Opinie o RTV Euro AGD w Sosnowiec Stanisława Staszica 8b

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie RTV Euro AGD. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie RTV Euro AGD o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o RTV Euro AGD w Sosnowiec Stanisława Staszica 8b

Klient Nowy wpis
Inne

Obsługa na kasie i ratach po prostu do zmiany. Damy nie widzą nic i nikogo śmiejąc się nie wiadomo z czego i kogo!!! Szczególnie lokata lala. Zainteresujcie się tym bo klientów stracicie. Po prostu żenada

3
ZOSIA
Inne
 Pytanie

Po półtora roku przerwy negatywne emocje opadły i przypadkiem, ponownie pojawiłam się RTV EURO AGD w Sosnowiec Plejada. Ludzie, to jest jakaś masakra, co tam się dzieje, jak pracownicy traktują klienta. Czy kierownictwo tego nie widzi? Co te dziunie na kasie wam robią, że trzymacie takie dzidy w pracy? Czy chodzi wam o to aby kpić z klientów czy ich przyciągać? Bierzcie przykład z RTV EURO AGD Czeladź na Grodzieckiej, tam pracują profesjonaliści, którzy doradzą i starają się aby klient był zadowolony !!! Brawo Czeladź !!!

Ala Nowy wpis
Inne
@ZOSIA

Potwierdzam, obsługa a zwłaszcza panie przy kasie zachowują się jakby robiły łaskę odpowiadając na jakiekolwiek pytanie, ogólnie będąc w sklepie da się wyczuć ze klient przeszkadza obsłudze ( zwłaszcza paniom tam pracującym)we własnych dyskusjach i z wielką ulgą traktują go jak odchodzi, a zdawkowe odpowiedzi i zerowa chęć pomocy bądź odpowiedzenia na pytanie mnie zszokowały, na pewno wybiorę inny sklep na zakupy.

młoda Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@ZOSIA

Oj Zosia. może Ty byłaś poprostu ode wejścia (usunięte przez administratora)? Ja trafiłam na miłą obsługę, wszystko sprawnie poszło, zakupy się udały, sprzęt dobry, doradca udzielił wyczerpującej odpowiedzi na moje pytanie, a przy kasie rowniez5 miła obsługa...

Sylwia
Inne

Czy jako sprzedawca mam obowiązek pracy w weekendy? Bo studiuje zaocznie i weekendy mam zajęte.

Już były pracownik DG
Były pracownik
@Sylwia

Nie, powiedz przełożonemu ze studiujesz, podaj mu terminy na których musisz być na studiach. Nie powinien mieć problemu, żeby zmienić Ci grafik.

Thylikos
Pracownik
@Już były pracownik DG

od marca możesz się zdziwić

Jakub
Inne
@Thylikos

To już tak nie jest? Trzeba pracować we wszystkie soboty? Pracownik nie ma nawet jednego wolnego weekendu w miesiącu?

Thylikos
Pracownik
@Jakub

Nie no jeden łaskawie jest zostawiony

Helena
Inne
@Thylikos

A skąd taka zmiana nagle?

Thylikos
Pracownik
@Helena

firma przez okres pandemii cięła koszty ( redukcja etatów, zmniejszenie przeliczników za punkty, redukcja nadgodzin - starają się ich nie wypłacać tylko oddawać w innym miesiącu ) teraz chyba doszli do sytuacji, że zbyt wiele na sklepach zredukować się nie da. Patrzą więc w stronę zysków. Większość sklepów znajduje się w galeriach handlowych, które najchętniej są odwiedzane w weekendy. Stąd wytyczne nakazujące zwiększyć i przypilnować obsadę w soboty i pracujące niedziele. Przy zmniejszonych stanach osobowych kierownicy robią takie grafiki

Helena
Inne
@Thylikos

Kurcze z jednej strony rozumiem niezadowolenie pracowników z tego tytułu, ale jednak decyzja kierownictwa jest jak najbardziej wytłumaczalna. To pewnie tylko przez jakiś czas tak będzie, a potem wróci do stanu wcześniejszego, prawda?

