Opinie o IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA
Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.
Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.
Cześć, czy nadal w firmie panuje napięta atmosfera? Jak wygląda teraz styl zarządzania? Czy TL zostają nadal osoby po znajomości?
Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.
Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.
Dzień dobry, Informuje ze jestem rozczarowana kontaktem z Państwem
Bardzo trudno dodzwonić się do Państwa, pisząc emailem za każdym razem odp. inny pracownik i nie jest w temacie.
Dlaczego wypowiedzi są cenzurowane? Czy ciąża pracownicy to temat tabu?
Komunikacja???? Ha ha ha zacznijcie SZANOWAĆ LUDZI!!!!
jak teraz wyglada praca na słuchwkach w ikea, jak zarobki, jak atmosfera?
Praca mocno wyczerpująca. Po skończonym dniu człowiek przerzuty i wypluty. Słaba pensja, wystarczająca na wegetację.
Potwierdzam. Praca bardzo mocno wyczerpująca w nienajlepszej atmosferze, pensja żenująca niska.
Atmosfera bardzo zależy od Teamu w jakim pracujesz wiadomo przy pracy zdalnej ciezko jest nawiązać znajomości. Ja nie narzekam na atmosferę zespół mam spoko dogaduje się. Mój TL wobec mnie też jest ok. Ale niepokojące są rzeczy które sie dzieją a mianowicie jedna z bylych TL (nadal pracuje w DOMO na wyższym stanowisku) jak dowie się ze pracownik awansował i idzie dalej opuszcza DOMO potrafi bez żadnej skruchy powIedziec pracownikowi w twarz przy innych ze jes NIKIM (usunięte przez administratora) Nie wiem czy HR juz o tym wie napewno wśród pracowników juz krążą informację o jej zachowaniu bo nie bała się przy innych takich rzeczy mówić Ale jeśli HR wie licze ze wyciagna konsekwencje z takiego zachowania...
Na Twoją ocenę pracy będzie miała wpływ opinia klienta, która niejednokrotnie będzie się tyczyć Ikea. Pomimo tego, że Ty jako konsultant zrobisz wszystko co możesz. Jeśli klient oceni negatywnie firmę i nawet zaznaczy że konsultant okej, w ogólnym rozrachunku to ty będziesz oceniany przez pryzmat tej oceny. Nikogo nie interesuje, że ocena nie tyczy się twojej pracy tylko firmy. Wielu rzeczy konsultant nie przeskoczy, będziesz oceniany przez pryzmat rzeczy na które nie masz wpływu. Brak docenienia pracownika, motywacja spada na łeb na szyję. System oceny krzywdzący.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA?
Jak jest z tymi systemami? Nadal jest ich 16, jak ktoś niżej napisał? Szkolenie jest płatne? Ile dostaje się wynagrodzenia podczas okresu próbnego?
Czy w IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA pracuje się na open space?
Pracujesz na open space (masz różne pomieszczenia, mniejsze i większe) ale większość pracuje zdalnie więc w biurze jest tylko garstka osób. Jak będziesz samodzielny to idziesz na zdalną ale jak bardzo chcesz mieć kontakt z ludźmi to możesz pracować stacjonarnie.
Jaki jest styl zarządzania w IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA?
Styl jest taki ze na coroczne oficjalne rozpoczecie roku finanowego firma kazała wszytkim z całej Polski przyjeżdżać do biura... Po co? Ano przyjechałam kilkaset kilometrów po to żeby zobaczyć filmiki nagrywane przez kierownictwo na TV w biurze. Nie uważam żeby firma powaznie traktowała pracowników. Wielkie opowieści że spitakajmy się w biurze że wreszcie razem ze będzie super. Bardzo było oglądałam kierowników i managerów z filmików.
Interesuje mnie zdalna praca, domolinia. Jak zaczyna się taką pracę i czy są szkolenia, jeśli tak to jak wyglądają?
Praca sama w sobie super, team leaderzy sprawiedliwi. Dobre możliwości rozwoju, możliwa praca zdalna. Jedynym minusem jest wynagrodzenie za które ciężko się utrzymać w tych czasach.
