MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Z ogromną radością zapraszamy Was do naszego nowego, już 121. sklepu przy ulicy Kolumny 24 w Łodzi!

W naszej ofercie znajdziecie szeroką gamę produktów: od lokalnych perełek po ekskluzywne marki własne.

Chcemy także serdecznie podziękować naszym klientom i Zespołowi za wsparcie. To dzięki Wam wspólnie piszemy historię Maxi Zoo w Polsce.

Zachęcamy do odwiedzin wraz z pupilem!
Ola
Pracownik

Od niedawna pracuję w firmie, zanim do niej dołączyłam czytałam tu opinie. Po ich przeczytaniu niemal zrezygnowałam, ale w ostatniej chwili zdecydowałam, że zaryzykuje, bo kocham zwierzęta i nie wiem czy chciałabym pracować w innej branży. Trafiłam do mega fajnego, zgranego zespołu.Zdaję sobie sprawę, że może nie wszędzie tak jest , ale u mnie jest super. Faktycznie trochę pracy jest , trochę dostaw, ale w handlu to raczej normalne. Ciesze , że te opinie nie spowodowały , że zrezygnowałam bo wtedy faktycznie mogłabym napisać negatywną opinie , ale innemu pracodawcy. Ja polecam pracę i polecam tak fajny zespół jaki mam.

1
Fox
Pracownik
@Ola

Ja też polecam pracę . Wszystko zależy gdzie i z kim pracujesz. Pracy nie jest mało , trzeba sporo ogarnąć ale klimat jest przyjazny i otwarty. Może gdyby było więcej pracowników na sklepach byłoby nieco łatwiej.

Misiek
Pracownik

Wg mnie praca jak każda inna w handlu, trzeba pracować fizycznie, są spore dostawy ale to w zależności pewnie od sklepu. Co ważne praca jest w fajnej atmosferze. Mam bardzo zgrany zespół razem z kierownikiem . Co prawda jestem w firmie od pół roku ale naprawdę dostałem dużo wsparcia z każdej strony. Sam początek od rekrutacji wspominam bardzo dobrze. Rekruterki bardzo przyjazne i pomocne.

Pracodawca

@Misiek

Dzień dobry, Serdecznie dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w naszej firmie. Cieszymy się, że proces rekrutacyjny oraz pierwsze miesiące współpracy spotkały się z Pana pozytywną oceną. Doceniamy, że zwrócił Pan uwagę na przyjazną atmosferę pracy oraz dobrą współpracę z zespołem i kierownictwem. To dla nas ważne, aby każdy członek naszej firmy czuł się wartościowy i wspierany. Zapewniamy, że będziemy kontynuować nasze działania w tym kierunku. Dziękujemy za zaangażowanie i życzymy dalszych sukcesów w naszym zespole! Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo

Pracownik
Pracownik

Cześć. Aktualnie pracuję w jednym z bardziej obleganych Maxi Zoo w Warszawie. Studiuje dziennie, Dlatego bardzo doceniam elastyczny grafik i fakt ze mogę sobie przyjść do pracy na 2,3 godzinki. Oczywiście jak już wyżej napisane zostało płacą niska, a obowiązków duzo. Atmosfera była super niestety zmieniło się jakiś czas temu kierownictwo i bardzo się wsyztsko zmieniło. Po takim czasie jak tam pracuje można popaść w rutynę, ale wszytsko naprawiają klienci i pieski, które zawsze można pogłaskać. Mała ilość chłopaków w naszym sklepie nie pomaga lecz zawsze można sobie jakoś poradzić z dźwiganiem. Jako pierwsza lub jedną z pierwszych prac jest super.

