POLITYKA JAKOŚCI
ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA
PN-EN ISO 9001 PN-EN ISO 14001 PN-N 18001
Nasza polityka wynika ze strategii rozwoju firmy, przyjaznej dla środowiska i tworzącej podstawy utrzymania znaczącej pozycji na rynku.
Podczas ustalania poziomu jakości naszych usług oraz w trakcie ich realizacji dążymy do minimalizacji ich niekorzystnego wpływu na środowisko. Troszczymy się także o bezpieczeństwo nie tylko klientów, ale także dostawców, pracowników i ogółu społeczeństwa.
Co chcemy osiągnąć?
- dostarczanie obiektów (wyrobów) i usług o wysokiej jakości i niezawodności, dających pełną satysfakcję Klientom i użytkownikom
- zdobycie trwałego zaufania klientów
- umocnienie i utrwalenie konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa na rynku
Jak pracujemy?
- ciągłe szkolenie kadry kierowniczej i pracowniczej w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- ciągłe doskonalenie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
- identyfikowanie potrzeb klienta oraz odpowiadanie na nie
- ponoszenie odpowiedzialności na każdym stanowisku pracy
- rzetelny dobór dostawców wyrobów i usług
- zapewnienie odpowiedniego współdziałania i doskonalenia procesów w ramach całego systemu
- stosowanie najnowocześniejszego i przyjaznego środowisku sprzętu i technologii zapobiegających zanieczyszczeniom oraz gwarantujący spełnienie obowiązujących przepisów i norm prawnych
- racjonalną gospodarkę odpadami oraz nadzór nad emisjami i ściekami
- utrzymanie i ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Kierownictwo P.P. i U.R.E. „POLDE” Sp. z o.o. oświadcza, że polityka jakości zintegrowanego systemu zarządzania została przedstawiona wszystkim pracownikom, jest wdrożona, publicznie dostępna, realizowana na wszystkich poziomach zarządzania. Jest także przeglądana pod względem przydatności, a firma zapewnia środki na jej realizację.