Przyjazna firma tylko w powszechnej opinii, bo na wizerunek idą gigantyczne naklady. W rzeczywistości coraz wieksze rozczarowania zwykłą korpo, atmosfera mocno napięta, ciśnienie od TL tylko na wyniki. Klienci są słusznie wściekli, bo firma nie ogarnia transportów, montaży, własnych promocji, a my nie mamy im co zaproponować poza tym żeby posłusznie czekali, może kiedyś firma zrealizuje opłacone z góry usługi, kiedy, nie wiemy. Tacy klienci oceniają rozmowę na zero, a TL ocenia Ciebie na zero. Ogólnie czujesz się jak zero.
Wiecie, jak wygląda rekrutacja na posadę Pracownik ds. Obsługi Klienta? W ogłoszeniu widziałam, że napisali, że rekrutacja jest zdalna. A ile czasu trwa i ile ma etapów? I czy dopiero podpisanie umowy odbywa się f2f?
Tak czytam i nie wierzę. (usunięte przez administratora) Każą pracować i to już (usunięte przez administratora) 20-25 zł/h to standard. Jak macie większe ambicje to branża budowlana płaci lepiej. Pracowałem w ikejce kilka lat. Zamknąłem widełki płacowe rok przed zmianą pracy. Około 4000zł co miesiąc wpadało na konto. TL to faktycznie problem tej jednostki. Takie małolaty co się naczytaly książek o zarządzaniu ale raczej czytali bez zrozumienia. Zresztą oni i tak są tylko po to, żeby przekazywać polecenia Magdy i Kazka. Na ogół bez prawa do dyskusji. I jeszcze potok, żeby cały szlam niezadowolenia podwładnych był przez nich filtrowany zanim dojdzie (o ile dojdzie) do tych wyżej. Te 30 min bezpłatnej przerwy to lekka przesada ale można się przyzwyczaić. Ogólnie praca jak praca. Jak nie pasuje nikt nie zmusza
obecnie na rynku pracy standard to minimum 25 zł. brutto za godzinę na początek, za mniej nawet obcokrajowcy nie chcą nic robić, i wcale nie mówię o budowlance bo o pieniądzach jakie tam się zarabia to przeciętny pracownik domolinii może sobie pomarzyć, w IKEA na taki luksus żeby mieć stawkę 25 brutto za godzinę trzeba pracować w zależności od sympatii wzbudzanej w otoczeniu i wśród liderów 2-3 lata. Może i miałeś blisko 4000 na rękę ale pewnie to jednorazowy strzał w miesiącu który ma najwięcej godzin pracujących, ewentualnie jesteś/byłeś specjalistą lub innym dyżurnym z dodatkami. Każdego roku wzrasta minimalna płaca brutto, w IKEA od kilku lat ta sama wstydliwa stawka za godzinę 20 zł./ brutto. Ale dobra nowina jest taka że jak nie zamkną interesu do 2023 roku czeka ich konieczność podniesienia stawki bo to co proponują będzie poniżej minimalnej która już teraz wynosi 19,70 za godzinę bruttu... tak więc powodzenia przyszli pracownicy domolinii
W Lidlu czy Biedronce na kasie nie dostaniesz 25 zł /h. Jak jesteś specjalistą, nie mam tu na myśli tytułu jaki możesz dostać w domolini tylko stan faktyczny, to zarabiasz więcej. Proste. Znam wiele osób w domo co są blisko zamknięcia widełek 1 pay level (max 30zl- o ile nic się nie zmieniło) do tego dochodzi właśnie choćby dodatek funkcyjny. Więc da się wyżyć i mieszkanie spłacać. Pamiętam jak została ustalona minimalna( nie pamiętam ile wtedy wynosiła) Ikea dawała 20, czyli kilka PLN więcej niż ta ustalona odgórnie. Na parę lat im starczyło ????. Za niewygórowane zarobki robi się to co już niedługo będzie w obowiązkach bota i tyle w temacie. Darmowa kawa, nadminuty do odebrania w piatek, socjal w postaci dobrego pakietu Medicover ( w nowej pracy mam gorszy ) i przeciętne zarobki. To jest to co mogę powiedzieć o FL. BL startuje od 25zl( o ile nic się nie zmieniło ) pracuje w stałych godzinch pon-pt. Przynajmniej ci z AKCJI tak mieli. Czyli co co mieli najgorzej na BL. Reszta głównie rejestrowała reklamacje, czyli znowu, robiła coś co może robić bot. Coś co robi formularz na www. Nie wiem jak tam OIB w tym roku, ale jak się go podzieli przez 12 to też kilka stów średnio miesięcznie wpada na konto.
