Opinie o HENLEY CARE LTD. w Henley on thames

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie HENLEY CARE LTD.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w HENLEY CARE LTD. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o HENLEY CARE LTD. w Henley on thames

Anna
Były pracownik

Czytam właśnie opinie.I serdecznie nie polecam.W tej firmie liczy się tylko kasa.Przekłamane informacje o kliencie.Stan o wiele poważniejszy .Nie ta waga ,wzrost.Przypadek straszny ,problematyczny.Żadna agencja nie chciała tego pacjenta,a ta wzięła .Potem kłopot z wypłata.Kierownik agencji nie spełnia miana by nim być .Z nonszalancja podchodzi do pracownika jeśli pracownik zna swoje prawa.Tacy nie mile widziani.Chyba najgorsza z prac jakie miałam .Porażka na całej linii .Praca i stres nie warty tych pieniędzy.

Terefere
Pracownik
@Izabela

Ty chyba nie pamietasz ze nie dalas mi pracy przez tydz...(usunięte przez administratora) i liczylas za staff house... a papiera od auta byly...zlo zawsze przegrywa wiec poczekaj sobie..juz i tak duzo klientow stracilas

2
Bozena Biernacka
Były pracownik

Dzien dobry! Chciałam podzielić się moimi doswiadczeniami we wspolpracy z firma Henley Care Pani Izabeli Rapity. Pracowalam dla tej firmy około dwóch lat i nie zdarzyło się,abym nie otrzymała wsparcia,pomocy kiedykolwiek jej potrzebowałam. Panie w firmie są kompetentne,miłe,troszczą się o pracowników i ich sytuację, wypłaty wpływają na konto regularnie i na czas. Mogę z czystym sumieniem polecić te firmę wszystkim zainteresowanym opieką nad seniorami. Z poważaniem: Bozena Biernacka

Masakra
Pracownik
@Alicja

No nie polecam,warunki finansowe i mieszkaniowe kiepskie bardzo i potem brak referencji za chate i do pracy a czlowiek kilka lat tam przepracowal!!!

1
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa HENLEY CARE LTD. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Anna
Były pracownik

Czytam właśnie opinie.I serdecznie nie polecam.W tej firmie liczy się tylko kasa.Przekłamane informacje o kliencie.Stan o wiele poważniejszy .Nie ta waga ,wzrost.Przypadek straszny ,problematyczny.Żadna agencja nie chciała tego pacjenta,a ta wzięła .Potem kłopot z wypłata.Kierownik agencji nie spełnia miana by nim być .Z nonszalancja podchodzi do pracownika jeśli pracownik zna swoje prawa.Tacy nie mile widziani.Chyba najgorsza z prac jakie miałam .Porażka na całej linii .Praca i stres nie warty tych pieniędzy.

Justyna
Inne
@Anna

A oprócz wynagrodzenia były jakieś inne problemy, minusy?

Izabela
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Droga Anno widzę ze po raz kolejny wystawiasz zła wyssana z palca opinie bez żadnych konkretów i przykładów. Pod zmienionym imieniem. Nie wiem w jakim celu to robisz ale szczerze mówiąc spływa to po mnie jak po kaczce. Niemniej jednak czuje się zobowiazana żeby zareagować. Firma działa na Brytyjskim rynku od ponad dekady. Od pierwszego dnia pracuje w tej firmie i zbudowałam ja od podstaw zgodnie z obowiązującym w Wielkiej Brytania Prawem i zasadami. A skoro jestem przez ten czas kierownikiem i firma rozwija się cały czas przetrwała ciężki i trudny zwłaszcza w sektorze opieki czas pandemii twoje stwierdzenie ze "Kierownik agencji nie spełnia miana by nim być" ma się nijak do rzeczywistości. Piszesz "Przekłamane informacje o kliencie.Stan o wiele poważniejszy .Nie ta waga ,wzrost.Przypadek straszny ,problematyczny." Odpowiadam kazdy z klientów ma Care Plan jest to dokument opisujący stan pacjenta jego potrzeby rodzaj opieki itd. Każdy z opiekunów przed podjęciem pracy u klienta zapoznaje się z nim jest on tez dostępny cały czas dla opiekuna. Więc być może masz problemy z czytaniem i ze zrozumieniem języka angielskiego? Piszesz "Żadna agencja nie chciała tego pacjenta,a ta wzięła" droga opiekunko Anno na tym polega opieka żeby zająć się osobami które potrzebują opieki nawet tymi trudnymi i bardzo trudnymi. Widocznie jesteś taka opiekunka która tego nie rozumie. Piszesz "Z nonszalancja podchodzi do pracownika jeśli pracownik zna swoje prawa.Tacy nie mile widziani." Odpowiadam przez ostatnie ponad 10 przez Agencje przewinęło się wiele osób jest kilkanaście które pracują ze mną od początku lub bardzo długo powyżej 5 lat. Przez kilka lat w czasie wakacji przyjeżdżały do pracy studentki medycyny żeby zarobić na studenckie życie i wszystkie wracały. Mam fantastycznych opiekunów którzy wkładają serce w swoją prace przetrwali trudny czas pandemii jestem z nich dumna i wiem ze są profesjonalistami w każdym calu a oni wiedza ze mogą na mnie liczyć nie tylko w pracy ale nawet w sprawach prywatnych i osobistych. Oczywiście przez ten cały czas pojawiali się tez ludzie którzy nie nadawali się zupełnie do tej pracy - brak wiedzy, umiejętności i doświadczenia o których to wspaniale opowiadali na rozmowie kwalifikacyjnej życie zweryfikowało ze kłamali bo zależało im na wyjezdzie do pracy w UK. Byli tez tacy którzy mieli problem z alkoholem lub tacy którzy próbowali (usunięte przez administratora) lub okradali klientów. Być może ty Anno zaliczasz się do tej grupy? Więc nie dziw się ze dla takich osób nie ma miejsca w mojej agencji. Piszesz "Potem kłopot z wypłata" mogła byś sprecyzować? A najlepiej skontaktuj się z agencja wyjaśnimy sprawę i jeśli rzeczywiście jest jakiś kłopot chętnie go rozwiążemy. A tym czasem Życzę wszystkiego dobrego i dziękuję za opinie bo każdą opinia jest dla mnie ważna Pozdrawiam Izabela

Masakra Nowy wpis
Pracownik
@Justyna

Zle traktowanie pracownikow,dyskryminacja i ch staff house....serio wszystko po to by bogacoc sie kosztem uczciwych zdesperowanych ludzi

3
Terefere Nowy wpis
Pracownik
@Izabela

Ty chyba nie pamietasz ze nie dalas mi pracy przez tydz...(usunięte przez administratora) i liczylas za staff house... a papiera od auta byly...zlo zawsze przegrywa wiec poczekaj sobie..juz i tak duzo klientow stracilas

2
Bozena Biernacka
Były pracownik

Dzien dobry! Chciałam podzielić się moimi doswiadczeniami we wspolpracy z firma Henley Care Pani Izabeli Rapity. Pracowalam dla tej firmy około dwóch lat i nie zdarzyło się,abym nie otrzymała wsparcia,pomocy kiedykolwiek jej potrzebowałam. Panie w firmie są kompetentne,miłe,troszczą się o pracowników i ich sytuację, wypłaty wpływają na konto regularnie i na czas. Mogę z czystym sumieniem polecić te firmę wszystkim zainteresowanym opieką nad seniorami. Z poważaniem: Bozena Biernacka

Alicja
Inne
@Bozena Biernacka

Brzmi w porządku a do wysokości wypłaty możesz się odnieść?

1
Bozena Biernacka
Pracownik
@Alicja

Moge sie odniesc. W 100 % usatysfakcjonowana i dla mnie osobiscie bardzo wazne ze wszystko zgodnie tak jak wedlug ustalen i jak przedstawione w kontrakcie. Bozena Biernacka

Justyna
Inne
@Bozena Biernacka

A ile konkretnie wynosi ta wypłata? Miałaś jakąś premię/awans? Jak tak to jakie kwoty firma oferuje?

Izabela
Pracownik
@Justyna

Witam zapraszam na rozmowę kwalifikacyjna udzielę informacji odnośnie stawek, kwot, awansów etc. jak również wymagań jakie kandydaci powinni spełniać Izabela Paluszkiewicz

Masakra Nowy wpis
Pracownik
@Alicja

No nie polecam,warunki finansowe i mieszkaniowe kiepskie bardzo i potem brak referencji za chate i do pracy a czlowiek kilka lat tam przepracowal!!!

1
Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w HENLEY CARE LTD.?

Izabela
Pracownik
@Pytanie

Witam serdecznie, Jesli masz pytania tego rodzaju i jestes osoba upowazniona do zbierania informacji tego rodzaju zapraszam na rozmowe telefoniczna. Podaje telefon do siedziby firmy 01491 412 511. Jesesmy dostepni w godzinach od 8 do 18. Izabela Paluszkiewicz CEO

Masakra
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Coraz mnie bo biznes upada,w koncu karma ich dopadla.teraz to hindusowo-afrykany rzadza bo lepiej im minimum placic niz polakom 12gbp/h. Odradzam,referencji nie daja i ludzi nie szanuja!!!czego oczekiwac od prostakow??

3
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w HENLEY CARE LTD. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Magda_M
Były pracownik

Kochana Ex-Szefowo vel Super Koleżanko...współczuję Tobie, że z dobrego Twojego serca chciałaś komuś pomóc i pomogłaś, a trafiła się Tobie taka (usunięte przez administratora) w zespole. Za "moich" czasów naprawdę wszyscy wspólnie się integrowaliśmy, współpracowaliśmy, pomagaliśmy sobie, a to przede wszystkim dzięki Tobie Iza. Jasne, że znalazła się jakaś tam osoba roszczeniowa i permanentnie niezadowolona, ale to te z tych, co niewiele z siebie dają i nic sobą nie reprezentują. Zawsze będę ciepło i serdecznie Ciebie i cały zespół wspominać i nigdy nie zapomnę tego, że na obczyźnie mi pomogłaś. Będę Ci wdzięczna zawsze i za wszystko! Dzięki naszej współpracy, pośrednio jestem teraz w tym miejscu, w którym jestem! I cieszę się, że tak jest! Myślę, że Pan Piotr, Gosia, czy Mirela oraz inni z tamtych dobrych czasów, podzielają moje zdanie. Trzymaj się dzielnie i nie dawaj się tym hejterom. I dobrze radzę. Zgłoś to na policję w Polsce i UK. Będą mieli zakaz wstępu na Wyspy, to może się czegoś nauczą. Serdeczności. Pozdrawiam słonecznie Izulek :-)

2
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

izabela
Pracownik

Odnosnie usuwania postow prosze sie zwrocic do administratora strony ja nie mam na to zadnego wplywu. Jezeli chodzi o wyjasnienie jakichkolwiek spraw zwiazanych z pracownikami agencji obecnymi i bylymi nie bede tego dyskutowala na forum z osobami ktore byc moze nimi sa albo byc moze sie za nie podszywaja. Przypominam o przepisach GDPR. Pytania prosze kierowac bezposrednio do siedziby firmy Zycze milego dnia Izabela CEO

Izabela
Pracownik
 Pytanie

Prosze mi pokazac fragment w ktorym pisze o Panu? Moj post byl odpowiedzia na wpis osoby o pseudonimie Ktos…. Czyzby to Pan???? Jezeli chodzi o wyjasnienie jakichkolwiek spraw zwiazanych z pracownikami agencji obecnymi i bylymi nie bede tego dyskutowala na forum z osobami ktore byc moze nimi sa albo byc moze sie za nie podszywaja. Pytania prosze kierowac bezposrednio do siedziby firmy. Zycze milego dnia Izabela CEO

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

On
Pracownik
 Pytanie

Ale chyba dostales wyplate za siedzenie u Brajana??? Czy siedziales za freee?? Dosc dlugo pracuje w tej Agencji mam wyplate na czas mam do dyspozycji samochod za ktory nie place praca jest jak praca czasem jest tak sobie czasem jest Dobrze. A rewolucje I zmiany zachodza wszedzie i albo trzeba sie dostosowac albo odejsc….. A nie wyplakiwac na forum I wysylac kogos na szkolenia interpersonalne….

