Szkoła językowa The Palms

3 Dodaj opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

Badanie satysfakcji klientów The Palms potwierdza profesjonalizm naszych pracowników
Opinie klientów o szkole The Palms rozgrzały serca lektorów i właścicieli szkoły. Szkoła osiągnęła doskonały wynik w badaniu Net Promotor Score przeprowadzonym w lutym 2019 r. Od początku istnienia placówki szkoła stawia wysoką poprzeczkę jakości nauczania i obsługi klientów na lokalnym rynku szkół językowych. Potwierdzone wyniki z ankiety w badaniu wewnętrznym wśród klientów szkoły wskazują na wysoki poziom satysfakcji, w tym wymieniany jest szczególnie profesjonalizm lektorów i pracowników działu obsługi klienta.


Liczna grupa Klientów przekazała opinie
Badanie wewnętrzne opinii klientów o szkole The Palms zostało przeprowadzone w lutym 2019 r. w nowej formule. Klienci otrzymali link do ankiety on-line, której głównym celem było określenie wartości wskaźnika NPS – Net Promoter Score. To uznany standard mierzenia lojalności klientów, najnowszy “krzyk mody” w temacie badań satysfakcji. Klienci odpowiedzieli na pytanie „Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz szkołę językową The Palms znajomym?” oznaczając wynik w skali 1-10. Ponad 15% Klientów szkoły wzięło udział w badaniu, co jest wysokim odsetkiem stopnia realizacji próby tzw. response rate. Uznaje się, że ankiety są mało angażujące, nielubiane i większość klientów unika udziału w tego typu badaniach. Duża liczba osób, które wzięły udział w badaniu, naszym zdaniem świadczy o wysokim poziomie zaangażowania klientów The Palms, jak się później okazało – również wysokim poziomie satysfakcji.

Wysoki poziom satysfakcji klientów The Palms
Klienci The Palms ocenili szkołę bardzo wysoko. Średnia ocena wśród ankietowanych to 8,65 (w skali od 1 do 10) natomiast wskaźnik NSP wynosi dokładnie 53, co według klasyfikacji jest wynikiem doskonałym! Jesteśmy z tego bardzo dumni i dziękujemy wszystkim naszym ambasadorom!

Za wynik dobry uznaje się Net Promotor Score w przedziale 0-50, za wynik doskonały – przedział 50-70 i światową klasę uzyskują marki ze wskaźnikiem powyżej 70. Szkoła The Palms osiągnęła wynik doskonały!


Równie wysoko zostali ocenieni lektorzy szkoły The Palms. Ich przygotowanie do zajęć, jakość materiałów oraz entuzjazm do prowadzenia lekcji osiągnął wysoki wynik zbliżony do ogólnego wskaźnika. Bardzo często klienci wymieniali profesjonalizm i doskonałych lektorów jako ważne powody polecania szkoły. Dziękujemy wszystkim naszym nauczycielon, którzy przyczynili się do tego wysokiego wyniku badania!
Klienci The Palms również docenili skuteczność i innowacyjność nauczania, kameralne grupy oraz elastyczność związaną z planowaniem zajęć indywidualnych. Koniecznie trzeba dodać, że wysokim uznaniem została obdarzona także obsługa klienta w sekretariacie. Poniżej kilka cytatów z ankiety.

Opinie klientów o szkole The Palms – przykłady

  • Mój syn chodzi do The Palms już 7 rok, sama nie mogę w to uwierzyć! Na początku był to francuski potem francuski i angielski. Co roku pytam go czy nie ma dosyć? A on nie!!! Oczywiście mnie to cieszy, jest to zasługa wspaniałych lektorów do których ma zaufanie i nie zamieniłby tej szkoły na żadną inną.




  • Bardzo dobra szkoła, indywidualne podejście zarówno do dziecka jak i do rodzica, pełna elastyczność i zrozumienie. Ciekawy program merytoryczny prowadzony przez entuzjastycznego lektora. Serdecznie polecam!




  • Drugi rok nauki w szkole The Palms. Postępy w nauce widoczne, syn chętnie uczęszcza na zajęcia. Metody nauczania nowoczesne i skuteczne. Bardzo miła obsługa. Polecamy Wszystkim szkołę The Palms.




  • Wśród masy szkół j. angielskiego The Palms wyróżnia się bardzo: pomysłowością, wizją i umiejętnością realizacji tej wizji. Od kiedy moja córka chodzi do The Palms, zupełnie zmieniła podejście do nauki języka. Po prostu wzrusza mnie jak kompetentnie i kreatywnie to robicie :) Dziękuję i trzymam za Was kciuki. L. Szwejkowska


Opinie klientów o szkole The Palms implikują zmiany
Bardzo się cieszymy, że nasze starania o jakość nauczania i obsługi w The Palms są doceniane. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim pracownikom za ich wkład i zaangażowanie!
Również sugestie Klientów, nie tylko pochwały, wzięliśmy sobie do serca i postanowiliśmy wdrożyć następujące nowości:
- odwoływanie zajęć indywidualnych SMSem – uruchomiliśmy dodatkowy nowy numer telefonu komórkowego do biura The Palms, więc można wysyłać do szkoły wiadomości SMS np. w kwestii odwołania zajęć indywidualnych czy prośby o kontakt.
- podpisywanie umowy na kontynuację nauki w formie on-line – przy podpisywaniu umów związanych ze zmianą formy zajęć z grupowych na indywidualne czy odwrotnie, a także przy nowych umowach na kontynuację nauki w nowym roku szkolnym, nie będzie ze strony Klienta potrzeby odwiedzania szkoły i stania w kolejce. Wystarczy wiadomość email do biura, a resztę instrukcji oraz umowę prześlemy drogą mailową.
- płatności kartą kredytową – już od kilku tygodni jest dostępny termin do płatności kartą oraz BLIK. Nowa forma płatności daje więcej możliwości dla Klientów.

Więcej opinii naszych klientów można przeczytać na naszych profilach social media:

Pomocna?
Tak4Nie
Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Szkoła językowa The Palms