Nie wiem kiedy pracowałeś na domo, ale telefoniści nie rejestrują już tylko spraw, jest obowiązek rejestracji i zamknięcia sprawy w pierwszym kontakcie i z tego są rozliczani przez TL, mówię oczywiście o BL i wcale nie o akcyjnych, tylko zwykłych osobach siedzących na telefonach, przybyło obowiązków i kompetencji a zaczyna się ciągle od stawki 20 zł. brutto na godzinę, Na akcyjnego można tylko awansować wewnętrznie, nie ma czegoś takiego jak przyjęcie od razu na akcyjnego w BL i to jeszcze z wyższą stawką niż reszta, była taka jednorazowa akcja jak pracowałem ale normalnie zaczyna się od telefonu i jak masz dobre wyniki to masz szansę przejść na akcje, jednakowa jest stawka 20 brutto dla FL i BL W tym momencie jest sens pracować na domo jak masz tam kogoś znajomego co cię szybko zabierze z telefonu i wkręci do operacyjnego albo na meile gdzie nie musisz rozmawiać z coraz bardziej sfrustrowanym klientem, od czasu pandemii też niestety niebywale zmienił się profil klienta, są niezwykle chamscy i nie mają żadnych zahamowań przez telefon. Dodatkowo kolejka, godzina oczekiwania na połączenie to standard, a nie te 4 telefony na godzinę jak dawniej bywało, wiem z opowieści że i książkę można było poczytać i na fb pogadać, teraz nie masz czasu nosa wysmarkać miedzy jednym klientem a drugim. Bycie akcyjnym też straciło urok odkąd zostali zmuszeni do odbierania telefonów przez dwie godziny dziennie jak każdy telefonista. Praca jest dramatycznie ciężka, nie ma chwili oddechu i nikt nie ma pomysłu jak to zmienić bo meble IKEA coraz bardziej badziewne to i reklamacji co raz więcej. A stawka jaką proponuje IKEA tylko świadczy o tym jakie mają podejście do pracowników, w sumie dokładnie taki jak do klientów, jak jeden zrezygnuje to i tak przyjdzie dziesięciu innych.
Coś macie nieaktualne dane.... stawka 20zl/h od dawna jest nieaktualna. Ktoś pisze o Kazku... przecież jego od dawna w domo nie ma.... zanim się coś napisze to warto zaktualizować dane...
Przed chwila zgłosiłam reklamacje, otrzymałam uszkodzony towar wraz z pobitym szkłem ukrytym pod opakowaniem (nie zamawiałam nic szklanego), którym zranilam się do krwi, pani Maja (usunięte przez administratora)poinformowała mnie na czacie, ze bardzo jej przykro, ale jako rozwiązanie proponuje mi 10zl do odebrania w sklepie ikea, kiedy wyjaśniłam, ze nie mogę odebrać rabatu osobiście i poproszę o kod online wyjaśniła, ze nie ma możliwości i ze mogę wyrazić swoją opinie w internecie, jeśli mi się coś nie podoba ???? zatem pisze tu, ikea, wasza obsługa klienta jest fatalna i nikomu nie życzę, by musiał mieć z nią do czynienia. Więcej szacunku do klienta, wasze produkty nierzadko są bardzo drogie, a obsługa posprzedażowa gorsza, niż w niejednym „budżetowym” sklepie.
Ale za co ty chcesz pieniądze? za to że nie potrafisz nawet paczki otworzyć jak normalny człowiek?
(usunięte przez administratora)to cię powinna amebo za podawanie w sieci jej danych wrażliwych pozwać. ty lee doczytaj do czego służy gowork; to strona związana z pracą - to, że możesz wybrać opcję 'klient' nie znaczy, że jest dla klientów sklepu. jest to opcja dla klientów biznesowych/korporacyjnych/współpracowników. Cieszę się, że już nie muszę pracować w tym miejscu. A i jeszcze dodam; kontaktując się z IKEA, nie kontaktujesz się z(usunięte przez administratora), tylko z korporacją; jej polityką, jej regulaminami. Ludzie którzy tam pracują, tylko realizują to czego korpo od nich oczekuje. ... Nadal nie dociera, że nie powinno się tym z.ebanym ludziom podawać swoich nazwisk?
przedstawianie się z imienia i nazwiska to absolutna porażka, marketingowy chwyt nawiązywania relacji z klientem i pokazywanie że po drugiej stronie jest pracownik a nie bot to tak naprawdę piekło dla wielu konsultantów, którzy są potem nękani telefonami, albo obrażani tutaj na forum przez klientów którzy myślą, że osoba z którą rozmawiają ma władzę absolutną. Prawda jest taka że w większości przypadków nie możemy nic zrobić, nie mamy wpływu na to że montaz został odwołany, albo termin dostawy może być dopiero za miesiąc, ale sfrustrowany klient dzięki budowaniu bliskości przez Ikea może się na nas bezpośrednio wyżywać.
