Organizacyjnym skandalem i przejawem skrajnego lekceważenia interesów klientów jest zorganizowanie stanowisko pracy stoiska mięsnego w taki sposób, że obsługę klientów realizuje jedna i tylko jedna, bez względu na potrzeby, osoba . Spełnianie oczekiwań klientów w zakresie mielenia mięsa i krojenia w plasterki wędlin powoduje, iż zakupy w tym stoisku stają niezwykle uciążliwe i przedłużają się w czasie ponad miarę. Bezwzględnie konieczne jest szybkie kierowanie, w miarę potrzeb, drugiego pracownia do obsługi klientów na tym stoisku.
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy