Opinie o Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Mechanicy samochodowi
Mechanicy samochodowi Wrocław

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. w Wrocław

Lotnik93
Były pracownik

Kilka faktów: 1. Opinie kilku użytkowników tutaj są pisane przez kierownictwo firmy które próbuje ratować reputację i stan zatrudnienia w firmie. 2. Negatywne opinie są usuwane przez firmę. Pewnie ten komentarz też szybko zniknie. 3. Atmosfera jest męcząca, niezdrowa. Jest parę osób które próbuje to ratować ale jak to mówią ryba psuje się od głowy. 4. Protekcjonalne podejście i arogancja wobec pracowników jest na porządku dziennym. Ktoś wczesniej pisał o poniżaniu i wyzywaniu - niestety to prawda. 5. Nierealne oczekiwania i ciągła presja powodują szybkie wypalenie zawodowe już od najniższego poziomu drabinki zatrudnienia. 6. Brak ludzi przy jednoczesnym zwiększaniu wymagań i obowiązków. Firma rozbudowala się o dodatkowe dwa hangar, które mają zostać uruchomione od nowego roku, a już w październiku wymaga się pracy w nadgodzinach od obecnej załogi. Do tego braki łatane są kontraktorami z zewnątrz już dzisiaj. 7. Nikt z doświadczeniem w branży nie jest zainteresowany pracą tutaj - świat mechaników jest mały i wieści szybko się rozchodzą. 8. Każdy kto jest gotowy na zmianę miejsca zamieszkania szybko ucieka zaraz po zrobieniu licencji. 9. Firma zapewnia wymagane minimum przez kodeks pracy, tj. Ubrania, grafik, szkolenia itp. 10. Wyraźny jest konflikt na szczeblu kierowniczym. Krzyki i kłótnie słychać z daleka po wejściu do biura.

Lolek
Pracownik
@Lotnik93

Jako aktualny pracownik firmy muszę przyznać że przedmówca w punkt opisał działanie wamsu. W Polsce jest coraz to większa konkurencja z porównywalnymi lub wyższymi stawkami wiec coś się musi zmienić aby przyciągnąć odpowiednią liczbę pracowników z odpowiednim doświadczeniem aby optymalnie pracować na 4 sloty

anonim
Kandydat

Rozważałem podjąć pracę tu jako mechanik Jednak w gronie zawodowym, wszyscy odradzają tam pracować. A teraz te wszystkie opinie, potwierdziły branżowe ostrzeżenia, żadnego dobrego komentarza, to raczej tam jest problem, i to nie mały

Romek1988
Pracownik
@anonim

Dokładnie, takich ludzi nam nie potrzeba, ja już powoli startuje na mechanika 1 i dobrze mi z tym. Malkontenci i nieroby są nam niepotrzebni. Grono zawodowe testerów jogurtów owocowych jest bardzo ważnym wyznacznikiem opiniotwórczym. To są opinie „branżowe”. Życze powodzenia, nick mówi wszystko.

Mati
Inne

WAMS to firma obsługująca samoloty boeing 737. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, wszyscy są sobie pomocni, starsi pracownicy chętnie uczą nowych, młodych mechaników fachu mechanika lotniczego. Wszyscy chętnie dzielą się wiedzą na temat obsługi samolotu. Firma ma dostępny tani parking pod bramą lotniska, stołówkę oraz automaty z przekąskami. Do tego pracownicy dostają odzież roboczą oraz własną skrzynkę narzędziową. Pracodawca zapewnia opiekę medyczną oraz dofinansowania do dodatkowej odzieży roboczej czy też wyposażenia mechanika. Mechanik lotniczy w WAMS ma wolny okres wakacyjny, 3 miesieczny, który może wykorzystać na zdobywanie dodatkowego doświadzcenia i dorobienia do wypłaty.

Paula
Inne
@Lolek

Czyli nie ma tu czegoś takiego jak podwyżka z racji stażu pracy? Możesz wymienić kilka tych zadań w drodze po podwyżkę?

Administrator Nowy wpis

Jeśli ktoś jest zainteresowany to właśnie przedsiębiorstwo Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. rekrutuje na stanowisko Magazynier. Może ktoś planuje aplikować?