Izabela
Pracownik

Zupko Chińska odsyłam do przeoczonego paragrafu z mojej wypowiedzi. Oczywiście, nadal zatrudniamy Polaków, a wśród nich są też ci "starzy" pracownicy, którzy cieszą się moim szczególnym szacunkiem I bedziemy ich nadal zatrudniac. Jeśli ktoś opuścił nasze szeregi, to dlatego, że nie mogl sie dostosowac lub nie radził sobie z pewnymi zadaniami albo MUSIAL pojechać do Polski. Pozdrawiam Izabela CEO

1
Bardzo mi przykro
Były pracownik
@Izabela

Poprostu bardzo mi przykro czytając te wszystkie przemyślenia jednak myślę że coś musiało się Wydarzyć może i ja sam jestem w jakiejś części też Winien temu co się stało pozostaje mi tylko powiedzieć Przepraszam

2
Izabela
Pracownik
@Bardzo mi przykro

Dziękuję za Twoje przemyślenia i przeprosiny. Akceptuję je z szacunkiem. Warto podkreślić, że jestem otwarta na dialog i konstruktywną wymianę myśli. Nasza gotowość do nauki z błędów kształtuje nasz rozwój osobisty. Dziękuję za Twoją otwartość i wiarę w budowanie pozytywnego środowiska. Izabela CEO

Marzena P.
Kandydat

Powiem więcej , pani (usunięte przez administratora)obiecała mi pracę, ukończyłam egzamin z języka angielskiego z wynikiem pozytywnym, ale niebawem decyzja szefowej się odmieniła, podając argument , że poszukuje jedynie personelu z wykształceniem pielęgniarskim, co kosztowało mnie 1000zł + paliwo 600zł (egzamin ze znajomość języka).Współpracowało mi się pomyślnie z tą agencją ale do czasu ,nie rozumiem dlaczego wobec mnie użyła nadużycia finansowego podając tak bezsensowny argument( pracują tam ludzie z przeróżnymi zawodami, i rzadko która osoba z personelu posiada wykształcenie pielęgniarskie) .Kiedy byłam w kontakcie z Panią (usunięte przez administratora)były co raz to nowe argumenty, że nie mogę tam pracować, chociaz wcześniej nic na to nie wskazywało. Poczułam się (usunięte przez administratora), niepotrzebnie zwodzona . Bardzo to przykre. Pozdrawiam :-)

5
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Izabela
Pracownik

Szanowny Ekspercie = "Ktosiu", Dziękuję za niesamowicie barwną prezentację swoich spostrzeżeń na temat mojej firmy. Nie mogę nie docenić, jak Ktosiowa niezawodna intuicja może oświecić nas wszystkich w dość zawiłych kwestiach biznesowych. Warto podkreślić, że to naturalnie Państwo, moi ukochani pracownicy, powinni kierować losami firmy, ustalając warunki i decydując, kto zasługuje na bycie pracownikiem. Oczywiście, moje skromne decyzje jako właścicielki to naprawdę nieco chwiejna próba zrozumienia tego, co się dzieje w kuluarach. Przepraszam, że tak zuchwale podjęłam próbę wprowadzenia rewolucji. Przy okazji, z ciekawością zauważam, że brakuje tu pewnego smaczku - chodzi o tę niewątpliwie niezastąpioną utratę przywilejów, która jest jakby szokiem dla komfortu codziennego. Nowa firma z pewnością wie, jak zadbać o pracowników, zwłaszcza w kwestiach noclegów i zabezpieczenia auta. Wyobrażam sobie, jak ciężko jest sie z tym pogodzic. Doszliśmy do etapu, w którym były potrzebne takie "drobne" zmiany. To był przecież złoty okres, który już przeminął. Co do kwestii P45, to otrzymuje go każdy pracownik, który przebywa poza firmą przez ponad 2 tygodnie I wyczrpal statusowe 28 dni urlopu. Oczywiście, nadal zatrudniamy Polaków, a wśród nich są też ci "starzy" pracownicy, którzy cieszą się moim szczególnym szacunkiem I bedziemy ich nadal zatrudniac. Jeśli ktoś opuścił nasze szeregi, to dlatego, że nie mogl sie dostosowac lub nie radził sobie z pewnymi zadaniami albo MUSIAL pojechać do Polski. Niezwykle przyjemnie jest obserwować Ktosiowa zdolność odczytywania myśli, która z pewnością zasługuje na wiele braw. Gratulacje! Z całą szczerością, chciałbym podkreślić, jak bardzo wdzięczna jestem za Ktosiowa skromność w dostarczaniu nam cennych spostrzeżeń na temat naszych standardów i wysiłków. Zapewniam ze doloze wszelkich staran aby, znaleźć pracowników, którzy nie tylko spełnią nasze wymagania, ale także będą gotowi I elastyczni, pracować w święta i wakacje, a do tego z ogromnym uśmiechem na twarzy. A propos, nie mogę nie wyrazić głębokiego zaniepokojenia pewnym aspektem. Otóż, Ktosiowa wyjątkowa oryginalność w wybieraniu słów nie pozostaje niezauważona. Niech mi będzie wolno zaznaczyć, że pewne terminy, takie jak wspomniane przez Ktosia (usunięte przez administratora) nie tylko są nieodpowiednie, ale również hołdują tradycji rasistowskiej. Nieodpowiednie i obraźliwe słownictwo niestety nie znajduje u nas miejsca w firmowej kulturze. W związku z tym, zachęcam serdecznie do przemyślenia wyboru słów i określeń w przyszłości. Chcę podkreślić, że promujemy tolerancję i szacunek dla każdego pracownika, niezależnie od jego tła czy pochodzenia. Tworzenie przyjaznego miejsca pracy, w którym wszyscy czują się docenieni, jest naszym wspólnym celem. Raz jeszcze dziękuję za Ktosiowy wyjątkowy wkład w doskonalenie naszej organizacji. Bez Ktosiowego wyjątkowego spojrzenia, prawdopodobnie długo bym nie zrozumiala, jak bardzo jestem błogosławiona. Z powazaniem Izabela CEO