Lolek
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Chłopak jakoś więcej zarabia, że uważasz ze powinien dźwigać więcej niz dziewczyna? Zalosne

1
anonim
Pracownik

Pracuję z centrali, więc mogę wypowiedzieć się z tej perspektywy. Maxi Zoo to firma, która stale się rozwija. Jesteśmy na rynku już 9 lat, ale nie zatrzymujemy się w miejscu. Usprawniamy, przyspieszamy, inwestujemy w nowe programy automatyzujące pracę. Pracownicy mają dostęp do platformy szkoleniowej, na której mogą zdobywać wiedzę produktową i z obsługi klienta. Ponadto, nasza Trenerka realizuje cykliczne szkolenia wzmacniające kompetencje osób pracujących w sklepach, ale też co jakiś czas są organizowane szkolenia dla centrali. Te osoby, które chcą - mają możliwość rozwoju. Mamy mnóstwo awansów wewnętrznych, wewnętrzny proces ocen okresowych i Development center. Jan na ten moment procesy rozwojowe i regulamin premiowy obejmuje tylko sklepy, ale są plany przygotowania tego także dla centrali. Współpraca biuro-sklep przebiega bardzo dobrze, jedynie sporadycznie trzeba wysyłać "przypominajki" - ale to nie jest uciążliwe, bo przecież zadania operacyjne (sprzedaż, czy obsługa klienta) są ważniejsze niż wypełnienie takiej czy innej tabelki. Mam wrażenie, że mimo braku częstego fizycznego kontaktu z oddziałami, komunikacja jest łatwiejsza niż współpraca między działami w biurze. Tutaj zamiast załatwienia sprawy często słychać "nie mam czasu, mam inne zadania, to nie mój temat". Cierpią na tym różne projekty wewnętrzne i międzynarodowe. Benefity są ok, może do dodania jest tylko ubezpieczenie grupowe. Cała reszta jest: opieka medyczna (finansuje firma), pakiet sportowy, platforma benefitowa online (firma pokrywa 50% kosztu), dodatkowe dni wolne za wolontariat i za staż pracy, możliwość pracy z Pupilem (biuro i sklepy!), platforma szkoleniowa. Problemy nie są zamiatane pod dywan, ale w miarę możliwości rozwiązywane. Kierownicy w biurze i sklepach też mają specjalne szkolenia rozwojowe, więc widać inwestycję w dobrą kadrę managerską. Minusy jakie zauważam to spora ilość zadań, niezależnie od stanowiska. Chyba tak to już jest, że w pracy nie powinniśmy się nudzić, ale czasem terminy gonią aż za bardzo :)

16
Rafał wilk
Były pracownik
@anonim

Haha o jakim rozwoju mowa no tak wy tam w centrali się może i rozwijacie tylko kosztem pracowników Nawet na święta nie daliście pracownika nic gdzie moja żona w leviatanie dostała 400 w bonach na święta a wy nic

Joanna Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałam w jednym z naszych sklepów w Warszawie, musiałam odejść bo się przeprowadzałam . Pracę wspominam dobrze. Dużo pracy fizycznej, ale z fajnym zespołem jaki ja miałam nie odczuwałam tego , wymienialiśmy się zadaniami. Tęsknię za swoimi stałymi klientami i naszymi rozmowami.

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Przy ponownym aplikowaniu i rozmowie telefonicznej Pani (usunięte przez administratora) oznajmiła, że nie wskakuje się dwa razy do tej samej rzeki, kazała (!) szukać innej pracy i poradziła, żeby dać sobie czas (?).

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
@Kandydat

Kandydat a może dobrze Ci poradziły a nie zwodziły . Skoro nie wybrały Cię za pierwszą aplikacją tzn że nie to nie jest miejsce dla Ciebie , tak po prostu uczciwie i jednoznacznie. Jeśli wyciąganie tu takich informacji sprawiło Ci radość to ok, to może wlasnie takich osób tam nie szukają . Powodzenia

Kandydat Nowy wpis
Kandydat

Nie polecam aplikacji w Jeleniej Górze. Sama rozmowa przebiegła w miarę normalnie. Po okazaniu zainteresowania ponowną ofertą, w rozmowie telefonicznej można było się dowiedzieć, że praca jest na 3/4 etatu, mimo wyraźnego zaznaczenia w ogłoszeniu, że jest to cały etat. Dodatkowo pani od rekrutacji kazała szukać innej pracy i nie wskakiwać dwa razy do tej samej rzeki. Żałosne

Magda
Kandydat
 Pytanie

Warto składać CV na Ostrobramskiej?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
X
Kandydat
 Pytanie