Romek1988,
Pracownik

Praca jest ciekawa, pełna wyzwań, dająca satysfakcję, ciężka fizycznie (dla asystentów mechaników), jednk warto zacząć przygodę z tą firmą... Ryanair Wrocław spaja idywidualna, niewidzialna moc mechaników, którzy są najważniejsi (z punktu biznesu ) w tej firmie... Menadżerowie są..( na samolotach się znają jak niewielu z nas), ale nie potrafią zarządzać emocjami, sami są ich pełni... Ich negatywne emocje mają wpływ na załogę, a nie powinny... Rozumiem, przeklinanie na poziomie mechanika jak mu nakrętka spadnie... ale chamstwo zarządzających ta firmą świadczy o poziomie zarządzania nią... buty są lekko za duże... Jest nas blisko czterystu... Uderzmy się w piersi, zacznijmy naprawdę się szanować, korzystamy z najlepszych praktyk menedżerskich, nie eskalujmy negatywnych emocji... Serwis czterech samolotów jest wyzwaniem... musimy zacząć być profesjonalni, zacząć pomagać/nie przeszkadzać mechanikom kochającym swoją pracę. To mechanicy są siłą serwisową Ryanair Wrocław, tylko tyle i aż tyle :)

anonim
Inne
@Romek1988,

Czyli firma ma 4 samoloty do serwisowania i łącznie blisko 400 pracowników? Ale, czy możesz podać w jakich sytuacjach wychodzą te ponoć negatywne emocje menadżerów, bo może to Twoje subiektywne odczucie? I co z możliwością apelowania w tym tonie na forum firmy, jest taka możliwość?

Tentamten Nowy wpis
Były pracownik
@Romek1988,

@Romek1988 ale smarujesz głupoty jak czytam twoje komentarze. „Mechanicy nie tarzają się w oleju” no niby nie ale opowiedz jak się myje keel beama i jak się fajnie kąpiesz w żrącej chemii bo oczywiście firma nie posiada odpowiednich środków ochrony osobistej jak gumowe coverolle. Po za tym zapach chemii unosi się po całym hangarze bo nie posiada on odpowiedniej wentylacji. Tak samo „praca w normalnym tempie” jak dla ciebie to jest praca w normalnym tempie to zapraszam na zbiory za granicę to sobie odpoczniesz, taki np LOT na dłuższy Target time na te same przeglądy. Ogólnie nie polecam. Z „benefitów” jak niektórzy pytają nie masz nic, po za podstawową opieką w luxmed. Premie nie istnieją. Masz to co na umowie i tyle. Z trn na mech 2 trzeba przepracować sezon lub sezon z hakiem tak samo z mech2 na mech1. Że szkoleń to masz jedno jak przychodzisz do pracy i potem tylko te które są wymagane przez EASA. Atmosfera w pracy bardzo słabła żeby nie powiedzieć gorzej. hierarchizowanie ludzi To standard, jesteś na niższymi stanowisku to jesteś (usunięte przez administratora) Wiadomo że są też normalni ludzie od których się nauczysz ale to nie powinno tak wyglądać. Ktoś napisał wcześniej że ryba psuje się od głowy i to jest w punkt jeśli chodzi o tą firmę. Po najmniejszej linii oporu, aby się kręciło.

ateef Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 dni.
Inne
 Pytanie

Cześć, Czy sytuacja w WAMS poprawiła się jeśli chodzi o ludzi tam pracujących? Czy chamstwo i obrażanie dalej jest na porządku dziennym?

Starszy Lotnik Nowy wpis
Inne

Cześć, Czy mozna pracować jako młodszy mechanik i jednocześnie zaliczyć praktyki potrzebne do uzyskania licenzji technika lotniczego b1.1

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ilona
Inne

Przeczytałam coś na temat, że konkurencja oferuje większe stawki. Znalazłem również ofertę dla swojego chłopaka na stanowisku magazyniera. Żadnego info w ogłoszeniu na temat zarobków nie ma, oprócz tego, że jest dodatek zmianowy i nadgodziny. Podsumowując za taki średni miesiąc pracy ile realnie można zarobić?

