Obecnie Merito jest miejscem pracy dla niemal 180 osób, ale wciąż się rozwijamy. Każdy kto z nami pracuje tworzy charakter tego miejsca i ma wpływ na jego atmosferę.
Chcesz dołączyć do naszego Zespołu?
Aktualne ogłoszenia znajdziesz na naszej stronie:
www.centrumrozwoju.merito.pl/kariera
Jeśli nie znajdziesz odpowiedniej oferty dla siebie, a interesuje Cię praca w Merito, wypełnij i wyślij formularz w aplikacji spontanicznej – link znajdziesz na stronie firmowej tuż pod aktywnymi ogłoszeniami.
Zobacz, jak wygląda proces rekrutacji
1. Selekcja aplikacji:
- Nadesłane CV kandydatów są dokładnie analizowane pod kątem formalnym i merytorycznym.
- Wybranych kandydatów zapraszamy na spotkania.
2. Rozmowa rekrutacyjna #1:
- Pierwsze spotkanie to okazja, aby lepiej poznać kandydata i rozszerzyć informacje zawarte w CV.
- Zazwyczaj odbywa się online na platformie Teams, ale zdarza się, że zapraszamy kandydata do siedziby firmy.
3. Rozmowa rekrutacyjna #2:
- W zależności od stanowiska, zapraszamy na drugie spotkanie.
- Czasem poprzedza je wysłanie zadania do przygotowania. Zadanie jest związane ze stanowiskiem, na które kandydat aplikuje, i pozwala sprawdzić wiedzę oraz sposób myślenia kandydata.
- Drugie spotkanie może odbyć się online lub w siedzibie firmy.
4. Wybór kandydata / Informacja zwrotna:
- Na podstawie zebranych informacji dokonujemy wyboru osoby, której złożymy ofertę pracy.
- Kandydaci, z którymi spotkaliśmy się w procesie rekrutacji, otrzymają od nas informację zwrotną.
W Merito dbamy o kandydata na każdym etapie rekrutacji. Stawiamy na transparentność, uczciwość i profesjonalizm w procesie rekrutacji, a nasze działania są ukierunkowane na znajdywanie osób, które wzbogacą naszą firmę swoimi talentami i zaangażowaniem.