Rozwój
Najważniejsze etapy rozwoju Ceramiki Paradyż.
1989
- Rejestracja i rozpoczęcie działalności.
1991
- Uruchomienie zakładu produkcyjnego w Opocznie.
1993
Uruchomienie zakładu produkcyjnego w Wielkiej Woli koło Paradyża.
1997
- Pierwsza polska szkliwiona płytka mrozoodporna (Sahara).
1999
- Pierwsza pełna oferta polskiego producenta (ściana, podłoga, dekoracje).
- Uruchomienie zakładu produkcyjnego "Tomaszów 1" w Tomaszowie Maz.
2000
- Największy format płytki ściennej w Polsce: 25x40 cm.
- Otwarcie Salonu Firmowego w Tomaszowie Maz.
- Pierwsza polska płytka ścienna wykonana w technologii monoporozy.
2001
- Pierwszy w Polsce gres szkliwiony.
- Rejestracja Paradyż Sp. z o.o. i uruchomienie zakładu produkcyjnego Paradyż w Tomaszowie Maz.
2003
- Pierwsza rektyfikowana płytka polskiego producenta.
2004
- Pierwsza polska uniwersalna mozaika prasowana (Estepona/Marbella).
- Pierwsza w Polsce płytka ceramiczna z powierzchnią półpolerowaną.
- Uruchomienie zakładu produkcyjnego "Tomaszów 2" w Tomaszowie Maz.
2005
- Otwarcie nowego Salonu Firmowego Inspiro w Łodzi.
- Rozbudowa Salonu Firmowego w Tomaszowie Maz.
2006
- Największy format płytki ściennej w Polsce: 32,5x97,7 cm (Maxima/Foresta, Sunny).
- Pierwsza polska stopnica z kapinosem i pełny program schodowy (klinkier).
2008
- Pierwsze w Polsce płytki zdobione innowacyjną technologią druku cyfrowego.
- Rozbudowa zakładu produkcyjnego "Tomaszów 1" w Tomaszowie Maz.
- Wprowadzenie nowych marek - Kwadro Ceramika i My Way Paradyż Group.
2010
- Największy w Polsce format szkliwionej płytki podłogowej 60 x 120 cm.
2011
- Kolekcje pocieniane (FIT) w formacie 32,5x97,7 cm - marka My Way Paradyż Group.
- Modernizacja zakładu produkcyjnego w Wielkiej Woli.
2012
- Nowa identyfikacja wizualna Spółek Grupy Paradyż.
2013
- Druk cyfrowy na szkle i usługi cięcia oraz obróbki szkła.
2014
- Rozpoczęcie budowy Centrum Handlowo-Logistycznego (w Tomaszowie Mazowieckim) z magazynem wysokiego składowania.
2015
- Uruchomienie Centrum Handlowo-Logistycznego w Tomaszowie Mazowieckim.
2016
- Pierwsze polskie płytki gresowe w formacie 75x75 cm.
- Zmiana struktury właścicielskiej Grupy Paradyż.
2017
- Pierwsze płytki produkowane w nowych technologiach Continua+ oraz Freestyle.
- Połączenie spółek Ceramika Paradyż Sp. z .o.o i Paradyż Sp. z o.o.
2018
- Wprowadzenie do oferty płyt tarasowych o grubości 2 cm.
- Zmiana w strukturze marek Ceramiki Paradyż – powstanie submarek Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.
- Wprowadzenie do oferty powiększonego formatu płytek rektyfikowanych: 89,8x179,8 cm.