Kasztan
Pracownik

(usunięte przez administratora), za zerowe pieniądze, i zerowe perspektywy. Szefostwo nie radzi sobie ze stresem co przekłada się na pracowników.

Lotnik93
Były pracownik

Kilka faktów: 1. Opinie kilku użytkowników tutaj są pisane przez kierownictwo firmy które próbuje ratować reputację i stan zatrudnienia w firmie. 2. Negatywne opinie są usuwane przez firmę. Pewnie ten komentarz też szybko zniknie. 3. Atmosfera jest męcząca, niezdrowa. Jest parę osób które próbuje to ratować ale jak to mówią ryba psuje się od głowy. 4. Protekcjonalne podejście i arogancja wobec pracowników jest na porządku dziennym. Ktoś wczesniej pisał o poniżaniu i wyzywaniu - niestety to prawda. 5. Nierealne oczekiwania i ciągła presja powodują szybkie wypalenie zawodowe już od najniższego poziomu drabinki zatrudnienia. 6. Brak ludzi przy jednoczesnym zwiększaniu wymagań i obowiązków. Firma rozbudowala się o dodatkowe dwa hangar, które mają zostać uruchomione od nowego roku, a już w październiku wymaga się pracy w nadgodzinach od obecnej załogi. Do tego braki łatane są kontraktorami z zewnątrz już dzisiaj. 7. Nikt z doświadczeniem w branży nie jest zainteresowany pracą tutaj - świat mechaników jest mały i wieści szybko się rozchodzą. 8. Każdy kto jest gotowy na zmianę miejsca zamieszkania szybko ucieka zaraz po zrobieniu licencji. 9. Firma zapewnia wymagane minimum przez kodeks pracy, tj. Ubrania, grafik, szkolenia itp. 10. Wyraźny jest konflikt na szczeblu kierowniczym. Krzyki i kłótnie słychać z daleka po wejściu do biura.

anonim
Inne
@Lotnik93

No na razie nie zniknął i sobie czytam, akurat szukałem jakichś opinii o nich, bo coś mi kolega wspominał o tym zakładzie. A że chcę się zwolnić z poprzedniej to pomyślałem, że zerknę. Co konkretnie nie tak z tą atmosferą? I jak te obowiązki dokładnie wyglądają w ogóle, co tam się robi?

Lolek
Pracownik
@Lotnik93

Jako aktualny pracownik firmy muszę przyznać że przedmówca w punkt opisał działanie wamsu. W Polsce jest coraz to większa konkurencja z porównywalnymi lub wyższymi stawkami wiec coś się musi zmienić aby przyciągnąć odpowiednią liczbę pracowników z odpowiednim doświadczeniem aby optymalnie pracować na 4 sloty

Marton
Inne
 Pytanie

W ogłoszeniu jest podana stawka 6000 tys to na rękę czy brutto?

Marton
Kandydat

Chodzi mi czy 6 tysięcy co jest w ogłoszeniu to na rękę czy brutto . Sorki za błąd

Asystent
Pracownik
@Marton

6445 Brutto 4700 lub 5100 netto.

anonim
Inne

Na jakim stanowisku takie stawki, właśnie tym asystenckim? Bo jeśli tak to chyba całkiem całkiem. Jakie benefity i dodatki finansowe do tego dorzucają? Jest coś takiego jak kafeteria pracownicza, dodatkowe ubezpieczenie, system premiowy?

anonim
Inne

Skoro firma ruszyła z dwoma hangarami to zapewne niedługo pojawi się sporo ofert. Bardziej interesuje mnie stanowisko kierownicze i akurat jest rekrutacja dla Base Maintenance Manager. Nie było żadnych widełek w ofercie, orientuje się ktoś jak górne stanowiska średnio zarabiają? Oprócz funduszu socjalnego i opieki medycznej na co jeszcze można liczyć?