Izabela
Pracownik

Dziękujemy za przekazanie Ktosiowych uwag. Wszelkie kwestie dotyczące naszej firmy i pracowników są dokładnie analizowane, a naszym celem jest zapewnienie rzetelnych i profesjonalnych usług.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy HENLEY CARE LTD. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

1
Peter m
Były pracownik

Wspaniała agencja z którą byłem związany prawie 6lat jedyna agencja w UK która polecam Doskonale prowadzona przez panią Izabelę jasne przejrzyste oczekiwania tak jak i wynagrodzenia -pracowslem przed i po moim odejsciu w wielu agencjach i powiem szczerze że pozostałe agencje z którymi miałem do czynienia w UK nastawione są tylko na zysk dla agencji a pracownik jest tylko trybikiem do osiągnięcia tego celu Henley to jedyna agencja która szczerze polecam choć w mieście Henley on Thames jest jeszcze parę agencji to żadnej z nich nie polecam -pozdrawiam Piotr M

Pytanie
 Pytanie

Czy w HENLEY CARE LTD. możliwa jest praca na podstawie B2B?

Izabela
Pracownik
@Pytanie

Zalezy co masz na mysli. Rozumiem ze B 2 B znaczy biznez to biznes. Zapraszam do kontaktu przez nasza strone internetowa. Tam mozna sprecyzowac pytanie i wtedy chetnie odpisze. Izabela CEO

Łukasz
Inne
@Izabela

Możesz powiedzieć w takim razie na jakich umowach przyjmuję się tu nowych pracowników? Na początek jest zlecenie czy normalna umowa o prace? Zależałoby mi na stabilności w pracy stąd moje pytanie.

Monika
Pracownik

Witam. Miałam przyjemność współpracować z Henley Care ostatnio podczas mojego pobytu w Uk. Z śmiałością mogę powiedzieć , że jest to jedna z najlepszych i najbardziej profesjonalnych firm z którymi się dotychczas spotkałam podczas pracy w charakterze opiekunki. Włascicielka firmy p. Izabela jest osobą bardzo miła ,empatyczna i niezwykle pomocną. Zajmowałam się osoba chorą na demencję i wielokrotnie miałam sytuacje podbramkowe, gdyż ta choroba powoduje różne reakcje. Kiedyś moja podopieczna dostała ataku w kawiarni a p. Izabela przyjechała w ciągu 10 minut. To było niesamowite. W czasie covida na karetkę można było dość długo czekać nawet kilka godzin. Pani Izabela uratowała całą sytuację. Razem zawiozłysmy podopieczna do domu. Na p. Izabelę zawsze można liczyć. Serdecznie polecam. A poza tym Henley to piękne miasto i warto tu przyjechać. Polecam z całego serca. Monika.

XXX
Kandydat

Pani Izabelo, Myli się Pani, że to ta osoba w wymienionym przez Panią imieniu to napisała. Proszę nie oczerniać tej osoby. Skoro nie ma Pani faktów. I proszę nie kłamać. Bo każdy wie jak jest prawda. Proszę to udowodnić to a pozniej wypisywać to i zmyślać.

XXX
Kandydat

Firm Henley Care jest firmą słabo tolerującą ludzi i ogólnie. Menadzerstwo i pracownicy sami doprowadzają do problemów i nie wyjaśniać i rozmawiać podstawowych rzeczy. Wieżą we wszystko i interesują się plotkami i wszystkim co się dzieje jak wiadomości. Ja ich poprawisz i zwrócisz uwagę to się rzucają na oczy. I Menadzer,żeby swoich pracowników straszyła. To po co podpisują umowy, żeby wykorzystać i do widzenia. A Menadzerka firmy nie potrafi wprowadzić trochę małej dyscypliny, bo jak to zrobi to straci pracowników i klientów. To nie jest prosta praca z podopiecznymi, to są ludzi chorzy, każdy ma inny charakter, ale ze strony Henley Care nie każdy ma wsparcie. Posiadają tylko więcej dziennych ofert pracy , nie maja za dużo opieki z zamieszkaniem. Jak nie masz zakwaterowania to mieszkasz w domu pracownika, to mały dom i płacisz za miejsce do spanie i w miarę jest drogie do płacenia. Oferty live in care to praca 24 godzinna, jesteś z klientami 24 godzin i pomagasz im 24 godzin, czy noc czy dzień. Nie ma takiej opieki live in care od 8 do 22. I widać Pani Menadżer nie potrafi wyjaśnić niektórym jej pracownikom , którzy pracują na live in. Każdy tam myśli, że wie najlepiej w tej firmie. (usunięte przez administratora) To powinien patrzeć na siebie, a nie pisać bezsensowne informacje, jak nie wie o co chodzi. Bo startowanie i traktowanie itd. w nie miły sposób koleżanek z pracy nie jest profesjonalne. Do klientów tez się Pan tak zachowuje. Ale w Pana przypadku to jest za dużo. W pracy opiekuna trzeba wiedzieć jak się zachowywać do wszystkich. A wstawianie się za Henely Care nic nie pomoże, oni potrafią mówić, więc ogólnie powinni wszystko wyjaśniać , co nie robią. W tej firmie to bardziej podopieczni są w miarę w porządku, bo raczej firm i pracownicy nie. Nie polecana jest t firma na 100 procent.

