Polska Agencja Przedsiębiorczości

3.2 Dodaj merytoryczną opinię
Kongresy

Polski Kongres Przedsiębiorczości

Najważniejszym celem kongresu jest stworzenie platformy porozumienia i wymiany doświadczeń dla przedsiębiorców z sektora MŚP i dużych firm, naukowców, samorządowców oraz administracji centralnej. VIII Polski Kongres Przedsiębiorczości odbędzie się w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie. Sukcesy poprzednich edycji, które zgromadziły ponad 1500 przedstawicieli świata nauki i samorządu, zaowocował zaangażowaniem i ścisłą współpracą z takimi podmiotami jak: Komisja Europejska, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Politechnika Poznańska, Politechnika Śląska, Politechnika Łódzka. Polski Kongres Przedsiębiorczości dotyka najbardziej aktualnych tematów związanych z polską gospodarką. Przekładając to na zaplanowane dyskusje, partnerami merytorycznymi poszczególnych konferencji będą podmioty, które mogą pochwalić się sukcesami w pozyskiwaniu finansowania na rozwój, badania oraz komercjalizację ich efektów. Do udziału zapraszamy przedstawicieli dynamicznie rozwijających się samorządów oraz innowacyjnych firm i instytucji wdrażających nowatorskie projekty w skali europejskiej i światowej. 

Kongres Made in Poland

Ideą kongresu jest wspieranie polskich przedsiębiorców i naukowców nie tylko w kraju, ale również za granicą. II edycja Kongresu Made in Poland odbędzie się w Berlinie przy współpracy z Ambasadą RP. Jest to wydarzenie odbywające się w formule hybrydowej (stacjonarnie i online). Wszystko po to, aby wzmocnić pozycję polskich produktów i usług w kraju, ale również zagranicą. Kongres gromadzi krajowych producentów, dystrybutorów i eksporterów, tworząc tym samym nić porozumienia między nimi. Made in Poland otwiera drzwi oraz szerokie spektrum możliwości sprzedażowych, dzięki współpracy z instytucjami, jak również ma na celu poszerzenie świadomości konsumenckiej w kwestii polskich produktów i usług.

Dlaczego warto wziąć udział w kongresie Made in Poland?
- uczestnicy to w 80 procentach osoby decyzyjne
- idealna okazja do tworzenia współpracy na linii biznes-nauka-samorząd
- możliwość promocji własnej marki za pomocą wystąpień eksperckich
- strefa wystawiennicza producentów, eksporterów i dystrybutorów

 

 


www.polskaagencja.pl

Polska Agencja Przedsiębiorczości