jedrul;a
Inne

Dzieńdobry mam pytanie odnośnie stanowiska kierowca czy jest jakiś kontakt telefoniczny z wams aby dowiedzieć się paru kwesti

anonim
Inne

Pytanie, skoro asystent mechanika lotniczego zarabia 6 445 zł według ogłoszenia to ile ma mechanik? Pytam, bo wspominają o awansie bardzo szybko w tym ogłoszeniu, no i nie ukrywam, że nie chciałbym być wiecznie świeżakiem…

Asystent
Pracownik
@anonim

Mówiono, że 2-3 miesiące i można zostać MECH 2 z pasją 7700. Prawdą jest niestety, że musisz zaliczyć 5 stref. Na każdej musisz wykonać 25 taskow. Średnio asystent mechanika jest na strefie 2-3 miesiące x 5 = 10 lub 15m-cy. Musisz liczyć cały sezon :)

anonim
Inne
@Asystent

Czy na stanowisku kierowcy, na które aktualnie trwa nabór, jest wyznaczona jakaś ścieżka rozwoju? Da się rozwinąć umiejętności albo uzyskać nowe uprawnienia? I czy przekłada się to na lepsze warunki finansowe?

Abc
Kandydat

Dzień dobry, złożyłem CV na stanowisko magazyniera do tej firmy. Jak wyglada praca w tej firmie na tym stanowisku i jakie są widełki płacowe

Abcc
Pracownik
@Abc

Praca polega na wydawaniu i przyjmowaniu części i narzędzi do samolotu. Dużo osób już przyszło na magazyn i szybko z niego odeszło.

anonim
Inne
@Abcc

Uuu. A to czemu szybko odeszli z magazynu, jeśli można wiedzieć? Są jakieś słabe strony w pracy na stanowisku magazyniera?

anonim
Kandydat

Rozważałem podjąć pracę tu jako mechanik Jednak w gronie zawodowym, wszyscy odradzają tam pracować. A teraz te wszystkie opinie, potwierdziły branżowe ostrzeżenia, żadnego dobrego komentarza, to raczej tam jest problem, i to nie mały

Romek1988
Pracownik
@anonim

Dokładnie, takich ludzi nam nie potrzeba, ja już powoli startuje na mechanika 1 i dobrze mi z tym. Malkontenci i nieroby są nam niepotrzebni. Grono zawodowe testerów jogurtów owocowych jest bardzo ważnym wyznacznikiem opiniotwórczym. To są opinie „branżowe”. Życze powodzenia, nick mówi wszystko.

Mati
Inne

WAMS to firma obsługująca samoloty boeing 737. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, wszyscy są sobie pomocni, starsi pracownicy chętnie uczą nowych, młodych mechaników fachu mechanika lotniczego. Wszyscy chętnie dzielą się wiedzą na temat obsługi samolotu. Firma ma dostępny tani parking pod bramą lotniska, stołówkę oraz automaty z przekąskami. Do tego pracownicy dostają odzież roboczą oraz własną skrzynkę narzędziową. Pracodawca zapewnia opiekę medyczną oraz dofinansowania do dodatkowej odzieży roboczej czy też wyposażenia mechanika. Mechanik lotniczy w WAMS ma wolny okres wakacyjny, 3 miesieczny, który może wykorzystać na zdobywanie dodatkowego doświadzcenia i dorobienia do wypłaty.

Ewa
Inne
@Mati

Możesz dać znać czy ten okres wakacyjny jest jakoś płatny cyz to poprosi jest przerwa w świadczeniu pracy i nie płacą za to? Napiszesz też na jakiej umowie jest praca? Można dostać umowę o pracę?

Lolek
Pracownik
@Ewa

Pracujesz przez 9 miesięcy systemem 6 dni pracy po 12h po czym masz 4 dni wolnego W skrócie w 9 miesięcy wyrabiasz roczny nominał godzinowy. Czerwiec Lipiec Sierpień masz wolny i normalnie dostajesz wypłatę ponieważ zapracowałaś na nią wcześniej Do tego mogą się trafić nadgodziny w te miesiące lub w trakcie sezonu np 2 środkowe dni wolnego (6-1-2-1-6) Tak ja już było wcześniej napisane dostajesz odrazu umowę na czas nieokreślony w której zawarty jest 3 miesięczny okres próbny

Ewa
Inne
@Lolek

A urlopy? Poza tym czasem wolnym w wakacje to można normalnie jeszcze brać urlop wypoczynkowy? Nie każdy planuje wyjazdy akurat w wysokim sezonie. Czy jako firma związana z liniami lotniczymi daje pracownikom jakieś zniżki na loty?