@pracodawca może wy powiecie co to za praktyki są w waszej firmie? Zaczynając od pozytywów, sama rozmowa kwalifikacyjna na wspomniane stanowisko przebiegła bardzo dobrze. W branży zoologicznej mam ponad 5 lat doświadczenia i posiadam szeroką wiedzę z tego zakresu (zarówno jeśli chodzi o koty, psy a także gryzonie i ryby). Podczas omawiania kwestii długości zmian z rekruterką wyraźnie zaznaczyłem, że maksymalny, dzienny wymiar pracy jaki mnie interesuje to 8h. Pani M. była zachwycona moją kandydaturą. Z miejsca zaproponowała mi pracę i poinformowała, że firma odezwie się do mnie w ciągu 2 dni, celem umówienia badań medycyny pracy. W tamtym momencie pracowałem równolegle u innego pracodawcy, a więc by zatrudnić się w Maxi Zoo musiałem złożyć u niego wypowiedzenie za porozumieniu stron. W tamtej sytuacji starałem się otrzymać od Maxi Zoo jakiekolwiek poświadczenie, że oficjalnie zostanę przyjęty u nich do pracy (coś na kształt umowy przedwstępnej). Wcześniej w mojej karierze zdarzyło się, że pracodawca w ostatniej chwili zmienił zdanie odnośnie mojego zatrudnienia, dlatego tym razem chciałem się zabezpieczyć. W końcu, postawiony pod ścianą i zapewniony, że list intencyjny jest dla nich gwarancją zatrudnienia, zgodziłem się na ich warunki. Podczas badań medycyny pracy przedłożyłem lekarzowi swoje orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym. No i tutaj mleko się rozlało. W ciągu jednego dnia dowiedziałem się od rekruterki, że absolutnie nie może tak być, że nie będę w stanie pracować dłużej niż 8 godzin, oraz że zespół którego miałem być częścią jednogłośnie stwierdził, że chce pracować na zmiany 12-godzinne i w związku z tym muszą cofnąć decyzję o moim zatrudnieniu. W tym momencie byłem już po złożeniu rezygnacji w poprzednim miejscu pracy. Rekruterka drogą SMS odwołała ze mną wszystkie dotychczasowe ustalenia i zostawiła z niczym, bez pracy. Uważam, że zachowanie to było bardzo nie fair ze strony pracodawcy. Zostałem potraktowany bez szacunku, jak pracownik “drugiej kategorii”. Pięknie traktujecie ludzi z orzeczeniem. Śmiech na sali.

Pracodawca
Pracodawca
@X

Szanowny Panie, Dziękujemy za udzielenie opinii. Pragniemy zapewnić, że jesteśmy otwarci na dalszą rozmowę na temat Pana doświadczeń. Zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem rekrutacja@maxizoo.pl, gdzie możemy omówić opisaną sytuację szerzej. Pozdrawiamy, Dział People Maxi Zoo

Magdar
Kandydat
 Pytanie
@X

A jakie badania trzeba wykonać? Proszę o informację Pozdrawiam

Dawid
Użytkownicy czekają na odpowiedź 9 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy jako nowy pracownik, mogę liczyć na premie w trakcie umowy próbnej?

Bdk
Użytkownicy czekają na odpowiedź 9 dni.
Inne
 Pytanie

Non stop zamknieta duza kasa ,robiac wieksze zakupy kaza isc do malej kasy przy ktorej nie ma miejsca na produkty ,problem sie powtarza ,jak dowiedxialem sie od pracownikow jest zgaszany do zarzadu bo tak dzieje sie w calej Polsce i nic z tym nie robia .Albo oszczednosc pradu albo durna polityka kosztem klienta ,osobiscie kozystam juz innego sklepu

Mała
Inne

Cześć. czy język angielski jest dość często wykorzystywany przez samego zastępcę kierownika sklepu? Czytam po prostu ofertę na mój rejon i jego znajomość została w niej akurat podkreślona

Ola
Pracownik

Od niedawna pracuję w firmie, zanim do niej dołączyłam czytałam tu opinie. Po ich przeczytaniu niemal zrezygnowałam, ale w ostatniej chwili zdecydowałam, że zaryzykuje, bo kocham zwierzęta i nie wiem czy chciałabym pracować w innej branży. Trafiłam do mega fajnego, zgranego zespołu.Zdaję sobie sprawę, że może nie wszędzie tak jest , ale u mnie jest super. Faktycznie trochę pracy jest , trochę dostaw, ale w handlu to raczej normalne. Ciesze , że te opinie nie spowodowały , że zrezygnowałam bo wtedy faktycznie mogłabym napisać negatywną opinie , ale innemu pracodawcy. Ja polecam pracę i polecam tak fajny zespół jaki mam.

1

Pracodawca

@Ola

Dzień dobry, Dziękujemy Pani serdecznie za podzielenie się doświadczeniami z pracy w naszej firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mimo początkowych obaw, decyzja o dołączeniu do naszego zespołu okazała się dla Pani trafna. Praca w handlu bywa wyzwaniem, ale to, jak Pani podchodzi do tych wyzwań z optymizmem, jest dla nas źródłem inspiracji. Pani pozytywna opinia i rekomendacja są dla nas nieocenione. To dzięki takim głosom wiemy, że jesteśmy na dobrej drodze i motywują nas do ciągłego doskonalenia naszego środowiska pracy. Życzymy Pani dalszych sukcesów i mnóstwa satysfakcji z pracy w naszym zespole! Z szacunkiem, Zespół Maxi Zoo

Fox
Pracownik
@Ola

Ja też polecam pracę . Wszystko zależy gdzie i z kim pracujesz. Pracy nie jest mało , trzeba sporo ogarnąć ale klimat jest przyjazny i otwarty. Może gdyby było więcej pracowników na sklepach byłoby nieco łatwiej.

anonim
Inne

Witam, zastanowiło mnie to, że w ofercie pracy na stanowisko HR Business Partner Stores pojawiło się prawo jazdy kat B. Po prostu po przejrzeniu oferty myślałem, że pojawi się gdzieś w sekcji z benefitami wzmianka o samochodzie służbowym, ale jak widać pomyliłem się. te wspomniane częste podróże służbowe trzeba wykonywać swoim autem?

Antosia
Inne

Według Ciebie w zakresie czego mogliby się minąć z prawdą? Też kiedyś myślałam o tej ofercie dla HR Bussiness Partnera. Jeśli tak jak ktoś wskazał, że trzeba swoim autem jednak jeździć to jak potem można rozliczyć się za paliwo?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie prowadzonym przez nas procesem rekrutacyjnym. Prawo jazdy Kat. B pojawia się w naszych oczekiwaniach w związku z występującymi na tym stanowisku podróże służbowe. Zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym people.team@maxizoo.pl - chętnie opowiemy szerzej o benefitach oferowanych na tym lub innych stanowiskach w naszej firmie. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Marian
Kandydat
 Pytanie

Macie w firmie jakieś szkolenia? Mogę liczyc na jakiś benefit.

Klaudka
Inne
@Marian

Hej a na kogo aplikujesz? Ja wstępnie myślę o stanowisku kierowniczym. Teraz nawet w ofertach piszą wprost, że występują ciekawe szkolenia i możliwości rozwoju. tylko jak to w praktyce wygląda to jeszcze nie wiem. zastanawiam się ile czasu zabierają?

:)…
Były pracownik
@Marian

Szkolenia są na początku z których za wiele się nie dowiesz. Co do benefitów są tylko owocowe czwartki a przynajmniej były do czasu. Jeśli chodzi o dodatki na święta wakacje czy paczki, cos takiego nie istnieje.

Pracodawca

 Aktualność
Z ogromną radością zapraszamy Was do naszego nowego, już 121. sklepu przy ulicy Kolumny 24 w Łodzi!

W naszej ofercie znajdziecie szeroką gamę produktów: od lokalnych perełek po ekskluzywne marki własne.

Chcemy także serdecznie podziękować naszym klientom i Zespołowi za wsparcie. To dzięki Wam wspólnie piszemy historię Maxi Zoo w Polsce.

Zachęcamy do odwiedzin wraz z pupilem!
Misiek
Pracownik

Wg mnie praca jak każda inna w handlu, trzeba pracować fizycznie, są spore dostawy ale to w zależności pewnie od sklepu. Co ważne praca jest w fajnej atmosferze. Mam bardzo zgrany zespół razem z kierownikiem . Co prawda jestem w firmie od pół roku ale naprawdę dostałem dużo wsparcia z każdej strony. Sam początek od rekrutacji wspominam bardzo dobrze. Rekruterki bardzo przyjazne i pomocne.

Pracodawca

@Misiek

Dzień dobry, Serdecznie dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w naszej firmie. Cieszymy się, że proces rekrutacyjny oraz pierwsze miesiące współpracy spotkały się z Pana pozytywną oceną. Doceniamy, że zwrócił Pan uwagę na przyjazną atmosferę pracy oraz dobrą współpracę z zespołem i kierownictwem. To dla nas ważne, aby każdy członek naszej firmy czuł się wartościowy i wspierany. Zapewniamy, że będziemy kontynuować nasze działania w tym kierunku. Dziękujemy za zaangażowanie i życzymy dalszych sukcesów w naszym zespole! Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo

Były pracownik
Były pracownik

Miałam okazję pracować w maxi przez 8 miesięcy w nowo otwartym sklepie. Na początku brak osoby kierującej i kompetentnej powodował duże problemu w komunikacji i codziennie pracy. Ogólnie firma nie zachęca nowe osoby do pozostania na dłuższe lata, bardzo mało osób na sklepie, idąc na zwolnienie jesteś tym złym pracownikiem, nawet jeśli faktycznie ktoś jest chory. Nie liczy się człowiek tylko tabelki i pieniadz, 1 osoba na sklepie ma wszystkiego dopilnować co niestety jest nierealne, pretensje od kierownika ze coś nie zrobione, firma śledzi pracowników, kierownictwo kontroluje kamery, zakaz siedzeń na sklepie, co przy 12 -h zmianie bycia na nogach to chore... kontrole z biur, donoszenie na pracowników jak kto się zachowuje na sklepie, jakiekolwiek błędy to zbrodnia dla firmy, nawet świeżo zatrudnieni muszą wszystko znać co przy takiej ilości papierów i informacji to nierealne... bardzo nieprzyjemne ,,biuro ", w wiadomościach każdy sobie słodzi, a przy rozmowach krzyczą i traktują jak zero... niestety nie polecam. Trafiłam na kierownika z którym nie da się pracować, nawet jak się starasz to i tak mało, nawet jak robisz paragony wysokie to nagroda to kupienie cistek przybicie piątki z kierownikiem... jak na poważna firmę to bardzo niski poziom. Płacą marnie a wymagają jakby produkowali bomby atomowe... najgorzej mają osoby postawione najniżej bo wszystkie problemy i frustracje się odbijają na nich. Słaby pracodawca, ewidentnie nastawieni na zysk, totalnie nie dbają o pracownika. Myslalam że znalalalm pracę na lata a nawet roku nie dało się wytrzymać. Nie polecam.

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za Twoją szczegółową opinię na temat pracy w Maxi Zoo. Rozumiemy, że Twoje doświadczenia nie były pozytywne i cenimy Twoją szczerość. Opisane przez Ciebie sytuacje, są istotne i weźmiemy je pod uwagę. Naszym celem jest dążenie do poprawy warunków pracy oraz komunikacji z pracownikami. Dziękujemy za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

miniu
Były pracownik
@Były pracownik

potwierdzam dziadostwo totalne, ja dostałem zwolnienie po tym jak byłem tydzień chory. W dodatku moja dziewczyna jest w 39 tygodniu ciąży więc w firmie zdziwienie że wykorzystałem UŻ. Jeżeli chodzi o szkolenie dramat, nic Ci nie powiedzą. Nic nie wiesz wychodząc do klienta tylko zapieprzaj. Kierownik i reszta personelu fajniutka, udają nie wiadomo kogo, pozniej dowiadujesz się z góry, że obrabiali Ci dupę. Proponują stawkę (usunięte przez administratora), kompromitacja totalna. Płacą nic, wymagania ogromne, jakbyśmy nie wiadomo co mieli tam robić. Za wszystko jesteś winny ty, wszystkie niepowodzenia skierowane na Ciebie. Generalnie popracowałem tam miesiąc i dziękuje wam za to, że daliście mi wypowedzenie. Dzięki wam jestem wolny, mogę się rozwijać i nie tracić czasu na takie dziadostwo, pozdro. Odpiszcie, że opinia jest bardzo wazna hahahhaha

