacz bo smród zabija!
- masa lewych zwrotów, przekrętów i oddawanie zużytych sukienek po imprezach i co najważniejsze - brak ochrony!!! apel do złodzieji - wolna droga, napier***j!
- awans? - tylko poprzez lizodupstwo menadżerek, a jeśli jesteś lesbijką, zaawansujesz szybciej;)
- jesteś uczciwa? po co taki pracownik? takich się zwalnia bo są niepotrzebni! - za dużo widzą, za dużo wiedzą, z nimi nie pokombinujesz...
- ukończyłaś dodatkowe kursy, szkolenia, chcesz awansować? haha!:D nie tutaj! tutaj nie przyjmą mądrzejszego od siebie, Ty masz być tu nikim!
- jest jakiś problem na sklepie? i co z tego! załoga zamknięta w kanciapie wpierdziela kolejne żarcie z mikrofali i popija darmową kawę, radź sobie sam!
Reasumując, praca dla biednego studenta który poszukuje pracy tymczasowej i nie przejmuje się atmosferą w pracy, który i tak za 3 miesiące oleje tikeja ciepłym moczem wraz całą jego załogą. A ja bym zaproponowała kierownikowi XYZ aby skontrolował i zobaczył jak pracują jego pracownice, co porabiają w czasie pracy, jakie koleżanki zapraszają i po co to robią. Skontrolować wszystkie po kolei i ich uczciwość oraz podejście do pracowników niższego szczebla, obliczyć ile godzin spędzają na pracy a ile na nicnierobieniu. Dodam jeszcze że w Rzeszowie nazywają tikeja SZMATEKSEM, na dole pięć szmat na krzyż, na górze szmatek dla bogatszych.
Byłam, widziała, nie polecam:)

Andzia:)
4
Tikejowiec 2017-07-27 17:29
To straszne co piszesz.. zaczynałam pracę w piku, etat 3/10.. dostałam pełny etat po miesiącu.. zależało mi, spięłam poślady i ciężko pracowałam.. Po ponad pół roku dostałam program. Po półtora roku dostałam awans na lidera zespołu. Pokazałam się od jak najlepszej strony, ciężko pracowałam na to co mam teraz. Tk Maxx to lider w branży retail. Nie wspomnę też o zarobkach, w większych miastach PL sprzedawca nie mający pełnego etatu może zarobić ponad 2k, lider zespołu ponad 3k. Wystarczy ciężko pracować! Nie trzeba nadgodzin...
Ciężka praca moja droga, trochę pokory i szacunku. Nikt z mojego otoczenia nie dostał awansu awansu za dupolizanie. Ja również nie miałam pleców w Tk.
6
Tk szmatex 2017-08-10 19:43
Przyznaj sie szczerze .. sama przyszłaś do pracy czy po znajomosci z działu HR? Wszyscy którzy awansują to tylko i wyłącznie znajome manager/stora/HR .. ludzie nie dajcie sobie oczy mydlić ! Założę sie, ze nawet sie nie przyznasz ;)
2
Wstyd 2017-08-10 19:52
100% racji .. tak niestety jest było i bedzie ..
Moim zdaniem gdyby wprowadzili jakieś premie dla pracownikow np marne 100 zł jak sklep bedzie na plusie.. zawsze coś .. TEN SKLEP NAWET NA ŚWIĘTA NIC NIE DA ! Ani karty podarunkowej ! Tylko "życzymy wesołych świat". W dzisiejszych czasach to wstyd żeby tak DUŻA I BOGATA FIRMA TAK TRAKTOWAŁA PRCOWNIKOW !!!
Plus non stop LP siedzi na kamerach i bardziej pilnują pracownikow niż klientów !
KIEROWNICY !! Obudźcie sie ! Juz wam brakuje pracownikow, co bedzie pózniej ?
5
agnieszjk 2017-08-23 15:39
no to grubo. masakra.... ;/ też pracowałam w Krakowie w Bonarce etat 1/10. wstyd ;/
nie polecam tam pracować !!!! każdemu odradzam z całego serca!!
2
mskr 2017-08-27 03:18
mam podobne odczucia odnosnie tk maxxa w city center, pracowalam tam trzy miesiace i ani razu nie uslyszalam zlego slowa na temat mojej pracy (a na rozmowie rekrutacyjnej krolewna zapewniala, ze w firmie liczy sie przede wszystkim szczerosc, mhm), na koniec uslyszalam, ze 'nie ma godzin aby przedluzyc mi umowe' no i oczywiscie kiedy odchodzilam, do pracy przyjeli cztery inne osoby. niestety w teamie panowala bardzo slaba atmosfera, niby wszyscy sa dla siebie bardzo mili a za plecami rabia sobie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] starsi pracownicy potrafia tylko narzekac na nowych, ale nie sa chetni aby pomoc w jakikolwiek sposob. kierownicy z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] totalnie nie nadaja sie na swoje stanowiska. wydaje mi sie, ze kolesiostwo mialo wielki wplyw na ich awanse. atmosfera i 'zgrany team' bardzo na minus i nawet bardzo dobre zarobki nie byly w stanie zatrzec zlego wrazenia, nie polecam
1
Andzia 2017-08-31 13:12
Gdzie pracujesz? Bo chyba nie w Rzeszowie! Nie chcę wymieniać nazwisk ale mogę Ci powiedzieć, że sprzedawczynie spotykały się po pracy "na kawie" z menadżerką i jest teraz na stanowisku team leader. Ja nie chodziłam na spotkania to usłyszałam, że się nie angażuję w rozwój firmy i utrzymanie ciepłych relacji! Ale ja nie miałam czasu chodzić do LUKR czy do KULI po pracy aby dostać awans! Wszystkie te osoby są z niższym wykształceniem ode mnie. Da się? Da!
Mogę się założyć, że po inwentaryzacji, za 3-4 lata nie będzie tikeja w Rzeszowie!

PS: Zastanawiające jest dlaczego niektóre pracownice kupują masowo ciuchy i je sprzedają na olx za wyższą sume, dlaczego robią sobie same zniżki i chowają je do szafek a po pracy kupują za śmieszne pieniądze, dlaczego internet obiegły zdjęcia z targu na którym babka sprzedaje bieliznę z tk maxx za 10zł?! Uczciwy człowiek nie będzie tam długo pracować bo to co się tam dzieje to gang lesbijskich przekrętów! Mam nadzieję, że w końcu ktoś przyjedzie i skontroluje szanowne panie!
4
były tikejowiec 2017-09-06 12:49
Współczuje Ci tego,że nie masz odwagi spojrzeć w oczy osobom,o których to piszesz.Podawanie nazwisk najlepiej zacząć od swojego.Sama też tam pracowałam i na awans trzeba było zwyczajnie zasłużyć.Publikujesz mało spójnego posta z dziwnymi zarzutami.Musisz być bardzo nieszczęśliwą osobą.
3
krótka piłka 2017-09-06 14:36
Krótka piłka jak dla mnie
Art. 212. [Zniesławienie]
§ 1 Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2 Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku
3
Ziomek 2017-09-06 16:56
Andzia brak mi slow, ale Ty jestes pusta idiotka. Wiesz ze za to bezczelne pomowienie groza Ci konsekwencje karne. Mowisz ze jestes wyksztalcona... chyba raczej skonczylas tylko 8 klas I jestes leniwa. Oby Tkmaxx zglosil to na policje i znajda Cie w kilka godzin. Przyda Ci sie tak lekcja pokory.
Pozdrawiam wsztstkich przesympatycznych tk-jowcow z Rzeszowa. Buziaki dla Was :-)
5
andzia 2017-09-11 12:13
co tu tak cicho ? :p
Andzia:) 2017-09-12 14:08
"Andzia brak mi slow, ale Ty jestes pusta idiotka. Wiesz ze za to bezczelne pomowienie groza Ci konsekwencje karne". - Wpierw naucz się pisać poprawną polszczyzną a po drugie, skoro grozisz mi odpowiedzialnością karną to za tą "idiotkę" też zostaniesz pozwana:) Nie sposób złamać kod IP:) Skoro już wiesz kim jestem i ja wiem kim ty jesteś to powiem ci tylko tyle: powodzenia w pracy na szmateksie!!! Bay bay:)))
2
Andzia:) 2017-09-12 14:12
Tym osobom spojrzałam w oczy odchodząc z tego szmateksu:) Nie pozdrawiam Cię koleżanko:)
2
pracownik tkmaxx 2017-09-14 13:43
Masz rację! Pracowałam w tk maxx 2 miesiące przez okres wakacji, atmosfera pseudo kierowniczek sprawia, że w tym sklepie jest stale rotacja...
Jest jeden plus - darmowa kawa, herbata, piłkarzyki i ciągle na obrotach mikrofala = 8 godzinna praca "kierowniczek". Zwolniłam się bo na dłuższą metę nie wytrzymałabym z tymi paniami. Nie polecam pracy w korporacji, dla nich nie jesteś "człowiekiem" tylko kolejnym numerem pracowniczym, tanią siłą roboczą, którą i tak wymienią na nową ze względu na wypalenie zawodowe które podobno następuje po 4 latach pracy hehe
Nie polecam.
2
Nick 2017-09-14 13:47
kawa w tikeju za darmo więc polejcie sobie:)
4
Adaś 2017-09-15 10:44
To czemu tam siedzisz ?
Rusz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i szukaj innej roboty może jakiejś gdzie ktoś ci zapłaci za pierdzenie w satolek
1
Rafał 2017-09-16 12:52
A ci co siedzą tam w biurze to za co im płacą ?!?!?! właśnie za pierdzenie w stołek. Że podejść nawet nie mogą gdy jest problem przy kasie. i nie denerwuj mnie swoim głupim pisaniem. Nie znasz sytuacji to się nie odzywaj. Patola w tej Bonarce i tyle.
2
Zainteresowana 2017-09-19 22:50
Ktoś z Was pracuje może teraz w Tikeju w Bonarce. Zmienili niedawno store managera może atmosfera i sam tikiej też się zmienił?
yalo 2017-09-24 10:53
a kim był poprzedni/ poprzednia store manager ?
Zainteresowana 2017-09-25 21:50
Nie wiem jak się nazywał. Obecny to Piotr
acid 2017-09-30 12:53
TK MAXX Poznań Malta - omijajcie to miejsce szerokim łukiem
4
Zostaw swoją opinię o TK MAXX - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TK MAXX