Pytania do firmy AUTO1.com
Czy jest możliwość pracy w AUTO1.com na część etatu?
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w AUTO1.com?
Czy w AUTO1.com pracuje się na open space?
Nie, biuro podzielone jest na mniejsze lub większe przestrzenie, każdy dział ma swój zakątek:-)
To brzmi całkiem OK. A co z socjalką? Pomieszczenie typu kantyna? Jest zaplecze socjalne, czyli jakieś miejsce odpoczynku? Jest tam ekspres do kawy, mikrofala, miejsce do jedzenia?
Są kuchnie z lodówkami, mikrofalami i stołami przy których można zjeść posiłek, jest też ekspres do kawy i dużo herbat do wyboru. Inrastuktura jest ok.
A kto sprząta takie powierzchnie wspólne? Jest jakaś ekipa wynajmowana do tego, czy jednak mieszkańcy sami o to dbają?
Interesuje mnie aplikacja na stanowisko Data Analyst. Widziałam taką ofertę na stronie firmy, jednak nie podano tam żadnych widełek płacowych. Orientuje się ktoś jak to wygląda na tym stanowisku ? I czy są jakies możliwości rozwoju i awansu?
Jaki jest styl zarządzania w AUTO1.com?
Możesz napisać coś więcej? Jak konkretnie to wygląda? Kto stosuje takie metody? Ogólnie jak wygląda praca tutaj, na jakie zarobki można liczyć?
Dlaczego moje opinie są usuwane ? Napisałem rzetelną opinie, która jest w 100% prawdą . Wiec napisze jeszcze raz . Firma podchodzi do pracowników tak samo jak do klientów (usunięte przez administratora) na każdym kroku ! Zostałem zwolniony bezpodstawnie w momencie kiedy target miałem zrobiony na 95% poprzedzające miesiące również targety na wysokim poziomie . Firma stwierdziła ze pracownik który nie sprzedaje 40 samochodów miesięcznie jest nierentowny mimo iż w moim targecie było 35 sztuk które sprzedawałem. Oczywiście przy zatrudnieniu nie było mowy żeby sprzedawać 40 samochodów . Byli handlowcy co sprzedawali po 200 ( mający największych klientów) a również tacy którzy nie sprzedali nawet 20 sztuk . Ogólnie praca w tej firmie to strata czasu i nerwów . Jako handlowiec nie mamy wpływu kompletnie na nic :) nawet na sprzedaż . Kierownik również nie ma żadnych możliwości . Generalnie przychodzisz do pracy żeby być statysta i przesiedzieć 8 godzin . Najlepsze jest ze firma zwalnia Cie z dnia na dzień bo taki maja kaprys :) Nie polecam !
Dlaczego moje opinie są usuwane ? Napisałem rzetelną opinie, która jest w 100% prawdą . Wiec napisze jeszcze raz . Firma podchodzi do pracowników tak samo jak do klientów (usunięte przez administratora) na każdym kroku ! Zostałem zwolniony bezpodstawnie w momencie kiedy target miałem zrobiony na 95% poprzedzające miesiące również targety na wysokim poziomie . Firma stwierdziła ze pracownik który nie sprzedaje 40 samochodów miesięcznie jest nierentowny mimo iż w moim targecie było 35 sztuk które sprzedawałem. Oczywiście przy zatrudnieniu nie było mowy żeby sprzedawać 40 samochodów . Byli handlowcy co sprzedawali po 200 ( mający największych klientów) a również tacy którzy nie sprzedali nawet 20 sztuk . Ogólnie praca w tej firmie to strata czasu i nerwów . Jako handlowiec nie mamy wpływu kompletnie na nic :) nawet na sprzedaż . Kierownik również nie ma żadnych możliwości . Generalnie przychodzisz do pracy żeby być statysta i przesiedzieć 8 godzin . Najlepsze jest ze firma zwalnia Cie z dnia na dzień bo taki maja kaprys :) Nie polecam !
Jak wygląda praca na stanowisku "Specjalista ds. sprzedaży finansowań"? Czy jest to typowe call-center, że ciągle się dzwoni lub odbiera telefon i wciska kredyty? Czy więcej pracy biurowej np,. procesowanie wniosków etc.? Jakie są godziny pracy na tym stanowisku i jakie zarobki. Najlepiej w Lublinie. Oraz czy znajomość języka angielskiego to warunek konieczny?
Praca specjalisty ds. sprzedaży finansowań polega na ścicłej współpracy z działem handlowym i procesowaniem ich leadów. Kontakt z Klientami jest telefoniczny oraz w formie email. W trakcie rozmowy telefonicznej składane są wnioski kredytowe, a następnie procedowanie. Nie jest to typowe call center- dział finansowy obsługuje Klientów zainteresowanych zakupem samochodu w finansowaniu. Godziny pracy to 10-18, wynagrodzenie składa się z podstawy + prowizji. Szukamy osoby zarówno w Warszawie, jak i Lublinie.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z AUTO1.com? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
W większości sami odchodzą stąd cały czas jest rekrutacja nie wywaliby ludzi którzy są im potrzebni
Ile jest zmian w AUTO1.com?
sa 2 zmiany.dzienna i nocna.w dzien mydla oczy klientowi a w nocy knuja co jeszcze wcisnac czy jak odrzucic reklamacje.
Premier mowi zeby isc ma prace zdalna a nasz kochany prezes powiedzial dzisiaj ze nie ma bata...to co moze juz respiratory zaczniemy zamowiac z Chin?!
Znakomita większość pracowników ma możliwość pracy zdalnej, także to nie jest prawda, że się nie da i że wszyscy pracują z biura. Ba, sporo osób chce chodzić do biura częściej niż wynika z grafiku, bo w domu gorsze warunki mają. Może nie jest idealnie, ale wyważone dosyć.
Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w AUTO1.com?
Jeśli będziesz wiernie i posłusznie wykonywać wszystkie nawet najgłupsze polecenia przełożonych. Nie będziesz miał własnego zdania i podporządkujesz się nieomylności kierownictwa to jesteś na dobrej drodze do awansu. Dodatkowo warto siedzieć po kilkanaście godzin w pracy (usunięte przez administratora)
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w AUTO1.com?
Odradzam pracę w tej firmie... Ludzie przychodzą, łapią się za głowę co tam się dzieje i że takie firmy jeszcze istnieją w Polsce a potem odchodzą. Brak kompetencji od kogokolwiek. kadra kierownicza bez wykształcenia, po znajomościach, w google translator tłumaczą dzień dobry na angielski :D na wyższe stanowiska pościągani z poprzedniej firmy Pana Prezesa.... zero kompetencji merytorycznych i pojęcia jak zarządzać ludźmi. Rada Pani Dyrektor, że trzeba dzwonić bazy, aby były efekty wyciągnięta rodem ze złotego okresu lat 90-tych. Obłuda straszna. Systemu prowizyjnego nie rozumieją osoby, które za niego odpowiadają i go tworzą. Jak masz jeszcze jakieś pytania, to odpowiem.
Masakra co Ty piszesz człowieku hahaha akurat profesjonalizmu kadry to w A1 nie można odmówić hahaha bzdura gościu hahaha
A co w tej pracy trzeba umieć? Dzwonić bazy jak książkę telefoniczna i wciskać auta. Tylko że już prawie nikt ich nie chce kupować :D
profesjonalisci w oszu kiwaniu klientow,wyl udzaniu kasy,ukrywaniu uszkodzen aut,falszowaniu opisow i zlewaniu klienta przy reklamacji.z tym to sie zgodze.
Wszystko jak zawsze kojarzy się z oszukiwaniem , lamentem oraz tylko Ty wiesz z czym jeszcze. Prawda zawsze leży po środku ale czy to ma znamiona oszustwa czy niedopilnowanych procesów od strony AUTO1 Gmbh? Nie wiem gdzie i z kin pracowałeś ale prawda jest taka ze znaczna cześć „reklamacji” to niestety dodatkowe naciągnięcie przy czym zauważmy ze są to samochody używane / nie nowe. Jeśli coś się dzieje w silniku to nikt nie ma rentgena w oczach. Zgodzę się ze kwota rekompensat jest mała w wielu przypadkach , ale na innych stronach o podobnej strategii nie ma wcale reklamacji i ludzie tak czy inaczej kupują i będą kupować bo taki kanał sprzedaży minimalizuje koszty dojazdu oraz można wszystkie formalności załatwić nie odchodząc od komputera i zająć się handlem. Nie bronię ani nie chwale platformy ale poprostu tutaj wygoda odgrywa pierwsze skrzypce i tak będzie dopóki nie rozwinie się cyfrowy podglad samochodów tzw LIVE auc w którym z przedstawicielem jesteś w samochodzie (oczywiście cyfrowo) i odbywasz jazdę oraz oglądasz cały z pokazanymi wartościami lakierniczymi. To się kiedyś zadzieje wiec jak narazie tak musi być jak jest :)
widać, że napisane przez kogoś kto pewnie słabo pracę wykonywał i mu podziękowano. Pretensje oczywiście do wszystkich z wyjątkiem siebie. Po drugiej stronie jest stacja BP, polecam tam udać się do pracy. Pewnie będzie prościej
Pracowałam tam dłuższy czas temu i to jest jakaś kompletna bzdura. Szef Auto1 w Polsce to jeden z największych profesjonalistów jakich spotkałam, angielski na bardzo wysokim poziomie.
To co oni wyprawiają na fakturach to jest dopiero zadziwiające (a jeszcze bardziej to, że za to nikt jeszcze nie odpowiedział). Potworzyli oddziały w różnych krajach żeby wystawiać faktury za fikcyjne usługi. Np. samochód sprzedany we Włoszech a opłata za dokumentację płatna firmie niemieckiej (dokumenty Niemiec nie widziały). Ale jak samochód jest kupiony w Niemczech to już przygotowaniem dokumentów zajmuje się firma spoza Niemiec np. Holandia (dokumenty Holandii nie widziały). Oczywiście wszystkie te firmy należą do jednej grupy kapitałowej i wg. jednej z dyrektyw UE powinny być traktowane jako jeden i ten sam podmiot. O co w tym wszystkim chodzi ? A no o to żeby zyski ze sprzedaży samochodów potraktować jako opłatę aukcyjną, bądź koszty obsługi samochodu i dokumentacji. Faktury za takie usługi wystawiają firmy z innym EURONIP należące do a1 (eksport usług w odwrotnym obciążeniu). Dzięki temu nie płacą VATU u siebie zrzucając ten obowiązek na nabywców. Prawidłowe zachowanie w takich sytuacjach to wliczenie wszystkich kosztów do ceny samochodu i ujęcie ich w cenie sprzedaży w procedurze marży (tak robią normalne firmy tego typu). Wtedy oczywiście musieliby pokryć marżą wszystkie te koszty co wygenerowałoby VAT do zapłaty po ich stronie. Mam pytanie do klientów auto1 czy jak sprzedajecie samochód to do ceny wliczacie koszty przygotowania samochodu do rejestracji, napraw czy wystawia to za WAS oddzielna firma ? Oczywiście, że nie !!! - wliczacie wszystko do ceny i pokrywacie marżą. Czytając na grupy internetowe zrzeszające klientele a1 dochodzę do wniosku, że ich klienci to początkujący handlarze bądź (usunięte przez administratora)mający problemy z pisaniem. Dla nich znajomość księgowości zaczyna się i kończy na tym "ile zostało" po sprzedaży.
Ile mam czekac na auto z Włoch. Juz 2 tyg zalatwiaja formalnosci
2 tygodnie na formalnosci z wywozem i transport ze 3 tygodnie.poczekasz jeszcze,masz 3 tygodnie zagadek co przyjedzie.badz silny,nie poddawaj sie i badz optymista.moze uda sie zarobic.
Witam czy mial ktos problem z dokumentami z Auto 1 kupiułem auto do tej pory czyli 5 miesiecy nie dotarły do mnie brify z Francjii TRAKINGODE wystawiony wyslane ale nigdy nie dotarły.... miał ktos podobny problem pozdrawiam?
jak nie chcesz obudzic sie z reka w nocniku to daj sobie spokoj z taka firma. z miesiaca na miesiac jest coraz gorzej. ja sobie ich darowałem. Opamietajcie sie Ludzie! bedzie płacz jak zapłacicie za samochody i nie bedzie ani kasy ani auta.