W dniu 18.09.2021 około 13.30 chciałem zdać Viatola. Miałem ogromne problemy. Najpierw Pani w okienku dała mi do wypełnienia kilka papierów ,kazała zrobić zdjęcie i przysłać mailem. Bardzo się zdenerwowałem i zadzwoniłem do Biura obsługi klienta Viatola. Pan z obsługi przejął rozmowę . Pani z okienka po konsultacji ze swoim kierownikiem oświadczyła, że w drodze wyjątku jednak przyjmie urządzenie i wypłaci kaucję. Jestem bardzo zbulwersowany całą sytuacją i niegrzecznym zachowaniem Pani, jedzącej kanapkę podczas pracy. współczuję wszystkim , którzy do końca miesiąca muszą zdać te urządzenia. radzę szerokim łukiem omijać tę stację.
Jest Pan niedoinformowany do końca miesiąca nie trzeba zdawać urządzenia niech Pan zadzwoni do viatoll to panu powiedzą, a pracownik jedzący w pracy to nie jest problem trzeba mu współczuć że nie może pozwolić sobie na przerwę bo klient jest w gorącej wodzie kąpany wiem bo pracowałam na takiej stacji