2
Marzena P.
Pracownik
@XXX

Przede wszystkim, radziłam poprawić pisownię I ortografię. Powinno być “wierza”, a nie “wieża”. Jeśli chodzi o sympatię do koleżanek i kolegów z pracy, to mam podejście jak Pan Daniel Wojciechowski. Utrzymuje kontakt jedynie z osobami, które mi pasuja. Ludzi toksycznych, co nie znaja podstwowych zasad wychowania, wścibskich, wpieprzajacych nos w nie swoje sprawy definitywnie unikam i ucinam takie żalosne relacje. Jak mówia : “człowiek to nie zupa pomidorowa- nie każdy musi ja lubić”… a wiec XXX nie czepiaj się, nikt na siłę Cię tu nie trzyma. Pozdrawiam :-)

1
Daniel Wojciechowski
Pracownik
@XXX

Wlasnie koledze wysłałem link to tej strony i do tego komentarza ,bardzo latwo namieerzyc kto tskie rzeczy pisze ,zobaczymy kto tak ładnie pisze o mnie????pozdrawiam Zły Daniel????

Alicja
Inne
@Daniel Wojciechowski

I co, już wiecie może?

Izabela
Pracownik
@XXX

Pani Elwiro, Bez komentarza pozostawię Pani znajomosc Języka Ojczystego. Czytający mogą sami to ocenić. Firma Henley Care nie toleruje złodziei, (usunięte przez administratora) pijaków, awanturnic, osob ktore szperają klientom po rzeczach osobistych. Wlaza do pomieszczen do ktorych nie powinni wchodzic. Zgadza sie tego nie tolerujemy w firmie. Takie osoby nie maja czego tu szukać jak sama doświadczyłaś na własnej skórze. I wiesz o czym mowie. Natomisat tolerujemy i szanujemy ludzi uczciwych, pracowitych ktorzy potrafia sie dostosowac do zasad obowiazujacych w pracy. Umowa w pracy nie należy do straszenia ale do egzekwowania. Piszesz o dyscyplinie nie wiem co masz na myśli pomyliłaś chyba placówki. Co uważasz za formę małej dyscypliny. Skoro dorosłemu człowiekowi i wydawało się inteligentnemu kontrakt, przepisy wewnętrzne firmy, kontakt z przełożonym i biurem Ci nie wystarcza. Jaka karę byś chciała lanie na gola (usunięte przez administratora) czy kleczenie na grochu a moze cos bardziej drastycznego z epoki kamienia lupanego. W Henley Care każdy pracownik ma wsparcie. Moja droga pod telefonem jestem 24 na dobę i nie raz dzwoniłaś późnym wieczorem . Szkoda ze to pominelas I nie poptrafisz docenic. Ale nie spodziewaj się nianczenia i ze za Ciebie ktoś będzie wykonywał ta prace. Jak słusznie zauważyłaś jest to praca z ludźmi ciężko chorymi i nie jest to łatwa praca. Więc jeżeli się ktoś nie nadaje do opieki to niech nie marnuje mi czasu tylko szuka zatrudnienia gdzie indziej. Nie masz prawa wypisywać jakie oferty firma posiada w kontrakcie masz podpisana klauzule o poufności która złamałaś. Ja nie dalam Ci upoważnienia do upubliczniania takich informacji.Klauzula obowiazuje rowniez po odejsciu z pracy. Konsekwencje zostana wyciagniete. Co do zakwaterowania czemu sobie nie znalazłaś zakwaterowania tylko się pchalas do staff house. Nikt Ciebie tam nie ciągną na sile. Kazdy może sobie znalezc samodzielne niezależne zakwaterowanie i zplacic tyle ile to rzeczywiście kosztuje. Hotele sa tez dostepne, pokoje, B&B ofert jest wiele. A moze bylo Ci na reke a teraz (usunięte przez administratora) piszesz bo zostalas wyrzucona z pracy i musisz za wszystko zaplacic tyle ile to koszuje. Dla mnie to nie przyjemnosc zeby Ciebie tam zakwaterowac. I uwazam ze kwota od £250 -£ 320 z rachunkami to nie jest duzo w porownaniu do cen wynajmu w okolicy. Staff house jest dla ludzi którzy się szanują na wzajem. Szanuj innych tak jak sama byś chciała byś szanowana. Co do Pana Daniela W. Nie upoważnilam Ciebie ani ja ani Pan W. żebyś używała jego danych personalnych lub oceniała jego prace. Nie przypominam sobie ze upoważniam Ciebie do tego. Pragne zaznaczyc ze Pan Daniel jest wzorowym pracownikiem, w ciagu swojej pracy w Henley Care nie miał ani jednej skargi od klienta w przeciwieństwie do Ciebie. Więc nie wiem skąd posiadasz informacje o zachowaniu się do klienta. Jest to zwyczajne oszczerstwo. Jak w przypadku pisania o ofertach pracy mojej firmy tak samo pozwoliłas sobie używać danych osobowych mojego wspolpracownika. Zapewniam Cię ze zgłoszę to wykroczenie i będę oczekiwala wyciągnięcia konsekwencji. Jeśli miałaś coś P. Danielowi lub mi do powiedzenia nie potrafisz tego prosto w oczy powiedzieć tylko za plecami uprawiasz trolling. Co do zachowania jak pisałam wcześniej jeśli nie szanujesz innych nie oczekuj szacunku to bardzo prosta zasada. Chciałam jeszcze nadmienić ze w dniu 25- tego Maja wysłałaś mi już 15 -te zapytanie o referencje. Mozesz sie domyslic ze juz je wytawilam zgodnie z prawada na temat Twego zachowania. Na przełomie 24 miesięcy tyle razy potrzebujesz referencji dziwne przecież jestes taka dobra opiekunka ktora rozumie zasady pracy i jak sie zachowywac w sosunku do klienta i nie tylko. Wzorem do nasladowania zdecydowanie nie jestes i ja Ciebie tez nie polecam.

