Szkoła językowa The Palms

4.2 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

Teaching is heart work! Dziękujemy naszym pracownikom za rok 2021/2022

Co roku w naszej szkole wybieramy hasło przewodnie, którego symbole przewijają się w naszych działaniach z lektorami przez cały rok szkolny. Rok 2021/2022 okrzyknęliśmy rokiem serca, miłości do nauczania i pasji. Hasło „teaching is heart work” idealnie pasowało do naszego zaangażowania i sposobu prowadzenia lekcji, szczególnie po podsumowaniu czasu pandemii. Serca biły gorąco w oczekiwaniu na rok szkolny, w którym wrócimy do zajęć stacjonarnych. 

Spotkanie otwierające rok szkolny
We wrześniu spotkaliśmy się wszyscy na kilka dni przed rozpoczęciem roku szkolnego, aby świętować urodziny The Palms, bliżej się poznać i porozmawiać o nowościach na kolejny rok szkolny. W czasie tego spotkania dokończyliśmy wspólnie obraz, na którym każdy namalował swoje serduszko i wypuściliśmy w niebo balony. To był magiczny moment, mnóstwo dobrej energii i nadziei na kolejny dobry rok.
Tu obejrzysz filmik.

Dzień Nauczyciela 2021
Już po miesiącu od rozpoczęcia kursów spotkaliśmy się na wspólnym śniadaniu w pobliskiej kawiarni. Spotkania przy stole mają tę niesamowitą moc, a jedzenie w grupie realizuje nasze różne potrzeby, w tym akceptacji i przynależności do grupy. Spotykając się wszyscy razem zacieśniamy więzi, poprawiamy stosunki międzyludzkie i nawiązujemy nowe. Wspólne śniadanie to okazja do podzielenia się swoimi refleksjami i obserwacjami. Mogliśmy na chwilę spowolnić czas i skupić się na przeżywaniu tej przyjemnej chwili.

Finał akcji charytatywnej
W dalszej części roku szkolnego cały zespół brał udział w akcji charytatywnej, której celem było zebranie funduszy na roczne stypendia naukowe dla dzieci z Madagaskaru. Czerwone serduszko kojarzy nam się mocno z akcjami charytatywnymi. Bierzemy udział w akcji WOŚP co roku, ale dodatkowo nasza własna inicjatywa pochłonęła nas niesamowicie. Kierownicy biur The Palms oraz lektorzy rozmawiali ze swoimi uczniami i namawiali ich na wzięcie udziału w lekcjach charytatywnych. Dzięki dobremu sercu obu stron, udało się zebrać kwoty odpowiadające kosztom edukacji, wyprawki i szkolnym posiłkom dla trzech uczennic. Dziękujemy wszystkim osobom, które wzięły w tym udział!

Zadowolenie ucznia rozgrzewa serce lektora
„Teaching is heart work” przyświecało nam przez cały rok w czasie prowadzenia zajęć. Nasza pasja, zaangażowanie, wspaniała atmosfera na lekcjach, zabawa i radość płynąca z przyjemnej formy nauki – zostały docenione przez uczniów. W ankiecie satysfakcji otrzymaliśmy wyjątkowo wysoki wynik, a nasze serca rozgrzały opinie uczniów, szczególnie te na temat naszej kadry:
 
„Przyjazne podejście do ucznia, charyzmatyczni prowadzący” 
„Bardzo dobra obsługa administracyjna, wiarygodna organizacja, wysoko wykwalifikowana kadra” 
„Miła i przyjazna atmosfera, wykwalifikowana kadra, bogata oferta”
„Świetni lektorzy, bardzo dobry kontakt ze szkołą, ilość dzieci w grupie pozwala na naukę” 
„Metoda nauki przez zabawa, niesamowity kontakt z dzieckiem, bezpiecznie ze względów epidemiologicznych, zajęcie hybrydowe” 
„Otwarci ludzie i świetne metody nauczania”
 
Dziękujemy!
Dziękujemy wszystkim lektorom, którzy tworzyli zespół The Palms w roku 2021/22. Jesteście niesamowici! Każde wyzwanie realizowane z Wami, to był strzał w 10!
Przy okazji naszej 10-tej rocznicy działalności szkoły, która miała miejsce w tym roku szkolnym, dziękujemy Wam 10-krotnie! Życzymy powodzenia tym osobom, które zmieniają swoją ścieżkę kariery i trzymamy kciuki za tych, którzy rozwijają się dalej z nami!

Pracodawca

 Aktualność

Badanie satysfakcji klientów The Palms potwierdza profesjonalizm naszych pracowników
Opinie klientów o szkole The Palms rozgrzały serca lektorów i właścicieli szkoły. Szkoła osiągnęła doskonały wynik w badaniu Net Promotor Score przeprowadzonym w lutym 2019 r. Od początku istnienia placówki szkoła stawia wysoką poprzeczkę jakości nauczania i obsługi klientów na lokalnym rynku szkół językowych. Potwierdzone wyniki z ankiety w badaniu wewnętrznym wśród klientów szkoły wskazują na wysoki poziom satysfakcji, w tym wymieniany jest szczególnie profesjonalizm lektorów i pracowników działu obsługi klienta.


Liczna grupa Klientów przekazała opinie
Badanie wewnętrzne opinii klientów o szkole The Palms zostało przeprowadzone w lutym 2019 r. w nowej formule. Klienci otrzymali link do ankiety on-line, której głównym celem było określenie wartości wskaźnika NPS – Net Promoter Score. To uznany standard mierzenia lojalności klientów, najnowszy “krzyk mody” w temacie badań satysfakcji. Klienci odpowiedzieli na pytanie „Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz szkołę językową The Palms znajomym?” oznaczając wynik w skali 1-10. Ponad 15% Klientów szkoły wzięło udział w badaniu, co jest wysokim odsetkiem stopnia realizacji próby tzw. response rate. Uznaje się, że ankiety są mało angażujące, nielubiane i większość klientów unika udziału w tego typu badaniach. Duża liczba osób, które wzięły udział w badaniu, naszym zdaniem świadczy o wysokim poziomie zaangażowania klientów The Palms, jak się później okazało – również wysokim poziomie satysfakcji.

Wysoki poziom satysfakcji klientów The Palms
Klienci The Palms ocenili szkołę bardzo wysoko. Średnia ocena wśród ankietowanych to 8,65 (w skali od 1 do 10) natomiast wskaźnik NSP wynosi dokładnie 53, co według klasyfikacji jest wynikiem doskonałym! Jesteśmy z tego bardzo dumni i dziękujemy wszystkim naszym ambasadorom!

Za wynik dobry uznaje się Net Promotor Score w przedziale 0-50, za wynik doskonały – przedział 50-70 i światową klasę uzyskują marki ze wskaźnikiem powyżej 70. Szkoła The Palms osiągnęła wynik doskonały!


Równie wysoko zostali ocenieni lektorzy szkoły The Palms. Ich przygotowanie do zajęć, jakość materiałów oraz entuzjazm do prowadzenia lekcji osiągnął wysoki wynik zbliżony do ogólnego wskaźnika. Bardzo często klienci wymieniali profesjonalizm i doskonałych lektorów jako ważne powody polecania szkoły. Dziękujemy wszystkim naszym nauczycielon, którzy przyczynili się do tego wysokiego wyniku badania!
Klienci The Palms również docenili skuteczność i innowacyjność nauczania, kameralne grupy oraz elastyczność związaną z planowaniem zajęć indywidualnych. Koniecznie trzeba dodać, że wysokim uznaniem została obdarzona także obsługa klienta w sekretariacie. Poniżej kilka cytatów z ankiety.

Opinie klientów o szkole The Palms – przykłady

  • Mój syn chodzi do The Palms już 7 rok, sama nie mogę w to uwierzyć! Na początku był to francuski potem francuski i angielski. Co roku pytam go czy nie ma dosyć? A on nie!!! Oczywiście mnie to cieszy, jest to zasługa wspaniałych lektorów do których ma zaufanie i nie zamieniłby tej szkoły na żadną inną.




  • Bardzo dobra szkoła, indywidualne podejście zarówno do dziecka jak i do rodzica, pełna elastyczność i zrozumienie. Ciekawy program merytoryczny prowadzony przez entuzjastycznego lektora. Serdecznie polecam!




  • Drugi rok nauki w szkole The Palms. Postępy w nauce widoczne, syn chętnie uczęszcza na zajęcia. Metody nauczania nowoczesne i skuteczne. Bardzo miła obsługa. Polecamy Wszystkim szkołę The Palms.




  • Wśród masy szkół j. angielskiego The Palms wyróżnia się bardzo: pomysłowością, wizją i umiejętnością realizacji tej wizji. Od kiedy moja córka chodzi do The Palms, zupełnie zmieniła podejście do nauki języka. Po prostu wzrusza mnie jak kompetentnie i kreatywnie to robicie :) Dziękuję i trzymam za Was kciuki. L. Szwejkowska


Opinie klientów o szkole The Palms implikują zmiany
Bardzo się cieszymy, że nasze starania o jakość nauczania i obsługi w The Palms są doceniane. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim pracownikom za ich wkład i zaangażowanie!
Również sugestie Klientów, nie tylko pochwały, wzięliśmy sobie do serca i postanowiliśmy wdrożyć następujące nowości:
- odwoływanie zajęć indywidualnych SMSem – uruchomiliśmy dodatkowy nowy numer telefonu komórkowego do biura The Palms, więc można wysyłać do szkoły wiadomości SMS np. w kwestii odwołania zajęć indywidualnych czy prośby o kontakt.
- podpisywanie umowy na kontynuację nauki w formie on-line – przy podpisywaniu umów związanych ze zmianą formy zajęć z grupowych na indywidualne czy odwrotnie, a także przy nowych umowach na kontynuację nauki w nowym roku szkolnym, nie będzie ze strony Klienta potrzeby odwiedzania szkoły i stania w kolejce. Wystarczy wiadomość email do biura, a resztę instrukcji oraz umowę prześlemy drogą mailową.
- płatności kartą kredytową – już od kilku tygodni jest dostępny termin do płatności kartą oraz BLIK. Nowa forma płatności daje więcej możliwości dla Klientów.

Więcej opinii naszych klientów można przeczytać na naszych profilach social media:
The Palms Ursynów
The Palms Wilanów

Szkoła językowa The Palms