Thylikos
Pracownik
@Helena

myślę, że nie wróci. Jak na początku pandemii poobniżali przeliczniki za sprzedaż tez miało być na jakiś czas. Okazało się, że o powrocie nie ma co marzyć

Helena
Inne
@Thylikos

Wiesz, w pewnym sensie pandemia jako tako jeszcze trwa. ;) No ale są dosłownie identyczne czy jednak delikatnie tym manipulowali?

Thylikos Nowy wpis
Pracownik
@Helena

zdarzyło się że raz były ostatnio zmienione - minimalnie w dół , tym razem dużej obniżki nie dało się zrobić co do pandemii już jej w sklepach nie widać , oglądających i kupujących tyle samo co przed no może bardziej się wkurzają, że jest tak mało ludzi do obsługi

Sc
Inne

TRAGEDIA. Odwiedziłem ten sklep ponieważ na stronie pokazywało dostępność produktu który mnie interesował. Żeby odwiedzić ten sklep musiałem nadrobić wiele kilometrów. Jak się okazało niepotrzebnie. Po pierwsze nie było tego produktu, a po drugie straszna obsługa. Chodzi po sklepie kilka osób w pięknych koszulach, jeden odsyła do drugiego a ten do trzeciego i tak dalej, ale żadnej konkretnej pomocy, włącznie z kierownikiem.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie RTV Euro AGD? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Sosnowiec
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Sosnowiec
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(35 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Praca dla studentów w charakterze kierowcy
Sosnowiec
Centrum Kierowców Sp. z o.o.
(89 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient

Nie polecam tego zasranego sklepu. W ciągu pół roku kupiłem lodówkę i pralkę.. Lodówka porysowana do reklamacji a w pralce wyświetlacz zalany i pralka w środku mokra. Pani w sklepie powiedziała że to nie ich wina i trzeba dzwonić do producenta.

Zniesmaczona

Odpychające jest to jak sprzedawca podchodzi do klienta żując niesmacznie gumę. Nie potrafi udzielić informacji na temat urządzenia którym jest się zainteresowanym, ani nie jest w stanie powiedzieć jaka jest różnica między jednym a drugim. Będąc kobieta nie koniecznie muszę się znać na parametrach. Z łaską byłam obsłużona. Ceny nie są zgodne i z tym problemem spotkałam się już nie raz. W plejadzie już się raczej nie pojawie.

Zosia

Jestem stałym klientem tej sieci sklepów i powiem szczerze że po wczorajszych zakupach w RTV EURO AGD Plejada Sosnowiec, nie wiem czy z zakupów w tym sklepie nie zrezygnuję. Opiszę to tak: Przez 20 minut nikt nie podszedł do nas z obsługi. Zgraja doradców stojąca na środku sklepu zbyt mocno była zajęta rozmową oraz kłótnią między sobą, aby podejść do klienta i wziąć się do roboty. Młoda Pani przy kasie kazała samemu szukać kolegi z obsługi z działu który nas interesował, który wyszedł na zaplecze i zamierzał wrócić na sklep. Nie dodam o głupich uśmieszkach i podśmiechiwajkach przez tą Panią i doradców kiedy ktoś podchodził i o coś prosił. Ludzie, przyjechałam do was zrobić zakupy, a nie wysłuchiwać jak sprzeczacie się między sobą, że ten nic nie robi, że młoda Pani przy kasie zaraz wychodzi do domu i ma wszystko w (usunięte przez administratora)a inny doradca nie ma czasu wydać sprzętu a jeszcze inny nie ma czasu podejść i wybrać to co jest mi potrzebne!!!! Jedyny dział który rzetelnie podszedł do sprawy to Panie przy "Ratach" Szybko i sprawnie podeszły do tematu, ale widać było że i one też są zniesmaczone zachowaniem "młodzieży" z działu obsługi klienta i niestosownymi komentarzami jakie były wymawiane przez BOK przy klientach. Pozdrawiam Moje sugestie dla RTV Euro AGD: Wyszkolić personel, jak traktuje się klienta. Szczególnie Panią która 05.01.2019 do godz 19.00 pracowała na kasie i Panów z działu telefonów i laptopów... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić/ przeszkolić personel

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o RTV Euro AGD - Sosnowiec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
RTV Euro AGD
Przejdź do nowych opinii