Były opiekun
Pracownik

Mialem okazje pracować dla tej agencji, stawiałem tu swoje pierwsze kroki na tym rynku pracy. W zasadzie od pierwszej chwili mialem pozytywne wrazenie. Zostałem zrekrutowany z Polski. Prowadzenie praktycznie za reke. Włącznie ze wskazówkami jak trafic z lotniska do firmy i namiarami na Polskiego taksówkarza ktory na szkolenie przywiózł mnie za rozsądne pieniadze (nie mijaliśmy po drodze z Luton do Londynu wierzy Eiffla). Po przyjezdzie otrzymałem bezpłatne zakwaterowanie w pobliżu siedziby firmy, tygodniowy trening e-learning w biurze z dostępem do kawy i zaplecza socjalnego. Po szkoleniu Pani Izabela (MD) osobiście zawiozła mnie na miejsce pracy, przedstawila pacjentowi i rodzinie po czym rozpocząłem handover. Pacjent należał do kategorii EOL (opieka paliatywna) i było to opisane w jego profilu. Case byl naprawdę wymagajacy, ale atmosfera pracy sprawila ze bylem w stanie wytrwac do konca 8 tygodni. Wiele zależało ode mnie i zbudowania relacji z pacjentem jak i rodzina, jednak czasem to nie wystarcza. Rola agencji jako mediatora jest tutaj kluczowa,glownie ze względu na ochrone przed bezpodstawnym zwolnieniem w oparciu o kaprys pacjenta lub jego rodziny. Pani Izabela zawsze adresowała uwagi pod adresem klientów lub ich rodziny i każdorazowo podejmowała trudne rozmowy z dajac do zrozumienia ze rola opiekuna sfokusowana jest na dobrostanie pacjenta, a nie polega na pracy na akord. Wskazywala przy tym co nie nalezy do obowiązków opiekuna, jako ze co nalezy było określone kontraktem. Dla klientów wcale nie było to takie oczywiste. Klienci zawsze widza to jako szara strefe, ktora mozna naciągać. Wciąż sie z tym spotykam w innych firmach. Trudni pacjenci to chleb powszedni w tej branzy. Ale pewnie zainteresuje was co z tego będziecie mieli. Wiec w moim przypadku było tak ze pracując dla tej agencji przez 2 miesiące odlozylem 17tys. pln. Co do poziomu trudności pacjentów, zwykle odbywa sie to tak ze sie rotuje.I nie ma takiej możliwości żeby caly czas pracować z miłymi osobami, lub przeciwnie. Zwykle placement o większym stresie wiaze sie z wyższym wynagrodzeniem. Reasumując, polecam wszystkim ludziom zorientowanym na odłożenie pieniędzy, każde miejsce mialo darmowe zakwaterowanie i wyżywienie w zalozonym budżecie. A to naprawdę robi roznice. Trzeba miec fokus na £ żeby dotrwac do konca kontraktu.

Piotr
Były pracownik
@Były opiekun

Absolutnie zgadzam się wpelni z opinią to prawda Agencja Henley Care jest the Best a pani Izabela to wspaniały szef ja też byłem pracownikiem tej agencji i mogę śmiało polecić ją wszystkim PM

Izabela
Inne
@Piotr

skoro to takie dobre miejsce to dlaczgeo juz tam nie pracujesz?

Piotr
Były pracownik
@Izabela

zmiana ścieżki kariery zawodowej

1
Marzena P.
Pracownik
 Pytanie
@Piotr

Really? Serio? Piotrze, czyli się „przebranżowiłeś”? I pracujesz w innym sektorze pracy? czy może po prostu znalazłeś się w tym samym sektorze - (czyt. „Health and social care”) w konkurencyjnej firmie? a może zrobiłeś “wielki powrót” I robisz podwózkę dyrektora banku? Wyjaśnij mi, na czym polega “Zmiana ścieżki kariery zawodowej”, bo nie bardzo rozumiem. Oczywiście cały zespół Henley Care życzy Tobie wszelakich pomyślności i skoku w rozwoju na “nowej ścieżce zawodowej” :-) Pozdrawiam. Marzena

Alicja
Inne
@Marzena P.

Aż z niecierpliwością czekam na jego odpowiedź. No ale skoro poszedł do konkurencji to już zmienił ścieżkę chociażby w postaci drogi do pracy. ;) Zresztą to coś złego, że tak właśnie wybrał?

Marzena P.
Pracownik
 Pytanie
@Alicja

Ani trochę- nic w tym złego niema. Tylko ja inaczej rozumiem "zmiana ścieżki zawodowej". Tylko jeżeli tak wszem i wobec poleca naszą firmę, ubóstwia ponad wszystko oraz tak bardzo mocno "słodzi"naszej szefowej to nasuwa się pytanie- co poszło nie tak??? ;-) Pozdrawiam Cię Alicjo :-)

1
Alicja
Inne
@Marzena P.

Hmm... No dobrze faktycznie to wszystko zależy od perspektywy i jak to się ugryzie. Czyli raczej uznajesz go za jakiegoś fejka? I ogólnie to przykro jeśli w tak negatywny sposób odbierane są warunki pracy w danym miejscu, na szczęście zawsze można po prostu uciec i się więcej nie męczyć. ;)

PIOTR MORAWSKI
Pracownik

WITAM SERDECZNIE PARE ZDAŃ O AGENCJI HENLEY CARE LTD HENLEY ON THAMES - Z TĄ AGENCJA ZWIĄZANY JESTEM JUŻ OD 5 LAT WCZESNIEJ PRZEZ OK 10 LAT PRACOWAŁEM W WIELU MIEJSCACH W UK GŁOWNIE W NERSING HOMACH I MOGE POWIEDZIEĆ ŻE JEST TO NAJBARDZIEJ PROFESJONALNE MIEJSCE ZE WSZYSTKICH W KTÓRYCH PRACOWAEM DOTYCZY TO SZKOLENIA WYMAGAŃ JAK I OPIEKI MERYTORYCZNEJ NAD PRACOWNIKAMI PRZEZ TE 5 MOICH LAT WIDZIAŁEM WIELU KOLEGÓW KTÓRZY NIE CHCIELI ZROZUMIEC SENSU NASZEJ PRACY I WYZWAŃ JAKIE ONA NIESIE A PRZEDEWSZYSTKIM DOBRO I BEZPIECZEŃSTWO NASZYCH PACJĘTÓW I W TEN SPOSÓB POPROSTU ODPADALI Z NASZEGO TIMU GDYŻ WYMAGANIA W NASZEJ AGENCJI I PRZESTRZEGOANIE OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA ZAWSZE JEST NA PIERWSZYM MIEJSCUTAK JAK DOBRO I BEZPIECZEŃSTWO NASZYCH PACJĘTÓW NASZA FIRAMA HENLEY CARE LTD. JEST JEDNĄ Z NIEWIELU FIRM KTÓRE TAK BARDZO DBAJA O SWOICH PRACOWNIKÓW A JEJ MENAGERZY SA OSOBAMI O BARDZO WYSOKIEJ SKALI PROFESJONALIZMU NA ZAKOŃCZENIE POWIEM JEDNO TYLKO ZDANIE DZIEKUJĘ ŻE MOGE BYĆ CZŁONKIEM TEJ BARDZO DOBREJ FIRMY A WSZYSTKIM APLIKUJACYM POLECAM JA PRZEŻYŁEM TU 5 WSPANIAŁYCH LAT PIOTR MORAWSKI

Magda_M
Były pracownik
@PIOTR MORAWSKI

Popieram opinię Pana Piotra i zgadzam się w 100%

XXX
Kandydat

Ostrożnie z tą Agencją Opiekuńczą Henley Care.Firma nie jest solidną ani dobrze prosperującą firmą. Jest bałagan i nie ma profesjonalizmu. Mendżerem jest Polaka Pani Izabela, która tylko widzi pieniądze,nie intersuje się swoimi pracownikami czyli opiekunami, nie interesuja jej nawet podpiecznymi. Pani Izabela potrafi kłamać w oczy i nie wyjaśnia sprawy ani nie jest pomocna, nawet potrafi straszyć, to było w praktyce. Firma nie potrafi wspierać opiekunów i nie potrafią rozwiązywać spraw czy problemów, jeżeli takie są. Wszystko obwiniają opiekunów i nie chowają wszystko pod dywan i nie mają po szanowania dla człowieka. Zatrudniają nie doświadczonych ludzi. Nie polecam pracy w tej Agencji.

Izabela
Pracownik
 Pytanie
@XXX

Szanowna Pani XXX Dziekuje za Pani opine odnosnie prowadzonej przeze mine Agencji Henley Care. Agencja istnieje od ponad 10 lat i mimo “ balaganu, zlego traktowania pracownikow jak rowniez braku zainteresowania podopiecznymi ” jak to Pani sugeruje istnieje na bardzo wymagajacym rynku Brytyjskim swietnie sobie radzi i wspaniale sie rozwija. Zatrudnia wielu opiekunow nie tylko z Polski ale z calej europy a nawet swiata. Oferowany przez nas serwis jest na najwyzszym mozliwim poziomie nasz CQC rating jest bardzo wysoki. Zapraszam Pania do przeczytania tego raportu na ogolno dostepnej stronie CQC. Zaznaczam ze jest to opinia specjalistow ktora odnosi sie rowniez do mojej osoby jako menadzera prowadzacego agencje. Prosze zwrocic szczegolna uwage na “ Outcome Caring” Dziwi mine Pani opinia I wyssane z palca bzdury. Wysowa Pani powazne oskarzenia czy kiedykolwiek Pani pracowala dla agencji? Bo jesli tak napewno ma Pani nasz numer telefonu lub adres mailowy ktore nie zmienily sie od pomade 10 lat. Prosze o kontakt jesli chce Pani porozmawiac o Pani spostrzezeniach. Kazda sugestia jest dla mine bardzo cenna zwlaszcza ta negatywna. Trudno mi sie odniesc do Pani bardzo ogolnej I nierzeczowej opini tym bardziej ze nie jest ona poparta zadnymi faktami. Jako menadzer ciesze s tej opini poniewaz to nam pomoze w podniesieniu I tak juz wysokiego poziomu uslug. Czekam z niecierpliwoscia na wiecej konkretnych szczegolow I zapraszam do bezposredniego kontaktu z naszym biurem.

Magda_M
Były pracownik
@XXX

Nie zgadzam się z tą opinią. Bzdura. Właśnie wszystko od początku jest klarowne i jak się chce pracować, jest się odpowiedzialnym i uczciwym, może to być docelowe miejsce na pracę w UK. Zespół pracowników w biurze oraz Pani Izabela to profesjonaliści i dzięki nim, czujesz się bezpiecznie i masz olbrzymie wsparcie podczas pracy.

Magda_M
Były pracownik

Pracowałam w tej agencji kilka miesięcy jako carer live in. Moje odczucia i doświadczenie jakie zdobyłam dzięki tej pracy są zawsze pozytywne i zawsze będę ciepło wspominać Panią Izabelę, która wspierała mnie od momentu rekrutacji do ostatniego dnia współpracy. Nie spotkałam na swojej drodze zawodowej tak empatycznej Szefowej, która ma otwarte serce dla podopiecznych, klientów i swoich pracowników. Zawsze uzyskałam pomoc, wsparcie w trudnych sytuacjach, jakie mogą się zdarzyć w opiece nad osobą starszą i chorą. Jeżeli carer jest zaangażowany, chce pracować, to zostaje to docenione. Niestety ze względów osobistych musiałam zrezygnować z pracy w UK i wrócić do Polski, ale jeżeli miałabym podjąć kolejny raz pracę w Anglii, to na 100% wróciłabym do tej agencji, ponieważ wiem, że otrzymam solidne szkolenia, pomoc w kwestiach formalnych i stabilne zatrudnienie w super firmie, gdzie będę czuła się bezpiecznie i miała zapewnione warunki pracy na najwyższym poziomie. Dodam jeszcze, że atmosferze pracy, dzięki Pani Izabeli jest rodzinna i każdy ze współpracowników tworzy zgrany zespół, na którym także można polegać. Polecam wszystkim, którzy chcą pracować i mają tak otwarte serce jak Szefowa :-)

Daria
Były pracownik

Polecam. Przepracowałam 3 lata dla tej agencji jako live in Care i daliy Care. Jestem zadowolona ze zdobytego doswiadczenia i współpracy. Pani Izabela zawsze pomocna i pod telefonem dostępna. Live in Care jest super dla osób które chcą zaoszczędzić pieniądze.

byla opiekunka
Były pracownik

Moja praca dla tej agencji byla za tzw penny, od 8 am -22pm w live in. nieprawdziwy stan klienta, duzo ciezszy. Wlascieleka Polka oklamuje opiekunow co do kontraktow. Do tego jak cos sie jej zarzuci straszy. Pracownicy to kapusie, ktorzy sa od poczatku w firmie i doskonale wiedza co jest grane. Nie polecam.

1
Janek
Inne
 Pytanie
@byla opiekunka

Dlugo pracowalas dla tej Agencji?

Piotr Morawski
Pracownik
@byla opiekunka

Co za głupoty wypisujesz widać że nigdy nie pracowałaś w naszej Agencji czy ktoś może ci płaci za oczernianie jednej z najlepszych agencji w UK ia wiem co piszę i mówię jestem w UK już 15 lat i pracowałem w wielu miejscach w UK wykonując tą trudną i odpowiedzialną pracę i wiem jakim wspaniałym Szefem jest Izabela i jak bardzo wiele zła robią taki esoby jak ty bezmuzgowa istoto wstyd mi za kolejną osobę z Polski która ma czelność oczerniać nas i nasza Agencję Henley Care wypadało by przynajmniej się przedstawić to niestety kolejny wpis tzn.cebulska jak napisał zresztą słusznie jeden z naszych kolegów Wstyd po 100 kroć wstyd za wszystko się odpowiada i ty odpowiesz za te kłamstwa Karma Wraca przykro mi że pozwoliłeś się oczernić Nasza Wspaniała szefowa Izabelę i nas wszystkich pamiętaj Karma Wraca biedna istoto nie pozdrawiam Piotr Morawski dumny z pracy w Henley Care a jestem tu już ponad 5lat

Izabela
Pracownik
@byla opiekunka

Szanowna “byla opiekunko” J G Prosze przestac wypisywac bzdury I klamstwa. Pisze Pani poraz kolejny zmieniajac swoj pseudonim nie majac odwagi podac prawdziwego imienia. Niemniej jednak adres IP we wszystkich Pani wpisach jest ten sam. Prosze rowniez zaprzestac obrazania mojego personelu medycznego nazywajac ich kapusiami. Jak dobrze sobie przypominam zostala Pani wyzucona z pracy za naduzywanie alloholu dzieki tym “kapusiom” jak nazywa Pani opiekunow ktorzy maja na sercu dobro podopiecznych jak rowniez dobro firmy. Narazila Pani na powazne ryzyko starsza osoba. A teraz probuje sie Pani zemscic wypisujac niedorzecznosci na temat mojej agencji. Widze ze terapia alkoholowa w Didcot nie pomogla. I dalej sie Pani paleta z agencji do agencji. No coz moge tylko Pani wspolczoc. Izabela CEO

Marzena P.
Pracownik
 Pytanie
@byla opiekunka

"Była opiekunko": Po "pierwsze": trzeba być wielkim tchórzem, żeby pisać jakimkolwiek komentarze uzywając ogólnikowych nicków w necie. Domyślam się,że "trollowanie" w necie jest prostsze, niż skonfrontowanie się z panią Izabelą. No cóż...na to trzeba odwagi. Po "drugie".Jestem "świeżakiem" w tej firmie. Poznałam trochę ludzi z tej firmie mieszkając trochę w "staff housie". Nie wiem jak rozumiesz słowo "kapusiostwo"? Zasady w życiu są takie, jak chcesz rozwiązać jakiś problem, lub ma się jakiej objekcje to się to zgłasza, żeby nie narastaly problemy do rangi "hiperboli", tym bardziej, że pracuje się w zawodzie "care asisstent"- gdzie się zmierza codziennie odpowiedzialnością za starszą i schorowaną osobę. Po "trzecie": co dziwne, wypowiadasz się tutaj jako jedna osoba, próbując "usilnie" wmieszać swoje akty desperacji- mówiąc, że pracownicy (cytuję Ciebie "wiedzą co jest grane"). Jakoś cała reszta zespołu tutaj nie stęka, nie kwęka - tylko ty sama. Osobiste niejasności radziłabym z konfrontować z P. Izabelą, a swoją histerią nie wciągać nas wszystkich. Jest na całkiem sporo. My odpowiadamy za siebie, więc Ty też odpowiadaj za siebie :-). Po "czwarte": Pracuje jako "live-in carer". Wszelakie informacje o pacjencie przeczytałam dokładnie, i jest dokładnie tak jak w opisie. Mogę zarzucić tylko, że nie dopisali- że spotka mnie tutaj- czyli w nowym miejscu dużo ciepła, spokoju, sielankowej pracy. Mialabym mniejszy stres w pierwszym dniu rozpoczęcia pracy. :-) Swoją drogą życzę Tobie "była opiekunko" odwagi , oraz emocjonalnej dojrzałości ( Czytaj : "Dorośnij" !!! :-) Pozdrawiam. Marzena

1

Zostaw merytoryczną opinię o HENLEY CARE LTD. - Henley on thames

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w HENLEY CARE LTD.?

    Zobacz opinie na temat firmy HENLEY CARE LTD. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w HENLEY CARE LTD.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 11 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

HENLEY CARE LTD.
4.6/5 Na podstawie 8 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
HENLEY CARE LTD.
Przejdź do nowych opinii