To prawda, uwierz
Zgadza się. W wielu firmach call center pracownicy maja aliasy (zmienia się imię lub nazwisko) albo identyfikatory. Z klientem wita się samym imieniem - czemu nie może być: Witam, tu Ania z IKEA. A jeśli klient zapyta o godność, to można powiedzieć (że straciło się ją w tej pracy :P) że ze względu na ochronę danych osobowych nie udostępniam nazwiska, ale oczywiście podam pani/panu swój identyfikator.
Czy firma IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
DOMOLINIA to teraz typowe korpo. Obciążenie pracą i stresem jest ogromne. Z jednej strony sfrustrowani Klienci, a z drugiej sfrustrowani TL, którzy cisną na wynik, bo nasz wynik jest ich wynikiem. Wynagrodzenie nie jest proporcjonalne do ilości pracy. Poza tym to miejsce gdzie plotka, goni plotkę. Jak nie ma kogo obgadać, to w ciągu 5 minut znajdzie się ktoś kto ma jakieś info z "pierwszej ręki" i już firma ma czym żyć. I w tym miejscu pozdrawiam kolegę (usunięte przez administratora) który wyleciał z hukiem, za opowiadanie głupot o innych i przekazywanie informacji niejawnych o rekrutacjach. Karma wraca. Plusem tej firmy jest to, że takich pracowników eleiminuje. W 2 słowach podsumowania: jak masz silny charakter to możesz tam popracować. Jak słaby i jesteś bardzo emocjonalny - odradzam.
Szukaj dalej ????
A co się stało z WOKiem? Na telefony wrócili?
To ile zarabiacie, że Twoim zdaniem nie jest to odpowiednia kwota? Właśnie byłam ciekawa, jak tam kwestia stawek się przedstawia.
Dostałam ofertę pracy na infolinii reklamacyjnej zdalnie.Czy warto przyjąć tą ofertę?Wiadomo wszędzie początki są trudne...Jak to jest w przypadku osób ze stopniem niepełnosprawności, przestrzegają 7 h pracy.Jak ze zmianami jest jedna czy więcej.Pozdrawiam
Jeśli oprócz niepełnosprawności chcesz mieć jeszcze PTSD to jak najbardziej polecam DOMOLINIĘ, zwłaszcza dział reklamacji. Ludzie z którymi będziesz pracować będą spoko, ale co z tego skoro psychopatyczni klienci zrobią ci ze zdrowia psychicznego ruinę.
Jeśli nie potrafisz sam/a sobie znaleźć w internecie odpowiedzi na swoje pytanie to daruj sobie te pracę.
Skoro dostała Pani pracę to chyba powiedziano jakie są godziny pracy. Czy idzie Pani w ciemno?
Chyba? Czyli pewności nie masz i możliwe, że jest jednak więcej? Sama podstawa czy coś jeszcze przysługuje?
a mnie interesuje kto pierze ciuchy które dostaje sie do chodzenia :D ? jest pralnia firmowa i dostaje sie ich odpowiednia ilosc zeby zmieniac czy jeden komplet na np tydzień ? czy jednak to wszystko na swoj koszt się robi ?
Domolinia to callcenter - w takich miejscach nie ma dress codu, każdy nosi swoje ubrania - które sam sobie pierze. Wyjątek stanowi praca z klientem online, wówczas projektanci mają na sobie 'mundurek'. Pralni w centrali nie ma. Poza tym, to nie jest odzież stricte robocza. Chyba za dużo czasu spędziłaś gdzieś na produkcji, gdzie wszyscy dostają kombinezony do pracy czy coś :P Projektowanie online nie brudzi ubrań, ani nie są one narażone na zniszczenie - po prostu klient ma czuć, że rozmawia z pracownikiem IKEA a nie człowiekiem (bo pracownik call center to nie człowiek, jak wychodzi z założenia wielu klientów :P).
Skandal. Zamówiłam lustro 15 sierpnia 2022 r. Do dzisiaj 22 wrzesień nie dotarło. Mimo licznych interwencji i zapewnień przy każdej rozmowie na infolinii, że lustro dotrze za każdym razem nie dociera. Zostaje wyznaczany nowy termin dostawy. Oczywiście nikt mnie o niczym nie informuje, dzwonię i dowiaduję się o nowym terminie. Ostatni po mojej interwencji telefonicznej szybciutko wysłano wiadomość o nowym terminie. Gdzie regulaminy i zwykła przyzwoitość. Nie wspomnę o dbaniu o klienta i propozycji czegokolwiek w ramach przeprosin. Rozmowa z koordynatorem zmiany przed trzema tygodniami i zapewnienie zajęcia się moja sprawą okazała się kolejnym kłamstwem.
Portal GoWork nie jest miejscem w którym uzyska Pani pomoc w sprawie swojego zamówienia. Portal ten, służy ocenie firmy jako pracodawcy.
Hahahaha... kiedy pracowałam w IKEA najbardiej mnie bawiły te wszystkie nerwusy nadużywające słowa 'SKANDAL'. Skandal to był jak jak wypłynął romans Billa Clintona. Tobie po prostu zamówienie nie dojechało na czas. Zgłoś to do działu obsługi klienta a nie na gowork :D
Tldr: praca spoko tylko pieniadze male. Pracuje od grudnia 2021 w dziale reklamacji. Przez 4,5 miesiaca pracowalam z biura, teraz pracuje na HO. Mam 3/4 etatu na wlasne zyczenie. Plusy: - spoko atmosfera - home office - szkolenia - benefity (znizka pracownicza, ubezpieczenia, gruby pakiet medicover, multisport itp.) - umowa o prace na czas nieokreslony - mozliwosci awansu w firmie, przejscia do sklepu, przejscia do pracy za granice - pro-rodzinna firma - pro-lgbt - praktycznie sie nie da byc z tej pracy wywalonym - nie ma pretensji o l4 lub opieke na dziecko - przerwy - dodatkowe punkty benefitowe za prace w weekendy Minusy - pensja - awans jest jedyna opcja na prawdziwy wzrost zarobkow - ciagle zmiany wewnetrzych wytycznych - rozliczanie statystyk (bez brania pid uwage np. Awarii systemow) - klienci - glupia przerwa w ciagu dnia 0,5h, ktorej nie da sie zrzec. Przy dojazdach w waw to jest utrudnienie Wiekszosc pracownikow ma jakies drugoe prace zeby wyzyc lub traktuje to jako etap przeksciowy. Jest to lepsza praca niz niektore poprzednie, ktore mialam np KFC, Costa, male call center przychodni. Ja sie bardzo przejmowapam statystykami i ze ich nie wyrabiam ale po paru integracjach z moim teamem zaczelam do tego podchodzic bardziej yolo. Statystyki polaczen musza byc no bo to call center, ludzie czekaja na polaczenie. Z moim TL bez problemu sie mozna dogadac, organizowala mi dodatkowe szkolenia i prywatnie dorzucila, ze ona pewne rzeczy musi robic z racji stanowiska :) Na plus tez jest to, ze da sie spokojnie dogadac by dostosowac zmiany pod pracownika np. zmieniano mi grafik bo mialam zebranie w szkole, przekladano zmiany z wtorku na sobote bym nie musiala brac Opieki na chore dziecko (moja prosba). Klienci sa owszem trudni ale duzo zalezy od tego jak sie z nimi gada - ja od grudnia mialam tylko jedna 2021eskalacje przekazana kierownikowi. Mobbingu nie zauwazylam a mam takie doswiadczenie w poprzedniej pracy np. Tam kazda pomylka konczyla sie rozmowa na dywaniku, kazde zwolnienie konczylo sie komentarzami i grozeniem nieprzedluzenis umowy. System szkolen jest bardzo ok jak na to co widzialam w innych firmach, w jednym miejscu posadzono mnie samodzielnie na sluchawke po 3 dniach i nie bylo takiej ksiegi infirmacji wewnetrznych jak VETA. Podsumuwujac - dobre jako pierwsza praca, praca po dluzszym bezrobociu, praca dorywcza dla matek (bo 8,5h+ dojazdy przy pelny etacie to pomylka), praca gdy ktos chce przejsc z gastro do biurowej, praca gdy chce sie pracowac w IKEA ale na innym stanowisku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA?
Zobacz opinie na temat firmy IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w IKEA Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 1 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!