Gość
Inne
 Pytanie
@Były pracownik

Chciałabym dopytać, dlaczego nie można usiąść na sklepie ? Nie ma krzesła przy kasie ? Praca przez 12h i czasami przecież kilka dni może być pod rząd i nie usiąść ??? W każdym sklepie przy kasie się siedzi. To chore i nie wiem czy w ogóle zgodne z prawem.

Pracodawca

@Gość

Dzień dobry, Praca na sklepie charakteryzuje się głównie przebywaniem w pozycji stojącej. Zachęcamy do kontaktu z przełożonym w celu omówienia możliwości organizacji pracy. Podczas procesu rekrutacji staramy się jasno komunikować oczekiwania dotyczące charakteru pracy, w tym wymagania dotyczące pozycji stojącej oraz wysiłku fizycznego. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu za pośrednictwem maila: people.team@maxizoo.pl. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Były pracownik
Były pracownik
@Gość

w moim przypadku nie było przy kasach żadnych krzeseł ani w sklepie gdzie docelowo pracowałam, ani na innym sklepie gdzie na początku zatrudnienia odbywałam szkolenie przez 2 tyg... w momencie gdy nie było klientów na sklepie korzystałam ze schodków, które służyły do stawania by sięgnąć na wyższe półki i siadałam przy kasie chwilę odpoczywając, jednak przy klientach nie było innej możliwości jak stać, ponieważ monitor od kasy był zbyt wysoko, z resztą jak wspomniałam wcześniej nie było żadnych krzeseł. Poza tym, kierowniczka zabraniała siadać na sklepie, a jeszcze była sytuacja, gdzie pracownik biurowy przyszedł na zwiady i doniósł że pracownik siedzi za kasą... wiec potem kamery sprawdzano czy aby przypadkiem ktoś na chwilę nie usiądzie czy nie przykucnie na sklepie, no bo to zakazane...

W.234
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak długo należy czekać ma odpowiedź w sprawie rekrutacji? Przesłałam cv online i zastanawiam się czy aby napewno ta forma złożenia wystarczy czy jednak podrzucić cv osobiście do wybranego sklepu.

Pracodawca

@W.234

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie dołączeniem do naszego zespołu i za przesłanie swojego CV online. Prosimy mieć na uwadze, że czas oczekiwania na odpowiedź w procesie rekrutacyjnym może się różnić. Czas ten zależy od wielu czynników, w tym od ilości aplikacji, które otrzymujemy, oraz specyficznych potrzeb poszczególnych lokalizacji. Przesłanie CV online jest w pełni wystarczającą formą aplikacji. Jeśli jednak chciałaby Pani dodatkowo dostarczyć swoje CV osobiście do wybranego sklepu, może to być dobry dodatkowy sposób na przedstawienie się. W razie dalszych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu email: People.team@maxizoo.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Kynolożka
Kandydat
 Pytanie

Witajcie. Wiecie jakie kryteria należy spełniać aby dostać pracę w tej firmie? Aplikowałam już dwa razy w swoim mieście na stanowisko kasjera, w ogłoszeniu była informacja, że poszukują osoby bez doświadczenia, jednak ja posiadam kilkumiesięczne doświadczenie na kasie, nie straszne mi noszenie worków karmy, ponieważ poprzednie sklepy również miały cięższy asortyment. Do tego znam się na psach i kotach (całe życie mam zwierzaki, byłam na kursie, mam ładny zbiór książek o tej tematyce). A mimo to, nie dostaje pozytywnego odezwu. Może fakt, że jestem studentką zaoczną (potrzebuje 2 weekendów w miesiącu na dojazd na zajęcia) dyskwalifikuje mnie jako pracownika? Z góry dzięki za odpowiedzi :D

Pracodawca

@Kynolożka

Dzień dobry, Szanowna Pani, wszystkie kryteria, które są brane pod uwagę, są zamieszczone w ofercie pracy. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że czasami proces selekcji może zajmować więcej czasu, w zależności od lokalizacji. Chcielibyśmy również wspomnieć, że zatrudniamy studentów uczących się zaocznie. Wszystko jest kwestią ustalenia z Kierownikiem Sklepu, który podejmuje ostateczną decyzję. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kierowania ich na adres mailowy: People.team@maxizoo.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Kociara
Pracownik

Pracuję w firmie 6 miesięcy . Od początku poczułam że jest to miejsce dla mnie . Począwszy od rekrutacji- bardzo miło wspominam proces , po zatrudnienie i szkolenie na sklepie. Kierowniczka pracuje razem z zespołem, czasem mam wrażenie że bardziej niż inni pracownicy, pyta o zdanie , rozmawiamy. Miałam ostatnio ciężką sytuację z klientem o zespół mocno mnie wspierał. Nie zawsze jest łatwo fizycznie, ale co dla mnie ważne to super zespół i kierownik , który jest razem z nami.

Były pracownik
Były pracownik

Witam odnośnie tworzenia tej waszej przyjaznej atmosfery pracy Chciałby zapytać kiedy zaczniecie tworzyć ja w Krakowie bo tu to ona kuleje strasznie

Pracodawca

@Kociara

Dzień dobry, Chcielibyśmy serdecznie podziękować za przesłaną opinię dotyczącą doświadczeń w naszej firmie. Cieszymy się niezmiernie, że od samego początku procesu rekrutacji oraz szkolenie na sklepie, zostały pozytywnie ocenione. Kluczowe jest dla nas tworzenie przyjaznego i wspierającego środowiska pracy, dlatego bardzo miło jest nam usłyszeć, że Kierownik Sklepu oraz Zespół sprawiają, iż atmosfera w miejscu pracy jest przyjazna i pełna doceniania. Jesteśmy bardzo wdzięczni za pasję i zaangażowanie naszego Zespołu oraz zapewniamy, że będziemy kontynuować nasze starania, aby utrzymać atmosferę wzajemnego szacunku, wsparcia i współpracy. Dziękujemy raz jeszcze za pozytywną opinię i życzymy dalszych sukcesów w Maxi Zoo! Z pozdrowieniami, Dział People Maxi Zoo

anonim
Inne

Witam, był ktoś może teraz niedawno na rozmowie dla Specjalistę ds. Szkoleń i Rozwoju? od jakiegoś czasu widnieje taka oferta w internecie, piszą w niej ze trzeba mieć minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń. Interesuje mnie przy tym przebieg rozmowy i to w jaki sposób kandydat jest sprawdzany. Czy możecie ją opisać?

Pracownik

Fajne warunki pracy. Można dogadać się, jeśli chodzi o grafik. Do pracy przygotowują dobrze dobrane szkolenia branżowe. Praca ciężka, jak każda inna. Dobra atmosfera, kasa na czas, premie kwartalne, nie ma mega wielkiej spiny, jak w innych korpo. Polecam. Jak się postarasz, awans dostaniesz.

3
Belciak
@Pracownik

Pragnę zauważyć, iż powyższa opinia nie ma wiele wspólnego z realnymi warunkami panującymi w Maxi Zoo. To nie prawda, że szkolenia są dobre i branżowe - szkolenie jest na początku 3 dni PRODUKTOWE, nie branżowe, reszta to piętnastominutowe szkolenia przy półkach na sklepie. Praca jest ciężka, NIE jak każda inna. Za te pieniądze, które oferuje Maxi Zoo bardzo łatwo znaleźć inną pracę, gdzie nie trzeba przerzucać 20kg worków z karmą, sprzątać odchodów, zostawać bo pracy za darmo bo "coś się nie zgadza". Jest wielka spina - jeśli sklep nie wyrabia normy, to kierownik ma pretensje do pracowników, chociaż winą malych paragonów są głównie braki towarów z gazetek na sklepie. Niema tego, co klienci najbardziej chcieliby kupić. Premie kwartalne? No tak, są, w kwocie STU ZŁOTYCH :) Na kwartał. Jeśli wyrobi się normy. Awans owszem można dostac szybko, jak sie wcześniej pracowało z kierowniczką, np. w Tchibo - znane historie sklepów Maxi ze Śląska, gdzie pracowniczka po 3 miesiącach została kierowniczką, bo znała obecną kierowniczke z poprzedniej pracy. Dla porównania, dziewczyna na kierunku weterynarii, z ogromną wiedza i technikami sprzedaży 2 rok czekała na awans i w końcu odeszła. Maxi, kogo wy chcecie oszukać....

Aga
Kandydat
@Belciak

Kogo masz na myśli

Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik

O jakim awansie mówisz. Awans dostaniesz wtedy jak będziesz kierownikowi wchodził wiesz gdzie, ludzie zrozumcie wreszcie że pracując dla nich jesteście nikim strata czasu za marne pieniądze poszedłem do biedronki na kasę mam o wiele więcej pieniędzy i nie urobie się tak jak w Maxi w Maxi tylko wyzysk i dyskryminowanie pracowników niższego szczebla szczególnie (usunięte przez administratora)

anonim
Inne
@Były pracownik

Zastanawiam się tylko czy to taka luźna sugestia co do awansu czy jednak sprawdzona informacja nawet w kontekście podlizywania się. no bo na jakie stanowiska jest w ogóle szansa jak nie właśnie na to kierownicze? Jako sprzedawca gdzieś indziej jeszcze można sobie przejść?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Rozumiemy Twoje zainteresowanie awansem i doceniamy Twoją determinację w dążeniu do rozwoju zawodowego. W Maxi Zoo stawiamy na promowanie rozwoju wewnętrznego, co oznacza, że wielu naszych pracowników na przeróżnych stanowiskach awansowało ze stanowisk takich jak Doradca Klienta. Jeśli wykazujesz zaangażowanie i chcesz się rozwijać, istnieje możliwość awansu na stanowiska takie jak Doradca Funkcyjny, Zastępca Kierownika Sklepu, Kierownik Sklepu i District Manager lub też całkowitej zmiany sklepu, po wcześniejszym uzgodnieniu. Przypominamy że, jeśli pojawi się pozycja w naszym biurze w Warszawie, która wydaje się pasować do Twojego doświadczenia lub umiejętności, zachęcamy do zgłoszenia się, bez względu na obecne stanowisko. Dziękujemy za zainteresowanie i otwartość na rozwój w naszej firmie. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu na people.team@maxizoo.pl. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Były pracownik
Były pracownik
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Witam pytanie takie mam kiedy wy się zamiecie kierownikami na sklepie w (usunięte przez administratora) przez nich się ludzie chcą zwalniać problem jest w kierownikach

Natalka
Inne
@Były pracownik

(usunięte przez administratora)to trochę odległe dla mnie miasto ale zastanawiam się czemu takie zapytanie zostaje zadane dopiero po odejściu i właśnie tutaj? Sprzedawcy nie maja możliwości żeby się skontaktować w takich sprawach gdzieś na miejscu jeśli coś bywa nie tak? kiedyś jak była oferta dla sprzedawcy to było w niej napisane, że ma się pod ręka otwarty i wspierający zespół

Były pracownik
Pracownik
@Natalka

Dlatego po odejściu bo jak chciałem kontakt do centrali by złożyć skargę to nie było możliwości kierownik zbywał i nie dał kontaktu a pan M broni kierowników za wszelką cenę

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people.team@maxizoo.pl. Zapewniamy, że wiadomość dotrze do działu People. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Były pracownik
Były pracownik

Witam kiedy zrobicie porządek z kierownikami w sklepach(usunięte przez administratora) szczególnie (usunięte przez administratora) z tego co wiem stracicie tam pracowników bo chcą się zwalniać

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people.team@maxizoo.pl. Zapewniamy, że wiadomość dotrze do działu People. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 7 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii