Niekompetentny kierownik placówki w Świdnicy zakupiony towar za dużą sumę w ten sam dzień się zepsuł na drugi dzień reklamacja a pan kierownik zamiast przyjąć reklamację to odesłał nas do firmy laptopa i tak pozbył się klienta żeby nie mieć zadużo pracy twierdził że tak załatwimy szybciej z kolei pani która odebrała w firmie Dell pełen profesjonalizm stwierdziła że tą sprawą powinien zająć się w pierwszej kolejnośći sklep.
Chcieliśmy zapytać o sprzęt za ponad 6 tysięcy, o możliwość doboru sprzętu że strony internetowej i zakupu stacjonarne, trafiliśmy na Kierownika Sklepu, był opryskliwy, arogancki i nierzeczowy. Na wiele pytań nie udzielił żadnej odpowiedzi, aż byliśmy tym zaszokowani. Zakupy zrobimy u konkurencji. A Panu współczuję-widać, że nie lubi swojej pracy, Klientów również