Polde Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI
ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA
PN-EN ISO 9001 PN-EN ISO 14001 PN-N 18001


Nasza polityka wynika ze strategii rozwoju firmy, przyjaznej dla środowiska i tworzącej podstawy utrzymania znaczącej pozycji na rynku.
Podczas ustalania poziomu jakości naszych usług oraz w trakcie ich realizacji dążymy do minimalizacji ich niekorzystnego wpływu na środowisko. Troszczymy się także o bezpieczeństwo nie tylko klientów, ale także dostawców, pracowników i ogółu społeczeństwa.

Co chcemy osiągnąć?

  • dostarczanie obiektów (wyrobów) i usług o wysokiej jakości i niezawodności, dających pełną satysfakcję Klientom i użytkownikom
  • zdobycie trwałego zaufania klientów
  • umocnienie i utrwalenie konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa na rynku

Jak pracujemy?

  • ciągłe szkolenie kadry kierowniczej i pracowniczej w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • ciągłe doskonalenie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
  • identyfikowanie potrzeb klienta oraz odpowiadanie na nie
  • ponoszenie odpowiedzialności na każdym stanowisku pracy
  • rzetelny dobór dostawców wyrobów i usług
  • zapewnienie odpowiedniego współdziałania i doskonalenia procesów w ramach całego systemu
  • stosowanie najnowocześniejszego i przyjaznego środowisku sprzętu i technologii zapobiegających zanieczyszczeniom oraz gwarantujący spełnienie obowiązujących przepisów i norm prawnych
  • racjonalną gospodarkę odpadami oraz nadzór nad emisjami i ściekami
  • utrzymanie i ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania


Kierownictwo P.P. i U.R.E. „POLDE” Sp. z o.o. oświadcza, że polityka jakości zintegrowanego systemu zarządzania została przedstawiona wszystkim pracownikom, jest wdrożona, publicznie dostępna, realizowana na wszystkich poziomach zarządzania. Jest także przeglądana pod względem przydatności, a firma zapewnia środki na jej realizację.

 

www.polde.pl

 
Polde Sp. z o.o.