Lolek
Pracownik
@Ewa

Normalnie masz urlop wypoczynkowy Jedynie 6 dni urlopu wykorzystujesz na okres świąt Bożego narodzenia (hangar na okres Świąt-Nowego roku jest zamknięty )a całą reszte masz dla siebie :)

Tomek
Pracownik
 Pytanie
@Lolek

Co jeszcze poza umowa na czas nieokreślony i pracy w nadgodzinach firma oferuje?

Lolek
Pracownik
@Tomek

Zależy co ty oferujesz firmie A tak serio to od niedawnego czasu mamy multisport , opiekę zdrowotna a w każdą Niedziele gramy w piłkę .

Tomek
Pracownik
 Pytanie
@Lolek

Co ja oferuje firmę ?. Moj czas i moja prace. Ja chcialem sie tylko dowiedziec czy firma po za umowa o prace ( co jest oczywiste) i nadgodzinami daje cos wiecej. Lolek ile pracujesz juz w tej firmie? Ja wlasnie zastanawiam sie czy aplikowac Szkoda ze pracodawca sie nie wypowiedział tutaj ani razu

Lolek
Pracownik
@Tomek

Jeżeli liczysz na jakieś bonusy ,wysługę lat ,wczasy pod gruszą czy owocowe czwartki to w tej firmie raczej nigdy tego nie będzie. Kilka dobrych lat :)

Roma
Inne
@Lolek

Z perspektywy tych kilku lat to chwalisz sobie? W tym czasie miałeś już jakieś podwyżki? Trzeba się starać o nie jakoś bardzo czy firma sama docenia pracownika?

Konan
Były pracownik
@Mati

Stwierdzenie że atmosfera jest dobra i wszyscy się dzielą wiedzą jest absurdalne. Nikt z kadry zarządzającej nie powie Ci jak masz wykonać prawidłowo naprawę a wyśmieje Cię że nie wiesz. Siedzą pozamykani w swoim biurze i grają na telefonach. W nosie mają pracownika i jego potrzeby. Jak się sam nie nauczysz to nie będziesz wiedzieć. Ciekawe kiedy wszyscy doświadczeni uciekną.

Lolek
Pracownik
@Roma

Miałem kilka podwyżek i jak napisała pewna Gazeta „zarabiam krocie” Mogę powiedzieć ze sobie chwale ale zawsze może być lepiej. No jeżeli myślisz ze np dostaniesz podwyżkę za to ze pracujesz w firmie przez jakiś dłuższy czas i powiedzmy nie wykazujesz progressu to nie ma powodu żebyś miał dostać podwyżkę. Ogólnie jest bardzo jasno opisana droga co musisz zrobić aby dostać podwyżkę (masz logbooka gdzie zbierasz zadania później masz assessment gdzie po prostu udowadniasz ze posiadasz wiedzę praktyczną i teoretyczną)

Paula
Inne
@Lolek

Czyli nie ma tu czegoś takiego jak podwyżka z racji stażu pracy? Możesz wymienić kilka tych zadań w drodze po podwyżkę?

Bartek
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada assesment po 6 miesiacach jako trainee? Ile czasu srednio trzeba zeby awansowac na zwyklego mechanika

Technik
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy to normalne, że rekruter prosi o pesel w e-mailu przed rozmową kwalifikacyjną? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam

Zainteresowany
Inne
@Technik

Też się chętnie tego dowiem, gdyż nie spotkałem się jeszcze z taką praktyką. Może ktoś z pracowników napisze, czy to standardowa procedura stosowana w trakcie procesu rekrutacji oraz czego jeszcze można się spodziewać na dalszych etapach? A wracając do Twojej sytuacji, czy masz numer telefonu do tej osoby, by Ci to wyjaśniła?

Romek1988
Pracownik
@Technik

Koledzy, to podstawowa wiedza w tej branży, nasza firma mieści się na tak zwanym airside, czyli żeby dostać się na rozmowę trzeba mieć wcześniej wystawiona przepustkę jednorazową a do tego niezbędny jest PESEL. Więcej, przechodzi się też kontrolę bezpieczeństwa podobną do tej jaką przechodzą pasażerowie na lotnisku.

@Phoenix
Inne
@Technik

Tak, to normalne. Obawę poczuj gdy poproszą Cie o zdjęcie dowodu etc. :)

Tomek
Kandydat
 Pytanie

Czy mógłby ktoś powiedzieć jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na stanowisko Graduate Engineer? Czy jest ona po polsku czy po angielsku? Jakich pytań można się spodziewać? Czy praca jest w biurze czy w hangarze? Jak wygląda typowy dzień pracy na takim stanowisku?

Romek1988
Pracownik
@Tomek

To stanowisko to taki platny stazysta, czyli wykonuje zadania zlecone przez menadzera. Zazwyczaj niedlugo jest sie stazysta, bo przechodzi sie na inne stanowiska wewnatrz firny.

Tomek
Kandydat
 Pytanie
@Romek1988

Jakiego typu są ta zadania? Właśnie zastanawiam się nad wysłaniem CV i chciałbym trochę więcej się dowiedzieć… Na jakie stanowiska można w przyszłości awansować? Na jakie wynagrodzenie może liczyć kandydat na stanowisko Graduate Engineer?

Romek1988
Pracownik
@Tomek

Oj, tu ci za bardzo nie pomoge. Wiem, ze stazysci czasami robia grafiki, czasami dostaja jakies projekty a czasami musza pomoc przy znalezieniu czegos konkretnego i wycenienie tego. Co do stanowiska to kazde wlasciwie no moze poza mechanikami, bo tutaj trzeba miec wiedze techniczna

Pytanie
 Pytanie

Czy Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Lolek
Pracownik
@Pytanie

Tak Masz szkolenia wewnętrzne ,UDT, kursy na typ SP

Marysia
Inne
@Lolek

To wszystko są obowiązkowe szkolenia czy po prostu się wybiera dla siebie z tego coś? Ogólnie to jak z atmosferą w firmie? Dobrze się tutaj pracuje? Ekipa jest zgrana?

Tomek86
Były pracownik

Niestety z wypowiedzi użytkownika Romek1988 zgadza sie tylko to że dotarł automat z kawą - po 6 latach od startu firmy... Praca ciężka, ale najgorszy jest personel kierowniczy który zupełnie nie przystaje do obecnych standardów. Filozofia jakości nie istnieje, zarządzanie personelem odbywa się za pomocą bata, poziom wypowiedzi i zachowania to niestety żenada.. Z "bonusów" firmowych - ubrania robocze, żebyś miał w czym się tarzać w oleju. Jak się zwolnisz to sie dowiesz ze i tak się do niczego nie nadajesz. Na szczęście w regionie są inne opcje zatrudnienia:)

Ewa
Inne
@Tomek86

Te ubrania firmowe o których piszesz to co jaki czas są przydzielane? Trzeba zdać stare żeby dostać nowe? Zastanawiam się jak często wymieniają te ubrania skoro trzeba się tarzać w oleju?

Romek1988
Pracownik
@Ewa

Po co słuchasz trola. Nikt nie tarza się w oleju, chyba że Tomek86 (Władek), który nawet malować nie potrafił. Ale on zazwyczaj szukał miejsca do „przeczekania” zmiany, bo jest „inżynierem”, z tym że nikt nie dałby mu nawet żarówki do wymiany. Ubrania dostajesz w 3 kompletach i są prane przez firme zewnętrzną.

1
bodzio1
Kandydat
 Pytanie

Czy cięzko dostać pracę jako certyfikowany mechanik B1 do WAMS? Konkurencja jest duża?

Zostaw merytoryczną opinię o Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Św. Mikołaja 19
    50-128 Wrocław
  • NIP: 8971809228 REGON: 361589148 KRS: 0000558689
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii